МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 23.10.2017, 13:35
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [650]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

11 клас.Художня культура.Урок 16.МИСТЕЦТВО — ПОСЕРЕДНИК МІЖ КУЛЬТУРАМИ (узагальнення курсу)
02.05.2013, 11:27


 УРОК № 16 Мистецтво- посередник між культурами (узагальнення курсу) 
Тема. Смисл будь-якої культури — її «провідність» щодо інших культур. Зразки взаємопроникнення культур різних національних картин світу. Україна в сучас-ному мистецькому світовому просторі Мета: ознайомити учнів зі змістом культури, взаємозв’язком між культурами світу, шляхами розвитку національ¬ної культури, розглянути проблеми простору культу¬ри, діалогу культур, сучасної вітчизняної та світової культури, інтеркультурної взаємодії, навчити пояс-нювати роль мистецьких зв’язків у полікультурному просторі, характеризувати внесок українських мит¬ців у розвиток культури інших країн, наводити при¬клади переосмислення Сходом європейських худож¬ніх систем і навпаки; формувати вміння пояснювати роль мистецьких зв’язків у полікультурному просто¬рі, розвивати вміння формулювати й обґрунтовува¬ти свою позицію щодо культурної значущості творів мистецтва; виховувати шанобливе ставлення до ін¬ших народів та їх культур.

Оснащення. Зоровий ряд: колаж із портретів митців та їх робіт, з якими ознайомилися впродовж вивчення курсу, або мультимедійна презентація; роздавальний матеріал (4 опорних картки-конспекта за темою уроку). Му-зичний ряд: фрагменти найулюбленіших музичних творів, що слухали впродовж вивчення курсу. Облад-нання: ТЗН.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення уроку: дискусія.

Культура — це прагнення до благозвучності та світла, головне ж — до того, щоб і благозвуч¬ність, і світло переважали.
Я не хочу будувати огорожу або забивати вікна. Я хочу, щоб дух культури різних країн якомога вільніше віяв звідусіль: не потрібно лише збива¬ти мене з ніг.
М. Арнольд
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент

II. Перевірка домашнього завдання
Презентація сторінки «Кінематограф Франції та США: минуле й сьогодення» альбому «Культурна спадщина народів світу»
11 клас. ПІДСУМКОВИЙ ОНЛАЙН-ТЕСТ Художня культура
III. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Кожна з наук, що вивчає культуру суспільства, має своє визна-чення цього поняття. Наведемо деякі з них:
а) в історії: культура є результатом історичного розвитку. Вона містить усе те, що люди виробили і що передається від поколін-ня до покоління: знаряддя, символи, види та форми організації спільної діяльності, вірування;
б) у психології: культура — особливе пристосування людей до при-родного оточення й економічних проблем. Вона складається з усіх результатів такого пристосування;
в) у педагогіці: культура — це поведінка, якої людина навчилася, а не отримала як біологічну спадщину.
Сьогодні ми дискутуватимемо на тему «Закон культурного плюралізму» (оголошення теми уроку).

IV. Актуалізація опорних знань
Бесіда
♦ Як ви розумієте вислів М. Арнольда, що є епіграфом до сьогод-нішнього уроку? (Відповіді учнів.)
♦ Спираючись на знання, набуті впродовж вивчення курсу ху-дожньої культури, дайте визначення поняття «культура». Якими є її основні види? (Відповіді учнів.)
♦ Яка риса культури відображена майже в усіх наведених вами визначеннях? (Невпинний розвиток культури)

V. Викладення нового навчального матеріалу

Дискусія на тему «Закон культурного плюралізму»
(Демонструється мультимедійна презентація за матеріалом, вивченим упродовж курсу «Зарубіжна культура», або звучать фрагменти улюблених творів, що вивчалися протягом курсу.)

1. Слово вчителя
Що являє собою культура з точки зору художньої культури? У чому полягає її сенс? Що називають взаємопроникненням куль¬тур різних національних картин світу? Якими є зразки такого вза-ємопроникнення? Яке місце посідає Україна в сучасному світовому просторі? На ці та інші запитання ми сьогодні відповідатимемо.

Проблемні питання для дискусії
♦ У чому полягає проблема простору культури?
♦ Що таке діалог культур?
♦ У чому полягають проблеми сучасної вітчизняної культури?
♦ Проблеми культурної політики в Україні та світової інтеркуль-
турної взаємодії.
Коментар. Учні класу об’єднуються у 4 групи. Групи отриму¬ють підготовлені картки за темою уроку й опрацьовують їх (10 хв). По одному представникові від кожної групи виступають із повідом-ленням за інформацією опорної картки-конспекту. Решта учасни-ків групи доповнює його виступ (за потреби). Учасники інших груп ставлять запитання. У такий спосіб відбувається обговорення (дискусія на тему «Закон культурного плюралізму»). Головний принцип — дійти колективної згоди щодо кожного проблемного питання.
2. Орієнтовна інформація для опорних карток-конспектів
1- картка
Час культури — це минуле, сьогодення та майбутнє людської культуротворчої діяльності в єдності її поступальності й цикліч-ності. Тобто час у культурі — це не мить між минулим і сучасним, а тривалий творчий процес, певний (для кожного історичного ча¬су) щабель розвитку, що уособлює можливості відповідно до вимог епохи та можливостей людини відтворювати етапи культури, що минули. Час культури є вічною темою взаємовідносин традицій і новаторства. У кожну історичну епоху митці розв’язували це пи-тання особливим чином.
Простір культури — це світ предметів і процесів «другої», або «штучної природи». Він є продуктом і сферою людської культуротворчої діяльності.
Матеріальні та ідеальні культурно-значущі просторові форми речей і процесів утворюють соціальний простір, у якому відтворюється і розвивається людина і крізь призму якого вона сприймає решту світобудови.
З огляду на внутрішню подвійність будь-якої національної культури (з одного боку, певна відокремленість, збереження ду-ховного начала, а з другого — прагнення до єдності з іншими куль-турами, здатність продукувати загальнолюдське) розрізняють не лише простір національної культури, але й поняття світовий куль-турний простір. Це поняття охоплює всі культурні надбання люд-ства, усе, що становить загальнолюдську цінність.
Культурне середовище необхідне для духовного, морального життя людини, набуття нею власне людських рис і властивостей, «духовної осідлості», прихильності до рідних місць, моральної са-модисципліни і соціалізації у суспільстві.
Кожна людина, народившись, входить у лоно культури, опано-вуючи її елементи та історичні форми, і водночас репродукує і тво-рить її. Відокремлена від людини культура позбавлена динаміки, життя, розвитку.
Культура, що народжена суспільною працею, має власну істо-рію, у якій людська діяльність розкривається не тільки як вироб-ництво речей, ідей, але й як творення самої людини, її самореалі- зація. Отже, культура — це також виробництво, продуктом якого є людина, а виробництво — це передусім дія, рух, розвиток. Твор¬ча здатність культури особливо є помітною у процесі так званого опредмечування і розпредмечування продуктів людської діяльно¬сті самою людиною. У людській діяльності опредмечування озна¬чає етап творення, творчості, а розпредмечування — етап навчан¬ня, опанування, засвоєння.
Завдяки реалізації механізму «соціальної спадковості», коли кожне нове покоління опановує набуті попередньою людською діяльністю знання, уміння, навички, цінності, відбувається за-лучення нових поколінь до досягнутого на певному історичному етапі рівня розвитку культури, що визначається як розпредмечу-вання діяльності і культури. Воно передбачає включення до сво¬єї безпосередньої діяльності вже існуючого масиву культури, за-нурення суб’єкта діяльності у буття культури. Однак людина не лише засвоює вже набуте в культурі, але й створює нові, власні матеріальні й духовні цінності — бере участь у процесі опредмечу-вання культури. Новостворені цінності, забезпечуючи буття куль-тури, розпредмечуються в діяльності наступних поколінь. Понят¬тям «культура» часто позначають якісний рівень людського буття: поведінку, вихованість, освіченість, опанування певною сферою знання та діяльності тощо. Це дає підстави для висновку, що куль-тура є накопиченням якісності та пориванням до неї.

2- га картка

Масова й елітарна культури взаємодіють одна з одною. Поговоримо детальніше про діалог різних культур і про те, що є резуль-татом цього діалогу.

Як приклад розглянемо розвиток національ-них культур і їх взаємодію.
Джерела національних відмінностей культур варто шукати в історичних умовах їх формування. Ці відмінності мають глибоке коріння, що відображує особливості громадського життя певної соціально-історичної чи етнічної спільноти людей, її взаємозв’язку з природою. Культурні відмінності — одне із джерел багатогран-ності історичного процесу, що надають йому барвистості та багато- мірності. Кожна національна культура є неповторною, унікаль¬ною. І ця неповторність зумовлює необхідність дбайливого став¬лення до неї.
Уже в античній цивілізації відбувався процес взаємодії куль¬тур. Поступово історія ставала всесвітньою, отже, виникали пе¬редумови для взаємозбагачення культур як у межах окремих ба-гатонаціональних держав, так і в масштабах людства. Науково- технічний прогрес, загальні тенденції в розвитку освіти, значна міграція населення, світовий поділ праці — ці та інші фактори сприяють подальшій інтернаціоналізації культури і громадського життя, посиленню і поглибленню взаємопроникнення культур, але водночас породжують різноманітні проблеми.
Інтернаціоналізація культури часто зустрічає опір, особли¬во там, де її насаджують насильно. У деяких розвинутих країнах і тих, що нещодавно звільнилися від колоніальної залежності, прагнення до відокремлення національної культури є своєрідною формою протесту проти неоколоніалізму чи засилля чужої масової культури.
Уже сьогодні масовий експорт західної культури, особливо аме-риканської, поширення англійської мови як універсальної спри-чинили в деяких країнах відповідну реакцію населення: бажан¬ня обмежити використання іноземних слів у публічних виступах, друкованих матеріалах, зовнішній рекламі.
В умовах інтернаціоналізації загострюються проблеми збере-ження культури нечисленних народів. Наприклад, деякі народ-ності Півночі не мають своєї писемності, і рідну мову поступово забувають у процесі спілкування з іншими народами.
Подібні проблеми можна розв’язати лише завдяки діалогу культур, але за умови, що це повинен бути діалог рівних і різних. Діалог припускає також взаємопроникнення, взаємозбагачення культур. Невипадково культурний обмін (виставки, концерти, фестивалі тощо) став доброю традицією в житті сучасної цивіліза¬ції. Завдяки діалогу створюються загальнолюдські культурні цін¬ності, найважливішими з яких є моральні норми, передусім такі, як гуманізм, милосердя, взаємодопомога.

3-я картка

Обговорюючи проблеми сучасної вітчизняної культури, часто обмежуються доріканнями щодо її поганого фінансування з боку держави, занепаду рівня життя більшості населення і по¬ганого впливу «бездуховної» культури Заходу. Незважаючи на те що, принаймні, дві перші проблеми є цілком реальними, це вкрай спрощене пояснення.
Історія людства свідчить, що рівень культури аж ніяк не є про-порційним рівню фінансування і забезпеченості населення. Що ж стосується «експансії Заходу», то вона можлива завдяки тому, що через якісь причини вона є затребуваною в Україні. Не слід забу-вати про те, що сучасна вітчизняна культура — це культура пере-хідного періоду.
Перетворення, що відбулися в нашій країні з часів оголошення незалежності, є такими фундаментальними, адже вони призвели до змін і способу життя, і системи цінностей, і навіть менталітету. Характеристиками подібних періодів в історії культур є, з одного боку, динамічність розвитку і, з другого, значна нестабільність.
Звертаючись до конкретних питань вітчизняної культури, не-обхідно відзначити її мозаїчність. Субкультури існували в Україні ще за радянських часів, проте в умовах панування комуністичної ідеології, яка регламентувала всі основні сфери соціального буття, їх (залежно від їх характеру) контролювали та «вписували» в єди¬ну соціалістичну культуру чи «придушували». На межі 1980— 1990-х років стримування, а також «залізна завіса», що відокрем¬лювала Україну від Заходу, зникли,— почався стрімкий процес утворення різних культурних спільнот зі своїми традиціями, кар¬тиною світу тощо. Кількість їх видів і варіантів є дуже значною: від відродження і виокремлення національних культур до субкультур нових соціальних груп (наприклад, так званих нових українців), від традиційних хіпі до прихильників відродження язичництва і шанувальників романів Дж. Р. Толкієна.
Процес культурного багатоголосся взагалі є нормальним, при-родним і плідним, адже культура країни створюється в результаті діалогу, і чим більше в ньому учасників, тим цікавішою вона буде. Проте у ситуації з Україною такий стан речей викликає певну три-вогу. Почуття національної ідеї — підґрунтя видатних культур, що об’єднує субкультури, нині послаблено, а уявлення про саму ідею є розмитими. Отже, згадане вище різноголосся може негатив¬но вплинути на українську культуру.
Помітною є також різниця у культурній ситуації столиці та про-вінції. Подобається нам це чи ні, але сучасна культура — культура інформаційного суспільства, і рівень її опанування залежить від доступу до інформаційних потоків, трансльованих ЗМІ, Інтерне- том, масовою книжковою продукцією тощо. На жаль, рівень куль-турної інформації, який досягає провінції, скоротився за більші¬стю показників як за обсягом, так і за якістю.
Інша група проблем пов’язана з певним відставанням вітчиз-няної культури в галузі технологічного оснащення. Нова техноло-гія — не тільки якісне і кількісне поліпшення результату тієї чи іншої праці, вона докорінно змінює характер людської діяльності у всіх сферах, що, у свою чергу, є одним з факторів, які форму¬ють новий спосіб життя. Сьогодні найзначнішою з цих техноло¬гій є Інтернет. Про його роль у сучасному суспільстві не припи¬няють сперечатися: хтось убачає у ньому найбільше досягнення, хтось — найбільшу небезпеку. Пригадайте: такі суперечки точи¬лися з приводу чи не кожного великого нововведення (наприклад, кінематографа на початку XX ст.). Навіть розвиток мистецтва не-розривно пов’язаний із комп’ютерними технологіями: кіно, теле-бачення, дизайн активно використовують комп’ютерну графіку та решту можливостей, що надані віртуальною реальністю.
У всіх сферах діяльності людину оточують речі, які щодня ускладнюються (машини, комп’ютери, факси, побутові прилади та ін.), а за сучасного способу життя людина взаємодіє з ними наба¬гато частіше, аніж з людьми. Згадані проблеми свідомості сучасної людини пояснюються дегуманізацією сучасної культури.
Окремою проблемою є значні культурні впливи ззовні, що від-буваються на тлі серйозних змін і навіть повного зникнення бага-тьох традиційних галузей вітчизняної культури. Особливо відчут-ним є проникнення в Україну американської культури. Не обгово-рюватимемо, духовна вона чи бездуховна, просто вона інша.
Багато європейських країн приймають закони, що захищають національну культуру, ускладнюючи проникнення американської культури. Наприклад, у Франції 1982 року виголошено програ¬му боротьби з «американським культурним імперіалізмом». Воче¬видь, ця проблема постає і в Україні. Справа не в тому, щоб діалог різних культур припинився, а в тому, щоб він сприяв взаємозбага¬ченню, а не руйнуванню однієї культури іншою.
Культурна політика полягає не в підпорядкуванні національної культури державі, а в її підтримці — не тільки фінансовій, але й інтелектуальній. З-поміж цих заходів — розробляння нових освіт¬ніх програм, що сприяють гуманізації освіти, де оптимально спо¬лучалися б загально-гуманітарні й національні цінності; закон про охорону мови (прийнятий, зокрема, у Франції); програми, що спри¬яють збереженню і вивченню традиційних видів мистецтв тощо.
4- тпа картка
Стан культурного розвитку тієї чи іншої країни є одним із найоб’єктивніших показників не тільки духовного здоров’я су-спільства, але й повноти розв’язання проблем, що постають перед ним.
Зневага до власної культури з’являється не через відсутність патріотизму, а здебільшого через те, що вона виявляється неспро-можною задовольнити сучасні культурні запити людини, духовно та матеріально збагатити її.
Унаслідок цього відбувається подвійний процес взаємодії укра-їнської та масової культури. З одного боку, бажання створити конкурентоспроможну культурну продукцію призводить до того, що наші композитори, митці, письменники часто копіюють не най-кращі зразки зарубіжних пісень, телепередач, книжок та ін. З дру-гого боку, прагнення зберегти національну специфіку призводить до того, що цим творам псевдокультурного виробництва надають українських рис. Через це зростає загроза чи то псевдокультуриза- ції української культури, чи то псевдоукраїнізації масової культу¬ри. Пристосування культури до невибагливих естетичних смаків масового споживача може поступово витіснити власне українську культуру з інформаційного простору нашої держави та спричини¬ти творчу деградацію тих митців, які таким чином «вписалися» у систему ринкових відносин в культурному виробництві.
Відомо, що українська культура в її традиційно-народному прояві зосереджувалася здебільшого в регіонах. Тому проблемою номер один для виживання культури нашого народу є повернен¬ня її в міста як повноправного господаря. У центрі цього проце¬су — мовне питання, яке є питанням принциповим. Адже мова, як відомо, є могутнім каналом впливу одного народу на інший, каналом здійснення не удаваної, а реальної інформаційної, а отже, і культурної, економічної та політичної експансії.
Культура в усіх своїх історичних перетвореннях завжди лиша-ється насамперед людською реальністю, що розкриває внутрішній світ людини — її життєві цінності, нарешті, сенс її буття. І саме тому, що за культурою стоїть внутрішній світ народу у різні епохи його існування, вона завжди є своєрідною та неповторною. Своє¬рідність та неповторність, скажімо, західноєвропейської культури чітко простежується у далеко не послідовному, проте неухильному її наближенні, починаючи з епохи Античності та завершуючи Но-вітньою епохою, до позитивного розв’язання безумовно централь¬ної для неї проблеми людської свободи, у незмінному її прагненні до повноти та цілісності людського існування. Прагнення до свобо¬ди та повноти людського існування притаманне також українській культурі.
Сьогодні, коли перспектива єдності світової культури вперше за історію людства стає реальністю і залучення до неї національ¬них культур може сприяти не тільки подоланню їх замкненості, але й спричинити втрату ними самобутності та незалежності.
Отже, одним із головних завдань культурного становлення не-залежної України є розбудова української культури, яка мала б всі ознаки відповідності сучасному рівню розвитку основних світових національних культур.
Водночас ми не можемо залишатись осторонь світових культур-них тенденцій і маємо діяти у двох напрямах одночасно — наполег-ливо відтворювати власну національну культуру, позбуваючись від тягаря колоніального минулого та інтегруючись у полікультурне довкілля світового співтовариства.

3. Опитування
♦ Чим характеризується сучасний стан вітчизняної культури? Відповідь аргументуйте.
♦ Якими є особливості сучасного вітчизняного споживача куль-турної продукції?
♦ Аналізуючи конкретні приклади, спробуйте визначити, до якої з культур належать роботи сучасних модельєрів, що демонстру-ють на показах мод. Аргументуйте свою відповідь.
♦ Чи вважаєте ви, що вітчизняний кінематограф перебуває під негативним впливом американського кіно? У чому це виража-ється? Чи намагаються українські кінематографісти щось про-тиставити цьому впливу? Наведіть приклади.
♦ Доберіть приклади, що характеризують вплив ЗМІ на форму-вання культури особистості. Аргументуйте свою точку зору.

VI. Підбиття підсумків уроку
Оцінювання роботи учнів на уроці
11 клас. ПІДСУМКОВИЙ ОНЛАЙН-ТЕСТ Художня культура
VII. Домашнє завдання
Для всіх:
1) доповнити власний Інтернет-сайт тематичною сторінкою «Культурна спадщина народів світу» (тема: «Взаємозбагачення культур різних країн та народів світу») Посилання на сторінку розмістити у коментарях до уроку.
2) підготуватися до уроку узагальнення знань за матеріалом вивченого курсу «Зарубіжна художня культура». Підготувати до презентації створений протягом навчального курсу власний Інтернет-ресурс. Посилання на ресурс розмістити у коментарях до уроку

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3874 | Загрузок: 0 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 5.0/4
Всего комментариев: 3
avatar
3
Просмотрела Ена
avatar
2
просмотрела Ососкова
avatar
1
Просмотрела Марина Пичнякова 11 класс
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz