МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 21.09.2018, 12:12
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [680]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 12
Гостей: 12
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 32. Тема: Електронна  музика та її інструменти.
17.04.2017, 22:30

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 32. Тема: Електронна  музика та її інструменти.

Мета. Ознайомити з електронною музикою, електроінструментами  та   історією їх створення, знаходити  відмінності   між  електронними і звичайними інструментами,   розглянути   особливості електронної музики, навчити    розпізнавати на слух звучання електронних  інструментів, ознайомити    із    творчістю К. Штокхаузен

Розвивати вміння учнів уважно слухати музику, яку виконують електронні інструменти, та надавати характеристику   тембральному забарвленню та особливостям звучання    сучасних електронних інструментів, знаходити необхідну інформацію про різновиди електронних інструментів, розвивати вміння розпізнавати за зовнішнім   виглядом   та   на   слух електронні інструменти та порівнювати їх звучання зі звучанням звичайних інструментів.

Виховувати ціннісне ставлення до електронної музики, інтерес до історії створення електронних інструментів.

Тип уроку: комбінований, урок поглиблення в тему.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, мультимедійна   дошка, ілюстрації до музичних творів та пісні або мультимедійна    презентація,   зображення   музичних   електронних    інструментів.

Основні поняття для засвоєння: електронна музика, електроінструменти та їх відмінність від звичайних, особливості   електронної    музики.

Твори, що вивчаються на уроці:

·        К. Дебюссі, «Місячне світло» в електронній обр. Ісао Томіта;

·        саундтрек до к/ф «Мамай» А. Загайкевич

·        «Жити, щоб веселіш» муз. А. Олєйнікової вірші Н. Іванової.

Хід уроку

Вхід під музику К. Штокхаузен, цикл «Звук. 24 години дня. Година №13. Космічні пульси»

1.     Організаційний момент. Мотивація до навчання.

Сьогодні на вас чекає зустріч із електронними музичними   інструментами   нового    покоління.

2.      Актуалізація опорних знань. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:.

-         Що ви знаєте про електронну музику і її виникнення?

-         Розкажіть про електронні музичні інструменти.

-         Назвіть відомі вам інструменти, які мають пару - свій електронний аналог.

Елктронна  музика не  має  меж, її  звуки  народжуються  на  всіх  континентах. Чимало  нових  стилів   і  течій  з’явилися  на  батьківщині  надсучасних  технологій  - в Японії. Легендою  японської  електронної  музики  вважають  композитора й виконавця  Ісао  Томіта, який створює   на  синтезаторі   електронні  композиції   для  театру, кіно  та  телебачення. З  цією  метою  він  заснував  електронну  музичну  студію, де  він  записує  електронні  аранжування  класичної  музики, зокрема  «Танок  сніжинок» Клода  Дебюсі, «Картинки з виставки»  Модеста  Мусоргського. Його  інтерпретації  знайомих  мелодій   вражають  неперевершеним, абсолютно  новим  звучанням.

В  одному  з інтерв’ю  митець  зазначив: «Раніше  музикант  міг  оперувати  тільки  звуками  існуючих  інструментів. Однак  композитор не міг  створювати  звуки сам. Але  синтезатор  пропонує  нам  таку  саму  палітру  звуків, як і  палітра  фарб  у художника. А звуки синтезатора неможливо  уявити  заздалегідь. І в цьому   - море  можливостей. Візьмемо  для  прикладу  картини  Сальвадора  Далі. Іноді  в  них  поєднуються  реалістичні і фантастичні  образи. Так  само   в електронній  музиці».

Музичний  словничок

         Синтезатор – електронний  музичний  інструмент, який  синтезує звуки  за  допомогою  генераторів  звукових  хвиль.

         Інструмент    має  кілька  різновидів: цифрові, віртуальні, аналогові. Синтезатор у  вигляді   корпусу  з  клавіатурою називається  клавішним  синтезатором.

Слухання  музики.

Слухання К. Дебюссі «Місячне світло» (для  фортепіано з  відеорядом картин Клода Моне в електронній обр. Ісао Томіта)

У коментарях до уроку дайте выдповыды на питання:

-         Які  відчуття  викликає  електронна  музика?

-         Схарактеризуйте  її  особливості.

-         Які  засоби  виразності  переважають?

-         Порівняйте  фортепіанну і електронну   версії музики  К.Дебюссі:  чим   вони  відрізняються?

-         Доберіть  репродукції  пейзажів  відомих   художників, які  відповідають  характеру  музики.

-         Вигадайте  їм  назви.

Серед  українських  музикантів, які  створюють  електронну  музику  поряд із академічними  жанрами, вирізняється  молодий  композитор  Алла  Загайкевич. Вона  успішно  опанувала  сучасні  технології  звукоутворення. У  своїх  оригінальних  творах   вона  поєднує   комп’ютерні  засоби  із  звучанням  традиційних  інструментів. За  саундтрек  до  кінофільму  «Мамай» А.Загайкевич  була  нагороджена Національною  премією ім.. О.Довженка.

-         Пригадайте, що таке саундтрек?

Музичний  калейдоскоп

         Різновид  цифрових  інструментів   - домашній  синтезатор   -  призначений  для  аматорського  музикування  і  доступний  навіть  дитині. Залежно  від  кількості  регістрів  він  імітує  тембри  багатьох  інструментів, здатний  варіювати різні  оркестрові   звучання, здатен  автоматично  виконувати  інструментальний  супровід  мелодії. На  такому  синтезаторі  можна  співати  караоке. Натискаючи  спеціальні  кнопки  під  час  руху  від  нижніх  клавіш   до  верхніх, музикант – виконавець  може   змінювати  тембр, наприклад,  від  віолончелі до флейти, а також  додавати   за  бажанням  ритм  ударних – барабанів  чи  литавр.

Фізкультхвилинка «Релаксація. Музика океану».

Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу 

 

Виконання пісні  «Школярочка» муз. В.Завального, сл. Л. Листопад 

1
Кожен ранок я до школи з задоволенням біжу, 
Бо за партою одною із красунею сиджу.
Хоч вона мене чомусь не помічає,
Та мені всі хлопці заздрять добре знаю.
П-в
Школярочко, школярочко, пустунко чарівнице
Твоя щока в рум’яночках мені щоночі сниться.
Школярочко, красунечко не будь така жорстока
Школярочко, ласунечко смаглява, кароока.

І сьогодні у кишені шоколадку я несу,
Може раптом поталанить привернуть її красу.
Хоч вона мене іще не помічає,
Та цукерки дуже любить це я знаю.
3
Усі хлопці до красуні із цукерками біжать
І тепер на нашу парту все записочки летять.
Та вона нікого з них не помічає,
Бо щоранку в школі я її стрічаю.

Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

-       Що ви знаєте про електронну музику і її виникнення?

-       Розкажіть про електронні музичні інструменти.

-       Розкажіть про свої враження від уроку.

Домашнє завдання. (виконується у коментарях до уроку)

-         Опишіть  можливості  синтезатора  як  музичного  інструменту нового  покоління.

-         У  вільний час  ознайомтесь з музикою Алли  Загйкевич. За  можливості  перегляньте  фільм  «Мамай» (реж. О. Саніч, 2002 р.)

-         Самостійно  віднайдіть  електронні обробки  класичної  музики. Обміняйтеся  записами  з однокласниками. Поміркуйте, в оформленні  яких  музичних  шкільних  заходів їх  можна  застосувати.

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1119 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
[26.07.2018]
План виховної роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (0)
[17.07.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03 – 07 вересня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz