МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 17.11.2017, 21:13
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [652]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 64
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

4 клас. Музичне мистецтво. 11 урок "Музична казка" (продовження)
27.10.2016, 15:39

4 клас. Музичне мистецтво.

11 урок "Музична казка" (продовження)

Тема: Музична казка (продовження)

Мета: продовжити знайомити учнів з особливостями оперного жанру на прикладі дитячої опери К. Стеценка  «Лисичка, котик і півник» . Збагачувати слуховий досвід музикою українських композиторів. Розвивати емоційно-чуттєву сферу учнів, вокально-хорові навички, творчі здібності. Викликати інтерес до музики українських композиторів і творів, написаних за сюжетами народних казок.

Музичний матеріал: Кирило Стеценко, опера «Лисичка, котик і півник» (фрагменти першої дії), Кирило Стеценко, гра лисинеят ,  " У Вовка" з II  дії опери «Лисичка, котик і півник»,  УНП "Ой дзвони дзвонять", О. Злотник "Ухтимко".

Тип уроку: комбінований, поглиблення теми.

Обладнання:узичний інструмент, музично-темброві інструменти, програвач CD, "Фонохрестоматія" з музики 4  клас, ілюстрації  до прослуханих творів, портрет композитора К. Стеценка.

Хід уроку:

1. Вхід учнів до класу під звучання романсу К.Стеценко "Плавай, плавай, лебедонько"

2. Організаційний момент. момент. Музичне вітання.

3. Актуалізація музичного досвіду учнів.

Народні пісні входять до репертуару багатьох співаків. Композитори також використовують музичний фольклор у своїй творчості. Тож, у чому секрет
такої популярності народної пісні?
Може в тому, що в народних піснях ідеться про життя людей, про їхні турботи, почуття, емоції…
Напевно, так! Відомий український композитор Кирило Стеценко був учнем Миколи Лисенка, і, як учитель, також захоплювався народною піснею.
Для дітей композитор написав дві опери, у яких використав народні пісні.

В лісі зелененькому сосни та ялини.
Серед них маленька згорбилась хатина.
Котик-воркотик з Півником дружить:
В лісовій хатині живуть і не тужать.
Котик із рання і до смеркання
Ходить-проводить в гаю полювання.
Півник комашок під хатою ловить,
Посуд помиє, їсти зготовить.
Ввечері разом відпочивають:
Сядуть рядочком, пісню співають.
Обкладинка нот опери

 

Слухаємо музику
Кирило Стеценко, опера «Лисичка, котик і півник» (фрагменти першої дії):
• пісня Котика «Ти, мій брате Півнику»;
• пісня Лисички «Півнику-братику, ясний соколику»;
• пісня Півника «Котику-братику, несе мене Лиска».
Які герої виникли у твоїй уяві? Як музика розповіла про казкові події?

Слухаємо музику
Кирило Стеценко, Гра лисенят у «Вовка» з другої дії опери «Лисичка, Котик і Півник».
Чи вдалося тобі почути народні мотиви? Які саме?
У цьому уривку К. Стеценко використав українську народну пісню «Ой дзвони дзвонять». Зверни увагу на її нотний запис.

Ой дзвони дзвонять,
Хорти вовка гонять
По болотах, очеретах,
Де люди не ходять.

 

КАЗКОВА СКРИНЬКА
ЛИСИЧКА, КОТИК І ПІВНИК
Українська народна казка

 


Були собі котик та півник. Поставили вони хатку на курячій ніжці. Півник сидить дома, а Котик ходить на полювання.
От Лисичка прибіжить та до Півника: «Півнику-братику, одчини!» — «Лисичко-сестричко, Котик не велів». — «Ну ж бо,
півнику-братику, одчини!» — «Лисичко-сестричко, Котик не велів». Таки випрохала; він взяв і одчинив. Викрала вона його.
А Півник кричить:

Котику-братику,

Несе мене Лиска
По каменю-мосту
На своєму хвосту,
— Порятуй мене

Лисичку і Півника одняв. Приніс додому його та й сказав: «Не відчиняй двері, будь обережним!»
Знову пішов Котик добувати їжу, а Лисичка все ж таки вмовила Півника відчинити двері та вкрала його. Довго звав Півник Котика, але Котик був
дуже далеко і не почув. Котик прийшов додому і бачить — Півника нема. І давай по слідові бігти, скільки лише духу було. Прибіг до лисиччиної ями,

вийняв із мішка скрипку і почав грати. Стара лисиця почула музику, вийшла з ями, дивиться, хто так гарно грає. А Котик стук Лисичку та в мішок, і зав’язав її там.

Грає далі. Почули малі лисенята музику і почали по одному виходити з ями.
А Котик усе цап та в мішок. І так усіх піймав, склав у мішок, зав’язав добре, узяв палку і давай колотити палицею по мішку.

Вишмагав їх так, що більше не будуть чіплятися до Півника. Потім Котик узяв Півника і поніс додому. Півник сидів на печі, обскубаний, і вже нікому двері

не відчиняв. І жили вони так дружно та мирно довгі-довгі роки.
Співаємо разом
АУДІОЗАПИС ФОНОГРАМИ МІНУС  - перейти
1. У нашому будинку
Всі звуть мене Ухтимко,
А я маленький хлопчик,
Веселий, мов горобчик.
Я цілий день стрибаю,
Навколо поглядаю.
Таки дива бувають —
Ух ти, ух ти, ух ти!
Приспів:
А навкруги сто чудес
Від землі до небес,
Кожна мить, кожен день,
Як нова сторінка.
А навкруги сто чудес
Від землі до небес,
Все цікаво мені,
Зовуть мене Ухтимко!
2. Ух ти, яка комаха,
Яка зелена птаха,
Ух ти, стрибає промінь
Зайчатком золотим.
Ух ти — гуде машина,
Ух ти — цвіте шипшина,
Як хороше на світі —
Ух ти, ух ти, ух ти!
Приспів.
ці - лий день стри - ба - ю, Нав - ко - ло по - гля - да - ю. Та -
- ки ди - ва бу - ва -ють — Ух ти, ух ти, ух ти! А нав-кру - ги сто чу - дес
Від зем - лі до не - бес, Кож-на мить, ко - жен день, Як но - ва сто - рін - ка. А
нав - кру - ги сто чу - дес Від зем - лі до не - бес,
Все ці - ка во ме - ні, Зо - вуть ме - не Ух - тим - ко!

Музика навколо нас  ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку:
1. Обери слова, що характеризують музичну мову кожного
персонажа опери К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник».

схвильована
поривчаста
стримана
сувора
сумна
журлива
спокійна
світла
співуча
героїчна
енергійна
збуджена
весела
грайлива
маршова
тривожна
рівномірний
чіткий
маршовий
виразний
постійний
одноманітний
нерівномірний
збуджений
нерішучий
твердий
рвучкий
енергійний
танцювальний
млявий
повільний
помірний
швидкий
дуже швидкий
дуже тиха
тиха
затихаюча
наростаюча
гучна
дуже гучна
контрастна

2. Поцікався, як грають в українську народну гру «Вовк»
із піснею «Ой дзвони дзвонять». Розкажи у класі. Пограйтеся
з однокласниками.


3. За бажанням. Підбери в Інтернеті ілюстрації до прослуханих уривків з опери К. Стеценка «Лисичка, Котик і Півник». та розмісти їх у коментарях до уроку
 

4. Фізкультхвилинка

5. Слухання.

Кирило Стеценко - "Сон"

6. Аналіз прослуханого твору

 

7. Підсумок уроку

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 892 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
[17.11.2017]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2017 ро (0)
[17.11.2017]
Победитель конкурса «Учитель года - 2016» уехала "ухаживать" за дедушкой в Лондон (0)
[16.11.2017]
Відтепер 25 грудня – вихідний день (0)
[12.11.2017]
10 навчальний тиждень. З 20 по 24 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[12.11.2017]
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ (0)
[11.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 13 - 17 листопада 2017 р (0)
[11.11.2017]
9 навчальний тиждень з 13 по 17 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
[11.11.2017]
Звіт про проведення Дня української писемності і мови (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам підготувати концертні програми, театралізовані вистави, лялькові вистави, відеопривітання, дитячі малюнки і надат (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує подарувати свою увагу, тепло і підтримку військовим, які захищають цілісність нашої держави, і надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам розмістити привітання зі Святом Святого Миколая у святково прикрашеному міському транспорті й надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам створити "Фабрики Святого Миколая" та подати звіти про їх роботу (0)
[09.11.2017]
Необхідно терміново запропонувати варіанти назви балки (0)
[08.11.2017]
9 листопада відбудеться диктант національної єдності (0)
[08.11.2017]
Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн (0)
[08.11.2017]
З 25 жовтня по 17 листопада Донецький облІППО проведе конкурс відеороликів-візитівок (презентацій) з національно-патріотичного виховання (0)
[08.11.2017]
ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛІППО РЕКОМЕНДУЄ СИРОТАМ ЗВЕРТАТИСЯ ДО СВ.МИКОЛАЯ У ПИЬМОВОМУ ВИЛЯДІ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ (0)
[08.11.2017]
Школи повинні надати фотоматеріали, відеоматеріали, що свідчать про актуальність та результативність благодійницької акції (0)
[08.11.2017]
Терміни інформування відділу освіти у електронному та паперовому виді змінені (0)
[04.11.2017]
ГО «МОК» ОРГАНІЗОВУЄ ОЗНАЙОМЧО-ПІЗНАВАЛЬНІ ТУРИ ДО КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОЛЬЩІ. (0)
[03.11.2017]
8-й навчальний тиждень з 06 по 10 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[03.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 06 - 10 листопада 2017 р (0)
[30.10.2017]
Операція “Захід”: пам’ятаймо задля нащадків (0)
[29.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 15-16. Північне Відродження (Ppt-презентація до уроку) (0)
[29.10.2017]
ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[27.10.2017]
7-й навчальний тиждень з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (0)
[27.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (Ppt-презентація з відео до підручника Л.Масол) (0)
[25.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz