МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 23.01.2018, 02:23
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [662]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 78
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
Главная » Файлы » методические материалы

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 32. Тема: Електронна  музика та її інструменти.
17.04.2017, 22:30

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 32. Тема: Електронна  музика та її інструменти.

Мета. Ознайомити з електронною музикою, електроінструментами  та   історією їх створення, знаходити  відмінності   між  електронними і звичайними інструментами,   розглянути   особливості електронної музики, навчити    розпізнавати на слух звучання електронних  інструментів, ознайомити    із    творчістю К. Штокхаузен

Розвивати вміння учнів уважно слухати музику, яку виконують електронні інструменти, та надавати характеристику   тембральному забарвленню та особливостям звучання    сучасних електронних інструментів, знаходити необхідну інформацію про різновиди електронних інструментів, розвивати вміння розпізнавати за зовнішнім   виглядом   та   на   слух електронні інструменти та порівнювати їх звучання зі звучанням звичайних інструментів.

Виховувати ціннісне ставлення до електронної музики, інтерес до історії створення електронних інструментів.

Тип уроку: комбінований, урок поглиблення в тему.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна   дошка, ілюстрації до музичних творів та пісні або мультимедійна    презентація,   зображення   музичних   електронних    інструментів.

Основні поняття для засвоєння: електронна музика, електроінструменти та їх відмінність від звичайних, особливості   електронної    музики.

Твори, що вивчаються на уроці:

·        К. Дебюссі, «Місячне світло» в електронній обр. Ісао Томіта;

·        саундтрек до к/ф «Мамай» А. Загайкевич

·        «Жити, щоб веселіш» муз. А. Олєйнікової вірші Н. Іванової.

Хід уроку

Вхід під музику К. Штокхаузен, цикл «Звук. 24 години дня. Година №13. Космічні пульси»

1.     Організаційний момент. Мотивація до навчання.

Сьогодні на вас чекає зустріч із електронними музичними   інструментами   нового    покоління.

2.      Актуалізація опорних знань. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:.

-         Що ви знаєте про електронну музику і її виникнення?

-         Розкажіть про електронні музичні інструменти.

-         Назвіть відомі вам інструменти, які мають пару - свій електронний аналог.

Елктронна  музика не  має  меж, її  звуки  народжуються  на  всіх  континентах. Чимало  нових  стилів   і  течій  з’явилися  на  батьківщині  надсучасних  технологій  - в Японії. Легендою  японської  електронної  музики  вважають  композитора й виконавця  Ісао  Томіта, який створює   на  синтезаторі   електронні  композиції   для  театру, кіно  та  телебачення. З  цією  метою  він  заснував  електронну  музичну  студію, де  він  записує  електронні  аранжування  класичної  музики, зокрема  «Танок  сніжинок» Клода  Дебюсі, «Картинки з виставки»  Модеста  Мусоргського. Його  інтерпретації  знайомих  мелодій   вражають  неперевершеним, абсолютно  новим  звучанням.

В  одному  з інтерв’ю  митець  зазначив: «Раніше  музикант  міг  оперувати  тільки  звуками  існуючих  інструментів. Однак  композитор не міг  створювати  звуки сам. Але  синтезатор  пропонує  нам  таку  саму  палітру  звуків, як і  палітра  фарб  у художника. А звуки синтезатора неможливо  уявити  заздалегідь. І в цьому   - море  можливостей. Візьмемо  для  прикладу  картини  Сальвадора  Далі. Іноді  в  них  поєднуються  реалістичні і фантастичні  образи. Так  само   в електронній  музиці».

Музичний  словничок

         Синтезатор – електронний  музичний  інструмент, який  синтезує звуки  за  допомогою  генераторів  звукових  хвиль.

         Інструмент    має  кілька  різновидів: цифрові, віртуальні, аналогові. Синтезатор у  вигляді   корпусу  з  клавіатурою називається  клавішним  синтезатором.

Слухання  музики.

Слухання К. Дебюссі «Місячне світло» (для  фортепіано з  відеорядом картин Клода Моне в електронній обр. Ісао Томіта)

У коментарях до уроку дайте выдповыды на питання:

-         Які  відчуття  викликає  електронна  музика?

-         Схарактеризуйте  її  особливості.

-         Які  засоби  виразності  переважають?

-         Порівняйте  фортепіанну і електронну   версії музики  К.Дебюссі:  чим   вони  відрізняються?

-         Доберіть  репродукції  пейзажів  відомих   художників, які  відповідають  характеру  музики.

-         Вигадайте  їм  назви.

Серед  українських  музикантів, які  створюють  електронну  музику  поряд із академічними  жанрами, вирізняється  молодий  композитор  Алла  Загайкевич. Вона  успішно  опанувала  сучасні  технології  звукоутворення. У  своїх  оригінальних  творах   вона  поєднує   комп’ютерні  засоби  із  звучанням  традиційних  інструментів. За  саундтрек  до  кінофільму  «Мамай» А.Загайкевич  була  нагороджена Національною  премією ім.. О.Довженка.

-         Пригадайте, що таке саундтрек?

Музичний  калейдоскоп

         Різновид  цифрових  інструментів   - домашній  синтезатор   -  призначений  для  аматорського  музикування  і  доступний  навіть  дитині. Залежно  від  кількості  регістрів  він  імітує  тембри  багатьох  інструментів, здатний  варіювати різні  оркестрові   звучання, здатен  автоматично  виконувати  інструментальний  супровід  мелодії. На  такому  синтезаторі  можна  співати  караоке. Натискаючи  спеціальні  кнопки  під  час  руху  від  нижніх  клавіш   до  верхніх, музикант – виконавець  може   змінювати  тембр, наприклад,  від  віолончелі до флейти, а також  додавати   за  бажанням  ритм  ударних – барабанів  чи  литавр.

Фізкультхвилинка «Релаксація. Музика океану».

Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу 

 

Виконання пісні  «Школярочка» муз. В.Завального, сл. Л. Листопад 

1
Кожен ранок я до школи з задоволенням біжу, 
Бо за партою одною із красунею сиджу.
Хоч вона мене чомусь не помічає,
Та мені всі хлопці заздрять добре знаю.
П-в
Школярочко, школярочко, пустунко чарівнице
Твоя щока в рум’яночках мені щоночі сниться.
Школярочко, красунечко не будь така жорстока
Школярочко, ласунечко смаглява, кароока.

І сьогодні у кишені шоколадку я несу,
Може раптом поталанить привернуть її красу.
Хоч вона мене іще не помічає,
Та цукерки дуже любить це я знаю.
3
Усі хлопці до красуні із цукерками біжать
І тепер на нашу парту все записочки летять.
Та вона нікого з них не помічає,
Бо щоранку в школі я її стрічаю.

Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

-       Що ви знаєте про електронну музику і її виникнення?

-       Розкажіть про електронні музичні інструменти.

-       Розкажіть про свої враження від уроку.

Домашнє завдання. (виконується у коментарях до уроку)

-         Опишіть  можливості  синтезатора  як  музичного  інструменту нового  покоління.

-         У  вільний час  ознайомтесь з музикою Алли  Загйкевич. За  можливості  перегляньте  фільм  «Мамай» (реж. О. Саніч, 2002 р.)

-         Самостійно  віднайдіть  електронні обробки  класичної  музики. Обміняйтеся  записами  з однокласниками. Поміркуйте, в оформленні  яких  музичних  шкільних  заходів їх  можна  застосувати.

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 640 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[22.01.2018]
9 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол). Урок 23-24. Українське кіно (мультимедійний підручник) (0)
[22.01.2018]
Інформація щодо проведених заходів до відзначення Дня Соборності України В Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим (0)
[22.01.2018]
план заходів профілактики побутового травматизму серед педагогічного та учнівського колективів (0)
[22.01.2018]
Заходи з охорони праці у школі (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму (0)
[22.01.2018]
3. План заходів щодо запобігання аваріям, пожежам і нещасним випадкам виробничого характеру (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо пожежної безпеки у школі. (0)
[22.01.2018]
1. Попередження травматизму під час навчально-виховного процесу (0)
[19.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 22 – 26 січня 2018 р (0)
[18.01.2018]
Методкабинет отдела образования Константновской РГА – лучший в Донецкой области (0)
[18.01.2018]
"Избави нас, Господи, от чумы, голода, войны и...децентрализации" (0)
[17.01.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за січень 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[15.01.2018]
щодо виконання Регіонального плану заходів з відзначення 80-річчя від дня народження В’ячеслава Чорновола на грудень 2017 року – березень 20 (0)
[12.01.2018]
Про заплановані заходи з відзначення 100-річчя бою під Крутами (0)
[12.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 15 –19 січня 2018 р (0)
[12.01.2018]
"КУТЯ ІЗ-ЗА ГРАТ" Про проведення в Кіндратівській СШ тематичних заходів до Дня українського політв*язня (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (ppt-презентація до уроку) (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. Мультимедійний підручник (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Видеоурок 17-18. Мистецтво Бароко (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Урок 20. Українське бароко (Ppt-презентація до уроку за підручником Л.Масол) (0)
[06.01.2018]
Реєстрація на пробне ЗНО стартує 9 січня (0)
[03.01.2018]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Урок 19. Бароко: Музика (Ppt-презентація до уроку з відео і сканами сторінок підручника) (0)
[02.01.2018]
Відпочинок - теж мистецтво. Втома на роботі і безпека праці. (0)
[30.12.2017]
Державні свята й вихідні дні у 2018 році (0)
[30.12.2017]
Зимові канікули триватимуть із 30 грудня 2017 року до 09 січня 2018 року. План роботи (0)
[30.12.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки 19-20 (Ppt-презентація з відео) Жанри і стилі кіно (за підр.Л.Масол) (0)
[29.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 10-12 січня 2018 року (0)
[28.12.2017]
Мистецтво. 9 кл. (за підручником Л.Масол) Уроки 19-20. Жанри і стилі кіно (мультимедійний підручник) (0)
[28.12.2017]
ПЛАН ЗАХОДІВ з військово-патріотичного виховання на 2-й семестр 2017-2018навч.року (0)
[28.12.2017]
Про роботу з виконання Закону України «Про звернення громадян» у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів у 2017 році (0)
[28.12.2017]
Інтернет семінар-практикум«МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПЕДАГОГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ Й УЧНІ (0)
[26.12.2017]
В США ушел из жизни композитор Владимир Шаинский (0)
[22.12.2017]
Оподаткування новорічних подарунків (0)
[22.12.2017]
Краматорской школе присвоили имя легендарного директора (0)
[22.12.2017]
В Константиновке прошли общественные слушания по вопросу создания громады (0)
[22.12.2017]
16 навчальний тиждень. З 26 по 29 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[20.12.2017]
Звіт про проведення комплексу виховних заходів  в Кіндратівській СШ до Дня святого Миколая (0)
[18.12.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 17-18. Бароко. Ppt-презентація до уроку (0)
[16.12.2017]
Семінар-практикум «Медіаграмотність та критичне мислення на уроках мистецьких дисциплін» (0)
[16.12.2017]
Опорная школа в Ильиновке открыта официально. (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz