МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 23.10.2017, 13:27
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [650]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 19
Гостей: 19
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Музичне мистецтво. Урок 34 Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок
30.04.2017, 11:11

6 клас. Музичне мистецтво. Урок   34 Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок

Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок

 Мета. Ознайомити учнів з симфонічною творчістю Ф. Ліста  та особливостями симфонічного стилю композитора, узагальнити   знання   учнів   з теми та підбити підсумки рівня навчальних досягнень за навчальний   рік.

Розвивати вміння  учнів   уважно   слухати   та   впізнавати за мотивами твори різних жанрів музики, виконувати пісні та впізнавати їх за музичним вступом, оцінювати власні знання та надавати характеристику відповідям однолітків.

Виховувати інтерес до слухання класичної музики та виконання   дитячих   пісень українських композиторів.

Тип уроку: комбінований, урок узагальнення знань.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації  до   музичного   твору   та пісні або мультимедійна презентація, портрет композитора Ф. Ліста. Основні поняття для засвоєння: повторення основних понять і термінів, які вивчалися протягом року.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Ф. Ліст. Концерт №1 для фортепіано з оркестром мі-бемоль-мажор.
  • Повторення вивчених пісень.

Хід уроку

1.      Вхід під музику Ф. Ліста. Організаційний  момент. Мотивація  до   навчання.

2.      Музичне сприймання. Ф. Ліст. Концерт №1 для фортепіано  з   оркестром   мі-бемоль-мажор.

3.      Аналіз музичного твору. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

1.      Розкажіть   про   свої   враження   від музики Ф. Ліста.

2.      Охарактеризуйте особливості звучання концерту.

3.      Чим вас вразила музика композитора? Чи вдалося тобі   помітити   майстерність виконавця партії фортепіано?

4.      Охарактеризуйте   засоби виразності твору: лад, темп, динаміку, мелодію.

5.      Які інструменти оркестру по-особливому звучать у цьому творі?

4. Новий матеріал для засвоєння. Бесіда з учнями про творчість композитора та історію створення твору.

Ференц (Франц) ЛІСТ (1811-1886)

Угорський композитор, піаніст,  педагог, диригент, публіцист, представник   музичного романтизму, засновник   угорської   композиторської школи. Ференц Ліст — перший піаніст, який виступав із сольними концертами,  котрими заслужив визнання як професіоналів,  так   і загальної  публіки. Попри   те, що немає   жодного   запису   його   гри, він   вважається одним із найвпливовіших піаністів тодішньої епохи. Одночасно   був   відомий   своєю благодійністю: допомагав    жертвам   стихійних лих, сиротам, безкоштовно  вчив   талановитих   студентів, також   сприяв  фонду   пам'яті   Бетховена,   пожертвувавши значні кошти на відкриття консерваторії у Будапешті. Багато з його фортепіанних творів увійшли до традиційного   репертуару — зокрема  «Угорські рапсодії», «Соната сі-мінор» та два фортепіанні концерти. Зробив численні фортепіанні транскрипції популярних сцен із опер, симфоній,   каприсів   Паганіні   та   пісень   Шуберта. Був   автором   хорової, вокальної та симфонічної   музики.

Концерт   для   фортепіано з оркестром №1 — твір Ф. Ліста, написаний   в тональності мі-бемоль-мажор. Прем'єра   концерту   відбулася   у   Веймарі   1855   року, де   соло   виконував   сам Ліст, а диригентом був Г. Берліоз.

Концерт складається із чотирьох розділів. Композитор   розпочав   роботу   над   твором, коли   йому було   лише   19 років, а   потім   змінював   та   дописував його   упродовж   тривалого   часу.   В   1849   році   роботу над   твором   було   завершено.

5.      Творче завдання.

Прослухайте Концерт №1 Ф. Ліста в сучасній обробці. Чим  він   відрізняється   від   оригіналу? Які засоби   виразності   змінилися?  Поміркуйте.

6.      Конкурс «Найкращий виконавець»

Упізнайте пісні за ілюстраціями та виконайте їх під фонограму.

7. Конкурс «Знавці музичного мистецтва».

Дайте   відповіді   на   різнорівневі   запитання:

 

2

бали

Жанр, який не входить до скарбнички симфоніч­ної музики, — це: а) увертюра; б) симфонічна сюїта; в) романс.

Іспанський парний народний танець та музичний жанр, що став основою симфонічного твору, — це: а) тарантела; б) болеро; в) танго.

Симфонію, відому під назвою «Патетична», написав: а) Л. ван Бетховен; б) Ф. Ліст; в) П. Чайковський.

Український композитор-симфоніст, автор 11 симфо­нічних поем: а) С. Людкевич; б) Б. Лятошинський; в) К. Стеценко.

Симфонічну сюїту «Шехеразада» написав відомий ро­сійський композитор: а) П. Чайковський; б) М. Му- соргський; в) М. Римський-Корсаков.

3

бали

Музична форма, що містить декілька частин (варіа­цій), які представляють собою змінену першу частину (тему), — це: а) варіаційна форма; б) сонатна форма; в) сонатний цикл.

Жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи — двох-трьох) з оркестром у формі тричасгинного сонатного циклу — це: а) сим­фонія; б) симфонічна поема; в) концерт.

Музика, започаткована появою жанру симфонії і при­значена для виконання симфонічним оркестром, — це: а) камерна музика; б) симфонічна музика; в) во­кальна музика.

 

4

бали

Інструментальний вступ до театральної вистави або одночастинний концертний твір сонатної форми, часто програмний, зі складними образами та композиційними якостями — це: а) увертюра; б) соната; в) болеро.

Великий симфонічний твір, що має декілька контрастних частин, які виконує симфонічний оркестр, — це: а) симфонічна сюїта; б) симфонія; в) увертюра.

Одночастинний твір для симфонічного оркестру з програмою літературного, живописного або (рідше) філософського чи історичного походження — це: а) симфонічна поема; б) увертюра; в) симфонічна сюїта.

 

або дайте відповіді на тестові запитання:

Питання до теми «Жанри симфонічної музики»

1.      Частина симфонії, яка написана в повільному русі, у формі рондо, рідше у формі сонати або варіаційній формі:

  • Перша
  • Третя
  • друга

2.      Інструментальний вступ до театральної вистави з музикою (опери, балету, оперети), кантати або ораторії, кінофільму:

  • увертюра
  • поема
  •  соната

3.      Великий симфонічний твір, де в музичних образах втілений конкретний сюжет, має декілька контрастних частин, які виконує симфонічний оркестр:

  • симфонічна сюїта
  • симфонія
  •  увертюра

4.      Іспанський парний народний танець та музичний жанр, що виник наприкінці XVIII століття і став основою симфонічного твору:

  • Тарантела
  • Танго
  • болеро

5.      Прототипом симфонії можна вважати:

  • увертюру
  • оркестрову сюїту
  • симфонічну фантазію

6.      Жанр, який не входить до скарбнички симфонічної музики:

  • увертюра
  • романс
  •  симфонічна сюїта

7.      Український композитор-симфоніст, автор 11 симфонічних поем:

  • С. Людкевич
  • К. Стеценко
  • Б. Лятошинський

8.      Автор симфонії та вислову «Так доля стукає у двері»:

  • Ф. Ліст
  • Л. ван Бетховен
  • М.  Равель

9.      Перша частина симфонічної сюїти М. Римського-Корсакова має назву:

  • «Море і Синдбадів корабель»
  • «Царевич та царівна»
  • «Оповідь царевича Календера»

10.    Жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру:

  • Кантата
  • Симфонія
  • увертюра

11.    Жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи двох-трьох) з оркестром у формі тричастинного сонатного циклу:

  • симфонія
  • концерт
  • поема

12.    Твір для оркестру, спочатку задуманий як музика для балетної постановки:

  • «Болеро»
  •  «Час, уперед!»
  • «Дніпро»

Скільки правильних відповідей? Це ваші справжні досягнення в Країні музики!

Поставте собі оцінку:

 

9.      Для допитливих — виконання музичного проекту. Завершуємо проект «Моя фонотека»

Мета: навчитися   знаходити   фонограми   музичних творів   і   зберігати   їх   у   форматі   мрЗ.

Очікуваний результат: диск з улюбленими творами різних жанрів.

%

План створення:

1.      Додайте до свого каталогу музичних композицій улюблені твори симфонічної музики та їхні сучасці обробки, які слухали на уроках, збережіть їх у форматі трЗ.

2.      Додайте до списку нові твори.

3.      Презентуйте свій диск друзям, вчителям.

КАНІКУЛИ

«Канікули! Канікули!» —

співає все навколо.

Канікули, канікули,

 канікули у школі!

А що таке «канікули»?

 Це — літні дні барвисті,

це час, коли нам ніколи 

 хоча б на мить присісти,

. бо треба мчати босими

 наввипередки з вітром,

 з густих лісів приносити

горіхів повні відра.

 Це час у річці хлюпатись,

підсмажувати спини

 і зранку в лузі слухати

тонку струну бджолину...

Це час, коли за друзями

ми скучим — як ніколи,

 і нам страшенно схочеться

 скоріше знов до школи!...

Анатолій Костецький

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 289 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz