МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 19.11.2017, 01:17
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [652]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 64
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

4 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Мандрівка до Угорщини
14.01.2017, 14:18

4 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Мандрівка до Угорщини

Тема: "Мандрівка до Угорщини"

Мета: : розкрити особливості угорської танцювальної музики, познайомити з особливостями музичної мови Угорщини;розвивати виконавські вокально-хорові навички, уміння вдумливо сприймти й інтерпретувати музику, розкрити особливості музики З. Колдая та Й. Брамса;  виховувати інтерс, повагу до музики різних народів, емоційну чутливість, художній смак, любов до мистецтва.

Музичний матеріал: чеська народна пісня "Полька", Золтан Кодай, Чардаш із опери "Хари Янош", Й. Брамс "Угорський танець".

Тип уроку:урок поглиблення теми

Обладнання: музичні інструменти (фортепіано,  темброво-шумові інструменти), ілюстрації до музичних творів, портрети композитора З. Кодая, Й. Брамса,  магнітофон.

Хід уроку:

1. Вхід учнів до класу під звучання"Угорського танцю" Й. Брамса.

2. Організаційний момент. момент. Музичне вітання.

3. Актуалізація музичного досвіду учнів. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

- З музичнию культурою яких країн ми познайомилися на минулому уроці?

- Які польські танці ви запам'ятали?

- Мазурку якого композитора прослухали?

- Що таке полька?

4. Розповідь про музичну культуру Угорщини.

Наступною зупинкою буде Угорщина, яка знаходться поряд із Чехією. Угорщину з усіх боків оточують гори.

Якщо подивитися на цю країну з висоти,її територія здається схожою на велике, неправильної форми блюдце з пагорбкуватим дном.

Цікава і музична культура Угорщини. Її найвизначнішими представниками є Ференц Ліс, Бела Барток, Золтан Кодай та ін.

Музична діяльність цих композитгорів була пов'язана з історичною долею угорського народу, його боротьбою за розвиток національної культури. У їхніх творах помітні традиції угорського фольклору в поєднанні з сучасними засобами музичної виразності, власними композиторськими стилями.

Золтан Кодай. відомий композитор двадцятого століття. полюбляв збирати угорську народну музику. Він зміг об'єднати старовинні наспіви та сучасні елементи музичної мови.  Найвідомішим його творм є комічна опера "Хари Янош" . Це фантастична розповідь про веселого воїна, з яким трапляються незвичні події. Розповідаючи про свої подвиги, герой висміює панів, утверджує перевагу народної кмітливості на панською тупістю.

Показуючи народні сцени Золтан Кодай вводить в оперу і народні танці. Урочисто. з запалом звучить в опері  чардаш - угорський народний танець міського походження ( в перекладі "трактир", "шинок").

Прослухайте його.

5. Слухання. Золтан Кодай, Чардаш із опери "Хари Янош"

 

6. Аналіз прослуханого твору

- Який характер цього танцю?

Викнайте ритмічний супровід чардаша.

7. Відомсті про Чардаш

Чардаш- веселий угорський танець. Він складається з двох частин; повільної та швидкої. Назва походить від угор. csárda — заїжджий двір, корчма. Відмітною ознакою чардашу є значна варіація його темпу. Танець, починаючись з повільного ліричного вступу танцю по колу (лашшу), завершується у вкрай швидкому, стрімкому ритмі парного танцю (фріш). Існують також інші варіації темпу: csárdás, sűrű csárdás і szökős csárdás. Для чардашу характерні гостра, часто синкопована  ритміка, віртуозна імпровізація.

Чардаш танцюють чоловіки й жінки. Жінки одягнені в традиційні широкі спідниці, зазвичай яскраво червоного кольору, які під час кружляння набувають характерної форми.

До тематики чардашу зверталися у своїй творчості такі класичні композитори як Ференц Ліст, Йоганнес Брамс, Йоганн Штраус ,

Петро Чайковський та ін.
З 30-х років XIX ст., був найпопулярнішим як бальний танець; як народний танець існує в угорщині й донині. Чардашами є, наприклад, популярні українські народні пісні «Заспіваймо пісню веселеньку» («Сусідка») та «Чорна кура».

 

8. Проведення гри "Художник".

Уявіть себе художником. У яких кольорах ви бачите "Чардаш",? Намалюйте кольорові хвил до танцю.

9. Фізкультхвилинка

10. Слухання. Й. Брамс "Угорський танець".

До угорської народної музики неодноразово звералися і композитори інших країн.

Видатний німецький композитор, піаніст Йоганнес Брамс створив свої знамениті "Угорські танці". Спочатку вони бли написані для фортепіано в 4 руки. Пізніше з'явилися переклади "Угорських танців" для оркестру, різних ансамблів, інструментів соло.

До циклу входять 10 номерів. Ми прослухаємо угорський танець № 5.

11. Аналіз прослуханого твору. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Які лементи музичної мови допомогли Брамсу адати творові національного колориту?

Оберіть слова.які характеризують "Угорський танець" Й. Брамса.

ВЕСЕЛИЙ

ПОВІЛЬНИЙ

ЛЕГКИЙ

ШВИДКИЙ

РИТМІЧНЙ

ПРУЖНИЙ

12. Ритмічна вправа

13. Вокальна робота

Повторння чеської народної пісні "Полька".

 

14. Підсумок уроку. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

- Яка музика звучала на уроці?

- Чи стала вона зрзумілою. близькою для вас?

- Як ви гадаєте чому німецький композитор Й. Брамс написав "Угорський танець"?.

Встановіть відповідність

ЧАРДАШ                           ЧЕХІЯ

ПОЛЬКА                            ПОЛЬША

МАЗУРКА                           УГОРЩИНА

ВИСНОВОК УРОКУ: Пісеність і танцювальність притаманні музиці різних країн. але в кожній є свої характерні інтонаційні риси.


Джерела:

https://www.youtube.com/watch?v=RoanNBBODyE

https://www.youtube.com/watch?v=pbYZK1iHxyw

https://www.youtube.com/watch?v=ja9oSG0uruo

https://www.youtube.com/watch?v=f2SY90ZCmlA

https://www.youtube.com/watch?v=RlYyzTL4G84

https://www.youtube.com/watch?v=no2lxEWW3AA

Музичне митецтво; підручний для 4 кл./ Л.С. Аристова, В.В. Сергієнко.-К.; Видавничий дім "Освіта", 2015. С.85-86

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%88

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 634 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
[17.11.2017]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2017 ро (0)
[17.11.2017]
Победитель конкурса «Учитель года - 2016» уехала "ухаживать" за дедушкой в Лондон (0)
[16.11.2017]
Відтепер 25 грудня – вихідний день (0)
[12.11.2017]
10 навчальний тиждень. З 20 по 24 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[12.11.2017]
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ (0)
[11.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 13 - 17 листопада 2017 р (0)
[11.11.2017]
9 навчальний тиждень з 13 по 17 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
[11.11.2017]
Звіт про проведення Дня української писемності і мови (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам підготувати концертні програми, театралізовані вистави, лялькові вистави, відеопривітання, дитячі малюнки і надат (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує подарувати свою увагу, тепло і підтримку військовим, які захищають цілісність нашої держави, і надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам розмістити привітання зі Святом Святого Миколая у святково прикрашеному міському транспорті й надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам створити "Фабрики Святого Миколая" та подати звіти про їх роботу (0)
[09.11.2017]
Необхідно терміново запропонувати варіанти назви балки (0)
[08.11.2017]
9 листопада відбудеться диктант національної єдності (0)
[08.11.2017]
Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн (0)
[08.11.2017]
З 25 жовтня по 17 листопада Донецький облІППО проведе конкурс відеороликів-візитівок (презентацій) з національно-патріотичного виховання (0)
[08.11.2017]
ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛІППО РЕКОМЕНДУЄ СИРОТАМ ЗВЕРТАТИСЯ ДО СВ.МИКОЛАЯ У ПИЬМОВОМУ ВИЛЯДІ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ (0)
[08.11.2017]
Школи повинні надати фотоматеріали, відеоматеріали, що свідчать про актуальність та результативність благодійницької акції (0)
[08.11.2017]
Терміни інформування відділу освіти у електронному та паперовому виді змінені (0)
[04.11.2017]
ГО «МОК» ОРГАНІЗОВУЄ ОЗНАЙОМЧО-ПІЗНАВАЛЬНІ ТУРИ ДО КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОЛЬЩІ. (0)
[03.11.2017]
8-й навчальний тиждень з 06 по 10 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[03.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 06 - 10 листопада 2017 р (0)
[30.10.2017]
Операція “Захід”: пам’ятаймо задля нащадків (0)
[29.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 15-16. Північне Відродження (Ppt-презентація до уроку) (0)
[29.10.2017]
ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[27.10.2017]
7-й навчальний тиждень з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (0)
[27.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (Ppt-презентація з відео до підручника Л.Масол) (0)
[25.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz