МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 19.10.2017, 11:11
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [649]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. художня культура. Урок 12. Культура і людина в сучасному світі.
06.11.2013, 18:34

Тема. Культура і людина в сучасному світі. Відображення емоцій і почуттів, думок і мрій людини у цінностях художньої культури.

Мета: учити учнів усвідомлювати значення мистецтва як засобу для пізнання світу і самовдосконалення;формувати вміння оцінювати явища масової культури; розвивати критичне мислення , творчу уяву та бажання самовдосконалюватися ; виховувати естетичний смак і стійкий інтерес до пізнання світової мистецької скарбниці

Тип уроку: комбінований                              

Обладнання: візуальний ряд:репродукції картин Л.да Вінчі «Джоконда», В.Васнецов «Три богатирі», І.Айвазовський «Буря»; зображення скульптури ж. Гудона «Вольтер»; фрагменти фільму «7 чудес»; презентація «Сальвадор Далі»; музичний ряд: Л. Бетховен «5 симфонія», В.А.Моцарт «Турецьке рондо», М.Басков «Сирень», укр.народна «Взую тещу в чоботи»

Хід уроку

І.Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Ми знаємо, що мистецтво здатне впливати на людину, і щоразу переконуємося  в цьому на власному досвіді, коли відчуваємо, як мистецький твір (картина ,скульптура,фільм,вистава,музика) змушує нас радіти чи сумувати або замислитися над важливими питаннями. Але це лише верхівка піраміди, тому що вплив мистецтва, художньої культури є значно глибшим.

Запитання до учнів

 Що саме допомагає нам збагатитися духовно, стати гармонійними людьми, здатними виявляти добро і любов, удосконалюючи навколишній світ і себе в ньому?

(відповіді залишати у коментарях до уроку).

Слово вчителя

Так, звертаючись до емоційно – чуттєвої сфери, художня культура виконує важливу місію – формує внтрішній світ людини, сприяючи її розвитку як творця культурних цінностей.

ІІІ. Викладення  нового навчального матеріалу

Розповідь учителя

Відомо, що здібності людини повною мірою розкриваються лише в суспільно значущій діяльності. Важливо, щоб ця діяльність була зумовлена не лише зовнішніми чинниками (суспільством), але  й внутрішньою потребою особистості. Кожний  із видів мистецтва, впливаючи на душу людини загалом, торкається різних струн, і в цьому розумінні вони є незамінними .

Саме багатство національної культури здатне активно впливати на формування творчої особистості майбутніх спеціалістів у будь-якій галузі.

Визначено 3 основних складових системи:

*культура як соціальне явище

*культура як система ціннісних уявлень

*культура як універсальний засіб самореалізації

Розминка

Дидактична гра «Закінчи речення»

*Поняття «культура» стосується…( тіла, духу, розуму)

*Творцем і носієм культури є …(людина, народ)

*В основі народної культури лежать …..(традиції)

* Мораль, освіта, наука належать …(духовної) культури

* Найпоширенішою культурою нашого часу є…(масова) культура

*Зразками творів, що мають яскраві риси української національної культури є…(Вишиванка,хата-мазанка)

Запитання до учнів

Яку роль, на вашу думку, виконує сприймання творів мистецтва, впливаючи на наш стан?

(варіанти відповідей учнів)

Мозковий штурм

Чи можна стверджувати, що такі поняття як «культура» та «цивілізація» взаємопов’язані і яким чином?

Слово вчителя про взаємозв’язок понять «культура» та «цивілізація».

Словникова робота (учні роблять записи в зошитах).

Культура – означає «обробка», «землеробство» , інакше кажучи це олюднення, зміна природи як середовища перебування.

Культура-сукупність практичних матеріальних і духовних надбань суспільства й людини, що втілюються в результатах продуктивної діяльності.

Цивілізація –це етап розвитку людського суспільства і характеру самого суспільства. Чим більше розвинуте суспільство, тим більша питома вага в ньому загальнолюдських цінностей.

Вчитель. Отже, можна стверджувати, що чим вищий розвиток цивілізації тим вищий розвиток культури.

?? А для чого взагалі людям потрібна культура?

(учні дають відповіді на зелених листках і прикріплюють їх до «дерева цивілізації» на дошці)

  • Духовного розвитку кожного індивідуума
  • Задовольняє естетичні смаки
  • Для приємного відпочинку
  • Для задоволення матеріальних потреб

Вчитель. Як ви гадаєте, чому я слово культура зображена у вигляді дерева?

(так як дерево постійно росте, так  і цивілізація постійно розвивається, а тому запити людей і культура повинні рости)

Проблемне запитання

Вчитель. Чи згодні ви з тезою: «Ми створили цивілізацію, яка знає ціну всьому, але не знає цінностей?»

(Дайте відповіді у коментарях до уроку)

Вчитель. Отже, ми підійшли з вами до завдання уроку: «Виявити, яким чином твори мистецтва впливають на наші  емоції, почуття, думки та чи є художня культура засобом самореалізації творчої особистості?»

Презентація

Я пропоную вашій увазі перегляд презентацій про творчість  іспанського художника ХХ ст.. Сальвадора Далі, а ви скажете, які емоції викликають у вас його твори

Відповіді учнів у коментарях до уроку: захоплення, подив, радість, сум, велич, ніжність, любов,пристрасть

Запитання до учнів:

      Чи можна стверджувати, що художні твори впливають на наш настрій? (відповіді залишати у коментарях до уроку)

Вчитель:  мистецькі шедеври дають змогу поринути в емоційно-чуттєвий світ іншої людини, а відтак – зрозуміти її. Твір мистецтва –це продукт худ. творчості, у якому в чуттєво-матеріальній формі втілений духовно-змістовний задум його творця-художника.

Творча вправа 1         «Твій настрій у творах мистецтва»

Завдання:

 У коментарях до уроку Стисло опишіть свій душевний стан у цей момент (або в певний період власного життя) . Знайдіть мистецький твір, що відповідає описаному настрою. Доведіть схожість.

Завдання:

Оберіть мистецький твір, що не відповідає вашому настрою, У коментарях до уроку  поясніть чому.

    К. Айвазовський «Буря»                                     А. Коцка «Гуцулка»

                      

С.Васильківський «Захід сонця     над озером»     Й.Бокшай «Зима»

 

Домашнє завдання: підготовка до семінару: «Культура і її роль у суспільстві».
Орієнтовні завдання: підготувати короткі дослідження мистецької діяльності окремих майстрів різних напрямів: музикантів, співаків, художників, танцюристів і визначити, в чому полягає оригінальність їх творчого пошуку, як вони за допомогою мистецьких засобів виразності передають власні почуття, емоції, мрії, тощо.
5. Підсумок уроку.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ (виконується ПИСЬМОВО В КОМЕНТАРЯХ ДО УРОКУ. Не забувайте залишанти свої дані)

1. Функції культури в суспільстві.

2. Поясніть, як за допомогою мистецьких творів відбувається взаємодія мит

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 552 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 1
avatar
1
смотрел
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz