МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 10.12.2016, 10:47
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [522]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 7
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок 8. Порівняння музичного національного мистецтва різних народів світу
14.10.2013, 11:47
 


Урок №8

Тема: Порівняння музичного національного мистецтва різних народів світу.
Мета: вчити інтерпретувати прослухані музичні твори; порівнювати звучання музичних інструментів різних народів світу; визначати спільні й відмінні риси в музичному мистецтві різних народів.
Обладнання: СD-програвач (магнітофон).
Тип уроку: семінар.

Хід уроку
1. Вступне слово вчителя.
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі, неповторні мелодії, ритми, наспіви. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління.
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята.
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення.
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
2. Перегляд відеофрагментів національних мелодій різних народів світу:
1. Україна.
1.1. Прослуховування традиційної народної мелодії (чи кількох фрагментів).
Гопак считается национальным украинским танцем и является воплощением силы, удали, героизма и благородства! Также принято считать, что гопак несет в себе элементы боевого искусства, заложенного запорожскими казаками
Народный танец
Гопак




1.2. Характеристика мелодії, визначення інструментів, які застосовані для її виконання.
1.3. «Цікавинки» різного характеру.
2. Латиноамериканські мелодії.

3. Індія.
Індійська народна музика на Гоа

Індійський танок у стилі Катхак

4. Росія.

5. Країни ї Азії.

Китайський танок із стрічками:

Японська музика



3. Обговорення.
Учні у коментарях до уроку висловлюють власні враження, порівнюють почуті музичні твори, аналізують їх.
4. Висновок.
Отже, музика – не просто звуки, це – гармонія – створена людиною, яка виражає глибокі й складні людські почуття. Чудо музичного твору виникає з поєднання написаного композитором, віртуозного виконання й глибини почуттів виконання й залежить від вміння слухача сприймати музичні твори.
5. Підсумок уроку.

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 650 | Загрузок: 0 | Комментарии: 17 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 16
avatar
16
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
13
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
9
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
15
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
8
Музыка – не просто звуки, это – гармония созданная человеком, которая выражает глубокие и сложные человеческие чувства. Чудо музыкального произведения возникает из сочетания написанного композитором, виртуозного исполнения и глубины чувств выполнения и зависит от умения слушателя воспринимать музыкальные произведения.У каждого народа существовали и продолжают существовать особые, неповторимые мелодии, ритмы, напевы. Мы называем их народной музыкой или музыкальным фольклором, потому что эти произведения не имеют одного определенного автора – они создавались и совершенствовались веками, выполнялись исполнителями из народа, передавались из поколения в поколение.
Народная музыка очень разнообразна – это связано с тем что в прошлом она сопровождала каждый шаг человека: рождения, другие важные жизненные моменты, циклы выполняемых работ, обрядовые, религиозные праздники.
Музыкальные культуры каждого народа представляли собой единое целое и в то же время они постоянно взаимодействовали с другими музыкальными культурами, заимствуя их лучшие достижения.
С появлением профессиональных музыкантов и композиторов народная музыка стала широко использоваться в их творчестве прежде всего потому что в ней нашло глубокое отражение духовная жизнь народов, их представления о красоте и гармонии.
avatar
0
14
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
7
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
просмортрела Виктория Поповкина
avatar
0
12
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
6
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління.
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята.
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення.
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
11
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
5
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
10
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
3
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
4
Учитель: НАГАДУЮ, ЩО УЧНІ У КОМЕНТАРЯХ НЕ КОПІЮЮТЬ ВІДПОВІДІ ІНШИХ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ, А ВИСЛОВЛЮЮТЬ ВЛАСНІ ДУМКИ ЩОДО ПЕРЕГЛЯНУТОГО МАТЕРІАЛУ. Однак, відповідно до правил нашого навчального проекту, відповідь ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ і намагайтеся бути більш вільним у висловлюванні власних думок!

Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
2
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління.
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята.
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення.
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку!
avatar
1
Просмотрел
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz