МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 16.11.2018, 05:51
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 15
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)

УКРАЇНСЬКА  ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА ( 10 КЛАС)

 

     Викладання предмета здійснюється за програмою авторів  Л. Масол, Н. Миропольська «Художня культура» 9-11 класи (Художньо-естетичний цикл. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5-11 класи. К.: Перун Ірпінь, 2005.) та програмою для профільного навчання (Збірник програм для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Художня культура. 10-11 класи.  Харків: Оберіг, 2009.)

     Курс української художньої культури має на меті узагальнити й систематизувати набуті школярами знання й уявлення в царині народного і професійного мистецтва, церковної та світської культури, здобутків минулого і сучасності.

    Програма ґрунтується на принципах цілісності, наступності, системності та варіативності змісту, органічної єдності національних і загальнолюдських цінностей. Виклад змісту містить в собі поєднання історико-хронологічного і жанрово-тематичного принципів. що дає змогу простежити основні етапи розвитку української культури. Культурологічні засади побудови змісту передбачають цілісне опанування явищ, фактів, тенденцій, взаємозв’язку всіх компонентів художньої культури – цінностей мистецтва, процес їх творення, розповсюдження, сприймання й інтерпретації.

  Програма орієнтує вчителя на виховання національно свідомої, духовно багатої, зорієнтованої на творчу діяльність особистості, здатної усвідомити себе в суспільстві, створює умови для індивідуального творчого саморозвитку, саморозкриття і самореалізації, націлює його не нав’язувати учням власного «бачення » змісту конкретних творів, а стимулювати самостійні роздуми про художні цінності, формувати критичне мислення, здатність висловлювати оцінні судження.

        

 

                      Тематична структура програми: «Українська художня культура»

                                         10 клас (рівня стандарту та академічного рівня)

         Тематика

Кількість годин

 

    Українська     художня культура

 

17,5 години, (0,5 години на тиждень), із них 2 години – резервний час

Розділ І. Художня культура України від найдавніших часів до кінця ХVІ ст.

 

3,5 год.

 

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

1,5 год.

1 год.

0,5 год.

0,5 год.

 

  

 

Розділ ІІ. Художня культура ХVІ – ХVІ ст.

4,5год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

2 год.

1,5 год.

0,5 год.

0,5 год.

 

Розділ ІІІ. Українська культура ХІХ ст.

4,5 год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

1,5 год.

1,5год.

1 год.

0,5год.

Розділ ІV. Українська художня  культура ХХ ст.

4,5 год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема 3.Театральна культура.

 

Тема 4.Кіномистецтво.

Тема 5.Художня культура української діаспори.

Узагальнення

1 год.

1 год.

0,5 год.

1 год.

0,5 год.

 

1 год.

           Змістове наповнення тем передбачає формування в учнів ціннісно-смислових, загальнокультурних навчально-пізнавальних, комунікативних та інформаційних компетентностей.

Організовуючи навчально-виховний процес на уроках художньої культури, варто використовувати різні методи, що є актуальними в системі мистецької освіти, зокрема

загальні:

- метод розповіді та бесіди;

- метод наочності

- ігровий метод;

          - метод порівняння і зіставлення;

          - метод узагальнення та    

 спеціальні:

          - метод художньо-педагогічної драматургії;

- метод драматизації;

- метод «зруйнування»;

- метод «емоційного заряду»;

          - метод забігання наперед і повернення до вивченого матеріалу.

         Розділи програми курсу передбачають усвідомлення цілісності української художньої культури і спрямовують на порівняння специфіки образної мови різних видів мистецтва:

        образотворчого (архітектура, скульптура, графіка, живопис, тобто візуальних, пластичних, просторових);

        музичного – звукоінтонаційного, часового виду мистецтва;

        театрального, хореографічного та кінематографу – синтетичних, часопросторових видів мистецтва.

Це стимулює вчителів творчо застосовувати міжпредметні зв’язки, інтерактивні технології навчання. Творчість учителя полягає в самостійному й диференційованому застосуванні орієнтовного матеріалу, здатності змінювати його в межах, запропонованої структури при складанні календарно-тематичного планування, при написанні поурочних методичних розробок, доборі художньо-практичних завдань.

          Однією із умов ефективного впровадження художньої культури в заклади освіти є обов’язкове створення художньо-естетичного середовища.

Це можуть бути картині галереї, мистецькі світлиці, художні майстерні, активна співпраця з закладами культури (музеями, філармоніями, театрами)

з урахуванням індивідуальних здібностей , інтересів і потреб учнів.

          За результатами Всеукраїнського конкурсу підручників для 10 класу міністерством рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі  підручник з художньої культури академічного рівня, що може використовуватися на рівні стандарту (авт. Л.Масол та ін., вид. «Ранок») та підручник профільного рівня (авт. Л.Масол та ін.).

      

       Згідно з програмою, зміст навчального матеріалу в підручнику викладено за хронологічним принципом: він знайомить учнів з художньою культурою України від найдавніших часів до сучасності. Окрема тема присвячена мистецькій  діяльності представників української діаспори.

       Ілюстративний матеріал підручника несе дидактичне навантаження: частина завдань для учнів спонукають їх аналізувати твори українського мистецтва, вчать проводити аналогії, пояснювати явища мистецтва з культурологічної позиції. Для детального вивчення окремих творів мистецтва – визнаних світових шедеврів, а також творчості митців у кожному розділі підручника вміщено рубрики «З історії шедевру»,  «Портрет митця».

Зміст підручника профільного рівня пропонує учням поглиблене вивчення розвитку української художньої культури від найдавніших часів до сучасності. Тематична структура підручника більш деталізована. Для глибшого усвідомлення учнями закономірностей мистецьких явищ у підручнику крім інформативного  та ілюстративного матеріалу пропонуються різноманітні види художньої діяльності: мистецтвознавчий аналіз твору в контексті культурної епохи, вивчення особливостей індивідуального стилю митців різних епох, практичні завдання (зокрема, індивідуальні проекти, дизайнпроекти тощо з урахуванням професійних інтересів учнів).

 

          На допомогу вчителю художньої культури у 2009 році вийшов  Довідник «Історія світової та української культури » (Історія світової та художньої культури: довідник для школярів та студентів/ В.А.Греченко, І.В.Чорний. – Літера ЛТД, 2009.).Довідник має багатоцільовий та багатофункціональний характер. Основна його мета – допомогти учням загальноосвітньої школи засвоїти матеріал з предмета і підготуватися до зовнішнього незалежного тестування. Довідник містить текстовий матеріал, належно ілюстрований з  цікавими тестовими завданнями.

В інформаційному просторі мережі Інтернет існує велика кількість Web-сайтів, на яких розміщено корисну інформацію для педагогів.              1.http://schools.techno.ru/schl529/mxk/mxk.htm

2. http://artclassic.edu.ru/

3. Сайт http://www.classic-music.ru/

 

 

4.Сайт http://www.world-art.ru

5.Сайти - картинні галереї: ; http://rusportrait.narod.ru; http://jivopis.ru; http://ruslandscape.narod.ru; http://rusgenre.narod.ru.

 

6.Інформацію про музеї та посилання на Web-сторінки кращих музеїв Європи і світу можна знайти на сайті http://www.kontorakuka.ru/museums/right.htm

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[09.11.2018]
11 навчальний тиждень. З 19 листопада по 23 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[09.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 12 - 16 листопада 2018 р (0)
[05.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 05 - 10 листопада 2018 р (0)
[26.10.2018]
10 навчальний тиждень. З 12 по 16 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[26.10.2018]
28 ЖОВТНЯ — ДЕНЬ ВИГНАННЯ НАЦИСТСЬКИХ ОКУПАНТІВ, А НЕ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ — УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТІ (0)
[26.10.2018]
Вітання з Днем визволення України від фашистських загарбників (0)
[26.10.2018]
Про проведення заходів із відзначення 74-ї річниці вигнання нацистів з України (0)
[26.10.2018]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 29.10 по 02.11.2018 року (0)
[26.10.2018]
Пам’ятні дати в листопаді: (0)
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
[19.10.2018]
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (0)
[12.10.2018]
14 жовтня – День захисника України (0)
[12.10.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ (0)
[12.10.2018]
8-й навчальний тиждень з 22 по 26 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[12.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 15-19 жовтня 2018 р (0)
[12.10.2018]
План шкільних заходів з підготовки та відзначення 74-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (0)
[11.10.2018]
домашняя работа (0)
[10.10.2018]
Зустріч старшокласників з працівником військомату (0)
[09.10.2018]
Домашня робота 5 клас (0)
[08.10.2018]
Про проведення масових заходів з нагоди Дня захисника України в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.10.2018]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 19 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[05.10.2018]
Про проведення vfcjdb[ заходів з військово-патріотичного виховання на 5-тому навчальному тижні 2018/2019 навчального року (0)
[05.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[03.10.2018]
Сценарій до Дня вчителя (для скачування ведучими). Технічний файл (0)
[03.10.2018]
Домашня робота Усатюк Олег 6 кл (0)
[01.10.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[27.09.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[27.09.2018]
6-й навчальний тиждень з 08 по 12 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (4)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz