МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 21.09.2018, 14:11
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [680]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок 10. Загальне уявлення про культуру та її роль в суспільстві
23.10.2013, 11:45

Тема: Загальне уявлення про культуру та її роль в суспільстві.
Мета: ознайомити з структурою культури підвищувати загальний інтелектуальний рівень.
Обладнання: таблиці, які висвітлюють структуру культури, як соціального явища і види культур, що об’єднує в собі світова культура.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу. (Лекція з випереджувальними завданнями).

Хід уроку
1. Організаційна частина.
2. Розповідь вчителя.
Термін «культура» (від лат. cultura) –означає обробка, виховання, освіта. В наш Час він налічує багато тлумачень, загальним для них є те, що під поняттям «культура» ми розуміємо те, що створене людиною.
У різних суспільствах розуміння культури як «виховання» набувало різних відтінків:
− елліни в сукупності норм поведінки, певному способі життя вбачали свою головну відмінність від варварів;
− європейське середньовіччя наближає термін «культурність» до цивілізованості – себто до устрою міського життя;
− в добу Відродження культурність починають розглядати як відповідність гуманістичним ідеалам людства;
− у домарксистській філософії культура визначає передусім духовне життя людей, доцільність суспільного устрою та досягнення науки і мистецтва;
− радянська філософія пояснює культуру як сукупність результатів людської діяльності.
Кожен з вищеназваних поглядів має позитивні сторони. Ядро поняття «культура» становлять не засоби, які вона використовує, а життєвий зміст, котрий реалізується за допомогою тих чи інших засобів – у кожному акті та результаті людської діяльності обов’язково присутній культурний аспект, особлива сфера нашої життєдіяльності.
За визначенням англійського вченого – етнографа Е.Б.Тайлора культура – це сукупність матеріальних та духовних цінностей, вироблених людством протягом його існування.
В розвитку людства можна виділити 3 етапи:
1). Дикість.
2). Варварство.
3). Цивілізація.
Розвиток культури співпадає з переходом від життя дикого через варварське до цивілізованого. З ідеальної точки зору культуру можна розглядати як загальне удосконалення людства шляхом вищої організації окремої людини і цілого суспільства.
Цивілізація – це етап розвитку людського суспільства і характеру самого суспільства. Чим вище розвинуте суспільство, тим більша питома вага в ньому загальнолюдських цінностей.
Процес становлення загальнолюдських цінностей – головне що ми простежуємо в історії культури.
Короткий диспут з учнями: цивілізація може служити культурі, а може відриватись від неї (учні роблять спробу навести приклади позитивного і негативного впливу цивілізації на розвиток культури)
Як висновок диспуту:
Суть культури не в рівні технічного процесу, а в якості духовно – морального суспільства. В сучасному світі існує багато глобальних проблем – одна з них культурна катастрофа, адже ніякі економічні успіхи та політичні свободи не можна вважати тривкими якщо існує небезпека зниження культурного рівня людей, занепаду духовних та моральних цінностей.
Суб’єкти процесу розвитку культури:
− суспільство;
− різні соціальні групи;
− окремі особи, їх взаємодія часто викликає суперечливість у розвитку культури.
Культурна діяльність – це діяльність людська, вона характеризується доцільністю – ставлячи ціль людина враховує не лише особисті потреби, а й соціальні ( учні наводять приклади: роботи художників, музикантів, акторів і їх значення для суспільства)
Суперечливість у розвитку культури – річ закономірна, оскільки суб’єктами можуть виступати і суспільство в цілому, і певні соціальні групи і окремі особи (учні наводять приклади суперечливостей, коли суспільство чи окремі групи не сприймають творчої діяльності окремих письменників, художників, співаків і т.п.
Історичні типи культур
Світова культура – визначається власною системою загальнолюдських цінностей і об’єднує різні типи культур:
1. Культурні епохи
2. Національні культури - синтез культур різних класів, соціальних шарів і груп певної нації.
3. Культури етнічні – створені окремим етносом (це найстародавніший шар національних культур, він охоплює сферу побуту, мораль, мову, релігію, фольклор, міфологію, звичаї)
4. Регіональні культури – конгломерат різних культур, створених різними народами, що живуть в певному географічному ареалі. Схожість природних умов життя, економічні, культурні зв’язки між народами забезпечують спорідненість культур ареалу.
5. Класові культури – властиві певному класу суспільства.
6. Професійні культури
7. Особливості культури різних психологічних типів окремих людей
8. Народні культури
Виділяють також такі види культур характерні для суспільства:
− локальна – культура конкретного, історично визначеного суспільства. Кожна із локальних культур має свої специфічні риси і особливості що залежать від географічних та соціально – історичних умов;
− масова - різновид культури, що орієнтує духовні і матеріальні цінності, які вона поширює на «усереднений» рівень розвитку масових споживачів;
− домінуюча – сукупність цінностей, вірувань, традицій, звичаїв, якими керується більшість членів суспільства;
− елітарна – культура привілейованих груп суспільства, що характеризується принциповою відмінністю, духовним аристократизмом і ціннісно-змістовною самодостатністю;
− політична – сфера культури, що вироблює уявлення про цивілізаційні форми політичного прогресу, оцінки рівня його розвитку; включає в себе політичну думку, зв’язок культури і політичної філософії; оцінку політичних структур з точки зору культури, політичної самосвідомості і політичної поведінки суспільства.
Підсумок уроку
На будь-якому рівні свого існування культура не просто перебуває поряд з іншими сферами життя, а проникає у всі його сфери, виявляючи себе і в політичній діяльності, і у відношенні до праці; в мистецтві – створенні його творів та розумінні їх.
Культура – це ланцюг від життєвого сенсу до втілення його в дію.
Розвиток культурних цінностей, їхній вплив на життя суспільства та особи необхідно розглядати у всіх сферах життєдіяльності людини, а це можливо лише за умови володіння відповідними конкретними знаннями. Але навіть отримати знання фактів з історії мистецтв мало, треба вчитись осмислювати їх з філософської точки зору.
Час, в який ми живемо непростий і ми з сумом і жалем спостерігаємо деградацію духовного життя суспільства і окремих людей. Не допускати цього, сприяти відродженню та розвитку культури як умови повноцінного життя суспільства та особистості завдання кожного з нас.

3. Підсумок уроку.
Запитання
1. Назвіть три етапи розвитку людства:
1) …
2) …
3) … .
2. На якому етапі починається розвиток культури.
3. Заповніть таблицю:
Продукти матеріальної та духовної культури, вироблені людством в цивілізованому суспільстві, їх значення для людства
«+» «-»






4. В чому полягає суть культури, як духовного явища?
5. Хто є суб’єктами процесу розвитку культури?
6. Чому у розвитку культури завжди існує суперечливість?
7. Назвіть історичні типи культур, які об’єднує в собі світова культура.
1) 5)
2) 6)
3) 7)
4) 8)
8. Назвіть основні види культур, характерні для суспільства:
1)
2)
3)
4)
5)
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3240 | Загрузок: 0 | Комментарии: 22 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 21
avatar
21
Кульбачка Олена      Кіндратівська СШ
                                                                     20 листопада
                                                      Домашня                           робота

1). Дикость.  
2). Варварство. 3). Цивилизация.  
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого за варварское к цивилизованному  
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества.  
5.- Общество;  
- Различные социальные группы;  
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры.  
6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица  
7.1. Культурные эпохи  
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации.  
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи)  
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала.  
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества.  
6. Профессиональные культуры  
7. культуры разных психологических типов отдельных людей  
8. Народные культуры  
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий;  
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей;  
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества;  
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью;  
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества.
avatar
20
Лиженко Мiхаiл Вiкторович
20 листопада
домашня робота
1. Назвіть три етапи розвитку людства:
Вiдповiдь:
1). Дикость.
2). Варварство.
3). Цивилизация.
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого через варварское к цивилизованному
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества.
5.- Общество;
- Различные социальные группы;
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры.
6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица
7.1. Культурные эпохи
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации.
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи)
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала.
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества.
6. Профессиональные культуры
7. культуры разных психологических типов отдельных людей
8. Народные культуры
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий;
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей;
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества;
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью;
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества. angry cry smile
avatar
18
Елизавета Шишканова, Кондратовская СШ 
05 декабря 
Домашняя работа 1.
1). Дикость. 
2). Варварство. 3). Цивилизация. 
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого за варварское к цивилизованному 
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества. 
5.- Общество; 
- Различные социальные группы; 
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры. 
6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица 
7.1. Культурные эпохи 
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации. 
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи) 
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала. 
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества. 
6. Профессиональные культуры 
7. культуры разных психологических типов отдельных людей 
8. Народные культуры 
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий; 
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей; 
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества; 
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью; 
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества.
avatar
0
19
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
16
Тесленко Виктория, Кондратовская СШ
                                                               17 ноября
                                                         Домашняя работа

1.1). Дикість. 
   2). Варварство. 
   3). Цивілізація. 
2. Розвиток культури співпадає з переходом від життя дикого через варварське до цивілізованого.
4. З ідеальної точки зору культуру можна розглядати як загальне удосконалення людства шляхом вищої організації окремої людини і цілого суспільства. 
5. Суб’єкти процесу розвитку культури: 
    − суспільство; 
    − різні соціальні групи; 
    − окремі особи, їх взаємодія часто викликає суперечливість у розвитку культури. 
6. Суперечливість у розвитку культури – річ закономірна, оскільки суб’єктами можуть виступати і суспільство в цілому, і певні соціальні групи і окремі особи
7. Історичні типи культур 
    Світова культура – визначається власною системою загальнолюдських цінностей і об’єднує різні типи культур: 
    1. Культурні епохи 
    2. Національні культури - синтез культур різних класів, соціальних шарів і груп певної нації. 
    3. Культури етнічні – створені окремим етносом (це найстародавніший шар національних культур, він охоплює сферу побуту, мораль, мову, релігію, фольклор, міфологію, звичаї) 
    4. Регіональні культури – конгломерат різних культур, створених різними народами, що живуть в певному географічному ареалі. Схожість природних умов життя, економічні, культурні зв’язки між народами забезпечують              спорідненість культур ареалу. 
    5. Класові культури – властиві певному класу суспільства. 
    6. Професійні культури 
    7. Особливості культури різних психологічних типів окремих людей 
    8. Народні культури 
9. Виділяють також такі види культур характерні для суспільства: 
    − локальна – культура конкретного, історично визначеного суспільства. Кожна із локальних культур має свої специфічні риси і особливості що залежать від географічних та соціально – історичних умов; 
    − масова - різновид культури, що орієнтує духовні і матеріальні цінності, які вона поширює на «усереднений» рівень розвитку масових споживачів; 
    − домінуюча – сукупність цінностей, вірувань, традицій, звичаїв, якими керується більшість членів суспільства; 
    − елітарна – культура привілейованих груп суспільства, що характеризується принциповою відмінністю, духовним аристократизмом і ціннісно-змістовною самодостатністю; 
    − політична – сфера культури, що вироблює уявлення про цивілізаційні форми політичного прогресу, оцінки рівня його розвитку; включає в себе політичну думку, зв’язок культури і політичної філософії; оцінку політичних    структур    з точки зору культури, політичної самосвідомості і політичної поведінки суспільства.
avatar
0
17
УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА. Переходьте до наступного уроку. Успіхів!


avatar
14
1. 1). Дикость.    
2). Варварство.    
3). Цивилизация.    
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого через варварское к цивилизованному   
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества.   
5.- Общество;   
- Различные социальные группы;   
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры. просмотрел Яковенко Яков 

6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица   
7.1. Культурные эпохи   
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации.   
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи)   
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала.   
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества.   
6. Профессиональные культуры   
7. культуры разных психологических типов отдельных людей   
8. Народные культуры   
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий;   
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей;   
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества;   
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью;   
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества.
avatar
0
15
Учитель: Відповідь зарахована. АЛЕ КОПІЮВАННЯ ЧУЖИХ ВІДПОВІДЕЙ НЕ Є
КОНСТРУКТИВНИМ ШДЯХОМ ДО ОТРИМАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ. НАМАГАЙТЕСЯ
САМСТІЙНОЙ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ,  Переходьте до наступного уроку.
Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
0
11
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Дякую за виконане завдання! Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
8
3. Підсумок уроку.  
Запитання  
1. Назвіть три етапи розвитку людства:  
1) …  
2) …  
3) … .  
2. На якому етапі починається розвиток культури.  
3. Заповніть таблицю:  
Продукти матеріальної та духовної культури, вироблені людством в цивілізованому суспільстві, їх значення для людства  
«+» «-»  

4. В чому полягає суть культури, як духовного явища?  
5. Хто є суб’єктами процесу розвитку культури?  
6. Чому у розвитку культури завжди існує суперечливість?  
7. Назвіть історичні типи культур, які об’єднує в собі світова культура.  
1) 5)  
2) 6)  
3) 7)  
4) 8)  
8. Назвіть основні види культур, характерні для суспільства:  
1)  
2)  
3)
avatar
0
9
УЧИТЕЛЬ: Робота не зарахована, бо на жаль, відповіді на питання відсутні. Спробуйте виконати роботи ще рах, але відповідно до умов! Успіхів!
avatar
7
1. 1). Дикость.   
2). Варварство.   
3). Цивилизация.   
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого через варварское к цивилизованному  
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества.  
5.- Общество;  
- Различные социальные группы;  
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры. просмотрел Яковенко Яков

6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица  
7.1. Культурные эпохи  
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации.  
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи)  
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала.  
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества.  
6. Профессиональные культуры  
7. культуры разных психологических типов отдельных людей  
8. Народные культуры  
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий;  
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей;  
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества;  
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью;  
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества.
avatar
0
10
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Дякую за виконане завдання! Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
6
1. 1). Дикость.  
2). Варварство.  
3). Цивилизация.  
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого через варварское к цивилизованному 
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества. 
5.- Общество; 
- Различные социальные группы; 
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры. просмотрела урок Поповкина Виктория

6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица 
7.1. Культурные эпохи 
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации. 
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи) 
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала. 
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества. 
6. Профессиональные культуры 
7. культуры разных психологических типов отдельных людей 
8. Народные культуры 
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий; 
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей; 
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества; 
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью; 
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества.
avatar
0
12
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Дякую за виконане завдання! Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
5
1. 1). Дикость. 
2). Варварство. 
3). Цивилизация. 
2.Развитие культуры совпадает с переходом от жизни дикого через варварское к цивилизованному
4.С идеальной точки зрения культуру можно рассматривать как общее совершенствование человечества путем высшей организации отдельного человека и всего общества.
5.- Общество;
- Различные социальные группы;
- Отдельные лица, их взаимодействие часто вызывает противоречивость в развитии культуры.
6.Противоречивость в развитии культуры - вещь закономерная, поскольку субъектами могут выступать и общество в целом, и определенные социальные группы и отдельные лица
7.1. Культурные эпохи
2. Национальные культуры - синтез культур различных классов, социальных слоев и групп определенной нации.
3. Культуры этнические - созданы отдельным этносом (это самый древний слой национальных культур, он охватывает сферу быта, морали, язык, религию, фольклор, мифологию, обычаи)
4. Региональные культуры - конгломерат разных культур, созданных различными народами, живущими в определенном географическом ареале. Сходство природных условий жизни, экономические, культурные связи между народами обеспечивают родство культур ареала.
5. Классовые культуры - для конкретного класса общества.
6. Профессиональные культуры
7. культуры разных психологических типов отдельных людей
8. Народные культуры
8. - Локальная - культура конкретного, исторически определенного общества. Каждая из локальных культур имеет свои специфические черты и особенности зависящие от географических и социально - исторических условий;
- Массовая - разновидность культуры, ориентирует духовные и материальные ценности, которые она распространяет на «усредненный» уровень развития массовых потребителей;
- Доминирующая - совокупность ценностей, верований, традиций, обычаев, которыми руководствуется большинство членов общества;
- Элитарная - культура привилегированных групп общества, характеризующееся принципиальным отличием, духовным аристократизмом и ценностно-содержательной самодостаточностью;
- Политическая - сфера культуры, вырабатывает представления о цивилизационных формы политического прогресса, оценки уровня его развития; включает в себя политическую мысль, связь культуры и политической философии; оценку политических структур с точки зрения культуры, политического самосознания и политического поведения общества.
avatar
0
13
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Дякую за виконане завдання! Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
3
3. Підсумок уроку.  
Запитання  
1. Назвіть три етапи розвитку людства:  
1) …  
2) …  
3) … .  
2. На якому етапі починається розвиток культури.  
3. Заповніть таблицю:  
Продукти матеріальної та духовної культури, вироблені людством в цивілізованому суспільстві, їх значення для людства  
«+» «-»  

4. В чому полягає суть культури, як духовного явища?  
5. Хто є суб’єктами процесу розвитку культури?  
6. Чому у розвитку культури завжди існує суперечливість?  
7. Назвіть історичні типи культур, які об’єднує в собі світова культура.  
1) 5)  
2) 6)  
3) 7)  
4) 8)  
8. Назвіть основні види культур, характерні для суспільства:  
1)  
2)  
3)
avatar
0
4
Учитель: НАЖАЛЬ, ВІДПОВІДІ НЕ ЗАРАХОВАНІ. СПРОБУЙТЕ ВИКОНАТИ РОБОТУ ЩЕ РАЗ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ЗАВДАНЬ. УСПІХІВ!

Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
1
3. Підсумок уроку. 
Запитання 
1. Назвіть три етапи розвитку людства: 
1) … 
2) … 
3) … . 
2. На якому етапі починається розвиток культури. 
3. Заповніть таблицю: 
Продукти матеріальної та духовної культури, вироблені людством в цивілізованому суспільстві, їх значення для людства 
«+» «-» 

4. В чому полягає суть культури, як духовного явища? 
5. Хто є суб’єктами процесу розвитку культури? 
6. Чому у розвитку культури завжди існує суперечливість? 
7. Назвіть історичні типи культур, які об’єднує в собі світова культура. 
1) 5) 
2) 6) 
3) 7) 
4) 8) 
8. Назвіть основні види культур, характерні для суспільства: 
1) 
2) 
3)
avatar
0
2
Учитель: НАЖАЛЬ, ВІДПОВІДІ НЕ ЗАРАХОВАНІ. СПРОБУЙТЕ ВИКОНАТИ РОБОТУ ЩЕ РАЗ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ ЗАВДАНЬ. УСПІХІВ!

Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
[26.07.2018]
План виховної роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (0)
[17.07.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03 – 07 вересня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz