МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 25.09.2017, 11:48
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [638]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 50
Видео
Статистика

Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок 18. Культура і людина в сучасному світі
06.01.2014, 14:55
 

Урок №18

Тема: Культура і людина в сучасному світі.
Відображення емоцій і почуттів, думок і мрій людини у цінностях художньої культури. Художня культура як засіб само пізнання і творчої самореалізації особистості.
МЕТА: вчити розуміти значення художньої культури в розвитку людства, сенс понять «діалог культур», «духовна культура; спонукати до художньої самоосвіти; розвивати вміння оцінювати значущість мистецтва в культурному житті.
Обладнання: репродукції картин, які відтворюють певний емоційний стан автора та записи мелодій, які передають почуття, емоції, мрії автора (на розсуд вчителя).
Тип Уроку: лекція. Вивчення нового матеріалу.

Хід уроку
1. Організаційна частина
2. Вступ. Культура і людина в сучасному світі.
Культура – специфічний спосіб існування людини в природі.
Людина – єдиний носій свідомості, котрий досяг ступеня думки.
Чим гармонійніша взаємодія людини і природи, тим якісніше її життя з точки зору культурного розвитку.. Прилучаючись до культури, людина стає людиною. В мові за поняттям «культурна людина» закріпився зміст, який має на увазі дотримання людиною зводу правил, норм, соціальних установок, які визначають її поведінку в с суспільстві. Це добровільне визначення тих меж, які встановлені суспільством. У суспільстві повинні бути ідеали, вони не можуть знаходити своє вираження тільки у матеріальному задоволенні, у вигоді. Дуже важливо розв’язувати питання духовного життя людей, утверджувати вікові цінності, які людство нагромаджувало протягом віків, передавало з покоління в покоління.
Культура формує особистість певного типу, якій притаманні ті чи інші моральні якості, світоглядні орієнтири, рівень інтелектуального розвитку, естетичні уподобання, тощо.
Сама людина формує себе в процесі своєї діяльності, тому культура є мірою людського в людині характеристикою розвитку людини як суспільної істоти.
Слово «культура» почало використовуватись як науковий термін з другої половини ХVІІІ ст. – в епоху просвітництва. Мислителів того часу турбувало питання про специфіку людського буття, про те, що обумовлено «людською природою» і що формує саму «людську природу». Просвітники прагнули знайти ідеали людського буття й визначити напрями розвитку соціального прогресу.
Тоді і виникла необхідність у спеціальному понятті, в якому була б логічно оформлена ідея існування особливостей людського буття, з якими пов’язаний розвиток здібностей людини, її розуму і духовного світу.
Розвиток цієї ідеї виявив два її аспекти:
− культура трактувалась як засіб удосконалення людини, її духовного життя і моральності, виправлення недоліків і вад суспільства за допомогою просвітництва й виховання людей;
− культура розглядалась як спосіб життя, що реально існує та історично змінюється. Його специфіка обумовлена рівнем розвитку людського розуму, науки, мистецтва, виховання, освіти.
Ці протиріччя стимулювали подальшу еволюцію уявлень про культуру.
Духовна культура – один із боків загальної культури людства, що протиставлявся культурі матеріальній. До неї належать явища, пов’язані з свідомістю, інтелектуальною й емоціонально-психологічною діяльністю людини – мова, звичаї, вірування, мистецтво, знання та ін.
Художня культура – одна із спеціалізованих сфер культури, що функціонально вирішує завдання інтелектуально - чуттєвого відображення буття в художніх образах, а також різноманітних аспектів забезпечення цієї діяльності.
Художня культура – складне багатошарове явище, вона об’єднує:
− усі види мистецтва;
− сам процес художньої творчості;
− систему заходів зі створення, збереження і розповсюдження художніх цінностей;
− виховання творчих кадрів і глядацької аудиторії.
3. Бесіда: «Мистецтво – діяльність людини».
Учні пригадують, що таке мистецька діяльність,художній образ, висловлюють свої думки з приводу мистецької діяльності (як впливає творчий процес на формування особистості, тощо).

4. Продовження лекції.
В основі творів мистецтва лежить певна ідея в її емоційному, живому зображенні. Кордон між художнім світом і світом реальним завжди був рухливим. Ступінь умовності відображення дійсності залежить від специфіки мови кожного виду мистецтва і неоднаковий для різних художніх епох. Художній образ може набувати характеру символічності, поки не втратить зв’язок з дійсністю і не перетвориться в нерозшифрований знак. І, навпаки, він може бути ілюзорним до деякої межі, оскільки у мистецтва завжди є узагальнюючий момент.
Створення художнього образу та його сприйняття складають дві сторони одного художнього процесу, що відбувається у спільному змістовому просторі.


Художній образ – поєднання дійсності і творчої індивідуальності митця. Його створенню підпорядковується весь комплекс усвідомленої і неусвідомленої (спонтанної) діяльності суб’єкта. Образне мислення митця завжди несе відображення картини світу тієї епохи, в яку він творить. Митець – генератор ідей і носій світогляду одночасно, він той ланцюг, що пов’язує внутрішньо художні процеси і світоглядні настанови суспільства. Він надає імпульс, програму для переробки інформації, стимулює думку глядача, а глядач в свою чергу порівнює художній твір з дійсністю і намагається відтворити образ, який був в уяві митця. Але все ж істина для глядача – те, як він зрозумів твір, а не те, що відтворював художник.



Домашнє завдання: підготовка до семінару: (УРОК 19) «Культура і її роль у суспільстві».
Орієнтовні завдання: підготувати короткі дослідження мистецької діяльності окремих майстрів різних напрямів: музикантів, співаків, художників, танцюристів і визначити, в чому полягає оригінальність їх творчого пошуку, як вони за допомогою мистецьких засобів виразності передають власні почуття, емоції, мрії, тощо.
5. Підсумок уроку.

 

ДОДАТКОВО (для тих, хто вивчає предмет на російській мові)



ДОМШНЄ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ НА САЙТІ.
У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

1. Функції культури в суспільстві.

2. Поясніть, як за допомогою мистецьких творів відбувається взаємодія митця і реципієнта (читача, глядача, слухача)

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3949 | Загрузок: 0 | Комментарии: 9 | Рейтинг: 4.4/5
Всего комментариев: 9
avatar
8
1. Культура – специфічний спосіб існування людини в природі. 
    Людина – єдиний носій свідомості, котрий досяг ступеня думки. 
    Чим гармонійніша взаємодія людини і природи, тим якісніше її життя з точки зору культурного розвитку.. Прилучаючись до культури, людина стає людиною. В мові за поняттям «культурна людина» закріпився зміст, який має  на увазі дотримання людиною зводу правил, норм, соціальних установок, які визначають її поведінку в с суспільстві. Це добровільне визначення тих меж, які встановлені суспільством. У суспільстві повинні бути ідеали, вони    не можуть знаходити своє вираження тільки у матеріальному задоволенні, у вигоді. Дуже важливо розв’язувати питання духовного життя людей, утверджувати вікові цінності, які людство нагромаджувало протягом віків,        передавало з покоління в покоління. 
 Культура формує особистість певного типу, якій притаманні ті чи інші моральні якості, світоглядні орієнтири, рівень інтелектуального розвитку, естетичні уподобання, тощо. 
 Сама людина формує себе в процесі своєї діяльності, тому культура є мірою людського в людині характеристикою розвитку людини як суспільної істоти. 
 Слово «культура» почало використовуватись як науковий термін з другої половини ХVІІІ ст. – в епоху просвітництва. Мислителів того часу турбувало питання про специфіку людського буття, про те, що обумовлено «людською  природою» і що формує саму «людську природу». Просвітники прагнули знайти ідеали людського буття й визначити напрями розвитку соціального прогресу. 
2. В основі творів мистецтва лежить певна ідея в її емоційному, живому зображенні. Кордон між художнім світом і світом реальним завжди був рухливим. Ступінь умовності відображення дійсності залежить від специфіки мови    кожного виду мистецтва і неоднаковий для різних художніх епох. Художній образ може набувати характеру символічності, поки не втратить зв’язок з дійсністю і не перетвориться в нерозшифрований знак. І, навпаки, він    може  бути ілюзорним до деякої межі, оскільки у мистецтва завжди є узагальнюючий момент. 
 Створення художнього образу та його сприйняття складають дві сторони одного художнього процесу, що відбувається у спільному змістовому просторі. 
    Художній образ – поєднання дійсності і творчої індивідуальності митця. Його створенню підпорядковується весь комплекс усвідомленої і неусвідомленої (спонтанної) діяльності суб’єкта. Образне мислення митця завжди несе  відображення картини світу тієї епохи, в яку він творить. Митець – генератор ідей і носій світогляду одночасно, він той ланцюг, що пов’язує внутрішньо художні процеси і світоглядні настанови суспільства. Він надає імпульс,  програму для переробки інформації, стимулює думку глядача, а глядач в свою чергу порівнює художній твір з дійсністю і намагається відтворити образ, який був в уяві митця. Але все ж істина для глядача – те, як він зрозумів  твір, а не те, що відтворював художник.
avatar
0
9
Учитель: Відповідь зарахована, але бажано не копіювати попередні пости. Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
5
1. Культура – специфічний спосіб існування людини в природі.
    Людина – єдиний носій свідомості, котрий досяг ступеня думки.
    Чим гармонійніша взаємодія людини і природи, тим якісніше її життя з точки зору культурного розвитку.. Прилучаючись до культури, людина стає людиною. В мові за поняттям «культурна людина» закріпився зміст, який має  на увазі дотримання людиною зводу правил, норм, соціальних установок, які визначають її поведінку в с суспільстві. Це добровільне визначення тих меж, які встановлені суспільством. У суспільстві повинні бути ідеали, вони    не можуть знаходити своє вираження тільки у матеріальному задоволенні, у вигоді. Дуже важливо розв’язувати питання духовного життя людей, утверджувати вікові цінності, які людство нагромаджувало протягом віків,        передавало з покоління в покоління.
 Культура формує особистість певного типу, якій притаманні ті чи інші моральні якості, світоглядні орієнтири, рівень інтелектуального розвитку, естетичні уподобання, тощо.
 Сама людина формує себе в процесі своєї діяльності, тому культура є мірою людського в людині характеристикою розвитку людини як суспільної істоти.
 Слово «культура» почало використовуватись як науковий термін з другої половини ХVІІІ ст. – в епоху просвітництва. Мислителів того часу турбувало питання про специфіку людського буття, про те, що обумовлено «людською  природою» і що формує саму «людську природу». Просвітники прагнули знайти ідеали людського буття й визначити напрями розвитку соціального прогресу.
2. В основі творів мистецтва лежить певна ідея в її емоційному, живому зображенні. Кордон між художнім світом і світом реальним завжди був рухливим. Ступінь умовності відображення дійсності залежить від специфіки мови    кожного виду мистецтва і неоднаковий для різних художніх епох. Художній образ може набувати характеру символічності, поки не втратить зв’язок з дійсністю і не перетвориться в нерозшифрований знак. І, навпаки, він    може  бути ілюзорним до деякої межі, оскільки у мистецтва завжди є узагальнюючий момент.
 Створення художнього образу та його сприйняття складають дві сторони одного художнього процесу, що відбувається у спільному змістовому просторі.
    Художній образ – поєднання дійсності і творчої індивідуальності митця. Його створенню підпорядковується весь комплекс усвідомленої і неусвідомленої (спонтанної) діяльності суб’єкта. Образне мислення митця завжди несе  відображення картини світу тієї епохи, в яку він творить. Митець – генератор ідей і носій світогляду одночасно, він той ланцюг, що пов’язує внутрішньо художні процеси і світоглядні настанови суспільства. Він надає імпульс,  програму для переробки інформації, стимулює думку глядача, а глядач в свою чергу порівнює художній твір з дійсністю і намагається відтворити образ, який був в уяві митця. Але все ж істина для глядача – те, як він зрозумів  твір, а не те, що відтворював художник.
avatar
0
6
Учитель: Відповідь зарахована.Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
4
1.Культура - специфический способ существования человека в природе.
Человек - единственный носитель сознания, достигшего степени мысли.
Чем гармоничнее взаимодействие человека и природы, тем качественнее ее жизни с точки зрения культурного развития .. Приобщаясь к культуре, человек становится человеком. В языке с понятием «культурный человек» закрепился содержание, которое подразумевает соблюдение человеком свода правил, норм, социальных установок, которые определяют его поведение в с обществе. Это добровольное определения тех границ, установленных обществом. В обществе должны быть идеалы, они не могут находить свое выражение только в материальном удовлетворении, в выгоде. Очень важно решать вопросы духовной жизни людей, утверждать возрастные ценности, которые человечество накапливало в течение веков, передавало из поколения в поколение.
Культура формирует личность определенного типа, которой присущи те или иные моральные качества, мировоззренческие ориентиры, уровень интеллектуального развития, эстетические предпочтения, и тому подобное.
Сам человек формирует себя в процессе своей деятельности, поэтому культура является мерой человеческого в человеке характеристикой развития человека как общественного существа.
Слово «культура» стало использоваться как научный термин со второй половины XVIII века. - В эпоху просвещения. Мыслителей того времени беспокоил вопрос о специфике человеческого бытия, о том, что обусловлено «человеческой природой» и формирует саму «человеческую природу». Просветители стремились найти идеалы человеческого бытия и определить направления развития социального прогресса.
Тогда и возникла необходимость в специальном понятии, в котором была бы логично оформлена идея существования особенностей человеческого бытия, с которыми связано развитие способностей человека, его разума и духовного мира.
2.В основе произведений искусства лежит определенная идея в ее эмоциональном, живом изображении. Граница между художественным миром и миром реальным всегда был подвижным. Степень условности отображения действительности зависит от специфики языка каждого вида искусства и неодинаковой для различных художественных эпох. Художественный образ может приобретать характер символичности, пока не потеряет связь с действительностью и не превратится в нерасшифрованный знак. И, наоборот, он может быть иллюзорным до некоторого предела, поскольку у искусства всегда есть обобщающий момент.
Создание художественного образа и его восприятия составляют две стороны одного художественного процесса, происходящего в общем смысловом пространстве.
Художественный образ - сочетание реальности и творческой индивидуальности художника. Его созданию подчиняется весь комплекс осознанной и неосознанной (спонтанной) деятельности субъекта. Образное мышление художника всегда несет отражение картины мира той эпохи, в которую он творит. Художник - генератор идей и носитель мировоззрения одновременно, он то цепь, связывающая внутренне художественные процессы и мировоззренческие установки общества. Он придает импульс, программу для переработки информации, стимулирует мысль зрителя, а зритель в свою очередь сравнивает художественное произведение с действительностью и пытается воссоздать образ, который был в воображении художника. Но все же истина для зрителя - то, как он понял произведение, а не то, что воспроизводил художник.
avatar
0
7
Учитель: Відповідь зарахована.Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
3
http://gnom-timofei.ucoz.ru/load/9_klas_khudozhnja_kultura_urok_17_khudozhnja_kultura_dukhovne_javishhe/1-1-0-6
avatar
1
Дана тема актуальна тому, багато дослідників вважають, що культура виникла, перш за все, під впливом суспільних запитів і потреб. Перш за все, суспільство потребувало закріплення і передачі духовних цінностей, які поза суспільних форм життєдіяльності людини могли б гинути разом з автором цих цінностей.
Суспільство, таким чином, процесу творення цінностей додало стійкий і спадкоємний характер. У суспільстві стало можливим накопичення цінностей, культура стала набувати кумулятивний характер розвитку. Крім того, товариство створило можливості для публічного створення і використання цінностей, що призвело до можливості більш швидкого їх розуміння і апробування іншими членами суспільства.
Перш за все, необхідно підкреслити думку, що поняття "культура" відноситься до числа тих загальноісторичних категорій, які мають силу для усіх епох. Культура виникає разом з появою на землі людства, і кожен крок людини по шляху суспільного прогресу був одночасно кроком вперед у розвитку культури, кожна історична епоха, кожна особлива форма суспільства мала своєї, тільки їй властивою культурою.
Метою роботи є з'ясувати місце культури в суспільстві та вивчити основні функції.
Завдання роботи:
- Дати визначення поняттю «культура»;
- Розкрити сутність і значення культури;
- З'ясувати місце культури в суспільстві;
- Розглянути функції культури в суспільстві. Українське слово «мистецтво» походить від німецького Meister (майстер), яке в свою чергу походить від латинського Magister (навчитель, начальник), що в свою чергу, вірогідно, утворене шляхом поєднання слів magis («великий») та histor знавець, умілець, згодом — актор (histrion)[3]. Етимологічно цей термін співзвучний з біл. мастацтво, а також старопольським misterstwo, і в українську мову був позичений відносно недавно. Створення цього слова приписують також редакторам часопису «Основа»[4], або Олені Пчілці[5].
У багатьох слов'янських мовах термін пов'язаний зі словом «умілець», «вміння», зокрема чеськ. та словац. umeni, серб. та словен. umetnost, босн. umjetnost. Російська назва искусство походить від запозиченого в часи християнізації з болгарської изкуство-то (корінь — искус (=искушение), тобто спокуса) і є історичним свідченням настороженого ставлення православної церкви до художньої творчості[3]. У багатьох європейських мовах використовуються слова латинського походження — фр. та англ. art або ісп. та іт. arte. Відповідником латинського ars в грецькій мові є слово τέχνη, що первісно означало мистецтва, науку, вміння або ремесла. Останнє слово було запозичено багатьма мовами, в тому числі й українською для таких слів, як техніка.
avatar
2
УЧИТЕЛЬ: Ви дійсно вважаєте, що дали відповідь на питання домашнього завдання саме до цього уроку????
Дивно, дуже дивно!
ВІДПОВІДЬ НЕ ЗАРАХОВАНА!
Рекомендації: Спробуйте ще раз дати відповіді, АЛЕ НА ПИТАННЯ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ САМЕ ДО ЦЬОГО УРОКУ!
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Міжнародного Дня миру в закладах освіти Костянтинівського району 21.09.2017 року (0)
[15.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Урок 5-6.Пам’ятки мистецтва північного Причорномор’я і Скіфії (Ppt-презентація) (0)
[15.09.2017]
Про проведення шкільного етапу районної виставки-конкурсу фруктово-овочевих композицій «ЩЕДРА ЗЕМЛЯ» (0)
[15.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 18-22 вересня 2017 р (0)
[15.09.2017]
3-й навчальний тиждень з 18 по 22 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (0)
[14.09.2017]
Про виконання плану з військово-патріотичного виховання протягом 3-го навчального тижня (0)
[14.09.2017]
комплекс навчально-виховних заходів до Дня мобілізаційного працівника (0)
[14.09.2017]
конкурс малюнку на асфальті, присвяченого державній символіці України «Незалежна моя Україна» (0)
[14.09.2017]
пройшли уроки мужності для старшокласників «І подвиг їх ми будемо пам'ятати свято ...» (0)
[12.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 5-6 (Ppt-презентація з відео) Мінливість вражень імпресіоністів. (за Л.Масол) (1)
[11.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник) (0)
[10.09.2017]
Звіт з національно-патріотичного виховання за 2-й навчальний тиждень (0)
[10.09.2017]
Відзначення Дня танкіста в Кіндратівській СШ (0)
[10.09.2017]
Святкування Дня в Кіндратівській СШ (0)
[08.09.2017]
2 навчальний тиждень з 11 по 15 вересня 2017року. Переглядаємо урок №2 (0)
[07.09.2017]
Мистецтво. 9клас. Уроки 3-4. Символізм - вступ у ХХ ст. (за Л.Масол). Мультимедійний підручник (з відео)для самостійної роботи (0)
[07.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 3-4 (Презентація з відео) підр.Л.Масол. Мистецтво Анттичності (0)
[06.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 3-4 "Символізм-вступ у ХХ ст"(презентація до уроку з відео) за підручником Л.Масол (1)
[06.09.2017]
Мітинг до Дня визволення Донбасу (0)
[03.09.2017]
Календарно-тематичне планування Мистецтво 9 клас Л.Масол (0)
[02.09.2017]
Сценарій мітингу до Дня визволення Донбасу від німцеько-фашистських загарбників (0)
[02.09.2017]
Мистецтво 8 кл (за Л.Масол), Урок 1-2 Презентація за темою "Мистецтво Стардовнього Єгипту" (1)
[02.09.2017]
Святкування Дня знань у Кіндратівській СШ (0)
[01.09.2017]
Мистецтво. 9 кл (за Л.Масол) Презентація (озвучена, відео) до уроку 1-2 Школи і лідери модерну (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (2)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[31.08.2017]
1 навчальний тиждень з 04 по 08 вересня 2017року. Переглядаємо урок №1 (0)
[30.08.2017]
Матіреали засідання науково-методичної комісії вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району й Іллінівської об'єднаної (0)
[30.08.2017]
засідання науково-методичної комісії вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району й Іллінівської об'єднаної територіаль (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz