Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 12.07.2020, 17:36
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [701]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 14
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 17 Сучасна музика. Стилі та напрями
07.01.2017, 10:41

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 17 Сучасна музика. Стилі та напрями

Урок 17

Тема. Сучасна музика. Стилі та напрями.

Мета. Ознайомити з поняттям «стиль» у музиці, надати стислий огляд стилів музичного мистецтва в історії музики, ознайомити з назвами сучасних стилів музики та поняттями «академічна музика», «розважальна музика», ознайомити із поняттями «авторський», «національний», «історичний» стилі в музиці, продовжити знайомство з творчістю В.А. Моцарта,  А.       Хачатуряна.

Розвивати вміння учнів уважно слухати музику та на слух визначати характерні особливості музичних творів і звучання музичних інструментів, розвивати вміння виконувати пісні під акомпанемент музичного інструмента.

Виховувати інтерес до музичних творів минулого і сучасності, інтерес до творчості В.А. Моцарта, А. Хачатуряна та пісень сучасних українських композиторів.

Тип уроку: комбінований, урок введення в тему.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна дошка, ілюстрації до музичних творів та пісні або мультимедійна презентація, портрети композиторів В.А. Моцарта,

А.      Хачатуряна, М. Катричка.

Основні поняття для засвоєння: поняття «стиль» в музиці, стислий огляд стилів музичного мистецтва в історії музики, знайомство з сучасними стилями музики, поняття «сучасна легка» та «академічна серйозна музика», авторський, національний, історичний стилі в музиці.

Твори, що вивчаються на уроці:  В.А. Моцарт, Б. Хоффман. «Адажіо» для скляної гармоніки, до-мажор.  А.Хачатурян. «Адажіо» з балету «Спартак». «Хуртовина» (слова М. Сингаївського, музика М. Катричка).

Хід уроку

1.Вхід під пісню «Хуртовина» М. Катричка. Організаційний момент. Мотивація до навчання.

У світі сучасного музичного мистецтва є безліч неповторних явищ, імен цікавих композиторів та аранжувальників, музичних шедеврів, що звучать у виконанні співаків, музичних груп і колективів.

Сьогодні ми розпочнемо знайомство зі стилями та напрямками сучасного музичного мистецтва.

2.Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування.

ЗАВДАННЯ: У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  • Яка сучасна музика вам подобається?
  • Яку музику ви слухаєте найчастіше?
  • Що ви знаєте про творчість сучасних виконавців та колективів?
  • Яку музичну композицію ви можете назвати своєю улюбленою?

3. Новий матеріал для засвоєння. Розповідь про стилі в музичному мистецтві.

У світі музичного мистецтва виділяють історичні періоди, що складалися в епохи. Кожна епоха та її видатні митці створювали певний стиль, що мав характерні ознаки, ідеї та теми, а також своєрідні засоби музичної виразності.

Поняттям стиль у музиці визначають значні етапи розвитку музичного мистецтва (наприклад, античний стиль, ренесанс, бароко, класицизм, романтизм тощо), а також стилі певних народів: східний, іспанський, слов’янський та інші.

Наприкінці XIX — у 1-й половині XX ст. активно розвивалися такі стилі музики: імпресіонізм, модернізм, експресіонізм, сюрреалізм, а згодом постмодернізм та інші. Кожен із них приніс нові жанри та нові музичні віяння.

Музика органічно розвивалася з іншими видами мистецтва.

Серед створених композицій були музичні твори в академічному стилі та твори розважального характеру, які умовно можна назвати легкою музикою.

Музичний словничок

Музичний стиль — історично складена сукупність засобів та прийомів художньої виразності, що відображає естетичні погляди різних людей певної епохи або творчого напряму.

4. Музичне сприймання. В.А. Моцарт, Б. Хоффман. «Адажіо» для скляної гармоніки, до-мажор.

 

А.Хачатурян.  «Адажіо» з балету «Спартак».

5. Аналіз музичних  творів. ЗАВДАННЯ: У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. Який із прослуханих творів, на вашу думку, належить до академічної, а який — до розважальної музики? Обґрунтуйте свій вибір.
  2. Назвіть засоби музичної виразності та визначте характер мелодії кожного твору.
  3. Що ви можете сказати про стиль прослуханої музики?
  4. Які інструменти створили неповторні музичні образи?
  5. Розкажіть про своє враження від музичних творів.

6.Новий матеріал для засвоєння.

  • Поняття адажіо має декілька значень.

Адажіо (італ. повільно, спокійно) — повільний темп музики.

Адажіо — частина твору (симфонії, концерту, сонати, квартету), яка написана в повільному темпі та має характер глибокого роздуму.

Адажіо — повільний ліричний танець у класичному балеті.

Бруно Хоффман — німецький гравець на скляній арфі та скляній гармоніці.

Скляна гармоніка — музичний інструмент, який складається з комплекту скляних посудин, наповнених водою до певного рівня, чи скляних півкуль, що змонтовані на горизонтальній металевій осі та обертаються за допомогою педалі. Торкаючись посудин або півкуль вологими пальцями, виконавець видобуває звук різної висоти. Цей інструмент відомий ще з середини XVII ст.

У музикознавстві розрізняють й інші значення поняття стилю. Наприклад, стиль музики визначає індивідуальну творчу манеру композитора (манера В.А. Моцарта, Л. ван Бетховена, Б. Лятошинського) або стиль виконавця (К. Аббадо, Б. Гмирі, Е. Карузо,

С.      Ріхтера тощо). Таким чином виділяють авторський стиль (стиль того чи іншого конкретного композитора або виконавця) та національний стиль (шо виражається  у  використанні певних елементів національного музичного фольклору або національної культури).

7.Робота зі схемою.

Розгляньте скарбничку стилів і напрямів сучасного музичного мистецтва, які називають легкою, розважальною музикою (с. 96).

ЗАВДАННЯ: У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  • Які музичні стилі та напрями сучасності ви знаєте?

8.Виконання творчого завдання.

ЗАВДАННЯ: У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  • Розгляньте репродукції картин відомих художників (с. 97). У них ви знайдете і авторську манеру письма, й ознаки тієї епохи, в якій вони були створені.
  • Який стиль репрезентують ці картини?

Робота зі репродукціями картин: В. Васнецов. «Снігуронька», М. Врубель. «Снігуронька».

  • Створіть власний малюнок на зимову тему, в якому буде виражено вашу авторську манеру письма.

9. Фізкультхвилинка «Веселий настрій».

10.    Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу

11. Розучування пісні. «Хуртовина» (слова М. Сингаївського, музика М. Катричка)

Знайомство зі змістом пісні.

Хуртовина"(плюс)

Хуртовина"(мінус)

Розучування  першого   куплету   та  приспіву   пісні.

Вивчення  особливостей  руху мелодії та ритмічного малюнка  пісні. Виконання   пісні по фразах під акомпанемент інструмента.

12.    Виконання  творчого  завдання  «Музичний супровід до пісні».

Спробуйте створити власний музичний супровід до зимової пісні. Для цього використайте інструменти, виготовлені вами власноруч. Чергуючись, виконуйте із друзями імпровізації.

13.Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія.ЗАВДАННЯ: У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  • Що таке музичний стиль?
  • Про які види музики сьогодні йшлося на уроці?
  • Музика якого композитора вас вразила найбільше?
  • Який незвичний музичний інструмент виконував адажіо?
  • Які значення має слово «адажіо»?
  • Розкажіть про свій улюблений стиль чи напрям музики та поясніть свій вибір.
  • Яку пісню ви вивчали на уроці? Про   шо  вона?

 

14.    Домашнє завдання.

Послухайте   музику, яка  зазвичай  лунає  у   вас   вдома. Чи   будуть   серед   ваших  улюблених музичних творів  приклади   академічної  та   розважальної  музики?

Приєднайтеся до проекту.

15.    Вихід з касу під мелодію пісні «Хуртовина» М. Катричка.

16.    Для допитливих — виконання музичного проекту.

МУЗИЧНИЙ ПРОЕКТ «САМОРОБНІ ІНСТРУМЕНТИ»

Мета: створити власні саморобні музичні інструменти.

Очікуваний результат: конкурс саморобних інструментів.

Типологія проекту: індивідуальний, короткотривалий, практико-орієнтований, музичний.

ПЛАН СТВОРЕННЯ ПРОЕКТУ:

Для створення саморобних музичних інструментів, наприклад, маракасів потрібно пройти декілька етапів.

  1. У мережі Інтернет переглянь зображення маракасів. Створи на папері малюнки майбутніх інструментів і знайди потрібні матеріали для їхнього виготовлення (баночки з-під напоїв, пластикові та пластмасові коробочки, суміш круп або дрібних матеріалів для наповнення коробочок).
  2. Виготовити маракаси: наповни крупою чи іншими дрібними матеріалами коробочку та обгорни скотчем лінії з’єднання елементів інструмента.
  3. Прикрась інструменти за допомогою кольорового паперу, наклейок та інших матеріалів за власним смаком.

Разом із друзями влаштуйте виставку саморобних музичних інструментів у класі.


Джерело

https://www.youtube.com/watch?v=tLgrwyUidsc

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1773 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[10.06.2020]
АНАЛІЗ РОБОТИ РАЙОННОЇ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА Й МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ КОСТЯНТИНІВ (0)
[01.06.2020]
Поздравление директора школы с окончанием учебного года и Днем защиты детей (0)
[19.05.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2020 р у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступен (0)
[18.05.2020]
Перевіримо знання про українську вишиванку (0)
[18.05.2020]
Заходи до Всесвітнього дня вишиванки: (0)
[18.05.2020]
Віртуальна виставка "Червоні жорна" (0)
[18.05.2020]
Червоні жорна. До дня пам'яті жертв політичних репресій (0)
[16.05.2020]
Сторінками архіву 6 класу 2019-2020 н.р. (0)
[16.05.2020]
Поради МОН "Як заповнювати класний журнал" (0)
[16.05.2020]
Всім педагогам школи зареєструватися у гугл-класі з організаційних питань виховної роботи (0)
[16.05.2020]
Конкурсні малюнки "Мої права" 3 клас (0)
[16.05.2020]
Колажі до Дня Європи в Україні «Україна ‒ європейська держава» (0)
[13.05.2020]
День Європи Колаж "Україна - держава європейська" 10 клас (0)
[09.05.2020]
Створено підручник з дистанційного навчання для вчителів (0)
[09.05.2020]
Відповідь Представника Уповноваженого з прав людини про педагогів-пенсіонерів (0)
[09.05.2020]
Щодо завершення 2019-2020 навчального року (0)
[09.05.2020]
Зареєстровано законопроект № 3430, який передбачає скасування дискримінаційних норм щодо педагогів -пенсіонерів (0)
[08.05.2020]
Використання дистанційних технологій під час карантинних заходів у Кіндратівській СШ з предметів мистецтва (0)
[07.05.2020]
ПРОПОНУЄМО ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ВИХОВАНЦІВ ГУРТКІВ: «ЛЮБУВАННЯ ПРИРОДОЮ» та «ЛЮДИНА І ДОВКІЛЛЯ» Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветерани ІІ Світової війни с.Кіндратівка Костянтинівський район Донецька область (0)
[07.05.2020]
Пишаємось, пам"ятаємо, дякуємо. Ветеран ІІ Світової війни Горбачов Костянтин Іванович (0)
[07.05.2020]
Вітання з 9 Травня від Донецького обкому профспілки працівників освіти і науки (0)
[01.05.2020]
Інтерактивна карта досвіду роботи з використанням дистанційних технологій вчителів мистецтва Костянтинівського району (0)
[27.04.2020]
Сертифікат №БЦ-С-4970 курсів "Додатки Гугл" 06-24.04.2020 р 60 годин (0)
[25.04.2020]
Графік підсумкових тематичних і контрольних завдань з музичного мистецтва 5-7 класи й мистецтва 8-9 класи Учитель: Кущенко Е.Б. УВАГА!!! ВСІ (0)
[23.04.2020]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді (0)
[18.04.2020]
Курси "Цифрові технології у викладанні мистецтва" - 30 год. сертифікат №17032020-240 від 17.03.2020 р (0)
[10.04.2020]
Як навчатися в Classroom. Відеоінструкції для учнів (0)
[06.04.2020]
35 навчальний тиждень з 18 по 22 травня 2020 року (0)
[06.04.2020]
34 навчальний тиждень з 11 по 15 травня 2020 року (0)
[05.04.2020]
0:29 / 3:50 Я маю КОД Класу Google Classroom. Як приєднатися до Класу? (0)
[05.04.2020]
УВАГА!!! Конкурс "Лідер року - 2020" триває! (0)
[05.04.2020]
Запрошуємо учнів на навчання з використанням дистанційної технології "Гугл-клас" (0)
[05.04.2020]
Щодо отриманя довідки за результатами навчання за дистанційними технологіями під час карантину (0)
[02.04.2020]
для участі у дистанційному навчальному курсі «Додатки Google в освітній діяльності» (0)
[02.04.2020]
33 навчальний тиждень з 04 по 08 травня 2020 року (1)
[02.04.2020]
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-ПЕРЕХОДИМО ДО ГУГЛ-КЛАСУ (0)
[01.04.2020]
32 навчальний тиждень. З 27 квітня по 30 квітня 2020 року (1)
[31.03.2020]
План заходів щодо популяризації науки та інновації в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст на 2020 р (0)
[30.03.2020]
Довідка про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з правознавства в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz