МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 24.11.2017, 02:09
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [652]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 66
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

8 клас. Мистецтво. Уроки 26-27. Романтизм в образотворчому мистецтві
31.12.2016, 01:34

8 клас. Мистецтво. Уроки 26-27. Романтизм в образотворчому мистецтві

Презентація до уроку онлайн

Презентація до уроку - скачати

Романтизм в образотворчому мистецтві

ЗАВДАННЯ, У коментарях до уроку обговоріть з друзями питання: У яких випадках про людину кажуть «романтик»? Як ви розумієте це слово?

Впродовж XIX ст. мистецтво у країнах Єврони отримує нові соціальні імпульси, а також збільшується прошарок інтелігенції. Це нові енергійні дійові особи на арені суспільного життя. Наукові відкриття спричинили руйнування традиційних стабільних уявлень людей про світобудову, притаманну Просвітництву з його культом розуму і механістичною картиною світу. У мистецтві на противагу класицизму виникає романтизм, якому властиві прагнення до свободи, інтерес до зображення сильних пристрастей, заглиблення у сферу людського духу.

 

Якщо класицизм згідно з ідеалами Просвітництва спирається на універсальні мистецькі зразки й канони гармонійності, то романтизм відображає конфлікт між ідеалом і реальністю. Риси творів епохи класицизму — велич, ретельне вимальовування деталей, статичність фігур — відходять у минуле. Надмірному раціоналізму в мистецтві романтики намагалися протиставити емоційно багатий духовний світ людини — неординарної особистості. Відмовляючись від класичних норм, вони ідеалізували й поетизували природу, історичну минувшину, їх приваблювала народна творчість, міфологія, екзотика Сходу. Романтики здебільшого ідеалізують минуле, що не повернеться, або недосяжне і невідоме майбутнє.

Романтизм мав надзвичайно яскраве вираження в усіх видах мистецтва. Як літературно-художній напрям він набув поширення у Франції (романи О. Дюма і В. Гюго, картини Е. Делакруа і Т. Жеріко), Німеччині (новели Е.-Т.-А. Гофмана, краєвиди К.-Д. Фрідріха), в Англії (романи В. Скотта, поезія Дж. Байрона, нейзажі В. Тернера і В. Блейка), Іспанії (живопис і графіка Ф. Гойі), Росії (поезія М. Лєрмонтова, картини К. Брюлова, І. Айвазовского). Романтичні властивості виявлялися по-різному у творчості видатних художників, представників національних шкіл.

Французьких живописців приваблювати героїчна тематика з драматичним змістом. Вони обирали для своїх образів загострені ситуації, моменти вищого напруження духовних сил людини. В історичному жанрі романтики зображувати баталії, що оспівували людські подвиги, торжество перемоги.

Лідер романтизму в образотворчому мистецтві Ежен Делакруа звертався до історичних сюжетів. Згідно з моратьними принципами він не уникав трагічних сторінок революційних подій, зображуючи народ, який бореться за свою Батьківщину. Картина «Свобода на барикадах» — своєрідний маніфест волелюбних парижан: жінка з французьким прапором в руці, що закликає захисників барикади на вирішачьний бій, перетворюється на символ свободи.

Творчість Теодора Жеріко, палкого прихильника героїки наполеонівської доби, сповнена пристрастю до динамічних подій і ситуацій. З яскраво вираженою динамікою він зображував улюблених ним коней. Картина «Поранений кірасир» розкриває не тріумф перемоги, а романтичну долю бійця, який змушений покинути поле бою.

ЗАВДАННЯ, У Коментарях до уроку висловіть свої враження:

1.Що вас вразило в картині Е. Делакруа? Які емоції вона викликає? Яка роль кольорового контрасту в посиленні експресії? 

2.Проаналізуйте композицію і колорит картини Т. Жеріко. Зверніть увагу на контраст світла й тіні, динаміку.

До якого жанру можна віднести ці картини? Поміркуйте, чи може батальний жанр включати елементи інших жанрів — портретного, пейзажного, побутового, анімалістичного, натюрморту? Поясніть власну думку.

Для митців-романтиків природа була особливою цінністю, її вільна і нескорена стихія заворожувала, збігалася з людськими пристрастями, викликала поклоніння. Отже, в образотворчому мистецтві улюбленим жанром стає пейзаж, у якому художні образи природи віддзеркалюють складні людські переживання, мрії. У романтичних пейзажах зображували схід і захід сонця, таємничі ліси, захмарене небо з райдугою, морські бурі, гірські неприступні скелі, місячні ночі, водоспади та руїни.

Картини німецького художника Каспара Давида Фрідріха, творця романтичного краєвиду, можна назвати «пейзажами душі». Він писав марини, зображав гори й ліси, оспівуючи ідею безмежності світу, яку людина прагне осягнути. Як справжнього романтика, його увагу привертала таємнича атмосфера вечора чи ночі, адже для людини — це час роздумів і мрій. Картина «На вітрильнику» передає вічне устремління людини пізнати далекі світи. Силуети чоловіка й жінки ніби манять у морську далечінь, куди спрямовано їхні погляди...

ЗАВДАННЯ, У Коментарях до уроку висловіть свої враження:

Яка емоційна атмосфера марини? Чи надихає вона на мрії про далекі подорожі? Як живописець відтворив глибину простору, вирішив плановість? Який вид перспективи застосовано художником?

У жанрі пейзажу високої майстерності досягнув англійський романтик Вільям Тернер, для якого улюбленими живописними ефектами стали золоте світло сходу і заходу сонця, яскраве полум’я, густі тумани, дощ, пара. Саме такі дивовижні повітряні стихії художник намагався відобразити на своїх полотнах і викликати незабутні емоційні переживання у глядача в момент їх сприймання.

ЗАВДАННЯ, У Коментарях до уроку висловіть свої враження:

Яке ваше враження від картини Тернера? Схарактеризуйте її колорит. Якими живописними засобами досягнуто відчуття палаючої стихії вогню?

Фантастичні мотиви пронизують творчість англійського поета і художника Вільяма Блейка. У своїх живописних і графічних композиціях він створює свою особливу систему образності на основі міфології. Незвичні малюнки митця до власних віршів, відображаючи безмежний світ його уяви, доповнювали поетичну виразність мистецтва слова завдяки неповторному синтезу шрифту, візуального образу й орнаменту. Оригінальність митця виявляється і в ілюструванні творів інших авторів. Наприклад, блакитно-прозорі акварелі до «Божественної комедії» Дайте з видовженими, майже безтілесними фігурами, що виникають ніби з туману, схожі на міражі, викликають відчуття меланхолії.

ЗАВДАННЯ, У Коментарях до уроку висловіть свої враження:

Що незвичного в ілюстраціях В. Блейка? Це реальний світ чи фантастичний? Поясніть свою думку.

Романтичний живопис російських художників виявився насамперед у пейзажах і портретах. Він вирізняється артистичною свободою в пошуку й трактуванні нових тем, знахідками у сфері освітлення і кольору. Чимало російських митців тієї доби були пов’язані з Україною.

Ліризмом проникнуті образи російського живописця Карла Брюлло-ва, наставника багатьох українських художників, які вчилися в Санкт-Петербурзькій Академії мистецтв: Івана Сошенка, Аиоллона Мокриць-кого, Тараса Шевченка та інших. З уроків літератури вам відомо про важливу участь К. Врюллова у викупі з кріпацтва його улюбленого учня Тараса Шевченка.

На картині «Вершниця& К. Брюллов зобразив двох різних за віком сестер: старшу на вороному коні й молодшу, що з подивом і захопленням дивиться на неї.

ЗАВДАННЯ: У Коментарях до уроку:

Що можна розповісти про зображених на картині персонажів?

До якого жанру її можна віднести — побутового чи портретного?

Які деталі посилюють романтичність образів?

Зверніть увагу на одяг персонажів. Композиція динамічна чи статична?

Як художник передав у ній рух?

Яку роль відіграють фігури тварин?

Художник Аполлон Мокрицький, родом з Полтавщини, належав до кола передової української та російської інтелігенції. Художник навчався в Ніжинському ліцеї разом з М. Гоголем, згодом у Санкт-Петербурзькій Академії мистецтв. Він товаришував з Шевченком і також відіграв значну роль у його долі під час звільнення. Прихильник академізму в живописі, він створив галерею портретів своїх сучасників, переважно людей творчої праці, а також портрети жінок, які позначені духом романтичної піднесеності.

 

ЗАВДАННЯ (Виконується у коментарях до уроку):

Порівняйте два жіночі портрети. Зверніть увагу на зовнішність, вираз обличчя, позу, манерутриматися, костюми й деталі оточення. Як вони допомагають художнику передати характери жінок? В якому з портретів є українські мотиви? Назвіть, які саме.

Творчість Василя Штернберга, російського художника та німця за походженням, забарвлена ідеалами романтизму, який для передових кіл його сучасників став справжнім синонімом патріотизму. Під час навчання в Санкт-Петербурзькій академії він приїжджав в Україну, де жив у садибі Г. Тарновського в с. Качанівка на Чернігівщині й писав свої етюди й картини. Обдарований юнак познайомився і подружився з Т. Шевченком. Також виконав ілюстрації до першого видання його «Кобзаря» (1840), декілька портретів українського поета.

Художник був одним з перших живописців, хто відкрив мачьовничість українських краєвидів і народного побуту. У пейзажах В. Штернберга відчутно схвильовані почуття, що переживав художник перед красою природи, оспівуючи багатство її мотивів і форм.

Твори на українську тематику, а саме «Вітряки в степу», «Ярмарок в Ічні», «Пастушок», «Переправа через Дніпро під Києвом» та інші — є поетичними, що притаманно романтикам, і водночас — реалістичними.

Ім’я чи не найвідомішого у світі з російських художників Івана (Ова-неза) Айвазовского нерозривно пов’язане з морем. Він народився в Криму, у Феодосії, у вірменській родині, і залишив рідному місту в дар свій будинок-галерею та 125 картин. Українська тематика відображена художником у картинах «Чумацький обоз», «Український пейзаж». З шести тисяч художніх творів митця більшість — марини.

ВИСНОВОК, Отже, романтизм розширив горизонти художньої образності й виразо-вості, дав волю уяві й фантазії митців. Він опоетизував життя, привніс дух свободи в найширшому її розумінні: не лише вивільнив митця від академічних канонів, а й виборов право на вільне вираження почуттів.

Мистецька скарбничка

Романтизм (фр. гота拾Бгпе — від «роман», що буквально означає «романський», дивне, неймовірне) — художній напрям, протилежний класицизму, з превалюванням емоційного, фантастичного; відображає конфлікт між ідеалом і реальністю.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (Виконується у коментарях до уроку):

1. Назвіть представників романтизму в образотворчому мистецтві.

2. У яких жанрах живопису яскраво виразився стиль романтизм?

3. До яких тем зверталися у своїй творчості художники-романтики?

4. порівняйте романтизм із класицизмом, визначте відмінні риси, наведіть приклади.

5. Самостійно дослідіть творчість митця, який привернув вашу увагу найбільше, і підготуйте розповідь про нього з демонстрацією слайд-шоу.

 

Це матеріал з підручника Мистецтво 8 клас Масол

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 2814 | Загрузок: 0 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 4
avatar
4
15 Травня
             Домашня робота
Сердюка Артема 
1. Назвіть представників романтизму в образотворчому мистецтві.
1.Лідер романтизму в образотворчому мистецтві Ежен Делакруа звертався до історичних сюжетів. Згідно з моратьними принципами він не уникав трагічних сторінок революційних подій, зображуючи народ, який бореться за свою Батьківщину. Картина «Свобода на барикадах» — своєрідний маніфест волелюбних парижан: жінка з французьким прапором в руці, що закликає захисників барикади на вирішачьний бій, перетворюється на символ свободи.
2.У яких жанрах живопису яскраво виразився стиль романтизм?
2.Романтизм мав надзвичайно яскраве вираження в усіх видах мистецтва. Як літературно-художній напрям він набув поширення у Франції (романи О. Дюма і В. Гюго, картини Е. Делакруа і Т. Жеріко), Німеччині (новели Е.-Т.-А. Гофмана, краєвиди К.-Д. Фрідріха), в Англії (романи В. Скотта, поезія Дж. Байрона, нейзажі В. Тернера і В. Блейка), Іспанії (живопис і графіка Ф. Гойі), Росії (поезія М. Лєрмонтова, картини К. Брюлова, І. Айвазовского). Романтичні властивості виявлялися по-різному у творчості видатних художників, представників національних шкіл
3. До яких тем зверталися у своїй творчості художники-романтики?
3.Творчість Теодора Жеріко, палкого прихильника героїки наполеонівської доби, сповнена пристрастю до динамічних подій і ситуацій.
3.З яскраво вираженою динамікою він зображував улюблених ним коней. Картина «Поранений кірасир» розкриває не тріумф перемоги, а романтичну долю бійця, який змушений покинути поле бою. 
Картини німецького художника Каспара Давида Фрідріха, творця романтичного краєвиду, можна назвати «пейзажами душі». Він писав марини, зображав гори й ліси, оспівуючи ідею безмежності світу, яку людина прагне осягнути. Як справжнього романтика, його увагу привертала таємнича атмосфера вечора чи ночі, адже для людини — це час роздумів і мрій. Картина «На вітрильнику» передає вічне устремління людини пізнати далекі світи. Силуети чоловіка й жінки ніби манять у морську далечінь, куди спрямовано їхні погляди.
4.Порівняйте романтизм із класицизмом, визначте відмінні риси, наведіть приклади.
4.У романтизмі немає такої чіткості, у ньому існують відтінки, напівтони. Класицизм — це система, а романтизм — ні. Класицизм (від лат. Classicus — зразок) — напрям, що виник в європейському мистецтві і літературі XVII століття, що спиралося на культ розуму і уявлення про абсолютний характер естетичного ідеалу. Головне завдання класицизму — максимально можливе наближення до цього ідеалу, найбільш повне вираження отримав в античності. Риси класицизму: 1) правило «трьох єдностей»: єдність дії, єдність часу, єдність місця; 2) поділ на жанри: «високий» (трагедія, ода) і «низький» (комедія, байка); 3) протиставлення обов’язку почуттям, вимога жертвувати особистими бажаннями заради суспільного блага. Романтизм — творчий метод і художній напрям в російській, європейській та американській літературі кінця XVIII — першої половини XIX століття. Головний предмет зображення — людина, особистість. Риси романтизму: 1) романтичний герой — сильна, неординарна натура, людина, збурений пристрастями, пристрасно прагне до свободи; 2) конфлікт між героєм і суспільством; 3) екзотична, незвичайна, бурхлива природа; 4) винятковий герой у виняткових обставинах.
avatar
3
1. Назвіть представників романтизму в образотворчому мистецтві. 
Лідер романтизму в образотворчому мистецтві Ежен Делакруа звертався до історичних сюжетів. Згідно з моратьними принципами він не уникав трагічних сторінок революційних подій, зображуючи народ, який бореться за свою Батьківщину. Картина «Свобода на барикадах» — своєрідний маніфест волелюбних парижан: жінка з французьким прапором в руці, що закликає захисників барикади на вирішачьний бій, перетворюється на символ свободи. 
2. У яких жанрах живопису яскраво виразився стиль романтизм?
Романтизм мав надзвичайно яскраве вираження в усіх видах мистецтва. Як літературно-художній напрям він набув поширення у Франції (романи О. Дюма і В. Гюго, картини Е. Делакруа і Т. Жеріко), Німеччині (новели Е.-Т.-А. Гофмана, краєвиди К.-Д. Фрідріха), в Англії (романи В. Скотта, поезія Дж. Байрона, нейзажі В. Тернера і В. Блейка), Іспанії (живопис і графіка Ф. Гойі), Росії (поезія М. Лєрмонтова, картини К. Брюлова, І. Айвазовского). Романтичні властивості виявлялися по-різному у творчості видатних художників, представників національних шкіл.
3. До яких тем зверталися у своїй творчості художники-романтики? 

Творчість Теодора Жеріко, палкого прихильника героїки наполеонівської доби, сповнена пристрастю до динамічних подій і ситуацій. З яскраво вираженою динамікою він зображував улюблених ним коней. Картина «Поранений кірасир» розкриває не тріумф перемоги, а романтичну долю бійця, який змушений покинути поле бою.
4. порівняйте романтизм із класицизмом, визначте відмінні риси, наведіть приклади. 
Романти́зм (фр. romantisme) — идейное и художественное направление в культуре конца XVIII века — первой половины XIX века, характеризуется утверждением самоценности духовно-творческой жизни личности, изображением сильных (зачастую бунтарских) страстей и характеров, одухотворённой и целительной природы. Распространилось на различные сферы деятельности человека. В XVIII веке романтическим называли всё странное, живописное и существующее в книгах, а не в действительности. В начале XIX века романтизм стал обозначением нового направления, противоположного[1]классицизму и Просвещению.
Классици́зм (фр. classicisme, от лат. classicus — образцовый) — художественный стиль и эстетическое направление в европейской культуре XVII—XIX вв.[1]

В основе классицизма лежат идеи рационализма, нашедшие яркое выражение в философии Декарта. Художественное произведение, с точки зрения классицизма, должно строиться на основании строгих канонов, тем самым обнаруживая стройность и логичность самого мироздания. Интерес для классицизма представляет только вечное, неизменное — в каждом явлении он стремится распознать только существенные, типологические черты, отбрасывая случайные индивидуальные признаки. Эстетика
классицизма придаёт огромное значение общественно-воспитательной функции искусства. Классицизм устанавливает строгую иерархию жанров, которые делятся на высокие (ода, трагедия, эпопея) и низкие (комедия, сатира, басня). Каждый жанр имеет строго определённые признаки, смешивание которых не допускается
avatar
1
27 лютого
Домашня робота
Кіндратівской СШ
Пічнякова Назара

1. Назвіть представників романтизму в образотворчому мистецтві.
.Лідер романтизму в образотворчому мистецтві Ежен Делакруа звертався до історичних сюжетів. Згідно з моратьними принципами він не уникав трагічних сторінок революційних подій, зображуючи народ, який бореться за свою Батьківщину. Картина «Свобода на барикадах» — своєрідний маніфест волелюбних парижан: жінка з французьким прапором в руці, що закликає захисників барикади на вирішачьний бій, перетворюється на символ свободи.

2. У яких жанрах живопису яскраво виразився стиль романтизм?

Романтизм мав надзвичайно яскраве вираження в усіх видах мистецтва. Як літературно-художній напрям він набув поширення у Франції (романи О. Дюма і В. Гюго, картини Е. Делакруа і Т. Жеріко), Німеччині (новели Е.-Т.-А. Гофмана, краєвиди К.-Д. Фрідріха), в Англії (романи В. Скотта, поезія Дж. Байрона, нейзажі В. Тернера і В. Блейка), Іспанії (живопис і графіка Ф. Гойі), Росії (поезія М. Лєрмонтова, картини К. Брюлова, І. Айвазовского). Романтичні властивості виявлялися по-різному у творчості видатних художників, представників національних шкіл

3. До яких тем зверталися у своїй творчості художники-романтики?

Творчість Теодора Жеріко, палкого прихильника героїки наполеонівської доби, сповнена пристрастю до динамічних подій і ситуацій. З яскраво вираженою динамікою він зображував улюблених ним коней. Картина «Поранений кірасир» розкриває не тріумф перемоги, а романтичну долю бійця, який змушений покинути поле бою.
Картини німецького художника Каспара Давида Фрідріха, творця романтичного краєвиду, можна назвати «пейзажами душі». Він писав марини, зображав гори й ліси, оспівуючи ідею безмежності світу, яку людина прагне осягнути. Як справжнього романтика, його увагу привертала таємнича атмосфера вечора чи ночі, адже для людини — це час роздумів і мрій. Картина «На вітрильнику» передає вічне устремління людини пізнати далекі світи. Силуети чоловіка й жінки ніби манять у морську далечінь, куди спрямовано їхні погляди...
4. порівняйте романтизм із класицизмом, визначте відмінні риси, наведіть приклади.
Романтизм — це літературний напрям, що виник наприкінці XVIII ст. й існував у літературах Європи й Америки у першій половині XIX ст. Саме слово романтизм є похідним від назв двох середньовічних жанрів — «романсу» (лірична та героїчна іспанська пісня) та «роману» (епічна поема про лицарів), які, на відміну від класичних (пізньоантичних), писалися не латиною, а однією з романських мов і, крім того, спиралися не стільки на історичні, скільки на вигадані події. Пізніше, починаючи з XVII—XVIII ст., під романтичним стали розуміти все дивовижне, незвичайне, таємниче, фантастичне. Наприкінці XVIII ст. німецькі теоретики мистецтва брати Шлегель протиставили романтичне класичному, звідки, у свою чергу, виникло протиставлення романтизму та класицизму. Саме в боротьбі з класицизмом, на ґрунті заперечення його основних ідейних та художніх засад, визначаються теоретичні принципи романтизму як літературного напряму, формуються його ідеологія та естетика.
Класици́зм  — напрям в європейському мистецтві, який уперше заявив про себе в італійській культурі XVI-го ст. Найбільшого розквіту досягає у Франції (XVII ст.). Певною мірою притаманний мистецтву усіх країн Європи, у деяких зберігав свої позиції аж до першої чверті XIX ст. Для історизму важливим був принцип свободи вибору — необмеженість власного, суб'єктивного трактування історичних форм[1].
avatar
0
2
Учитель: Відповідь зараховано. Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.11.2017]
щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[19.11.2017]
’’Боже, спаси Україну, а потім, і я повернусь..!’’ (0)
[19.11.2017]
НЕ ПРО ОСВІТУ! ПРО ХОЛОДИЛЬНИК!!! (Віктор Громовий щодо кількості й безглуздості паперообігу в освіті) (0)
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
[17.11.2017]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2017 ро (0)
[17.11.2017]
Победитель конкурса «Учитель года - 2016» уехала "ухаживать" за дедушкой в Лондон (0)
[16.11.2017]
Відтепер 25 грудня – вихідний день (0)
[12.11.2017]
10 навчальний тиждень. З 20 по 24 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[12.11.2017]
ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ (0)
[11.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 13 - 17 листопада 2017 р (0)
[11.11.2017]
9 навчальний тиждень з 13 по 17 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
[11.11.2017]
Звіт про проведення Дня української писемності і мови (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам підготувати концертні програми, театралізовані вистави, лялькові вистави, відеопривітання, дитячі малюнки і надат (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує подарувати свою увагу, тепло і підтримку військовим, які захищають цілісність нашої держави, і надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам розмістити привітання зі Святом Святого Миколая у святково прикрашеному міському транспорті й надати про це звіт (0)
[09.11.2017]
ДоноблПДЮТ пропонує школам створити "Фабрики Святого Миколая" та подати звіти про їх роботу (0)
[09.11.2017]
Необхідно терміново запропонувати варіанти назви балки (0)
[08.11.2017]
9 листопада відбудеться диктант національної єдності (0)
[08.11.2017]
Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн (0)
[08.11.2017]
З 25 жовтня по 17 листопада Донецький облІППО проведе конкурс відеороликів-візитівок (презентацій) з національно-патріотичного виховання (0)
[08.11.2017]
ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛІППО РЕКОМЕНДУЄ СИРОТАМ ЗВЕРТАТИСЯ ДО СВ.МИКОЛАЯ У ПИЬМОВОМУ ВИЛЯДІ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ (0)
[08.11.2017]
Школи повинні надати фотоматеріали, відеоматеріали, що свідчать про актуальність та результативність благодійницької акції (0)
[08.11.2017]
Терміни інформування відділу освіти у електронному та паперовому виді змінені (0)
[04.11.2017]
ГО «МОК» ОРГАНІЗОВУЄ ОЗНАЙОМЧО-ПІЗНАВАЛЬНІ ТУРИ ДО КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОЛЬЩІ. (0)
[03.11.2017]
8-й навчальний тиждень з 06 по 10 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[03.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 06 - 10 листопада 2017 р (0)
[30.10.2017]
Операція “Захід”: пам’ятаймо задля нащадків (0)
[29.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 15-16. Північне Відродження (Ppt-презентація до уроку) (0)
[29.10.2017]
ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[27.10.2017]
7-й навчальний тиждень з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (0)
[27.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (Ppt-презентація з відео до підручника Л.Масол) (0)
[25.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[20.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz