МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 20.09.2018, 07:03
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [679]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 кл.Худ.культура.Урок 1.Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови. Мистецтво – основа художньої культури. Світ людини й образ с
18.08.2013, 10:30
Урок №1

Тема: Види мистецтва та специфіка їх художньо-образної мови. Мистецтво – основа художньої культури. Світ людини й образ світу в мистецьких шедеврах.

Мета: Ознайомити із структурними компонентами культури, особливостями курсу «Художня культура»; дати поняття про специфіку та засоби художньої мови і виразності різних видів мистецтва; формувати інтерес до аналізу-інтерпретації художніх творів; розвивати особистісно-позитивне ставлення до мистецьких цінностей.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу; лекція з випереджувальними питаннями і завданнями.
Обладнання: наочні матеріали, які висвічують специфіку різних видів мистецтва.

Хід уроку

1. Організаційний момент.
Дітям роздаються питання і завдання, які вони повинні будуть виконувати під час слухання лекції вчителя і які допоможуть їм складати тезиси прослуханої лекції.
Оголошується тема уроку.

2. Вступ.
Історія людства – це історія становлення людських цінностей.
Що можна віднести до загально – людських цінностей взагалі:
(учні наводять приклади, обґрунтовують свою думку, доводять її правильність)
Як підсумок дискусії даємо визначення поняття культура

3. Визначення основних понять.
Культура – це сукупність матеріальних та духовних цінностей вироблених людством протягом усієї історії, а також сам процес творення цих цінностей. Окремо виділяється художня культура: це література і мистецтво.
Мистецтво – це одна із форм суспільної свідомості, відображення навколишньої дійсності в художніх образах. Мистецтво лежить в основі художньої культури.
Всі мистецькі твори створені людиною, отже:
людина – творець і носій життєвих сенсів, інакше кажучи – суб’єкт культури. Не кожна людина може бути творцем мистецьких творів, але кожна особа переробляє у власній душі цінності світової та вітчизняної культури і таким чином визначає своє особисте ставлення до світу, відчуває причетність до життєвого сенсу людства, культури свого народу.
Відносно людини мистецькі твори виконують декілька функцій, які взаємопов’язані між собою і доповнюють одна одну:
1) естетична функція – відбувається тоді, коли людина милується твором мистецтва (демонстрація наочності: картин, скульптури, архітектурних пам’яток, тощо);
2) комунікативна функція – виражається через спілкування (1-2 учні можуть висловити власну думку щодо побачених творів);
3) виховна функція – мистецькі твори сприяють вихованню естетичного смаку, допомагають у формуванні загальнолюдських цінностей;
4) пізнавальна функція – завдяки мистецьким творам людина пізнає світ розширює свої знання у різних сферах.

Види мистецтва
Відеозавдання:

Мистецькі твори умовно поділяються на три види:
1. Просторові (візуальні) – ті, котрі оперують поняттям простору; все, що ми сприймаємо через зір: це твори образотворчого мистецтва – живопис, графіка, ДПМ, скульптура, архітектура, дизайн ландшафтів та інтер’єрів.
2. Часові (аудіальні) – твори мистецтва сприймаються в часі: для того щоб сприйняти і осмислити їх, потрібно затратити певний час. Це поезія, література, музика.
3. Синтетичні (аудіо-візуальні) – поєднують в собі сприйняття через зір і через слух протягом якогось часу: кіно, театр, танець.
Часові просторові характеристики невіддільно пов’язані між собою: музичний рух здійснюється не в абстрактному вакуумі – усі поняття гармонії і поліфонії неможливо уявити без осмислення просторових координат музичної вертикалі. Аналогічно в пластичних мистецтвах століттями спостерігається прагнення митців передати в статичному творі динаміку руху і часу.
Мистецтво – синкретичне в своїй основі, воно здавна виявляло дві протилежні тенденції: з одного боку – до диференціації, з іншого – до інтеграції. Художньо-естетичним фактором єднання в прадавніх обрядових іграх був ритм: його можна простежити в музиці, літературі, орнаментах, танці (по можливості, демонстрування відповідних моментів).
Кожен вид мистецтва з одного боку, спрямований на максимальне виявлення, посилення специфічних і неповторних художньо-мовних особливостей, з іншого – всі вони намагаються враховувати і використовувати досвід інших мистецтв, щоб розширити власні межі і можливості. Так тенденція до індивідуалізації доповнюється тенденцією до взаємодії і синтезу. (Спочатку вчитель, а далі учні дають словесну характеристику творам мистецтва (наприклад: для картини – приглушений колорит, стрімкий рух ліній і т.д.; для музичного твору – хаотичне звучання, пружний ритм і т.п.)
Богослови християнського Середньовіччя виявили структурні закономірності універсуму, єдність естетичних принципів у феномені храму – образу світу, унікального синтезу краси і цілісності.
Стародавня аналогія «спектр – октава» відродилась у теорії І. Ньютона, який відкрив спосіб розкладання світла на кольори (сім звуків, сім кольорів).
Отже, культура – поняття цілісне, зокрема художня культура – в ній види мистецтва існують у різних формах взаємозв’язків, які виражаються через специфіку кожного окремого виду.

Додаткове відео:

Кросворд на закріплення вивчених понять

По горизонталі:
1. Сукупність матеріальних та духовних цінностей, вироблених людством.
2. Один із синтетичних видів мистецтва.
3. Відтворення дійсності в художніх образах.
4. Творець і носій життєвих сенсів.
5. Один з часових видів мистецтва.

По вертикалі:
6. Один з видів культури.
7. Візуальні види мистецтва сприймаються через ...
8. Поєднання в одному цілому кількох ознак чи функцій.

4. Підсумок уроку.

Випереджувальні завдання
Продовжити речення:
1. До загальнолюдських цінностей належать … .
2. Сукупність матеріальних та духовних цінностей, вироблених людством протягом всього свого існування – це … .
3. Відтворення навколишньої дійсності в художніх образах – це … .
4. Суб’єкт культури – це … .
5. Назвіть 4 функції мистецтва … .
6. Види мистецтва, які сприймаються через зір, називаються
До них належать: … .
7. Види мистецтва, які сприймаються в часі, називаються … .
До них належать: … .
8. Види мистецтва, які поєднують в собі сприйняття через зір і слух, називаються … .
До них належать: … .
9. Заповніть таблицю, вказавши взаємозв’язки між різними видами мистецтва за допомогою кольорових стрілок: 4 – часові
С – синтетичні
З – просторові
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 8039 | Загрузок: 0 | Комментарии: 34 | Рейтинг: 5.0/6
Всего комментариев: 33
avatar
31
Диана Лымарь

1)історія встановлення людських цінностей 
2)культура 
3)мистецтво 
4)людина 
5)єстетична,виховна,комунікативна,пізнавальна 
6)просторові:живопис,скульптура,архітектура,графіка 
7)часові:поєзія,література,музика 
8)синтетичні:кіно,театр,танець
avatar
0
33
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:

Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
30
1. Історія людства 
2. Культура 
3. Література і мистецтво 
4. Людина 
5. єстетична, виховна, комунікативна, пізнавальна 
6. Просторові (візуальні) 
7. Часові (аудіальні) 
8. Синтетичні (аудіо-візуальні)
avatar
0
32
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:

Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
24
Общечеловеческие ценности – это фундаментальные, общечеловеческие ориентиры и нормы, моральные ценности, являющиеся абсолютным стандартом для людей всех культур и эпох.
Совокупность материальных и духовных ценностей, а также способов их создания, применения и передачи, созданных человечеством в процессе общественного развития называется
Искусство (творческое отражение, воспроизведение действительности в художественных образах.) существует и развивается как система взаимосвязанных между собой видов, многообразие которых обусловлено многогранностью самого (реального мира, отображаемого в процессе художественного творчества
avatar
0
29
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
23
1)сукупність культур різних народів 
2)культура 
3)мистецтво 
4)людина 
5)естетична,комунікативна,виховна,пізнавальнафункції 
6)просторові(візуальні) 
7)часові(аудіальні).До них належать поезія,література,музика. 
8)синтетичні(аудіо-візуальні).До них належать кіно,театр,танец
просмотрела Згонник Нинуся
avatar
0
28
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
22
1)история установления человеческих ценностей  
2)культура  
3)искусство  
4)человек  
5)єстетична,воспитательная,коммуникативная,познавательная  
6)пространственные:живопись,скульптура,архитектура,графика  
7)временные:поєзія,литература,музыка  
8)синтетические:кино,театр,танец
Яковенко Яков
avatar
0
27
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
21
1. Історія людства 
2. Культура 
3. Література і мистецтво 
4. Людина 
5. єстетична, виховна, комунікативна, пізнавальна 
6. Просторові (візуальні) 
7. Часові (аудіальні) 
8. Синтетичні (аудіо-візуальні)
avatar
0
26
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
20
1. Історія людства
2. Культура
3. Література і мистецтво
4. Людина
5. єстетична, виховна, комунікативна, пізнавальна
6. Просторові (візуальні)
7. Часові (аудіальні)
8. Синтетичні (аудіо-візуальні)
avatar
0
25
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:

Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
15
1)история установления человеческих ценностей 
2)культура 
3)искусство 
4)человек 
5)єстетична,воспитательная,коммуникативная,познавательная 
6)пространственные:живопись,скульптура,архитектура,графика 
7)временные:поєзія,литература,музыка 
8)синтетические:кино,театр,танец
avatar
0
16
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи

avatar
14
Смотрел Урок 1.Виды искусства и специфика их художественно-образного языка. Искусство - основа художественной культуры. Мир человека и образ
avatar
13
1. Історія людства
2. Культура
3. Література і мистецтво
4. Людина
5. єстетична, виховна, комунікативна, пізнавальна
6. Просторові (візуальні)
7. Часові (аудіальні)
8. Синтетичні (аудіо-візуальні)
avatar
0
17
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
12
1: 1) естетична функція – відбувається тоді, коли людина милується твором мистецтва (демонстрація наочності: картин, скульптури, архітектурних пам’яток, тощо); 
2) комунікативна функція – виражається через спілкування (1-2 учні можуть висловити власну думку щодо побачених творів); 
3) виховна функція – мистецькі твори сприяють вихованню естетичного смаку, допомагають у формуванні загальнолюдських цінностей; 
4) пізнавальна функція – завдяки мистецьким творам людина пізнає світ розширює свої знання у різних сферах. 

2: Всі мистецькі твори створені людиною, отже: 
людина – творець і носій життєвих сенсів, інакше кажучи – суб’єкт культури. Не кожна людина може бути творцем мистецьких творів, але кожна особа переробляє у власній душі цінності світової та вітчизняної культури і таким чином визначає своє особисте ставлення до світу, відчуває причетність до життєвого сенсу людства, культури свого народу. 
Відносно людини мистецькі твори виконують декілька функцій, які взаємопов’язані між собою і доповнюють одна одну: 
1) естетична функція – відбувається тоді, коли людина милується твором мистецтва (демонстрація наочності: картин, скульптури, архітектурних пам’яток, тощо); 
2) комунікативна функція – виражається через спілкування (1-2 учні можуть висловити власну думку щодо побачених творів); 
3) виховна функція – мистецькі твори сприяють вихованню естетичного смаку, допомагають у формуванні загальнолюдських цінностей; 
4) пізнавальна функція – завдяки мистецьким творам людина пізнає світ розширює свої знання у різних сферах. 

3: 1. Просторові (візуальні) – ті, котрі оперують поняттям простору; все, що ми сприймаємо через зір: це твори образотворчого мистецтва – живопис, графіка, ДПМ, скульптура, архітектура, дизайн ландшафтів та інтер’єрів. 
2. Часові (аудіальні) – твори мистецтва сприймаються в часі: для того щоб сприйняти і осмислити їх, потрібно затратити певний час. Це поезія, література, музика. 
3. Синтетичні (аудіо-візуальні) – поєднують в собі сприйняття через зір і через слух протягом якогось часу: кіно, театр, танець.

5: Мистецтво – синкретичне в своїй основі, воно здавна виявляло дві протилежні тенденції: з одного боку – до диференціації, з іншого – до інтеграції. Художньо-естетичним фактором єднання в прадавніх обрядових іграх був ритм: його можна простежити в музиці, літературі, орнаментах, танці (по можливості, демонстрування відповідних моментів). 
Кожен вид мистецтва з одного боку, спрямований на максимальне виявлення, посилення специфічних і неповторних художньо-мовних особливостей, з іншого – всі вони намагаються враховувати і використовувати досвід інших мистецтв, щоб розширити власні межі і можливості. Так тенденція до індивідуалізації доповнюється тенденцією до взаємодії і синтезу. (Спочатку вчитель, а далі учні дають словесну характеристику творам мистецтва (наприклад: для картини – приглушений колорит, стрімкий рух ліній і т.д.; для музичного твору – хаотичне звучання, пружний ритм і т.п.)
avatar
0
18
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
11
2. Культура играет все большую роль в формировании и укреплении гражданского общества, развития творческих способностей человека, построении правового общества. Культура влияет на все сферы общественной и индивидуальной жизнедеятельности - труд, быт, досуг, мышление, образ жизни общества и личности. Значение ее в формировании и развитии образа жизни человека проявляется в действии лично-субъективных факторов (установки сознания, духовные потребности, ценности и др.)., Влияющие на характер поведения, формы и стиль общения людей. Ценности, образцы и нормы поведения, Которые возникают в результате деятельности по освоению мира, выступают одновременно как элементы сложного механизма регуляции социальной жизни, всех форм жизнедеятельности общества. 4.Важным представляется исследование взаимодействия субъектов и объектов культурной деятельности, от которых зависит ее развитие и функционирование, приобщение людей к ценностям духовным, к пониманию смысла жизни, своего места в мире, своих взаимоотношений в обществе. Именно на стыке этих понятий проявляются социально-философские аспекты культурного развития. 5.Искусство представляет собой чрезвычайно сложный социальный феномен, с древних времен являясь одним из универсальных способов конкретно-чувственного выражения эстетического опыта, сущностным компонентом культуры, аккумулирующим в себе художественно-эстетические ценности, специфическим способом духовного освоения мира и его образного отражения. Возникновение искусства современные исследователи связывают с периодом формирования самого человека разумного. Попытки осмысления искусства как особой сферы человеческой деятельности предпринимались уже в эпоху античности.
avatar
0
19
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
10
Булавина Анна

1)історія встановлення людських цінностей
2)культура
3)мистецтво
4)людина
5)єстетична,виховна,комунікативна,пізнавальна
6)просторові:живопис,скульптура,архітектура,графіка
7)часові:поєзія,література,музика
8)синтетичні:кіно,театр,танець
Ответ: УЧИТЕЛЬ:
Відповідь зарахована...Дякую за виконане завдання. Переходьте до наступного уроку. Успіхів
!
avatar
0
8
УЧИТЕЛЬ: В якості (тренувального) домашнього завдання пропоную у коментарях до уроку дати відповіді на питання:

1. До загальнолюдських цінностей належать … . 
2. Сукупність матеріальних та духовних цінностей, вироблених людством протягом всього свого існування – це … . 
3. Відтворення навколишньої дійсності в художніх образах – це … . 
4. Суб’єкт культури – це … . 
5. Назвіть 4 функції мистецтва … . 
6. Види мистецтва, які сприймаються через зір, називаються 
До них належать: … . 
7. Види мистецтва, які сприймаються в часі, називаються … . 
До них належать: … . 
8. Види мистецтва, які поєднують в собі сприйняття через зір і слух, називаються … .
avatar
6
Кисель Віктор
1)сукупність культур різних народів
2)культура
3)мистецтво
4)людина
5)естетична,комунікативна,виховна,пізнавальнафункції
6)просторові(візуальні)
7)часові(аудіальні).До них належать поезія,література,музика.
8)синтетичні(аудіо-візуальні).До них належать кіно,театр,танець
avatar
7
УЧИТЕЛЬ.: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА! Дякую! Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
4
Лыженко Тимафей
avatar
5
УЧИТЕЛЬ: Відповідь НЕ ЗАРАХОВУЄТЬСЯ! Завдання уроку не виконане.
РЕКОМЕНДАЦІЇї: Уважніше читайте умови виконання домашнього завдання на сайті. У коментарях потрібно було ПРОДОВЖИТИ ЗАПРОПОНОВАНІ РЕЧЕННЯ...  Пропоную переробити домашню роботу відповідно до умов завдання. Успіхів!
avatar
3
Ананьев Дима 9кл.
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Відповідь НЕ ЗАРАХОВУЄТЬСЯ! Завдання уроку не виконане.
РЕКОМЕНДАЦІЇї: Уважніше читайте умови виконання домашнього завдання на
сайті. У коментарях потрібно було ПРОДОВЖИТИ ЗАПРОПОНОВАНІ РЕЧЕННЯ... 
Пропоную переробити домашню роботу відповідно до умов завдання. Успіхів!
avatar
2
смотрел
avatar
1
Кисель Виктор - смотрел
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
[26.07.2018]
План виховної роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (0)
[17.07.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03 – 07 вересня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz