МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 20.04.2018, 22:05
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [665]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 101
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
Главная » Файлы » методические материалы

8 клас. Мистецтво. Урок 19. Бароко: Музика (за підручником Л.Масол)
07.12.2016, 23:00

8 клас. Мистецтво. Урок 19. Бароко: Музика

(за підручником Л.Масол)

Презентація до уроку (он-лайн)

Презентація до уроку - скачати

Георг Фридрих Гендель оратория "Мессия"

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дати відповіді та виконати завдання зі сторінки 103 підручника

 

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3297 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 2
avatar
2
1.Якi жанри музики набули розвитку в эпоху бароко 
1.Провідне місце в бароковій музиці посідають музично театральні жанри, насамперед опера. Це було пов'язано з прагненням до драматичної виразності та синтезу мистецтв. Серед авторів барокових опер такі майстри, як Алессандро Скарлатті (1660–1725), Георг Фрідріх Гендель, Клаудіо Монтеверді та інші. Перші опери писалися переважно на героїко-міфологічні чи легендарно-історичні сюжети з чітким розподілом сценічної дії і музики. Італійська опера продемонструвала — від переважання зовнішньої декоративності до глибокого драматизму (М. А. Честі) та реалістичних тенденцій (пізній К. Монтеверді). Італійська опера культивувалася і в інших країнах Європи, проте вже у XVII столітті виділилися як національні явища німецька опера (Р. Кайзер) та французька лірична опера (Жан Батіст Люллі). 
Серед інших монументальних жанрів — жанр ораторії, що досяг піку свого розвитку в роботах Й. С. Баха та Генделя. Опери та ораторії часто використовували схожі музичні форми, як наприклад, арія da capo. У сфері культової музики значне місце зберігали такі жанри як меси і пасіони, менш популярними стали [мотет]и, проте досить популярні стали протестантські кантати, серед їх авторів і Й. С. Бах. 
Одночасно з'являється тенденція до відділення музики від слова. Виникають масштабні циклічні форми — концерти, сюїти, сонати. Концерти писалися як для одного інструмента з оркестром, так і concerto grosso, в якому невелика група інструментів соло контрастує з повним ансамблем. Інструментальні сонати та сюїти були написані як для окремих інструментів, так і для камерних оркестрів. В сюїтах чергуються увертюри театрального характеру, фуги, імпровізаційні п'єси та танцювальні жанри. 
Твори для клавішних досить часто писалися композиторами для власної розваги або як навчальний матеріал. Такими роботами є зрілі твори Й. С. Баха, загальновизнані інтелектуальними шедеврами ери бароко: «Добре темперований клавір», «Гольдберг-Варіації» і «Мистецтво фуги». 
2.Пояснiть як,вiдбуваеться полiфонiчний розвиток у музицi? 
2.Поліфоні́я (від грец. poly — багато і phone — звук) — вид багатоголосся, у якому окремі мелодії, або групи мелодій мають самостійне значення і самостійний інтонаційно-ритмічний розвиток, зберігаючи рівноправність голосів та незбігання в різних голосах каденцій, цезур, кульмінацій, акцентів та ін. 
Поліфонію поділяють на 
Подголоскова поліфонія, при якій разом з основною мелодією звучать її підголоски, тобто її варіанти. 
Імітаційна поліфонія, при якій основна тема звучить спочатку в одному голосі, а потім, можливо, зі змінами, з'являється в інших голосах (при цьому основних тем може бути декілька). Форма, в якій тема повторюється без змін, називається каноном. Найрозвиненішої форми імітаційної поліфонії досягається в фугах. 
Контрастно-тематична поліфонія (абополімелодізм), при якій одночасно звучать різні мелодії. 
Збереглися зразки європейської поліфонічної музики IX століття - органуми. У XIII - XIV століттях поліфонія найяскравіше проявилася в мотеті. У XV-XVI століттях поліфонія стає нормою для всієї європейської музики, як церковної (багатоголосної), так і світської. Найвищого розквіту поліфонічна музика досягла у творчості Генделя і Й.С. Баха в XVII-XVIII століттях (особливо в жанрі фуги). Після Й.С. Баха розквіт гомофонного складу витісняє поліфонічне письмо, і наступний підйом інтересу до поліфонії починається тільки в другій половині XIX століття. Імітаційна поліфонія, що орієнтується на Баха і Генделя, часто використовувалася композиторами XX століття  (Гіндеміт, Шостакович, Стравінський та ін.) 
Поліфонією також називають навчальну дисципліну, що вивчає закономірності поліфонії 
3.Що е основою розвитка жанру концерту ? Для яких iнструментiв композитори писали концерти в епоху бароко? 
3.Слово «бароко» ймовірно походить від португальського perola barroca- перлина химерної форми. 
В історії музики термін «бароко» вперше використав німецький музикознавець Курт Закс 1919 року. До 1960-х років правомірність застосування єдиного терміна для творів таких різних композиторів, як наприклад Якопо Пері, Доменіко Скарлатті та Й. С. Бах була предметом суперечки. Деякі музикознавці вважають, що необхідно розділяти бароко на безпосередньо період бароко і на період маньєризму, з метою узгодження з поділом, що застосовується у образотворчих мистецтвах. Радянська музикознавча традиція розглядає бароко, як стиль, що співіснував з класицизмом, частково у протистоянні, частково у взаємодії
avatar
1
15 Травня
                                                                  Домашня Робота
Сердюка Артема
1.Якi жанри музики набули розвитку в эпоху бароко
1.Провідне місце в бароковій музиці посідають музично театральні жанри, насамперед опера. Це було пов'язано з прагненням до драматичної виразності та синтезу мистецтв. Серед авторів барокових опер такі майстри, як Алессандро Скарлатті (1660–1725), Георг Фрідріх Гендель, Клаудіо Монтеверді та інші. Перші опери писалися переважно на героїко-міфологічні чи легендарно-історичні сюжети з чітким розподілом сценічної дії і музики. Італійська опера продемонструвала — від переважання зовнішньої декоративності до глибокого драматизму (М. А. Честі) та реалістичних тенденцій (пізній К. Монтеверді). Італійська опера культивувалася і в інших країнах Європи, проте вже у XVII столітті виділилися як національні явища німецька опера (Р. Кайзер) та французька лірична опера (Жан Батіст Люллі).
Серед інших монументальних жанрів — жанр ораторії, що досяг піку свого розвитку в роботах Й. С. Баха та Генделя. Опери та ораторії часто використовували схожі музичні форми, як наприклад, арія da capo. У сфері культової музики значне місце зберігали такі жанри як меси і пасіони, менш популярними стали [мотет]и, проте досить популярні стали протестантські кантати, серед їх авторів і Й. С. Бах.
Одночасно з'являється тенденція до відділення музики від слова. Виникають масштабні циклічні форми — концерти, сюїти, сонати. Концерти писалися як для одного інструмента з оркестром, так і concerto grosso, в якому невелика група інструментів соло контрастує з повним ансамблем. Інструментальні сонати та сюїти були написані як для окремих інструментів, так і для камерних оркестрів. В сюїтах чергуються увертюри театрального характеру, фуги, імпровізаційні п'єси та танцювальні жанри.
Твори для клавішних досить часто писалися композиторами для власної розваги або як навчальний матеріал. Такими роботами є зрілі твори Й. С. Баха, загальновизнані інтелектуальними шедеврами ери бароко: «Добре темперований клавір», «Гольдберг-Варіації» і «Мистецтво фуги».
2.Пояснiть як,вiдбуваеться полiфонiчний розвиток у музицi?
2.Поліфоні́я (від грец. poly — багато і phone — звук) — вид багатоголосся, у якому окремі мелодії, або групи мелодій мають самостійне значення і самостійний інтонаційно-ритмічний розвиток, зберігаючи рівноправність голосів та незбігання в різних голосах каденцій, цезур, кульмінацій, акцентів та ін.
Поліфонію поділяють на
Подголоскова поліфонія, при якій разом з основною мелодією звучать її підголоски, тобто її варіанти.
Імітаційна поліфонія, при якій основна тема звучить спочатку в одному голосі, а потім, можливо, зі змінами, з'являється в інших голосах (при цьому основних тем може бути декілька). Форма, в якій тема повторюється без змін, називається каноном. Найрозвиненішої форми імітаційної поліфонії досягається в фугах.
Контрастно-тематична поліфонія (абополімелодізм), при якій одночасно звучать різні мелодії.
Збереглися зразки європейської поліфонічної музики IX століття - органуми. У XIII - XIV століттях поліфонія найяскравіше проявилася в мотеті. У XV-XVI століттях поліфонія стає нормою для всієї європейської музики, як церковної (багатоголосної), так і світської. Найвищого розквіту поліфонічна музика досягла у творчості Генделя і Й.С. Баха в XVII-XVIII століттях (особливо в жанрі фуги). Після Й.С. Баха розквіт гомофонного складу витісняє поліфонічне письмо, і наступний підйом інтересу до поліфонії починається тільки в другій половині XIX століття. Імітаційна поліфонія, що орієнтується на Баха і Генделя, часто використовувалася композиторами XX століття  (Гіндеміт, Шостакович, Стравінський та ін.)
Поліфонією також називають навчальну дисципліну, що вивчає закономірності поліфонії
3.Що е основою розвитка жанру концерту ? Для яких iнструментiв композитори писали концерти в епоху бароко?
3.Слово «бароко» ймовірно походить від португальського perola barroca- перлина химерної форми.
В історії музики термін «бароко» вперше використав німецький музикознавець Курт Закс 1919 року. До 1960-х років правомірність застосування єдиного терміна для творів таких різних композиторів, як наприклад Якопо Пері, Доменіко Скарлатті та Й. С. Бах була предметом суперечки. Деякі музикознавці вважають, що необхідно розділяти бароко на безпосередньо період бароко і на період маньєризму, з метою узгодження з поділом, що застосовується у образотворчих мистецтвах. Радянська музикознавча традиція розглядає бароко, як стиль, що співіснував з класицизмом, частково у протистоянні, частково у взаємодії
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.04.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді (0)
[17.04.2018]
Відеоролік "У тебе завжди є вибір" на конкурс соціально-правової реклами в рамках районної гри "ПРАВОВИЙ БРЕЙН-РИНГ 2018" (0)
[15.04.2018]
19 мая в поселке Торское Лиманского района состоится областной этап соревнований «Сокол» («Джура») (0)
[15.04.2018]
В Дружковке впервые выступят Киевский симфонический оркестр и хор (0)
[09.04.2018]
Цены на развлечения в парке «Юбилейном» в Краматорске (0)
[07.04.2018]
Учні-пільговики Кіндратівської спецшколи отримали Великодні подарунки (0)
[06.04.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 16 - 20 квітня 2018 р (0)
[30.03.2018]
30 навчальний тиждень з 16 по 20 квітня 2018 року (0)
[30.03.2018]
Мистецтво. 9 клас (за Л.Масол). Уроки 31-32. Мистецтво в діалозі культур (мультимедійний підручник) (0)
[29.03.2018]
Кластер «Цифровий дизайн» обласної творчої лабораторії «Сучасні освітні тренди» (0)
[29.03.2018]
Правила користування мережею Інтернет в закладі загальної середньої освіти (0)
[26.03.2018]
ЗУСТРІЧ КІНДРАТІВСЬКИХ ШКОЛЯРІВ З КАПІТАНОМ ПОЛІЦІЇЇ О.В.ДУЖАК (0)
[22.03.2018]
Людмила Чичук: Крим – це наша земля… (0)
[22.03.2018]
План заходів з відзначення 32-ї річниці трагедії на Чорнобильській АЕС в закладах середньої освіти Костянтинівського району (0)
[22.03.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 26 березня – 30 березня 2018 року (0)
[22.03.2018]
Календар знаменних і пам*ятних дат. Квітень 2018 року (0)
[22.03.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за березень 2018 р. по Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів (0)
[22.03.2018]
Концерт Лауреата міжнародних конкурсів Людмили ЧИЧУК (фортепіано) в Кіндратівському будинку культури 26.03.2018 о 15:00 (0)
[21.03.2018]
Про реалізацію правопросвітницького проекту «Я маю право» (0)
[19.03.2018]
Про реалізацію плану заходів  у Кіндратівській спеціалізованій  школі І-ІІІ ступенів з поглибленим  вивченням інформатики та програмуванн (0)
[19.03.2018]
Про попередження злочинності й правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивч (0)
[17.03.2018]
План роботи на весняні канікули з 02.04 по 06.04.2018 року (0)
[16.03.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 19 – 23 березня 2018 року (0)
[16.03.2018]
Про проведені заходи щодо відзначення Дня українського добровольця в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[13.03.2018]
В Славянске жителей города приглашают на концерт, который организовывает военный оркестр (0)
[13.03.2018]
Графиня Вокала. Краматорчане о Галине Евграфовой: «Это был очень светлый и бескорыстный человек» (0)
[11.03.2018]
Новые правила зачисления в первый класс (0)
[11.03.2018]
Прощание с выдающимся педагогом по вокалу Галиной Евграфовой пройдет в Краматорске 13 марта (0)
[10.03.2018]
9 березня - 204-а річниця з Дня народження Тараса Шевченка (0)
[08.03.2018]
Мистецтво. 9 клас (за Л.Масол). Уроки 29-30. Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки (0)
[02.03.2018]
У школі відзначено Всесвітній день дикої природи (0)
[02.03.2018]
Заходи до Дня професійного сержанта України (0)
[02.03.2018]
Го міжнародного дня "Нуль дискримінації" (0)
[02.03.2018]
Заходи до Всесвітнього дня цивільної оборони (0)
[02.03.2018]
Заходи до Міжнародного дня боротьби з наркоманією (0)
[23.02.2018]
9 клас. Мистецтво. Уроки 27-28. Фотомистецтво та реклама (за підручником Л.Масол. Електронний підручник+відеофайли) (2)
[21.02.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДНЯ РІДНОЇ МОВИ В КІНДРАТІВСЬКІЙ СШ (0)
[20.02.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за лютий 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів (0)
[17.02.2018]
Свято Колодія (0)
[16.02.2018]
План роботи школи (масові заходи) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz