Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 13.10.2019, 22:40
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 2
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)

УСПІХИ ЮНИХ НАТУРАЛІСТІВ КІНДРАТІВКІ

 

85-річчю юннатівського руху в Україні присвячується

 

Автор: Кущенко Едуард Борисович,

Керівник гуртка «Комп'ютер і кіно»

Костянтинівського районного Центру дитячої та юнацької творчості

 

Юннатівську роботу серед учнів Костянтинівського району Донецької області ведуть члени екологічного клубу «КРОКУС», який працює на базі Кіндратівської  спеціалізованої школи I-III ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування під керівництвом вчителя біології, спеціаліста 1 категорії Тетяни Георгіївни Суковатенко. Щороку з ранньої весни до пізньої осені працюють у шкільному саду учні школи. Спостерігають, вивчають, аналізують, ведуть копітку роботу з акліматизації деяких видів екзотичних рослин. Деякі з рослин настільки пристосувалися до нашого Донецькому клімату, що по суті знайшли в Кіндратівці свою другу батьківщину. Члени екологічного клубу підтримують зв'язок з вченими Донецького ботанічного саду, вивчають проблеми збереження і збагачення флори Донбасу. Це дозволяє поповнювати новими видами рослин шкільний зелений парк, який так і хочеться назвати невеликим дендрарієм.

 

Багато років працюють юннати під керівництвом Тетяни Георгіївни. Цікаве і захоплююче життя творчого об'єднання «КРОКУС». Безліч факторів формує характер підростаючого поколінняі. Велика жива книга природи - одна з них. Розкрити її перед дітлахами, навчити читати цю книгу, прищеплювати до неї любов - таким є головне завдання юних натуралістів Кондратовського «Крокуса».

 

Унікальною можна назвати роботу юннатівців по створенню шкільного парку-дендрарію. Головна алея шкільного саду ділить «Дендрарій» на дві частини - верхню, що виходить до заплави річки Кривий Торець, і нижнюю, яка починається прямо від шкільного порогу. У верхній частині парку привертають увагу висаджені руками учнів верби, які гордовито поглядають в темні води річки Кривий Торець. У «нижній» частині - зібрана «колекція» розарію - більше 10 видів троянд. Багато з них цвітуть двічі - навесні і восени, а деякі - все літо. Соковито зеленіють зарості чагарників. Їх у парку 8 видів. У спеку особливо приємно в каштановій алеї. Зелений намет гілок створює особливий мікроклімат. Є невелика «колекція» хвойних дерев - сосен, сріблястих і блакитних ялин. Хвоя їх пофарбована в золотисті, сріблясті, блакитні і навіть червонуваті тони.

І ця картина щоразу змінюється, якщо поглянути на неї з іншої точки. Проект «парку» розроблений учителем біології школи Суковатенко Тетяною Георгіївною. Парк являє собою приклад вмілого поєднання різноманітних видів фауни. За кілька років територія шкільного парку була значно розширена, на ній з'явилося багато нових рослин, які завезені з Донецького ботанічного саду та Краматорського садового розплідника. Деякі культури проходять своєрідну «акліматизацію» в шкільному парку Це нотофагус, троходендрон і деякі інші.

Примітний парк і своєї грабової алеєю. Висота цих дерев всього 4 метри, а вік 3 роки. Граб примітний тим, що у нього дуже щільна деревина, що не піддається гниттю. Деревина легко полірується, відкриваючи прекрасну текстуру. З граба раніше виготовляли дорогі меблі, граб йшов на виготовлення музичних інструментів, використовувався в кораблебудуванні, для водопровідних труб. У наші дні, звичайно, треба говорити не про музичні інструменти, а про збереження кожного дерева граба і створенні грабових лісів в нашій посушливій степовій зоні.

Побувавши в грабовому гаю, можна потрапити на галявину, де виростають молоді дубки. Спроби виростити дуб у Кіндратівці робилися і раніше, але всі ці досліди виявилися невдалими: то суховії з посухами, то місцеві кози примудрялися обгризти кору молодих дерев так, що ті навесні не давали молодих пагонів і засихали, то гризуни знищували солодке насіння-жолуді, то заважали снігопади, ламали молоді гілочки. Вирішено було проріджувати крони, хоча вважалося, що людині не можна втручатися в тендітну життя рідкісного дерева. Але юннати зробили необхідне підрізування і деревця прижилися!

Багато експериментували юні натуралісти в «лісовий лабораторії». Так багато років вони намагалися «приручити» американську красуню-ялину до резкоконтінетальних умов місцевого клімату. Досвід розведення американських ялин в нашому донецькому степу мало допомагав. Наприклад, юннатовцам було відомо, що молода ялина полюбляє рости в трав'яний «шубі», але з відкритою «головою». А тут виявилося, що на наших кам'янистих і глиняних грунтах ялина боїться травостою: він забирає і без того скупу вологу із засушливого грунту. Помітили інше: ялина добре дружить з березою, кленами - польовим і гостролистим. Стали підсаджувати їх. По крихтах шукали, складали нову «Кіндратовську» агротехніку. У загальних рисах вона виглядає так: на ділянці посадок спершу з боку панівних східних вітрів юннати вирощують вітрозахисні смуги, на чистих, звільнених від травостою землях висаджують ялини. Через три-чотири роки до неї підсаджують супутників - берізки, клени. Перші чотири роки, поки ялина не почне затінювати грунт, їй потрібна допомога юннатів. Степові землі довго не поступаються їй поля бою, тіснять травами. Затягнувши дерном грунт біля підніжжя їли, степові землі закривають доступ в землю падаючим з дерева насінню, заглушуються пагони. І саме тут на підмогу молодим деревцям приходять юннати «Крокусу». З весни до осені прополюють міжряддя і молоді деревця віддячують їм густими зеленими кронами. Крім естетичної насолоди, юннатівці відчувають тепер благотворний вплив дерев на дихальні шляхи, бо молоді деревця перегороджують шлях степовому пилу.

 

Взимку юннати «КРОКУС» встановлюють у шкільному парку годівнички для птахів, розвішують заготовлені в травні просолені осикові віники для зайців, щоб ті не гризли кору молодих дерев.

Тепер в активі юннатівців прогресивна агротехніка, що дозволяє створити економічний спосіб вирощування ялини. Тепер юннати стурбовані тим, щоб закласти власний розплідник маленьких ялинок.

 

Для учнів - шкільний парк - унікальна природна лабораторія. Тут проходять уроки біології і ботаніки, юннати вивчають проблеми збереження і збагачення флори рідного краю, підтримують зв'язок з кафедрою ботаніки та біології Донецького національного університету та Краматорським розплідником садово-паркового господарства. Розплідник забезпечує юннатів новими видами деревних порід

 

          У мріях учнів багато сміливих планів. Так, діти мріють створити «Зимовий сад», у якому було б відведено особливу ділянку для представників флори південного континенту. Відвідавши шкільний «Зимовий сад» відвідувачі зможуть познайомитися з різними природними зонами земної кулі.

Унікальні ландшафти Донецькому степу пробуджують унікальні творчі плани юних дослідників природи з невеличного села Кіндратівка.

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[11.10.2019]
Дослідження мозаїки Алли Горської (0)
[11.10.2019]
8-й навчальний тиждень з 21 по 25 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[11.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 15-18 жовтня 2019 р (0)
[10.10.2019]
Мозаїки Алли Горської (0)
[10.10.2019]
Алла Горська "Автопортерт з сином" (збери картину з пазлів) (0)
[08.10.2019]
Інтерв'ю з військовослужбовцем, учасником АТО (0)
[04.10.2019]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 18 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[30.09.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 07 - 11 жовтня 2019 р (0)
[30.09.2019]
6-й навчальний тиждень з 07 по 11 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[22.09.2019]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2019 р. (0)
[21.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 23-27 вересня 2019р (0)
[21.09.2019]
5-й навчальний тиждень з 30 вересня по 04 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (4)
[19.09.2019]
Виставка робіт до 80-річчя Костянтинівського району (0)
[13.09.2019]
про проведення Заходів Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня (0)
[12.09.2019]
4-й навчальний тиждень з 23 по 27 вересня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (2)
[12.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 16-20 вересня 2019 р (0)
[10.09.2019]
Новый учебный год — время перемен (0)
[10.09.2019]
Стало известно, когда на Донетчине будут сдавать ВНО в 2020 году (0)
[08.09.2019]
Виховний захід в 5-А класі на тему: «Будь обережним на дорозі». (0)
[08.09.2019]
Про Правила безпеки на залізничному транспорті Для збереження життя та здоров’я виконуйте основні правила поведінки на залізничному транспор (0)
[06.09.2019]
Звіт про проведення заходів пожежної безпеки (0)
[06.09.2019]
Звіт про проведення місячника безпеки на залізничному транспорті (0)
[06.09.2019]
тиждень «Увага! Діти на дорозі!». (0)
[06.09.2019]
В ОШ №9 Краматорска уроки проводят на улице (0)
[06.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 09-13 вересня 2019 р (0)
[06.09.2019]
3-й навчальний тиждень з 16 по 20 вересня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[06.09.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 76-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[04.09.2019]
Моє село на долоні (презентація) (0)
[03.09.2019]
Моє село на долоні (0)
[25.08.2019]
Педагогічні розсипи «Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи» Секція «Педагогічні розсипи»  з теми «Мистецтво в освітньому (0)
[17.08.2019]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році (0)
[17.08.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.08.2019]
2 навчальний тиждень з 09 по 13 вересня 2019 року. Переглядаємо урок №2 (3)
[05.08.2019]
Реагування на доведені випадки булінгу Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб (0)
[05.08.2019]
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; (0)
[05.08.2019]
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (0)
[05.08.2019]
Правила поведінки здобувачів освіти (0)
[05.08.2019]
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати. (0)
[05.08.2019]
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами (0)
[05.08.2019]
Правила прийому до школи (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz