МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 22.02.2018, 06:31
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [662]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 92
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Урок 27. СВІТ ДИТИНСТВА
16.03.2013, 07:08
Вступ. Імпресіонізм
Сьогодні ми поглибимо знання про імпресіонізм.

Відомості про К. Дебюссі
Засновником музичного імпресіонізму вважають Клода Дебюссі, визначного французького композитора. Його твори були новаторськими на той час за мелодикою, гармонією, оркестровкою та формою. Свіжість миттєвих вражень поєднувалася в музиці Клода Дебюссі з витонченістю та поетичністю виражених почуттів. Усе життя і творчість композитора пов'язані з Парижем. Там він розпочав свою творчу діяльність. Ще за роки навчання в консерваторії Клод Дебюссі викликав здивування викладачів своїми пошуками незвичних звукових сполучень, намаганням подолати сталі композиторські традиції.
Його творчість формувалася під глибоким впливом живопису художників-імпресіоністів та сучасної йому поезії.
Надзвичайне враження справила на Клода музика російських композиторів Миколи Римського-Корсакова, Олександра Бородіна і, особливо, Модеста Мусоргського. У їхніх творах молодий композитор побачив приклад нетрадиційного використання можливостей музичної мови.
Особливо яскраво Клод Дебюссі використовував широкі виражальні можливості симфонічного оркестру. У творчому доробку композитора велика кількість симфонічних творів, опера «Пелеас і Мелізанда», фортепіанна музика.
Симфонічні та фортепіанні твори Клода Дебюссі зазвичай є програмними, з поетичними і живописними назвами — оркестрова прелюдія «Післяполудневий відпочинок Фавна», фортепіанні прелюдії «Дівчина з волоссям кольору льону», «Сліди на снігу» тощо. Їх образи — ліричні, напівреальні, породжені своєрідним колоритом ритмів, тембрів і гармонії.
Пошуки нової образної палітри зумовили оновлення всіх музично-виражальних засобів у творчості Клода Дебюссі. У його музиці відкривається образний світ, сповнений найтонших відтінків людських почуттів, поетичності та краси.

Відомості про п’єсу К. Дебюссі „Доктор Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок”
Сюїта для фортепіано «Дитячий куточок» була присвячена Дебюссі його маленькій дочці Еммі. Сюїта складається з шести п'єс: «Doctor Gradus ad Parnassum», «Колискова слонів», «Серенада ляльці», «Сніг танцює», «Маленький пастух», «Ляльковий кек-уок». До першого видання твору Дебюссі навіть власноруч зробив ілюстрації.
«Doctor Gradus ad Parnassum» — перша частина сюїти (Gradus ad Parnassum означає «сходинка до Парнасу»); вона з гумором розповідає про труднощі засвоєння маленьким піаністом техніки гри на фортепіано. Варто зазначити, що ця п’єса є етюдом.
Етюд – це тренувальна вправа для розвитку виконавської техніки музиканта.
Як правило, етюди використовують виконавці-інструменталісти.
П’єса „Doctor Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок” змальовує образ дитини за роялем, яка приречена «боротися» з одноманітними труднощами фортепіанних вправ. Почуття та настрій маленького піаніста постійно змінюються: за нудьгою і розчаруванням настає непереборне бажання розважитися.

Слухання. К. Дебюссі. „Доктор Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок”

Аналіз прослуханого твору
Що ви уявляли під час слухання музики?
Чи бували у вашому житті ситуації, подібні до змальованої у п’єсі?
Якими засобами виразності музика «намалювала» вчителя і учня?

Бесіда про пісню Г. Гладкова „Тихий марш”
Не лише у творчості Клода Дебюссі чи інших імпресіоністів ми зустрічаємо дивовижні образи, здавалося б, найпростіших проявів життя. Творці художніх образів у різних галузях мистецтва — письменники, поети, художники, архітектори, композитори — часто надають несподіваного тлумачення звичайнісіньким речам, людям, природним явищам. Це і є мистецький образ, уособлення бачення митцем оточуючого світу.
Наприклад, художній образ книги. Іван Франко порівнює книгу з морськими глибинами — глибинами мудрості, де працьовиті та настирливі можуть знайти дорогоцінні перлини — знання. А в пісні «Тихий марш» Геннадія Гладкова з дитячого кінофільму «Крапка, крапка, кома» також є образ книги — цікавий, фантастичний, поєднаний з образом наполегливого шукача знань.
Прослухайте і розучіть пісню „Тихий марш”.

Демонстрація пісні „Тихий марш”

Розучування пісні „Тихий марш”

Караоке. Пісня „Тихий марш”
1. Коли відкриєш книжку,
то зір побачить твій,
що все навдивовижку
тобі цікаве в ній.
Зайдеш в ліси і в гори,
і натякнуть слова,
що тут розгадка поряд –
за крок, а чи за два!
– Ау!
– Ау!
– Ну що?
– Атак – ніщо.
Розгадка десь тут поряд –
за крок, а чи за два!
2. То яром, то болотом,
а то – крізь вітролом –
одне здолав обходом,
а інше – напролом,
і ось поставив крапку,
сурма відбій дала...
А крапка усміхнулась
і в кому перейшла!
– Ау!
– Ау!
– Ну як?
– Та от ніяк.
А крапка усміхнулась
і в кому перейшла!
3. Товстий цей том закрийте,
як не дійшли мети:
у цьому лабіринті
дороги не знайти.
Не вийшло, так не вийшло,
не будем час втрачать...
Тихше... тихше...
дайте дочитать.
Будь ласка, ну – тихіше...
дайте дочитать.
Будь ласка, ну – тихіше...
дайте дочитать.

Підсумки уроку
Маленька історію-усмішка, пов'язана з одним із найживописніших творів Клода Дебюссі – симфонічною сюїтою «Море»: якось під час виконання твору були присутні сам автор і його друг, французький композитор Ерік Саті. Після закінчення першої частини Дебюссі спитав у свого колеги, чи сподобалася йому музика. Саті посміхнувся і сказав: «Близько пів на одинадцяту було дуже красиво».
Сьогодні ми прослухали п’єсу визначного французького композитора Клода Дебюссі „Doctor Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок”, а також вивчили пісню Геннадія Гладкова «Тихий марш» із дитячого кінофільму «Крапка, крапка, кома».
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 2068 | Загрузок: 0 | Комментарии: 12 | Рейтинг: 5.0/4
Всего комментариев: 11
avatar
11
6 класс просмотрела урок 27 Мир детства
avatar
10
Лыженко илья
Ответ:
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ!

УЧИТЕЛЬ: в 2013-2014 навчальному році пропонується для виконання на персональних сайтах учнів (із розміщенням посилання у коментарях до уроку) наступне ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 

1.Хто став засновником імпресіонізму в музиці? Під чиїм впливом формувалися його творчі погляди? 
2. Кому присвятив К.Дебюссі  Сюїту для фортепіано «Дитячий куточок»? З яких частин вона складається? 
3. У творчості яких інших митців ми зустрічаємось з "дивовижними" образами? Наведіть приклади творів. 
4. Яка кумедна історія пов'язана з одним із найживописніших творів Клода Дебюссі – симфонічною сюїтою «Море»?
avatar
9
Ответ:
УЧИТЕЛЬ: Ответы на вопросы домашнего задания приняты для оценивания.

ЗАМЕЧАНИЯ: (Относительно ответа на вопрос №4).
Мнение учителя: Вряд ли свадьбу Клода Дебюсси и Эммы можно отнести к разряду "комедийных" историй в жизни композитора. Существует более "мирная" версия ответа на этот вопрос. На исполнении симфонической поэмы Клода Дебюсси «Море» однажды присутствовали сам автор и другой известный французский композитор Эрик Сати. Когда оркестр сыграл первую часть, которая носит название «На море от зари до полудня», Дебюсси спросил своего приятеля, как ему понравилась музыка. Сати, улыбаясь, ответил:
— Около половины одиннадцатого было очень красиво.

ОБЩАЯ ОЦЕНКА РАБОТЫ: Если не принимать во внимание "спешку" с поиском ответа на вопрос №4  и учесть, что материал урока при этом был все-таки внимательно "просмотрен", а не ограничен только поиском ответов на вопросы домашнего задания, то следует признать выполнение работы заслуживающим оценку "ОТЛИЧНО С НЕБОЛЬШИМ ДОПОЛНЕНИЕМ"

РЕКОМЕНДАЦИИ: Кроме поиска ответов на вопросы домашнего задания уделять все-таки больше внимание изучению материалов урока. Переходите к следующему уроку. Успехов!


avatar
8
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Домашня робота прийнята з оцінкою "ВІДМІННО"! Вітаю!
РЕКМОЕНДАЦІЇ: Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
7

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ!

УЧИТЕЛЬ: в 2013-2014 навчальному році пропонується для виконання на персональних сайтах учнів (із розміщенням посилання у коментарях до уроку) наступне ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

1.Хто став засновником імпресіонізму в музиці? Під чиїм впливом формувалися його творчі погляди?
2. Кому присвятив К.Дебюссі  Сюїту для фортепіано «Дитячий куточок»? З яких частин вона складається?
3. У творчості яких інших митців ми зустрічаємось з "дивовижними" образами? Наведіть приклади творів.
4. Яка кумедна історія пов'язана з одним із найживописніших творів Клода Дебюссі – симфонічною сюїтою «Море»?
avatar
6
Данил Павлык 6 класс посмотрел
avatar
5
Стас Бабаскин 6 клас посмотрел
avatar
4
Пикалов Сергей 6 класс посмотрел
avatar
3
Ляхов Данил 6 класс посмотрел
avatar
2
Арустамов Никиа 6 КЛАСС ПОСМОТРЕЛ
avatar
1
Куценко Аня 6 класс посмотрела
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.02.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДНЯ РІДНОЇ МОВИ В КІНДРАТІВСЬКІЙ СШ (0)
[20.02.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за лютий 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів (0)
[17.02.2018]
Свято Колодія (0)
[16.02.2018]
План роботи школи (масові заходи) (0)
[15.02.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Уроки 25-26. Телебачення: погляд у світ. (Скан підручника + відео) (0)
[09.02.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 12-16 лютого 2018 р (0)
[05.02.2018]
Про забезпечення здійснення освітнього процесу державною мовою (0)
[02.02.2018]
ПЛАН РООТИ на 05-09 лютого 2018 року (0)
[27.01.2018]
В Краматорске состоялся допремьерный показ спектакля «Поцелуй» (0)
[27.01.2018]
Культурно- масові заходи в Кіндратівській спеціаліхованій школі І-ІІІ ступенів на 2017—2018 н.р (0)
[26.01.2018]
ПЛАН РАБОТИ ШКОЛИ на 29 січня – 02 лютого 2018 р (0)
[26.01.2018]
"Оцените красоту игры. Развели, как котят".Офіційно: зарплати учителів зростуть на 10% (0)
[24.01.2018]
Інформацію і фото про проведені заходи потрібно надсилати терміново! (0)
[23.01.2018]
ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ (0)
[23.01.2018]
щодо запобігання поширенню наркоманії, тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв (0)
[22.01.2018]
9 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол). Урок 23-24. Українське кіно (мультимедійний підручник) (1)
[22.01.2018]
Інформація щодо проведених заходів до відзначення Дня Соборності України В Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим (0)
[22.01.2018]
план заходів профілактики побутового травматизму серед педагогічного та учнівського колективів (0)
[22.01.2018]
Заходи з охорони праці у школі (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму (0)
[22.01.2018]
3. План заходів щодо запобігання аваріям, пожежам і нещасним випадкам виробничого характеру (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо пожежної безпеки у школі. (0)
[22.01.2018]
1. Попередження травматизму під час навчально-виховного процесу (0)
[19.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 22 – 26 січня 2018 р (0)
[18.01.2018]
Методкабинет отдела образования Константновской РГА – лучший в Донецкой области (0)
[18.01.2018]
"Избави нас, Господи, от чумы, голода, войны и...децентрализации" (0)
[17.01.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за січень 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[15.01.2018]
щодо виконання Регіонального плану заходів з відзначення 80-річчя від дня народження В’ячеслава Чорновола на грудень 2017 року – березень 20 (0)
[12.01.2018]
Про заплановані заходи з відзначення 100-річчя бою під Крутами (0)
[12.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 15 –19 січня 2018 р (0)
[12.01.2018]
"КУТЯ ІЗ-ЗА ГРАТ" Про проведення в Кіндратівській СШ тематичних заходів до Дня українського політв*язня (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (ppt-презентація до уроку) (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. Мультимедійний підручник (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Видеоурок 17-18. Мистецтво Бароко (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Урок 20. Українське бароко (Ppt-презентація до уроку за підручником Л.Масол) (0)
[06.01.2018]
Реєстрація на пробне ЗНО стартує 9 січня (0)
[03.01.2018]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Урок 19. Бароко: Музика (Ppt-презентація до уроку з відео і сканами сторінок підручника) (0)
[02.01.2018]
Відпочинок - теж мистецтво. Втома на роботі і безпека праці. (0)
[30.12.2017]
Державні свята й вихідні дні у 2018 році (0)
[30.12.2017]
Зимові канікули триватимуть із 30 грудня 2017 року до 09 січня 2018 року. План роботи (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz