МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 25.09.2018, 21:06
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [681]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 13
Гостей: 12
Пользователей: 1
историк6979
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок №2-3 Тема: Архітектура. Види, художні засоби. Скульптура. Об’ємно - просторова пластична мова.
02.09.2013, 14:15

Урок №2-3

Тема: Архітектура. Види, художні засоби. Скульптура. Об’ємно - просторова пластична мова.
Мета: 1) повторити, узагальнити знання про архітектуру як вид просторового мистецтва;
2) ознайомити з пам’ятками архітектури Стародавнього світу; дати поняття про архітектурний стиль;
3) формувати художній смак;
4) вчити розуміти мистецькі твори.
Тип уроку: повторення матеріалу вивченого в 7-8 класах; вивчення нового матеріалу; лекція з випереджувальними запитаннями і завданнями.
Обладнання: фото, відеоматеріали (архітектурні пам’ятки, шедеври скульптури різних видів) для учнів: тези.

Хід уроку
1. Організаційна робота
Повторення
Учні дають відповіді на запитання:
− Що таке архітектура?
− Назвіть три вимоги до архітектурних споруд, сформульованих ще Вітрувієм.
− Що в перекладі означає слово «архітектор»?
− Які ви знаєте архітектурні стилі?
Назвіть (по можливості їх ознаки).
2. Систематизація раніше вивченого матеріалу та вкладення нових понять.
Архітектура – мистецтво проектування і спорудження будівель, а також самі споруди.
Архітектор – в перекладі означає головний будівничий
Вітрувій висунув три вимоги до архітектурних споруд, це: міцність, краса та корисність
В залежності від архітектура поділяється на такі види:
Об’ємна – конструкція одного об’єму.
Комплексна – кілька будівельних споруд, об’єднаних спільними ознаками (зовнішніми і за призначенням).
Містобудівельна - планування вулиць, кварталів, мікрорайонів, тощо.
Ландшафтна - планування місцевості навколо споруд, парків, скверів, площ і т.п.
В залежності від призначення архітектурні споруди діляться на такі види:
1. Житлова.
2. Громадська.
3. Промислова (індустріальна).
4. Культова.

Історія архітектури починається з найдавніших періодів цивілізації і прогресує разом з людством.
Архітектуру називають – застигнувша музика. Не слід плутати поняття «будівництво» і «архітектура» – це не одне й те саме. Один з найвідоміших архітекторів ХХ ст. Ле Корбюзьє сказав: «Ви використовуєте як будівельний матеріал камінь, дерево або бетон, ви зводите з нього будинки або палаци. Це є будівництво. Та раптом ви зворушили моє серце, і мені стало добре. Я в захопленні вигукую: «Як гарно!» – це вже архітектура.
Давні міста називають кам’яними літописами, саме з виникнення перших постійних поселень починається для нас історія людства, яку ми можемо осмислити, жоден з різновидів мистецтва не пов’язаний з розвитком технології більше, ніж архітектура. Можна нафантазувати красиву споруду але треба ще збудувати її так, щоб вона стояла і не падала – ретельно розрахувати навантаження на всі частини будови, знати властивості різних будівельних матеріалів.
Значний вплив на розвиток архітектури з давніх-давен мали: політичний лад суспільства, його ідеологія і, звісно, роль будівельного матеріалу була однією з провідних.
Розвиток архітектури не завжди відбувався поступально й рівномірно: історія знає випадки, коли будівельне мистецтво предків нащадки надовго забували (наприклад: катастрофічна загибель у ІІ тис. до н.е. Мінойської цивілізації). Відомі і періоди винятково бурхливого розвитку будівництва і архітектури (межа ХІХ-ХХ ст.)

Часто новий етап розвитку стає не прямим продовженням, а навпаки – запереченням попереднього (бароко-класицизм; готика-ренесанс). Але кожна будівельна традиція мала своє продовження.
Архітектура не лише візуальний вид мистецтва, будівлі прикрашають скульптурою, мозаїкою навіть витворами живопису, спланованого навколо місцевістю – це особлива мова, яка розповідає про життя народів світу в різні часи.
3. Короткий екскурс в історичне минуле.
Архітектура стародавнього світу.
Мегалітичні споруди кам’яного та початку бронзового віку.
В неоліті (новому кам’яному віці) з’являються споруди, які можна віднести не просто до продукту будівництва, а й до зразків архітектури. Цю архітектуру називають мегалітичною (в перекладі з грецької «мега» величезний, «літос» – камінь). Найдавніші й найпростіші мегалітичні споруди – це менгіри – необроблений камінь форми, встановлений вертикально, пізніше з’явились статуї – менгіри які схематично нагадували людську постать. Менгіри зустрічаються скрізь у Європі (найбільше в Англії, Шотландії, Ірландії, Франції)
Дольмен – більш складний за будовою мегалітичний пам’ятник декілька стоячих каменів, накритих зверху великою кам’яною плитою; вони найчастіше служили місцем поховання (багато дольменів зустрічається в Англії, Іспанії)
Стоунхендж. Знаходиться на Солсберійській рівнині у Великобританії, в перекладі означає Нависаючі Камені, про нього існує багато легенд: але в ХVІІ-ХVІІІ ст. походження Стоунхенджу стали пов’язувати з друїдами – служителями давньої таємничої релігії, які правили в Британії ще до того, як її захопили римляни.

Сучасні археологи стверджують: будівництво Стоунхенджу почалося ще в кам’яному віці і мало декілька етапів, основні споруди були зведені в період 1900-1600 рр. до н.е. Стоунхенджу – це величезний прилад для спостереження за небесними тілами: якщо стати в центр кола в день літнього сонцестояння, то в проміжку видно, як сонце з’являється з-за обрію, це була прадавня обсерваторія і, можливо, ще й місце поховання (про це свідчать обгорілі людські кістки, знайдені в деяких ямках).
Будівництво було завершене близько 1500 р. до н.е. на початку епохи бронзи.
Архітектура Давнього Сходу.

Єгипет. Найвідоміші пам’ятники – Великі піраміди які давні греки вважали першим з див світу. Протягом свої багатовікової історії єгиптяни будували піраміди відносно недовго. Поховання перших єгипетських царів і фараонів називались мастаба – в землі викопували камеру, в яку клали мумію в саркофазі, зверху робили насип, який обкладали кам’яними плитами: верх був плоский, стіни скошені.
Першу піраміду збудував на початку ІІІ тис. до н.е. архітектор Інхотеп – міністр засновника Третьої династії фараона Джосера. Ця піраміда була ступінчатою, ніби складалась з 5 ярусів різного розміру поставлених один на один. Висота була 30м.
Піраміди з гладенькими стінами з’явились під час правління фараонів Четвертої династії: спочатку їх розміри були невеликі, згодом були збудовані три великі піраміди фараонами Хеопсу, Хефрену, Мікерину. Висота найвищої Хеопса дорівнює 147 м.
Єгипетський храм. Давньоєгипетські храми, як правило, являють собою низку гіпостильних зал. те перистильних двориків (тобто двориків, з усіх боків оточених колонами). Вони розташовані один за одним уздовж єдиної осі симетрії. Один з найвідоміших – храм Амона в Луксорі, храм Амону-Ра в Фівах (Карнак).

Важлива деталь – численні кам’яні колони виконані у вигляді лотосів, пальми або пучків очерету. Ще одна, більше відома до речі деталь – численні статуї – сфінкси, фантастичні кам’яні істоти з головою людини і тілом лева. Найбільший сфінкс зображує імператора.
Месопотамія. В Месопотамії будівництво розвинулось, оскільки це були річкові цивілізації, каміння бракувало, натомість було багато глини – тому майстри Давнього Дворіччя стали першими в світі архітекторами, що працювали переважно з цеглою; використовували переважно необпалену цеглу (дерево, необхідне для вогню і обпалення теж було в дефіциті). Обпалену цеглу брали лише для обличкування, добре що сухий клімат сприяв довгому збереженню споруд. Крім того в будівництві широко застосовували асфальт (він теж затримував вологу)і суміш на зразок цементу: асфальт змішаний з глиною (для скріплення цегли).
Зікурат – теж піраміда, але уступчаста з кількох ярусів; в них не було внутрішніх камер. Храм, присвячений божеству ставили на верхівці. Знизу зікурат на 2/3 обкладали чорною цеглою, верхню третину робили червоною, храм – блакитним з золотом (в населення зікурат був моделлю всесвіту - чорний ярус – підземний світ людей, блакитно-золотий храм на верхівці - символ небесного світу богів)
Найбільшим був зікурат у Вавилоні, його вважають прототипом біблійської Вавилонської вежі.
Зокрема про Вавилон «Геродот писав у V ст. до н.е., що «місто облаштоване так чудово, як жоден з відомих нам міст. Воно мало чітке планування: прямокутник, оточений подвійною стіною».
До нашого часу збереглася брама Іштар та Дорога процесії, оточена зубцюватими стінами.

Стародавня Греція. В стародавній Греції сформувались власні архітектурні традиції, які широко застосовувались протягом історії людства, до них звертаються і в сучасному будівництві; в містах України і світу збереглось багато архітектурних споруд в стилі класицизм і неокласицизм, оздобленням яких послужили архітектурні ордери античної Греції.
(Демонстрування фото давньогрецьких храмів і історико – сучасних споруд в стилі класицизму і неокласицизму.
Учні визначають спільні риси).
Отже, слово ордер – означає стрій, порядок. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський (демонстрування їх зображень, визначення відмінностей)
Архітектурні пам’ятки доричного ордеру: Парфенон, храм Зевса в Олімпії, храм Гери в Пестумі
− іонічного ордеру: храм Артеміди в Ефесі (ІІ чудо світу), храм Ніки в Акрополі Афінському, Дідімайон в м. Мілеті
− коринфського:
Класичний грецький храм мав форму періптера.
Періптер – прямокутник, оточений колонами. Дах був двосхилий, трикутної форми по фасадах – портик.
Іноді греки застосовували колони у вигляді людських фігур: чоловічі фігури – колони називались атланти, жіночі – каріатиди.
Після занепаду Стародавньої Греції і її завоювання Римом архітектурні традиції продовжила Римська імперія .

Скульптура. Скульптура – об’ємно-просторовий вид образотворчого мистецтва.

Засоби виразності – об’єм, пластика
Скульптура поділяється на 2 види:
• кругла – її принцип; оглядовість з усіх боків. Це пам’ятники, погруддя дрібна пластика – статуетки;
• плоска – виконана на площині. В залежності від того, наскільки зображення виступає над площиною, розрізняють такі види площинної скульптури:
− рельєф – зображення виступає над площиною на ½ всього об’єму;
− барельєф – зображення виступає над площиною менш ніж наполовину;
− горельєф – зображення виступає над площиною більше, ніж на половину.
Скульптура – один найдавніших видів мистецтва, найдавніші її пам’ятки відносяться ще до періоду первісного суспільства: це були предмети дрібної пластики – статуетки, обереги, зооморфні зображення (продемонструвати зразки: берегині Трипільської культури і т.п.
Засади реалістичної скульптури, її основи було закладено в стародавній Греції ще в Гомерівський період (після написання «Іліади» та «Одіссеї» – скульптурні пам’ятки були представлені статуетками культового характеру і зображували божеств).
В період архаїки наступає розквіт скульптури, головна тема мистецтва Греції «Людина – міра всіх речей». Зображення все більше удосконалюється, майстри прагнуть відтворити в скульптурі прекрасну, фізично досконалу людину.
Традиції греків продовжили римляни, основними зображеннями були статуї богів і міфологічних героїв але з’являються і реалістичні скульптурні портрети (Ю.Цезар, імператори і т.д.)
Античні традиції з новою силою розквітають в період культури. Відродження і далі розвиваються в усіх мистецьких стилях (демонстрування скульптурних пам’яток різних століть з коротким коментарем).
4. Підсумок уроку.

Запитання
1. Візуальний вид мистецтва проектування та спорудження будівель – це ... .
2. Три вимоги до архітектурних споруд, сформульовані Вітрувієм:
1) ...............................................................
2) ...............................................................
3) ...............................................................
3. В залежності від призначення, архітектура поділяється на: … .
4. Дайте відповідь, що в перекладі означає слово «мегаліт»? Якого періоду історії людства стосується визначення «мегалітична архітектура»?
5. Необроблений камінь довгастої форми, встановлений вертикально – це ... .
6. Декілька вертикально встановлених каменів, накритих зверху кам’яною плитою – це ...
7. Найдавніша архітектурна пам’ятка на території Великобританії – це … .
8. Славнозвісні єгипетські піраміди – це місця поховань фараонів ... (назвіть їх імена) … .
9. Найчастіше в єгипетських храмах застосовували колони у вигляді ... .
10. Основним будівельним матеріалом в Месопотамії був ... .
11. Для закріплення архітектурних споруд будівельники Месопотамії вперше почали застосовувати ..., а для скріплення цегли між собою ... .
12. Дайте визначення: Зікурат це ... .
13. Які три архітектурні ордери ввели в архітектуру стародавні греки?
14. Наведіть приклади архітектурних пам’яток вищеназваних архітектурних ордерів:
1.
2.
3.

15. Як називались колони у вигляді:
− чоловічої фігури
− жіночої фігури?
16. Об’ємно-просторовий вид образотворчого мистецтва, де засобами зображення виступають об’єм і пластика – це ... .
17. Назвіть два види скульптури.
1. – ...
2. – ... .
18. Заповніть таблицю «Види плоскої скульптури»
Рельєф
Барельєф
Горельєф
Контррельєф
19. В якій країні сформувались вимоги до реалістичної скульптури?
20. Назвіть відомих вам давньогрецьких скульпторів та їх твори.
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 8323 | Загрузок: 0 | Комментарии: 20 | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 20
avatar
15
1. Архітектура 
2.1. Міцність 
   2. Краса 
   3. Корисність 
3.1. Об’ємна – конструкція одного об’єму.   
   2. Комплексна – кілька будівельних споруд, об’єднаних спільними ознаками (зовнішніми і за призначенням).   
   3. Містобудівельна - планування вулиць, кварталів, мікрорайонів, тощо.   
   4. Ландшафтна - планування місцевості навколо споруд, парків, скверів, площ і т.п. 
4. Мегаліт (в перекладі з грецької «мега» величезний, «літос» – камінь)Мегаліти— доісторичні споруди з величезних кам'яних блоків.У більш ранні епохи людина  
5. Необроблений камінь довгастої форми, встановлений вертикально – це Менгір 
6.Дольмен – більш складний за будовою мегалітичний пам’ятник декілька стоячих каменів, накритих зверху великою кам’яною плитою 
7. Стоунхендж 
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин 
9. Колони виконані у вигляді лотосів, пальми або пучків очерету. 
10. Асфальт 
11. Асфальт змішаний з глиною (для скріплення цегли).  
12. Зікурат – піраміда, уступчаста з кількох ярусів; в них не було внутрішніх камер. 
13. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський 
14. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський 
Парфенон, храм Зевса в Олімпії, храм Гери в Пестумі  
− іонічного ордеру: храм Артеміди в Ефесі (ІІ чудо світу), храм Ніки в Акрополі Афінському, Дідімайон в м. Мілеті  
− коринфського:Класичний грецький храм мав форму періптера. 
15. Атланти - колони у вигляді чоловічої фігури 
     Кариатиди -  колони у вигляді жіночої фігури 
16. Композиція 
17. Кругл 
    Рельєф 
19. Стародавня Греція 
20. Фідій - Статуя Афіни 
     Паракситель - статуя Афродіти 
     Мірон - Діскобол 
     Поліклет - Коп'єносець
avatar
0
20
Учитель: Відповідь зарахована. АЛЕ КОПІЮВАННЯ ЧУЖИХ ВІДПОВІДЕЙ НЕ Є
КОНСТРУКТИВНИМ ШДЯХОМ ДО ОТРИМАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ. НАМАГАЙТЕСЯ
САМСТІЙНОЙ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ,  Переходьте до наступного уроку.
Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
14
1. Архитектура  
2.1. Прочность  
2. Красота  
3. Полезность  
3.1. Объемная конструкция одного объема.  
2. Комплексная – несколько строительных сооружений, объединенных общими признаками (внешними и по назначению).  
3. Містобудівельна - планировку улиц, кварталов, микрорайонов, и тому подобное.  
4. Ландшафтная - планировка местности вокруг сооружений, парков, скверов, площадей и т.п.  
4. Мегалит (в переводе с греческого «мега» - огромный, «литос» – камень)Мегалиты— доисторические сооружения из огромных каменных блоков.В более ранние эпохи человек  
5. Необработанный камень продолговатой формы, установленный вертикально – это Менгир  
6.Дольмен – более сложный по строению мегалитический памятник несколько стоячих камней, накрытых сверху большой каменной плитой  
7. Стоунхендж  
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин  
9. Колонны выполнены в виде лотосов, пальмы или пучков тростника.  
10. Асфальт  
11. Асфальт смешанный с глиной (для скрепления кирпичей).  
12. Зікурат – пирамида, уступчатая из нескольких ярусов; в них не было внутренних камер.  
13. Древняя Греция подарила архитектуре 3 архитектурные ордера: дорический, ионический и коринфский  
14. Древняя Греция подарила архитектуре 3 архитектурные ордера: дорический, ионический и коринфский  
Парфенон, храм Зевса в Олимпии, храм Геры в Пестуме  
− ионического ордера: храм Артемиды в Эфесе (II чудо света), храм Ники в Афинском Акрополе, Дідімайон в г. Милете  
− коринфского:Классический греческий храм имел форму періптера.  
15. Атланты - колонны в виде мужской фигуры  
Кариатиди -...
avatar
0
19
Учитель: Відповідь зарахована. АЛЕ КОПІЮВАННЯ ЧУЖИХ ВІДПОВІДЕЙ НЕ Є
КОНСТРУКТИВНИМ ШДЯХОМ ДО ОТРИМАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ. НАМАГАЙТЕСЯ
САМСТІЙНОЙ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ,  Переходьте до наступного уроку.
Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
13
. Архитектура  
2.1. Прочность  
2. Красота  
3. Полезность  
3.1. Объемная конструкция одного объема.  
2. Комплексная – несколько строительных сооружений, объединенных общими признаками (внешними и по назначению).  
3. Містобудівельна - планировку улиц, кварталов, микрорайонов, и тому подобное.  
4. Ландшафтная - планировка местности вокруг сооружений, парков, скверов, площадей и т.п.  
4. Мегалит (в переводе с греческого «мега» - огромный, «литос» – камень)Мегалиты— доисторические сооружения из огромных каменных блоков.В более ранние эпохи человек  
5. Необработанный камень продолговатой формы, установленный вертикально – это Менгир  
6.Дольмен – более сложный по строению мегалитический памятник несколько стоячих камней, накрытых сверху большой каменной плитой  
7. Стоунхендж  
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин  
9. Колонны выполнены в виде лотосов, пальмы или пучков тростника.  
10. Асфальт  
11. Асфальт смешанный с глиной (для скрепления кирпичей).  
12. Зікурат – пирамида, уступчатая из нескольких ярусов; в них не было внутренних камер.  
13. Древняя Греция подарила архитектуре 3 архитектурные ордера: дорический, ионический и коринфский  
14. Древняя Греция подарила архитектуре 3 архитектурные ордера: дорический, ионический и коринфский  
Парфенон, храм Зевса в Олимпии, храм Геры в Пестуме  
− ионического ордера: храм Артемиды в Эфесе (II чудо света), храм Ники в Афинском Акрополе, Дідімайон в г. Милете  
− коринфского:Классический греческий храм имел форму періптера.  
15. Атланты - колонны в виде мужской фигуры
avatar
0
18
Учитель: Відповідь зарахована. АЛЕ КОПІЮВАННЯ ЧУЖИХ ВІДПОВІДЕЙ НЕ Є
КОНСТРУКТИВНИМ ШДЯХОМ ДО ОТРИМАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ. НАМАГАЙТЕСЯ
САМСТІЙНОЙ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ,  Переходьте до наступного уроку.
Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
12
vera_vyazovikova@mail.ru
просмотрела урок Поповкина Виктория 15.11
avatar
11
1. Архітектура
2.1. Міцність
2. Краса
3. Корисність
3.1. Об’ємна – конструкція одного об’єму.
2. Комплексна – кілька будівельних споруд, об’єднаних спільними ознаками (зовнішніми і за призначенням).
3. Містобудівельна - планування вулиць, кварталів, мікрорайонів, тощо.
4. Ландшафтна - планування місцевості навколо споруд, парків, скверів, площ і т.п.
4. Мегаліт (в перекладі з грецької «мега» величезний, «літос» – камінь)Мегаліти— доісторичні споруди з величезних кам'яних блоків.У більш ранні епохи людина
5. Необроблений камінь довгастої форми, встановлений вертикально – це Менгір
6.Дольмен – більш складний за будовою мегалітичний пам’ятник декілька стоячих каменів, накритих зверху великою кам’яною плитою
7. Стоунхендж
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин
9. Колони виконані у вигляді лотосів, пальми або пучків очерету.
10. Асфальт
11. Асфальт змішаний з глиною (для скріплення цегли).
12. Зікурат – піраміда, уступчаста з кількох ярусів; в них не було внутрішніх камер.
13. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський
14. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський
Парфенон, храм Зевса в Олімпії, храм Гери в Пестумі
− іонічного ордеру: храм Артеміди в Ефесі (ІІ чудо світу), храм Ніки в Акрополі Афінському, Дідімайон в м. Мілеті
− коринфського:Класичний грецький храм мав форму періптера.
15. Атланти - колони у вигляді чоловічої фігури
Кариатиди - колони у вигляді жіночої фігури
16. Композиція
17. Кругл
Рельєф
19. Стародавня Греція
20. Фідій - Статуя Афіни
Паракситель - статуя Афродіти
Мірон - Діскобол
Поліклет - Коп'єносець
avatar
0
17
Учитель: Відповідь зарахована. АЛЕ КОПІЮВАННЯ ЧУЖИХ ВІДПОВІДЕЙ НЕ Є
КОНСТРУКТИВНИМ ШДЯХОМ ДО ОТРИМАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ. НАМАГАЙТЕСЯ
САМСТІЙНОЙ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ,  Переходьте до наступного уроку.
Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
10
1. Архітектура 
2.1. Міцність 
   2. Краса 
   3. Корисність 
3.1. Об’ємна – конструкція одного об’єму.   
   2. Комплексна – кілька будівельних споруд, об’єднаних спільними ознаками (зовнішніми і за призначенням).   
   3. Містобудівельна - планування вулиць, кварталів, мікрорайонів, тощо.   
   4. Ландшафтна - планування місцевості навколо споруд, парків, скверів, площ і т.п. 
4. Мегаліт (в перекладі з грецької «мега» величезний, «літос» – камінь)Мегаліти— доісторичні споруди з величезних кам'яних блоків.У більш ранні епохи людина  
5. Необроблений камінь довгастої форми, встановлений вертикально – це Менгір 
6.Дольмен – більш складний за будовою мегалітичний пам’ятник декілька стоячих каменів, накритих зверху великою кам’яною плитою 
7. Стоунхендж 
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин 
9. Колони виконані у вигляді лотосів, пальми або пучків очерету. 
10. Асфальт 
11. Асфальт змішаний з глиною (для скріплення цегли).  
12. Зікурат – піраміда, уступчаста з кількох ярусів; в них не було внутрішніх камер. 
13. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський 
14. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський 
Парфенон, храм Зевса в Олімпії, храм Гери в Пестумі  
− іонічного ордеру: храм Артеміди в Ефесі (ІІ чудо світу), храм Ніки в Акрополі Афінському, Дідімайон в м. Мілеті  
− коринфського:Класичний грецький храм мав форму періптера. 
15. Атланти - колони у вигляді чоловічої фігури 
     Кариатиди -  колони у вигляді жіночої фігури 
16. Композиція 
17. Кругл 
    Рельєф 
19. Стародавня Греція 
20. Фідій - Статуя Афіни 
     Паракситель - статуя Афродіти 
     Мірон - Діскобол 
     Поліклет - Коп'єносець
avatar
0
16
Учитель: Відповідь зарахована. АЛЕ КОПІЮВАННЯ ЧУЖИХ ВІДПОВІДЕЙ НЕ Є
КОНСТРУКТИВНИМ ШДЯХОМ ДО ОТРИМАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ. НАМАГАЙТЕСЯ
САМСТІЙНОЙ ВИКОНУВАТИ ЗАВДАННЯ,  Переходьте до наступного уроку.
Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
6
1. Архитектура 
2.1. Прочность 
2. Красота 
3. Полезность 
3.1. Объемная конструкция одного объема. 
2. Комплексная – несколько строительных сооружений, объединенных общими признаками (внешними и по назначению). 
3. Містобудівельна - планировку улиц, кварталов, микрорайонов, и тому подобное. 
4. Ландшафтная - планировка местности вокруг сооружений, парков, скверов, площадей и т.п. 
4. Мегалит (в переводе с греческого «мега» - огромный, «литос» – камень)Мегалиты— доисторические сооружения из огромных каменных блоков.В более ранние эпохи человек 
5. Необработанный камень продолговатой формы, установленный вертикально – это Менгир 
6.Дольмен – более сложный по строению мегалитический памятник несколько стоячих камней, накрытых сверху большой каменной плитой 
7. Стоунхендж 
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин 
9. Колонны выполнены в виде лотосов, пальмы или пучков тростника. 
10. Асфальт 
11. Асфальт смешанный с глиной (для скрепления кирпичей). 
12. Зікурат – пирамида, уступчатая из нескольких ярусов; в них не было внутренних камер. 
13. Древняя Греция подарила архитектуре 3 архитектурные ордера: дорический, ионический и коринфский 
14. Древняя Греция подарила архитектуре 3 архитектурные ордера: дорический, ионический и коринфский 
Парфенон, храм Зевса в Олимпии, храм Геры в Пестуме 
− ионического ордера: храм Артемиды в Эфесе (II чудо света), храм Ники в Афинском Акрополе, Дідімайон в г. Милете 
− коринфского:Классический греческий храм имел форму періптера. 
15. Атланты - колонны в виде мужской фигуры 
Кариатиди -...
avatar
0
7
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
5
1. Архітектура
2.1. Міцність
   2. Краса
   3. Корисність
3.1. Об’ємна – конструкція одного об’єму.  
   2. Комплексна – кілька будівельних споруд, об’єднаних спільними ознаками (зовнішніми і за призначенням).  
   3. Містобудівельна - планування вулиць, кварталів, мікрорайонів, тощо.  
   4. Ландшафтна - планування місцевості навколо споруд, парків, скверів, площ і т.п.
4. Мегаліт (в перекладі з грецької «мега» величезний, «літос» – камінь)Мегаліти— доісторичні споруди з величезних кам'яних блоків.У більш ранні епохи людина 
5. Необроблений камінь довгастої форми, встановлений вертикально – це Менгір
6.Дольмен – більш складний за будовою мегалітичний пам’ятник декілька стоячих каменів, накритих зверху великою кам’яною плитою
7. Стоунхендж
8. Джосер, Хеопс, Хефрен, Мікерин
9. Колони виконані у вигляді лотосів, пальми або пучків очерету.
10. Асфальт
11. Асфальт змішаний з глиною (для скріплення цегли). 
12. Зікурат – піраміда, уступчаста з кількох ярусів; в них не було внутрішніх камер.
13. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський
14. Стародавня Греція подарувала архітектурі 3 архітектурні ордери: доричний, іонічний та коринфський
Парфенон, храм Зевса в Олімпії, храм Гери в Пестумі 
− іонічного ордеру: храм Артеміди в Ефесі (ІІ чудо світу), храм Ніки в Акрополі Афінському, Дідімайон в м. Мілеті 
− коринфського:Класичний грецький храм мав форму періптера.
15. Атланти - колони у вигляді чоловічої фігури
     Кариатиди -  колони у вигляді жіночої фігури
16. Композиція
17. Кругл
    Рельєф
19. Стародавня Греція
20. Фідій - Статуя Афіни
     Паракситель - статуя Афродіти
     Мірон - Діскобол
     Поліклет - Коп'єносець
avatar
0
8
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
4
Смотрел Урок №2-3 Тема: Архитектура. Виды, методы.Скульптура. Объемно - пространственная пластический язык.
avatar
3
2. Три вимоги до архітектурних споруд, сформульовані Вітрувієм: Вітрувій висунув три вимоги до архітектурних споруд, це: міцність, краса та корисність 
3.  В залежності від призначення, архітектура поділяється на: В залежності від архітектура поділяється на такі види: 
Об’ємна – конструкція одного об’єму. 
Комплексна – кілька будівельних споруд, об’єднаних спільними ознаками (зовнішніми і за призначенням). 
Містобудівельна - планування вулиць, кварталів, мікрорайонів, тощо. 
Ландшафтна - планування місцевості навколо споруд, парків, скверів, площ і т.п. 
4. Дайте відповідь, що в перекладі означає слово «мегаліт»? Якого періоду історії людства стосується визначення «мегалітична архітектура»? Мегаліти — доісторичні споруди з величезних кам'яних блоків.У більш ранні епохи людина вже нагромадила певний досвід при будівництві житла: напівземлянки палеоліта, глиняні будинки трипільської культури. Але ті споруди носили суто утилітарний характер, мегаліти ж тісно пов'язані з релігійним культом. Мегаліти свідчать про зріст технічних можливостей і про нові естетичні й ідеологічні потреби людей.Найвідоміша і складна мегалітична споруда знаходиться в Англії, біля Стоунхенджа. Кам'яні стовпи різної величини розташовані декількома концентричними колами. Зовнішнє кільце складене з невеликих каменів, а внутрішнє — з дуже великих менгірів, попарно перекритих плитами. У центрі споруди лежить квадратна плита. Деякі вчені вважають, що ця споруда могла використовуватися для астрономічних спостережень, оскільки через вертикально стоячі пари каменів зручно стежити за рухом Сонця, Місяця. Тому в літературі Стоунхенджських кромлех  іноді називають обсерваторією.У Донецькій області знайдені кургани, оточені кромлехом.
avatar
0
9
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
2
ОТВЕТ: 
Проанализируй, на что уходит твое время – возможно, в твоей жизни есть много того, что время просто «съедает» (например, телефонные разговоры, социальные сети, поиск вещей, затерявшихся из-за отсутствия привычки все складывать на свои места  и многое другое). От этих «поглотителей» времени нужно просто избавляться. 
Разберись, почему возникает нехватка времени. Причинами этого могут являться неправильное планирование дел (отсутствие привычки планировать), завышенные требования к себе, стремление соответствовать ожиданиям близких, недостаточный учет своих возможностей, стремление делать все как можно лучше или, наоборот, лень, скопление дел в результате постоянного откладывания «на потом», неорганизованность… Постарайся определить свою причину. 
Подумай, чего ты хочешь сейчас, на данном этапе жизни; что для тебя является самым значимым здесь и теперь? 
Составь список всех дел, которые тебе необходимо сделать в ближайшее время.
 
Используй приемы планирования времени (приемы тайм-менеджмента). Информацию о них ты легко найдешь в Интернете. Выбрать наиболее подходящие для тебя приемы  ты можешь сам или с помощью психолога. 
А еще о секретах планирования жизни и «управления» временем ты можешь узнать на занятиях курса «Программа личностного и профессионального развития». 
Планирование без действий - это мечта. Действия без планирования - это кошмар. 
Японская поговорка 
Если у тебя есть план – немедленно приводи его в действие. Не давай ему залеживаться, иначе он покроется плесенью
Гарри Гаррисон 

Единственной преградой осуществлению наших планов на завтра могут быть наши сегодняшние сомнения. 
Франклин Рузвельт

А самое главное, НЕ СТОИТ ТРАТИТЬ ВРЕМЯ НА ПОИСК ПРИЧИН НЕВЫПОЛНЕНИЯ ДОМАШНЕГО ЗАДАНИЯ, ГОРАЗДО ЛЕГЧЕ И БЫСТРЕЕ ЕГО ВЫПОЛНИТЬ, а лозунги "всем не хватает времени...денег...счастья...здоровья...крутых автомобилей... и пр. и др..." носят весьма и весьма сомнительный характер. Вот, например, учителю "хватило" времени дать развернутый ответ на ваш "пост"....... Так что уже не всем "не хватает" времени...
avatar
1
всем не хватает времени
Ответ: УЧИТЕЛЬ:
ОТВЕТ НА  ПОСТ "всем не хватает времени"
Что делать, если  постоянно не хватает времени, чтобы выполнить весь объем практических заданий, нет времени на сон, на отдых, общение с друзьями?


ОТВЕТ:
Проанализируй, на что уходит твое время – возможно, в твоей жизни есть много того, что время просто «съедает» (например, телефонные разговоры, социальные сети, поиск вещей, затерявшихся из-за отсутствия привычки все складывать на свои места  и многое другое). От этих «поглотителей» времени нужно просто избавляться.
Разберись, почему возникает нехватка времени. Причинами этого могут являться неправильное планирование дел (отсутствие привычки планировать), завышенные требования к себе, стремление соответствовать ожиданиям близких, недостаточный учет своих возможностей, стремление делать все как можно лучше или, наоборот, лень, скопление дел в результате постоянного откладывания «на потом», неорганизованность… Постарайся определить свою причину.
Подумай, чего ты хочешь сейчас, на данном этапе жизни; что для тебя является самым значимым здесь и теперь?
Составь список всех дел, которые тебе необходимо сделать в ближайшее время.
Исходя из первых двух пунктов, расставь для себя приоритеты (определи значимость каждого дела для себя). Для этого можно разделить все дела на четыре группы. Отнеси в 1 группу самые важные дела, выполнение которых не терпит отлагательств. Во 2 группу определи дела важные, но которые можно выполнить чуть позже (можно еще выделить дела, которые трудно сделать за один раз - например, ремонт комнаты, написание курсовой и т.п. Их нужно разбить на отдельные шаги и планировать в зависимости от срочности дела в целом). В 3 группу – дела, которые не требуют больших усилий, но имеют обыкновение накапливаться, если их не сделать вовремя; в четвертую – дела неважные и несрочные.
Ориентируясь на полученный новый список, составляй для себя ежедневные планы. Твой план на день должен обязательно включать не менее 1-2 дел из первой группы, 1 дело (или его часть) из второй группы,  несколько дел из третьей группы. Дела из четвертой группы можно не делать вообще или кому-нибудь перепоручить. Рассчитай время, которое тебе потребуется для выполнения каждого пункта плана, оцени, какие дела можно совместить. При этом помни, что дело всегда занимает больше времени, чем мы ожидаем. В конце дня планируй для себя какое-либо поощрение за выполнение плана.
Приступая к выполнению ежедневного плана, настрой себя на получение конкретного результата по каждому пункту. Не отступай от намеченного, используй Правило Веллингтона: «Все дела этого дня должны быть сделаны именно в этот день».
Используй приемы планирования времени (приемы тайм-менеджмента). Информацию о них ты легко найдешь в Интернете. Выбрать наиболее подходящие для тебя приемы  ты можешь сам или с помощью психолога.
А еще о секретах планирования жизни и «управления» временем ты можешь узнать на занятиях курса «Программа личностного и профессионального развития».
Планирование без действий - это мечта. Действия без планирования - это кошмар.
Японская поговорка
Если у тебя есть план – немедленно приводи его в действие. Не давай ему залеживаться, иначе он покроется плесенью.
Гарри Гаррисон

Единственной преградой осуществлению наших планов на завтра могут быть наши сегодняшние сомнения.
Франклин Рузвельт

А самое главное, НЕ СТОИТ ТРАТИТЬ ВРЕМЯ НА ПОИСК ПРИЧИН НЕВЫПОЛНЕНИЯ ДОМАШНЕГО ЗАДАНИЯ, ГОРАЗДО ЛЕГЧЕ И БЫСТРЕЕ ЕГО ВЫПОЛНИТЬ, а лозунги "всем не хватает времени...денег...счастья...здоровья...крутых автомобилей... и пр. и др..." носят весьма и весьма сомнительный характер. Вот, например, учителю "хватило" времени дать развернутый ответ на ваш "пост"....... Так что уже не всем "не хватает" времени...
P.S. Если всё, изложенное выше не принесло вам облегчение, только для вас есть специальное предложение:
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (1)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz