МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 23.09.2018, 08:36
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [680]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

11 клас. Художня культура. Урок 17. Узагальнення знань із курсу «Зарубіжна художня культура»
07.05.2014, 07:54

ТЕМА: Узагальнення знань учнів із курсу «Зарубіжна художня культура»

 

МЕТА: узагальнити знання учнів із курсу «Зарубіжна художня культура»; розвивати творчі здібності, пізнавальну активність, удосконалювати навички написання обґрунтованих і розгорнутих відповідей на запитання; виховувати прагнення досягти високих результатів, толерантність, шанобливе ставлення та інтерес до культури інших народів, пам'яток світової культури.

 

ОБЛАДНАННЯ: колаж із портретів митців та їх творів, з якими ознайомилися впродовж вивчення курсу. фрагменти найулюбленіших музичних творів, що слухали впродовж вивчення курсу, тестові завдання (4 варіанти);

 

                                                               ХІД  УРОКУ

I.    Організаційний момент

II.    Оголошення теми й мети уроку

III.    Узагальнення вивченого матеріалу

1. Виконання тестових завдань

ЗАВДАННЯ: У коментарях до уроку або на власному Інтернет-ресурсі оберіть правильній відповіді на питання тестових завдань. URL-адресу сторінки з виконаним завданням (гіперпосилання на сторінку) розмістіть у коментарях до уроку.

Примітка: Завдання може бути виконане і в коментарях до уроку. Не забувайте залишати данні про виконувача завдання. Успіхів!

Варіант І

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1. Культура Далекого Сходу розвивалася під впливом таких релігій:

а)     християнство, даосизм, буддизм;

б)    буддизм, даосизм, конфуціанство;

в)    буддизм, даосизм, язичництво.

 

2.    Арабо-мусульманська архітектура представлена:

а)    мінаретами, ступами, пагодами;

б)    мінаретами, медресе, мечетями, караван-сараями;

в)    мінаретами, соборами, фортецями.

 

3.    У живописі Ренесансу поширені такі жанри та теми:

а)    релігійний, тема материнства;

б)    «гори та води», портрет, пейзаж;

в)    історичний, батальний, тема материнства.

 

4.    До найвідоміших робіт Дієґо Веласкеса належать:

а)    « Поклоніння волхвів », « Прялі », « Час, що розплився »;

б)    «Поклоніння волхвів», «Дім божевільних», «Процесія фла- геллантів»;

в)    «Поклоніння волхвів», «Меніни», «Прялі».

 

5.    Типові зразки ранньої грецької скульптури:

а)    зображення юнацької (курос ) та дівочої (кора ) фігур;

б)    скульптурний портрет, декоративна скульптура;

в)    скульптура тварин, декоративна скульптура.

 

6.    Пекінська опера поєднує елементи:

а)    балету, драми, інструментальної музики;

б)    драми, комедії, тек-вон-до;

в)    вокалу, драми, акробатики та бойових мистецтв.

 

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

7.    Схарактеризуйте основні риси барокової архітектури.

8.    Якими є характерні риси спірічуелсу, блюзу та регтайму?

9.    Назвіть видатних танцівників російського балету.

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала)

10.    Назвіть особливості російського історичного живопису, представників та їх твори.

11.    Схарактеризуйте галузі наукових та мистецьких інтересів Леонардо да Вінчі.

 

Високий рівень (правильна відповідь — З бали)

12.    Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Дайте докладну й обґрунтовану відповідь на запитання.

♦ Порівняйте особливості розвитку кінематографа у Франції та США.

(Усього — 12 балів)

 

 

Варіант II

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1.    Найпоширеніші жанри китайського живопису:

а)    пейзажний, портретний;

б)    портретний, казковий;

в)    міфологічний, пейзажний.

 

2.    Невід'ємною рисою готичного храму була обов'язкова наявність:

а)    настінної мозаїки;

б)    вітражів;

в)    фресок.

 

3.    Представники мистецтва Ренесансу:

а)    Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Джотто, Мазаччо;

б)    Ян Вермеєр, Мікеланджело Буонарроті, Іван Шишкін;

в)    Леонардо да Вінчі, Пітер Брейгель-старший, Лоренцо Берніні.

 

4.    Відомі голландські живописці:

а)    Франс Хальс, Рембрандт, Ян Вермеєр, Мікеланджело Буонарроті, Іван Шишкін;

б)    Леонардо да Вінчі, Пітер Брейгель-старший, Лоренцо Берніні;

в)    Франс Хальс, Рембрандт, Ян Вермеєр, Віллєм Хеда.

 

5.    Представники віденського класицизму:

а)    Й. Гайдн, В. А. Моцарт, Л. ван Бетговен;

б)    Ф. Вебер, Ф. Шуберт, М. Глінка;

в)    Й. Брамс, Ж. Бізе, П. Чайковський.

 

6.    Найвидатніші танцівники російського балету:

а)    А. Павлова, П. Чайковський, М. Плісецька, В. Ніжинський, Р. Нурієв;

б)    Г. У ланова, А. Павлова, М. Плісецька, В. Ніжинський, Р. Нурієв;

в)    А. Павлова, П. Чайковський, М. Фокін, С. Дягілєв, Р. Нурієв.

 

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

7.    Назвіть видатних акторів і режисерів французького кінематографа.

8.    Які види образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва розвивалися у країнах Близького Сходу?

9.    Назвіть композиторів-романтиків та їх найвидатніші твори.

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала)

10. У чому полягають відмінності парків Великої Британії та Франції?

11.    Схарактеризуйте стилі, що є витоками джазу.

 

Високий рівень (правильна відповідь — 3 бали)

12.    Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Дайте докладну й обґрунтовану відповідь на запитання.

♦ Схарактеризуйте розвиток балетного мистецтва в Росії, творчість його відомих представників (композиторів, хореографів, танцівників) та їх твори.

(Усього — 12 балів)

 

Варіант III

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1.    Пекінська опера поєднує елементи:

а)    балету, драми, інструментальної музики;

б)    драми, комедії, тек-вон-до;

в)    вокалу, драми, акробатики та бойових мистецтв.

 

2.    Найвидатніші зразки готичної архітектури:

а)    собор Паризької Богоматері (Нотр-Дам де Парі), Лондонське Вестмінстерське абатство, Міланський собор;

б)    собор Паризької Богоматері (Нотр-Дам де Парі), Чернін- ський палац, Смольний монастир, Зимовий палац, Хоум- іншуранс-білдінг;

в)    собор Паризької Богоматері (Нотр-Дам де Парі), Зимовий палац, Ейфелева вежа, Хоум-іншуранс-білдінг.

 

3.    Мікеланджело Буонарроті створив такі твори:

а)    «Аполлон Бельведерський», «Вакх», «Ніка Самофракійська», «П'єта» («Оплакування Христа»);

б)    «Битва кентаврів», «П'єта» («Оплакування Христа»), «Давид»;

в)    «Битвакентаврів», «Дискобол», «Вакх», «П'єта» («Оплакування Христа»).

 

4.    Шансон — це:

а)    різновид народної чи естрадної французької пісні ліричного змісту;

б)    естрадна пісня-танець у повільному темпі;

в)    пісня, автором і виконавцем якої зазвичай є та сама людина.

 

5.    До композиторів-романтиків належать:

а)    Й. Гайдн, В. А. Моцарт, JI. ван Бетговен, Ж. Бізе, М. Мусоргський;

б)    Ф. Шопен, Ф. Ліст, Ф. Шуберт, Й. Штраус;

в)    Й. Гайдн, М. Римський-Корсаков, JI. ван Бетговен, Ф. Ліст, Ф. Шуберт.

 

6.    Жанри американського кінематографа:

а)    пригодницький, мюзикл, бойовик, фантастика, фільми жахів, фільми катастроф, фільми для сімейного перегляду;

б)    мюзикл, фільми для індивідуального перегляду, фантастика, авангардні фільми, фільми жахів, фільми катастроф;

в)    бойовик, фільм-опера, фільм-вистава, фільми для сімейного перегляду, пригодницький, мюзикл, фантастика, фільми жахів, фільми катастроф.

 

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

7.    Схарактеризуйте особливості поп-музики.

8.    У чому полягає філософія японського саду?

9.    Схарактеризуйте сюжет картини Ель Ґреко «Есполіо».

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала)

10.    Назвіть спільні та відмінні риси китайської опери та японського театру.

11.    Схарактеризуйте особливості архітектури модерну.

 

Високий рівень (правильна відповідь — 3 бали)

12.    Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Дайте докладну й обґрунтовану відповідь на запитання.

♦ Схарактеризуйте історичні умови розвитку живопису Іспанії, стильові особливості творів Ель Ґреко, Дієґо Веласкеса, Франсіско Гойї, Сальвадора Далі.

(Усього — 12 балів)

 

Варіант IV

Початковий рівень (кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

1.    У живописі Китаю поширені жанри:

а)    «гори та води», «квіти та птахи», «люди»',

б)    « пагорби та річки », « гори та води », « квіти та птахи »;

в)    «квіти та птахи», «люди», «імператори та гейші».

 

2.    Головна споруда європейського міста XIII—XIV ст.:

а)    будинок, вежа;

б)    собор, храм;

в)    фортеця, ринок.

 

3.    Сюрреалізм Сальвадора Далі:

а)    звертався до безпосереднього зображення буденного життя простих людей;

б)    конструював дійсність за допомогою вільної імпровізації;

в)    відображав сновидіння.

 

4.    Найвідоміший зразок садово-паркового мистецтва світу — резиденція французьких королів:

а)    Гайд-парк;

б)    Версаль;

в)    Річмондський парк.

 

5.    До французьких шансоньє належать:

а)    Г. Монтегюс, Е. Піаф, ПІ. Азнавур, П. Каас, Джо Дассен;

б)    Б. Сміт, Ів Монтан, Ш. Азнавур, Е. Піаф;

в)    JL Армстронг, Е. Преслі, Ів Монтан, Ш. Азнавур.

 

6.    Сфумато винайшов:

а)    Мікеланджело Буонарротті;

б)    Леонардо да Вінчі;

в)    Лоренцо Берніні.

 

Середній рівень (кожна правильна відповідь — 1 бал)

7.    Назвіть характерні риси індійського танцю.

8.    Схарактеризуйте особливості готичної архітектури.

9.    Назвіть найвидатніші фрески Рафаеля у станцах папського палацу у Ватикані.

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь — 1,5 бала)

10.    Назвіть класичні театри Японії. Схарактеризуйте їх особливості.

11.    У чому полягають відмінності парків Великої Британії та Франції?

 

Високий рівень (правильна відповідь — 3 бали)

12.    Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Дайте докладну й обґрунтовану відповідь на запитання.

♦    Якими були головні досягнення голландського та фламандського живопису XVII ст.? Схарактеризуйте твори найвидатні- ших живописців цієї доби.

(Усього — 12 балів)

 

2. Презентація альбому «Культурна спадщина народів світу»

 

IV. Підбиття підсумків уроку

Рефлексія

Наприкінці виконаного завдання дайте письмові відповіді (продовжите речення в розгорнутому вигляді)

♦    Сьогодні мені вдалося...

♦    Виправдалися мої очікування щодо...

♦    Створений нами альбом «Культурна спадщина народів світу» викликає у мене приємні почуття, тому що... 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 2867 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz