МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 12.12.2018, 09:55
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [682]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 19
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Музичне мистецтво. Урок 23. ПАТРІОТ ФРАНЦІЇ
09.02.2014, 09:52

Урок 23. ПАТРІОТ ФРАНЦІЇ
Вступ
Музика, як і кожен із видів мистецтва, також має свою мову – мову засобів виразності.
Створений митцем, кожен музичний твір приносить слухачам настрої, почуття та емоції, виражені цією мовою. Отже, вона перетворюється на мову почуттів, яку ми маємо навчитися сприймати та розуміти, щоб наш духовний світ поповнювався та збагачувався скарбами мистецтва.
Одним із таких почуттів є патріотизм. Коли ми знайомилися з описами життя і творчості видатних представників різних видів мистецтва, то звертали увагу на відданість кожного з них своїй Батьківщині, на почуття патріотизму, що є стрижнем їх творчості. І не важливо, в якій країні проживав той чи інший композитор, – його музику розуміють усі.
Сьогодні ми познайомимось із творчістю видатного французького композитора Каміля Сен-Санса.

Відомості про К. Сен-Санса
Каміль Сен-Санс – видатний французький композитор, піаніст і музичний діяч XIX століття. Протягом життя він відроджував класичні традиції музичного мистецтва, пропагував творчість старовинних майстрів вітчизняної музики та сучасників – зробив чимало обробок творів композиторів різних часів.
Яскраве музичне обдарування Каміля Сен-Санса виявилося в ранньому дитинстві: з п'яти років він почав виступати в концертах, а в шість написав свої перші твори. У десять років юний музикант виконував у Парижі концерти Моцарта і Бетховена для фортепіано з оркестром, а в тринадцять – був студентом Паризької консерваторії.
Більшу частину свого життя він віддав виконавській діяльності; ще з дитинства вражав слухачів вишуканою і блискучою манерою гри.
Останній концертний виступ із власних творів Сен-Санса відбувся, коли йому виповнилося 86 років. Творчість Каміля знаменує початок відродження французької фортепіанної музики. У своїх творах він розвивав та збагачував національні музичні традиції, узагальнював досвід старовинних майстрів, розширив тематику і жанри інструментальної музики. Інтерес композитора до французької народної музики виявився у використанні фольклорних інтонацій, жанрів і танцювальних ритмів.
З метою поширення творчості своїх колег (молодих французьких композиторів) Каміль Сен-Санс створив Національне музичне товариство.

Відомості про Другий концерт для фортепіано з оркестром К. Сен-Санса
У багатьох творах Сен-Санса відчутні інтонації народної музики Франції, Угорщини, східних та африканських країн.
Він багато подорожував, відвідав із концертами країни Європи, Північної та Південної Америки, але, як справжній патріот, надавав перевагу музиці французьких композиторів, за що слухачі вітали його вигуками «Хай живе Франція!».
У своєму Другому концерті для фортепіано з оркестром композитор досягнув легкості та витонченості звучання. Концерт вирізняється також майстерним використанням тембрових і регістрових контрастів.
Прослухаймо третю частину Другого концерту для фортепіано з оркестром.

Слухання. К. Сен-Санс. Другий концерт для фортепіано з оркестром (третя частина)

Аналіз прослуханого твору
В якому темпі звучить музика?
Охарактеризуйте життєвий зміст концерту
Якими засобами композитор досягнув виразності звучання?
Проаналізуйте, які образи і настрої панують у творі К. Сен-Санса

ДИНАМІЧНА ЧАСТИНА:
Для очей


Для тіла


Робота над піснею В. Дроботенко „Колиска майбуття”

Які образи панують у пісні „Колиска майбуття”?
У пісні „Колиска майбуття” панують образи рідної землі, батьківської любові, бажання знайти свою долю, вчитися мріяти.
Виконайте пісню „Колиска майбуття” стримано, не дуже голосно.
Під час виконання легко, чітко вимовляйте слова.
Стежте за диханням і динамікою.

ПІДГОТУЙТЕ ГОЛОС ДО СПІВУ:
Виконуйте вправу разом із віртуальним фортепіану (співайте назви нот, які виникають на табло)


Караоке. Пісня „Колиска майбуття”

Зачерпну я у долоні
Кришталевої води.
По траві пройду босоніж,
Залишу свої сліди.
Свіжий вітер заколише
У колисці майбуття
І ніколи не залишить
У продовж мого життя.
Приспів:
Візьму з собою пісню поля,
Що мати вчила з ранніх літ
І на зорі шукати долю
Піду за мріями у світ.
Білі хмари, мов вітрила,
Кличуть в зоряний політ,
Виростайте, руки-крила,
І несіть в незнаний світ.
Лиш надія не згасає,
Що повернемося знов —
Нас в житті оберігає
Віра й батьківська любов.
Приспів.

Підсумки уроку
Є вираз „Якщо людина талановита, то вона талановита в усьому”. Про Каміля Сен-Санса теж можна так сказати. Він був видатною особистістю. Від матері-художниці і батька-поета композитор успадкував літературні і живописні здібності: він талановито малював, писав вірші, статті і п'єси. Йому належать книги з філософії, літератури, живопису, театру: «Гармонія і мелодія», «Проблеми і таємниці», «Портрети і спогади»...
Каміль Сен-Санс прекрасно знав астрономію, фізику, археологію, історію і навіть був обраний членом Французького астрономічного товариства.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:
1 Проаналізуйте, які образи і настрої панують у творі К. Сен-Санса
(ДОПОМОГА: для відповіді скористуйтеся наступним планом:
-Охарактеризуйте життєвий зміст концерту
- Якими засобами композитор досягнув виразності звучання?
2. Які образи панують у пісні „Колиска майбуття”?
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1654 | Загрузок: 0 | Комментарии: 10 | Рейтинг: 5.0/5
Всего комментариев: 4
avatar
4 костя скобляков • 21:34, 10.03.2014
.В своем Втором концерте для фортепиано с оркестром композитор достиг легкости и утонченности звучания. Концерт выделяется также искусным использованием тембровых и регистровых контрастов.
2.В песни „Колыбель будущего” господствуют обиды родной земли, родительской любви, желания найти свою судьбу, учиться мечтать.
avatar
3 Шишканова Лиза • 21:42, 24.02.2014
1.В своем Втором концерте для фортепиано с оркестром композитор достиг легкости и утонченности звучания. Концерт выделяется также искусным использованием тембровых и регистровых контрастов.
2.В песни „Колыбель будущего” господствуют обиды родной земли, родительской любви, желания найти свою судьбу, учиться мечтать.
avatar
2 Лыженко Илья • 20:52, 24.02.2014
.В своем Втором концерте для фортепиано с оркестром композитор достиг легкости и утонченности звучания. Концерт выделяется также искусным использованием тембровых и регистровых контрастов.
2.В песни „Колыбель будущего” господствуют обиды родной земли, родительской любви, желания найти свою судьбу, учиться мечтать.
avatar
1 Тесленко Виктория • 20:31, 24.02.2014
1.В своем Втором концерте для фортепиано с оркестром композитор достиг легкости и утонченности звучания. Концерт выделяется также искусным использованием тембровых и регистровых контрастов.
2.В песни „Колыбель будущего” господствуют обиды родной земли, родительской любви, желания найти свою судьбу, учиться мечтать.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[10.12.2018]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2018 Дня Збройних Сил України (0)
[10.12.2018]
Про підсумки проведення акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів в Кіндратівській СШ (0)
[10.12.2018]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ 27-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності Україн (0)
[10.12.2018]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2018 рок (0)
[10.12.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ роковин Голодомору 1932-33 р. в Україні (0)
[10.12.2018]
Інформація щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[10.12.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ В КІНДРАТІВСЬКІЙ СШ В МЕЖАХ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ (0)
[10.12.2018]
Про підсумки проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у Кіндратівській СШ (0)
[09.12.2018]
В. Громовой: «педагогические папуасы» в вышиванках (0)
[07.12.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 10 – 14 грудня 2018 р (0)
[07.12.2018]
15 навчальний тиждень з 17 по 21 грудня (0)
[07.12.2018]
Як "заробити" оцінку на уроці (0)
[06.12.2018]
Положення про конкурс «Клас року» (0)
[05.12.2018]
До уваги класних керівників і учнів! Положення конкурсів! ТЕМРІНОВО!!! (0)
[30.11.2018]
Кондратовка и Иванополье болеют за «Донбасс» (0)
[30.11.2018]
14 навчальний тиждень. З 10 по 14 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[29.11.2018]
Батьки зобов'язані повідомляти школу про причини відсутності дитини (0)
[29.11.2018]
Система роботи класних керівників 7-9 класів з превентивного виховання у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів Виступ директора школи (0)
[26.11.2018]
Заходи до Дня Пам’яті жертв Голодомору (0)
[23.11.2018]
Технічна сторінка (0)
[23.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03-07 грудня 2018 року (0)
[23.11.2018]
13 навчальний тиждень. З 03 по 07 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[16.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 19 – 23 листопада 2018 р (0)
[16.11.2018]
12 навчальний тиждень. З 26 по 30 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[09.11.2018]
11 навчальний тиждень. З 19 листопада по 23 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[09.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 12 - 16 листопада 2018 р (0)
[05.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 05 - 10 листопада 2018 р (0)
[26.10.2018]
10 навчальний тиждень. З 12 по 16 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[26.10.2018]
28 ЖОВТНЯ — ДЕНЬ ВИГНАННЯ НАЦИСТСЬКИХ ОКУПАНТІВ, А НЕ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ — УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТІ (0)
[26.10.2018]
Вітання з Днем визволення України від фашистських загарбників (0)
[26.10.2018]
Про проведення заходів із відзначення 74-ї річниці вигнання нацистів з України (0)
[26.10.2018]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 29.10 по 02.11.2018 року (0)
[26.10.2018]
Пам’ятні дати в листопаді: (0)
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz