МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 19.10.2017, 01:49
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)

Урок №21. Діалоги-настанови    

Вступ

Тільки з однолітками і можна поспілкуватися на рівних. А з дорослими - постійні зауваження, повчання, настанови: того не роби, сього не роби…Де в чому вони праві, звичайно. Але від такого спілкування – суцільне роздратування!
Судячи з історії, дорослі не менш за нас потребують настанов, зауважень і навіть застережень.
Адже історія людства – це численні війни, боротьба за життя, боротьба амбіцій і таке інше.
Саме від цього і хочеться застерегти усіх. Друзі, спробуйте дати власну настанову-застереження людству.
Сформулюйте її в закличній формі.

Споглядання та аналіз репродукцій

З настановами-застереженнями як до кожної людини так і до всього людства мистецтво звертається по-особливому.
Перегляньте твори різних видів мистецтв і визначте, від чого хочуть нас застерегти художники та фотографи.
Мистецтво проти Сніду(війни, атомної зброї)
Що хочуть нам сказати художники, фотографи?

Російський художник Борис Пророков є автором серії малюнків «Це не повинно повторитися!».
Вже сама назва серії звучить як настанова-заклик. Розгляньте малюнки з цієї серії.
Б. Пророков. «Біля Бабиного Яру», «Тривога»

Які образи та настрій втілені художником Б. Пророковим у серії «Це не повинно повторитися!»?

Образний зміст серії малюнків розкриває тему найжахливішої в історії людства другої світової війни, атомних бомбардувань японських міст Хіросіми і Нагасакі…Ця тема названа апокаліпсичною.
Від слова апокаліпсис, що в перекладі з грецької означає одкровення, об’явлення.
Мистецькі твори, що змальовують кінець світу, потрясіння та біди називають апокаліпсичними
«Одкровення Івана Богослова» - остання книга Нового Заповіту. Вона була створена святим апостолом Іваном на острові Патмос, де праведник був на засланні. В цьому апокаліпсичному творі сповіщається про кінець світу, друге пришестя Христа.
У різні часи людство по-різному тлумачить «Одкровення Івана Богослова».
А мистецькі твори, що змальовують кінець світу, потрясіння та біди називають апокаліпсичними

Які почуття викликали у Вас ці настанови?
Навіщо нам переживати подібні почуття?


Розповідь про «Симфонічні фрески» Л.Грабовського. Слухання

В українській музиці одним з першовідкривачів апокаліпсичної теми став Леонід Грабовський.
За мотивами малюнків Бориса Пророкова у 1961 році композитор написав сюїту «Симфонічні фрески». Він відтворив образний зміст малюнків за допомогою оригінального набору засобів музичної виразності.
За формою «Симфонічні фрески» є сюїтою з семи невеликих частин. Кожна з них (окрім першої) має програмний заголовок, пов'язаний з певним малюнком художника: «Авторська передмова», «Тривога», «Наліт», «У руїнах», «Мати», «Хіросіма»
та «Прокльон катам».

Послухайте фрагмент «Симфонічних фресок».
Визначте, якому малюнку Бориса Пророкова він відповідає.
Леонід Грабовський «Симфонічні фрески». «Хіросима»

Аналіз прослуханого твору


Якому малюнку Б. Пророкова відповідає фрагмент «Симфонічних фресок»?
Охарактеризуйте звучання та образний зміст музики у порівнянні з образами малюнків Б. Пророкова
Які настанови композитора виразила музика?


Авангард - назва різноманітних течій сучасного музичного мистецтва, які характеризуються руйнуванням традицій класичної музики й пошуками нових форм і засобів вираження
Частина, що має назву «Хіросима», змалювала жахливу картину.
Які ж музичні засоби підкреслюють цей страх та жах?
Перш за все динаміка і тембр. Динамічно твір вибудований на контрастах тихого та гучного звучання. А що з тембрами?
Створенню образу допомогло підсилення ударної групи інструментів та звукоімітація «завивання», «гудіння» струнних.
Зверніть увагу, що для створення такого образу композитор відмовляється від класичних засобів виразності – мелодії, інтонації, гармонії.
Інші «фрески» розкривають свої образи через інші оригінальні засоби музичної виразності, притаманні авангардистському типу мислення композитора.
Авангардистський тип мислення властивий митцям художнього напрямку авангард. А що таке авангард?
Авангард (з франц. avant-garde - - передовий загін) — це сміливе, різке протистояння традиціям.
Авангард - назва різноманітних течій сучасного музичного мистецтва, які характеризуються руйнуванням традицій класичної музики й пошуками нових форм і засобів вираження.
Таким чином музичний авангард – це своєрідна форма інакомислення в звуках.

Розповідь про Л. Грабовського

Вже у 25-річному віці Леонід Грабовський набув слави апостола українського авангарду. Його перші твори були настільки неординарними, що вразили та привернули увагу самого Дмитра Шостаковича.
З метою вивчення творчості сучасних композиторів різних країн Леонід Грабовський разом з композиторами Валентином Сильвестровим, Віталієм Годзяцьким та В. Загорцевим на початку 60-х років XX ст. створили групу, яку згодом назвали «Київським авангардом». Пізніше до неї приєдналися й інші композитори — Володимир Губа, Іван Карабиць, Євген Станкович. -
молоді митці спрямовували свою діяльність на боротьбу проти шаблонів в українській музиці, -
на засвоєння найкращих досягнень західноєвропейського мистецтва XX століття, -
на пошуки нових форм духовно-образного наповнення української музики.
Завдяки активній діяльності «Київського авангарду» світ дізнався про існування в Україні нової композиторської школи.
У 70-х роках Леонід Грабовський цілковито зосередився на музиці для театру й кіно.
У 80-х роках композитор проживав у Москві, де співпрацював з музичними видавництвами та писав нові твори.
У 1990 році Леонід Грабовський виїхав до США. Нині свої творчі задуми композитор пов'язує з розвитком найсучасніших комп'ютерних технологій і розробляє свою комп'ютерну програму.

Демонстрація пісні «Ласкаво просимо»

Може досить уже на сьогодні похмурих настанов та застережень?
Постійні повчання напружують всіх! Тим більше, що до людства можна звернутися і з доброзичливим та ввічливим запрошенням. Наприклад, до товаришування, співпраці.
Тільки для цього знадобляться інші слова та інші інтонації. Ось хоча б такі, як у пісні українських авторів Ігоря Білозіра і Вадима Крищенка «Ласкаво просимо!».
Послухайте її і знайдіть у пісні слова, що розкривають красу української душі, її гостинність і привітність.
«Ласкаво просимо» Сл. В. Крищенка, муз. І. Білозора

Які слова розкривають красу української душі, її гостинність і привітність?

Вокальна імпровізація. Розучування пісні «Ласкаво просимо»

Перед розучуванням пісні - розспівайтесь, створивши власні мотиви на слова «ласкаво просимо» або «слово, скупане в любові».
Створіть власні мелодичні мотиви на текст «ласкаво просимо», «слово, скупане в любові»

Розучіть перший куплет та приспів пісні «Ласкаво просимо».

Тестове завдання 1
Позначте всі правильні твердження:
Авангард - назва різноманітних течій сучасного мистецтва
Авангард – це руйнування традицій класичної музики й пошуки нових форм і засобів вираження
Авангард – це форма інакомислення в звуках
Авангард – це стиль у мистецтві ХІХ століття, що виражає розчарування митця дійсністю

Тестове завдання 2
Закінчіть речення:
«У музиці «Симфонічних фресок» звучить гнівний і схвильований голос автора, який закликає…»
«Ні — війні! Це не повинно повторитися!»
«Ні – модифікованим продуктам!»
«Ні – Сніду! Снід – вбивця життя!»
«Ні – голодомору!»

Тестове завдання 3
Позначте всі правильні відповіді.
Які композиторські вподобання Леоніда Грабовського 2000-них років?
Електронна музика
Комп’ютерна музика
Рок-музика
Поп-музика
Джазова музика

Тестове завдання 4
Позначте всі правильні відповіді.
Які твори, на вашу думку, є настановою, закликом до збереження миру на землі, втіленим через мистецькі образи?
«Симфонічні фрески» Л. Грабовського
«Трен за жертвами Хіросіми» К. Пендерецького
«Це не повинно повторитися!» Б. Пророкова
«Вічно живі» Р. Рождественського, С. Красаускаса

Підсумки уроку

 

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz