МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 23.03.2017, 06:25
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [590]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 28
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[15.11.2011]
Сценарий - приветствие для гостей семинара педагогов-организаторов (0)
Главная » Файлы » методические материалы

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 4 Аранжування академічної музики (за Л.Г.Кондратовою)
22.10.2016, 18:00

7 клас. Музичне мистецтво. Урок 4 Аранжування академічної музики (за Л.Г.Кондратовою)

Сьогодні на тебе чекає зустріч з інструментальним аранжуванням. Разом ми пригадаємо основні групи інструментів і притаманні їм темброві звучання.
Пориньмо у світ симфонічного аранжування!

ЗАВДАННЯ

У коментраях до уроку назви основні групи музичних інструментів та охарактеризуй притаманні їм темброві звучання.


В.А. Моцарт, австрійський композитор і представник класицизму, написав понад 50 симфоній.
Симфонія №40, соль-мінор — один із найвідоміших його творів. Написано симфонію 1788 року для оркестру, до складу якого входять флейта, два гобої, два кларнети, два фаготи, дві валторни та струнні інструменти. Складається твір із чотирьох частин, розміщених традиційно для класичного сонатно-симфонічного циклу.
У творах В.А. Моцарта відчувається унікальність оркестрування. Так, сольні партії з його творів виконують на скрипках, флейтах, гобоях і кларнетах, а весь оркестр інколи виконує лише супровід.

В.А. Моцарт. Симфонія №40, 1 частина

У коментарях до уроку проаналізуй цей твір за таким планом:
1. Розкажи про своє враження від прослуханого твору.
2. У чому, на твою думку, унікальність звучання оркестру?
3. Охарактеризуй темброву палітру та засоби музичної виразності твору.
4. Яка мелодія першої частини симфонії? Як змінювалася мелодія впродовж наступних трьох частин?


Щоб оцінити внесок В.А. Моцарта у світову скарбничку симфонічної музики, переглянь фрагменти фільму

Розрізняють аранжування народної музики та аранжування академічної музики.
Працюючи над обробкою музичного твору, аранжувальник використовує той вид аранжування, який допоможе найкраще зберегти композиторський задум. Так, можуть
змінюватися гармонія, темп, тембр, інші засоби виразності, інколи додаються вступ, кода (завершення твору) тощо.

Академічна музика — це тип музики, що належить до писемної композиторської традиції та використовує сформовані в XVII—XIX століттях музичні форми і жанри, інструментарій
і традиції виконавства. Протиставляється розважальній і народній музиці.
Термін «академічна музика» є спорідненим із терміном «класична музика».
Академічний стиль — стиль у мистецтві, що відповідає традиціям, стійким правилам та встановленим зразкам, які пройшли випробування часом.

Мабуть, ти помічав, що після обробки твору склад інструментів, на яких виконують композицію, може бути абсолютно іншим. Це приклад оркестрування.
Інструментування (оркестрування) — це переведення музики з одного інструментального складу на інший, в якому зберігається задум композитора. Так, вокальні твори пере-
творюються в інструментальні, а сольні (наприклад, написані для фортепіано) — на оркестрові чи ансамблеві номери тощо.
Процес інструментування вимагає від композитора знання специфіки музичних інструментів — їхніх технічних можливостей та виконавських прийомів.
Один із найважливіших етапів розвитку оркестрування пов’язаний із творчістю композиторів віденської класичної школи — І. Гайдна, В.А. Моцарта, Л. ван Бетховена. Визнаними майстрами інструменовки були Г. Берліоз, Р. Вагнер, М. Равель, М. Римський-Корсаков, Р. Штраус, С. Прокоф’єв, Д. Шостакович та інші.
Аранжування академічної музики — це видозмінення творів академічної класичної музики шляхом зміни деяких засобів виразності та додавання нових фрагментів твору.

Існує кілька різновидів академічного аранжування: інструментальне, вокальне (хорове) й електронне. В.А. Моцарт. Симфонія №40, 1 частина у виконанні естрадно-симфонічного оркестру під керівництвом П. Моріа (Франція).

Поль Моріa (фр. Paul Mauriat) * 5 березня 1925 року, Марсель, Франція — 3 листопада 2006 року, Франція) — французький композитор, аранжувальник і диригент,

спеціалізувався на легкій музиці.

Моріа народився та виріс у Марселі, Франція. Батько був поштовим інспектором і любив грати на фортепіано та скрипці. Поль почав грати в чотири роки, а вже в десять вступив до Паризької Консерваторії. Під час Другої світової війни.  Моріа заснував танцювальну групу, з якою гастролював Європою.

Протягом свого життя Моріа написав більш як 150 інструментальних композицій та пісень.

У його доробку є багато аранжувань відомих світових шедеврів.
Порівняй звучання класичного симфонічного оркестру та оркестрування П. Моріа для естрадно-симфонічного оркестру.

В 1997  році Моріа було нагородженоОрденом мистецтв і літератцри  від Міністерства культури ранції. Поль продав понад сорок мільйонів альбомів і провів двадцять вісім концертів у Японії з 1969 по 1998 роки.

 

 

Виконання пісні.

Пригадай разом із друзями мелодію пісні В. Івасюка «Червона рута». Увімкни фонограму і спробуй виконати сольно куплет пісні.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Що таке аранжування академічної музики?
 У чому особливість аранжування академічної музики?
 Охарактеризуй оркестрування В.А. Моцарта.
 Розкажи про свої враження від сучасного аранжування академічної музики Поля Моріа.
 Що таке оркестрування?
Послухай твори академічної музики в сучасній обробці. Спробуй визначити, що змінилося в новому творі. Приєднайся до проекту наших друзів.

 

 

Джерело:

1. Кондратова Л.Г.
К 64 Музичне мистецтво : підручник для 7 кл. загальноосвіт.
навч. закл. / Л.Г. Кондратова. — Тернопіль : Навчальна
книга — Богдан, 2015. — 208 с. :

2. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%D0%9C%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B0

3. https://www.youtube.com/watch?v=BDCHsOUt4TI

4. https://www.youtube.com/watch?v=jZRQIK_XWdw

5. https://www.youtube.com/watch?v=e_wnbg2xjvU

6. https://www.youtube.com/watch?v=cj8zei61d8s

7. https://www.youtube.com/watch?v=Ui6bYU2HO4A

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 178 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[20.03.2017]
Відомість надання інформації з національно-патріотичного виховання березень 2017 (0)
[20.03.2017]
Про відзначення 100-річчя утворення Української Центральної Ради та 100-річчя подій української революції (0)
[17.03.2017]
План заходів щодо відзначення року української мови в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[14.03.2017]
Заходи до Дня українського добровольця (0)
[11.03.2017]
27 навчальний тиждень. З 20 по 24 березня 2017 року (0)
[09.03.2017]
Шевченківське свято в Кіндратівській СШ (0)
[07.03.2017]
Театр танцю "Надія" Театр пісні "Веселка" та Театр пісні "Козачата" привітали з 8 Березня (0)
[05.03.2017]
26 навчальний тиждень. З 13 по 17 березня 2017 року (0)
[03.03.2017]
План заходів щодо святкування 85-річчя Донецької області в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.03.2017]
Кругообіг брехні в освіті.В. Громовий: МАРАЗМ № 23. Радянський event-менеджмент (0)
[27.02.2017]
Лідери шкіл побували на льодовій арені «Альтаїр» в м. Дружківка (0)
[27.02.2017]
Семінар-практикум для педагогів-організаторів за темою: «Національно-патріотичне виховання у призмі викликів сучасності" (0)
[23.02.2017]
25 навчальний тиждень. З 6 по 10 березня 2017 року (0)
[21.02.2017]
День рідної мови (0)
[21.02.2017]
Матеріали семінару педагогів-організаторів з патріотичного виховання (0)
[19.02.2017]
24 навчальний тиждень. З 27 лютого по 3 березня 2017 року (0)
[19.02.2017]
МОН призвали присоединиться к запрету Вконтакте (0)
[19.02.2017]
Педагоги "из народа": учителя без педобразования (0)
[18.02.2017]
23 навчальний тиждень з 20 по 24 лютого 2017 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[11.02.2017]
В об'єктиві натураліста -2017. Білокузьминівські крейдяні скелі - перлина Донбасу (0)
[02.02.2017]
22 навчальний тиждень. З 13 по 17 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[27.01.2017]
21 навчальний тиждень. З 06 по 10 лютого 2017 р. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №21 (0)
[25.01.2017]
Преподаватель константиновской районной школы искусств объявила голодовку (0)
[25.01.2017]
Програма "Мистецтво" для 5-9 класів (МОН) - переглянути і скачати (0)
[24.01.2017]
Для Надежды Анатольевны. Театр танца "НАДЕЖДА" (скачать) (0)
[21.01.2017]
20 навчальний тиждень. З 30 січня по 03 лютого 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[18.01.2017]
Матеріали для скачування педагогам-організаторам Костянтинівського району (0)
[16.01.2017]
План районних масових заходів на ІІ півріччя 2016-2017 навчального року (0)
[15.01.2017]
Ювілейні та пам'ятні дати. 2017 р. (0)
[15.01.2017]
Перспективи виховної роботи в навчальних закладах Донеччини (0)
[14.01.2017]
В Кондратовской школе — новый автобус (фото, видео по материалам газеты "ДНЛ") (0)
[13.01.2017]
7 клас. Музичне мистецтво. Урок 19 Тема. Рок-н-рол. (0)
[13.01.2017]
19 навчальний тиждень. З 23 по 27 січня 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №19 (0)
[08.01.2017]
18 навчальний тиждень. З 16 по 20 січня 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №18 (0)
[06.01.2017]
План проведення заходів з нагоди відзначення Дня Європи в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформ (0)
[02.01.2017]
17 навчальний тиждень. З 10 по 13 січня 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №17 (0)
[25.12.2016]
16 навчальний тиждень. З 26 по 30 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[24.12.2016]
Підвищення посадових окладів та ставок заробітної плати всім педпрацівникам на 2 тарифні розряди (0)
[20.12.2016]
Звіт про проведення тижня англійської мови у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прог (0)
[19.12.2016]
ПЛАН РАБОТЫ Кондратовской СШ на зимних каникулах 2016-2017 уч.года (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz