Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 09.12.2019, 21:42
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 5
Видео
Статистика

Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Урок №28. Наш великий співрозмовник Бетховен    

Вступ

З ким би ти порадила поговорити безнадійної закоханості.
Ну, напевне з людиною, яка сама пережила таку закоханість і може поділитися досвідом, втішити, дати надію.
Це про нього французький письменник Ромен Ролан сказав: «Він найбільший і найкращий друг усіх, хто страждає й бореться».
Мабуть він зможе втішити, підтримати? Хто ж, якщо не він? Адже це – Людвіг Ван Бетховен.

Вікторина «Що ми знаємо про Бетховена?»

Де і коли жив Л. Бетховен (країна, століття)?
Де і коли жив Людвіг ван Бетховен ?
Німеччина. Австрія. 1770-1827. ХVIІІ-ХІХ ст.

Яким жанрам надавав перевагу Л.Бетховен?
Сонатам
Симфоніям

Які головні образи творчості Бетховена?
Образ героїчної боротьби народу
Образ людини, яка шляхом напруженої боротьби прагне й домагається свободи і щастя

У даному переліку оберіть твори Бетховена:
Соната №14 «Місячна»
Опера «Тарас Бульба»
Симфонія №3 «Героїчна»
Симфонія №5
Симфонія №7 «Ленінградська»
Увертюра «Егмонт»
Симфонія №40

Хто дав назву «Місячна» фортепіанній сонаті № 14 Бетховена?
Поет-романтик Людвіг Рельштаб

Які риси вказують на творчу манеру Бетховена?
поліфонічність,
багатожанровість,
національний колорит,
величність,
героїчність,
ліричність

А тепер пропоную прослухати і впізнати знайомі вам твори Людвіга ван Бетховена.
Соната №14 «Місячна». І частина
Симфонія №5. І частина
Фортепіанна п’єса «Елізі»


Проникливо-ніжна мелодія фортепіанної мініатюри «Елізі» не втрачає своєї популярності і в наш час. Цей образ дійсно сучасний.
Як і переважна більшість творів композитора, вона присвячена людським стосункам, особливо відносинам особистості й народу, людини і людства.
Ці відносини в музиці Бетховена часто були контрастні, різко протилежні за характером. Тому для розкриття процесу їх зіткнення і боротьби, композитор використовував музичну форму сонати.
Сонатна форма приваблювала композитора можливістю глибокої передачі процесу розвитку, взаємодії та взаємопроникнення образів.

Спів з нот «теми Радості»

Ще юнаком Бетховен захоплювався революційними ідеями свободи, рівності, братерства. Саме тому ода Фрідріха Шиллера «До радості» надовго запала в серце композитора.
Прочитайте уривок цієї оди. Спробуйте уявити себе Бетховеном, який пише музику до цих слів.

Радість! Ти небесне сяйво
Світла, сонця майбуття!
Полум'я душі своєї ми несемо у життя.
Радість дасть чарівні крила
Всім, хто вірить і чека.
Радість всіх людей з'єднає
В святості свого добра!
Якою може бути музика оди «До радості», на вашу думку?

Тема Людвіга ван Бетховена до оди - велична і піднесена. Заспівайте її, використовуючи нотний запис.

Відомості про Симфонію №9 Л. Бетховена

Дев’яту симфонію Людвіг ван Бетховен завершив у кінці життя. Тому вона стала своєрідним заповітом наступним поколінням. Наче велична вежа, Дев’ята симфонія вінчає грандіозну споруду симфонічної творчості Бетховена, підбиваючи підсумок великим досягненням композитора.
Образи Дев'ятої симфонії близькі образам Третьої («Героїчної») і П'ятої симфоній. Тобто, «Від темряви до світла, через страждання до радості». Симфонія складається з чотирьох частин.
У І частині наче з небуття народжується Світ, владно проголошуючи: «Я є!».
Цей світ розривають протиріччя, створюється враження велетенської битви в дусі античного епосу.
Стрімка музика II частини, скерцо, викликає в уяві героїчні й фантастичні образи. Це частина напружена, динамічна, поривчаста.
Велич музики III частини надихає на роздуми про духовну досконалість людини, її місію; тут панує мудра ясність і гармонія почуття й думки.
Початок 4 частини, фіналу, сповнений сум'яття. Лютим вихором проносяться теми попередніх частин. В оркестрі наступає мить таємничої тиші, наче очікування...І нарешті, народжується нова тема – тема Радості. Це Радість перебореного страждання, перемоги над Злом, досягнення вищої гармонії й свободи людського духу, вселенської ідеї загальнолюдського братства й любові!
Щоб передати масштаб такої радості композитор вийшов за рамки симфонічного жанру, залучивши слово як могутній виразовий засіб: у фінал симфонії введено звучання хору та співаків-солістів. Цей сміливий прийом звучить як Голос Людства, а в його уста вкладені слова Шиллера:
Радість всіх людей з'єднає
В святості свого добра!

Наспівна, сувора, велична та, одночасно, проста і світла за характером «тема радості» створена з опорою на народнопісенні інтонації, тому легко запам'ятовується і розпізнається слухачем.
Перший показ цієї теми Бетховен доручив віолончелям і контрабасам — інструментам, що зазвичай мають в оркестрі акомпануючу роль і не виконують протяжних, наспівних мелодій.
Після проведення повним оркестровим звучанням тема радості передається до хору.
Стрімке розростання теми несподівано переривається «фанфарами жаху». Наступає тиша. Надзвичайним драматургічним ефектом є надалі речитатив солюючого басу. І — поступове нагнітання нової хвилі радості у виконанні солістів, оркестру та хору аж до могутнього апофеозу в кінці твору.
Послухайте фінал Симфонії №9 і зверніть увагу на усі зміни, які зазнає тема радості.

Слухання. Л. Бетховен. Симфонія №9. Фінал

Людвіг ван Бетховен Симфонія № 9. Фінал. Тема Радості

Аналіз прослуханого твору


Яких ознак набуває тема Радості у фіналі симфонії?
Які Ваші особисті життєві переконання є співзвучними бетховенським ідеалам, втіленим у його музиці?


Майже двісті років минуло з моменту створення Дев'ятої симфонії Л. Бетховена, але й в XXI столітті кожне її виконання проходить при переповнених залах і має шалений успіх.
Наприкінці XX століття у відкритий космос був виведений супутник, на борту якого знаходилася капсула із 24-годинною інформацією про земну цивілізацію загалом.
Характерно, що з усієї існуючої на той час музики до неї було записано Дев'яту симфонію Бетховена, яку вінчає хоровий фінал - ода «До радості» — пристрасний заклик до всесвітнього братерства.
Сьогодні хоровий фінал - тема Радості - з Дев'ятої симфонії Бетховена є Європейським гімном.
Чому хоровий фінал Дев'ятої симфонії став Європейським гімном?

Нове життя у мистецтві

Музика Бетховена має багато кінематографічних інтерпретацій.
Пропонуємо вашій увазі режисерську інтерпретацію виконання симфонії Бетховена з к/ф «Переписуючи Бетховена» .
К/ф «Переписуючи Бетховена» (фрагмент)

Заповіт наступним поколінням


Які з висловів Бетховена Ви б взяли для себе як слушну пораду, підказку, напутні слова?
У яких життєвих обставинах вони можуть стати в нагоді?
Музика - посередниця між життям розуму і життям почуттів
Справжній художник позбавлений марнославства, він занадто добре розуміє, що мистецтво невичерпне


Робота над піснею «Місто золоте»

Мудрі думки та важливі поза часом поради, можна зустріти навіть в піснях, якщо з розумом підходити до вибору.
Мені ось ця більш до вподоби: «Як любиш ти когось, любитимуть й тебе…».
Пропоную довчити до кінця пісню з такими слушними і мудрими порадами.

Караоке. «Місто золоте»

«Місто золоте» Сл. А. Волохонского (переклад В. Федоренка), муз. В. Вавилова (в обробці Б. Гребенщикова)

Співаємо з зірками


Пісня «Місто золоте» («Город золотой») набула великої популярності завдяки творчості російської рок-зірки – Бориса Гребенщикова та його гурту «Акваріум». Пропоную заспівати пісню «Город золотой» разом з цими відомими музикантами.

Підсумки уроку

Поряд із такою довершеною музикою – прагнеш і собі бути більш досконалим. Адже разом з іншими шедеврами — «Божественною комедією» Данте, «Сикстинською мадонною» Рафаеля, «Фаустом» Гете - музика Бетховена також є вираженням ідеалів і прагнень всіх людей.


Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[07.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 09 – 13 грудня 2019 р (0)
[07.12.2019]
15 навчальний тиждень з 16 по 20 грудня 2019 р (0)
[06.12.2019]
План заходів з проведення Всеукраїнського тижня права в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.12.2019]
План заходів до Дня св.Миколая (0)
[30.11.2019]
14 навчальний тиждень. З 09 по 13 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[30.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 грудня 2019 року (0)
[25.11.2019]
Про виконання Плану заходів у зв’язку з роковинами Голодомору 1932-1933 років в Україні в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[23.11.2019]
13 навчальний тиждень. З 02 по 06 грудня. Переглядаємо урок №13 МИСТЕЦТВО 1 КЛАС (0)
[23.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 25 – 29 листопада 2019 р (0)
[17.11.2019]
12 навчальний тиждень. З 25  по 29 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[17.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 18 – 22 листопада 2019 р (0)
[15.11.2019]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Інтерактиний плакат за підручником Л.Масол) (0)
[15.11.2019]
Єдиний національний урок «Безпечна країна» (0)
[14.11.2019]
Тиждень безпеки дорожнього руху. (0)
[10.11.2019]
ШКОЛА, ЯКА ПРОБУДЖУЄ ТА НАДИХАЄ ДО ДІЇ (0)
[09.11.2019]
До Дня української мови та писемності (0)
[08.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 11 - 15 листопада 2019 р (0)
[07.11.2019]
11 навчальний тиждень. З 18 листопада по 22 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[06.11.2019]
Про проведену роботу щодо вжитття заходів із запобігання впливу негативного середовища на дітей (0)
[02.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 листопада 2019 р (0)
[29.10.2019]
Фотографія, що оживає (0)
[25.10.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території України (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня безпеки дорожнього руху в Кіндратівській СШ (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ (0)
[24.10.2019]
10 навчальний тиждень. З 11 по 15 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[21.10.2019]
Що таке історична пам'ять? (0)
[21.10.2019]
2. Які на Вашу думку історичні події України більше вплинули на національну свідомість українців: трагічні чи героїчні? (0)
[21.10.2019]
У чому полягає позитивний та негативний вплив історичної пам’яті на формування української нації? (0)
[21.10.2019]
4. Які, на вашу думку, є умови оптимального вирішення питання вибору методів, засобів та форм навчально-виховної діяльності, що забезпечать (0)
[21.10.2019]
5. Чи потрібна «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді» як документ у якому визначено бачення майбутнього, на основ (0)
[18.10.2019]
9 навчальний тиждень з 04 по 08 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[18.10.2019]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 28.10 по 01.11.2019 року (0)
[18.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 21-25 жовтня 2019 р (0)
[18.10.2019]
Кіндратівська СШ Тиждень БЖД (0)
[16.10.2019]
Панас Карпович Саксаганський (0)
[16.10.2019]
Фотографія, що оживає. Алла Горська. Автопортрет з сином (0)
[15.10.2019]
Сигнал лазера (для квеста) (0)
[15.10.2019]
«SpaceExpedition» П.І.Козачков (0)
[15.10.2019]
Легенда для МІСЦЕВИХ ПРОКСИМІАНЦІВ  (для заняття П.І.Козачков) (0)
[15.10.2019]
ЛЕГЕНДА ДЛЯ КОСМОНАВТІВ (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Декабрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz