Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 15.11.2019, 15:51
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [692]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 4
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Музичне мистецтво. Урок 08. „ЛЕБЕДИНА ПІСНЯ” П. ЧАЙКОВСЬКОГО
15.10.2013, 16:44
 

Урок 08. „ЛЕБЕДИНА ПІСНЯ” П. ЧАЙКОВСЬКОГО
Вступ. Симфонія
У музиці композитори розповідають про навколишню дійсність, однак не кожен музичний твір є легким і зрозумілим. У музиці, написаній для оркестру, зміст розкривають лише музичними звуками, тому його не можна побачити, проте можна почути і зрозуміти. Ось тоді відбувається диво: слухаючи музику, людина відчуває ті самі настрої і почуття, які охоплювали композитора. Для прикладу розглянемо симфонію, найголовніший жанр симфонічної музики. Отже, пригадаймо, що таке симфонія.
Симфонія – це великий музичний твір для симфонічного оркестру, що складається з чотирьох частин, кожна з яких має свою назву і характер.

Відомості про композитора П. Чайковського

Згадаймо про композитора Петра Чайковського. Вона має великий вплив на формування почуттів людини. У своїх творах Чайковський розкрив усю гаму людських почуттів — від ліричного спокою до безмежно глибокого горя.
Справді. Він створив досконалі зразки інструментальної, камерної, симфонічної та вокальної музики, був неперевершеним майстром відображення духовного світу людини.
Петро Ілліч Чайковський – видатний російський композитор, диригент, педагог, музичний діяч. Його твори увійшли до скарбниці світової культури. Серед найкращих — опери «Євгеній Онєгін», «Пікова дама», «Черевички»; балети «Лебедине озеро», «Спляча красуня», «Лускунчик», а також численні вокальні та симфонічні твори.

Відомості про 6 симфонію П. Чайковського
Остання (Шоста) симфонія є вершиною творчості і одним із найдраматичніших творів Петра Чайковського. За словами композитора, він працював над симфонією з особливим натхненням і хвилюванням і вважав її найкращою. «У симфонію цю я вклав, без перебільшення, всю мою душу», — писав Чайковський. Вона присвячена людині — її любові до життя, прагненню до світла, радісним злетам і тяжким поразкам, нелегкій боротьбі за щастя.
Уже в першій частині напружено вирують почуття. Музика головної теми насичена тривожними хвилюваннями. Невипадково композитор назвав свою симфонію «Патетичною», тобто пристрасною, схвильованою.
Друга частина твору сповнена ліризмом, відчуттям тихої і ніжної краси.
Третя частина симфонії – це марш, який виростає з лаконічних інтонацій, поступово набирає силу і, нарешті, звучить як блискучий, сонячний, нездоланний гімн життю. Це емоційна кульмінація твору — саме та вершина, якої прагне досягти людина в житті.
Четверта частина показує трагічний фінал: страшний крах, безжальне падіння і неминуча загибель.

Слухання. П.И.Чайковский - Симфония №6 "Патетичная" (конец 1.часть)

ЗАВДАННЯ.

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:
Яке враження справила на вас музика?
Опишіть характер музики і поміркуйте, в чому полягає сила її впливу
Розкажіть про контраст двох основних тем — головної та побічної

Динамічна пауза:


Інші твори П. Чайковського
У творчому доробку Петра Ілліча Чайковського чимало досконалих зразків інструментальної, камерної, симфонічної та вокальної музики.
Прикладом може бути твір, який ми сьогодні розучимо. Це „Колискова пісня в бурю”.

Демонстрація пісні. П. Чайковський „Колискова пісня в бурю”

Розучування. „Колискова пісня в бурю”
Ах! уймись ты, буря!
Не шумите, ели!
Мой малютка дремлет
Сладко в колыбели.

Ты, гроза Господня,
Не буди ребенка;
Пронеситесь, тучи
Черные, сторонкой!

Бурь еще немало
Впереди, быть может,
И не раз забота
Сон его встревожит.

Спи, дитя, спокойно...
Вот гроза стихает;
Матери молитва
Сон твой охраняет.

Завтра, как проснешься
И откроешь глазки,
Снова встретишь солнце,
И любовь, и ласки!

Караоке. „Колискова пісня в бурю”

Ох, затихни, буря! Не шуміть, ялини!
Не збудіть в колисці сонної дитини.
Ти, гроза, вгамуйся, — не тривож спокою.
Пронесіться, хмари чорні, стороною!
Не одна ще буря у синочка буде...
І не раз турбота сон його розбудить.
Спи, дитя, спокійно... Вже й гроза стихає.
Біля тебе мати — сон оберігає.
Завтра, як проснешся і відкриєш очка, -
знов зустрінеш сонце й ласку, мій синочку!

Підсумки уроку
Музика, як і поезія чи живопис, також може розповісти про реальні чи фантастичні події, відтворити картини природи, передати рух поїзда і веселий шум натовпу, однак найбільш емоційно вона змальовує настрій людини, її почуття, переживання та думки, які в музичних творах передаються лише в уявній, звуковій формі.
Коли Чайковський створював Шосту симфонію, він за допомогою засобів музичної виразності намагався передати думки та переживання.
Зміст цього твору — життя людини зі злетами і падіннями, сподіваннями і розчаруваннями, любов’ю і ненавистю, тривожними і радісними почуттями.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:
Яке враження справила на вас музика?
Опишіть характер музики і поміркуйте, в чому полягає сила її впливу
Розкажіть про контраст двох основних тем — головної та побічної
 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1759 | Загрузок: 0 | Комментарии: 12 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 11
avatar
Шишканова София просмотрела
avatar

Код
каснгоамепмигщ
avatar
Тимошик Андрей
avatar
Андрей Добродомов 6 класс, Посмотрел!
avatar
Лыженко Яков
avatar
Лыженко Яков
avatar
ВЯЗОВИКОВ МИХАИЛ
avatar
Лыженко Яков
avatar
3 Тесленко Виктория • 16:12, 21.10.2013
Посмотрела
avatar
2 Москвич Наташа • 09:52, 18.10.2013
понравилось
avatar
1 AndreyDobrodomov • 17:46, 16.10.2013
Андрей Добродомов 6 класс, Посмотрел!
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[15.11.2019]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Інтерактиний плакат за підручником Л.Масол) (0)
[15.11.2019]
Єдиний національний урок «Безпечна країна» (0)
[14.11.2019]
Тиждень безпеки дорожнього руху. (0)
[10.11.2019]
ШКОЛА, ЯКА ПРОБУДЖУЄ ТА НАДИХАЄ ДО ДІЇ (0)
[09.11.2019]
До Дня української мови та писемності (0)
[08.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 11 - 15 листопада 2019 р (0)
[07.11.2019]
11 навчальний тиждень. З 18 листопада по 22 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[06.11.2019]
Про проведену роботу щодо вжитття заходів із запобігання впливу негативного середовища на дітей (0)
[02.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 листопада 2019 р (0)
[29.10.2019]
Фотографія, що оживає (0)
[25.10.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території України (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня безпеки дорожнього руху в Кіндратівській СШ (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ (0)
[24.10.2019]
10 навчальний тиждень. З 11 по 15 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[21.10.2019]
Що таке історична пам'ять? (0)
[21.10.2019]
2. Які на Вашу думку історичні події України більше вплинули на національну свідомість українців: трагічні чи героїчні? (0)
[21.10.2019]
У чому полягає позитивний та негативний вплив історичної пам’яті на формування української нації? (0)
[21.10.2019]
4. Які, на вашу думку, є умови оптимального вирішення питання вибору методів, засобів та форм навчально-виховної діяльності, що забезпечать (0)
[21.10.2019]
5. Чи потрібна «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді» як документ у якому визначено бачення майбутнього, на основ (0)
[18.10.2019]
9 навчальний тиждень з 04 по 08 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[18.10.2019]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 28.10 по 01.11.2019 року (0)
[18.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 21-25 жовтня 2019 р (0)
[18.10.2019]
Кіндратівська СШ Тиждень БЖД (0)
[16.10.2019]
Панас Карпович Саксаганський (0)
[16.10.2019]
Фотографія, що оживає. Алла Горська. Автопортрет з сином (0)
[15.10.2019]
Сигнал лазера (для квеста) (0)
[15.10.2019]
«SpaceExpedition» П.І.Козачков (0)
[15.10.2019]
Легенда для МІСЦЕВИХ ПРОКСИМІАНЦІВ  (для заняття П.І.Козачков) (0)
[15.10.2019]
ЛЕГЕНДА ДЛЯ КОСМОНАВТІВ (0)
[11.10.2019]
Дослідження мозаїки Алли Горської (0)
[11.10.2019]
8-й навчальний тиждень з 21 по 25 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[11.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 15-18 жовтня 2019 р (0)
[10.10.2019]
Мозаїки Алли Горської (0)
[10.10.2019]
Алла Горська "Автопортерт з сином" (збери картину з пазлів) (0)
[08.10.2019]
Інтерв'ю з військовослужбовцем, учасником АТО (0)
[04.10.2019]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 18 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[30.09.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 07 - 11 жовтня 2019 р (0)
[30.09.2019]
6-й навчальний тиждень з 07 по 11 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[22.09.2019]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2019 р. (0)
[21.09.2019]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 23-27 вересня 2019р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz