МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 25.07.2017, 02:37
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [627]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 33
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Урок 17-18. Величність Барокко.
20.10.2016, 15:25

Мистецтво. 8 клас. Урок 17-18. Величність Барокко.

Презентація до уроку

«Дивний», «химерний» - саме таке тлумачення італійського слова «ба­роко» - назви стилю в європейському мистецтві, що прийшов на зміну врівноваженому і досить стриманому мистецтву Відродження. Творам сти­лю бароко притаманне прагнення до новизни, конрастності, рішучого по­єднання всіх видів художньої творчості, тобто синтезу мистецтв. Бароко втілило нові уявлення про вічну мінливість світу. Твори цього стилю ви­різняються грандіозністю, пишнотою і динамікою, пристрастю до ефектних видовищ, контрастами масштабів і ритмів, матеріалів і фактур, світла і тіні, поєднанням ілюзорного і реального.

Архітектурні форми стиль бароко успадкував від італійського Відро­дження, проте перевершив його за складністю, різноманіттям і живопис­ністю. Для архітектурних споруд цього стилю характерні ускладненість планів, пишність інтер’єрів з несподіваними просторовими і світловими ефектами, велика кількість кривих, пластично вигнутих ліній і повер­хонь, що надають статичним спорудам відчуття ритмічності й руху.

Бароковій архітектурі притаманне використання великої кількості колон, напівколон, зокрема за­витих колон, пілястр, розкішних скульптурних деталей, фарбування поверхонь стін. Завдяки хи­мерній пластиці фасадів, складним криволінійним планам та обрисам палаци й церкви бароко набува­ють мальовничості та динамічності. Вони ніби «вливаються» в навколишній простір. Жодна де­таль не є самостійною - усі вони підпорядковані загальному архітектурному задуму, до якого нале­жить оформлення і оздоблення інтер’єрів, а також садово-паркового та міського архітектурного середо­вища.

Найвідомішим прикладом барокового міського планування є площа Святого Петра в Римі, яку створив Лоренцо Берніні. Довгі півовальні кам’яні колонади, ніби дві гігантські руки, «обіймають» площу, створюючи особливий ефект урочистості.

Лоренцо Берніні, як і великі творці епохи Від­родження, блискуче проявив себе і в скульптурі, і в архітектурі.

Яскравим зразком характерного для бароко син­тезу мистецтв є фонтан Фіумі (Чотирьох річок) у Римі. Створені майстром гігантські скульптурні образи символізують чотири річки в чотирьох час­тинах світу: Дунай (Європа), Ганг (Азія), Ніл (Африка), Ла Плата (Америка). Уся багатофігурна композиція ніби оживає під сріблястими стру­менями води

Яка відома вам архітектурна форма утворює композиційну вертикаль фон­тана Фіумі? Розгляньте, з якою май­стерністю Лоренцо Берніні відтворив у скульптурній композиції «Аполлон і Дафна» сюжет із твору давньоримського поета Овідія «Метаморфози». Пластичні лінії тіл відображають момент, коли німфа перетворюється на лавр, аби сховатися від переслідувань бога Апол­лона.

В інтер’єрах бароко також усе підпорядкова­не основним рисам стилю - контрастність, дина­мічність, тяжіння до пишності й декоративності. Парадні інтер’єри набули різноманітних химер­них форм, які доповнювалися скульптурою, ліпниною та орнаментикою. Інтер’єри храмів прикрашала велика кількість скульптур, ліпни- ни, розписів. Світські приміщення «втратили» звичну прямокутну форму - численні дзеркала й розписи візуально збільшували простір, а роз­мальовані різнокольорові плафони створювали ілюзію відсутності стелі. В інтер’єрах бароко часто використовувалися арочні кон­струкції та кручені сходи, а приміщен­ня завжди наповнювалися світлом завдяки численним вікнам. Крім того, на стінах і стелях розміщували велику кількість світильників. В оздобленні ві­кон і меблів використовували складні за контурами динамічні овальні спіра­лі. У різьблених і ліпних орнаментах застосовували мотиви «кучерявих» сте­бел, раковин, квіткових гірлянд.

У коментарях до уроку проаналізуйте, як в екстер’єрах та інтер’єрах утілено характерні риси бароко: грандіозність, пишнота і динаміка, пристрасть до ефектних видовищ, контра­стів, масштабів і ритмів, мате­ріалів і фактур, світла і тіні тощо. Які елементи декору стилю бароко ми можемо спостерігати в сучасних приміщеннях?

Довідка

В епоху бароко розквітло мистецтво творення та оздоблення меблів,Вони набули складних обрисів з переважанням форм овалів і спіралей, численних опуклостей і ввігнутостей. Більшість ме'блів почали покривати лаком. У меблів для сидіння з’явилися гнуті ніжки, оббивкою стали дорогі декоративні тканини, наприклад, гобелен. Меблі прикрашали дерев’яною мозаїкою, різьбленням і бронзовими накладками. В епоху стилю бароко виникло поняття «гарнітур» - комплект із кількох предметів меблів, що гармоніюють один з одним. З’явився новий різновид столу - консоль, або консольний столик, який приставлявся до площини стіни, а також нова форма меблів - комод. Серед корпусних меблів набувають популярності шафи, бюро та кабінети. Найвишуканішим предметом інтер’єру стало ліжко у формі шатра, спорудженого з використанням пишних завіс і драпірувань.

Яскравим зразком синтезу мистецтв епохи бароко є Дрезденський Цвінгер (архітектор Маттеус Пеппельман), де жива грайлива мова архітектури гармоній­но поєднується зі скульптурними елементами. Цвінгер - ніби фантастичний святковий феєрверк, у якому світле золото каменю (піщаник), бурхлива динаміка архітектурних силуетів, казково багатий світ скульптури і шум іскристих каскадів зливаються в багатоголосу мелодію ритмів і пластики. Багате скульптурне оздоблення виконано в майстернях скульптора Бальтазара Пермозера, який створив химерний і фантастичний світ фігур, що прикрасили фасади та ніші палацу, його фонтани і каскади. І світ цей відіграє чималу роль у відчутті худож­ньої єдності. Одна з найяскравіших і найвидатніших робіт скульптора Пермозера - «Купальня німф» - грот з каскадами, розташований за «Французьким павільйоном» і прикрашений численними скульптурами

За допомогою інтернет-ресурсів здійсніть віртуальну подорож до Цвінгера

 

УРОК 18. БАРОККО В ЖИВОПИСУ

Улюбленим жанром живопису доби бароко був декоративний розпис інтер’єрів. Розглядаючи ці монументальні розписи, важко сказати, де за­кінчується архітектура і починається живопис. Зверніть увагу, як худож­ник, уміло застосовуючи знання перспективи, створив ілюзію нескінченності простору. Центральну картину оточує живописне зображен­ня архітектурних деталей, які покликані візуально продовжити реальну архітектуру храму.

Майстри живопису бароко, живучи в різних країнах, виявляли спільний інтерес до світла і світлових ефектів. Перші кроки у використанні світла зробив Мікеланджело да Караваджо. Художник висвітлював лише окремі - найважливіші - частини картини, за­лишаючи решту деталей у напівтемряві, досягаючи в такий спосіб відповідного емоційного ефекту

На картинах іспанського художника Дієго Веласкеса плями світла й тіні чергуються так, що фігури здаються справжніми, а не намальованими на по­лотні. Цікаво, що художник до кожної окремої картини добирав певний ко­лорит, примушуючи глядача мимоволі милуватися грою тонів як на обличчі та одязі простих людей, так і на парадно­му вбранні, зачісці, коштовностях знаті, наприклад інфанти

Голландський художник Рембрандт ван Рейн у своїх численних портре­тах і сюжетних композиціях зміг за допомогою світла й тіні відтворити не тільки зовнішній, а й внутрішній світ людей.

Об’єднайтеся у групи. Уявіть, про що можуть спілкуватися персонажі картин Д. Веласкеса «Сніданок» та Р. ван Рейна «Нічна варта». «Оживіть» картини, спробуйте відтворити їх сюжет у ролях.

На початку XVII ст. в Голландії сформувалася школа пейзажу. На від­міну від своїх попередників, її прихильники відмовилися від захопливих панорам і зосередили свою увагу на скромних куточках природи сільської місцевості.

Спробуйте уявити себе серед зображеної художниками природи та передати словами те, що побачите й відчуєте.

 

СЛОВНИК

Капітель - верхня частина колони, пілястри або стовпа.

Пілястра - плоский вертикальний виступ на поверхні стіни у вигляді прямокутного стовпа.

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Намалюйте (в будь якому доступному графічному редакторі) ескіз інтер’єру в стилі бароко,  Під час роботи застосовуйте правила лінійної перспективи та компози­ції. Збережіть створене зображення і розмістіть його у коментарях до уроку.

У КОМЕНТАРЯХ ДО УРОКУ ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ

  1. Визначте характерні риси стилю бароко в архітектурі.
  2. Що нового відбулося в живописі, скульптурі епохи бароко? Завдяки чому фігури на

картинах художників бароко здаються справжніми?

  1. У яких витворах епохи бароко ми спостерігаємо синтез мистецтв?

Робота з додатковими джерелами інформації

  1. У будівлях Цвінгеру розташовується всесвітньо відома Дрезденсь­ка картинна галерея, або Галерея старих майстрів, та Музей порце­ляни. Дізнайтеся більше про шедеври світового мистецтва, що зберігаються в цих музеях.
  2. На дозвіллі за бажання дослідіть риси бароко в сучасних інтер’є­рах та меблях. Зробіть ілюстровану добірку та презентуйте свій доробок.
  3. На дозвіллі розгляньте будівлі навколо вас. Можливо, деяким з них при­таманні риси бароко. Занотуйте свої спостереження й поділіться виснов­ками з однокласниками та однокласницями у коментарях до уроку
Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 4230 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 3
avatar
3
15 Травня
                               Домашня          робота
Сердюка Артема Евгеновича

  • Визначте характерні риси стилю бароко в архітектурі.
  • 1.Архітекту́ра баро́ко — період в розвитку архітектури країн Західної Європи і Америки (особливо в Центральній та Південній), що охопив приблизно 150—200 років. Період почався в кінці 16 століття і завершився в кінці 18-го. Бароко (як стиль) охопило всі різновиди мистецтва, але найбільш яскраво відбилося в живопису, театрі (і пов'язаній з ними літературі), музиці, архітектурі.
    Характеристика стилю
    • у церквах — широкі нави, іноді овальної форми.
    • часткова або свідома неповнота архітектурних елементів.
    • ефектне використання світла, або сильних контрастів світла і тіні (наприклад, церква Вельтенбурга в Німеччині) або рівномірне освітлення за допомогою кількох вікон (наприклад, абатство святого Мартіна поблизу Штутгарту).
    • розкішне використання кольорів і орнаментів з дерева (часто позолочених), гіпсу або штукатурки, штучного мармуру.
    • великомасштабні стелі, що вкриті фресками.
    • зовнішній фасад часто характеризується ефектним центральним виступом.
    • інтер'єр являє собою місце для живопису, скульптури.
    • ілюзорні ефекти, такі як: оптичні ілюзії, поява тривимірних об'єктів, а також змішання живопису та архітектури.
    • грушоподібні куполи в баварському, чеському, польському та українському бароко.

    Швейцарський мистецтвознавець Генріх Вьольфін вказує наступні характеристики стилю: живописність, ілюзія динаміки та монументальність, для розкриття яких використовуються такі засоби як використання світла й тіні, розмив контуру, порушення правильності (живописний безлад), напружена композиція (вісь зображення розміщується під кутом), використання мотиву нашарування одного предмету на інший. Завдання барокового мистецтва — захопити глядача силою пристрасті, створити миттєвій ефект.

    2.Що нового відбулося в живописі, скульптурі епохи бароко? Завдяки чому фігури на
    картинах художників бароко здаються справжніми?

    2.В епоху бароко розквітло мистецтво творення та оздоблення меблів,Вони набули складних обрисів з переважанням форм овалів і спіралей, численних опуклостей і ввігнутостей. Більшість ме'блів почали покривати лаком. У меблів для сидіння з’явилися гнуті ніжки, оббивкою стали дорогі декоративні тканини, наприклад, гобелен. Меблі прикрашали дерев’яною мозаїкою, різьбленням і бронзовими накладками. В епоху стилю бароко виникло поняття «гарнітур» - комплект із кількох предметів меблів, що гармоніюють один з одним. З’явився новий різновид столу - консоль, або консольний столик, який приставлявся до площини стіни, а також нова форма меблів - комод. Серед корпусних меблів набувають популярності шафи, бюро та кабінети. Найвишуканішим предметом інтер’єру стало ліжко у формі шатра, спорудженого з використанням пишних завіс і драпірувань.

    Яскравим зразком синтезу мистецтв епохи бароко є Дрезденський Цвінгер (архітектор Маттеус Пеппельман), де жива грайлива мова архітектури гармоній­но поєднується зі скульптурними елементами. Цвінгер - ніби фантастичний святковий феєрверк, у якому світле золото каменю (піщаник), бурхлива динаміка архітектурних силуетів, казково багатий світ скульптури і шум іскристих каскадів зливаються в багатоголосу мелодію ритмів і пластики. Багате скульптурне оздоблення виконано в майстернях скульптора Бальтазара Пермозера, який створив химерний і фантастичний світ фігур, що прикрасили фасади та ніші палацу, його фонтани і каскади. І світ цей відіграє чималу роль у відчутті худож­ньої єдності. Одна з найяскравіших і найвидатніших робіт скульптора Пермозера - «Купальня німф» - грот з каскадами, розташований за «Французьким павільйоном» і прикрашений численними скульптурами

    3.У яких витворах епохи бароко ми спостерігаємо синтез мистецтв?

    3.Бароко виникло і набуло великого розвитку в Італії, замінивши прості і ясні форми мистецтва Раннього і Високого Відродження. Пов'язане з дворянською культурою часів розквіту абсолютизму, бароко було покликане прославляти знать і церкву. Але в ньому відбилися і прогресивні ідеї, зумовлені тогочасною боротьбою за національну єдність в різних країнах Європи. Поряд з цим бароко відкрило нові можливості для мистецтва, що особливо яскраво виявилися в синтезі мистецтв, у створенні грандіозних міських і паркових ансамблів тощо.Бароко (іт. barocco — вибагливий, химерний) — стиль у європейському мистецтві у ХVI-XVIII ст.
     В архітектурі панують сильні контрасти об'ємів, пере-більшена пластика фасадів, світлотіньові та кольорові ефекти. Живопис і скульптура відзначаються декоративно-театральними композиціями, тонкою розробкою колориту і ефектів пластикою, парад-ністю. У музиці — поява опери.
  • avatar
    1
    16 січня
    Домашня робота


    Пічнякова Назара Володиміровича
    Кондратівськой СШ

  • Визначте характерні риси стилю бароко в архітектурі.

    Архітекту́ра баро́ко — період в розвитку архітектури країн Західної Європи і Америки (особливо в Центральній та Південній), що охопив приблизно 150—200 років. Період почався в кінці 16 століття і завершився в кінці 18-го. Бароко (як стиль) охопило всі різновиди мистецтва, але найбільш яскраво відбилося в живопису, театрі ( і пов'язаній з ними літературі), музиці, архітектурі.токи бароко йдуть з архітектури Розвиненого Відродження Риму. Адже перший дійсно великий і величний архітектурний ансамбль створив в Ватикані Браманте (1444—1514). Це двір Бельведер завдовжки 300 метрів, що був побудований в єдиному стилі при збереженні різних функцій будівель (Бельведер з античними скульптурами, регулярний сад, Ватиканська бібліотека і театр просто неба). Але всі форми архітектури досить спокійні, врівноважені, це ще не бароко.Ідею Браманте по створенню ансамблю з декількох будівель підхопив Віньола (1507—1573). Він не мав потужних можливостей Браманте в використанні багатьох будматеріалів і площ. Тому його ансамбль вілли Джуліа для папи римського Юлія ІІІ (понтифік у 1550—1555 роках) невеликих розмірів. Але віллі притаманні вже всі риси бароко — єдиний ансамбль з павільйонами, садом, фонтаном, німфеєм, сходами різних типів, що пов'язують тераси різного рівня. Вілла ще сильно відокремлена від навколишнього середовища, замкнена на собі, як більшість будівель Відродження, а її архітектура теж врівноважена, як і більшість споруд доби Відродження.Напруженість, велетенські розміри, нервовість і емоційну насиченість архітектурі прищепить Мікеланджело. Саме в творах Віньоли та пізнього Мікеланджело дослідники (в тому числі В. Є. Биков) вбачають витоки архітектури бароко.
    2.Що нового відбулося в живописі, скульптурі епохи бароко? Завдяки чому фігури накартинах художників бароко здаються справжніми?Культура та література бароко позначена прагненням вразити читача пишним оздобленням твору, відтворенням постійного руху, пишності, вихору часу, алегоризмом, різкими контрастами, тенденцією життєсвердного сприйняття дійсності, вираженням просвітницької тематики.Засновником бароко в Італії вважають Мікеланджело Буонарроті (*1475-†1564). Саме він підсилив архітектуру велетенським ордером, широко використовував карнизи, подвоєння пілястр та колон, тісняву архітектурних елементів та надлюдський розмір. Скульптурні та архітектурні твори генія й досі справляють враження скорботи, напруги, нервовості, хоча зберігають чітку побудову, симетрію і потойбічну, майже неможливу красу.Характерною є пишнота, парадність, яскравість кольорів, контрастність, екстравагантність орнаменту, асиметрія конструкцій. У бароковій архітектурі панують сильні контрасти об'ємів, перебільшена пластика фасадів, ефекти світлотіні та кольору. Живопис і скульптура відзначаються декоративно-театральними композиціями, тонкою розробкою колориту і ефектів освітлення, ускладненою пластикою, парадністю. У музиці — поява опери, розвиток вільного поліфонічного стилю (зокрема у творчості Йоганна Себастьяна Баха).
  • У яких витворах епохи бароко ми спостерігаємо синтез мистецтв?
    Бароко (італ. barroco — дивний, химерний) напрям у мистецтві XVII—XVIII ст. Він зародився всередині XVI ст. в Італії та Іспанії, згодом поширився на європейські країни.Термін "бароко" належить класицистам, вони негативно ставляться до мистецтва бароко. Швейцарський дослідник Г. Вeльфлін вважав, що бароко — занепадницька, формалістична течія. Інші вчені характеризували бароко як клерикальний, аристократичний напрям, який стосується невеликої частини художніх пам'яток переважно релігійного характеру (духовні вірші, церковні проповіді). Окремі вчені висловлювали думку, що бароко не характерне для українського мистецтва, воно привнесене ззовні, суперечить демократичним принципам української літератури, зв'язаної з народною творчістю.Відомі три версії щодо походження терміна "бароко":1. Португальське "реrоlа bаrrока " — перлина неправильної форми.2. Термін "бароко" походить від латинського "bаrоко ". Цe різновид силогізму, який відзначався складністю і дивовижністю у схоластичній логіці.Обидві версії, зауважує О. Морозов, свідчать про різні аспекти сприйняття напряму. Перша версія акцентує увагу на вишуканому аристократичному елементі, а друга — на зв'язку із схоластичним світоглядом.3. Французьке "bаrоquеr" — значить розчиняти, пом'якшувати контур. Спершу термін "бароко", за словами Д. Чижевського, "прикладали...
  • avatar
    0
    2
    УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [07.07.2017]
    Календар учителя на 2017-2018 навчальний рік (0)
    [28.06.2017]
    Читайте із задоволенням! (0)
    [22.06.2017]
    Форма та зміст заходів у зв’язку з 85-ми роковинами Голодомору 1932-1933 років в Україні мають відповідати Указу Президента України (0)
    [08.06.2017]
    Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
    [23.05.2017]
    Лабораторія майстра «Культурологічний урок: методика та дидактика» (0)
    [19.05.2017]
    Як створити якісний е-контент для дистанційної школи? (0)
    [18.05.2017]
    День вишиванки у школі (0)
    [18.05.2017]
    Свято Прощання з Букварем відбулося в 1-му класі (0)
    [17.05.2017]
    Щомісячний Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2017 роки у 2017 році (0)
    [15.05.2017]
    Ляльковий театр запрошує на виставу (0)
    [15.05.2017]
    Театр танцю " НАДІЯ" запрошує на тематичну програму "ЗДРАСТУЙ, ЛІТО"! (0)
    [13.05.2017]
    Театр пісні "Соколята" запрошує на звітний концерт (0)
    [13.05.2017]
    План заходів з підготовки та відзначення 21-ї річниці Конституції України в навчальних закладів Костянтинівського району (0)
    [12.05.2017]
    Зразковий музей "ПАМ'ЯТЬ СЕРЦЯ" с.Віролюбівка запрошує усі табори відпочинку на цікаву квест-програму! (0)
    [12.05.2017]
    Гурток юних музеєзнавців запрошує на виготовлення "ВІНКА СПІВДРУЖНОСТІ" у краєзнавчий музей с.Віролюбівка (0)
    [12.05.2017]
    Музей с.Віролюбівка запрошує на складання панно-миру "СЕРЦЯ ПАТРІОТІВ" (0)
    [12.05.2017]
    Фітовітальня музею с.Віролюбівка запрошує відвідувачів на чаювання (0)
    [12.05.2017]
    ЗВІТ про проведення заходів до Дня Європи у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів у травні 2017 року (0)
    [11.05.2017]
    Праздник последнего школьного звонка состоится 26 мая в 9.00 (0)
    [11.05.2017]
    Праздник прощания с начальной школой состоится 19 мая в 11.05 мин (0)
    [11.05.2017]
    Праздник прощания с Букварем состоится 18 мая в 11 час. 05 мин (0)
    [11.05.2017]
    План работы летнего пришкольного лагеря отдыха с дневным пребыванием на базе Кондратовской СШ с 01 по 21 июня 2017 года (0)
    [09.05.2017]
    Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів у 2017 році Дня пам’яті та примирення і 72- ї річниці перемоги над нацизмом у Другій с (0)
    [08.05.2017]
    Мітинг та урочистий концерт до Свята Перемоги над нацизмом в Європі відбудеться 9 травня о 10.00 в приміщенні Кіндратівського ЦКіД (клубу) (0)
    [06.05.2017]
    Театр пісні "Соколята" привітав ветеранів та працівників заводу металевих виробів Святковим концертом (0)
    [06.05.2017]
    Юні актори театру пісні "Соколята" привітали з Днем пам’яті та примирення і 72- ї річниці перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (0)
    [05.05.2017]
    Про відзначення Дня пам’яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Другій світовій війні у загальноосвітніх навчальних закладах Донецько (0)
    [05.05.2017]
    План заходів відділу освіти Костянтинівської РДА з відзначення у 2017 році Дня пам’яті та примирення і 72-ї річниці перемоги над нацизмом у (0)
    [05.05.2017]
    Міністр: у школах розпочались заходи до Дня пам’яті (0)
    [04.05.2017]
    Про заходи з патріотичного виховання з 03 по 05 травня 2017 року (0)
    [04.05.2017]
    Учебники для 9-го класса будут доступны онлайн (0)
    [04.05.2017]
    Про підсумки проведення місячника правового виховання (0)
    [03.05.2017]
    Результати обласного конкурсу на кращу розробку Е-контенту для дистнаційної школи (0)
    [03.05.2017]
    Образец заявления в пришкольный лагерь (0)
    [01.05.2017]
    Все для випускника 2017 року (0)
    [30.04.2017]
    34 навчальний тиждень з 15 по 20 травня 2017 року (0)
    [28.04.2017]
    В Україні стартує «Нобелівська премія» для вчителів (0)
    [28.04.2017]
    Про проведення Дня цивільної оборони (0)
    [28.04.2017]
    Тиждень безпеки життєдіяльності в Кіндратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ст (0)
    [27.04.2017]
    Про обрання тематичного напрямку роботи літнього пришкільного табору відпочинку в 2017 році (0)
    Наші партнери
     




    Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


    Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz