МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 27.03.2017, 22:35
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [592]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 28
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[15.11.2011]
Сценарий - приветствие для гостей семинара педагогов-организаторов (0)
Главная » Файлы » методические материалы

9 клас. Художня культура. Урок 8. Порівняння музичного національного мистецтва різних народів світу
14.10.2013, 11:47
 


Урок №8

Тема: Порівняння музичного національного мистецтва різних народів світу.
Мета: вчити інтерпретувати прослухані музичні твори; порівнювати звучання музичних інструментів різних народів світу; визначати спільні й відмінні риси в музичному мистецтві різних народів.
Обладнання: СD-програвач (магнітофон).
Тип уроку: семінар.

Хід уроку
1. Вступне слово вчителя.
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі, неповторні мелодії, ритми, наспіви. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління.
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята.
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення.
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
2. Перегляд відеофрагментів національних мелодій різних народів світу:
1. Україна.
1.1. Прослуховування традиційної народної мелодії (чи кількох фрагментів).
Гопак считается национальным украинским танцем и является воплощением силы, удали, героизма и благородства! Также принято считать, что гопак несет в себе элементы боевого искусства, заложенного запорожскими казаками
Народный танец
Гопак




1.2. Характеристика мелодії, визначення інструментів, які застосовані для її виконання.
1.3. «Цікавинки» різного характеру.
2. Латиноамериканські мелодії.

3. Індія.
Індійська народна музика на Гоа

Індійський танок у стилі Катхак

4. Росія.

5. Країни ї Азії.

Китайський танок із стрічками:

Японська музика



3. Обговорення.
Учні у коментарях до уроку висловлюють власні враження, порівнюють почуті музичні твори, аналізують їх.
4. Висновок.
Отже, музика – не просто звуки, це – гармонія – створена людиною, яка виражає глибокі й складні людські почуття. Чудо музичного твору виникає з поєднання написаного композитором, віртуозного виконання й глибини почуттів виконання й залежить від вміння слухача сприймати музичні твори.
5. Підсумок уроку.

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 728 | Загрузок: 0 | Комментарии: 17 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 16
avatar
16
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
13
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
9
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
15
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
8
Музыка – не просто звуки, это – гармония созданная человеком, которая выражает глубокие и сложные человеческие чувства. Чудо музыкального произведения возникает из сочетания написанного композитором, виртуозного исполнения и глубины чувств выполнения и зависит от умения слушателя воспринимать музыкальные произведения.У каждого народа существовали и продолжают существовать особые, неповторимые мелодии, ритмы, напевы. Мы называем их народной музыкой или музыкальным фольклором, потому что эти произведения не имеют одного определенного автора – они создавались и совершенствовались веками, выполнялись исполнителями из народа, передавались из поколения в поколение.
Народная музыка очень разнообразна – это связано с тем что в прошлом она сопровождала каждый шаг человека: рождения, другие важные жизненные моменты, циклы выполняемых работ, обрядовые, религиозные праздники.
Музыкальные культуры каждого народа представляли собой единое целое и в то же время они постоянно взаимодействовали с другими музыкальными культурами, заимствуя их лучшие достижения.
С появлением профессиональных музыкантов и композиторов народная музыка стала широко использоваться в их творчестве прежде всего потому что в ней нашло глубокое отражение духовная жизнь народов, их представления о красоте и гармонии.
avatar
0
14
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
7
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
просмортрела Виктория Поповкина
avatar
0
12
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
6
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління.
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята.
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення.
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
11
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
5
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
10
Учитель: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:


Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
3
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління. 
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята. 
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення. 
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
avatar
0
4
Учитель: НАГАДУЮ, ЩО УЧНІ У КОМЕНТАРЯХ НЕ КОПІЮЮТЬ ВІДПОВІДІ ІНШИХ УЧАСНИКІВ ПРОЕКТУ, А ВИСЛОВЛЮЮТЬ ВЛАСНІ ДУМКИ ЩОДО ПЕРЕГЛЯНУТОГО МАТЕРІАЛУ. Однак, відповідно до правил нашого навчального проекту, відповідь ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ і намагайтеся бути більш вільним у висловлюванні власних думок!

Нагадуємо про правила оформлення відповідей у коментарях:



Прізвище, ім'я виконкувача роботи, Назва школи
Дата виконання роботи.
Тип роботи.
Наприклад:
Іваненко Галина, Великосільський ліцей
8 листопада
Домашня робота

далі - виконання роботи
avatar
2
У кожного народу існували і продовжують існувати особливі,і мелодії, ритми. Ми називаємо їх народною музикою чи музичним фольклором, тому що ці твори не мають одного певного автора – вони створювались і удосконалювались віками, виконувались виконавцями з народу, передавались з покоління в покоління.
Народна музика надзвичайно різноманітна – це пов’язано з тим що в минулому вона супроводжувала кожний крок людини: народження, інші важливі життєві моменти, цикли виконуваних робіт, обрядові, релігійні свята.
Музичні культури кожного народу представляли собою єдине ціле і в той же час вони постійно взаємодіяли з іншими музичними культурами, запозичуючи їх кращі досягнення.
З появою професійних музикантів і композиторів народна музика стала широко використовуватись в їх творчості насамперед тому що в ній знайшло глибоке відображення духовне життя народів, їх уява про красу і гармонію.
Ответ: УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку!
avatar
1
Просмотрел
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[25.03.2017]
У вихідні переходимо на літній час. Ігри з часом і здоров'ям продовжуються (0)
[25.03.2017]
Підсумки тижня в освіті: головні події (0)
[25.03.2017]
Чим зайняти дитину під час весняних канікул? (0)
[25.03.2017]
Всім ТЕРМІНОВО надати звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді у навчальних закладах (0)
[25.03.2017]
У триденний термін всім підготовити фото і відеоматеріали п подвиги в різних сферах життєдіяльності від дня заснування області до сьогодення (0)
[25.03.2017]
На территории Донецкой области введены ограничения и запреты с 23 марта 2017 года (0)
[25.03.2017]
План работы на весенние каникулы с 03.04. по 07.04.2017 г (0)
[25.03.2017]
В Донецкой области чрезвычайный режим: В лес не ходить, видео не снимать, дроны не запускать (0)
[23.03.2017]
28 навчальний тиждень. З 27 по 31 березня 2017 року (0)
[20.03.2017]
Відомість надання інформації з національно-патріотичного виховання березень 2017 (0)
[20.03.2017]
Про відзначення 100-річчя утворення Української Центральної Ради та 100-річчя подій української революції (0)
[17.03.2017]
План заходів щодо відзначення року української мови в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[14.03.2017]
Заходи до Дня українського добровольця (0)
[11.03.2017]
27 навчальний тиждень. З 20 по 24 березня 2017 року (0)
[09.03.2017]
Шевченківське свято в Кіндратівській СШ (0)
[07.03.2017]
Театр танцю "Надія" Театр пісні "Веселка" та Театр пісні "Козачата" привітали з 8 Березня (0)
[05.03.2017]
26 навчальний тиждень. З 13 по 17 березня 2017 року (0)
[03.03.2017]
План заходів щодо святкування 85-річчя Донецької області в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.03.2017]
Кругообіг брехні в освіті.В. Громовий: МАРАЗМ № 23. Радянський event-менеджмент (0)
[27.02.2017]
Лідери шкіл побували на льодовій арені «Альтаїр» в м. Дружківка (0)
[27.02.2017]
Семінар-практикум для педагогів-організаторів за темою: «Національно-патріотичне виховання у призмі викликів сучасності" (0)
[23.02.2017]
25 навчальний тиждень. З 6 по 10 березня 2017 року (0)
[21.02.2017]
День рідної мови (0)
[21.02.2017]
Матеріали семінару педагогів-організаторів з патріотичного виховання (0)
[19.02.2017]
24 навчальний тиждень. З 27 лютого по 3 березня 2017 року (0)
[19.02.2017]
МОН призвали присоединиться к запрету Вконтакте (0)
[19.02.2017]
Педагоги "из народа": учителя без педобразования (0)
[18.02.2017]
23 навчальний тиждень з 20 по 24 лютого 2017 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[11.02.2017]
В об'єктиві натураліста -2017. Білокузьминівські крейдяні скелі - перлина Донбасу (0)
[02.02.2017]
22 навчальний тиждень. З 13 по 17 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[27.01.2017]
21 навчальний тиждень. З 06 по 10 лютого 2017 р. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №21 (0)
[25.01.2017]
Преподаватель константиновской районной школы искусств объявила голодовку (0)
[25.01.2017]
Програма "Мистецтво" для 5-9 класів (МОН) - переглянути і скачати (0)
[24.01.2017]
Для Надежды Анатольевны. Театр танца "НАДЕЖДА" (скачать) (0)
[21.01.2017]
20 навчальний тиждень. З 30 січня по 03 лютого 2017 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[18.01.2017]
Матеріали для скачування педагогам-організаторам Костянтинівського району (0)
[16.01.2017]
План районних масових заходів на ІІ півріччя 2016-2017 навчального року (0)
[15.01.2017]
Ювілейні та пам'ятні дати. 2017 р. (0)
[15.01.2017]
Перспективи виховної роботи в навчальних закладах Донеччини (0)
[14.01.2017]
В Кондратовской школе — новый автобус (фото, видео по материалам газеты "ДНЛ") (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz