Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 09.12.2019, 21:46
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 5
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)

УКРАЇНСЬКА  ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА ( 10 КЛАС)

 

     Викладання предмета здійснюється за програмою авторів  Л. Масол, Н. Миропольська «Художня культура» 9-11 класи (Художньо-естетичний цикл. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів 5-11 класи. К.: Перун Ірпінь, 2005.) та програмою для профільного навчання (Збірник програм для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Художня культура. 10-11 класи.  Харків: Оберіг, 2009.)

     Курс української художньої культури має на меті узагальнити й систематизувати набуті школярами знання й уявлення в царині народного і професійного мистецтва, церковної та світської культури, здобутків минулого і сучасності.

    Програма ґрунтується на принципах цілісності, наступності, системності та варіативності змісту, органічної єдності національних і загальнолюдських цінностей. Виклад змісту містить в собі поєднання історико-хронологічного і жанрово-тематичного принципів. що дає змогу простежити основні етапи розвитку української культури. Культурологічні засади побудови змісту передбачають цілісне опанування явищ, фактів, тенденцій, взаємозв’язку всіх компонентів художньої культури – цінностей мистецтва, процес їх творення, розповсюдження, сприймання й інтерпретації.

  Програма орієнтує вчителя на виховання національно свідомої, духовно багатої, зорієнтованої на творчу діяльність особистості, здатної усвідомити себе в суспільстві, створює умови для індивідуального творчого саморозвитку, саморозкриття і самореалізації, націлює його не нав’язувати учням власного «бачення » змісту конкретних творів, а стимулювати самостійні роздуми про художні цінності, формувати критичне мислення, здатність висловлювати оцінні судження.

        

 

                      Тематична структура програми: «Українська художня культура»

                                         10 клас (рівня стандарту та академічного рівня)

         Тематика

Кількість годин

 

    Українська     художня культура

 

17,5 години, (0,5 години на тиждень), із них 2 години – резервний час

Розділ І. Художня культура України від найдавніших часів до кінця ХVІ ст.

 

3,5 год.

 

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

1,5 год.

1 год.

0,5 год.

0,5 год.

 

  

 

Розділ ІІ. Художня культура ХVІ – ХVІ ст.

4,5год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

2 год.

1,5 год.

0,5 год.

0,5 год.

 

Розділ ІІІ. Українська культура ХІХ ст.

4,5 год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема3.Театральна культура.

Узагальнення

1,5 год.

1,5год.

1 год.

0,5год.

Розділ ІV. Українська художня  культура ХХ ст.

4,5 год.

Тема 1. Образотворче мистецтво.

Тема 2. Музична культура.

Тема 3.Театральна культура.

 

Тема 4.Кіномистецтво.

Тема 5.Художня культура української діаспори.

Узагальнення

1 год.

1 год.

0,5 год.

1 год.

0,5 год.

 

1 год.

           Змістове наповнення тем передбачає формування в учнів ціннісно-смислових, загальнокультурних навчально-пізнавальних, комунікативних та інформаційних компетентностей.

Організовуючи навчально-виховний процес на уроках художньої культури, варто використовувати різні методи, що є актуальними в системі мистецької освіти, зокрема

загальні:

- метод розповіді та бесіди;

- метод наочності

- ігровий метод;

          - метод порівняння і зіставлення;

          - метод узагальнення та    

 спеціальні:

          - метод художньо-педагогічної драматургії;

- метод драматизації;

- метод «зруйнування»;

- метод «емоційного заряду»;

          - метод забігання наперед і повернення до вивченого матеріалу.

         Розділи програми курсу передбачають усвідомлення цілісності української художньої культури і спрямовують на порівняння специфіки образної мови різних видів мистецтва:

        образотворчого (архітектура, скульптура, графіка, живопис, тобто візуальних, пластичних, просторових);

        музичного – звукоінтонаційного, часового виду мистецтва;

        театрального, хореографічного та кінематографу – синтетичних, часопросторових видів мистецтва.

Це стимулює вчителів творчо застосовувати міжпредметні зв’язки, інтерактивні технології навчання. Творчість учителя полягає в самостійному й диференційованому застосуванні орієнтовного матеріалу, здатності змінювати його в межах, запропонованої структури при складанні календарно-тематичного планування, при написанні поурочних методичних розробок, доборі художньо-практичних завдань.

          Однією із умов ефективного впровадження художньої культури в заклади освіти є обов’язкове створення художньо-естетичного середовища.

Це можуть бути картині галереї, мистецькі світлиці, художні майстерні, активна співпраця з закладами культури (музеями, філармоніями, театрами)

з урахуванням індивідуальних здібностей , інтересів і потреб учнів.

          За результатами Всеукраїнського конкурсу підручників для 10 класу міністерством рекомендовано до використання у навчально-виховному процесі  підручник з художньої культури академічного рівня, що може використовуватися на рівні стандарту (авт. Л.Масол та ін., вид. «Ранок») та підручник профільного рівня (авт. Л.Масол та ін.).

      

       Згідно з програмою, зміст навчального матеріалу в підручнику викладено за хронологічним принципом: він знайомить учнів з художньою культурою України від найдавніших часів до сучасності. Окрема тема присвячена мистецькій  діяльності представників української діаспори.

       Ілюстративний матеріал підручника несе дидактичне навантаження: частина завдань для учнів спонукають їх аналізувати твори українського мистецтва, вчать проводити аналогії, пояснювати явища мистецтва з культурологічної позиції. Для детального вивчення окремих творів мистецтва – визнаних світових шедеврів, а також творчості митців у кожному розділі підручника вміщено рубрики «З історії шедевру»,  «Портрет митця».

Зміст підручника профільного рівня пропонує учням поглиблене вивчення розвитку української художньої культури від найдавніших часів до сучасності. Тематична структура підручника більш деталізована. Для глибшого усвідомлення учнями закономірностей мистецьких явищ у підручнику крім інформативного  та ілюстративного матеріалу пропонуються різноманітні види художньої діяльності: мистецтвознавчий аналіз твору в контексті культурної епохи, вивчення особливостей індивідуального стилю митців різних епох, практичні завдання (зокрема, індивідуальні проекти, дизайнпроекти тощо з урахуванням професійних інтересів учнів).

 

          На допомогу вчителю художньої культури у 2009 році вийшов  Довідник «Історія світової та української культури » (Історія світової та художньої культури: довідник для школярів та студентів/ В.А.Греченко, І.В.Чорний. – Літера ЛТД, 2009.).Довідник має багатоцільовий та багатофункціональний характер. Основна його мета – допомогти учням загальноосвітньої школи засвоїти матеріал з предмета і підготуватися до зовнішнього незалежного тестування. Довідник містить текстовий матеріал, належно ілюстрований з  цікавими тестовими завданнями.

В інформаційному просторі мережі Інтернет існує велика кількість Web-сайтів, на яких розміщено корисну інформацію для педагогів.              1.http://schools.techno.ru/schl529/mxk/mxk.htm

2. http://artclassic.edu.ru/

3. Сайт http://www.classic-music.ru/

 

 

4.Сайт http://www.world-art.ru

5.Сайти - картинні галереї: ; http://rusportrait.narod.ru; http://jivopis.ru; http://ruslandscape.narod.ru; http://rusgenre.narod.ru.

 

6.Інформацію про музеї та посилання на Web-сторінки кращих музеїв Європи і світу можна знайти на сайті http://www.kontorakuka.ru/museums/right.htm

Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[07.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 09 – 13 грудня 2019 р (0)
[07.12.2019]
15 навчальний тиждень з 16 по 20 грудня 2019 р (0)
[06.12.2019]
План заходів з проведення Всеукраїнського тижня права в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.12.2019]
План заходів до Дня св.Миколая (0)
[30.11.2019]
14 навчальний тиждень. З 09 по 13 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[30.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 грудня 2019 року (0)
[25.11.2019]
Про виконання Плану заходів у зв’язку з роковинами Голодомору 1932-1933 років в Україні в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[23.11.2019]
13 навчальний тиждень. З 02 по 06 грудня. Переглядаємо урок №13 МИСТЕЦТВО 1 КЛАС (0)
[23.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 25 – 29 листопада 2019 р (0)
[17.11.2019]
12 навчальний тиждень. З 25  по 29 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[17.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 18 – 22 листопада 2019 р (0)
[15.11.2019]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Інтерактиний плакат за підручником Л.Масол) (0)
[15.11.2019]
Єдиний національний урок «Безпечна країна» (0)
[14.11.2019]
Тиждень безпеки дорожнього руху. (0)
[10.11.2019]
ШКОЛА, ЯКА ПРОБУДЖУЄ ТА НАДИХАЄ ДО ДІЇ (0)
[09.11.2019]
До Дня української мови та писемності (0)
[08.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 11 - 15 листопада 2019 р (0)
[07.11.2019]
11 навчальний тиждень. З 18 листопада по 22 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[06.11.2019]
Про проведену роботу щодо вжитття заходів із запобігання впливу негативного середовища на дітей (0)
[02.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 листопада 2019 р (0)
[29.10.2019]
Фотографія, що оживає (0)
[25.10.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території України (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня безпеки дорожнього руху в Кіндратівській СШ (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ (0)
[24.10.2019]
10 навчальний тиждень. З 11 по 15 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[21.10.2019]
Що таке історична пам'ять? (0)
[21.10.2019]
2. Які на Вашу думку історичні події України більше вплинули на національну свідомість українців: трагічні чи героїчні? (0)
[21.10.2019]
У чому полягає позитивний та негативний вплив історичної пам’яті на формування української нації? (0)
[21.10.2019]
4. Які, на вашу думку, є умови оптимального вирішення питання вибору методів, засобів та форм навчально-виховної діяльності, що забезпечать (0)
[21.10.2019]
5. Чи потрібна «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді» як документ у якому визначено бачення майбутнього, на основ (0)
[18.10.2019]
9 навчальний тиждень з 04 по 08 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[18.10.2019]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 28.10 по 01.11.2019 року (0)
[18.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 21-25 жовтня 2019 р (0)
[18.10.2019]
Кіндратівська СШ Тиждень БЖД (0)
[16.10.2019]
Панас Карпович Саксаганський (0)
[16.10.2019]
Фотографія, що оживає. Алла Горська. Автопортрет з сином (0)
[15.10.2019]
Сигнал лазера (для квеста) (0)
[15.10.2019]
«SpaceExpedition» П.І.Козачков (0)
[15.10.2019]
Легенда для МІСЦЕВИХ ПРОКСИМІАНЦІВ  (для заняття П.І.Козачков) (0)
[15.10.2019]
ЛЕГЕНДА ДЛЯ КОСМОНАВТІВ (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Декабрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz