МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 12.11.2018, 22:47
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [681]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 15
Видео
Статистика

Онлайн всего: 18
Гостей: 18
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

8 клас. Музичне мистецтво. Урок 3. Вічні почуття
07.09.2013, 10:06

Урок 3. Вічні почуття
Вступ
Соната №14 Бетховена – твір, що втілює вічні почуття. Відкриємо їх для себе. Ознайомимося з почуттями, що втілив композитор у наступних частинах Сонати №14.

Розповідь про Сонату №14 Л.Бетховена
Соната №14 створена Бетховеном у 1801 році. Перша її частина зовсім не типова за своєю формою і звучанням. Як відомо, перша частина сонатного циклу зазвичай створюється у сонатній формі та в рухливому або стрімкому темпі. Але ця частина передає скорботний, зосереджено-стриманий образ, пов'язаний з почуттями нерозділеного кохання… «Соната на зразок фантазії», - пояснив на титульній сторінці автор. Старшокласникам, мабуть, відомо, що Соната №14 має назву «Місячна». Проте, не автор дав їй цю назву, а німецький поет-романтик Людвіг Рельштаб, якому здалося, що музика І частини сонати змальовує переливчасту гру відображеного у воді місячного сяйва. Та чи можна давати назву твору, маючи на увазі лише його частину, фрагмент? На мою думку, назва «Місячна соната» є занадто поверховою. Вона розділяє сонату, відтинаючи інші частини, а це - неможливо. Образний зміст твору є набагато глибшим, ніж будь-яка невибаглива пейзажна замальовка. Недаремно один із музичних критиків сказав, що ця соната ніби висічена з однієї мармурової брили. Отже, соната як тричастинний твір має продовжуватися. Пропоную послухати її наступні частини… І довідатися, які думки й почуття втілив у них композитор.

Слухання та аналіз музики. Л. Бетховен. Соната №14. ІІ частина

Які думки й почуття втілив композитор у ІІ частині?
Легкий та витончений образ II частини навіює думки про колишнє щастя.

Слухання та аналіз музики. Л. Бетховен. Соната №14. ІІІ частина

Які думки й почуття втілив композитор у ІІІ частині?
Киплячі струмені пристрасті линуть зі звуками III частини сонати. Ніби раніше стримувані почуття, що вирвалися назовні. Гнів і захоплення, радість й трагічне збентеження, несамовитий відчай та тріумф. Це - кульмінація драматургічного розвитку твору. Стає зрозумілим, що людина не скорилася під тягарем скорботи, а намагається перемогти її. У Сонаті №14 ми почули і відчули, як композитор передає складну гаму пристрастей. І робить це з неймовірною силою і витонченістю. А сонатна форма допомагає зосередитись на внутрішній боротьбі в душі людини, глибоко особистій, проте надзвичайно драматичній. Творчість Бетховена належить класицизму. Саме епосі класицизму властиве утвердження сонатної форми, як необхідного елементу сонат, ансамблів, концертів, симфоній. Але глибокий драматизм був виражений серед представників класицизму лише у Бетховена. Навіть Сонату №14 згодом назвали «вікном у романтизм».

Робота над піснею «Здрастуй, світ!»
Життєстверджуючі образи та піднесені, радісні почуття панують в пісні «Здрастуй, світ!» сучасного композитора Лори Квінт. Повторимо перший куплет та приспів. А потім – розучимо другий куплет.

Караоке. «Здравствуй, мир!»

Співаємо з зірками
Перше виконання пісні «Здрастуй, світ!» зірками російської естради.

Текст(слова) песни
“Здравствуй, мир”
муз. Л.Квинт, сл. В.Кострова

Мир проснулся, как ребёнок.
Солнце плещет в берега.
Мчится резвый жеребёнок
На зелёные луга.
Грива стелется разливом,
А во лбу горит звезда.
Мир, ты хочешь быть счастливым,
Значит, миром будь всегда.

Припев:

Здравствуй, мир, здравствуй друг,
Здравствуй песен щедрый круг,
Здравствуй, миг, здравствуй, век,
Здравствуй, добрый человек.
Здравствуй, дом, здравствуй, даль,
Здравствуй, радость и печаль.
Здравствуй, быль, здравствуй, новь,
Здравствуй, светлая любовь.

Если мир певуч и звонок
Не во сне, а на яву,
Научи нас, жеребёнок,
Верить в солнце и траву.
И ловить стихи и сказки
В золотые невода.
Мир, ты хочешь быть прекрасным,
Значит, миром будь всегда.

Припев 2 р.

Тестове завдання 1
Характерні особливості, за якими можна визначити музику Бетховена
Боротьба почуттів
Устремління до перемоги, радості, світла
Глибокий драматизм
Оригінальність оркестровки
Звучання органу
Гумористичні образи

Тестове завдання 2
Риси, за яким можна скласти короткий портрет Людвіга Ван Бетховена
Органіст-віртуоз
Людина титанічної волі
Людина високих помислів та глибоких почуттів
Людина безмежного життєлюбства
Музичний критик

Тестове завдання 3
Композитори, творчість яких відносять до класицизму
Йозеф Гайдн
Вольфганг Моцарт
Людвіг ван Бетховен
Фридерік Шопен
Сергій Прокоф’єв

Тестове завдання 4
Музична форма, що утвердилась в епоху класицизму
Сонатна форма
Форма рондо
Сюїта
Фуга

Підсумки уроку
Почуття музики Бетховена і про тебе, і про мене, і про всіх. Вони особисті - і вони універсально людські… Сплетені з контрасту надій і розчарувань, драматизму піднесень і падінь. Шукайте свою музику в житті!
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 2785 | Загрузок: 0 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 6
avatar
6 vladislavaprijmenko • 07:10, 18.09.2018
Посмотрела урок
avatar
5 AndreyDobrodomov • 19:14, 23.09.2015
Смотрел Урок 3. Вечные чувства
avatar
посмотрела урок.
avatar
3 Сергей Пикалов • 07:20, 02.10.2014
Тестове завдання 1
Характерні особливості, за якими можна визначити музику Бетховена
Боротьба почуттів

Тестове завдання 2
Риси, за яким можна скласти короткий портрет Людвіга Ван Бетховена
Людина високих помислів та глибоких почуттів

Тестове завдання 3
Композитори, творчість яких відносять до класицизму
Йозеф Гайдн
Вольфганг Моцарт
Людвіг ван Бетховен

Тестове завдання 4
Музична форма, що утвердилась в епоху класицизму
Сонатна форма
Фуга
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Спасибо за выполненное задание!  Работа принята с оценкой "11" (1 неверный ответ в 4-м задании). Переходите к следующему уроку! Успехов!
avatar
2 danilpavlik200 • 21:09, 01.10.2014
Тестове завдання 1
Характерні особливості, за якими можна визначити музику Бетховена
Боротьба почуттів

Тестове завдання 2
Риси, за яким можна скласти короткий портрет Людвіга Ван Бетховена
Людина високих помислів та глибоких почуттів

Тестове завдання 3
Композитори, творчість яких відносять до класицизму
Людвіг ван Бетховен

Тестове завдання 4
Музична форма, що утвердилась в епоху класицизму
Сонатна форма
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Спасибо за выполненное задание!  Работа принята с оценкой "12". Переходите к следующему уроку! Успехов!
avatar
1 amelingenhik • 19:02, 01.10.2014
Посмотрел урок
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[09.11.2018]
11 навчальний тиждень. З 19 листопада по 23 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[09.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 12 - 16 листопада 2018 р (0)
[05.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 05 - 10 листопада 2018 р (0)
[26.10.2018]
10 навчальний тиждень. З 12 по 16 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[26.10.2018]
28 ЖОВТНЯ — ДЕНЬ ВИГНАННЯ НАЦИСТСЬКИХ ОКУПАНТІВ, А НЕ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ — УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПАМ’ЯТІ (0)
[26.10.2018]
Вітання з Днем визволення України від фашистських загарбників (0)
[26.10.2018]
Про проведення заходів із відзначення 74-ї річниці вигнання нацистів з України (0)
[26.10.2018]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 29.10 по 02.11.2018 року (0)
[26.10.2018]
Пам’ятні дати в листопаді: (0)
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
[19.10.2018]
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (0)
[12.10.2018]
14 жовтня – День захисника України (0)
[12.10.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ (0)
[12.10.2018]
8-й навчальний тиждень з 22 по 26 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[12.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 15-19 жовтня 2018 р (0)
[12.10.2018]
План шкільних заходів з підготовки та відзначення 74-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (0)
[11.10.2018]
домашняя работа (0)
[10.10.2018]
Зустріч старшокласників з працівником військомату (0)
[09.10.2018]
Домашня робота 5 клас (0)
[08.10.2018]
Про проведення масових заходів з нагоди Дня захисника України в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.10.2018]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 19 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[05.10.2018]
Про проведення vfcjdb[ заходів з військово-патріотичного виховання на 5-тому навчальному тижні 2018/2019 навчального року (0)
[05.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[03.10.2018]
Сценарій до Дня вчителя (для скачування ведучими). Технічний файл (0)
[03.10.2018]
Домашня робота Усатюк Олег 6 кл (0)
[01.10.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[27.09.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[27.09.2018]
6-й навчальний тиждень з 08 по 12 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (4)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz