МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 24.09.2017, 21:13
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [638]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 50
Видео
Статистика

Онлайн всего: 17
Гостей: 17
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » Файлы » методические материалы

4 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Мандрівка до Угорщини
14.01.2017, 14:18

4 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Мандрівка до Угорщини

Тема: "Мандрівка до Угорщини"

Мета: : розкрити особливості угорської танцювальної музики, познайомити з особливостями музичної мови Угорщини;розвивати виконавські вокально-хорові навички, уміння вдумливо сприймти й інтерпретувати музику, розкрити особливості музики З. Колдая та Й. Брамса;  виховувати інтерс, повагу до музики різних народів, емоційну чутливість, художній смак, любов до мистецтва.

Музичний матеріал: чеська народна пісня "Полька", Золтан Кодай, Чардаш із опери "Хари Янош", Й. Брамс "Угорський танець".

Тип уроку:урок поглиблення теми

Обладнання: музичні інструменти (фортепіано,  темброво-шумові інструменти), ілюстрації до музичних творів, портрети композитора З. Кодая, Й. Брамса,  магнітофон.

Хід уроку:

1. Вхід учнів до класу під звучання"Угорського танцю" Й. Брамса.

2. Організаційний момент. момент. Музичне вітання.

3. Актуалізація музичного досвіду учнів. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

- З музичнию культурою яких країн ми познайомилися на минулому уроці?

- Які польські танці ви запам'ятали?

- Мазурку якого композитора прослухали?

- Що таке полька?

4. Розповідь про музичну культуру Угорщини.

Наступною зупинкою буде Угорщина, яка знаходться поряд із Чехією. Угорщину з усіх боків оточують гори.

Якщо подивитися на цю країну з висоти,її територія здається схожою на велике, неправильної форми блюдце з пагорбкуватим дном.

Цікава і музична культура Угорщини. Її найвизначнішими представниками є Ференц Ліс, Бела Барток, Золтан Кодай та ін.

Музична діяльність цих композитгорів була пов'язана з історичною долею угорського народу, його боротьбою за розвиток національної культури. У їхніх творах помітні традиції угорського фольклору в поєднанні з сучасними засобами музичної виразності, власними композиторськими стилями.

Золтан Кодай. відомий композитор двадцятого століття. полюбляв збирати угорську народну музику. Він зміг об'єднати старовинні наспіви та сучасні елементи музичної мови.  Найвідомішим його творм є комічна опера "Хари Янош" . Це фантастична розповідь про веселого воїна, з яким трапляються незвичні події. Розповідаючи про свої подвиги, герой висміює панів, утверджує перевагу народної кмітливості на панською тупістю.

Показуючи народні сцени Золтан Кодай вводить в оперу і народні танці. Урочисто. з запалом звучить в опері  чардаш - угорський народний танець міського походження ( в перекладі "трактир", "шинок").

Прослухайте його.

5. Слухання. Золтан Кодай, Чардаш із опери "Хари Янош"

 

6. Аналіз прослуханого твору

- Який характер цього танцю?

Викнайте ритмічний супровід чардаша.

7. Відомсті про Чардаш

Чардаш- веселий угорський танець. Він складається з двох частин; повільної та швидкої. Назва походить від угор. csárda — заїжджий двір, корчма. Відмітною ознакою чардашу є значна варіація його темпу. Танець, починаючись з повільного ліричного вступу танцю по колу (лашшу), завершується у вкрай швидкому, стрімкому ритмі парного танцю (фріш). Існують також інші варіації темпу: csárdás, sűrű csárdás і szökős csárdás. Для чардашу характерні гостра, часто синкопована  ритміка, віртуозна імпровізація.

Чардаш танцюють чоловіки й жінки. Жінки одягнені в традиційні широкі спідниці, зазвичай яскраво червоного кольору, які під час кружляння набувають характерної форми.

До тематики чардашу зверталися у своїй творчості такі класичні композитори як Ференц Ліст, Йоганнес Брамс, Йоганн Штраус ,

Петро Чайковський та ін.
З 30-х років XIX ст., був найпопулярнішим як бальний танець; як народний танець існує в угорщині й донині. Чардашами є, наприклад, популярні українські народні пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» («Сусідка») та «Чорна кура».

 

8. Проведення гри "Художник".

Уявіть себе художником. У яких кольорах ви бачите "Чардаш",? Намалюйте кольорові хвил до танцю.

9. Фізкультхвилинка

10. Слухання. Й. Брамс "Угорський танець".

До угорської народної музики неодноразово звералися і композитори інших країн.

Видатний німецький композитор, піаніст Йоганнес Брамс створив свої знамениті "Угорські танці". Спочатку вони бли написані для фортепіано в 4 руки. Пізніше з'явилися переклади "Угорських танців" для оркестру, різних ансамблів, інструментів соло.

До циклу входять 10 номерів. Ми прослухаємо угорський танець № 5.

11. Аналіз прослуханого твору. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Які лементи музичної мови допомогли Брамсу адати творові національного колориту?

Оберіть слова.які характеризують "Угорський танець" Й. Брамса.

ВЕСЕЛИЙ

ПОВІЛЬНИЙ

ЛЕГКИЙ

ШВИДКИЙ

РИТМІЧНЙ

ПРУЖНИЙ

12. Ритмічна вправа

13. Вокальна робота

Повторння чеської народної пісні "Полька".

 

14. Підсумок уроку. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

- Яка музика звучала на уроці?

- Чи стала вона зрзумілою. близькою для вас?

- Як ви гадаєте чому німецький композитор Й. Брамс написав "Угорський танець"?.

Встановіть відповідність

ЧАРДАШ                           ЧЕХІЯ

ПОЛЬКА                            ПОЛЬША

МАЗУРКА                           УГОРЩИНА

ВИСНОВОК УРОКУ: Пісеність і танцювальність притаманні музиці різних країн. але в кожній є свої характерні інтонаційні риси.


Джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=RoanNBBODyE

https://www.youtube.com/watch?v=pbYZK1iHxyw

https://www.youtube.com/watch?v=ja9oSG0uruo

https://www.youtube.com/watch?v=f2SY90ZCmlA

https://www.youtube.com/watch?v=RlYyzTL4G84

https://www.youtube.com/watch?v=no2lxEWW3AA

Музичне митецтво; підручний для 4 кл./ Л.С. Аристова, В.В. Сергієнко.-К.; Видавничий дім "Освіта", 2015. С.85-86

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%88

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 575 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (0)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
[15.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 18-22 вересня 2017 р (0)
[15.09.2017]
3-й навчальний тиждень з 18 по 22 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (0)
[14.09.2017]
Про виконання плану з військово-патріотичного виховання протягом 3-го навчального тижня (0)
[14.09.2017]
комплекс навчально-виховних заходів до Дня мобілізаційного працівника (0)
[14.09.2017]
конкурс малюнку на асфальті, присвяченого державній символіці України «Незалежна моя Україна» (0)
[14.09.2017]
пройшли уроки мужності для старшокласників «І подвиг їх ми будемо пам'ятати свято ...» (0)
[12.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 5-6 (Ppt-презентація з відео) Мінливість вражень імпресіоністів. (за Л.Масол) (1)
[11.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник) (0)
[10.09.2017]
Звіт з національно-патріотичного виховання за 2-й навчальний тиждень (0)
[10.09.2017]
Відзначення Дня танкіста в Кіндратівській СШ (0)
[10.09.2017]
Святкування Дня в Кіндратівській СШ (0)
[08.09.2017]
2 навчальний тиждень з 11 по 15 вересня 2017року. Переглядаємо урок №2 (0)
[07.09.2017]
Мистецтво. 9клас. Уроки 3-4. Символізм - вступ у ХХ ст. (за Л.Масол). Мультимедійний підручник (з відео)для самостійної роботи (0)
[07.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 3-4 (Презентація з відео) підр.Л.Масол. Мистецтво Анттичності (0)
[06.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 3-4 "Символізм-вступ у ХХ ст"(презентація до уроку з відео) за підручником Л.Масол (1)
[06.09.2017]
Мітинг до Дня визволення Донбасу (0)
[03.09.2017]
Календарно-тематичне планування Мистецтво 9 клас Л.Масол (0)
[02.09.2017]
Сценарій мітингу до Дня визволення Донбасу від німцеько-фашистських загарбників (0)
[02.09.2017]
Мистецтво 8 кл (за Л.Масол), Урок 1-2 Презентація за темою "Мистецтво Стардовнього Єгипту" (1)
[02.09.2017]
Святкування Дня знань у Кіндратівській СШ (0)
[01.09.2017]
Мистецтво. 9 кл (за Л.Масол) Презентація (озвучена, відео) до уроку 1-2 Школи і лідери модерну (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (2)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[31.08.2017]
1 навчальний тиждень з 04 по 08 вересня 2017року. Переглядаємо урок №1 (0)
[30.08.2017]
Матіреали засідання науково-методичної комісії вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району й Іллінівської об'єднаної (0)
[30.08.2017]
засідання науково-методичної комісії вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району й Іллінівської об'єднаної територіаль (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz