Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 19.08.2019, 14:13
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 1
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)

"Психологічний супровід превентивного виховання в системі освіти”

"Вихователь – ким би він не був – одним із батьків, вчителем, позашкільним працівником чи іншою людиною, має передбачати всі впливи середовища на дитину, а також визначити свої можливості, свої функції”.

В.М. Оржеховська

Сучасна ЗОШ має безліч проблем, і найболючіша серед них зростаючі труднощі у вихованні дітей та підлітків, збільшення кількості асоціальних проявів у поведінці, правопорушень і злочинів. Вчителі зіткнулись з проблемами. Яких не знали їхні колеги 8-10 років тому.

Кількість дітей, що належать до груп ризику, різко зросла: нині їх майже 50%. Почастіли прояви грубості у ставленні до вчителів і батьків. Бродяжництво, хуліганство, пияцтво, наркоманія. Ці явища надзвичайно болюче вдарили по школі, як і по суспільству в цілому.

Спостереження показують, що однією з головних причин появи важковиховуваних у школі є відсутність наступності в діяльності дитячого садка чи батьків, які виховують дитину вдома, і початкової ланки школи; відсутність ранньої психолого-педагогічної діагностики відхилень у поведінці, несвоєчасне виявлення в дитини як позитивних, так і негативних якостей і здібностей; відсутність захисту і допомоги дитині у процесі її розвитку.

У початковій школі, на тлі досить загальної психологічної керованості дітей педагогам, важковиховувані діти привертають увагу психічною нестійкістю, низькими пізнавальними потребами та дефектами виховання. Проблема важковиховуваних дітей, що перейшли в середню ланку школи, доповнюється проблемою підліткового віку. Коли "важким” за різними ознаками можна вважати майже кожного учня. Водночас під дією негативно спрямованих генетичних, психологічних, соціально-психологічних, соціальних, а також суто педагогічних антидидактичних і антивиховних впливів створюються різні види та ступені важковиховуваності.

Виділяють такі 4 типи важковиховувань:

1 тип – конфліктно-ситуаційний з переважною позитивною спрямованістю;

2 тип – неврівноважено-ситуаційний з незначною негативною спрямованістю;

3 тип – нестійкий з переважаючою негативною спрямованістю;

4 тип – стійкий з негативною спрямованістю. Отже, за основу береться спрямованість особистості.

Щоб правильно визначити стратегію колекційної та профілактичної роботи необхідно уміти розрізняти ці типи.

Скажімо, формування особистості першого типу відбувається у позитивному середовищі. Особливості духовного світу важковиховуваних (відхилення з сфері потреб, інтересів, звичок) не викликають побоювань. У них переважають позитивні потреби в соціальному спілкуванні, потреба до праці. Є незначні спотворені матеріальні потреби. Переважають соціально корисні інтереси, хоча правомірні шляхи їх задоволення обмежені. Звички до безцільного проведення вільного часу виражені погано. Мають середній рівень розумової діяльності та самоорганізації. Ставлення до навчання позитивне, працездатність відносно висока. Переважно прийняті колективом класу. Ізольована дуже незначна частина таких підлітків. Правопорушення для них випадкове явище, яке стало можливим завдяки випадковій ситуації. Для цих учнів досить щирих, довірливих бесід, але вони потребують допомоги у виборі пізнавальних, трудових видів діяльності. Корисний постійний контакт з батьками.

Другий тип важковиховуваних підлітків характеризується тим, що вони формувалися в середовищі з незначними відхиленнями. У сфері матеріальних потреб — бажання йти в ногу з модою. Відрізняються звичкою до безцільного проведення вільного часу, бродяжництва, догоджання. Інколи бувають мішенню шкільних рекетирів-здирників. Аморальні елементи свідомості та поведінки виражені слабко. Середня працездатність, послаблений інтерес до навчання, в класі їх недооцінюють, принижують, вони, як правило, ізольовані в колективі. Нестійкість і безвілля неповнолітніх цього типу ведуть в компанію з негативною спрямованістю; де їм відводиться роль виконавців. Схильні до вживання наркогенних речовин. Переважно виправдовують мотиви своїх негативних вчинків. Без особливих вмовлянь залучаються до трудової діяльності. Для них це засіб матеріальної зацікавленості, самоствердження, можливість розвинути професійні навички.

Такі підлітки погребують постійного контролю та допомоги у виборі трудової діяльності. Класному керівникові належить знати, де, коли і з ким проводить час підліток, тактовно коригувати взаємини з класом, допомагати батькам у вихованні.

Підлітки третього типу формуються у несприятливому середовищі, У. них примітивні матеріальні погреби; вони схильні до вживання спиртних напоїв. Явно виражене прагнення до самостійності, агресивні, полюбляють бійки, наслідують звички дорослих. Відзначаються значною моральною деформацією. Низька загальна працездатність. Характеризуються конфліктністю з позитивним середовищем. Легко пристосовуються до умов, не змінюючи своїх установок і ціннісних орієнтирів. Рідко виступають у ролі лідерів, проте часто є ініціаторами різноманітних правопорушень. Дотримуються принципу «постою сам за себе». Водночас важковиховувані виявляють, як правило, високу трудову активність, вбачаючи в цьому сенс самоствердження, можливість заробити гроші.

Таких підлітків насамперед слід залучати до госпрозрахункової трудової діяльності, намагатися виявляти до них чуйність та увагу, обов'язково проводити заняття, щоб допомогти їм позбутися потягу до вживання наркогенних засобів, навчити прийомів самовдосконалення.

Важковиховувані четвертого типу переважно виявляються у вкрай несприятливому середовищі. Мають примітивні потреби. Ведуть споживацький спосіб життя. Характеризуються аморальними переконаннями й установками. Як правило, це — другорічники, невстигаючі. Негативно і цілеспрямовано впливають на колектив. Крадіжки — їх основні правопорушення. Вони — лідери груп, навколо яких формуються інші члени протиправної групи. Деякі перебували у спецшколах. Такі підлітки потребують строгого контролю з боку педагогічного колективу. При першій можливості їх слід працевлаштувати. Якщо необхідно — направляти в спеціальні школи і ПТУ.

Звичайно, цей поділ досить умовний. У «чистому» вигляді визначені типи зустрічаються рідко, найчастіше спостерігаються змішані.

Соціальна дійсність свідчить, що на тлі педагогічної пасивності великої кількості сімей, їх морального і матеріального зубожіння швидкими темпами зростає криміналізація неповнолітніх. За статистикою, до 15% учнів шкіл втягуються дорослими або своїми однолітками у протиправні дії, насамперед цьому піддаються важковиховувані.

За сучасних умов постає проблема сімей з активною аморальною спрямованістю. Поглиблення кризи сімей з низьким виховним потенціалом відбувається інтенсивно, цьому сприяє їх матеріальне розшарування. Багато проблем з вихованням постає в сім'ях з великими матеріальними достатками. Головна причина — моральна безоглядність у задоволенні потреб таких дітей, переважно матеріального, розважального характеру. Внаслідок цього деформується свідомість, психіка розвивається за нестійким типом акцентуації. Спілкуючись поза школою зі старшими за віком, серед яких є такі, що вступають в конфлікт з законом або характеризуються як криміногенні авторитети, важковиховувані учні також стають небезпечними. Важковиховувані більш згуртовані між собою, мають більш сталі міжособистісні контакти. Прогули занять важковиховуваними відзначаються негативними наслідками.

Проблема важковиховуваності — це насамперед проблема ставлення до особистості з певними відхиленнями в поведінці з боку оточуючих. Саме тому коригування поведінки важковиховуваних учнів у колективі і через колектив відбувається як позитивно спрямоване відтворення системи гуманних стосунків такого учня з оточуючими його людьми і водночас як процес духовного становлення всіх особистостей, що беруть участь в цьому процесі. Класичним і поки що не спростованим методом є вивчення поведінки учня й спеціально підібраних педагогічних ситуаціях, які створюють умови для оптимального, максимального вивчення його моральності, духовності.

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.08.2019]
Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році (0)
[17.08.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.08.2019]
2 навчальний тиждень з 09 по 13 вересня 2019 року. Переглядаємо урок №2 (3)
[05.08.2019]
Реагування на доведені випадки булінгу Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб (0)
[05.08.2019]
порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; (0)
[05.08.2019]
План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (0)
[05.08.2019]
Правила поведінки здобувачів освіти (0)
[05.08.2019]
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати. (0)
[05.08.2019]
Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами (0)
[05.08.2019]
Правила прийому до школи (0)
[05.08.2019]
Результати моніторингу якості освіти. ДПА ЗНО 2018-2019 н.р. (0)
[05.08.2019]
матеріально-технічне забезпечення Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.08.2019]
наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (0)
[05.08.2019]
Мова (мови) освітнього процесу (0)
[05.08.2019]
ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.08.2019]
територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (0)
[05.08.2019]
структура та органи управління Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів (0)
[30.07.2019]
Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
[16.07.2019]
РОЗКЛАД РОБОТИ ШКОЛИ 2 ВЕРЕСНЯ 2019 РОКУ (0)
[16.07.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 02 – 06 вересня 2019 року (0)
[10.07.2019]
Календар знаменних і пам'ятних дат на 2019 - 2020 навчальний рік (0)
[01.07.2019]
Про хід ремонтних робіт в Кіндратівській СШ (0)
[21.06.2019]
Про наступність у вихованні та розвитку особистості дитини між дошкільною та початковою освітою у закладах дошкільної та загальної середньої (0)
[17.06.2019]
Щомісячний Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді за червень 2019 (0)
[12.06.2019]
Модель виховної системи спеціалізованого закладу загальної середньої освіти з поглибленим вивченням інформатики та програмування на основі і (0)
[10.06.2019]
07.06 – ДЕНЬ ТУРИЗМУ в пришкільному закладі відпочинку (0)
[06.06.2019]
ЦІНИ НА ПУТІВКИ ПО САНАТОРІЯХ ПрАТ «Миргородкурорт» з 01.07.2019 р. ( на 1 чол. в день – лікування, проживання, харчування) (0)
[05.06.2019]
Гості закладу відпочинку - ляльковий театр "Шалом!" (0)
[05.06.2019]
Олімпійський день в закладі відпочинку (0)
[05.06.2019]
В закладі відпочинку - казкові подорожі (0)
[03.06.2019]
Веселковий квест «Стежинками казок» у Кіндратівському закладі відпочинку (0)
[03.06.2019]
ПОСИЛАННЯ НА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ, З РОЗМІЩЕНОЇ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО РОБОТУ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ КІНДРАТІВСЬКОЇ СШ (0)
[03.06.2019]
Опис створення індивідуальних освітніх траєкторій і План методичної роботи щодо розвитку творчих здібностей обдарованих учнів (0)
[03.06.2019]
Банк обдарованих учнів Кіндратівської СШ (0)
[03.06.2019]
База обліку педагогів, що працюють з обдарованими учнями (0)
[03.06.2019]
Картка обдарованого учня Лиженка М.В. (0)
[03.06.2019]
Картка обдарованого учня Лиженка Я.В. (0)
[03.06.2019]
Заклад відпочинку відвідав звітний концерт театру пісні "Веселка" Кіндратівського ЦКіД (0)
[01.06.2019]
На гостини до Дружківської мистецької школи (0)
[01.06.2019]
Тематичний захід «Гарного вам літа, діти!», присвячений Дню захисту дітей (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Август 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz