МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 21.11.2017, 17:44
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 65
Видео
Статистика

Онлайн всего: 15
Гостей: 15
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)

УКРАЇНСЬКА  ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА ( 10 КЛАС)

 

     Викладання предмета здійснюється за програмою авторів  Л. Масол, Н. Миропольська «Художня культура» 9-11 класи (Художньо-естетичний цикл. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5-11 класи. К.: Перун Ірпінь, 2005.) та програмою для профільного навчання (Збірник програм для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Художня культура. 10-11 класи.  Харків: Оберіг, 2009.)

     Курс української художньої культури має на меті узагальнити й систематизувати набуті школярами знання й уявлення в царині народного і професійного мистецтва, церковної та світської культури, здобутків минулого і сучасності.

    Програма ґрунтується на принципах цілісності, наступності, системності та варіативності змісту, органічної єдності національних і загальнолюдських цінностей. Виклад змісту містить в собі поєднання історико-хронологічного і жанрово-тематичного принципів. що дає змогу простежити основні етапи розвитку української культури. Культурологічні засади побудови змісту передбачають цілісне опанування явищ, фактів, тенденцій, взаємозв’язку всіх компонентів художньої культури – цінностей мистецтва, процес їх творення, розповсюдження, сприймання й інтерпретації.

  Програма орієнтує вчителя на виховання національно свідомої, духовно багатої, зорієнтованої на творчу діяльність особистості, здатної усвідомити себе в суспільстві, створює умови для індивідуального творчого саморозвитку, саморозкриття і самореалізації, націлює його не нав’язувати учням власного «бачення » змісту конкретних творів, а стимулювати самостійні роздуми про художні цінності, формувати критичне мислення, здатність висловлювати оцінні судження.

        

 

                      Тематична структура програми: «Українська художня культура»

                                         10 клас (рівня стандарту та академічного рівня)

         Тематика

Кількість годин

 

    Українська     художня культура

 

17,5 години, (0,5 години на тиждень), із них 2 години – резервний час

Розділ І. Художня культура України від найдавніших часів до кінця ХVІ ст.

 

3,5 год.

 

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

1,5 год.

1 год.

0,5 год.

0,5 год.

 

  

 

Розділ ІІ. Художня культура ХVІ – ХVІ ст.

4,5год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

2 год.

1,5 год.

0,5 год.

0,5 год.

 

Розділ ІІІ. Українська культура ХІХ ст.

4,5 год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

1,5 год.

1,5год.

1 год.

0,5год.

Розділ ІV. Українська художня  культура ХХ ст.

4,5 год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема 3.Театральна культура.

 

Тема 4.Кіномистецтво.

Тема 5.Художня культура української діаспори.

Узагальнення

1 год.

1 год.

0,5 год.

1 год.

0,5 год.

 

1 год.

           Змістове наповнення тем передбачає формування в учнів ціннісно-смислових, загальнокультурних навчально-пізнавальних, комунікативних та інформаційних компетентностей.

Організовуючи навчально-виховний процес на уроках художньої культури, варто використовувати різні методи, що є актуальними в системі мистецької освіти, зокрема

загальні:

- метод розповіді та бесіди;

- метод наочності

- ігровий метод;

          - метод порівняння і зіставлення;

          - метод узагальнення та    

 спеціальні:

          - метод художньо-педагогічної драматургії;

- метод драматизації;

- метод «зруйнування»;

- метод «емоційного заряду»;

          - метод забігання наперед і повернення до вивченого матеріалу.

         Розділи програми курсу передбачають усвідомлення цілісності української художньої культури і спрямовують на порівняння специфіки образної мови різних видів мистецтва:

        образотворчого (архітектура, скульптура, графіка, живопис, тобто візуальних, пластичних, просторових);

        музичного – звукоінтонаційного, часового виду мистецтва;

        театрального, хореографічного та кінематографу – синтетичних, часопросторових видів мистецтва.

Це стимулює вчителів творчо застосовувати міжпредметні зв’язки, інтерактивні технології навчання. Творчість учителя полягає в самостійному й диференційованому застосуванні орієнтовного матеріалу, здатності змінювати його в межах, запропонованої структури при складанні календарно-тематичного планування, при написанні поурочних методичних розробок, доборі художньо-практичних завдань.

          Однією із умов ефективного впровадження художньої культури в заклади освіти є обов’язкове створення художньо-естетичного середовища.

Це можуть бути картині галереї, мистецькі світлиці, художні майстерні, активна співпраця з закладами культури (музеями, філармоніями, театрами)

з урахуванням індивідуальних здібностей , інтересів і потреб учнів.

          За результатами Всеукраїнського конкурсу підручників для 10 класу міністерством рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі  підручник з художньої культури академічного рівня, що може використовуватися на рівні стандарту (авт. Л.Масол та ін., вид. «Ранок») та підручник профільного рівня (авт. Л.Масол та ін.).

      

       Згідно з програмою, зміст навчального матеріалу в підручнику викладено за хронологічним принципом: він знайомить учнів з художньою культурою України від найдавніших часів до сучасності. Окрема тема присвячена мистецькій  діяльності представників української діаспори.

       Ілюстративний матеріал підручника несе дидактичне навантаження: частина завдань для учнів спонукають їх аналізувати твори українського мистецтва, вчать проводити аналогії, пояснювати явища мистецтва з культурологічної позиції. Для детального вивчення окремих творів мистецтва – визнаних світових шедеврів, а також творчості митців у кожному розділі підручника вміщено рубрики «З історії шедевру»,  «Портрет митця».

Зміст підручника профільного рівня пропонує учням поглиблене вивчення розвитку української художньої культури від найдавніших часів до сучасності. Тематична структура підручника більш деталізована. Для глибшого усвідомлення учнями закономірностей мистецьких явищ у підручнику крім інформативного  та ілюстративного матеріалу пропонуються різноманітні види художньої діяльності: мистецтвознавчий аналіз твору в контексті культурної епохи, вивчення особливостей індивідуального стилю митців різних епох, практичні завдання (зокрема, індивідуальні проекти, дизайнпроекти тощо з урахуванням професійних інтересів учнів).

 

          На допомогу вчителю художньої культури у 2009 році вийшов  Довідник «Історія світової та української культури » (Історія світової та художньої культури: довідник для школярів та студентів/ В.А.Греченко, І.В.Чорний. – Літера ЛТД, 2009.).Довідник має багатоцільовий та багатофункціональний характер. Основна його мета – допомогти учням загальноосвітньої школи засвоїти матеріал з предмета і підготуватися до зовнішнього незалежного тестування. Довідник містить текстовий матеріал, належно ілюстрований з  цікавими тестовими завданнями.

В інформаційному просторі мережі Інтернет існує велика кількість Web-сайтів, на яких розміщено корисну інформацію для педагогів.              1.http://schools.techno.ru/schl529/mxk/mxk.htm

2. http://artclassic.edu.ru/

3. Сайт http://www.classic-music.ru/

 

 

4.Сайт http://www.world-art.ru

5.Сайти - картинні галереї: ; http://rusportrait.narod.ru; http://jivopis.ru; http://ruslandscape.narod.ru; http://rusgenre.narod.ru.

 

6.Інформацію про музеї та посилання на Web-сторінки кращих музеїв Європи і світу можна знайти на сайті http://www.kontorakuka.ru/museums/right.htm

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.11.2017]
щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[19.11.2017]
’’Боже, спаси Україну, а потім, і я повернусь..!’’ (0)
[19.11.2017]
НЕ ПРО ОСВІТУ! ПРО ХОЛОДИЛЬНИК!!! (Віктор Громовий щодо кількості й безглуздості паперообігу в освіті) (0)
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
[17.11.2017]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2017 ро (0)
[17.11.2017]
Победитель конкурса «Учитель года - 2016» уехала "ухаживать" за дедушкой в Лондон (0)
[16.11.2017]
Відтепер 25 грудня – вихідний день (0)
[12.11.2017]
10 навчальний тиждень. З 20 по 24 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[12.11.2017]
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ (0)
[11.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 13 - 17 листопада 2017 р (0)
[11.11.2017]
9 навчальний тиждень з 13 по 17 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
[11.11.2017]
Звіт про проведення Дня української писемності і мови (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам підготувати концертні програми, театралізовані вистави, лялькові вистави, відеопривітання, дитячі малюнки і надат (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує подарувати свою увагу, тепло і підтримку військовим, які захищають цілісність нашої держави, і надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам розмістити привітання зі Святом Святого Миколая у святково прикрашеному міському транспорті й надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам створити "Фабрики Святого Миколая" та подати звіти про їх роботу (0)
[09.11.2017]
Необхідно терміново запропонувати варіанти назви балки (0)
[08.11.2017]
9 листопада відбудеться диктант національної єдності (0)
[08.11.2017]
Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн (0)
[08.11.2017]
З 25 жовтня по 17 листопада Донецький облІППО проведе конкурс відеороликів-візитівок (презентацій) з національно-патріотичного виховання (0)
[08.11.2017]
ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛІППО РЕКОМЕНДУЄ СИРОТАМ ЗВЕРТАТИСЯ ДО СВ.МИКОЛАЯ У ПИЬМОВОМУ ВИЛЯДІ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ (0)
[08.11.2017]
Школи повинні надати фотоматеріали, відеоматеріали, що свідчать про актуальність та результативність благодійницької акції (0)
[08.11.2017]
Терміни інформування відділу освіти у електронному та паперовому виді змінені (0)
[04.11.2017]
ГО «МОК» ОРГАНІЗОВУЄ ОЗНАЙОМЧО-ПІЗНАВАЛЬНІ ТУРИ ДО КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОЛЬЩІ. (0)
[03.11.2017]
8-й навчальний тиждень з 06 по 10 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[03.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 06 - 10 листопада 2017 р (0)
[30.10.2017]
Операція “Захід”: пам’ятаймо задля нащадків (0)
[29.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 15-16. Північне Відродження (Ppt-презентація до уроку) (0)
[29.10.2017]
ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[27.10.2017]
7-й навчальний тиждень з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (0)
[27.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (Ppt-презентація з відео до підручника Л.Масол) (0)
[25.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Ноябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz