МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 18.10.2017, 00:32
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [647]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Музичне мистецтво. Урок 3. ЧЕРЕЗ БОРОТЬБУ – ДО ПЕРЕМОГИ
07.09.2013, 11:16

Урок 3. ЧЕРЕЗ БОРОТЬБУ – ДО ПЕРЕМОГИ
Вступ
Сьогодні ми дізнаємося про композитора, для якого тема нашого уроку була девізом життя. Це – Людвіг ван Бетховен.

Розповідь про Л. Бетховена

Людвіг ван Бетховен — великий німецький композитор, представник Віденської класичної школи. Усе життя видатного музиканта було сповнене тяжкими випробуваннями та мужньою боротьбою. Людвіг народився в дуже бідній, майже нужденній родині. Першим учителем хлопчика став його батько – людина брутальна і жорстока. Він хотів зробити з сина „другого Моцарта”, змушував його займатися музикою навіть ночами. Такими важкими були перші кроки Бетховена у світі мистецтва, яке невдовзі стало його найдорожчою цінністю і найбільшою любов'ю у житті.
Коли Бетховену не виповнилося ще й 30 років, трапилося горе: він почав втрачати слух. Глухота посилювалася, а лікарі виявилися безпорадними перед хворобою.
Втратити слух молодому, талановитому музикантові, людині, для якої музика є сенсом життя! Навіщо тоді жити?! Композитор був у відчаї: він соромився хвороби, почав цуратися людей, його коханням знехтувала гордовита панянка, зрадили близькі люди.
Бетховен не хотів жити. «Один, зовсім один!..» – гірко вигукував він у листі-заповіті до своїх братів. Єдине, що врятувало тоді композитора, – музика. «Мистецтво! Тільки воно лише й утримало мене. Мені здавалося неможливим залишити цей світ раніше, ніж я виконаю те, до чого я вважав себе покликаним», – писав Бетховен.
Його біль і страждання виливалися в музику, а вона допомагала жити і боротися – з хворобою, самотністю, нерозумінням оточуючих.
Історія цієї мужньої боротьби за життя і перемоги над собою відчутна у багатьох творах великого Бетховена, зокрема у знаменитій П'ятій симфонії.

Відомості про класичний тип симфонії

Симфонія – це великий твір для симфонічного оркестру
«Віденські класики» Гайдн, Моцарт та Бетховен створили класичний тип симфонії з 4 частин:
1 частина – швидка, активна, іноді з повільним вступом, містить експозицію, розробку і репризу основних тем – головної і побічної;
2 частина – повільна, може бути спокійною, задумливою, пасторальною, зосередженою, скорботною тощо;
3 частина – рухлива, весела, енергійна, танцювальна;
4 частина – урочистий, святковий або переможний фінал.
Дивитись з 13-ї хвилини (будова сонатної форми)


Бесіда про Симфонію № 5 Л. Бетховена
Сьогодні ми прослухаємо першу частину симфонії № 5 Бетховена. Вона розпочинається короткою, могутньою і грізною темою. «Так доля стукає у двері», — говорив про неї композитор.

Слухання. Тема „Так доля стукає у двері” із Симфонії № 5 Л. Бетховена
Тема долі пронизує всю музичну тканину симфонії. Вона є основою стрімкої і схвильованої головної теми першої частини, тривожною тінню невідступно супроводжує світлу, ніжну, наспівну побічну тему.
«Від темряви — до світла, через боротьбу — до перемоги!» Ці слова стали девізом П'ятої симфонії та усього життя великого німецького композитора.
Трагедія і боротьба однієї людини виростає у творі Бетховена до рівня трагедії і боротьби цілого народу. І це невипадково, адже композитор жив у часи Великої французької революції, і в його музиці відлунюють думки і настрої тих буремних часів.
Прослухайте першу частину симфонії № 5 Л. Бетховена. Початок нових музичних тем і звучання «мотиву долі» позначайте підняттям рук.

Слухання. Перша частина „Симфонії № 5” Л. Бетховена

Аналіз прослуханого твору
Який характер музики?
В якому темпі звучить перша частина симфонії?
Яка ідея симфонії?
Які переживання великого композитора відбилися у звучанні напруженої головної теми і наспівної побічної?
Як ви вважаєте, в чому полягає сила цієї музики? Чому вона майже два століття вражає мільйони людей?
Проспівайте «мотив долі». Спробуйте надати виконанню різних відтінків: могутнього, грізного, тривожного, знесиленого.

Відомості про смерть Л. Бетховена і пам’ятник
Коли Л. Бетховен помер, в останню путь його проводжали понад десять тисяч чоловік. На могилі згодом поставили пам'ятник: скромну піраміду; на ній викарбували сонце, ліру та лише одне слово — „Бетховен”. Смерть композитора стала початком його безсмертя.

Фізкультхвилинка


Вплив музики на людину
Події розгортаються дуже швидко (а разом із ними і суспільство швидко розвивається), а музика є відображенням життя. Музичні твори набувають нових інтонацій, створюються нові напрями, з’являються нові музичні інструменти. Музика, як і раніше, несе величезний потенціал і впливає на людину.
Так що ж таке музика? У кожного це щось своє. Можливо, ми знайдемо відповідь у новій пісні Юрія Рожкова „Музика”.

Демонстрація пісні Є.Крилатова "Где музыка берет начало"


Розучування пісні „Где музыка берет начало” Є.Крилатова
Где музыка берёт начало,
Где ноту первую берёт?
В горах мне эхо отвечало,
В горах мне эхо отвечало
Её торжественный восход,
Её торжественный восход.

Где музыка берёт начало,
Где тот живительный исток?
В лесах мне птица прокричала,
В лесах мне птица прокричала
Начало музыкальных строк,
Начало музыкальных строк.

Где музыка берёт начало,
Где муза песни рождена?
В морях у старого причала,
В морях у старого причала, -
Мне так ответила волна,
Мне так ответила волна.

Где музыка берёт начало,
В каком краю её рассвет?
В краю, где детство отзвучало,
В краю, где детство отзвучало,
В краю, где ты оставил след,
В краю, где ты оставил след.

В краю, где ты оставил след,
В краю, где ты оставил след.
«Скопировано с сайта www.karaoke.ru»

Караоке. Пісня „Где музыка берет начало”
Співати цю пісню караоке - можна за цим посиланням http://www.karaoke.ru/catalog/song/10101/
або варіант "мінус один":

Підсумки уроку
Бетховен мав гордий і незалежний характер і був переконаний, що розум, талант і працьовитість вищі за багатство та знатне походження.
Якось після гострої розмови з чванливим вельможею композитор написав йому: «Князю! Тому, ким ви є, ви зобов'язані випадковості народження. Тому, ким я є, я зобов'язаний самому собі. Князів є і буде тисячі. А Бетховен — тільки один».
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1342 | Загрузок: 0 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 5.0/7
Всего комментариев: 4
avatar
4
Понравилось,интересно,классно)))))
avatar
3
посмотрел
avatar
2
Посмотрела
avatar
1
ПОНРАВИЛОСЬ
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz