МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 19.09.2018, 20:51
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [679]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 14
Гостей: 14
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок.11 Художня культура – духовне явище. Художня культура – народна і професійна, їх взаємодія.
31.10.2013, 10:57
Тема: Художня культура – духовне явище. Художня культура – народна і професійна, їх взаємодія. Збереження національної культурної спадщини.
Мета: дати поняття про художню культуру як духовне явище, вчити порівнювати зразки народної та професійної культури, знаходити ознаки взаємодії; сприяти формуванню художнього смаку і естетичному розвитку особистості.
Обладнання: матеріали, які висвітлюють художню творчість народних та професійних митців (художників, скульпторів, музикантів, виконавців).
Тип уроку: вивчення нового матеріалу (з творчим підходом).

Хід уроку
1. Організаційна частина.
2. Повторення визначень, що стосуються поняття культура.
3. Подача нового матеріалу.



Духовна культура – одна із сторін загальної культури людства, вона протиставляється матеріальній культурі (але вони тісно пов’язані між собою). Духовною культурою є явища, пов’язані із свідомістю, інтелектуальною, а також емоціонально-психологічною діяльністю людини – це мова, звичаї, вірування, знання, мистецтво
Художня культура – одна із спеціалізованих сфер культури, що функціонально вирішує завдання інтелектуально – чуттєвого відображення дійсності в художніх образах, а також різні аспекти забезпечення цієї діяльності.
Художня культура – складне багатошарове явище, вона об’єднує:
1) усі види мистецтва;
2) сам процес художньої творчості; його результати;
3) систему заходів із створення, збереження і розповсюдження художніх цінностей;
4) виховання творчих кадрів і глядацької аудиторії.
Художня картина світу – це створений мистецтвом образ дійсності.
Художній образ – це естетична категорія, в якій відбита об’єктивна дійсність через специфічні закони мистецтва й художньої творчості. Художній образ існує і функціонує як форма активної діяльності розуму людини.
В основі мистецьких творів лежить певна ідея, кордон між художнім і реальним світом завжди був рухливим – ступінь умовності відображення дійсності залежить від специфіки мови кожного виду мистецтва.
Створення художнього образу та його сприйняття складають дві сторони одного художнього процесу, що відбувається у спільному просторі. Митець надає імпульс, програму для переробки інформації, стимулює думку глядача, запрошує його до співпраці, той же, в свою чергу, порівнюючи художній твір з дійсністю, намагається відтворити образ, що виникає в уяві митця. Істина для нього – те, як він зрозумів твір, а не те, що відобразив художник.
Художня культура є активним творчим феноменом, що обумовлений як художньою картиною світу конкретної епохи, так і внутрішніми художніми процесами. Митець є тим ланцюгом, який пов’язує внутрішньо художні процеси і світоглядні настанови суспільства.
Справжнє розуміння мистецьких творів потребує залучення до художнього сприйняття всього масиву знань щодо історичної епохи, засобів художнього мислення автора і його прийомів тлумачення світу, особливостей мови виду та жанру мистецтва, до якого належить твір – все це обумовлює рівень культури сприйняття художнього твору.
Для розгляду учням пропонується три картини (можливе застосування і більшої кількості прикладів) одного виду (живопис), жанру (портрет) але абсолютно різних за художнім почерком художників наприклад:
1) Ян Матейко «Портрет дружини в весільному вбранні»;

2) Сальвадор Далі «Сферична»;



3) Анрі Руссо «Портрет жінки».

Портрет жінки , 1895 Два великі портрети , написані Руссо з проміжком у кілька років , являють собою подібний мотив , на них зображені на повний зріст жінки в чорному . Формат картин і пози персонажів дозволяють віднести ці роботи до категорії парадних портретів. Швидше за все , вони були зроблені на замовлення, але особистості моделей залишилися не відомі. «Портрет жінки » (друга назва « Портрет пані М. » ) був написаний близько 1895 .Це полотно , придбане в 1908 році за дуже скромною ціною художником Пабло Пікассо ( 1881 - 1973) , настільки захопило художника , що він організував у своїй майстерні урочистий прийом на честь Pуcсо . Ця картина відома також під назвою « Ядвіга ».Згідно з легендою , дівчина , зображена на ній , була прекрасною полькою , яку колись пристрасно любив художник . І хоча ця версія не підтвердилася , факт залишається фактом: художнику подобається це ім'я. Ядвігою була героїня п'єси « Помста російської сироти» , написаної Руссо . Так само звуть жінку з його картини « Сон» (1910). Можливо , це ім'я було для Руссо втіленням жіночності.На першій картині Ядвіга позує так , як це зазвичай відбувається у фотоательє - стоїть на заставленому квітковими вазонами балконі на тлі масивної гардини і декорацій фантастичного пейзажу. У руках Ядвіга тримає гілку. Ця деталь викликає особливий інтерес , тому що звичайно символізує собою смерть . І цей символ стає зрозумілий , якщо вірити прихильникам версії про реальне існування цієї жінки , які стверджували , що на момент написання картини Ядвіги вже не було в живих. На користь цього припущення говорить і те , що для сукні художник вибрав саме чорний втягає - цим кольором Руссо завжди підкреслював драматичний характер зображуваного мотиву .


(Учні висловлюють власні думки щодо картин, визначають професійне і аматорське виконання, мотивуючи свою думку).
Таких способів визначення можна застосувати декілька – змінюючи вид, жанр, імена художників (наприклад: натюрморти Сальвадор Далі – «Туристичний натюрморт», Катерина Білокур – «Сніданок хлібороба, Ян Давідс де Хем «Десерт»)
Як висновок, учні роблять спробу визначити професійне і народне мистецтво та різницю між ними.
В структурі культури виділяють поняття
Народна культура – вона створюється анонімними творцями, що не мають професійної підготовки. Народ виступає як суб’єкт культури, він бере участь у самому процесі художньої творчості, є її творцем. Одночасно він є кінцевим адресатом і споживачем своєї культури. У зв’язку з цим основною умовою народної культури є доступність її сприйняття народом, співзвучність з його інтересами і світоглядом.
В основі народної культури лежать традиції, що відіграють роль генетичної пам’яті людей. Народна культура завжди відображає психологічно-етнонаціональні особливості країни або окремих її регіонів. Яскравим прикладом є міфи, легенди, сказання, епос, казки, пісні, танці, архітектура і живопис дерев’яних церков та ін.
Професійна культура створюється людьми, які пройшли відповідну підготовку, мають освіту за фахом, який відповідає процесам їхньої творчості.
Було б хибним вважати, що між народною і професійною культурою не існує зв’язку: народна культура не проти стоїть загально художнім процесам розвитку. Народна культура засвоює не всю систему художніх форм професійної культури, а лише окремі її елементи, трансформуючи їх і поєднуючи з традиційними художніми прийомами.
Водночас народна культура живить своїми цілющими силами професійну культуру.
Далі продовжується перегляд фотоматеріалів (слайдів, відеозаписів) із зразками творчості народних та професійних виконавців; прослухуються пісні в народному та професійному виконанні (бажано один і той же твір). Учні визначають спільні і відмінні риси, характер взаємодії між народною і професійною культурою.

Домашнє завдання: підготуватись до семінарського заняття – «Культура і її роль у суспільстві».

Орієнтовні завдання:
«Взаємодія народного і професійного мистецтва»;
«Народна культура – підґрунтя розвитку національної культури».
Матеріали можуть бути як загального характеру, так і стосовно окремих конкретних митців.
4. Підсумок уроку.

Запитання і завдання:

1. Поясніть своїми словами поняття «духовна культура» та «художня культура».
2. Функції художньої культури.
3. Дайте визначення поняттю «художній образ».
4. Розкрийте (письмово) тему:
Ознаки й характерні риси професійного мистецтва Ознаки й характерні риси народного мистецтва


УВАГА! ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ВИКОНУВАТИ В КОМЕНТАРЯХ!!! (письмова відповідь на питання). Не забуваємо залишати інформацію про виконувача робіт. (Прізвище, ім'я)
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3558 | Загрузок: 0 | Комментарии: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 12
avatar
12
Кульбачка Олена                    Кіндратівська СШ
                                                                                  20 лістопада
                                                                         Домашня           робота

1. Духовна культура – одна із сторін загальної культури людства, вона протиставляється матеріальній культурі (але вони тісно пов’язані між собою). Духовною культурою є явища, пов’язані із свідомістю, інтелектуальною, а також емоціонально-психологічною діяльністю людини – це мова, звичаї, вірування, знання, мистецтво  
2. Художня культура – одна із спеціалізованих сфер культури, що функціонально вирішує завдання інтелектуально – чуттєвого відображення дійсності в художніх образах, а також різні аспекти забезпечення цієї діяльності.  
3. Художня культура – складне багатошарове явище, вона об’єднує: 
    1) усі види мистецтва;  
    2) сам процес художньої творчості; його результати;  
    3) систему заходів із створення, збереження і розповсюдження художніх цінностей;  
    4) виховання творчих кадрів і глядацької аудиторії.  
4. Художній образ – це естетична категорія, в якій відбита об’єктивна дійсність через специфічні закони мистецтва й художньої творчості. Художній образ існує і функціонує як форма активної діяльності розуму людини.  
5. В основі мистецьких творів лежить певна ідея, кордон між художнім і реальним світом завжди був рухливим – ступінь умовності відображення дійсності залежить від специфіки мови кожного виду мистецтва.  
    Створення художнього образу та його сприйняття складають дві сторони одного художнього процесу, що відбувається у спільному просторі. Митець надає імпульс, програму для переробки інформації, стимулює думку глядача, запрошує його до співпраці, той же, в свою чергу, порівнюючи художній твір з дійсністю, намагається відтворити образ, що виникає в уяві митця. Істина для нього – те, як він зрозумів твір, а не те, що відобразив художник.  
    Художня культура є активним творчим феноменом, що обумовлений як художньою картиною світу конкретної епохи, так і внутрішніми художніми процесами. Митець є тим ланцюгом, який пов’язує внутрішньо художні процеси і світоглядні настанови суспільства.  
    Справжнє розуміння мистецьких творів потребує залучення до художнього сприйняття всього масиву знань щодо історичної епохи, засобів художнього мислення автора і його прийомів тлумачення світу, особливостей мови виду та жанру мистецтва, до якого належить твір – все це обумовлює рівень культури сприйняття художнього твору.
avatar
11
1. Духовная культура - одна из сторон общей культуры человечества, она противопоставляется материальной культуре (но они тесно связаны между собой). Духовной культурой является явления, связанные с сознанием, интеллектуальной, а также эмоционально-психологической деятельностью человека - это язык, обычаи, верования, знания, искусство
Художественная культура - одна из специализированных сфер культуры, функционально решает задачи интеллектуально - чувственного отражения действительности в художественных образах, а также различные аспекты обеспечения этой деятельности.
2.Художественная культура - сложное многослойное явление, она объединяет:
1) все виды искусства;
2) сам процесс художественного творчества; его результаты;
3) систему мер по созданию, сохранению и распространению художественных ценностей;
4) воспитание творческих кадров и зрительской аудитории.
3.Художественный образ - это эстетическая категория, в которой отражена объективная действительность через специфические законы искусства и художественного творчества. Художественный образ существует и функционирует как форма активной деятельности ума человека.
4.В основе художественных произведений лежит определенная идея, граница между художественным и реальным миром всегда был подвижным - степень условности отображения действительности зависит от специфики языка каждого вида искусства.
Создание художественного образа и его восприятия составляют две стороны одного художественного процесса, происходящего в общем пространстве. Художник придает импульс, программу для переработки информации, стимулирует мысль зрителя, приглашает его к сотрудничеству, то же, в свою очередь, сравнивая художественное произведение с действительностью, пытается воссоздать образ, возникающий в воображении художника. Истина для него - то, как он понял произведение, а не то, что отразил художник.
Художественная культура является активным творческим феноменом, который обусловлен как художественной картиной мира конкретной эпохи, так и внутренними художественными процессами. Художник является тем звеном, который связывает внутренне художественные процессы и мировоззренческие установки общества.
Настоящее понимание художественных произведений требует привлечения к художественному восприятию всего массива знаний об исторической эпохи, средств художественного мышления автора и его приемов толкования мира, особенностей языка вида и жанра искусства, к которому принадлежит произведение - все это обусловливает уровень культуры восприятия художественного произведения.
Для рассмотрения ученикам предлагается три картины (возможно применение и большего количества примеров) одного вида (живопись), жанра (портрет), но совершенно разных по художественному почерку художников
avatar
9
Тесленко Виктория, Кондратовская СШ
             17 ноября
        Домашняя работа

1. Духовна культура – одна із сторін загальної культури людства, вона протиставляється матеріальній культурі (але вони тісно пов’язані між собою). Духовною культурою є явища, пов’язані із свідомістю, інтелектуальною, а також емоціонально-психологічною діяльністю людини – це мова, звичаї, вірування, знання, мистецтво 
2. Художня культура – одна із спеціалізованих сфер культури, що функціонально вирішує завдання інтелектуально – чуттєвого відображення дійсності в художніх образах, а також різні аспекти забезпечення цієї діяльності. 
3. Художня культура – складне багатошарове явище, вона об’єднує:
    1) усі види мистецтва; 
    2) сам процес художньої творчості; його результати; 
    3) систему заходів із створення, збереження і розповсюдження художніх цінностей; 
    4) виховання творчих кадрів і глядацької аудиторії. 
4. Художній образ – це естетична категорія, в якій відбита об’єктивна дійсність через специфічні закони мистецтва й художньої творчості. Художній образ існує і функціонує як форма активної діяльності розуму людини. 
5. В основі мистецьких творів лежить певна ідея, кордон між художнім і реальним світом завжди був рухливим – ступінь умовності відображення дійсності залежить від специфіки мови кожного виду мистецтва. 
    Створення художнього образу та його сприйняття складають дві сторони одного художнього процесу, що відбувається у спільному просторі. Митець надає імпульс, програму для переробки інформації, стимулює думку глядача, запрошує його до співпраці, той же, в свою чергу, порівнюючи художній твір з дійсністю, намагається відтворити образ, що виникає в уяві митця. Істина для нього – те, як він зрозумів твір, а не те, що відобразив художник. 
    Художня культура є активним творчим феноменом, що обумовлений як художньою картиною світу конкретної епохи, так і внутрішніми художніми процесами. Митець є тим ланцюгом, який пов’язує внутрішньо художні процеси і світоглядні настанови суспільства. 
    Справжнє розуміння мистецьких творів потребує залучення до художнього сприйняття всього масиву знань щодо історичної епохи, засобів художнього мислення автора і його прийомів тлумачення світу, особливостей мови виду та жанру мистецтва, до якого належить твір – все це обумовлює рівень культури сприйняття художнього твору.
avatar
0
10
УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА. Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
8
Лыженко Тимофей просмотрел
avatar
6
Кисель Віктор
1)Духовна культура- показує соціально-політичні процеси, що відбуваються в суспільстві.Елементами духовної культури є: звичаї, норми, цінності, знання, інформація, значення.
Художня культура – це культура виробництва мистецтва, культура його розповсюдження, пропаганди, культура його сприйняття, розуміння, культура насолоди мистецтвом.
3)Художній образ – це образ від мистецтва, який створюється автором художнього твору з метою найбільше повно розкрити описуване явище дійсності.
4)В профисіональному мистецтві розповідається про баченя одної людини ,а у народному в цілому ,всьому народу
avatar
7
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована! Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
avatar
3
просмотрел
avatar
5
УЧИТЕЛЬ: Відповідь на питання домашнього завдання відсутня. Повідомлення за приміром "ТУТ БУВ ВАСЯ" не зараховуються! НЕ ЗАРАХОВУЄТЬСЯ!
Рекомендації: Уважніше слухайте (або читайте на сайті) роз'яснення щодо правил виконання домашнього завдання. ЗАРАХОВУЮТЬСЯ РОЗГОРНУТІ ВІДПОВІДІ У КОМЕНТАРЯХ ДО УРОКУ, але не повідомлення за типом "переглянув". Успіхів!
avatar
2
просмотрел:1
Духовна культура – одна із сторін загальної культури людства, вона протиставляється матеріальній культурі (але вони тісно пов’язані між собою). Духовною культурою є явища, пов’язані із свідомістю, інтелектуальною, а також емоціонально-психологічною діяльністю людини – це мова, звичаї, вірування, знання, мистецтво
Художня культура – одна із спеціалізованих сфер культури, що функціонально вирішує завдання інтелектуально – чуттєвого відображення дійсності в художніх образах, а також різні аспекти забезпечення цієї діяльності.
Художня культура – складне багатошарове явище, вона об’єднує:
avatar
4
УЧИТЕЛЬ: Так що ж вона, "духовна культура об'єднує?...". Відповідь НЕ ПОВНА! Але - ЗАРАХОВАНО! Вітаю! Переходьте до наступного уроку
avatar
1
Виктор Кисель
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
[26.07.2018]
План виховної роботи школи на 2018-2019 навчальний рік (0)
[17.07.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03 – 07 вересня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz