МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 09.12.2016, 07:45
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [522]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Урок 11. Колорит середньовічного міста
28.08.2016, 16:28

Мистецтво. 8 клас.

Урок 11. Колорит середньовічного міста

Презентація

Відео. Європейське середньовічне місто

На вулицях середньовічного міста часто можна було зустріти мандрівних музикантів. Вони виконували пісні під акомпанемент скрипки, арфи або лютні, твори передавалися від покоління до покоління. Мандрівних ак- торів-музикантів у різних країнах називали трубадурами, труверами, мін- незінгерами, менестрелями, скоморохами. Вони мандрували Європою, переходячи від міста до міста, від замку до замку, і розважали публіку: співали пісні, розповідали старовинні легенди й дивовижні історії, які час­то запозичували в мандрівних лицарів.

 

Пісні були одноголосні, ритм визначався в першу чергу ритмом вірша, роль музичних інструментів зводилася переважно до виконання вступів, інтерлюдій, постлюдій. У репертуарі музикантів були релігійно-мораль­ні притчі, сатиричні пісні, військові балади тощо. Значне місце в їхній пісенній творчості посідала любовна лірика. Пісні мандрівних музикантів про кохання романською мовою отримали назву романси. Це були одно­часно і пісні, і речитативи, і мімічні танці, що виконувались у супроводі музичного інструмента (найчастіше це була іспанська гітара). Саме в Іспанії з’явилися перші збірки романсів, що так і називалися - «романсеро».

Пригадайте відомі вам романси. Які основні ознаки цього вокального жанру? Поміркуйте, якою може бути мелодія до поезії відомого міннезінгера Вальтера фон дер Фогельвейде:

Я твій в дні щастя й дні біди.

Нікого іншого не жди.

Тебе замкнув я в моєму серці,

А ключик зник, хто й зна куди.

Лишайся в серці назавжди.

Одним з найвідоміших німецьких міннезінгерів («співаків любові») є Тангейзер. Існує легенда про незвичайну долю цього митця, яку переказав німецький поет Генріх Гейне. Тангейзер був лицарем-поетом, який виру­шив до Риму, щоб попросити в Папи відпущення гріхів. Папа відмовив йому, сказавши, що він грішник і може сподіватися на милість Господа лише тоді, коли посох, на який він спирається, пустить зелені паростки. Однак на третій день після цього палиця випустила зелене листя. Папа розіслав гінців у всі сторони світу, щоб повернути Тангейзера. Але й сліду поета не стало...

Історії про лицарські турніри, зокрема легенда про Тангейзера, захопили уяву німецького композитора Ріхарда Вагнера, який написав однойменну оперу. Один із центральних епізодів твору розповідає про музичний турнір лицарів-співаків, який проводили на честь принцеси Єлизавети. Оголосили тему змагання: благородні лицарі мають розповісти про своє кохання до прекрасної Єлизавети. Звучать прекрасні гімни любові.

Ріхард Вагнер. Увертюра до опери «Тангейзер». Музичне змагання лицарів (фрагмент) Пригадайте, що таке увертюра.

ЗАВДАННЯ.

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Увертюри до яких опер ви слухали?

Як ви гадаєте, про що розповіла музика Р. Вагнера?

Якого вона характеру?

Як у музиці відтворено змагання?

Чимало давніх легенд і казок стали підґрунтям для визначних музичних творів. Один з таких шедеврів - опера Петра Чайковського «Іоланта». У ній композитор переповідає музичною мовою історію про дивовижне прозріння сліпої Іоланти - доньки короля Провансу (Франція). Події легенди відбува­ються в замку.

Іоланта не підозрює про свою недугу - сліпоту. Король Рене страждає, але боїться відкрити їй таємницю, щоб не завдавати доньці душевного болю. Він покарає кожного, хто зважиться на цей крок. Для лікування Іоланти запрошують східного мудреця Ібн Хакіа. Він обіцяє зцілити ді­вчину за умови, що вона дізнається правду. Рене не погоджується. Але доля розпорядилась інакше - Іоланта покохала хороброго лицаря Водемона, який випадково відкрив їй таємницю, бо не знав про наказ короля. Лицар мусить загинути. І лише Іоланта, яка щиро кохає Водемона й бажає оду­жати, може врятувати його...

Інтродукція опери змальовує слухачеві образ темряви і страждання Іоланти. У своєму Аріозо («Чому це я раніше не знала ні суму, ні гіркоти, ні сліз?») Іоланта, яка зустріла лицаря, збентежена: вона відчуває існу­вання якоїсь таємниці, що приховують від неї.

Петро Чайковський. Опера «Іоланта». Інтродукція,

Аріозо Іоланти,

Фінальний дует Іоланти і Водемона «Прославим світло»

ЗАВДАННЯ.

Порівняйте характер музики Інтродукції та Аріозо.

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Які відтінки почуттів характеризує кожен із фрагментів (музика сувора, збентежена, схви­льована, стримана, ніжна, лірична, тендітна)?

Яка музика звучить у фіналі?

Розкажіть за характером музики, як завершується сумна історія Іоланти. Як у змісті афіш втілено сюжет опери?

Додатковий матеріал.

П.Чайковський Опера "Іоланта" (повністю)

СЛОВНИК

Аріозо - маленька арія.

Інтерлюдія - музичний епізод між частинами музичного твору. Інтродукція - короткий вступ до опери, що звучить замість увертюри. Постлюдія - розділ, що завершує музичний твір, зазвичай це інстру­ментальне завершення вокального твору (романсу, пісні).

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило?
  2. Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети.

Робота з додатковими джерелами інформації

  1. За бажання ознайомтеся з операми «Тангейзер» та «Іоланта», по­діліться своїми враженнями і міркуваннями з однокласниками та однокласницями.
  2. Дослідіть історію популярності лютні та створіть мультимедійну презентацію «Лютня: від Середньовіччя до сучасності».


Додатковий матеріал. Відео. Р.Вагнер Опера "Тангейзер" (повністю, німецька мова, субтітри - російська мова)

 

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1036 | Загрузок: 0 | Комментарии: 16 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 16
avatar
13
Пічнякова Назара Кіндратівська школа

21 листопада 
Домашня робата
1.Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило?,
період розвитку мистецтва Західної Європи, що охопив хронологічно 11-13 ст. (у декотрих місцевостях дещо довше) і був поступово витіснений сформованою готикою. На території України романське мистецтво розвивається від початку ХІІ ст. і до кінця ХІІІ ст.
отичний стиль — художній стиль, середньовічної культури країн Західної Європи (між серединами XII і XVI століть). Термін «Готика» введений в епоху Відродження як зневажливе позначення всього середньовічного мистецтва, що вважалося «варварським»
[/font]2Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети.[font=sans],
Предыстория зарождения греческого кино уходит в конец 19 века. Весной 1897 года жители Афин впервые увидели короткометражные ленты. В 1906 году первые собственные записи создали братья Иоанн и Мильтиад Манакиа в Македонии, в том же году французский режиссёр Леонс выпустил первую подборку новостей сВнеочередных Олимпийских игр 1906 года в Афинах.Первая полнометражная греческая кинолента «Γκόλφω» была отснята в 1914 году студией Asty Film. В годы Первой мировой войны кинопроизводство ограничивалось документальными фильмами и выпусками новостей. Особенно отмечаются ленты Георгиоса Прокопия и Димитриоса Газиадиса, которые фиксировали на пленке события прямо на поле боя, а также фильм «Сожжение Смирны» (1922).Первый коммерческий успех пришёл в 1920 году к ленте «Ο Βιλλάρ στα γυναικεία λουτρά του Φαλήρου», режиссёром, автором сценария и одновременно исполнителем главной роли Вильяр которого выступил Николаос Сфакианакис. В период 1928-1931 годов особый успех имели работы компании Dag-Film, в основном исторические фильмы, а также киноадаптации романов. Наиболее выразительными стали «Έρως και κύματα» (1928, режиссёр Димитриос Газиадис), «Δάφνις και Χλόη» (1931, режиссёр Орестос Ласкос). В последней ленте греческие кинематографисты первыми в европейском кино сняли «обнаженную» сцену. В 1932 году киностудия Olympic film создала первый звуковой фильм «Αγαπητικός της Βοσκοπούλας», режиссёром которого выступил Д. Цакирис. В ленте «Οι Απάχηδες των Αθηνών» звук воспроизводитграммофон за экраном. В 1939 студия Philopemen Finos стала соучредителем Greek Cinematic Studios (1939).В годы Второй мировой войны в 1943 году была учреждена главная студия страны Finos Film, которая решила судьбу коммерческого греческого кино. В период 1940-1944 годов наиболее известными фильмами стали: «Голос сердца» (Η φωνή της καρδιάς) (1943, режиссёр Д. Иоаннопулос) и «Аплодисменты» (Χειροκροτήματα) (1944, режиссёр Георгиос Дзавеллас). В 1944 актриса Катина Паксино была удостоена премии Американской киноакадемии «Оскар» в номинации «лучшая актриса» за роль в фильме «По ком звонит колокол».В 1950-х годах греческие режиссёры открыли миру романтическую драму в жанре нуар. В 1960 г. Мелина Меркури (позже греческий политик, министр культуры Греции) стала известной международной аудитории, когда снялась в фильме «Никогда в воскресенье» режиссёра Жюля Дассена. «Никогда в воскресенье» принесла Мелине Меркури номинацию на кинопремию Оскар, а в 1967 году пара Меркури и Дассен создали мюзикл-адаптацию фильма «Илья Дарлинг», за роль в которой Меркури получила бродвейскую премию «Тони».Впоследствии греческое кинопроизводство выпускало фильмы, которые привлекали все больше зрителей, несмотря на строгую цензуру, волнения Гражданской войны и острую бедность послевоенных лет. Первые два фильма, которые привлекли международное внимание, были «Стелла» (1955) режиссёра Михалиса Какоянниса и «Дракон» (1956) режиссёра Никоса Кунтуроса.Период 1955-1970 годов стал «золотым веком» для греческого кинематографа: Греция выпустила наибольшее количество фильмов в мире на душу населения, а несколько лет подряд в стране создавалось около 100 художественных фильмов в год, а в 1966 году - 117 фильмов. В частности протяжении 17 лет с Finos Filmсотрудничал режиссёр Яннис Далианидис. Работая очень плодотворно, он создавал несколько фильмов за год, большинство из них на собственные сценарии. Все эти ленты становились чрезвычайно популярными, а билеты на них раскупались мгновенно[1].
avatar
0
16
УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
avatar
12
Фартушенко Валерія Кіндратівська СШ 
 15 листопада 
Домашня робота 

2. Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети.

Середньовічний театр зароджувався в обрядових іграх. Пожвавлення театрального життя настало до X ст., оскільки розвивається
лицарська культура, яка формує нові літературні та драматичні
жанри.Майданчиками для вистав були вулиці і площі. Дуже часто видовища
влаштовувалися на ярмарках. Однією з форм театру в ранній період
Середньовіччя стала церковна драма. Виділяють літургійну і полулитургическуюдраму.Перші літургійні драми складалися з інсценування окремих епізодівЄвангелія. Ускладнювались і вдосконалювались костюми, текст, руху. Вистави
проходили під склепінням храму, але з часом полулитургическая драма вийшла з
храму, перемістилася на паперть, так збільшилася кількість місць дії.З'явилася
нова форма - містерія, яка отримала розвиток у всіхєвропейських країнах. У містеріях брали участь сотні людей, всі вистави
проходили на латині, яка перемішувалася з розмовної промовою. Авторами містерій
були вчені-богослови, юристи, лікарі. Драматургія до появи містерій
поділялась на три цикли: старозавітний (біблійні легенди), новозавітний(щооповідає про народження і воскресіння Христа),апостольський (житіясвятих). Містерія суттєво розсунула діапазон тематики творів. Іншою формою
середньовічних видовищ став миракль (від латинського -"диво" . У новій формі втілилися релігійні погляди суспільства.
Головною ідеєю всіх подібних театральних вистав було дозволу будь-яких
конфліктів чудесним чином, за допомогою втручання надприродних сил. Найбільш
відомий миракль "Чудо про Теофиле". Автор Рютбеф використовував середньовічну
легенду.Право на життя в XIII ст. отримала і світська драматургія.
Трубадур Адам де Ла Аль вважається першим середньовічнимдраматургом, але в його творах вже з'являються перші зародки театру
Відродження.З'явилися перші світські гуртки, на засіданнях яких писалися
світські п'єси, але написано їх було небагато і вони не одержали широкого
поширення у зв'язку з вкоріненим у суспільстві релігійним світоглядом.Ще однією
формою розвитку театру в середні століття стало мораліте, вназві напрямки відображена суть п'єс, у яких мораль стала основною рушійною
силою і зброєю боротьби з феодалами. Нарешті, одним з найбільш популярних
видовищ став фарс (від лат. farsa - начинка),який виник, як вважають дослідники, з французьких ігор (jeux), відомихще в XII ст. остаточно сформувався в XV ст. в Італії й поширився по всій
Європі. Василь Жуковський використовував середньовічні сюжети для своїх
балад "Світлана" і "Людмила","Лісовий
цар",
  
«Раймонда» — балет в трьох діях; композиторОлександр Костянтинович Глазунов, автори лібрето Маріус Іванович Петіпа і Іван
Олександрович Всеволозькому за сценарієм Лідії Пашкової. 
Середньовічний героїчний епос- це фольклорнітвори різних народів, які були створені в добу Середньовіччя. Вони відображають
в легендаризованій формі події загальнонаціонального значення, релігійну
боротьбу, битви проти чужоземних загарбників. Франція- “Пісня про Роланда”
1100р. Середньовічний героїчний епос- це фольклорні твори різних народів,
які були створені в добу Середньовіччя. Вони відображають в легендаризованій
формі події загальнонаціонального значення, релігійну боротьбу, битви проти
чужоземних загарбників. Франція- “Пісня про Роланда” 1100р. Німеччина-”Пісня
про Нібелунгів” 1220р. Іспанія – “Пісня про мого Сіда” 1140р. Англія – балади
про Робін Гуда 12 ст. Україна – “Слово о полку Ігоревім” 1185-1187р
Отже, в період Середньовіччя театр існував у різних формах. На початковомуетапі він став свого роду "біблією для неписьменних", переказуючи
біблійні сюжети. Театральні вистави середньовіччя стали предтечею розвитку
театру епохи Відродження.
Кінематографія: " Залізний лицар", "Робін Гуд","Історія лицаря","Хоробре серце"," Царство
небесне", "Король Артур"  та ін.
avatar
0
15
УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
avatar
11
Фартушенко Валерія Кіндратівська СШ
 15 листопада
Домашня робота

2. Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети.

Середньовічний театр зароджувався в обрядових іграх.  Пожвавлення театрального життя настало до X ст., оскільки розвивається лицарська культура, яка формує нові літературні та драматичні жанри.Майданчиками для вистав були вулиці і площі. Дуже часто видовища влаштовувалися на ярмарках. Однією з форм театру в ранній період Середньовіччя стала церковна драма. Виділяють літургійну і полулитургическую драму.Перші літургійні драми складалися з інсценування окремих епізодів Євангелія. Ускладнювались і вдосконалювались костюми, текст, руху. Вистави проходили під склепінням храму, але з часом полулитургическая драма вийшла з храму, перемістилася на паперть, так збільшилася кількість місць дії.З'явилася нова форма - містерія, яка отримала розвиток у всіх європейських країнах. У містеріях брали участь сотні людей, всі вистави проходили на латині, яка перемішувалася з розмовної промовою. Авторами містерій були вчені-богослови, юристи, лікарі. Драматургія до появи містерій поділялась на три цикли: старозавітний (біблійні легенди), новозавітний(що оповідає про народження і воскресіння Христа),апостольський (житія святих). Містерія суттєво розсунула діапазон тематики творів. Іншою формою середньовічних видовищ став миракль (від латинського - "диво" wink . У новій формі втілилися релігійні погляди суспільства. Головною ідеєю всіх подібних театральних вистав було дозволу будь-яких конфліктів чудесним чином, за допомогою втручання надприродних сил. Найбільш відомий миракль "Чудо про Теофиле". Автор Рютбеф використовував середньовічну легенду.Право на життя в XIII ст. отримала і світська драматургія. Трубадур Адам де Ла Аль вважається першим середньовічним драматургом, але в його творах вже з'являються перші зародки театру Відродження.З'явилися перші світські гуртки, на засіданнях яких писалися світські п'єси, але написано їх було небагато і вони не одержали широкого поширення у зв'язку з вкоріненим у суспільстві релігійним світоглядом.Ще однією формою розвитку театру в середні століття стало мораліте, в назві напрямки відображена суть п'єс, у яких мораль стала основною рушійною силою і зброєю боротьби з феодалами. Нарешті, одним з найбільш популярних видовищ став фарс (від лат. farsa - начинка), який виник, як вважають дослідники, з французьких ігор (jeux), відомих ще в XII ст. остаточно сформувався в XV ст. в Італії й поширився по всій Європі. Василь Жуковський використовував середньовічні сюжети для своїх балад "Світлана" і "Людмила","Лісовий цар", 
«Раймонда» — балет в трьох діях; композитор Олександр Костянтинович Глазунов, автори лібрето Маріус Іванович Петіпа і Іван Олександрович Всеволозькому за сценарієм Лідії Пашкової.
Середньовічний героїчний епос- це фольклорні твори різних народів, які були створені в добу Середньовіччя. Вони відображають в легендаризованій формі події загальнонаціонального значення, релігійну боротьбу, битви проти чужоземних загарбників. Франція- “Пісня про Роланда” 1100р. Середньовічний героїчний епос- це фольклорні твори різних народів, які були створені в добу Середньовіччя. Вони відображають в легендаризованій формі події загальнонаціонального значення, релігійну боротьбу, битви проти чужоземних загарбників. Франція- “Пісня про Роланда” 1100р. Німеччина-”Пісня про Нібелунгів” 1220р. Іспанія – “Пісня про мого Сіда” 1140р. Англія – балади про Робін Гуда 12 ст. Україна – “Слово о полку Ігоревім” 1185-1187р
Отже, в період Середньовіччя театр існував у різних формах. На початковому етапі він став свого роду "біблією для неписьменних", переказуючи біблійні сюжети. Театральні вистави середньовіччя стали предтечею розвитку театру епохи Відродження.
Кінематографія:
" Залізний лицар", "Робін Гуд", "Історія лицаря","Хоробре серце"," Царство небесне", "Король Артур"  та ін.
avatar
0
14
УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
avatar
6
                          Сіренко Кирило Кіндратівська СШ
                                15 листопада 
                                Домашня робота
1.Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило? 

Відповідь:Творчі пошуки готичних архітекторів були орієнтовані на створення грандіозного міського собору, одночасно відповідав вимогам церкви, який піднімає престиж французького королівства, який прославляв французьких королів, утілював зміцнення і розквіт нової міської культури, яке відображає собою найбільш піднесені і сміливі надії і прагнення століття. Зовнішність готичного собору справляє глибоке враження. Він височіє над містом, як величезний розкішний корабель. З кожним ярусом західного фасаду - порталів, вікон, скульптурних галерей і балюстрад - наростає потужний рух архітектурних форм вгору. Закинутою в небеса, собор не висить своєю масою над кишать внизу містом, але підноситься і ширяє над ним. Історичні та літературні документи другої половини XII століття багаті зауваженнями сучасників про нові смаки в архітектурі і мистецтві. Думки про що з'явилося стилі тоді розділилися. Як і всяке нововведення, готика порицались одними і подобалася іншим. Проте в одному всі сучасники були згодні - в разючої новизні готичного стилю, не схожого ні на що існувало раніше.  
Хоча найбільші романські храми могли успішно змагатися з готичними соборами величиною і грандіозністю внутрішнього простору, свідки виникнення готики відразу ж побачили в ній значне нововведення, новий художній стиль.  
Сучасний дослідник не може не відзначити найтісніших уз, що зв'язують готику з усім попереднім розвитком середньовічного мистецтва, і насамперед її близького споріднення з мистецтвом романської епохи. Весь двовікової романський досвід будівництва та прикраси церков і повне затвердження величної системи романського художнього мислення були необхідні для появи готичного стилю.  
Готичні архітектори слідували виробленому в романську епоху планом церковної споруди та схеми його внутрішніх членувань, а на основі романської іконографічної традиції виросла струнка іконографічна система XIII століття. Дійсно, навіть саме поверхневе порівняння основних художніх принципів готичної та романської епох показує всю складність їх взаємин один з одним.  
Готика розвивалася на основі романського стилю, але на кожному кроці суперечила йому, висуваючи власну систему архітектурного та художнього мислення. Тому не дивно виникнення готики і розробка нового стилю на території Іль-де-Франса. Тут зіграли роль не лише найважливіші політичні та економічніпричини, але також і те, що Іль-де-Франс був одним з найслабших ланок у ланцюзі романських архітектурних шкіл. У XII столітті це була одна з небагатьох областей, де романський стиль не склався і не утвердився остаточно і де продовжували триматися архаїчні архітектурні форми: прості дерев'яні плоскі покриття, потужні квадратні стовпи, статична замкнутість внутрішнього простору. Слабкість романських традицій Іль-де-Франса дозволила молодому, стилю швидко зміцнитися і розвиватися в атмосфері творчих пошуків, вільної від гнітючої влади старих укорінених художніх уявлень.
  
  • 2 Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети. Українське театральне мистецтво виступає невід'ємною складовою загальносвітового процесу. Елементи театральної гри ми можемо знайти в обрядах й іграх давніх часів – цехороводи, веснянки, трудові пісні, весільна драма, культові ритуали. 
  • Важливим етапом розвитку цього виду мистецтва став театр братських шкіл ХVІІ-ХVІІІ ст. Тут зароджується такий жанр, як схоластична драма. А курс поетики та риторикиФеофана Прокоповича був першою спробою сформулювати принципи української драматургії і театру. У цей же час відбувається зародження лялькового театру-вертепу у різних формах його побутування. 
    Найважливішим кроком на шляху до професійного театру стала поява українського народного репертуару. Тут необхідно згадати перш за все творчість І.П. Котляревського.Перші акторські трупи виникають у Харкові, Полтаві, Києві.Михайло Щепкін, Карпо Соленик стали першими українськими акторами. 
    У XIX ст. реалістичні принципи нового українського театру утвердилися в діяльності трупМарка Кропивницького, Михайла Старицького. Величезним було їх значення для піднесення української національної культури. ДраматургіяІвана Карповича Карпенка-Карого, корифеї українського театру –Марія Костянтинівна Заньковецька, МиколаКарпович Садовський, Ганна Петрівна Затиркевич-Карпінська – вписані золотими літерами в історію світового театрального мистецтва. 
    У Львові широкого розголосу здобула діяльність театру при товаристві «Руська бесіда», який став основою українського театру в Західній Україні.
  • avatar
    0
    10
    УЧИТЕЛЬ: Відповідь на друге питання дана не по суті. Будь ласка, уважніше
    перечитайте умови завдання і за можливості виконайте роботу відповідно
    до поставленого питання. Чекаємо на вашу відповідь! Успіхів!

    avatar
    5
    Пічняков Назар Кіндратівська школа
    13 листопада
    Домашня робота
    1.Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило? 
    Середні століття в Західній Європі - час напруженого духовного життя, складних і важких пошуків світоглядних конструкцій, які могли б синтезувати історичний досвід і знання попередніх тисячоліть. У цю епоху люди змогли вийти на нову дорогу культурного розвитку, іншу, ніж знали колишні часи. Намагаючись примирити віру і розум, будуючи картину світу на основі доступних їм знань і з допомогою християнського догматизму, культура середньовіччя створила нові художні стилі, новий міський спосіб життя, нову економіку, підготувала свідомість людей до застосування механічних пристроїв та техніки. Всупереч думці мислителів італійського Відродження, середні століття залишили нам найважливіші досягнення духовної культури, у тому числі інститути наукового пізнання та освіти. У їх числі слід назвати, перш за все, університет як принцип. Виникла, крім того, нова парадигма мислення, дисциплінарна структура пізнання без якої була б неможлива сучасна наука, люди отримали можливість думати і пізнавати світ набагато більш ефективно, ніж раніше. Навіть фантастичні рецепти алхіміків зіграли свою роль у цьому процесі вдосконалення духовних засобів мислення, загального рівня культури.  
    Як не можна більш вдалим видається образ, запропонований М.К. Петровим: він порівняв середньовічну культуру з будівельними лісами. Звести споруду без них неможливо. Але коли будівля завершено, ліси видаляють, і можна тільки здогадуватися, як вони виглядали і як були влаштовані. Середньовічна культура по відношенню до нашої, сучасної, зіграла саме роль таких лісів:
     
    2Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети. 
    :В апреле 1842 г. Вагнер возвратился из Парижа в Дрезден. Это путешествие было богато впечатлениями, в том числе он увидел Вартбургский замок. Летом того же года он начал набросок сценария новой оперы «Грот Венеры», а 4 июля следующего года либретто было полностью закончено. В сюжете оперы были объединены несколько самостоятельных немецких легенд (о гроте Венеры, состязании певцов и святой Елизавете). В апреле 1845 г. Вагнер завершил партитуру и дал опере то название, под которым она теперь известна.По инициативе княгини Меттерних 16 марта 1861 г состоялась премьера оперы в Париже (во французском переводе). Вагнер согласился ввести в первый акт балет, привычный для французской публики. Кроме того, была расширена сцена Тангейзера и Венеры в первом акте и сокращено состязание певцов во втором. Поздняя парижская редакция несёт на себе отпечатки тристановского стиля, которые не всегда согласуются с оперой в целом, Вагнер сам это понимал. Тем не менее, эта редакция исполняется едва ли намного реже дрезденской; иногда опера идёт в смешанной редакции.
    avatar
    0
    9
    УЧИТЕЛЬ: Рекомендуємо менш формально підходити до виконання завдань. Механічне копіювання чужих відповідей не є конструктивним шляхом. Відповідь на друге питання дана не по суті. Будь ласка, уважніше
    перечитайте умови завдання і за можливості виконайте роботу відповідно
    до поставленого питання. Чекаємо на вашу відповідь! Успіхів!

    avatar
    4
    Лыженко Михаил Кондратовская СШ
    14 ноября
    Домашняя работа

    1.Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило?,
    Відповідь. Середні століття в Західній Європі - час напруженого духовного життя, складних і важких пошуків світоглядних конструкцій, які могли б синтезувати історичний досвід і знання попередніх тисячоліть. У цю епоху люди змогли вийти на нову дорогу культурного розвитку, іншу, ніж знали колишні часи. Намагаючись примирити віру і розум, будуючи картину світу на основі доступних їм знань і з допомогою християнського догматизму, культура середньовіччя створила нові художні стилі, новий міський спосіб життя, нову економіку, підготувала свідомість людей до застосування механічних пристроїв та техніки. Всупереч думці мислителів італійського Відродження, середні століття залишили нам найважливіші досягнення духовної культури, у тому числі інститути наукового пізнання та освіти. У їх числі слід назвати, перш за все, університет як принцип. Виникла, крім того, нова парадигма мислення, дисциплінарна структура пізнання без якої була б неможлива сучасна наука, люди отримали можливість думати і пізнавати світ набагато більш ефективно, ніж раніше. Навіть фантастичні рецепти алхіміків зіграли свою роль у цьому процесі вдосконалення духовних засобів мислення, загального рівня культури. 
    Як не можна більш вдалим видається образ, запропонований М.К. Петровим: він порівняв середньовічну культуру з будівельними лісами. Звести споруду без них неможливо. Але коли будівля завершено, ліси видаляють, і можна тільки здогадуватися, як вони виглядали і як були влаштовані. Середньовічна культура по відношенню до нашої, сучасної, зіграла саме роль таких лісів: 
    Без неї західна культура не виникла б, хоча сама середньовічна культура була на неї в основному не схожа. Тому треба розуміти історичну причину настільки дивного назви цієї тривалої важливою епохи розвитку європейської культури.
     
    2
    Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети.
    Відповідь. В апреле 1842 г. Вагнер возвратился из Парижа в Дрезден. Это путешествие было богато впечатлениями, в том числе он увидел Вартбургский замок. Летом того же года он начал набросок сценария новой оперы «Грот Венеры», а 4 июля следующего года либретто было полностью закончено. В сюжете оперы были объединены несколько самостоятельных немецких легенд (о гроте Венеры, состязании певцов и святой Елизавете). В апреле 1845 г. Вагнер завершил партитуру и дал опере то название, под которым она теперь известна.По инициативе княгини Меттерних 16 марта 1861 г состоялась премьера оперы в Париже (во французском переводе). Вагнер согласился ввести в первый акт балет, привычный для французской публики. Кроме того, была расширена сцена Тангейзера и Венеры в первом акте и сокращено состязание певцов во втором. Поздняя парижская редакция несёт на себе отпечатки тристановского стиля, которые не всегда согласуются с оперой в целом, Вагнер сам это понимал. Тем не менее, эта редакция исполняется едва ли намного реже дрезденской; иногда опера идёт в смешанной редакции.
    avatar
    0
    8
    УЧИТЕЛЬ: Відповідь на друге питання дана не по суті. Будь ласка, уважніше
    перечитайте умови завдання і за можливості виконайте роботу відповідно
    до поставленого питання. Чекаємо на вашу відповідь! Успіхів!

    avatar
    3
    Валерия Фартушенко
    14 ноября 
    Домашняя работа
    Кондратовская СШ

  • Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило? 
  • Готика (від італ. - Gotico, назва германських племен, готовий), художній стиль, що завершив розвиток середньовічного західноєвропейського мистецтва (середіна. XII-XVI ст.; Розквіт - XIII ст.). 
  • Готичний стиль виник в Північній Франції, хоча його передумови можна зустріти і в мистецтві інших європейських країн, зокрема Англії. Саме у Франції готика склалася як цілісна художня система, тут були створені її класичні зразки (Нотр-Дам у Парижі, 1163-1257 рр..; Собори Шартра, 1194-1260 рр..; Реймса, 1211-1311 рр..; Ам'єна, 1220 - 88). Звідси готичний стиль поширився в Німеччину (собор в Кельні, 1248-1880 рр..), Англію, Чехію (хор і трансепт собору Св. Віта в Празі, 1344-1420 рр..), Іспанію (собор в Бургосі, 1221-1599 рр.. ), почасти Італію (Міланський собор, 1386-1856 рр..), де придбав національне забарвлення (зустрічаються і прямі запозичення з французьких пам'ятників). 
    Архітектура в епоху готики була провідним видом мистецтва. Вона об'єднала в цілісний ансамбль скульптуру, живопис, декоративно-прикладне творчість. Втіленням синтезу мистецтв став міський собор. Будівля храму сприймалося як модель Універсуму. 
    Бажаючи надати архітектурним формам більшу легкість і спрямованість до небес, готичні зодчі створили принципово новий тип конструкції. Запозичені з архітектури Сходу стрілчасті арки стали її базовими елементами. Витягнуті вгору, стрілчасті обриси отримали також дверні, віконні і арочні отвори і склепіння. Дві діагонально пересічні стрілчасті арки створювали міцний каркас, який підтримував склепіння. Рельєфно виступають ребра арок передавали тяжкість зводу вниз, і далі - на опори і йдуть уздовж них напівколони. Стрілчасті арки зменшували бічний розпір (тиск) зводу, що залишилася тяжкість брали на себе винесені назовні деталі конструкції - контрфорси і аркбутани.  
    В Іспанії створили свій образ готичного храму, де багато романських будівель поєднувалася з одухотвореністю готики, її витонченим декором і стрункістю (собор в Севільї, 1402-1506 рр..). Своєрідністю відрізнялася готика Південної Франції і Каталонії (Східної Іспанії), де храми зовні нагадували фортеці, а всередині представляли собою просторий зал в обрамленні двох рядів капел і були позбавлені пишного, вітіюватого декору (собор в Альбі, церква Санта-Марія дель Мар в Барселоні) . 
    Живописці створювали фрески і вівтарні композиції, але найяскравіше готична живопис втілилася у вітражах, які заповнювали величезні отвори стрілчастих вікон і круглих вікон-роз, а у верхньому поверсі капели Сент-Шапель у Парижі (1243-48 рр.). Повністю замінили собою стіни. Прозоре скло пропускало всередину храму потоки сонячних променів, які сприймалися як відблиск божественного світла. 

  • Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети.
  • Українське театральне мистецтво виступає невід'ємною складовою загальносвітового процесу. Елементи театральної гри ми можемо знайти в обрядах й іграх давніх часів – цехороводи, веснянки, трудові пісні, весільна драма, культові ритуали.
    Важливим етапом розвитку цього виду мистецтва став театр братських шкіл ХVІІ-ХVІІІ ст. Тут зароджується такий жанр, як схоластична драма. А курс поетики та риторикиФеофана Прокоповича був першою спробою сформулювати принципи української драматургії і театру. У цей же час відбувається зародження лялькового театру-вертепу у різних формах його побутування.
    Найважливішим кроком на шляху до професійного театру стала поява українського народного репертуару. Тут необхідно згадати перш за все творчість І.П. Котляревського.Перші акторські трупи виникають у Харкові, Полтаві, Києві.Михайло Щепкін, Карпо Соленик стали першими українськими акторами.
    У XIX ст. реалістичні принципи нового українського театру утвердилися в діяльності трупМарка Кропивницького, Михайла Старицького. Величезним було їх значення для піднесення української національної культури. ДраматургіяІвана Карповича Карпенка-Карого, корифеї українського театру –Марія Костянтинівна Заньковецька, МиколаКарпович Садовський, Ганна Петрівна Затиркевич-Карпінська – вписані золотими літерами в історію світового театрального мистецтва.
    У Львові широкого розголосу здобула діяльність театру при товаристві «Руська бесіда», який став основою українського театру в Західній Україні.
  • avatar
    0
    7
    УЧИТЕЛЬ: Відповідь на друге питання дана не по суті. Будь ласка, уважніше перечитайте умови завдання і за можливості виконайте роботу відповідно до поставленого питання. Чекаємо на вашу відповідь! Успіхів!
    avatar
    1
    Кульбачка Олена,Кіндратівська школа
                                                                                                     13 листопада
                                                                                          Домашня            робота


    1.Порівняйте романське і готичне мистецтво. Що найбільше вас вразило?

    Відповідь:Творчі пошуки готичних архітекторів були орієнтовані на створення грандіозного міського собору, одночасно відповідав вимогам церкви, який піднімає престиж французького королівства, який прославляв французьких королів, утілював зміцнення і розквіт нової міської культури, яке відображає собою найбільш піднесені і сміливі надії і прагнення століття. Зовнішність готичного собору справляє глибоке враження. Він височіє над містом, як величезний розкішний корабель. З кожним ярусом західного фасаду - порталів, вікон, скульптурних галерей і балюстрад - наростає потужний рух архітектурних форм вгору. Закинутою в небеса, собор не висить своєю масою над кишать внизу містом, але підноситься і ширяє над ним. Історичні та літературні документи другої половини XII століття багаті зауваженнями сучасників про нові смаки в архітектурі і мистецтві. Думки про що з'явилося стилі тоді розділилися. Як і всяке нововведення, готика порицались одними і подобалася іншим. Проте в одному всі сучасники були згодні - в разючої новизні готичного стилю, не схожого ні на що існувало раніше. 
    Хоча найбільші романські храми могли успішно змагатися з готичними соборами величиною і грандіозністю внутрішнього простору, свідки виникнення готики відразу ж побачили в ній значне нововведення, новий художній стиль. 
    Сучасний дослідник не може не відзначити найтісніших уз, що зв'язують готику з усім попереднім розвитком середньовічного мистецтва, і насамперед її близького споріднення з мистецтвом романської епохи. Весь двовікової романський досвід будівництва та прикраси церков і повне затвердження величної системи романського художнього мислення були необхідні для появи готичного стилю. 
    Готичні архітектори слідували виробленому в романську епоху планом церковної споруди та схеми його внутрішніх членувань, а на основі романської іконографічної традиції виросла струнка іконографічна система XIII століття. Дійсно, навіть саме поверхневе порівняння основних художніх принципів готичної та романської епох показує всю складність їх взаємин один з одним. 
    Готика розвивалася на основі романського стилю, але на кожному кроці суперечила йому, висуваючи власну систему архітектурного та художнього мислення. Тому не дивно виникнення готики і розробка нового стилю на території Іль-де-Франса. Тут зіграли роль не лише найважливіші політичні та економічніпричини, але також і те, що Іль-де-Франс був одним з найслабших ланок у ланцюзі романських архітектурних шкіл. У XII столітті це була одна з небагатьох областей, де романський стиль не склався і не утвердився остаточно і де продовжували триматися архаїчні архітектурні форми: прості дерев'яні плоскі покриття, потужні квадратні стовпи, статична замкнутість внутрішнього простору. Слабкість романських традицій Іль-де-Франса дозволила молодому, стилю швидко зміцнитися і розвиватися в атмосфері творчих пошуків, вільної від гнітючої влади старих укорінених художніх уявлень. 
    1. Дізнайтеся, які твори театру та кінематографа втілюють середньовічні сюжети
    Відповідь:нажаль у мене нема відповіді на це питання
    За бажання ознайомтеся з операми «Тангейзер» та «Іоланта», по­діліться своїми враженнями і міркуваннями з однокласниками та однокласницями.
    Відповідь:
    В апреле 1842 г. Вагнер возвратился из Парижа в Дрезден. Это путешествие было богато впечатлениями, в том числе он увидел Вартбургский замок. Летом того же года он начал набросок сценария новой оперы «Грот Венеры», а 4 июля следующего года либретто было полностью закончено. В сюжете оперы были объединены несколько самостоятельных немецких легенд (о гроте Венеры, состязании певцов и святой Елизавете). В апреле 1845 г. Вагнер завершил партитуру и дал опере то название, под которым она теперь известна.По инициативе княгини Меттерних 16 марта 1861 г состоялась премьера оперы в Париже (во французском переводе). Вагнер согласился ввести в первый акт балет, привычный для французской публики. Кроме того, была расширена сцена Тангейзера и Венеры в первом акте и сокращено состязание певцов во втором. Поздняя парижская редакция несёт на себе отпечатки тристановского стиля, которые не всегда согласуются с оперой в целом, Вагнер сам это понимал. Тем не менее, эта редакция исполняется едва ли намного реже дрезденской; иногда опера идёт в смешанной редакции.
    avatar
    0
    2
    УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА
    З приводу ДРУГОГО ПИТАННЯ. Могу порадити відвідати наступні Інтернет-сторінки, вивчити питання і на основі запропонованого матеріалу дати грунтовну відповідь на ДРУГЕ ПИТАННЯ.
    Фільми (художні) про Середньовіччя
    http://www.vokrug.tv/listing/filmy_pro/filmy_pro_srednevekove/
    https://www.kinopoisk.ru/lists/m_act[keyword]/11313/
    https://www.ivi.ru/collections/movies-middle-ages
    http://www.kinointeres.ru/tag/the_middle_ages/
    http://notfilm.ru/selection/58-filmy-pro-srednevekove/
    http://www.vokrug.tv/listing/serialy_pro/serialy_pro_srednevekove/

    Літературні твори:
    https://www.livelib.ru/tag....1%8F-%D 0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0
    https://otvet.mail.ru/question/36561252


    Опери:
    http://www.aif.ru/dontkno....vagnera
    https://ru.wikipedia.org/wiki....D1%80%D 1%8B_%D0%A0%D0%B8%D1%85%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0_%D0%92%D0%B0%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D1 %80%D0%B0
    http://wagner.su/node/3

    Балети:
    http://cyclowiki.org/wiki....%D1%82)
    https://ru.wikipedia.org/wiki....%D1%82% D1%82%D0%B0_(%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%84%D1%8C%D0%B5%D0%B2)


    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [05.12.2016]
    Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
    [02.12.2016]
    13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
    [25.11.2016]
    ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
    [25.11.2016]
    12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
    [25.11.2016]
    5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
    [20.11.2016]
    Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
    [19.11.2016]
    План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
    [17.11.2016]
    Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
    [17.11.2016]
    11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
    [13.11.2016]
    Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
    [13.11.2016]
    Експертиза підручника (0)
    [12.11.2016]
    ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
    [11.11.2016]
    Дружковка не готова к повышению минималки (0)
    [11.11.2016]
    ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
    [11.11.2016]
    Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
    [11.11.2016]
    А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
    [11.11.2016]
    Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
    [11.11.2016]
    Почему города и села не хотят объединяться (0)
    [11.11.2016]
    Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
    [10.11.2016]
    10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
    [10.11.2016]
    Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
    [09.11.2016]
    І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
    [09.11.2016]
    Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
    [09.11.2016]
    Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
    [04.11.2016]
    9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
    [31.10.2016]
    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
    [31.10.2016]
    До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
    [29.10.2016]
    Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
    [29.10.2016]
    Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
    [29.10.2016]
    8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
    [28.10.2016]
    Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
    [28.10.2016]
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
    [28.10.2016]
    Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
    [27.10.2016]
    Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
    [25.10.2016]
    Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
    [25.10.2016]
    Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
    [24.10.2016]
    Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
    [23.10.2016]
    Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
    [22.10.2016]
    Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
    [19.10.2016]
    Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
    Наши партнёры
    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz