МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 20.09.2018, 07:00
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [679]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 6
Гостей: 5
Пользователей: 1
AndreyDobrodomov
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Виховний проект "Центр традицій і культур"
13.07.2009, 13:46
2.1 Загальний опис проекту.
В 2004-2005 рр методичним об’єднанням класних керівників школи була проведена дослідницька робота з розробки Проекту організації змістовного дозвілля учнівської молоді. Відповідні наслідки і опис проекту були викладені у двох звітах загальним обсягом 350 сторінок.
Це дослідження сприяло значній активізації всієї виховної діяльності в школі, допомогло завершити формування системи виховання, модель якого подана в даному описі.
До основи Проекту «ЦТК» були закладені дві методичні основи.
Перша з них полягає в ідеї створення виховної системи не на підставі загальнонаціональної ідеї, як це було раніше, а на основі внутрішньої культури навчального закладу, яка визначається як сукупність тих морально-етичних, світоглядних і естетичних цінностей, які були накопичені всіма поколіннями викладачів і учнів за всю історію існування, приймаються і розділяються всіма учасниками навчально-виховного процесу.
Організаційна культура біла розглянута і досліджена також з підстав сукупності всіх базових додатків, ціннісних орієнтирів, очікувань, норм, символіки і традицій, до яких можна віднести, наприклад, тезу про демократизм ЦТК, його «культуростворюючу» функцію і функцію провідника загальнолюдських цінностей і традицій.
В Проекті організаційній культурі відведена така ж сама концептуальна поєднуюча роль, як і в загальнонаціональній ідеї в попередніх моделях. Виступаючи головним критерієм і організатором у виховному процесі, вона поєднує, пов’язує велику кількість окремих елементів виховного процесу, багато чисельні виховні і дозвільні заходи, що і формує з них відповідну систему.
Підкреслимо, що така переорієнтація з глобальної ідеї на систему фундаментальних цінностей внутрішньої культури Центру не означає створення будь-якої ізольованої системи виховання, оскільки організаційна культура Центру формується і розвивається не тільки під впливом своїх власних внутрішніх імпульсів, але й безперервній взаємодії зі всім зовнішнім середовищем (іншими навально-виховними закладами, закладами культури, інформації і спорту, державними і політичними структурами,релігійними організаціями, тощо) і відповідно включає в себе всі значні цінності, які утворюються в людському середовищі, одночасно відсікаючи все несуттєве і другорядне.
Звернімо увагу на ще один важливий аспект. Організаційна культура безперервно змінюється, розвивається, еволюціонує разом з еволюцією організації, включає до себе нові елементи. Разом з цим окремі її складники можуть зберігатися у відносно незмінному вигляді невизначено довгий час. Вони як би утворюють деякий «ціннісний» грунт, на якому поступово наростає все інше. В цьому сенсі можна сказати, що організаційна культура утворює своєрідний «острів стабільності» у безперервно змінюючомуся освітньо-виховному просторі і насамперед саме в цій своїй якості служить головною опорою для побудови умов для реалізації Проекту.
Друга основа, полягає у «вбудовуванні» в систему внутрішніх стосунків у вихованні механізму зворотних зв’язків на підставі спеціальних діагностичних методик педагогічного моніторингу. При цьому моніторинг розглядається як важлива необхідна умова зростання ефективності виховного процесу в межах Проекту. Перед системою моніторинга результативності Проекту «ЦТК» були висунуті наступні основні завдання:
вивчення і оцінка ступенів реалізації мети Проекту;
визначення міцних і слабких боків виховного процесу в межах реалізації Проекту;
визначення взаємозв’язків виховного процесу і системи виховання в цілому за іншими виховними проектами і системами;
порівняння запропонованої Проектом системи виховання з іншими системами і моделями виховання;
оцінка ефективності традиційних і інноваційних форм і методів виховання, вибір ефективних стратегій виховання і вироблення рекомендацій щодо розвитку і модернізації виховної роботи в межах навчально-виховних закладів району.
В Центрі розроблена і застосовується велика кількість різноманітних авторських діагностичних методик за всіма вищезгаданими напрямками виховання, а в 2005 році створена методична група моніторингу. В той же час залишається ще багато проблем організаційного, технічного, фінансового і змістовного характеру. В числі завдань на перспективу – створення районного банку даних тестових діагностик, розробка критеріїв системно-діагностичних технологій якості виховання.

2.2.Організаційна система управління виховною роботою в напрямку реалізації Проекту «ЦТК»

Організаційна система управління виховною роботою в напрямку змістовного дозвілля є одним з ключових елементів всього Проекту. Її структура не може бути вільною. Вона визначається багато чисельними факторами, один з яких може бути віднесений до факторів зовнішнього середовища, а інші – відображають специфіку Центру.
Серед останніх можна виділити два фактора. Перший – це об’єктивна необхідність горизонтальної децентралізації у керуванні Центром, яка виражається у високому ступені автономії структурних підрозділів Центру.
Разом з тим, у керуванні процесом реалізації завдань Проекту необхідний визначений рівень централізації, тому що тільки в даному випадку Проект буде уявляти з себе єдину цілість і можлива буде реалізація єдиних цілей виховання і організації змістовного дозвілля.
Тому в організаційній системі Проекту повинні мати місце структури, які виконують «централізуючи» функцію, діяльність яких, хоч і не замінює повністю можливості централізованого управління, однак дозволяє кожному структурному відділенню відчувати себе частиною єдиного цілого. Це насамперед багато чисельні ради – методичні, педагогічні, учнівські, батьківські, які виконують координуючу об’єднуючу роль.
Другий фактор, який визначає структуру педагогічного керування процесом реалізації Проекта, пов’язаний з організаційною культурою структурних підрозділів Центру. Якщо, наприклад, організаційна культура характеризується демократичними традиціями, схильністю до духовних цінностей, культом здорового способу життя, то їй буде відповідати суворо власна організаційно-управлінська структура процесом виховання, де має місце розгалуження управлінських функцій за горизонталлю, розвинуті форми учнівського самоврядування, ефективно функціонуючі підрозділи управління дозвіллям, здоров’ям, тощо. Якщо для організаційної структури підрозділу більш властиві, наприклад, авторитарні установки, націленість на розвиток підприємницьких функцій (платного навчання, платних послуг, тощо), то і управлінська структура вихованням буде зовсім іншою.
Вплив організаційної культури на структуру управління Проектом виявляється також через її складну внутрішню будову. Справа в тому, що у кожного підрозділу Центру – гуртка, творчого об’єднання, клубу має місце своя організаційна культура, яка виступає у формі субкультури, яка може як відповідати загальній культурі Центру, так і знаходитись у власній «оригінальній» формі, якщо у колектива склалися свої власні локальні інтереси, свої цінносні очікування і орієнтації. Ці протиріччя при визначених умовах можуть бути розвинутими впритул до формування у підрозділі контркультури.
Таким чином, вплив організаційної культури на організаційно-управлінську структуру Проекту неоднорідний. З одного боку, висловлюючи загальновживані цінності і норми, вона виступає як сила, що пов’язує і обумовлює розвиток централізуючих тенденцій. І в цій своїй якості діє в напрямі, протилежному дії раніш розглянутих факторів. З іншого боку через механізм розвитку субкультур підрозділів сприяє їх уособленню і демократизації.
Звідси випливає, що загальна схема організаційно-управлінської структури виховання повинна бути побудована таким чином, щоб задовольнити обом цим факторам, встановлюючи визначений «компроміс».
У схемі управління повинні бути виділені, по-перше, рівні горизонтального розподілу відповідальності, компетентності і функцій управління процесом реалізації проектної діяльності. По-друге, повинен бути показаний вертикальний розподіл владних повноважень, тобто повинна бути побудована відповідна ієрархічна підпорядкованість всіх структур в реалізації Проекту. З урахуванням вищенаведеного загальна схема організації і управління з питань реалізації проектної діяльності виглядає наступним чином.
Перший (вищий) горизонтальний рівень управління в реалізації проектної діяльності структурних підрозділів обов’язково включає директора, педагогічну і методичну ради. Однак, внаслідок того, що через ці структури реалізуються завдання управління не тільки проектною діяльністю, але й всіма іншими багаточисельними завданнями, на цьому рівні необхідна наявність спеціальної структури, яка виконувала функції децентралізації управління учнівською діяльністю. Відповідною структурою в нашому Проекті є методична рада, яка очолюється директором Центру і їй делеговані відповідні повноваження.
Другий рівень горизонтального розподілу повноважень включає Управління з питань реалізації Проекту, а також всі загально районні функціонально пов’язані служби, які реалізують виконання окремих програм, практичних завдань.
Функції управління реалізацією Проекту корінним чином відрізняються від функцій організаційно-управлінських структур вищого рівня. В даному випадку з урахуванням рішень і рекомендацій структур вищого рівня здійснюється організація конкретної практичної допомоги з питань реалізації проектної діяльності, а також відбувається контроль за ефективністю роботи через систему її мониторинга.
До третього рівня відносяться ради відповідних структурних підрозділів. Між ними відбувається розподіл багато чисельних повноважень з управління проектною діяльністю насамперед в самих структурних підрозділах. При цьому особливу увагу ми приділяємо на органи учнівського самоврядування. Вони на своєму рівні реалізують як принципи горизонтальної децентралізації управління з питань реалізації проектної діяльності, так і виконують важливу роль управлінської структури, яка виконує функції централізації, об’єднання і координації.
До четвертого горизонтального рівня розподілу повноважень з питань управління проектною діяльністю належать всі інші багаточисельні учасники виховання, які утворюють своєрідну інфраструктуру системи виховання, яка склалася в районі, і забезпечують рух всієї необхідної для виховання інформації, всі внутрішні і зовнішні комунікації, які сприяють формуванню міцної і стійкої організаційної структуру Проекту «ЦТК».

3. Форми роботи і можливості взаємодії з учнівським самоврядуванням в напрямку реалізації проекту «ЦТК»

Проектом «ЦТК» передбачені різноманітні і багато чисельні форми роботи, які відповідають напрямкам виховної роботи. Їх можна умовно поділити насамперед на дві великі групи. Перша – це звичайні традиційні форми, які застосовуються практично повсюди. Друга група – це форми, які властиве саме навчальним закладам Костянтинівського району, які витікають з його традицій, звичаїв, історії.
До окремої групи необхідно, мабуть, виділити нові форми роботи, які пов’язані із сучасними інформаційними технологіями. Це, наприклад, нещодавно створений інтернет-клуб «Інтернет проти наркотиків», інтернет-газети, інтернет-видання, спеціальні інформаційні інтернет-сайти, тощо.
Форми роботи можна класифікувати за рівнем охоплення учнів – масові, групові, індивідуальні, які відрізняються за методикою підготовки і проведення.
Реалізація більшості форм виховної роботи (за окремими випадками) здійснюється при тісній співпраці і прямій участі учнівського самоврядування, яке виступає як органічний елемент всієї системи управління, що знайшло відбиття у вищенаведеній схемі організаційно-управлінської структури.
Активними суб’єктами учнівського самоврядування в реалізації Проекту є Спілка учнів і районна рада школярів Костянтинівського району, які у власну чергу, мають розгалужену структуру на всіх підпорядкованих рівнях. При цьому кожна із структур має власні статутні види діяльності за власними напрямками роботи з реалізації загального Проекту.
Учнівські суспільні організації взяли на себе ряд важливих функцій у питаннях реалізації Проекту і в значній мірі «розвантажують» адміністрацію шкіл і районного Центру от проблем, наприклад в галузі організації змістовного дозвілля, як однієї з ефективних форм виховного процесу.
Крім дозвілля, є і багато інших важливих напрямків діяльності з реалізації Проекту «ЦТК». Вони прямо витікають з тих цілей і завдань, які визначені в роботі вище.


4. Нормативно-правова база, кадрове забезпечення Проекту «ЦТК»

Реалізація Проекту «ЦТК» в Костянтинівському районі здійснюється на чіткій нормативно-правовій основі. Вона включає до себе документи різних рівнів.
Документи органів державного управління, серед них:
Закон України «Про освіту»,
Національна доктрина освіти,
Концепція модернізації освіти в Україні,
Програма розвитку виховання в системі освіти України;
Накази, розпорядження і інструктивні листи Міністерства освіти і науки України з питань виховання і освіти;
Документи місцевих органів влади;
Програма профілактики наркотизації і збереження здоров’я молоді в Україні;
Розпорядження і рішення відділу освіти Костянтинівської районної державної адміністрації з питань виховання і освіти.
Рішення Костянтинівської районної ради «Про підготовку до святкування 70-ліття Костянтинівського району»
Рішення методичної і педагогічної ради Центру дитячої та юнацької творчості
Внутрішні документи Центру
Статут Центру.

Важливу роль у реалізації завдань, поставлених Проектом відіграють педагогічні працівники району, їх ставлення до роботи, до оточуючих, високий професіоналізм, ерудиція, самодисципліна, прагнення до творчості. В реалізації проекту брали участь всі працівники районного Центру творчості (48 осіб), педагоги-організатори загальноосвітніх шкіл району (22 особи), заступники директорів шкіл з виховної роботи, керівники гуртків, творчих об’єднань, громадських організацій, батьківська громадськість (загалом – 284 особи)

5. Програмно-методичний супровід реалізації Проекту

Протягом всього періоду розробки і реалізації Проекту «ЦТК» здійснювався процес його програмно-методичного супроводу. Він включав до себе:
регулярне критичне обговорення ходу робіт з реалізації Проекту на нарадах різних рівнів;
періодичне обговорення процесу реалізації Проекту і виникаючих проблем на засіданнях методичних і педагогічних рад;
уточнення і корегування теоретичних положень Проекту – цілей, принципів, форм роботи, критеріїв ефективності;
розробку и «випробування» діагностичних методик;
підготовку методичних рекомендацій, планів і програм щодо питань реалізації Проекту, та його окремих напрямків.

6. Оцінка результативності реалізації Проекту «ЦТК»

Розробка і реалізація «Проекту ЦТК» в районі почалася в 2004 і в основному була завершена в 2008 році.
О результативності Проекту свідчить низка наступних результатів:
По-перше, за цей період неодноразово вибірково здійснювалася діагностика всіх напрямків виховної роботи, передумовлених Проектом, через систему педагогічного моніторингу (за перспективою вона повинна здійснюватися в подальшому безперервно). Відзначимо, що діагностування – це вже сам по собі позитивний результат функціонування Проекту (раніш його не було).
Наприклад, діагностика морально-етичної культури учнів, учасників Проекту, проводилася за методиками В.І.Андреєва. Вона показала, що вище за все учні оцінювали у себе почуття справедливості, на другому місці – відповідальності. Така моральна якість як патріотизм не ввійшло навіть у першу десятку серед позитивних моральних якостей і цінностей учнів. Окрім того, було з’ясоване, що морально-етична складова знижується з віком опитуваних. На грунті цих висновків був розроблений комплекс відповідних заходів.
Діагностика естетичної культури проводилася за методикою Г.О.Петрової. Було з’ясовано, що наприкінці реалізації Проекту, естетична спрямованість школярів стає все більш стійкою і стабільною, розвивається уява, глибина в оцінках естетичних явищ дійсності.
Діагностичні дослідження рівня політико-правової культури і ступені сформованості громадянської позиція здійснювалося за методикою О.І.Жданової. Картина склалася дуже складна і неоднозначна, наприклад, 15% опитаних помилково пов’язували її з відповідальністю за свою власну долю, а ще 15% - з участю батьків у виборах.
Дослідження мотивації щодо участі в суспільно значущих напрямках Проекту проводилося за методикою В.Г.Каташевої, дослідження формування інформаційної культури – О.В.Галушко, дослідження готовності до здорового способу життя – С.Г.Добротворської.
Всі отримані наслідки дозволили внести суттєві зміни в окремі напрямки, плани роботи, а в деяких випадках удосконалити весь Проект.
По-друге, результатом реалізації Проекту стало значне поліпшення стану виховної роботи у всіх без винятку навчально-виховних закладах району, покращення загального «клімату», зняття напруги у стосунках. Останні 3 роки учні стали посідати призові місця в обласних і Всеукраїнських конкурсах різних напрямків.
По-третє, наявність стрункої системи виховання, розробленої у Проекті, дозволяє ставити, спокійно обговорювати будь-які складні проблеми і приходити до взаємопорозумілих рішень.
У-четверте, результатом реалізації Проекту є розробка комплексної програми «Освіта і здоров’я», розробка Програми профілактики наркотизації і збереження здоров’я учнівської молоді, розпочата реалізація Програми підготовки з св’яткування 70-ліття Костянтинівського району.
По-п’яте, робота над реалізацією Проекту привела в навчальних закладах району до значного пожвавлення досліджень в галузі виховання.

Конкретні результати:
Внаслідок реалізації виховного проекту поліпшенні соціальні умови життя через створення зони відпочинку;
Організоване змістовного дозвілля учнівської молоді району;
поглибленні знань нормативно-правової бази;
в учнів сформоване :
- уміння знаходити правильні рішення у складній економічній ситуації та оцінювати їх;
- уміння зіставляти інтереси та можливості;
- навики ефективного спілкування, участі у житті громади;
- навики володіння методикою проведення ділових зустрічей.



Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1674 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
[26.07.2018]
План виховної роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (0)
[17.07.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03 – 07 вересня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz