МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 23.01.2017, 04:25
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [545]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 15
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
Главная » Файлы » методические материалы

4 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Мандрівка до Угорщини
14.01.2017, 14:18

4 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Мандрівка до Угорщини

Тема: "Мандрівка до Угорщини"

Мета: : розкрити особливості угорської танцювальної музики, познайомити з особливостями музичної мови Угорщини;розвивати виконавські вокально-хорові навички, уміння вдумливо сприймти й інтерпретувати музику, розкрити особливості музики З. Колдая та Й. Брамса;  виховувати інтерс, повагу до музики різних народів, емоційну чутливість, художній смак, любов до мистецтва.

Музичний матеріал: чеська народна пісня "Полька", Золтан Кодай, Чардаш із опери "Хари Янош", Й. Брамс "Угорський танець".

Тип уроку:урок поглиблення теми

Обладнання: музичні інструменти (фортепіано,  темброво-шумові інструменти), ілюстрації до музичних творів, портрети композитора З. Кодая, Й. Брамса,  магнітофон.

Хід уроку:

1. Вхід учнів до класу під звучання"Угорського танцю" Й. Брамса.

2. Організаційний момент. момент. Музичне вітання.

3. Актуалізація музичного досвіду учнів. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

- З музичнию культурою яких країн ми познайомилися на минулому уроці?

- Які польські танці ви запам'ятали?

- Мазурку якого композитора прослухали?

- Що таке полька?

4. Розповідь про музичну культуру Угорщини.

Наступною зупинкою буде Угорщина, яка знаходться поряд із Чехією. Угорщину з усіх боків оточують гори.

Якщо подивитися на цю країну з висоти,її територія здається схожою на велике, неправильної форми блюдце з пагорбкуватим дном.

Цікава і музична культура Угорщини. Її найвизначнішими представниками є Ференц Ліс, Бела Барток, Золтан Кодай та ін.

Музична діяльність цих композитгорів була пов'язана з історичною долею угорського народу, його боротьбою за розвиток національної культури. У їхніх творах помітні традиції угорського фольклору в поєднанні з сучасними засобами музичної виразності, власними композиторськими стилями.

Золтан Кодай. відомий композитор двадцятого століття. полюбляв збирати угорську народну музику. Він зміг об'єднати старовинні наспіви та сучасні елементи музичної мови.  Найвідомішим його творм є комічна опера "Хари Янош" . Це фантастична розповідь про веселого воїна, з яким трапляються незвичні події. Розповідаючи про свої подвиги, герой висміює панів, утверджує перевагу народної кмітливості на панською тупістю.

Показуючи народні сцени Золтан Кодай вводить в оперу і народні танці. Урочисто. з запалом звучить в опері  чардаш - угорський народний танець міського походження ( в перекладі "трактир", "шинок").

Прослухайте його.

5. Слухання. Золтан Кодай, Чардаш із опери "Хари Янош"

 

6. Аналіз прослуханого твору

- Який характер цього танцю?

Викнайте ритмічний супровід чардаша.

7. Відомсті про Чардаш

Чардаш- веселий угорський танець. Він складається з двох частин; повільної та швидкої. Назва походить від угор. csárda — заїжджий двір, корчма. Відмітною ознакою чардашу є значна варіація його темпу. Танець, починаючись з повільного ліричного вступу танцю по колу (лашшу), завершується у вкрай швидкому, стрімкому ритмі парного танцю (фріш). Існують також інші варіації темпу: csárdás, sűrű csárdás і szökős csárdás. Для чардашу характерні гостра, часто синкопована  ритміка, віртуозна імпровізація.

Чардаш танцюють чоловіки й жінки. Жінки одягнені в традиційні широкі спідниці, зазвичай яскраво червоного кольору, які під час кружляння набувають характерної форми.

До тематики чардашу зверталися у своїй творчості такі класичні композитори як Ференц Ліст, Йоганнес Брамс, Йоганн Штраус ,

Петро Чайковський та ін.
З 30-х років XIX ст., був найпопулярнішим як бальний танець; як народний танець існує в угорщині й донині. Чардашами є, наприклад, популярні українські народні пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» («Сусідка») та «Чорна кура».

 

8. Проведення гри "Художник".

Уявіть себе художником. У яких кольорах ви бачите "Чардаш",? Намалюйте кольорові хвил до танцю.

9. Фізкультхвилинка

10. Слухання. Й. Брамс "Угорський танець".

До угорської народної музики неодноразово звералися і композитори інших країн.

Видатний німецький композитор, піаніст Йоганнес Брамс створив свої знамениті "Угорські танці". Спочатку вони бли написані для фортепіано в 4 руки. Пізніше з'явилися переклади "Угорських танців" для оркестру, різних ансамблів, інструментів соло.

До циклу входять 10 номерів. Ми прослухаємо угорський танець № 5.

11. Аналіз прослуханого твору. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Які лементи музичної мови допомогли Брамсу адати творові національного колориту?

Оберіть слова.які характеризують "Угорський танець" Й. Брамса.

ВЕСЕЛИЙ

ПОВІЛЬНИЙ

ЛЕГКИЙ

ШВИДКИЙ

РИТМІЧНЙ

ПРУЖНИЙ

12. Ритмічна вправа

13. Вокальна робота

Повторння чеської народної пісні "Полька".

 

14. Підсумок уроку. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

- Яка музика звучала на уроці?

- Чи стала вона зрзумілою. близькою для вас?

- Як ви гадаєте чому німецький композитор Й. Брамс написав "Угорський танець"?.

Встановіть відповідність

ЧАРДАШ                           ЧЕХІЯ

ПОЛЬКА                            ПОЛЬША

МАЗУРКА                           УГОРЩИНА

ВИСНОВОК УРОКУ: Пісеність і танцювальність притаманні музиці різних країн. але в кожній є свої характерні інтонаційні риси.


Джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=RoanNBBODyE

https://www.youtube.com/watch?v=pbYZK1iHxyw

https://www.youtube.com/watch?v=ja9oSG0uruo

https://www.youtube.com/watch?v=f2SY90ZCmlA

https://www.youtube.com/watch?v=RlYyzTL4G84

https://www.youtube.com/watch?v=no2lxEWW3AA

Музичне митецтво; підручний для 4 кл./ Л.С. Аристова, В.В. Сергієнко.-К.; Видавничий дім "Освіта", 2015. С.85-86

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%88

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 24 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.01.2017]
20 навчальний тиждень. З 30 січня по 03 лютого 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[18.01.2017]
Матеріали для скачування педагогам-організаторам Костянтинівського району (0)
[16.01.2017]
План районних масових заходів на ІІ півріччя 2016-2017 навчального року (0)
[15.01.2017]
Ювілейні та пам'ятні дати. 2017 р. (0)
[15.01.2017]
Перспективи виховної роботи в навчальних закладах Донеччини (0)
[14.01.2017]
В Кондратовской школе — новый автобус (фото, видео по материалам газеты "ДНЛ") (0)
[13.01.2017]
7 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Тема. Рок-н-рол. (0)
[13.01.2017]
19 навчальний тиждень. З 23 по 27 січня 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №19 (0)
[08.01.2017]
18 навчальний тиждень. З 16 по 20 січня 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №18 (0)
[06.01.2017]
План проведення заходів з нагоди відзначення Дня Європи в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформ (0)
[02.01.2017]
17 навчальний тиждень. З 10 по 13 січня 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №17 (0)
[25.12.2016]
16 навчальний тиждень. З 26 по 30 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[24.12.2016]
Підвищення посадових окладів та ставок заробітної плати всім педпрацівникам на 2 тарифні розряди (0)
[20.12.2016]
Звіт про проведення тижня англійської мови у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прог (0)
[19.12.2016]
ПЛАН РАБОТЫ Кондратовской СШ на зимних каникулах 2016-2017 уч.года (0)
[19.12.2016]
Графік чергування відповідальних працівників Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та пр (0)
[19.12.2016]
Про проведення тижня правових знань і попередження правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[15.12.2016]
15 навчальний тиждень. З 19 по 23 грудня. Переглядаємо урок №15 (0)
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz