МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 24.01.2018, 03:41
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [662]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 78
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Музичне мистецтво. Урок 34 Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок
30.04.2017, 11:11

6 клас. Музичне мистецтво. Урок   34 Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок

Тема. Звучить симфонічна музика. Підсумковий урок

 Мета. Ознайомити учнів з симфонічною творчістю Ф. Ліста  та особливостями симфонічного стилю композитора, узагальнити   знання   учнів   з теми та підбити підсумки рівня навчальних досягнень за навчальний   рік.

Розвивати вміння  учнів   уважно   слухати   та   впізнавати за мотивами твори різних жанрів музики, виконувати пісні та впізнавати їх за музичним вступом, оцінювати власні знання та надавати характеристику відповідям однолітків.

Виховувати інтерес до слухання класичної музики та виконання   дитячих   пісень українських композиторів.

Тип уроку: комбінований, урок узагальнення знань.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації  до   музичного   твору   та пісні або мультимедійна презентація, портрет композитора Ф. Ліста. Основні поняття для засвоєння: повторення основних понять і термінів, які вивчалися протягом року.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Ф. Ліст. Концерт №1 для фортепіано з оркестром мі-бемоль-мажор.
  • Повторення вивчених пісень.

Хід уроку

1.      Вхід під музику Ф. Ліста. Організаційний  момент. Мотивація  до   навчання.

2.      Музичне сприймання. Ф. Ліст. Концерт №1 для фортепіано  з   оркестром   мі-бемоль-мажор.

3.      Аналіз музичного твору. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

1.      Розкажіть   про   свої   враження   від музики Ф. Ліста.

2.      Охарактеризуйте особливості звучання концерту.

3.      Чим вас вразила музика композитора? Чи вдалося тобі   помітити   майстерність виконавця партії фортепіано?

4.      Охарактеризуйте   засоби виразності твору: лад, темп, динаміку, мелодію.

5.      Які інструменти оркестру по-особливому звучать у цьому творі?

4. Новий матеріал для засвоєння. Бесіда з учнями про творчість композитора та історію створення твору.

Ференц (Франц) ЛІСТ (1811-1886)

Угорський композитор, піаніст,  педагог, диригент, публіцист, представник   музичного романтизму, засновник   угорської   композиторської школи. Ференц Ліст — перший піаніст, який виступав із сольними концертами,  котрими заслужив визнання як професіоналів,  так   і загальної  публіки. Попри   те, що немає   жодного   запису   його   гри, він   вважається одним із найвпливовіших піаністів тодішньої епохи. Одночасно   був   відомий   своєю благодійністю: допомагав    жертвам   стихійних лих, сиротам, безкоштовно  вчив   талановитих   студентів, також   сприяв  фонду   пам'яті   Бетховена,   пожертвувавши значні кошти на відкриття консерваторії у Будапешті. Багато з його фортепіанних творів увійшли до традиційного   репертуару — зокрема  «Угорські рапсодії», «Соната сі-мінор» та два фортепіанні концерти. Зробив численні фортепіанні транскрипції популярних сцен із опер, симфоній,   каприсів   Паганіні   та   пісень   Шуберта. Був   автором   хорової, вокальної та симфонічної   музики.

Концерт   для   фортепіано з оркестром №1 — твір Ф. Ліста, написаний   в тональності мі-бемоль-мажор. Прем'єра   концерту   відбулася   у   Веймарі   1855   року, де   соло   виконував   сам Ліст, а диригентом був Г. Берліоз.

Концерт складається із чотирьох розділів. Композитор   розпочав   роботу   над   твором, коли   йому було   лише   19 років, а   потім   змінював   та   дописував його   упродовж   тривалого   часу.   В   1849   році   роботу над   твором   було   завершено.

5.      Творче завдання.

Прослухайте Концерт №1 Ф. Ліста в сучасній обробці. Чим  він   відрізняється   від   оригіналу? Які засоби   виразності   змінилися?  Поміркуйте.

6.      Конкурс «Найкращий виконавець»

Упізнайте пісні за ілюстраціями та виконайте їх під фонограму.

7. Конкурс «Знавці музичного мистецтва».

Дайте   відповіді   на   різнорівневі   запитання:

 

2

бали

Жанр, який не входить до скарбнички симфоніч­ної музики, — це: а) увертюра; б) симфонічна сюїта; в) романс.

Іспанський парний народний танець та музичний жанр, що став основою симфонічного твору, — це: а) тарантела; б) болеро; в) танго.

Симфонію, відому під назвою «Патетична», написав: а) Л. ван Бетховен; б) Ф. Ліст; в) П. Чайковський.

Український композитор-симфоніст, автор 11 симфо­нічних поем: а) С. Людкевич; б) Б. Лятошинський; в) К. Стеценко.

Симфонічну сюїту «Шехеразада» написав відомий ро­сійський композитор: а) П. Чайковський; б) М. Му- соргський; в) М. Римський-Корсаков.

3

бали

Музична форма, що містить декілька частин (варіа­цій), які представляють собою змінену першу частину (тему), — це: а) варіаційна форма; б) сонатна форма; в) сонатний цикл.

Жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи — двох-трьох) з оркестром у формі тричасгинного сонатного циклу — це: а) сим­фонія; б) симфонічна поема; в) концерт.

Музика, започаткована появою жанру симфонії і при­значена для виконання симфонічним оркестром, — це: а) камерна музика; б) симфонічна музика; в) во­кальна музика.

 

4

бали

Інструментальний вступ до театральної вистави або одночастинний концертний твір сонатної форми, часто програмний, зі складними образами та композиційними якостями — це: а) увертюра; б) соната; в) болеро.

Великий симфонічний твір, що має декілька контрастних частин, які виконує симфонічний оркестр, — це: а) симфонічна сюїта; б) симфонія; в) увертюра.

Одночастинний твір для симфонічного оркестру з програмою літературного, живописного або (рідше) філософського чи історичного походження — це: а) симфонічна поема; б) увертюра; в) симфонічна сюїта.

 

або дайте відповіді на тестові запитання:

Питання до теми «Жанри симфонічної музики»

1.      Частина симфонії, яка написана в повільному русі, у формі рондо, рідше у формі сонати або варіаційній формі:

  • Перша
  • Третя
  • друга

2.      Інструментальний вступ до театральної вистави з музикою (опери, балету, оперети), кантати або ораторії, кінофільму:

  • увертюра
  • поема
  •  соната

3.      Великий симфонічний твір, де в музичних образах втілений конкретний сюжет, має декілька контрастних частин, які виконує симфонічний оркестр:

  • симфонічна сюїта
  • симфонія
  •  увертюра

4.      Іспанський парний народний танець та музичний жанр, що виник наприкінці XVIII століття і став основою симфонічного твору:

  • Тарантела
  • Танго
  • болеро

5.      Прототипом симфонії можна вважати:

  • увертюру
  • оркестрову сюїту
  • симфонічну фантазію

6.      Жанр, який не входить до скарбнички симфонічної музики:

  • увертюра
  • романс
  •  симфонічна сюїта

7.      Український композитор-симфоніст, автор 11 симфонічних поем:

  • С. Людкевич
  • К. Стеценко
  • Б. Лятошинський

8.      Автор симфонії та вислову «Так доля стукає у двері»:

  • Ф. Ліст
  • Л. ван Бетховен
  • М.  Равель

9.      Перша частина симфонічної сюїти М. Римського-Корсакова має назву:

  • «Море і Синдбадів корабель»
  • «Царевич та царівна»
  • «Оповідь царевича Календера»

10.    Жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру:

  • Кантата
  • Симфонія
  • увертюра

11.    Жанр великого, віртуозного за характером музичного твору для соліста (інколи двох-трьох) з оркестром у формі тричастинного сонатного циклу:

  • симфонія
  • концерт
  • поема

12.    Твір для оркестру, спочатку задуманий як музика для балетної постановки:

  • «Болеро»
  •  «Час, уперед!»
  • «Дніпро»

Скільки правильних відповідей? Це ваші справжні досягнення в Країні музики!

Поставте собі оцінку:

 

9.      Для допитливих — виконання музичного проекту. Завершуємо проект «Моя фонотека»

Мета: навчитися   знаходити   фонограми   музичних творів   і   зберігати   їх   у   форматі   мрЗ.

Очікуваний результат: диск з улюбленими творами різних жанрів.

%

План створення:

1.      Додайте до свого каталогу музичних композицій улюблені твори симфонічної музики та їхні сучасці обробки, які слухали на уроках, збережіть їх у форматі трЗ.

2.      Додайте до списку нові твори.

3.      Презентуйте свій диск друзям, вчителям.

КАНІКУЛИ

«Канікули! Канікули!» —

співає все навколо.

Канікули, канікули,

 канікули у школі!

А що таке «канікули»?

 Це — літні дні барвисті,

це час, коли нам ніколи 

 хоча б на мить присісти,

. бо треба мчати босими

 наввипередки з вітром,

 з густих лісів приносити

горіхів повні відра.

 Це час у річці хлюпатись,

підсмажувати спини

 і зранку в лузі слухати

тонку струну бджолину...

Це час, коли за друзями

ми скучим — як ніколи,

 і нам страшенно схочеться

 скоріше знов до школи!...

Анатолій Костецький

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 370 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[23.01.2018]
щодо запобігання поширенню наркоманії, тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв (0)
[22.01.2018]
9 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол). Урок 23-24. Українське кіно (мультимедійний підручник) (0)
[22.01.2018]
Інформація щодо проведених заходів до відзначення Дня Соборності України В Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим (0)
[22.01.2018]
план заходів профілактики побутового травматизму серед педагогічного та учнівського колективів (0)
[22.01.2018]
Заходи з охорони праці у школі (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму (0)
[22.01.2018]
3. План заходів щодо запобігання аваріям, пожежам і нещасним випадкам виробничого характеру (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо пожежної безпеки у школі. (0)
[22.01.2018]
1. Попередження травматизму під час навчально-виховного процесу (0)
[19.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 22 – 26 січня 2018 р (0)
[18.01.2018]
Методкабинет отдела образования Константновской РГА – лучший в Донецкой области (0)
[18.01.2018]
"Избави нас, Господи, от чумы, голода, войны и...децентрализации" (0)
[17.01.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за січень 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[15.01.2018]
щодо виконання Регіонального плану заходів з відзначення 80-річчя від дня народження В’ячеслава Чорновола на грудень 2017 року – березень 20 (0)
[12.01.2018]
Про заплановані заходи з відзначення 100-річчя бою під Крутами (0)
[12.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 15 –19 січня 2018 р (0)
[12.01.2018]
"КУТЯ ІЗ-ЗА ГРАТ" Про проведення в Кіндратівській СШ тематичних заходів до Дня українського політв*язня (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (ppt-презентація до уроку) (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. Мультимедійний підручник (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Видеоурок 17-18. Мистецтво Бароко (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Урок 20. Українське бароко (Ppt-презентація до уроку за підручником Л.Масол) (0)
[06.01.2018]
Реєстрація на пробне ЗНО стартує 9 січня (0)
[03.01.2018]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Урок 19. Бароко: Музика (Ppt-презентація до уроку з відео і сканами сторінок підручника) (0)
[02.01.2018]
Відпочинок - теж мистецтво. Втома на роботі і безпека праці. (0)
[30.12.2017]
Державні свята й вихідні дні у 2018 році (0)
[30.12.2017]
Зимові канікули триватимуть із 30 грудня 2017 року до 09 січня 2018 року. План роботи (0)
[30.12.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки 19-20 (Ppt-презентація з відео) Жанри і стилі кіно (за підр.Л.Масол) (0)
[29.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 10-12 січня 2018 року (0)
[28.12.2017]
Мистецтво. 9 кл. (за підручником Л.Масол) Уроки 19-20. Жанри і стилі кіно (мультимедійний підручник) (0)
[28.12.2017]
ПЛАН ЗАХОДІВ з військово-патріотичного виховання на 2-й семестр 2017-2018навч.року (0)
[28.12.2017]
Про роботу з виконання Закону України «Про звернення громадян» у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів у 2017 році (0)
[28.12.2017]
Інтернет семінар-практикум«МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПЕДАГОГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ Й УЧНІ (0)
[26.12.2017]
В США ушел из жизни композитор Владимир Шаинский (0)
[22.12.2017]
Оподаткування новорічних подарунків (0)
[22.12.2017]
Краматорской школе присвоили имя легендарного директора (0)
[22.12.2017]
В Константиновке прошли общественные слушания по вопросу создания громады (0)
[22.12.2017]
16 навчальний тиждень. З 26 по 29 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[20.12.2017]
Звіт про проведення комплексу виховних заходів  в Кіндратівській СШ до Дня святого Миколая (0)
[18.12.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 17-18. Бароко. Ppt-презентація до уроку (1)
[16.12.2017]
Семінар-практикум «Медіаграмотність та критичне мислення на уроках мистецьких дисциплін» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz