МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 19.10.2017, 01:39
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)

Вимоги державного стандарту освіти до вивчення курсу

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО І СУЧАСНІСТЬ

                                       8-й клас

(35 год, 1 год на тиждень, із них 4 год — резервний час)

К-ть год.

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Тема 1.  Відлуння епох у музичному мистецтві

Виявлення особливостей та відмінностей ака­демічної та розважальної музики за їх жит­тєвим змістом та призначенням, ролі музичного мистецтва в суспільстві в різні історичні епохи та в житті кожної людини. Порівняння стильових напрямів розважальної музики (джаз, рок, диско тощо) за сферами їх емоційного впливу. Визначення характерних рис творчості відомих композиторів минулого і сучасності. Характеристика музичної спадщини видатних представників різних національних культур. Виконання композиторських та народних пісень, які розкривають основні завдання теми. Розвиток вокально-хорових навичок. Інтерпретація змісту прослуханих та виконаних творів щодо особливостей втілення гуманістичних ідей та жит­тєвого змісту. Засвоєння основних понять і термінів: академічна (серйозна), розважальна (легка) музика, стильові напрями — джаз, рок, диско тощо. Усвідомлення значення музичного мистецтва в житті сучасної людини та в різні епохи.

Орієнтовний матеріал для сприймання:

Й. С. Бах. Токата і фуга ре мінор, Л. Бетховен. Соната № 14, Л. Ревуцький. Симфонія № 2 (фінал), Й. Штраус. Полька-піцикато, Ж. Бізе. Фрагменти з опери "Кармен”, Ж. Бізе, Р. Щед­рін. "Кармен-сюїта”, Б. Окуджава. "Ваша велич­носте, жінко”, Е. Віла-Лобос. Арія з Брази­ль­ської бахіани № 5, А. Шнітке. Сюїта в старо­винному стилі, "Молитва” (спірічуел), Л. Армст­ронг. "Блюз Західної околиці”, Л. і Ж. Колодуб. Фрагменти з мюзиклу "Пригоди на Міссісіпі”, Ш. Дюмон. "Ні, я ні за чим не жалкую”, Д. Дассен. "Бабине літо”, П. Каас "Безі” ("Besie”), Е. Преслі. "Все гаразд, мамо”, Дж. Леннон, П. Ма­картні. "Дівчина” ("The Girl”), "Шоу має тривати” ("The show must go on”) групи "Queen”, І. Дунаєвський. "З піснею в життя”, Р. Паулс. "Маестро”, "Місто золоте” (в обробці Б. Гребенщикова), українські народні пісні "Там, де Ятрань круто вється”, "Веснянка”, "Ой, у гаю при Дунаю”, В. Івасюк. "Два перстені”, "Пісня буде поміж нас”, С. Вакарчук. "Друг”.

Варіативний матеріал для сприймання:

М. Дрем­люга. Концерт для бандури з оркестром (1 ч.), Л. Колодуб. "Карпатська рапсодія”, Д. Херман. "Хелло, Доллі”, "Коломийка” ("Гар­буз тріо”), А. Козлов. "Ностальгія”, Ф. Лей. "Історія кохання”, "Чао, бамбіно”, П. Моріа. "Млин”, "Ми — чемпіони” ("We are the cham­pions”) групи "Queen”, "Ще одна цеглинка у стіні” ("Another Brick in the Wall”) групи "Pink Floyd”, А. Лєпін. "Візьми гітару”, В. Висоцький. "Я не люблю”, А. Богачук. "Тиша навкруги”, В. Івасюк. "Золотоволоска”, С. Вакарчук. "9-1-1”.

Орієнтовний матеріал для виконання:

Л. Квінт. "Здрастуй, світ!”, П. Майборода. "Моя стежина”, І. Шамо. "Києве мій”, В. Івасюк. "Червона рута”, Дж. Леннон, П. Макартні. "Вчора” ("Yesterday”), В. Висоцький. "Пісня про друга”.

Варіативний матеріал для виконання:

П. Сігер. "Все ми переборем”, Б. Фільц. "Любіть Україну”, П. Майборода. "Київський вальс”, О. Розенбаум. "Вальс-бостон”, Т. Петриненко. "Господи, помилуй нас”.

 

 

Узагальнення

 

Тема 2. Музика в діалозі з сучасністю

Узагальнення поняття про основні види, стилі і жанри музики та сферу їх емоційного впливу на людину на прикладі творчості найвизначніших представників світової музичної культури. Порівняння творів визначних композиторів — представників різних національних культур щодо специфіки відображення життя народу та їх побутування в сучасному сус­піль­стві. Визначення характерних рис творчості про­відних представників світової музичної куль­тури, характеристика їхньої творчої спадщини. Виявлення особливостей втілення образу світу в музичному мистецтві. Виконання композитор­ських та народних пісень, які розкривають основні завдання теми. Розвиток вокально-хорових навичок з урахуванням вікових особливостей учнів. Інтерпретація змісту прослуханих та виконаних творів щодо їх місця і ролі в житті сучасної людини. Закріплення основних музичних понять і термінів. Усвідомлення значення музичного мистецтва в сучасному сус­пільстві як складової культури людства.

Орієнтовний матеріал для сприймання:

Дж. Верді. Пісенька Герцога та фінал опери "Ріголетто”, Р. Вагнер. "Політ валькірій” з опери "Валькірія”, С. Прокоф’єв. "Танець дівчат з ліліями”, "Монтеккі і Капулетті” з балету "Ромео і Джульєтта”, М. Римський-Корсаков. Симфонічна поема "Шехерезада”, Г. Грабовський. Симфонічні фрески (фрагмент), Дж. Гершвін. Рапсодія в стилі блюз, І. Кальман. Фрагмент з оперети "Фіалка Монмартру”, І. Дунаєвський. "Пісня про Одесу” та сцена з оперети "Біла акація”, В. Сільвестров. "Кіч-музика”, Л. Бетховен. Соната № 8 "Патетична” (1 ч.), "Елізі”, Симфонія № 9 (фінал), М. Лисенко. Вальс, "Без­межнеє поле”, Кантата "Б’ють пороги”, П. Чайковський Концерт № 1 (1 ч.), романс "Серед шумного балу”, симфонія № 6 (фінал), Є. Станкович. Триптих для скрипки і фортепіано, фрагмент з балету "Ольга”, фольк-опера "Цвіт папороті” (фрагменти).

 

Варіативний матеріал для сприймання:

Ш. Гуно. Куплети Мефістофеля з опери "Фауст”, Ф. Ліст. Ноктюрн "Мрії кохання”, "Мефісто-вальс”, К. Дебюссі. "Місячне сяйво”, Й. С. Бах. Бранденбурзький концерт, арія з оркестрової сюїти № 3, М. Мусоргський. Фрагменти з опери "Борис Годунов”, Б. Лятошин­ський. Хори "По небу крадеться місяць”, "Тече вода в синє море”, Г. Майборода. "Неначе сон” (Елегія пам’яті Лисенка).

Орієнтовний матеріал для виконання:

Б. Окуджава. "Надії маленький оркестрик”, М. Катричко. "Хуртовина”, І. Білозір. "Ласкаво просимо”, українська народна пісня "Чом ти не прийшов”, "Місто золоте” (в обробці Б. Гребенщикова), К. Молчанов. "Журавлина пісня”, О. Злотник. "Родина”, І. Карабиць. "Пісня на добро”.

Варіативний матеріал для виконання:

О. Білаш. "Два кольори”, В. Івасюк. "Пісня про тебе”, А. Пашкевич. "Мамина вишня”, І. Пок­лад. "Сива ластівка”, І. Шамо. "Три поради”, О. Білаш. "Ясени”, Б. Фільц. "Ой, на Купала купавочка”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення

 

    Учень:

спостерігає:

— за інтонаційно-образною драматургією (взаємодією образів — проявів життя) музичних творів;

 

розпізнає:

— види і жанри музики, стильові напрями в українській та зарубіжній музичній культурі за сферами їх емоційного впливу на людину;

 

порівнює:

— принципи композиційної будови творів різних жанрів і форм щодо відображення ними життєвих образів;

— особливості академічної та розважальної музики;

 

характеризує:

— основні риси творчості відомих композиторів минулого і сучасності;

 

наводить приклади:

— музичної спадщини видатних представників різних на­ціональних культур;

 

називає:

— основні види і жанри музичного мистецтва;

 

орієнтується:

— в стильових напрямах музичного мистецтва;

 

уміє:

— реалізувати набуті знання у власній творчій діяльності;

 

виразно виконує:

— сучасні пісні українських і зарубіжних композиторів;

 

висловлює судження про:

— особливості втілення гуманістичних ідей та життєвого змісту в музиці;

— значення музичного мистецтва в житті людини в різні епохи;

 

обґрунтовує:

— логіку розвитку музичних явищ як відображення явищ життя.

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

спостерігає:

— за побутуванням різних видів і жанрів музики в житті людини і суспільства;

розпізнає:

— різні форми музичного втілення художньої картини світу;

 

порівнює:

— зразки творів різних національних культур як відображення життя народу;

 

характеризує:

— музичне мистецтво як складову культури людства;

 

наводить приклади:

— найвизначніших творів світової музичної спадщини;

 

називає:

— провідних представників світової музичної культури;

 

визначає:

— види, стилі і жанри музичної творчості щодо специфіки відображення ними життєвого змісту;

 

висловлює судження про:

— значення музики в житті людини та суспільства;

— особливості втілення образу світу в музичному мистецтві;

 

застосовує:

— набуті знання у власній культуротворчій діяльності;

 

виразно виконує:

— сучасні пісні українських та зарубіжних композиторів, народні пісні;

 

уміє:

— висловлювати власну естетичну оцінку явищам музичної культури минулого і сучасності;

 

аргументує:

— емоційно-ціннісне ставлення до музичних творів у процесі їх інтерпретації, використовуючи відповідну термінологію;

 

обґрунтовує:

— власну думку щодо соціокультурного значення музичного мистецтва;

виявляє:

— готовність до використання набутих предметних ком­петенцій у процесі творчої самореалізації.

 

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz