МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 22.09.2018, 22:53
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [680]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

5 клас. Музичне мистецтво. Урок 32. Тема. Музика і циркове мистецтво.
17.04.2017, 16:04

5 клас. Музичне мистецтво. Урок 32. Тема. Музика і циркове мистецтво.

Тема. Музика і циркове мистецтво.

Мета. Ознайомити учнів зі зв’язком музичного та циркового мис­тецтва, з особливостями музики для циркових вистав, іс­торією та особливістю циркового мистецтва, з творчістю Ж. Оффенбаха та жанром галопу.

Розвивати вміння учнів знаходити спільні та відмінні риси між музичним та цирковим мистецтвом, давати характе­ристику музичному образу твору у виконанні оркестру, роз­різняти на слух звучання музичних інструментів, виконувати творчі завдання. .

Виховувати інтерес до інструментальної оркестрової музи­ки французького композитора, пісень сучасних компози­торів.

Тип уроку: комбінований, урок заглиблення в тему, урок з елемен­тами інтеграції.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна до­шка, ілюстрації до музичного твору та пісні або мультиме­дійна презентація, портрети Ж. Оффенбаха, Є. Крилатова.

Надпись: /Основні поняття для засвоєння: музика до циркової вистави, особли­вості циркового мистецтва, інструментальний ансамбль, ес­традно-цирковий оркестр, інструменти циркового оркестру.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Ж. Оффенбах. Галоп із оперети «Паризький балет».
  • «Крилата гойдалка» із фільму «Пригоди Електроніка». Сл. Ю. Ентіна, муз. Є. Крилатова — виконання.

Надпись: -V.Хід уроку

  1. Вхід до класу під музику Ж. Оффенбаха.

І . . -

  1. Актуалізація опорних знань:  опитування — зв’язок музичного і кіномистецтва, музика до фільмів, творчість компози­тора Є. Крилатова, музика сучасних композиторів до кінострічок і мультфільмів: бліц-опитування.
  2. Бесіда про особливості зв’язків між цирковим та музичним мис­тецтвом.

Читання вірша.

Хочу в цирк

Хочу в цирк, бо там дива, справжня казка ожива.

'                   Хитрі фокуси, малята,

намагаюсь розгадати.

Ось під куполом вгорі на потіху дітворі виступають акробати.

Хочу з ними політати.

На арені — силачі.

У них гирі — за м’ячі.

Ними бавляться охоче.

Також спробувати хочу.

Чи з жонглером по канату мрію рушити завзято.

Та зізнатися боюся,

бо не візьме в цирк матуся.

Леся Вознюк

 

Пригадайте циркову виставу; можна її уявити без музичного 1 супроводу? Музика ніби пов’язує всі номери в один сценарій, єдиний *' сюжет. Для створення циркових програм, які мають розважальний ' характер, завжди залучають спеціалістів, котрі пов’язані з різними ( видами мистецтва: театральних та циркових режисерів, балетмей- ( стерів, композиторів, акторів, спортсменів, музикантів-виконавців, ( сценофафів, декораторів, бутафорів, костюмерів та ін.                                                                                      ,

Музика супроводжує всю циркову виставу. Разом з клоуном вона , «сміється», злітає у височінь з гімнастами, зачаровує ілюзією, «цокає , та підстрибує» разом з вершниками та акробатами, насторожує та < підказує сюрпризи, змушує сміятися, хвилюватися, захоплюватися, і радіти. Циркові артисти демонструють під музику свою майстерність < та надзвичайні можливості. Так, серед безлічі музичних творів є ті, і які найчастіше звучать у цирку. Вони невеликі за обсягом, мають < нескладну будову, яскраво виражену динаміку, характер. Багато з 1 них були написані композиторами для театральних вистав, балетів, < опер та оперет.  '

  1. Музичне сприймання. Ж. Оффенбах. Галоп із оперети "Паризький ' балет».              '
  2. Аналіз музичного твору. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:.
  • Яка музика звучить? Визначте її характер.
  • Звучання яких музичних інструментів вам вдалося розпізнати? \
  • Чим ця музика нагадує циркову виставу: ритмом, темпом, ( динамікою чи характером?         (-          .
  • Охарактеризуйте засоби музичної виразності твору.
  1. Відомості про композитора Ж. Оффенбаха.

Жак Оффенбах (Ебершт Якоб) — французький композитор XIX століття, один із засновників класичної оперети. Створив музику до . понад 100 оперет. У 1855 р. відкрив маленький театр «Буф-Паризьєн». Йрго оперети, дотепні й життєрадісні, сповнені барвистою музикою, то ліричною, то каскадною, полонили усю Європу.   .    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       '

Музичний словничок

Галоп — це стрімкий, веселий бальний танець XIX століття.

  1. Бесіда про особливості циркового мистецтва.

Цирк — не лише розвага; це мистецтво, що має свою історію та характерні особливості.

Зазвичай це кругла будівля з ареною (манежем) і трибунами для глядачів. У цирку відбуваються видовища, що супроводжуються . музичною ексцентрикою, які демонструють силу і відвагу циркових і артистів (силачів, акробатів, повітряних гімнастів, жонглерів, еквілі­бристів, ілюзіоністів, фокусників, вершників, велофігуристів, борців, муштрувальників свійських і приборкувачів диких тварин тощо) з ; інтермедіями-буфонадами клоунів, пантомімою і меломімо.ю. .

Цирк існував ще у Стародавньому Римі, але тоді мало нагадував мистецтво. Це були кінні змагання зі швидкісної їзди на колісницях, бої гладіаторів тощо.                     ,   .

Зародження цирку в Україні почалося з виступів акторів-скоморо- хів, жонглерів та циганів з ведмедями на ярмарках. Згодом з’явилися театралізовані кінні каруселі, мандрівні цирки та звіринці. І аж на межі ХІХ-ХХ ст. стали будувати приміщення для цирку.

У цирковому мистецтві об’єднані: театр, музика, дресура, акро­батика, кінна їзда, гімнастика, мистецтво ілюзії та фокусів тощо.

Цікаво, що ще з часів античності у цирку розвивалась майстерність кінної їзди та кінних перегонів. Клоунада, акробатика, жонглювання, дресура тварин, еквілібристика, фокуси тривалий час існували як окремі жанри, що об’єднались під куполом цирку відносно недавно.

У давній цирковій виставі було три відділення:

  • акробатичні та гімнастичні номери: робота на трапеції, кана­тохідці, силові атракціони;
  • сценки з народного побуту;
  • арлекінади, пантоміми та п’єси з репертуару народного театру.

Між музикою і цирком є багато спільного. Вся циркова вистава

супроводжується грою естрадно—духового оркестру.

  1. Виконання творчого завдання.

Послухайте музичний твір. Візьміть олівці та зобразіть маски своїх улюблених циркових героїв відповідно до настрою музики.

 

  1. Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу

  1. Виконання пісні. «Крилата гойдалка» із фільму «Пригоди Елек­троніка». Сл. Ю. Ентіна, муз. Є. Крилатова.

Заспівайте пісню зі своїми друзями. Куплет буде виконувати со­ліст, а приспів — увесь клас. Оберіть найкращого співака. Запишіть виконання пісні під фонограму на диктофон та оцініть спів кожного.

  1. Виконання творчого завдання.

Демонстрація ілюстрацій із зображенням циркових номерів (акро­бати, ілюзія, кінна їзда, жонглери тощо).

Завдання: розгляньте ілюстрації та спробуйте пригадати всі музичні твори, які ми слухали протягом навчального року. Якою музикою можна озвучити зображення фрагментів циркової вистави?

  1. Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:
  • Як пов’язана музика з цирком?
  • Які номери існували в давній цирковій виставі?
  • 3 якими видами мистецтва поєднане циркове мистецтво?
  • Хто виконує музику в приміщенні цирку?
  • Хто з циркових героїв є вашим улюбленим? Яка музика від­повідає його образу?
  1. Домашнє завдання.

Послухайте музику. Які з прослуханих музичних творів підходять для супроводу циркових номерів?    і .

Поміркуйте, які циркові артисти можуть виступати під мелодію пісні «Крилата гойдалка**.

Для допитливих — виконання музичного проекту.

Проект «Історія цирку»

Мета: знаходити та вибирати необхідну інформацію для оформ­лення буклета.

Очікуваний результат: буклет.                                                ,

План створення:

Прочитайте уважно текст у підручнику про історію цирку. Створіть

з друзями буклет про історію цирку.

Об’єднайтеся з друзями у три групи:

Перша група «Дослідники» — проведіть опитування класу за темою «Які артисти цирку вам подобаються найбільше?». Оберіть найулюбленіших циркових артистів класу. Знайдіть відомості про історію цирку.

Друга група «Музиканти» — оберіть музичні інструменти та орке­стри, які виконують музику в приміщенні цирку.

Третя група «Художники» — придумайте разом оформлення вашого буклета на тему «Історія цирку».

Виготовте разом чудовий буклет.

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 816 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 1
avatar
1
1)Між музикою і цирком є багато спільного.
2)У давній цирковій виставі було три відділення:
  • акробатичні та гімнастичні номери: робота на трапеції, кана­тохідці, силові атракціони;
  • сценки з народного побуту;
  • арлекінади, пантоміми та п’єси з репертуару народного театру.

3)У цирковому мистецтві об’єднані: театр, музика, дресура, акро­батика, кінна їзда, гімнастика, мистецтво ілюзії та фокусів тощо.
4)Вся циркова вистава
супроводжується грою естрадно—духового оркестру.
5)Я не була у цирку.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz