МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 25.09.2018, 03:18
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [680]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

5 клас. Музичне мистецтво. Урок 21. Інструментальне соло
26.01.2014, 10:05

Урок 21.
Тема. Інструментальне соло.

Мета. Ознайомити учнів з поняттям сольна, дуетна інструменталь¬на музика, з жанром етюд у мистецтві та жанром концерту, ознайомитися з творчістю Ф. Шопена, Н. Паганіні.
Розвивати вміння учнів надавати характеристику музичному образу інструментального сольного твору, розрізняти на слух звучання музичних інструментів.
Виховувати інтерес до інструментальної сольної музики за¬рубіжних композиторів, норвезької народної пісні.
\ Тип уроку: комбінований, урок заглиблення в тему.
Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна до¬шка, ілюстрації до музичного твору та пісні або мультиме¬дійна презентація, портрети Н. Паганіні, Ф. Шопена.
Основні поняття для засвоєння: сольна, дуетна інструментальна му¬зика, жанри етюд, інструментальний концерт.
Твори, що вивчаються на уроці:
• Н. Паганіні. Рондо зі скрипкового концерту № 2. Соната для скрипки і гітари.
• Ф. Шопен. Етюд №2 фа-мінор.
• Норвезька народна пісня «Чарівний смичок» — розучуван¬ня.

Хід уроку
1. Вхід під музику Н. Паганіні. Організаційний момент. Мотивація до навчання.
2. Актуалізація опорних знань: фронтальне опитування — про¬грамна і непрограмна музика, творчість композиторів Ґ. Генделя,
Т. Альбіноні, музичні та живописні твори, присвячені воді.

3. Бесіда про особливості сольної інструментальної музики.
Серед безлічі інструментальних творів є твори у різному виконан¬ні. Залежно від кількості виконавців ця музика може бути сольною, дуетною, ансамблевою чи оркестровою. Пригадайте, що ви знаєте про інструментальну музику. Які інструментальні твори вам особливо запам’яталися? Сьогодні ми послухаємо різну інструментальну музику та визначимо їхні засоби виразності.

Музичний словничок
Інструментальну музику, яку виконує один інструмент, на¬зивають сольною, а виконавця такої музики — солістом.

4. Музичне сприймання. Н. Паганіні. Рондо зі скрипкового концерту № 2.


Ф. Шопен. Етюд №2 фа-мінор.


5. Аналіз музичного твору.
•— Які характерні риси цих творів? Чим вони подібні та чим від¬різняються?
— Який з творів прозвучав у сольному виконанні?
. — Чи схожа музика Паганіні на ту, яку ви слухали раніше? Який з інструментів виконував соло?
— Розкажіть про засоби музичної виразності кожного твору.

6. Розповідь про композитора Ф.Шопена.

Фридерик Франсуа Шопен — найвидатніший польський компози¬тор та піаніст. Його твори для фортепіано та фортепіано з оркестром
вважають вершиною інструментальної музики. Композитор є автором
2 концертів, 57 мазурок, 16 полонезів, 19 ноктюрнів та вальсів, 27 етюдів та інших творів.

Музичний словничок
Слово «етюд» може означати:
— твір образотворчого мистецтва допоміжного характеру, виконаний з натури;
— невеликий літературний твір;
— невеликий музичний твір віртуозного характеру або п’єса навчального характеру.

7. Виконання творчого завдання.
Пропонуємо розглянути різні види етюдів у мистецтві:
живопис¬ний етюд,


нотний текст етюду Ф. Шопена,


фотоетюд,


літературний етюд.

Завдання для учнів: розгляньте різні етюди. Що спільного, а що відмінного між ними? Який із них, на вашу думку, може бути ілюстрацією до твору Шопена?
А
Музичний словничок
Соліст-виконавець може виконувати музичний твір із супро¬водом (оркестру, ансамблю тощо). Виконання музичного твору двома музикантами називають дуетом, а трьома музикантами
— тріо.
' ✓

8. Розповідь про композитора.

Ніколо Паганіні — італійський скрипаль-віртуоз, композитор та гітарист. Автор 24 каприсів для скрипки соло, 6 концертів для скрипки та оркестру, 12 сонат для скрипки та гітари, 12 струнних квартетів й інших творів.
Одинадцятирічним хлопчиком Паганіні вперше виступив на концерті в Генуї. Він добре володів інструментом й невдовзі став найвідомішим виконавцем у всій Італії.
З 1828-1834 концертував, заявивши про себе як найдивовижніший віртуоз епохи.

Музичний словничок
Концерт — великий віртуозний за характером музичний твір, написаний для одного інструмента в супроводі оркестру або ансамблю.
N— ✓

ДИНАМІЧНА ЧАСТИНА:
Для очей:


Для тіла


9. Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу
(за вибором вчителя).


10. Розучування пісні. Норвезька народна пісня «Чарівний смичок».
Усвідомлення змісту пісні, особливостей її характеру та мелодії. Виконання першого куплету пісні з показом руху мелодії. Конкурс на найкраще виконання мелодії куплету пісні.


11. Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія.
• Розкажіть про свої враження після прослуханих творів.
• У чому, на вашу думку, геніальність Ф. Шопена та Н. Па¬
ганіні?
• Чим вразила вас музика цих геніїв?
• Дайте визначення поняттям: соло, дует, тріо.

12. Домашнє завдання.
У коментарях до уроку:
1.Опішіть про свої враження після прослуханих на уроці творів.
Дайте відповіді на питання:
2 У чому, на вашу думку, геніальність Ф. Шопена та Н. Паганіні?
3 Чим вразила вас музика цих геніїв?
4. Дайте визначення поняттям: соло, дует, тріо.

Послухайте інші твори Ф. Шопена та Н. Паганіні. До одного з них створіть комп’ютерну ілюстрацію, завантажте її до доступного вам Інтернет-ресурсу (блогу, персональної сторінки в соціальній мережі, тощо), посилання на ілюстрації розмістіть у коментарях до уроку .

Для допитливих — виконання музичного проекту.
Проект «Музика двох геніїв»
Мета: навчитися створювати сюжет реклами та закачувати мо¬більні рингтони з музичних шедеврів, знаходити потрібну інформацію та обробляти її.
Очікуваний результат: сюжет реклами та плакат.
План створення:
Чи хочете дізнатися, які з музичних творів Ф. Шопена та Н. Па- ганіні звучать у наш час з телевізійного екрана? Чи маєте бажання створити вддсну рекламу будь-якого дитячого товару? Тоді за справу!
1- й крок — перегляньте з друзями дитячі телевізійні реклами, по¬слухайте уважно, яка музика в них звучить. Чи є серед них твори двох геніїв? Проаналізуйте. Послухайте мобільні рингтони своїх друзів. Чи звучить у них музика Ф. Шопена та Н. Паганіні?
2- й крок — створіть сюжет реклами будь-якого дитячого товару, яку можна було б показати на екрані'під музику одного з двох ком¬позиторів. Намалюйте афішу цієї реклами та стисло розкажіть про її сюжет. У кого вийде найкраще?
3- й крок — закачайте у свій мобільний телефон музичні твори або їхні сучасні обробки двох геніїв, які вам сподобалися найбільше. Поділіться новинкою з друзями. Слухайте із задоволенням!
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3387 | Загрузок: 0 | Комментарии: 8 | Рейтинг: 5.0/4
Всего комментариев: 6
avatar
6
Проект не получился
avatar
5
Булавина Елена
                                                                         Домашняя работа
2 У чому, на вашу думку, геніальність Ф. Шопена та Н. Паганіні? Тим що вони створювали неймовірні твори.
3 Чим вразила вас музика цих геніїв? Мелодичністю, та гармонією.
4. Дайте визначення поняттям: соло, дует, тріо. Виконання музичного твору двома музикантами називають дуетом, а трьома музикантами — тріо. Інструментальну музику, яку виконує один інструмент, на¬зивають сольною, а виконавця такої музики — солістом.
avatar
4
ДИКАЯ АЛИНА ПРОСМОТРЕЛА
avatar
3
Лыженко Мишок
avatar
2
просмотрел
avatar
1
просмотрел урок
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz