МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Воскресенье, 23.09.2018, 01:19
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [680]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок 23. Ренесанс
08.02.2014, 11:34

Урок 23

Тема: Ренесанс.
Мета: дати поняття про зміни в культурному житті та мистецтві, пов’язані з епохою Ренесансу, виявити, як вплинули ці зміни на подальший розвиток культури.
Обладнання: фото-, відеоматеріали мистецьких пам’яток, які допомагають зрозуміти сутність стилю Відродження.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Лекція з випереджувальними завданнями.

Хід уроку
1. Організаційна частина.
2. Лекція.




У ХІV-XVI ст. у суспільному та культурному житті Європи відбулися істотні зміни, які що дістали назву Ренесанс або Відродження. Вперше цей термін запровадив Джорджіо Вазарі, італійський митець і біограф ХVI ст., він вживається для визначення перехідної епохи в історії європейської культури від Середньовіччя до Нового часу. В епоху Відродження у свідомості людей з’являється нове світорозуміння. Воно формує менталітет, принципи людської поведінки, способи життя і творчості – як наукової, так і художньої. Ренесансний світогляд відрізняється від світогляду попередніх культурних епох тим, що поряд з Богом було поставлено людину, яка урівнювалась з ним здатністю до творчості. Творчість позначила всі сторони людського життя і стала духовною суттю епохи.
В основі світогляду Ренесансу – гуманізм, тобто, усвідомлення величі та безмежних можливостей людини, визнання її цінності як особистості, її права на вільний розвиток і виявлення своїх здібностей.
В суспільстві зароджується новий клас – буржуазія, який прагне створити власну ідеологічну систему, міста починають визначати спрямованість розвитку культури.
Культуру Відродження умовно поділяють на чотири періоди:
1. Проторенесанс – кінець ХІІІ – початок ХІV ст.
2. Раннє Відродження (кватроченто) – кінець ХІV-XV ст.
3. Високе Відродження (чінквеченто) – XV – 40-і рр. XVI ст.
4. Пізнє Відродження – XVI-XVII ст.
Загальний інтерес до релігії в цей час зменшується, розвивається світське мистецтво і раціоналістичне наукове мислення. Це супроводжується підвищеним інтересом до історії античності та її культурної спадщини. Спочатку процес торкався лише літератури та філософії, згодом ідеї Ренесансу приходять в архітектуру та образотворче мистецтво.
Ренесанс охопив майже всі країни Європи, але в одних він почався раніше, в других пізніше, і виявив себе по-різному. Першою на шляху Відродження була Італія, де античні традиції ніколи не вмирали остаточно. Іноді батьківщину Ренесансу визначають ще точніше: це м. Флоренція в Середній Італії.


Архітектура

Починаючи з ХІ ст. Флоренція була визначним фінансовим центром Європи і центром всіляких ремесел. Там звичайною практикою були конкурси на кращий проект тієї чи іншої міської споруди. Ретельно вивчається грецька та римська архітектурна спадщина, відродились античні колони і пілястри, декоративні деталі. Але повернення майстрів Відродження до античної спадщини було певною мірою умовним – епоха ставила нові вимоги і практичне призначення нових споруд відрізнялося від античних.
Характерна ознака епохи Відродження – надання великого значення авторству будь-якого твору, в тому числі і архітектурного. Засновником італійського Ренесансу вважають Філіппо Брунелескі – під його керівництвом був збудований купол флорентійського собору Санта Марія дель Фіоре, діаметр якого становить 42 м.(собор був зведений раніше – в готичний період).
Характерні ознаки архітектури Ренесансу: простий і чіткий ритм, чітко відокремлені один від одного поверхи будівель (завдяки застосуванню різних матеріалів чи декору), декоративна обробка зовнішньої поверхні стіни.

Архітектурні пам’ятки Ренесансу
Палац Ручеллаї у Флоренції, архітектор Альберті;
Лоджія-дель-Консільо у Вероні;
Собор святого Петра в Римі (розпочав будівництво Анджело Браманте, продовжив Мікеланджело, завершив Карло Мадерна);
Площа Капітолія, виконана за проектом Мікеланджело;
Церква Іль-Джезу в Римі, архітектор Віньола,
Собор святого Марка в Римі;
Лоджія Капитаніо, палаццо К’єрикаті в Віченці, архітектор Андреа Палладіо.
У французькій архітектурі ознаки Ренесансу з’являються на 100 років пізніше, там не поспішали відходити від готичних традицій. Типові пам’ятки французького ренесансу: замок Шамбор на Луарі, ансамбль королівського парку в Фонтенбло, королівський палац Лувр. У Франції в цей час зводяться численні міські ратуші, будови міського самоуправління.
Англії ренесансні ідеї досягли ще пізніше, але після того, як це сталося, англійські архітектори дуже швидко відмовилися від традицій фортифікаційного будівництва. В Англії починають будувати замки, що в плані нагадують букву «Н», як правило, їх роблять триповерховими (на другому поверсі влаштовують галереї з портретами предків), вхід безпосередньо пов’язаний з холом, житлові частини розміщені в бічних частинах. Вікна англійських замків мають квадратну або продовгувату форму. Найяскравіший представник англійського Відродження Інго Джонс (палац Уайтхол в Лондоні, Вілла королеви у Грінвічі)
Яскраве втілення знайшли ідеї Ренесансу в архітектурі Нідерландів, де міське життя також було дуже активним. Період Відродження охоплює тут ХVІ ст., щоправда місцеві майстри не мали перед очима античних зразків, тому будівлі дещо відрізняються. Більша частина архітектурних пам’яток – ратуші, будови цехів, житлові будинки заможних городян.
Архітектура Іспанії завжди (в тому числі і в епоху Відродження) мала свої особливості – це пояснюється впливом мистецтва арабів, під владою яких довго перебувала країна і тими можливостями, які давало відкриття Нового Світу (з американських колоній ввозилося багато золота, це давало можливість відбудовувати іспанські міста з великою пишністю).
Перший пряв Ренесансу в Іспанії – так званий стиль платереско (в перекладі означає «ювелірна майстерність»). Фасади оздоблювалися тонким філігранним орнаментом (ратуша в Севільї). Другий напрямок – монументальний, його ознаки можемо спостерігати на прикладі Ескоріалу – резиденції короля Філіпа ІІ.
В східнослов’янських землях Ренесанс відчувався слабко, оскільки там були свої власні своєрідні шляхи культурного розвитку.

Образотворче мистецтво

Для мистецтва Відродження характерний цілковитий відхід від традицій Середньовіччя – в середньовічній естетиці не надавалося великого значення красі людського тіла (окрім виразу обличчя), скульптори і художники дуже рідко зображували оголену людину, людське тіло зображували позбавленим сили і привабливості. Характерна риса мистецтва ренесансу – повний перегляд цієї традиції, настає розквіт реалістично-піднесеного живопису, який спирався на ідею зв’язку між досконалою людиною і прекрасною природою.
Для художників епохи Відродження головними залишаються картини релігійного змісту, але тепер і Мадонна, і Ісус, і святі – це люди з плоті й крові. Їх руки, риси обличчя виказують цілком зрозумілі кожній людині земні почуття. Більше того – ці вівтарні образи стали схожі на живих і прекрасних людей.
В епоху раннього Відродження скульптура і живопис досягають розквіту в італійських містах, творчість вже не безіменна, а цілковито перейшла до рук художників-професіоналів. При цьому митці навмисне уникають канонів готичного мистецтва, з яким пов’язується раціоналістичний схолацистизм. Альтернативою стало повернення до античних, звернення до візантійських та арабських традицій, які творчо переосмислювалися. Художник має бути творцем, а не плагіатором. Має передати особисте ставлення до зображуваного і має отримати відповідну винагороду як оцінку свого особливого бачення.

Митці раннього Відродження
Сандро Ботічеллі (використовував як античну, так і християнську міфологію) Найвизначніші картини « Народження Венери», «Весна»;

Мазаччо – художник мужнього стилю, зміг розробити і втілити закони тримірності простору, лінійної та повітряної перспективи;
Донателло – Відродив тип округлої скульптурної статуї як самостійний вид мистецтва, не прив’язаний до архітектури (статуя Давіда).

Високе Відродження

В мистецтві на перший план вийшли проблеми громадського обов’язку, високих моральних якостей, подвигу, образ гармонійно розвинутої, сильної духом і тілом людини-героя, людини активної і діючої Пошук такого ідеалу привів мистецтво до синтезу, узагальнення. Виявлення закономірностей. Мистецтво високого Ренесансу відходить від часткового, від незначних подробиць заради узагальненого образу, заради прагнення до гармонійного життя.
Досить трьох імен, щоб уявити значення Високого Ренесансу:Леонардо да Вінчі, Рафаель Санті, Мікеланджело Буонаротті.

Пізнє Відродження

Мистецтво цього періоду розвивається нерівномірно й у досить своєрідних формах –в Італії вже після 1520 р. починає формуватись нова течія маньєризм, яка відбиває крах ренесансної утопії та пошуки нових ідеалів в нових умовах тогочасної реальності. Образ людини поступово втрачає ренесансні властивості, з’являється почуття розпачу, тривоги, невпевненості; спостерігається куртуазна манірність, іноді неприродність, холодна витонченість.
Початок пізнього Відродження в Італії у часі збігся з початком доби Реформації, яку іноді називають Північним Ренесансом, і , яка об’єднує культурний розвиток країн Північної Європи – Німеччини. Нідерландів, Швеції. Франції, Англії і частково Іспанії.
Суспільно-політичний рух Реформації відіграв визначальну роль у становленні буржуазно-демократичних суспільств і створенні засад нової європейської культури.
Спільною для Відродження і Реформації була потреба подолання величезної прірви між теорією і практикою християнського життя того часу за допомогою попередньої духовної спадщини, але шляхи подолання цієї прірви було обрано різні.
Поки реформаційні процеси набували потужності, в країнах Європи відбувався самобутній розвиток, пов’язаний з Відродженням, але багато у чому цілком оригінальний у кожній з країн і генетично пов’язаний з пізньою готикою.

Свереное Возрождение:



Нідерланди
Там більше, ніж в інших країнах Європи художник зберігав зв’язок з ремісничими цехами і сприймався як майстер-ремісник. Нідерландські художники намагалися правдиво зображати дійсність, але істина їх цікавила більше, ніж краса. Тому вони не боялися акцентувати риси людського характеру так сильно, що іноді змінювали обличчя до карикатурності. Героями їх картин були представники різних верств населення, їх цікавило відверте, хай і не дуже красиве відтворення життя. Найяскравіше ці риси виявилися в творчості двох великих майстрів: Ієроніма Босха та Пітера Брейгеля. Картини Босха мають вигляд похмурих містичних алегорій, сповнених сатири і гротеску в зображенні людей: «Сад втіх», «Корабель дурнів», «Пекло». П.Брейгеля прозвано «мужицьким» за демократизм творчості і любов до зображення сцен з життя селян і простого люду: «Сліпі», «Селянський танок», «Фламандські прислів’я», «Ігри дітей», «Селянське весілля».

Німеччина
Відродження Німеччини пов’язане насамперед з ім’ям Альбрехта Дюрера. Створений ним образ людини відрізняється від італійського ідеалу – його творчість є глибоко національною. Герой його картин – сильна вольова людина, позбавлена внутрішнього спокою і гармонії («Автопортрет», «Святий Ієронім», «Адам», «Чотири апостоли», «Меланхолія»).
Франція
Специфіка французького Відродження полягає в прагненні наслідувати зразки італійського мистецтва. В середині ХV ст. група італійських митців засновує у Фонтенбло школу світського живопису, яка дала змогу сформуватися плеяді талановитих митців: Марміон, Коломбо, Гужон, Сурдо.

Іспанія
Іспанія дуже повільно відходила від традицій середньовічного мистецтва. В картинах іспанських художників обмежені реалістичні прийоми передачі простору та об’єму, переважає плоскістний принцип зображення. Часто присутній арабесковий орнамент.
Живопис зосереджується на внутрішніх переживаннях людини. Одним з видатних художників доби пізнього Відродження (маньєризму) є Доменіко Теотокопулі, прозваний Ель Греко. Деякі із створених ним образів нагадують візантійські ікони, тоді як інші, здається, належать до фантастично-нереального світу («Поховання графа Оргаса», «Непорочне зачаття»).

Англія
В Англії елементи Відродження знайшли своє вираження в портретах-мініатюрах. Це роботи Н.Хілларда, А. Олівера.
Висновок: протягом доби Відродження відбулися принципові зміни тенденцій подальшого культурного розвитку. Основною одиницею європейської культури вперше стає не колектив людей з його інтересами і цінностями, а окрема особистість, індивідуум, який задовольняє свої власні наміри й прагнення. Це докорінно змінює соціокультурну ситуацію в Європі, спонукаючи до активних пошуків форм узагальнення і конкретизації колективного досвіду в усіх галузях культурного життя.
На основі художніх досягнень цієї доби виникла й розвинулась художня культура Нового часу.
Зміст творчості титанів епохи Відродження віддзеркалив певні прогресивні тенденції подальшого розвитку всієї європейської спільноти народів.

ДИНАМІЧНА ЧАСТИНА

Для очей:


Для тіла:


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:
1. Хто першим ввів термін «Ренесанс»?
2. Коротко охарактеризуйте світогляд епохи Відродження
3. Ім’я засновника архітектури Ренесансу?
4. Назвіть характерні ознаки архітектури Відродження.
6. Коротко охарактеризуйте живопис епохи Відродження в Італії.
7. Назвіть імена художників Ренесансу Північної Європи та їх твори.
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1946 | Загрузок: 0 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 5
avatar
5
1.В ХIV-XVI вв. в общественной и культурной жизни Европы произошли существенные изменения, которые получивших название Ренессанс или Возрождение. Впервые этот термин ввел Джорджио Вазари, итальянский художник и биограф ХVI в., Он используется для определения переходной эпохи в истории европейской культуры от Средневековья до Нового времени.
2.В эпоху Возрождения в сознании людей появляется новое миропонимание. Оно формирует менталитет, принципы человеческого поведения, образа жизни и творчества - как научной, так и художественной. Ренессансный мировоззрение отличается от мировоззрения предыдущих культурных эпох тем, что рядом с Богом был поставлен человека, уравнивалась с ним способностью к творчеству. Творчество обозначила все стороны человеческой жизни и стала духовной сути эпохи.
3.Характерный признак эпохи Возрождения - предоставление большого значения авторству любого произведения, в том числе и архитектурного. Основателем итальянского Ренессанса считают Филиппо Брунеллески - под его руководством был построен купол флорентийского собора Санта Мария дель Фиоре, диаметр которого составляет 42 м. (Собор был возведен раньше - в готический период).
4.Характерные признаки архитектуры Ренессанса: простой и четкий ритм, четко отделены друг от друга этажи зданий (благодаря применению различных материалов или декора), декоративная отделка наружной поверхности стены.
5.Для художников эпохи Возрождения главными остаются картины религиозного содержания, но теперь и Мадонна, и Иисус, и святые - это люди из плоти и крови. Их руки, черты лица выражают вполне понятны каждому человеку земные чувства. Более того - эти алтарные образы стали похожи на живых и прекрасных людей.
В эпоху раннего Возрождения скульптура и живопись достигают расцвета в итальянских городах, творчество уже не безымянная, а полностью перешла в руки художников-профессионалов. При этом художники нарочно избегают канонов готического искусства, с которым связывается рационалистический схолацистизм. Альтернативой стало возвращение к античным, обращение к византийским и арабских традиций, которые творчески переосмысливались. Художник должен быть творцом, а не плагиатором. Должен передать личное отношение к изображаемому и должен получить соответствующее вознаграждение как оценку своего особого видения.
6.Художники раннего Возрождения
Сандро Боттичелли (использовал как античную, так и христианскую мифологию) Крупнейшие картины «Рождение Венеры», «Весна»;

Мазаччо - художник мужественного стиля, смог разработать и воплотить законы трехмерности пространства, линейной и воздушной перспективы;
Донателло - Возродил тип округлой скульптурной статуи как самостоятельный вид искусства, не привязан к архитектуре (статуя Давида).
Достаточно трех имен, чтобы представить значение Высокого Ренессанса: Леонардо да Винчи, Рафаэль Санти, Микеланджело Буонарроти.
avatar
3
1. В ХIV-XVI вв. в общественной и культурной жизни Европы произошли существенные изменения, Которые получивших название Ренессанс или Возрождение.  Впервые этот термин ВВЕЛ Джорджио Вазари, итальянский художник и биографий ХVI в.
2.  В основе мировоззрения Ренессанса - гуманизм, то есть, осознание величия и безграничных возможностей человека, признание ее ценности как личности, его права на свободное развитие и выявления своих способностей. 
3. филиппо Брунеллески
4. Характерные признаки архитектуры Ренессанса: простой и четкий ритм, четко отделены друг от друга этажи зданий (благодаря применению различных материалов или декора), декоративная отделка наружной поверхности стены
5. Искусство этого периода развивается неравномерно и в достаточно своеобразных формах -в Италии уже после 1520 начинает формироваться новое течение маньеризм, которая отражает крах ренессансной утопии и поиски новых идеалов в новых условиях тогдашней действительности.  Образ человека постепенно теряет ренессансные свойства, появляется чувство отчаяния, тревоги, неуверенности;  наблюдается куртуазная манерность, иногда неестественность, холодная утонченность.  
Начало позднего Возрождения в Италии во времени совпало с началом эпохи Реформации, которую иногда называют северным Ренессанс, и, объединяющая культурное развитие стран Северной Европы - Германии
6. В эпоху раннего Возрождения скульптура и живопись достигают расцвета в итальянских городах, творчество уже не безымянная, а полностью перешла в руки художников-профессионалов. При этом художники нарочно избегают канонов готического искусства, с которым связывается рационалистический схолацистизм. Альтернативой стало возвращение к античным, обращение к византийским и арабских традиций, которые творчески переосмысливались.Художник должен быть творцом, а не плагиатором. Должен передать личное отношение к изображаемому и должен получить соответствующее вознаграждение как оценку своего особого видения. 
7. Леонардо да Винчи, Рафаэль Санти, Микеланджело Буонарроти
avatar
0
4
УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
avatar
2
1 Джорджо Вазарі
2 В основі культури епохи Відродження (14-17ст) лежить принцип гуманізму, утвердження гідності і краси реальної людини, її розуму та волі, її творчих сил. Гуманістична культура Відродження носила світський характер. Жагуча спрага пізнання реального світу і захоплення ним сприяли піднесенню науки і привели до відображення в мистецтві найрізноманітніших сторін дійсності і передали величний пафос багатьом творінням художників.
3 Філіппо Брунелескі
Архітектура Ренесансу — період розвитку архітектури в європейських країнах з початку XV до початку XVII століття, в загальному перебігу Відродження та розвитку основ духовної і матеріальної культури Стародавній Греції і Рима. Цей період є переломним моментом в історії західноєвропейської архітектури, особливо по відношенню до попереднього архітектурному стилю, до готики. Готика, на відміну від архітектури Відродження, шукала натхнення у власній інтерпретації мистецтва стародавнього Риму.
6 Важливу роль для становлення мистецтва Відродження мало нове розуміння античної спадщини. Вплив античності найсильніше позначився на формуванні культури Відродження в Італії, де збереглося безліч пам'ятників давньоримського та давньогрецького мистецтва.
Ма́ртін Лю́тер (нім. Martin Luther; *10 листопада 1483, Айслебен — † 18 лютого 1546, Айслебен) — католицький священик, ініціатор руху в Церкві, пізніше названого Реформацією.
 Томас (Фома) Мюнцер (нім. Thomas Müntzer, бл. 1490 — 27 травня 1525) — радикальний проповідник часів Реформації, який став повстанським лідером під час Селянської війни. Він першим від Лютера виступив проти католицької церкви. Підтримуваванабаптистів.
avatar
1
Ответ: УЧИТЕЛЬ: См. замечания и рекомендации на своем  сайте
РЕКОМЕНДАЦИИ: ВНИМАТЕЛЬНО ЧИТАЙТЕ УСЛОВИЯ ВЫПОЛНЕНИЯ ДОМАШНЕГО ЗАДАНИЯ!
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz