Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 13.10.2019, 22:55
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 2
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)

Урок №23. Діалог з богемою    

Вступ

Богема
— це узагальнена назва людей, які присвятили себе творчості у різних видах мистецтва й обрали вільний спосіб життя, що відрізняється від унормованих суспільних відносин
А мені здається, що богемне життя це передусім праця, коло однодумців, епатажна поведінка…
То таке життя називається богемним?
Так, адже богема — це узагальнена назва людей, які присвятили себе творчості у різних видах мистецтва й обрали вільний спосіб життя, що відрізняється від унормованих суспільних відносин.
Ага, то ти хочеш розповісти нам про життя богеми?
Захоплюючу історію з життя богеми, яка втілена у мелодійному і легковажному жанрі оперети.

Відомості про оперету

Оперета - музично-драматичний комедійний твір, здебільшого розважального характеру, в якому спів і танок поєднуються з розмовним діалогом.

Оперета народилася з комічної опери, цей жанр був дуже популярний в Італії та Франції в XVI—XVIII століттях.
Та на відміну від опери, музика оперети має переважно популярний, пісенно-танцювальний характер. Музична мова оперети пов'язана з інтонаціями побутової музики та музичної естради.
Важливою рисою оперети є також велика частка розмовних діалогів в дії.

У XVII—XVIII століттях оперетами називали невеликі опери. Як самостійний музичний жанр оперета визначилась у середині XIX століття у Франції. Там вона набула яскраво вираженої пародійно-сатиричної спрямованості, зокрема у творчості композитора Ж. Оффенбаха, якого називають засновником цього жанру.
Нового злету в своєму розвитку жанр оперети набув в Австрії. У творчості композиторів Ф. Зуппе, К. Міллекера та, особливо — Й. Штрауса оперета «пом'якшила» свій характер, змінивши його з пародійно-сатиричного на лірично-комедійний, і стала по суті розважальною музичною мелодрамою.
Високої художньої цінності австрійській (віденській) опереті надала музика, щедро збагачена віденським вальсом поряд з маршем, полькою, мазуркою, галопом, чардашем.
На початку XX століття австрійська оперета набула більш драматичного та, водночас, чуттєво-сентиментального характеру. Такий напрямок почали називати «неовіденською оперетою». Її представники — Едмунд Ейслер, Франц Легар, Імре Кальман та інші.

Розповідь про оперету «Фіалка Мортмартра» І. Кальмана

Всі знають, що Монмартр – найвідоміша вулиця Парижу, на якій облаштовували свої студії та майстерні поети, музиканти, художники. Ось, де справжня Богема! Цій вулиці присвячено чимало творів мистецтв. Французький драматург Мюрже написав п'єсу «Богема», а італійський композитор Джакомо Пучіні створив однойменну оперу.
Цей самий сюжет лежить в основі оперети Імре Кальмана «Фіалка Монмартру».
Саме тому сучасники називали Імре Кальмана «Пуччіні в опереті», а «Фіалку Монмартру» вважали оперетковим варіантом «Богеми».

В основі сюжету твору — життя талановитих, але бідних молодих артистів «богеми»: поетів, художників, музикантів, які мешкають у бідному кварталі Парижа. Серед дійових осіб — художник Рауль Делакруа, поет Анрі Мюрже, композитор Марсель Ерве. У певній мірі твір є автобіографічним, адже в героях оперети можна впізнати видатних митців і близьке оточення композитора.
Незважаючи на те, що за жанром «Фіалка Монмартру» є музичною комедією, композитор зобразив у ній драму нерозділеного кохання. Лише у фіналі твору замість трагічної (як в опері Пуччіні) наступає традиційна для оперети щаслива розв'язка.

Пропоную уявити себе героями оперети на веселому щорічному святі художників на Монмартрі.
Усі присутні на цьому святі — в комедійних масках і фантастичному одязі — веселяться від душі, сміються й танцюють.
А розкішно одягнена Мадлен співає блискучу, віртуозну «Карамболіну».
Послухаймо цю знамениту пісню.

Перегляд відео. І. Кальман. Оперета «Фіалка Монмартру». «Карамболіна»

Імре Кальман Оперета «Фіалка Монмартру». «Карамболіна» з II дії

Аналіз прослуханого твору. Творче завдання


Який настрій створило у Вас таке спілкування з богемою?
Яким Ви уявили собі богемний світ?


Музика «Фіалки Монмартру» вирізняється свіжістю і чарівністю мелодій, ефектністю, шиком і блиском. За характером музики ця оперета наближається до жанру ліричної опери.

Придумайте власний сюжет (лібрето) про богему для створення оперети

Розповідь про І. Кальмана

«Угорський геній оперети», - так називають найвидатнішу постать в історії цього жанру — композитора Імре Кальмана.
Кращі творіння композитора складають золотий фонд репертуару багатьох театрів світу.
Найвідоміші його оперети – «Сільва», «Маріца», «Принцеса цирку», «Фіалка Монмартру» - яскраво емоційні, ліричні, сповнені щирих, палких почуттів та блискучого гумору. Величезну популярність і любов глядачів завоювали мелодії цих оперет.

Народився Імре Кальман у 1882 році в невеличкому селі на узбережжі озера Балатон — природної «перлини» Угорщини. З 10 років він проживав у Будапешті, навчаючись спочатку в гімназії, потім на юридичному факультеті університету і, нарешті, в музичній академії.
Першими творами Імре Кальмана були: симфонічна поема, вокальні та інструментальні твори.
Переїзд композитора до Відня спричинив захоплення жанром оперети, там було створено найвідоміші з них: «Циган-прем'єр», «Королева чардашу» («Сільва»), «Голландочка», «Маріца», «Принцеса цирку», «Фіалка Монмартру» та інші.
Творчість Імре Кальмана в жанрі оперети (їх у композитора 20) вирізняється драматизмом сюжетів, емоційністю та сентиментальністю образів, яскравими мелодіями і високим професіоналізмом. На початку XX століття Кальмана називали одним із кращих представників цього жанру.

Демонстрація пісні «Чом ти не прийшов»

Сьогодні на Монмартрі можна почути голоси з усього світу. Туристи, відвідуючи це богемне місце, пропонують один одному свої народні пісні. Ті, хто знають, підспівують. А ті, хто не знає, підтримують елементарним супроводом, плескаючи, танцюючи. Справляється враження великого концерту народних пісень.
Якщо б ви опинились на Монмартрі, яку українську народну пісню Ви б заспівали для оточуючих?

Відверто кажучи, я розгублена – адже в нас так багато гарних народних пісень.
Я просто впевнений, що українську народну пісню «Чом ти не прийшов» співатиме весь Монмартр!
Але спочатку послухаємо і вивчимо її.
«Чом ти не прийшов» Укр. нар. пісня

Робота над піснею «Чом ти не прийшов»


Під час розучування пісні зверніть увагу на фразування та дихання під час співу.

Тестове завдання 1
Оберіть з перерахованих - авторів оперет:
Ж. Оффенбах, Й. Штраус, Ф. Легар, І. Кальман
К. Монтеверді, Дж. Верді, Дж.Пуччіні

Тестове завдання 2
Закінчіть речення: «Музично-драматичний комедійний твір, здебільш розважального характеру, в якому спів і танок поєднуються з розмовним діалогом, називається..»
Оперою
Оперетою
Балетом
Комедією

Тестове завдання 3
Які оперети належать перу Імре Кальмана?
«Сільва»
«Маріца»
«Принцеса цирку»
«Фіалка Монмартру»
«Біла акація»

Тестове завдання 4
Позначте всі правильні твердження.
Що означає поняття «богема»?
Узагальнена назва людей, які присвятили себе творчості у різних видах мистецтва
Митці вільного способу життя, що відрізняється від унормованих суспільних відносин
Працівники церкви
Жителі паризького Монмартру

Підсумки уроку

Музика Паризької богеми мені симпатична! Фіалки Монмартру розквітнули і в моїй душі…
Оскільки ж це було не справжнє вільне, бідне, голодне богемне життя, а його красивий мистецький аналог,…
То нам залишається одна малесенька дрібничка. З’їздити на Монмартр і побачити все на власні очі!

 

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[11.10.2019]
Дослідження мозаїки Алли Горської (0)
[11.10.2019]
8-й навчальний тиждень з 21 по 25 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[11.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 15-18 жовтня 2019 р (0)
[10.10.2019]
Мозаїки Алли Горської (0)
[10.10.2019]
Алла Горська "Автопортерт з сином" (збери картину з пазлів) (0)
[08.10.2019]
Інтерв'ю з військовослужбовцем, учасником АТО (0)
[04.10.2019]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 18 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[30.09.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 07 - 11 жовтня 2019 р (0)
[30.09.2019]
6-й навчальний тиждень з 07 по 11 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[22.09.2019]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2019 р. (0)
[21.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 23-27 вересня 2019р (0)
[21.09.2019]
5-й навчальний тиждень з 30 вересня по 04 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (4)
[19.09.2019]
Виставка робіт до 80-річчя Костянтинівського району (0)
[13.09.2019]
про проведення Заходів Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня (0)
[12.09.2019]
4-й навчальний тиждень з 23 по 27 вересня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (2)
[12.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 16-20 вересня 2019 р (0)
[10.09.2019]
Новый учебный год — время перемен (0)
[10.09.2019]
Стало известно, когда на Донетчине будут сдавать ВНО в 2020 году (0)
[08.09.2019]
Виховний захід в 5-А класі на тему: «Будь обережним на дорозі». (0)
[08.09.2019]
Про Правила безпеки на залізничному транспорті Для збереження життя та здоров’я виконуйте основні правила поведінки на залізничному транспор (0)
[06.09.2019]
Звіт про проведення заходів пожежної безпеки (0)
[06.09.2019]
Звіт про проведення місячника безпеки на залізничному транспорті (0)
[06.09.2019]
тиждень «Увага! Діти на дорозі!». (0)
[06.09.2019]
В ОШ №9 Краматорска уроки проводят на улице (0)
[06.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 09-13 вересня 2019 р (0)
[06.09.2019]
3-й навчальний тиждень з 16 по 20 вересня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[06.09.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 76-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[04.09.2019]
Моє село на долоні (презентація) (0)
[03.09.2019]
Моє село на долоні (0)
[25.08.2019]
Педагогічні розсипи «Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи» Секція «Педагогічні розсипи»  з теми «Мистецтво в освітньому (0)
[17.08.2019]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році (0)
[17.08.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.08.2019]
2 навчальний тиждень з 09 по 13 вересня 2019 року. Переглядаємо урок №2 (3)
[05.08.2019]
Реагування на доведені випадки булінгу Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб (0)
[05.08.2019]
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; (0)
[05.08.2019]
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (0)
[05.08.2019]
Правила поведінки здобувачів освіти (0)
[05.08.2019]
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати. (0)
[05.08.2019]
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами (0)
[05.08.2019]
Правила прийому до школи (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz