Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 13.10.2019, 22:30
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 2
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)

Вимоги державного стандарту освіти до вивчення курсу

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО І СУЧАСНІСТЬ

                                       8-й клас

(35 год, 1 год на тиждень, із них 4 год — резервний час)

К-ть год.

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

16

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Тема 1.  Відлуння епох у музичному мистецтві

Виявлення особливостей та відмінностей ака­демічної та розважальної музики за їх жит­тєвим змістом та призначенням, ролі музичного мистецтва в суспільстві в різні історичні епохи та в житті кожної людини. Порівняння стильових напрямів розважальної музики (джаз, рок, диско тощо) за сферами їх емоційного впливу. Визначення характерних рис творчості відомих композиторів минулого і сучасності. Характеристика музичної спадщини видатних представників різних національних культур. Виконання композиторських та народних пісень, які розкривають основні завдання теми. Розвиток вокально-хорових навичок. Інтерпретація змісту прослуханих та виконаних творів щодо особливостей втілення гуманістичних ідей та жит­тєвого змісту. Засвоєння основних понять і термінів: академічна (серйозна), розважальна (легка) музика, стильові напрями — джаз, рок, диско тощо. Усвідомлення значення музичного мистецтва в житті сучасної людини та в різні епохи.

Орієнтовний матеріал для сприймання:

Й. С. Бах. Токата і фуга ре мінор, Л. Бетховен. Соната № 14, Л. Ревуцький. Симфонія № 2 (фінал), Й. Штраус. Полька-піцикато, Ж. Бізе. Фрагменти з опери "Кармен”, Ж. Бізе, Р. Щед­рін. "Кармен-сюїта”, Б. Окуджава. "Ваша велич­носте, жінко”, Е. Віла-Лобос. Арія з Брази­ль­ської бахіани № 5, А. Шнітке. Сюїта в старо­винному стилі, "Молитва” (спірічуел), Л. Армст­ронг. "Блюз Західної околиці”, Л. і Ж. Колодуб. Фрагменти з мюзиклу "Пригоди на Міссісіпі”, Ш. Дюмон. "Ні, я ні за чим не жалкую”, Д. Дассен. "Бабине літо”, П. Каас "Безі” ("Besie”), Е. Преслі. "Все гаразд, мамо”, Дж. Леннон, П. Ма­картні. "Дівчина” ("The Girl”), "Шоу має тривати” ("The show must go on”) групи "Queen”, І. Дунаєвський. "З піснею в життя”, Р. Паулс. "Маестро”, "Місто золоте” (в обробці Б. Гребенщикова), українські народні пісні "Там, де Ятрань круто вється”, "Веснянка”, "Ой, у гаю при Дунаю”, В. Івасюк. "Два перстені”, "Пісня буде поміж нас”, С. Вакарчук. "Друг”.

Варіативний матеріал для сприймання:

М. Дрем­люга. Концерт для бандури з оркестром (1 ч.), Л. Колодуб. "Карпатська рапсодія”, Д. Херман. "Хелло, Доллі”, "Коломийка” ("Гар­буз тріо”), А. Козлов. "Ностальгія”, Ф. Лей. "Історія кохання”, "Чао, бамбіно”, П. Моріа. "Млин”, "Ми — чемпіони” ("We are the cham­pions”) групи "Queen”, "Ще одна цеглинка у стіні” ("Another Brick in the Wall”) групи "Pink Floyd”, А. Лєпін. "Візьми гітару”, В. Висоцький. "Я не люблю”, А. Богачук. "Тиша навкруги”, В. Івасюк. "Золотоволоска”, С. Вакарчук. "9-1-1”.

Орієнтовний матеріал для виконання:

Л. Квінт. "Здрастуй, світ!”, П. Майборода. "Моя стежина”, І. Шамо. "Києве мій”, В. Івасюк. "Червона рута”, Дж. Леннон, П. Макартні. "Вчора” ("Yesterday”), В. Висоцький. "Пісня про друга”.

Варіативний матеріал для виконання:

П. Сігер. "Все ми переборем”, Б. Фільц. "Любіть Україну”, П. Майборода. "Київський вальс”, О. Розенбаум. "Вальс-бостон”, Т. Петриненко. "Господи, помилуй нас”.

 

 

Узагальнення

 

Тема 2. Музика в діалозі з сучасністю

Узагальнення поняття про основні види, стилі і жанри музики та сферу їх емоційного впливу на людину на прикладі творчості найвизначніших представників світової музичної культури. Порівняння творів визначних композиторів — представників різних національних культур щодо специфіки відображення життя народу та їх побутування в сучасному сус­піль­стві. Визначення характерних рис творчості про­відних представників світової музичної куль­тури, характеристика їхньої творчої спадщини. Виявлення особливостей втілення образу світу в музичному мистецтві. Виконання композитор­ських та народних пісень, які розкривають основні завдання теми. Розвиток вокально-хорових навичок з урахуванням вікових особливостей учнів. Інтерпретація змісту прослуханих та виконаних творів щодо їх місця і ролі в житті сучасної людини. Закріплення основних музичних понять і термінів. Усвідомлення значення музичного мистецтва в сучасному сус­пільстві як складової культури людства.

Орієнтовний матеріал для сприймання:

Дж. Верді. Пісенька Герцога та фінал опери "Ріголетто”, Р. Вагнер. "Політ валькірій” з опери "Валькірія”, С. Прокоф’єв. "Танець дівчат з ліліями”, "Монтеккі і Капулетті” з балету "Ромео і Джульєтта”, М. Римський-Корсаков. Симфонічна поема "Шехерезада”, Г. Грабовський. Симфонічні фрески (фрагмент), Дж. Гершвін. Рапсодія в стилі блюз, І. Кальман. Фрагмент з оперети "Фіалка Монмартру”, І. Дунаєвський. "Пісня про Одесу” та сцена з оперети "Біла акація”, В. Сільвестров. "Кіч-музика”, Л. Бетховен. Соната № 8 "Патетична” (1 ч.), "Елізі”, Симфонія № 9 (фінал), М. Лисенко. Вальс, "Без­межнеє поле”, Кантата "Б’ють пороги”, П. Чайковський Концерт № 1 (1 ч.), романс "Серед шумного балу”, симфонія № 6 (фінал), Є. Станкович. Триптих для скрипки і фортепіано, фрагмент з балету "Ольга”, фольк-опера "Цвіт папороті” (фрагменти).

 

Варіативний матеріал для сприймання:

Ш. Гуно. Куплети Мефістофеля з опери "Фауст”, Ф. Ліст. Ноктюрн "Мрії кохання”, "Мефісто-вальс”, К. Дебюссі. "Місячне сяйво”, Й. С. Бах. Бранденбурзький концерт, арія з оркестрової сюїти № 3, М. Мусоргський. Фрагменти з опери "Борис Годунов”, Б. Лятошин­ський. Хори "По небу крадеться місяць”, "Тече вода в синє море”, Г. Майборода. "Неначе сон” (Елегія пам’яті Лисенка).

Орієнтовний матеріал для виконання:

Б. Окуджава. "Надії маленький оркестрик”, М. Катричко. "Хуртовина”, І. Білозір. "Ласкаво просимо”, українська народна пісня "Чом ти не прийшов”, "Місто золоте” (в обробці Б. Гребенщикова), К. Молчанов. "Журавлина пісня”, О. Злотник. "Родина”, І. Карабиць. "Пісня на добро”.

Варіативний матеріал для виконання:

О. Білаш. "Два кольори”, В. Івасюк. "Пісня про тебе”, А. Пашкевич. "Мамина вишня”, І. Пок­лад. "Сива ластівка”, І. Шамо. "Три поради”, О. Білаш. "Ясени”, Б. Фільц. "Ой, на Купала купавочка”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Узагальнення

 

    Учень:

спостерігає:

— за інтонаційно-образною драматургією (взаємодією образів — проявів життя) музичних творів;

 

розпізнає:

— види і жанри музики, стильові напрями в українській та зарубіжній музичній культурі за сферами їх емоційного впливу на людину;

 

порівнює:

— принципи композиційної будови творів різних жанрів і форм щодо відображення ними життєвих образів;

— особливості академічної та розважальної музики;

 

характеризує:

— основні риси творчості відомих композиторів минулого і сучасності;

 

наводить приклади:

— музичної спадщини видатних представників різних на­ціональних культур;

 

називає:

— основні види і жанри музичного мистецтва;

 

орієнтується:

— в стильових напрямах музичного мистецтва;

 

уміє:

— реалізувати набуті знання у власній творчій діяльності;

 

виразно виконує:

— сучасні пісні українських і зарубіжних композиторів;

 

висловлює судження про:

— особливості втілення гуманістичних ідей та життєвого змісту в музиці;

— значення музичного мистецтва в житті людини в різні епохи;

 

обґрунтовує:

— логіку розвитку музичних явищ як відображення явищ життя.

 

 

 

 

 

 

 

Учень:

спостерігає:

— за побутуванням різних видів і жанрів музики в житті людини і суспільства;

розпізнає:

— різні форми музичного втілення художньої картини світу;

 

порівнює:

— зразки творів різних національних культур як відображення життя народу;

 

характеризує:

— музичне мистецтво як складову культури людства;

 

наводить приклади:

— найвизначніших творів світової музичної спадщини;

 

називає:

— провідних представників світової музичної культури;

 

визначає:

— види, стилі і жанри музичної творчості щодо специфіки відображення ними життєвого змісту;

 

висловлює судження про:

— значення музики в житті людини та суспільства;

— особливості втілення образу світу в музичному мистецтві;

 

застосовує:

— набуті знання у власній культуротворчій діяльності;

 

виразно виконує:

— сучасні пісні українських та зарубіжних композиторів, народні пісні;

 

уміє:

— висловлювати власну естетичну оцінку явищам музичної культури минулого і сучасності;

 

аргументує:

— емоційно-ціннісне ставлення до музичних творів у процесі їх інтерпретації, використовуючи відповідну термінологію;

 

обґрунтовує:

— власну думку щодо соціокультурного значення музичного мистецтва;

виявляє:

— готовність до використання набутих предметних ком­петенцій у процесі творчої самореалізації.

 

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[11.10.2019]
Дослідження мозаїки Алли Горської (0)
[11.10.2019]
8-й навчальний тиждень з 21 по 25 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[11.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 15-18 жовтня 2019 р (0)
[10.10.2019]
Мозаїки Алли Горської (0)
[10.10.2019]
Алла Горська "Автопортерт з сином" (збери картину з пазлів) (0)
[08.10.2019]
Інтерв'ю з військовослужбовцем, учасником АТО (0)
[04.10.2019]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 18 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[30.09.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 07 - 11 жовтня 2019 р (0)
[30.09.2019]
6-й навчальний тиждень з 07 по 11 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[22.09.2019]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2019 р. (0)
[21.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 23-27 вересня 2019р (0)
[21.09.2019]
5-й навчальний тиждень з 30 вересня по 04 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (4)
[19.09.2019]
Виставка робіт до 80-річчя Костянтинівського району (0)
[13.09.2019]
про проведення Заходів Всеукраїнського Олімпійського уроку та Олімпійського тижня (0)
[12.09.2019]
4-й навчальний тиждень з 23 по 27 вересня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (2)
[12.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 16-20 вересня 2019 р (0)
[10.09.2019]
Новый учебный год — время перемен (0)
[10.09.2019]
Стало известно, когда на Донетчине будут сдавать ВНО в 2020 году (0)
[08.09.2019]
Виховний захід в 5-А класі на тему: «Будь обережним на дорозі». (0)
[08.09.2019]
Про Правила безпеки на залізничному транспорті Для збереження життя та здоров’я виконуйте основні правила поведінки на залізничному транспор (0)
[06.09.2019]
Звіт про проведення заходів пожежної безпеки (0)
[06.09.2019]
Звіт про проведення місячника безпеки на залізничному транспорті (0)
[06.09.2019]
тиждень «Увага! Діти на дорозі!». (0)
[06.09.2019]
В ОШ №9 Краматорска уроки проводят на улице (0)
[06.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 09-13 вересня 2019 р (0)
[06.09.2019]
3-й навчальний тиждень з 16 по 20 вересня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[06.09.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 76-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[04.09.2019]
Моє село на долоні (презентація) (0)
[03.09.2019]
Моє село на долоні (0)
[25.08.2019]
Педагогічні розсипи «Мистецтво в освітньому просторі Нової української школи» Секція «Педагогічні розсипи»  з теми «Мистецтво в освітньому (0)
[17.08.2019]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році (0)
[17.08.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.08.2019]
2 навчальний тиждень з 09 по 13 вересня 2019 року. Переглядаємо урок №2 (3)
[05.08.2019]
Реагування на доведені випадки булінгу Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб (0)
[05.08.2019]
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; (0)
[05.08.2019]
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (0)
[05.08.2019]
Правила поведінки здобувачів освіти (0)
[05.08.2019]
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати. (0)
[05.08.2019]
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами (0)
[05.08.2019]
Правила прийому до школи (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Октябрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz