МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 23.01.2018, 23:29
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [662]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 78
Видео
Статистика

Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (5)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок 6. Музичне мистецтво. Різновиди музики. Вокальні музичні жанри
01.10.2013, 17:41
 

Урок №6

Тема: Музичне мистецтво. Різновиди музики. Вокальні музичні жанри.
Мета: дати поняття про специфічність музичного мистецтва; ознайомити з основними історичними моментами формування музики, як мистецтва; ознайомити з вокальними жанрами; виховувати естетичний смак, розвивати інтерес до музичних творів.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: – звукозаписи різновидів вокальних жанрів, фото видатних композиторів; роздатковий матеріал – тези для учнів.

Хід уроку
1. Організаційна частина.
Музика - за сприйняттям це аудіальне (слухове) мистецтво; динамічне, виразне, найсуб’єктивніше. Найбільш вираженні в музиці суб’єктивна та емоційна сторони (як у процесі творчості, так і в процесі сприйняття)
Вихідний структурний елемент музики – звук, який художньо опрацьований та очищений від позаестетичних елементів.
Звук характеризується:
певною висотою
гучністю
тривалістю
тембром (спеціальним забарвленням) специфічність музики.


Струнные смычковые музыкальные инструменты. Звучание.

Духовые деревянные музыкальные инструменты. Звучание.


Існує 2 види музичної творчості:
1). Компонувальна (композиторська).
2). Виконавча, вона в свою чергу поділяється на вокальну та інструментальну.
Музика проходить складний шлях від творця до слухача – спочатку вона виникає в свідомості творця записується, а записану музику необхідно виконати, отже
Музика – це мистецтво виконання, яке втілює в собі творчу інтерпретацію скомпонованого тексту.
Музичні твори виражають як індивідуально – своєрідні рішення так і особливості епохи, історичні процеси.
Історичне формування музичного мистецтва.
Самовизначення музики, її розвиток як самостійного мистецтва відбувався поступово: спочатку вона була невіддільна від інших різновидів мистецтва (поезії, танцю) і мала прикладний характер – була тісно пов’язана з трудовими процесами, первинною магією.
Музика завжди привертала до себе увагу багатьох видатних мислителів: Піфагор (який був не лише астрономом і математиком, а й філософом) намагався знайти гармонію в числових відношеннях, звідси пішли музичні гармонії: октава 1:2, кварта 3:4, квінта 2:3. У музиці Піфагор бачив відображення закономірностей космосу, вважав, що музика спроможна давати лад душі.
Другий давньогрецький філософ Платон теж ставив музику вище за інші види мистецтва і вважав, що лише музика позитивно впливає на людину.
Піфагор розрізняв два види музики: різні, збуджуючі мотиви, що відтворюють мужній і войовничий характер і мелодійні ліричні наспіви – оскільки ці мелодії здатні викликати в людях певні настрої, музика постає неоціненим засобом формування характеру.
Ще один давньогрецький філософ Аристотель стверджував, що будь-якому музичному ладу властивий свій етичний характер, він виділяв музику як учбову дисципліну, що мусить бути включеною в перелік предметів виховання молоді – бо здатна чинити вплив на моральний бік душі.
В Середньовіччі музику розглядали як науку, як пізнання; хоча вона як професійне мистецтво і знаходилась під владою церкви, відбувався глибинний процес розвитку пісенно - інструментальної творчості.
В добу Відродження почався бурхливий розвиток професійної світської музики на засадах досягнень народної музичної творчості та засвоєння музичного досвіду Середньовіччя. Бурхливо розвинулось мистецтво виконання, сформувалися сучасні принципи нот опису, склалася система професійної музичної освіти.


Відео Кодекс Манессе. Музыка средневековых трубадуров.


До кінця ХVІІІ ст. музика тлумачилась як наука, знання.
У ХVІІІ ст. з’являються такі титанічні постаті як Г.Гендель, Й.-С Бах, Й.Гайдн, Н.-В. Глюк, В.А. Моцарт, Л.Ван Бетховен, які справили величезний плив на розвиток усієї світової музичної культури.
Відео. Композитори епохи барокко


Відео. Музична культура доби класицизму

У ХІХ ст. починається осмислення музики як мистецтва. Перша половина ХІХ ст. в музичній естетиці – доба небаченого розквіту найрізноманітніших теорій.
З’являються високоталановиті композитори: на заході: Ф.Шуберт в Австрії, Ф.Шопен та в Польщі, Р.Шуман, Й.Браніс та Р.Вагнер в Німеччині і Г.Берліоз та Ш.Бізе у Франції, Дж. Россіні та Дж. Верді в Італії, Ф.Ліст, Ф.Еркель в Угорщині, А.Дворжак в Чехії, Е.Гріг в Норвегії, М.Березовський, Д.Бортнянський, А. Ведель в Україні
В ХХ ст. в музичній свідомості відбувається своєрідна революція, утверджуються нові принципи музичного мислення. Новаторство (підвищена експресивність, гострота та різкість звучання) знайшло відображення в творчості Прокоф’єва, Шостаковича, Хачатуряна.
В період 30-60-х рр. ХХ ст. музичне мистецтво було строго регламентоване державою СРСР – музика західних країн була забороненою, вітчизняна музика кращих композиторів стала об’єктом жорстокої і несправедливої критики.
Після 60-х років ситуація змінюється на краще – звучать твори (раніше невідомі й не оприлюднені) Прокоф’єва, Шостаковича; з’являються нові талановиті композитори Г.Свиридов, Б.Чайковський, Є.Денисов, Р.Щедрін, А.Ешпай, С.Слонимський та ін.
Поява рок-музики була сприйнята неоднозначно різними колами музичної громадськості. Виникнення магнітофонів створило можливості для всебічного проникнення і поширення нових пісенних стилів.
На теперішній час існує багато музичних жанрів та стилів.



Музичні жанри.
Вокальні (по можливості розповідь під короткочасний відповідного характеру музичний супровід).
Пісня – основний та найстародавніший жанр. Існує професійна та народна пісня. Це один з найулюбленіших музичних жанрів, наймасовіший та найдемократичніший.
Хор – вокальний твір, що виконується гуртом співаків. Суто вокальний хор (без музичного супроводу називається «хор акапелла».
Гімн – (від грецького слова «славити», «хвалити») – це величавий урочистий спів на чиюсь честь. Давньогрецькі гімни – урочисті пісні на честь богів переможців Олімпіади, воїнів – героїв (Учні дають відповідь на запитання, які бувають гімни в сучасному житті: гімн окремих країн, організацій, корпорацій, і т.п.).
Романс – невеликий вокальний твір для одного голосу з супроводом, котрий відрізняється від пісні складнішою формою та більшою роллю супроводу. Первісно романс означав пісню народного типу, що виконувалась іспанською мовою. У ХІХ ст. романс став одним із провідних та улюблених жанрів музичного вокального мистецтва.
Арія – розвинута закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом, як правило, це частина оперної дії, що передає внутрішні переживання та стан героя. В первісному значенні термін «арія» означав пісню, але з часом арія набула більш розвиненої та складної форми.
Опера – музично – драматичний твір, в якому актором не промовляють, а співають весь текст – поєднують сценічне мистецтво з вокальним. Опера має синтетичний характер: в ній поєднуються поезія, драматична дія, вокальна та інструментальна музика, жест, міміка. Головну роль в опері відіграє музика.
Ораторія і кантата – музично – драматичні твори концертного типу. Виникли на зламі ХVІ-ХVІІ ст.
Кантата – п’єса для одного голосу або хору з оркестром.
Ораторія – великий музично – драматичний твір для хору, співаків – солістів та симфонічного оркестру. На відміну від опери ораторія призначена не для театру, а для концертного виконання (без костюмів, декорацій, елементів танцю). Кантата має суто ліричний характер. Ораторія базується на драматичному сюжеті.
Реквієм – (з латин. «спокій») – це вокальний або вокально – інструментальний твір, присвячений пам’яті померлого, Спочатку це був жанр церковної музики. У ХVІІІ-ХІХ ст. реквієм стає концертом і набуває характеру цілком світського жанру.
Відео. Вся історія музики за 7 хвилин (графічна мультиплікація)


2. Підсумок уроку.
Домашнє завдання: скласти тезисний конспект лекції. (Завдання розраховане на 2 уроки).

У коментарях до уроку дати відповіді на питання

Закінчіть речення.
1. За сприйманням музика – це … мистецтво.
2. Вихідний структурний елемент музики – … .
3. Існує два види музичної творчості: 1) …
2) … .

5. Назвіть відомих вам композиторів ХVIII ст. … .
6. Назвіть відомих вам композиторів ХІХ ст. … .
7. Заповніть таблицю.
Музичні жанри
Вокальні           Інструментальні
1 1
2 2
3 3
4 4
5 5
6 6
7 7
8 8

8. Назвіть відомі вам напрямки музики масових жанрів.
 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 4355 | Загрузок: 0 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 6
avatar
6
1. За сприйманням музика – це аудіальне (слухове) мистецтво. 
2. Вихідний структурний елемент музики – звук, який художньо опрацьований та очищений від позаестетичних елементів. 
3. Існує 2 види музичної творчості: 
1. Компонувальна (композиторська). 
2. Виконавча, вона в свою чергу поділяється на вокальну та інструментальну. 
5. Георг Фридрих Генель, Йозеф Гайдн, Вольфганг Амадей Моцарт, Иоган Себастьян Бах, Кристоф Виллибальд Глюк, Людвиг ван Бетховен 
6. Франц Шуберт, Фредерик Шопен, Роберт Шуман, Рихард Вагнер, Гектор Берлиоз, Жорж Бизе, Джузееппе Верди, Ференц Лист 
7. Вокальні (по можливості розповідь під короткочасний відповідного характеру музичний супровід). 
Пісня – основний та найстародавніший жанр. Існує професійна та народна пісня. Це один з найулюбленіших музичних жанрів, наймасовіший та найдемократичніший. 
Хор – вокальний твір, що виконується гуртом співаків. Суто вокальний хор (без музичного супроводу називається «хор акапелла». 
Гімн – (від грецького слова «славити», «хвалити») – це величавий урочистий спів на чиюсь честь. Давньогрецькі гімни – урочисті пісні на честь богів переможців Олімпіади, воїнів – героїв (Учні дають відповідь на запитання, які     бувають гімни в сучасному житті: гімн окремих країн, організацій, корпорацій, і т.п.). 
Романс – невеликий вокальний твір для одного голосу з супроводом, котрий відрізняється від пісні складнішою формою та більшою роллю супроводу. Первісно романс означав пісню народного типу, що виконувалась іспанською мовою. У ХІХ ст. романс став одним із провідних та улюблених жанрів музичного вокального мистецтва. 
Арія – розвинута закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом, як правило, це частина оперної дії, що передає внутрішні переживання та стан героя. В первісному значенні термін «арія» означав пісню, але з часом арія набула більш розвиненої та складної форми. 
Опера – музично – драматичний твір, в якому актором не промовляють, а співають весь текст – поєднують сценічне мистецтво з вокальним. Опера має синтетичний характер: в ній поєднуються поезія, драматична дія, вокальна та інструментальна музика, жест, міміка. Головну роль в опері відіграє музика. 
Ораторія і кантата – музично – драматичні твори концертного типу. Виникли на зламі ХVІ-ХVІІ ст. 
Кантата – п’єса для одного голосу або хору з оркестром. 
Ораторія – великий музично – драматичний твір для хору, співаків – солістів та симфонічного оркестру. На відміну від опери ораторія призначена не для театру, а для концертного виконання (без костюмів, декорацій, елементів танцю). Кантата має суто ліричний характер. Ораторія базується на драматичному сюжеті. 
Реквієм – (з латин. «спокій») – це вокальний або вокально – інструментальний твір, присвячений пам’яті померлого, Спочатку це був жанр церковної музики. У ХVІІІ-ХІХ ст. реквієм стає концертом і набуває характеру цілком світського жанру. 
8. Блюз, Джаз, Кантри, Класична музика, Металл, Рок, Романс, Реп, Шансон
avatar
5
1. За сприйманням музика – це аудіальне (слухове) мистецтво. 
2. Вихідний структурний елемент музики – звук, який художньо опрацьований та очищений від позаестетичних елементів. 
3. Існує 2 види музичної творчості: 
1. Компонувальна (композиторська). 
2. Виконавча, вона в свою чергу поділяється на вокальну та інструментальну. 
5. Георг Фридрих Генель, Йозеф Гайдн, Вольфганг Амадей Моцарт, Иоган Себастьян Бах, Кристоф Виллибальд Глюк, Людвиг ван Бетховен 
6. Франц Шуберт, Фредерик Шопен, Роберт Шуман, Рихард Вагнер, Гектор Берлиоз, Жорж Бизе, Джузееппе Верди, Ференц Лист 
7. Вокальні (по можливості розповідь під короткочасний відповідного характеру музичний супровід). 
Пісня – основний та найстародавніший жанр. Існує професійна та народна пісня. Це один з найулюбленіших музичних жанрів, наймасовіший та найдемократичніший. 
Хор – вокальний твір, що виконується гуртом співаків. Суто вокальний хор (без музичного супроводу називається «хор акапелла». 
Гімн – (від грецького слова «славити», «хвалити») – це величавий урочистий спів на чиюсь честь. Давньогрецькі гімни – урочисті пісні на честь богів переможців Олімпіади, воїнів – героїв (Учні дають відповідь на запитання, які     бувають гімни в сучасному житті: гімн окремих країн, організацій, корпорацій, і т.п.). 
Романс – невеликий вокальний твір для одного голосу з супроводом, котрий відрізняється від пісні складнішою формою та більшою роллю супроводу. Первісно романс означав пісню народного типу, що виконувалась іспанською мовою. У ХІХ ст. романс став одним із провідних та улюблених жанрів музичного вокального мистецтва. 
Арія – розвинута закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом, як правило, це частина оперної дії, що передає внутрішні переживання та стан героя. В первісному значенні термін «арія» означав пісню, але з часом арія набула більш розвиненої та складної форми. 
Опера – музично – драматичний твір, в якому актором не промовляють, а співають весь текст – поєднують сценічне мистецтво з вокальним. Опера має синтетичний характер: в ній поєднуються поезія, драматична дія, вокальна та інструментальна музика, жест, міміка. Головну роль в опері відіграє музика. 
Ораторія і кантата – музично – драматичні твори концертного типу. Виникли на зламі ХVІ-ХVІІ ст. 
Кантата – п’єса для одного голосу або хору з оркестром. 
Ораторія – великий музично – драматичний твір для хору, співаків – солістів та симфонічного оркестру. На відміну від опери ораторія призначена не для театру, а для концертного виконання (без костюмів, декорацій, елементів танцю). Кантата має суто ліричний характер. Ораторія базується на драматичному сюжеті. 
Реквієм – (з латин. «спокій») – це вокальний або вокально – інструментальний твір, присвячений пам’яті померлого, Спочатку це був жанр церковної музики. У ХVІІІ-ХІХ ст. реквієм стає концертом і набуває характеру цілком світського жанру. 
8. Блюз, Джаз, Кантри, Класична музика, Металл, Рок, Романс, Реп, Шансон
avatar
4
1. За сприйманням музика – це аудіальне (слухове) мистецтво. 
2. Вихідний структурний елемент музики – звук, який художньо опрацьований та очищений від позаестетичних елементів. 
3. Існує 2 види музичної творчості: 
1. Компонувальна (композиторська). 
2. Виконавча, вона в свою чергу поділяється на вокальну та інструментальну. 
5. Георг Фридрих Генель, Йозеф Гайдн, Вольфганг Амадей Моцарт, Иоган Себастьян Бах, Кристоф Виллибальд Глюк, Людвиг ван Бетховен 
6. Франц Шуберт, Фредерик Шопен, Роберт Шуман, Рихард Вагнер, Гектор Берлиоз, Жорж Бизе, Джузееппе Верди, Ференц Лист 
7. Вокальні (по можливості розповідь під короткочасний відповідного характеру музичний супровід). 
Пісня – основний та найстародавніший жанр. Існує професійна та народна пісня. Це один з найулюбленіших музичних жанрів, наймасовіший та найдемократичніший. 
Хор – вокальний твір, що виконується гуртом співаків. Суто вокальний хор (без музичного супроводу називається «хор акапелла». 
Гімн – (від грецького слова «славити», «хвалити») – це величавий урочистий спів на чиюсь честь. Давньогрецькі гімни – урочисті пісні на честь богів переможців Олімпіади, воїнів – героїв (Учні дають відповідь на запитання, які     бувають гімни в сучасному житті: гімн окремих країн, організацій, корпорацій, і т.п.). 
Романс – невеликий вокальний твір для одного голосу з супроводом, котрий відрізняється від пісні складнішою формою та більшою роллю супроводу. Первісно романс означав пісню народного типу, що виконувалась іспанською мовою. У ХІХ ст. романс став одним із провідних та улюблених жанрів музичного вокального мистецтва. 
Арія – розвинута закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом, як правило, це частина оперної дії, що передає внутрішні переживання та стан героя. В первісному значенні термін «арія» означав пісню, але з часом арія набула більш розвиненої та складної форми. 
Опера – музично – драматичний твір, в якому актором не промовляють, а співають весь текст – поєднують сценічне мистецтво з вокальним. Опера має синтетичний характер: в ній поєднуються поезія, драматична дія, вокальна та інструментальна музика, жест, міміка. Головну роль в опері відіграє музика. 
Ораторія і кантата – музично – драматичні твори концертного типу. Виникли на зламі ХVІ-ХVІІ ст. 
Кантата – п’єса для одного голосу або хору з оркестром. 
Ораторія – великий музично – драматичний твір для хору, співаків – солістів та симфонічного оркестру. На відміну від опери ораторія призначена не для театру, а для концертного виконання (без костюмів, декорацій, елементів танцю). Кантата має суто ліричний характер. Ораторія базується на драматичному сюжеті. 
Реквієм – (з латин. «спокій») – це вокальний або вокально – інструментальний твір, присвячений пам’яті померлого, Спочатку це був жанр церковної музики. У ХVІІІ-ХІХ ст. реквієм стає концертом і набуває характеру цілком світського жанру. 
8. Блюз, Джаз, Кантри, Класична музика, Металл, Рок, Романс, Реп, Шансон
 Яковенко Яков
avatar
3
1. За сприйманням музика – це аудіальне (слухове) мистецтво. 
2. Вихідний структурний елемент музики – звук, який художньо опрацьований та очищений від позаестетичних елементів. 
3. Існує 2 види музичної творчості: 
1. Компонувальна (композиторська). 
2. Виконавча, вона в свою чергу поділяється на вокальну та інструментальну. 
5. Георг Фридрих Генель, Йозеф Гайдн, Вольфганг Амадей Моцарт, Иоган Себастьян Бах, Кристоф Виллибальд Глюк, Людвиг ван Бетховен 
6. Франц Шуберт, Фредерик Шопен, Роберт Шуман, Рихард Вагнер, Гектор Берлиоз, Жорж Бизе, Джузееппе Верди, Ференц Лист 
7. Вокальні (по можливості розповідь під короткочасний відповідного характеру музичний супровід). 
Пісня – основний та найстародавніший жанр. Існує професійна та народна пісня. Це один з найулюбленіших музичних жанрів, наймасовіший та найдемократичніший. 
Хор – вокальний твір, що виконується гуртом співаків. Суто вокальний хор (без музичного супроводу називається «хор акапелла». 
Гімн – (від грецького слова «славити», «хвалити») – це величавий урочистий спів на чиюсь честь. Давньогрецькі гімни – урочисті пісні на честь богів переможців Олімпіади, воїнів – героїв (Учні дають відповідь на запитання, які     бувають гімни в сучасному житті: гімн окремих країн, організацій, корпорацій, і т.п.). 
Романс – невеликий вокальний твір для одного голосу з супроводом, котрий відрізняється від пісні складнішою формою та більшою роллю супроводу. Первісно романс означав пісню народного типу, що виконувалась іспанською мовою. У ХІХ ст. романс став одним із провідних та улюблених жанрів музичного вокального мистецтва. 
Арія – розвинута закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом, як правило, це частина оперної дії, що передає внутрішні переживання та стан героя. В первісному значенні термін «арія» означав пісню, але з часом арія набула більш розвиненої та складної форми. 
Опера – музично – драматичний твір, в якому актором не промовляють, а співають весь текст – поєднують сценічне мистецтво з вокальним. Опера має синтетичний характер: в ній поєднуються поезія, драматична дія, вокальна та інструментальна музика, жест, міміка. Головну роль в опері відіграє музика. 
Ораторія і кантата – музично – драматичні твори концертного типу. Виникли на зламі ХVІ-ХVІІ ст. 
Кантата – п’єса для одного голосу або хору з оркестром. 
Ораторія – великий музично – драматичний твір для хору, співаків – солістів та симфонічного оркестру. На відміну від опери ораторія призначена не для театру, а для концертного виконання (без костюмів, декорацій, елементів танцю). Кантата має суто ліричний характер. Ораторія базується на драматичному сюжеті. 
Реквієм – (з латин. «спокій») – це вокальний або вокально – інструментальний твір, присвячений пам’яті померлого, Спочатку це був жанр церковної музики. У ХVІІІ-ХІХ ст. реквієм стає концертом і набуває характеру цілком світського жанру. 
8. Блюз, Джаз, Кантри, Класична музика, Металл, Рок, Романс, Реп, Шансон
avatar
2
1. За сприйманням музика – це аудіальне (слухове) мистецтво.
2. Вихідний структурний елемент музики – звук, який художньо опрацьований та очищений від позаестетичних елементів.
3. Існує 2 види музичної творчості:
1. Компонувальна (композиторська).
2. Виконавча, вона в свою чергу поділяється на вокальну та інструментальну.
5. Георг Фридрих Генель, Йозеф Гайдн, Вольфганг Амадей Моцарт, Иоган Себастьян Бах, Кристоф Виллибальд Глюк, Людвиг ван Бетховен
6. Франц Шуберт, Фредерик Шопен, Роберт Шуман, Рихард Вагнер, Гектор Берлиоз, Жорж Бизе, Джузееппе Верди, Ференц Лист
7. Вокальні (по можливості розповідь під короткочасний відповідного характеру музичний супровід).
Пісня – основний та найстародавніший жанр. Існує професійна та народна пісня. Це один з найулюбленіших музичних жанрів, наймасовіший та найдемократичніший.
Хор – вокальний твір, що виконується гуртом співаків. Суто вокальний хор (без музичного супроводу називається «хор акапелла».
Гімн – (від грецького слова «славити», «хвалити») – це величавий урочистий спів на чиюсь честь. Давньогрецькі гімни – урочисті пісні на честь богів переможців Олімпіади, воїнів – героїв (Учні дають відповідь на запитання, які     бувають гімни в сучасному житті: гімн окремих країн, організацій, корпорацій, і т.п.).
Романс – невеликий вокальний твір для одного голосу з супроводом, котрий відрізняється від пісні складнішою формою та більшою роллю супроводу. Первісно романс означав пісню народного типу, що виконувалась іспанською мовою. У ХІХ ст. романс став одним із провідних та улюблених жанрів музичного вокального мистецтва.
Арія – розвинута закінчена вокальна п’єса для голосу – соло з оркестровим супроводом, як правило, це частина оперної дії, що передає внутрішні переживання та стан героя. В первісному значенні термін «арія» означав пісню, але з часом арія набула більш розвиненої та складної форми.
Опера – музично – драматичний твір, в якому актором не промовляють, а співають весь текст – поєднують сценічне мистецтво з вокальним. Опера має синтетичний характер: в ній поєднуються поезія, драматична дія, вокальна та інструментальна музика, жест, міміка. Головну роль в опері відіграє музика.
Ораторія і кантата – музично – драматичні твори концертного типу. Виникли на зламі ХVІ-ХVІІ ст.
Кантата – п’єса для одного голосу або хору з оркестром.
Ораторія – великий музично – драматичний твір для хору, співаків – солістів та симфонічного оркестру. На відміну від опери ораторія призначена не для театру, а для концертного виконання (без костюмів, декорацій, елементів танцю). Кантата має суто ліричний характер. Ораторія базується на драматичному сюжеті.
Реквієм – (з латин. «спокій») – це вокальний або вокально – інструментальний твір, присвячений пам’яті померлого, Спочатку це був жанр церковної музики. У ХVІІІ-ХІХ ст. реквієм стає концертом і набуває характеру цілком світського жанру.
8. Блюз, Джаз, Кантри, Класична музика, Металл, Рок, Романс, Реп, Шансон
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку!
avatar
1
Смотрел Урок 6. Музыкальное искусство. Разновидности музыки. Вокальные музыкальные жанры
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[23.01.2018]
щодо запобігання поширенню наркоманії, тютюнопаління та вживання алкогольних напоїв (0)
[22.01.2018]
9 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол). Урок 23-24. Українське кіно (мультимедійний підручник) (0)
[22.01.2018]
Інформація щодо проведених заходів до відзначення Дня Соборності України В Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим (0)
[22.01.2018]
план заходів профілактики побутового травматизму серед педагогічного та учнівського колективів (0)
[22.01.2018]
Заходи з охорони праці у школі (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму (0)
[22.01.2018]
3. План заходів щодо запобігання аваріям, пожежам і нещасним випадкам виробничого характеру (0)
[22.01.2018]
План заходів щодо пожежної безпеки у школі. (0)
[22.01.2018]
1. Попередження травматизму під час навчально-виховного процесу (0)
[19.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 22 – 26 січня 2018 р (0)
[18.01.2018]
Методкабинет отдела образования Константновской РГА – лучший в Донецкой области (0)
[18.01.2018]
"Избави нас, Господи, от чумы, голода, войны и...децентрализации" (0)
[17.01.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за січень 2018 р. у Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з п (0)
[15.01.2018]
щодо виконання Регіонального плану заходів з відзначення 80-річчя від дня народження В’ячеслава Чорновола на грудень 2017 року – березень 20 (0)
[12.01.2018]
Про заплановані заходи з відзначення 100-річчя бою під Крутами (0)
[12.01.2018]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 15 –19 січня 2018 р (0)
[12.01.2018]
"КУТЯ ІЗ-ЗА ГРАТ" Про проведення в Кіндратівській СШ тематичних заходів до Дня українського політв*язня (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (ppt-презентація до уроку) (0)
[09.01.2018]
9 клас. Мистецтво. Мультимедійний підручник (за Л.Масол). Уроки 21-22. Професії та школи у кінематографі (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Видеоурок 17-18. Мистецтво Бароко (0)
[08.01.2018]
8 клас. Мистецтво. Урок 20. Українське бароко (Ppt-презентація до уроку за підручником Л.Масол) (0)
[06.01.2018]
Реєстрація на пробне ЗНО стартує 9 січня (0)
[03.01.2018]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Урок 19. Бароко: Музика (Ppt-презентація до уроку з відео і сканами сторінок підручника) (0)
[02.01.2018]
Відпочинок - теж мистецтво. Втома на роботі і безпека праці. (0)
[30.12.2017]
Державні свята й вихідні дні у 2018 році (0)
[30.12.2017]
Зимові канікули триватимуть із 30 грудня 2017 року до 09 січня 2018 року. План роботи (0)
[30.12.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки 19-20 (Ppt-презентація з відео) Жанри і стилі кіно (за підр.Л.Масол) (0)
[29.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 10-12 січня 2018 року (0)
[28.12.2017]
Мистецтво. 9 кл. (за підручником Л.Масол) Уроки 19-20. Жанри і стилі кіно (мультимедійний підручник) (0)
[28.12.2017]
ПЛАН ЗАХОДІВ з військово-патріотичного виховання на 2-й семестр 2017-2018навч.року (0)
[28.12.2017]
Про роботу з виконання Закону України «Про звернення громадян» у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів у 2017 році (0)
[28.12.2017]
Інтернет семінар-практикум«МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК СУЧАСНА ФОРМА ПЕДАГОГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ Й УЧНІ (0)
[26.12.2017]
В США ушел из жизни композитор Владимир Шаинский (0)
[22.12.2017]
Оподаткування новорічних подарунків (0)
[22.12.2017]
Краматорской школе присвоили имя легендарного директора (0)
[22.12.2017]
В Константиновке прошли общественные слушания по вопросу создания громады (0)
[22.12.2017]
16 навчальний тиждень. З 26 по 29 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[20.12.2017]
Звіт про проведення комплексу виховних заходів  в Кіндратівській СШ до Дня святого Миколая (0)
[18.12.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 17-18. Бароко. Ppt-презентація до уроку (1)
[16.12.2017]
Семінар-практикум «Медіаграмотність та критичне мислення на уроках мистецьких дисциплін» (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz