МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 18.10.2017, 09:17
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [647]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » Файлы » методические материалы

6 клас. Урок 27. СВІТ ДИТИНСТВА
16.03.2013, 07:08
Вступ. Імпресіонізм
Сьогодні ми поглибимо знання про імпресіонізм.

Відомості про К. Дебюссі
Засновником музичного імпресіонізму вважають Клода Дебюссі, визначного французького композитора. Його твори були новаторськими на той час за мелодикою, гармонією, оркестровкою та формою. Свіжість миттєвих вражень поєднувалася в музиці Клода Дебюссі з витонченістю та поетичністю виражених почуттів. Усе життя і творчість композитора пов'язані з Парижем. Там він розпочав свою творчу діяльність. Ще за роки навчання в консерваторії Клод Дебюссі викликав здивування викладачів своїми пошуками незвичних звукових сполучень, намаганням подолати сталі композиторські традиції.
Його творчість формувалася під глибоким впливом живопису художників-імпресіоністів та сучасної йому поезії.
Надзвичайне враження справила на Клода музика російських композиторів Миколи Римського-Корсакова, Олександра Бородіна і, особливо, Модеста Мусоргського. У їхніх творах молодий композитор побачив приклад нетрадиційного використання можливостей музичної мови.
Особливо яскраво Клод Дебюссі використовував широкі виражальні можливості симфонічного оркестру. У творчому доробку композитора велика кількість симфонічних творів, опера «Пелеас і Мелізанда», фортепіанна музика.
Симфонічні та фортепіанні твори Клода Дебюссі зазвичай є програмними, з поетичними і живописними назвами — оркестрова прелюдія «Післяполудневий відпочинок Фавна», фортепіанні прелюдії «Дівчина з волоссям кольору льону», «Сліди на снігу» тощо. Їх образи — ліричні, напівреальні, породжені своєрідним колоритом ритмів, тембрів і гармонії.
Пошуки нової образної палітри зумовили оновлення всіх музично-виражальних засобів у творчості Клода Дебюссі. У його музиці відкривається образний світ, сповнений найтонших відтінків людських почуттів, поетичності та краси.

Відомості про п’єсу К. Дебюссі „Доктор Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок”
Сюїта для фортепіано «Дитячий куточок» була присвячена Дебюссі його маленькій дочці Еммі. Сюїта складається з шести п'єс: «Doctor Gradus ad Parnassum», «Колискова слонів», «Серенада ляльці», «Сніг танцює», «Маленький пастух», «Ляльковий кек-уок». До першого видання твору Дебюссі навіть власноруч зробив ілюстрації.
«Doctor Gradus ad Parnassum» — перша частина сюїти (Gradus ad Parnassum означає «сходинка до Парнасу»); вона з гумором розповідає про труднощі засвоєння маленьким піаністом техніки гри на фортепіано. Варто зазначити, що ця п’єса є етюдом.
Етюд – це тренувальна вправа для розвитку виконавської техніки музиканта.
Як правило, етюди використовують виконавці-інструменталісти.
П’єса „Doctor Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок” змальовує образ дитини за роялем, яка приречена «боротися» з одноманітними труднощами фортепіанних вправ. Почуття та настрій маленького піаніста постійно змінюються: за нудьгою і розчаруванням настає непереборне бажання розважитися.

Слухання. К. Дебюссі. „Доктор Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок”

Аналіз прослуханого твору
Що ви уявляли під час слухання музики?
Чи бували у вашому житті ситуації, подібні до змальованої у п’єсі?
Якими засобами виразності музика «намалювала» вчителя і учня?

Бесіда про пісню Г. Гладкова „Тихий марш”
Не лише у творчості Клода Дебюссі чи інших імпресіоністів ми зустрічаємо дивовижні образи, здавалося б, найпростіших проявів життя. Творці художніх образів у різних галузях мистецтва — письменники, поети, художники, архітектори, композитори — часто надають несподіваного тлумачення звичайнісіньким речам, людям, природним явищам. Це і є мистецький образ, уособлення бачення митцем оточуючого світу.
Наприклад, художній образ книги. Іван Франко порівнює книгу з морськими глибинами — глибинами мудрості, де працьовиті та настирливі можуть знайти дорогоцінні перлини — знання. А в пісні «Тихий марш» Геннадія Гладкова з дитячого кінофільму «Крапка, крапка, кома» також є образ книги — цікавий, фантастичний, поєднаний з образом наполегливого шукача знань.
Прослухайте і розучіть пісню „Тихий марш”.

Демонстрація пісні „Тихий марш”

Розучування пісні „Тихий марш”

Караоке. Пісня „Тихий марш”
1. Коли відкриєш книжку,
то зір побачить твій,
що все навдивовижку
тобі цікаве в ній.
Зайдеш в ліси і в гори,
і натякнуть слова,
що тут розгадка поряд –
за крок, а чи за два!
– Ау!
– Ау!
– Ну що?
– Атак – ніщо.
Розгадка десь тут поряд –
за крок, а чи за два!
2. То яром, то болотом,
а то – крізь вітролом –
одне здолав обходом,
а інше – напролом,
і ось поставив крапку,
сурма відбій дала...
А крапка усміхнулась
і в кому перейшла!
– Ау!
– Ау!
– Ну як?
– Та от ніяк.
А крапка усміхнулась
і в кому перейшла!
3. Товстий цей том закрийте,
як не дійшли мети:
у цьому лабіринті
дороги не знайти.
Не вийшло, так не вийшло,
не будем час втрачать...
Тихше... тихше...
дайте дочитать.
Будь ласка, ну – тихіше...
дайте дочитать.
Будь ласка, ну – тихіше...
дайте дочитать.

Підсумки уроку
Маленька історію-усмішка, пов'язана з одним із найживописніших творів Клода Дебюссі – симфонічною сюїтою «Море»: якось під час виконання твору були присутні сам автор і його друг, французький композитор Ерік Саті. Після закінчення першої частини Дебюссі спитав у свого колеги, чи сподобалася йому музика. Саті посміхнувся і сказав: «Близько пів на одинадцяту було дуже красиво».
Сьогодні ми прослухали п’єсу визначного французького композитора Клода Дебюссі „Doctor Gradus ad Parnassum” із сюїти „Дитячий куточок”, а також вивчили пісню Геннадія Гладкова «Тихий марш» із дитячого кінофільму «Крапка, крапка, кома».
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1956 | Загрузок: 0 | Комментарии: 12 | Рейтинг: 5.0/4
Всего комментариев: 11
avatar
11
6 класс просмотрела урок 27 Мир детства
avatar
10
Лыженко илья
Ответ:
ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ!

УЧИТЕЛЬ: в 2013-2014 навчальному році пропонується для виконання на персональних сайтах учнів (із розміщенням посилання у коментарях до уроку) наступне ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: 

1.Хто став засновником імпресіонізму в музиці? Під чиїм впливом формувалися його творчі погляди? 
2. Кому присвятив К.Дебюссі  Сюїту для фортепіано «Дитячий куточок»? З яких частин вона складається? 
3. У творчості яких інших митців ми зустрічаємось з "дивовижними" образами? Наведіть приклади творів. 
4. Яка кумедна історія пов'язана з одним із найживописніших творів Клода Дебюссі – симфонічною сюїтою «Море»?
avatar
9
Ответ:
УЧИТЕЛЬ: Ответы на вопросы домашнего задания приняты для оценивания.

ЗАМЕЧАНИЯ: (Относительно ответа на вопрос №4).
Мнение учителя: Вряд ли свадьбу Клода Дебюсси и Эммы можно отнести к разряду "комедийных" историй в жизни композитора. Существует более "мирная" версия ответа на этот вопрос. На исполнении симфонической поэмы Клода Дебюсси «Море» однажды присутствовали сам автор и другой известный французский композитор Эрик Сати. Когда оркестр сыграл первую часть, которая носит название «На море от зари до полудня», Дебюсси спросил своего приятеля, как ему понравилась музыка. Сати, улыбаясь, ответил:
— Около половины одиннадцатого было очень красиво.

ОБЩАЯ ОЦЕНКА РАБОТЫ: Если не принимать во внимание "спешку" с поиском ответа на вопрос №4  и учесть, что материал урока при этом был все-таки внимательно "просмотрен", а не ограничен только поиском ответов на вопросы домашнего задания, то следует признать выполнение работы заслуживающим оценку "ОТЛИЧНО С НЕБОЛЬШИМ ДОПОЛНЕНИЕМ"

РЕКОМЕНДАЦИИ: Кроме поиска ответов на вопросы домашнего задания уделять все-таки больше внимание изучению материалов урока. Переходите к следующему уроку. Успехов!


avatar
8
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Домашня робота прийнята з оцінкою "ВІДМІННО"! Вітаю!
РЕКМОЕНДАЦІЇ: Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
7

ДО УВАГИ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ!

УЧИТЕЛЬ: в 2013-2014 навчальному році пропонується для виконання на персональних сайтах учнів (із розміщенням посилання у коментарях до уроку) наступне ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:

1.Хто став засновником імпресіонізму в музиці? Під чиїм впливом формувалися його творчі погляди?
2. Кому присвятив К.Дебюссі  Сюїту для фортепіано «Дитячий куточок»? З яких частин вона складається?
3. У творчості яких інших митців ми зустрічаємось з "дивовижними" образами? Наведіть приклади творів.
4. Яка кумедна історія пов'язана з одним із найживописніших творів Клода Дебюссі – симфонічною сюїтою «Море»?
avatar
6
Данил Павлык 6 класс посмотрел
avatar
5
Стас Бабаскин 6 клас посмотрел
avatar
4
Пикалов Сергей 6 класс посмотрел
avatar
3
Ляхов Данил 6 класс посмотрел
avatar
2
Арустамов Никиа 6 КЛАСС ПОСМОТРЕЛ
avatar
1
Куценко Аня 6 класс посмотрела
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (1)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz