МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 19.09.2018, 16:57
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [679]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 5
Видео
Статистика

Онлайн всего: 13
Гостей: 12
Пользователей: 1
nazarshmigel789
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

5 клас. Музичне мистецтво. Урок 30 "Музика в театрі"
06.04.2017, 05:58

5 клас. Музичне мистецтво. Урок 30 "Музика в театрі"

Тема.  Музика в театрі.

Мета.

  • Ознайомити учнів з особливостями театрального мистецтва, спільними та відмінними рисами музичного та театрального мистецтва, із жанром балет, пригадати особливості танцю вальс, розглянути особливості творчості П. Чайковського (мелодики, жанрового розмаїття), особливостями жанру балет.
  • Розвивати вміння учнів знаходити спільні та відмінні риси між театральним і музичним мистецтвом, давати характеристику музичному образу, створеному в балеті, розрізняти на слух звучання музичних інструментів симфонічного оркестру, виконувати творчі завдання, які розвивають творчу уяву та імпровізацію.
  • Виховувати інтерес до балетів П. Чайковського та особливостей його мелодизму, пісень із мультфільмів.

Тип уроку: комбінований, урок заглиблення в тему, урок з елементами інтеграції.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації до музичного твору та пісні або мультимедійна презентація, портрети П. Чайковського, Г. Гладкова.

Основні поняття для засвоєння: інструментальний ансамбль, різновиди ансамблів, склад інструментальних ансамблів.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • П. Чайковський. Вальс із балету «Спляча красуня».
  • «Пісенька друзів» із мультфільму «Бременські музиканти».Сл. Ю. Ентіна, муз. Г. Гладкова — виконання.

Хід уроку

1. Вхід до класу під музику П. Чайковського. Організаційний момент. Мотивація до навчання.

2. Актуалізація опорних знань: питання: зв’язки музичного мистецтва з розмаїттям візуальних мистецтв, жанри музики та візуальних мистецтв, спільні та відмінні риси, творчість М. Мусоргського, Л. Боккеріні.

3. Про особливості театрального мистецтва.

Театральне мистецтво виникло у Стародавній Греції з містерій — ритуальних святкувань на честь богів — покровителів землеробства. Проте самі обрядові дійства ще не можна вважати театром. На думку мистецтвознавців, театр починається там, де з’являється глядач, тому що саме в живій, безпосередній взаємодії, співпереживанні актора і глядача криється величезна сила театрального мистецтва.

В усі часи театр був мистецтвом колективним. У сучасному театрі в створенні спектаклю беруть участь режисери, актори, художник-сценограф, композитор, хореограф, а також бутафори, костюмери, гримери, освітлювачі та робітники сцени.

Театральне мистецтво синтетичне за своєю природою, оскільки поєднує в собі всі інші види мистецтва: літературу, музику, образотворче мистецтво, хореографію та ін.

Твори театрального мистецтва містять практично всі інші види мистецтва: літературу, музику, образотворче мистецтво, хореографію й ін., а також використовують численні досягнення найрізноманітніших наук та галузей техніки.

       
     
   
 

А чи знаєте ви, що сучасні театри мають декілька різновидів? Зараз існують драматичні театри, опери і балету, театри ляльок, театри тіней та багато інших. Також театр здавна пов’язаний з музикою. Без музики не відбувається жодна вистава.

           
         
   
 
 

Ми крокуємо до театру опери і балету, де послухаємо музику П. Чайковського. Пригадайте, який твір композитора ми слухали.

Театр — вид мистецтва, що відображає життя у сценічній дії, яку виконують актори перед глядачами.

У театральному мистецтві поєднані література, музика, образотворче мистецтво, хореографія та інші види мистецтва.

4. Музичне сприймання. П. Чайковський. Вальс із балету «Спляча красуня».

5. Аналіз музичного твору. Виконується у коментарях до уроку

  • Розкажіть про свої враження від прослуханої музики.
  • Звучання яких музичних інструментів тобі вдалося розпізнати?
  • Чи допомогла вам музика уявити «сплячу красуню»?
  • Чи може музика розповісти про дію, казку чи танець?

6. Розповідь про літературну основу балету П. Чайковського «Спляча красуня».

«Спляча красуня» — балет П. Чайковського на лібрето І. Всеволожського і Маріуса Петипа за сюжетом однойменної казки Шарля Перро; складається з трьох дій, прологу й апофеозу — урочистої сцени в кінці спектаклю.

Робота композитора проходила у тісній взаємодії зі знаменитим хореографом М. Петипб. У результаті з’явився абсолютно новий тип балету — музично-хореографічна симфонія, в якій музика й танець злилися воєдино.

Балет «Спляча красуня» став видатним явищем в історії світової хореографії XIX ст. Прем’єра відбулася на сцені петербурзького Маріїнського театру в 1890 р. Протягом XX ст. балет неодноразово ставили на багатьох сценах, причому в основі спектаклю була хореографія

М. Петипа, хоча кожен балетмейстер обов’язково вносив щось від своєї індивідуальності.

«Спляча красуня» — один із найкращих класичних балетів, який і сьогодні збирає повні зали у всьому світі, не залишаючи байдужим жодного глядача.

Балет— синтетичний вид сценічного мистецтва, в якому зміст вистави розкривається переважно засобами танцю, міміки і музики. Джерелами виникнення балетного жанру є народні ігри, хороводи, сюжетні танці.

7. Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу 

8. Виконання пісні. «Пісенька друзів» з мультфільму «Бременські музиканти». Сл. Ю. Ентіна, муз. Г. Гладкова.

Пісенька друзів (мінус)

9. Виконання творчого завдання.

Уявіть себе музикантом із Бремена та заспівайте з друзями пісню, створивши театральну інсценізацію. Розподіліть між собою ролі героїв мультфільму. Приспів виконайте разом.

10. Узагальнення вивченого матеріалу. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  • Як пов’язана музика і театральне мистецтво? Що є спільного між ними?
  • Розкажіть про особливості театрального мистецтва. Хто бере участь у створенні театральної вистави?
  • Вальс із якого балету звучав на уроці? Про що розповіла вам музика?
  • Що спільного, а що відмінного між балетом, літературою та візуальними мистецтвами?
  • Які різновиди театру ви можете назвати?

11. Домашнє завдання.

Послухайте свій улюблений музичний твір. Спробуйте придумати до нього сюжет балету.

Намалюйте одну сцену зі створеного вами балету.

Для допитливих — виконання музичного проекту.

Проект «Лісовий театр»

Мета: навчитися ставити театральну виставу.

Очікуваний результат: дія театральної вистави.

План створення:

Чи хочете поставити з друзями театральну лялькову виставу? Тоді за справу! Об’єднайтеся в чотири групи.

Перша група «Сценаристи» — напишіть текст театральної вистави, в якій головними героями будуть ляльки — мешканці лісу. Сюжет простий: зустріч друзів на лісовій галявини навесні. Кожний герой вистави вміє співати та хоче усім довести, що є найкращим співаком лісу.

Друга група «Актори» — виготовте зі старих ляльок або власноруч героїв казки та підготуйтеся до виступу перед глядачами.

Третя група «Музиканти» — підберіть музику до вистави та пісні головних героїв.

Четверта група «Декоратори-художники» — виготовте невеличку

ширму та прорекламуйте свою театральну постановку. Запросіть друзів та вчителів на прем’єру казки «Найкращий співак лісу».

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 776 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 2
avatar
2
19 апреля   домашняя работа
Музыка к сказке  http://mobmus.ru/search/%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%BA/
avatar
0
1
Музіка к сказке колоьокМузіка к сказе колобок
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
[26.07.2018]
План виховної роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (0)
[17.07.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03 – 07 вересня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz