МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 05.12.2016, 12:28
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [518]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 3
Видео
Статистика

Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво 8 клас. Урок 1 ГАРМОНІЯ ТА ДОСКОНАЛІСТЬ ЕЛЛАДИ
26.08.2016, 10:28

Мистецтво 8 клас. Урок 1 ГАРМОНІЯ ТА ДОСКОНАЛІСТЬ ЕЛЛАДИ (за підручником В.Гайдамаки)

Презентації до уроку:

Мистецтво Еллади

Скульптура Давньої Греції

Давня Греція

 

Що таке Давня Греція? Це - «грецьке диво», період в історії країни, коли народилася й розцвіла гігантська духовна культура, яка не «постарі­ла» навіть через тисячоліття. Грецію недаремно називають колискою євро­пейської цивілізації - адже саме там закладено підвалини більшості наукових дисциплін: філософії, філології, медицини, природознавства. Грецькі література, музика, театр - найдавніші в Європі.
Давньогрецьке мистецтво базувалося на міфологічній основі і було тісно пов’язане з пантеоном богів Олімпу

Пригадайте відомі вам міфи Давної Греції. Якими в них предствлені Богі і люди?

В основі всього давньогрецького мистецтва лежить образ прекрасної Людини. Своїх богів греки також уявляли в образі людей, але сильніших і величніших, ніж прості смертні.

Людяність є характерною і для грецької архітектури. Греки не намага­лися будувати свої храми грандіозними, величезними. Вони прагнули, щоб їхні будівлі були співмірні з людиною, щоб вона поряд зі спорудами почу­валася значущою і сильною.

Грецький храм, звичайно ж, розумівся як домівка бога, але він був передусім громадською спорудою, яка втілювала велич і красу вільного громадянина. А бог був заступником громади.

Для архітектурних споруд Давньої Греції характерні збалансованість композицій та рівновага їхніх частин. Найдавніші храми будували на кам’яній платформі, але стіни складали з необпаленої цегли й оздоблювали дерев’яними колонами. Пізніше стіни почали обличковувати розфарбовани­ми плитками з теракоти (обпаленої глини). Згодом як будівельний матеріал використовували вапняк і, нарешті, мармур. Храми ставили на високих уступчастих платформах, так званих стилобатах. Оформленню екстер’єру храму надавали великого значення: фронтони, фризи та інші пласкі по­верхні будівель багато оздоблювали рельєфами, верхні частини споруд розфарбовували в червоний та синій кольори; широко використовували по­золоту. Колони були не тільки конструктивними складовими храму, а, за­лежно від ордеру, створювали відповідне емоційне враження від споруди, впливали на загальний характер архітектурного образу: строгий, вишука­ний тощо.

к Довідка

Ордер (від лат. огсіо — стрій, порядок) - один з видів архітектурної композиції, що складається з вертикальних (колона, пілястри) і горизон­тальних (антаблемент) елементів. Колони широко застосовувалися в архітектурі давніх цивілізацій, та лише в Давній Греції було вперше вироблено сувору систему, засновану на пропорційному співвідношенні всіх частин будівлі. У дав­ньогрецькій архітектурі склалися три класичних ордери, які продовжують засто­совуватися й понині: доричний, іонічний і коринфський.

 

Для грецької архітектури характерним є тісний зв’язок зі скульптурою. Фризи храмів прикрашали рельєфами, рельєфи та статуї розміщували також на фронтонах будівель. Навіть колони були іноді у вигляді скульптур­них зображень: чоловічі фігури - атланти, жіночі - каріатиди. В Афінах, наприклад, було дуже багато статуй. Про це відомий філософ Плутарх казав: «Умісті більше статуй, ніж живих людей». Статуї стояли в храмах, на площах, на березі моря. Сюжети для скульптурних композицій брали з міфів. Уже в перших скульптурних зображеннях греки прагнули передати красу оголеного людського тіла, атлетично сильного, пропорційно складено­го. Давньогрецькі скульптори досить тривалий час ішли до зображення довершеної й красивої постаті людини в русі (довго статуї передавали ста­тичність, застиглість, нерухомість). Великі скульптори Мирон, Поліклет

Фідій, Скопас, Лісіпп, Пракситель досягли вершин щодо передачі у своїх творах усього багатства й розмаїття рухів людини. На жаль, давньогрецька скульптура дійшла до нас переважно в уламках, хоча багато статуй збереглися в римських копіях.

Як грецькі скульптори зуміли передати природність і красу людського тіла, риси певної людини (сюжет, пропорції, рівновагу, ракурс плечей, голови тощо)? У якій зі скульптур яскраво виражено динаміку? Завдяки чому це досягається?

Поряд зі скульптурою високого розвитку в Давній Греції досяг живопис. Але фрески та картини, що малювали на дерев’яних дошках, не збереглися, і про них ми знаємо лише з розповідей давніх письменників. Про рівень майстерності художників свідчать силуетні зображення на глиняних вазах. Грецький вазопис був червонофігурним та чорнофігурним.

Дізнайтеся, які сюжети відтворювали в розписах. Схарактеризуйте орнаменти. Поцікавтеся різновидами форм давньогрецьких посудин. Чи трапляються подібні форми в нашому побуті?

Музика в Давній Греції посідала особливе місце в житті людей. Вона звучала і на театральних виставах, де декламація змінювалася співом хору, і під час народних свят, і в повсякденні. Як відомо з давніх джерел, музика греків була одноголосою, ноти позначали буквами. Грецькі поети не декла­мували свої вірші, а співали їх. Танці греків супроводжувалися грою на авлосі - духовому інструменті. І снувала у греків і самостійна інструмен­тальна музика. Але, на жаль, до нашого часу дійшло лише кілька уривків давніх пісень та гімнів.

Що вам відомо про Аполлона, бога натхнення і покровителя мистецтв, та муз - покровительок талантів, мистецтв і наук? Які музичні інструменти давніх греків представлені на ілюстраціях? До яких видів мистецтва належать подані зображення?

З Давньої Греції прийшов до нас жанр гімну - пісні-благання, зверненої до богів. Для гімнів була характерна тричастинна форма: заклик до боже­ства, міф про нього, молитва з проханням про допомогу.

У героїчний період грецької історії найбільшою любов’ю, визнанням і повагою користувалося мистецтво мандрівних співаків - аедів, рапсодів і кіфаредів. Вони оспівували подвиги героїв на славу рідної землі. Це були перші відомі нам грецькі музиканти-професіонали, справді народні поети і співаки.

Музика в Давній Греції була переважно вокальною. Основне призначен­ня інструментів полягало в супроводі співу. Улюбленими інструментами греків були струнні щипкові: формінга, ліра та кіфара. Серед духових були поширені сиринга (флейта грецького божества Пана) і авлос (інструмент, подібний до гобоя). Простий і подвійний авлос застосовувалися переважно в театральній музиці, для супроводу танців та гімнастичних змагань.

Як іменували мандрівних музикантів в Україні? Пригадайте відомі вам гімни.

Театр у Давній Греції був державною установою. Це була справжня «школа» громадян! Адже такі проблеми, як виховання молоді, літературна боротьба, питання війни і миру, організація державних установ, постійно порушувалися в давньогрецьких комедіях. Гостра кари­катура, сміливі нападки на реальних осіб, політ фанта­зії - ось основні їхні риси. У трагедіях використовували міфологічні сюжети. Але і в них крізь оболонку міфу «проступали» важливі суспільні явища того часу. Найбільшого розквіту театральне мистецтво досягло у творчості великих трагічних поетів Есхіла, Софокла, Евріпіда, Аристофана.У грецькому театрі важливу роль відігравала му­зика. Однією з основних частин театру була орхестра, на якій розміщувався хор. Хор брав безпосередню участь у дії, і актори по ходу п’єси часто вступали у взаємодію з ним.

Найдавніша орхестра афінського театру являла собою круглий утрамбований плац, діаметром 24 м, з двома боковими входами; через них проходили глядачі, а по­тім вступав хор. Позаду орхестри перебувало приміщен­ня для переодягання - скена («сцена», основне значення цього слова «намет»), яку художньо оформлювали як декоративне тло для гри. Скена зображувала фасад будівлі, найчастіше палацу чи храму, перед стінами якого розгортається дія (у грецькій драмі дія ніколи не відбувалася всередині приміщення). Перед скеною спо­руджувалася колонада (проскеній); між колонами ста­вилися розмальовані дошки, що слугували умовними декораціями: на них зображувалося те, що нагадувало обстановку п’єси. Згодом скена і проскеній стали постій­ними кам’яними спорудами (з бічними прибудовами - параскеніями).

Місця для глядачів розташовувалися уступами, які окружляли орхестру підковою. Спочатку це були дерев’яні лавки, які згодом було замінено на кам’яні сидіння.

Актори виступали в масках. Система масок була ретельно розроблена. Вони покривали не тільки обличчя, а й голову актора. Забарвленням, виразом чола, брів, формою і кольором волосся маска характеризувала стать, вік, суспільне становище, моральні якості і настрій особи, яку зображували. У разі різкої зміни душевного стану героя актор змінював маски. Завдяки цьому він легко міг виступати протягом однієї п’єси в де­кількох ролях. Маска робила обличчя нерухомим і не давала можливості розкрити акторську міміку, якої, утім, усе одно не бачила більшість глядачів з огляду на розміри грецького театру (афінський театр уміщував 17 000 глядачів!) і відсутність оптичних інструментів. Непорушність об­личчя актора компенсувалася багатством і виразністю рухів його тіла і мистецтвом декламації. В уявленнях греків міфічні герої були значно вищими за звичайних людей і ширшими у плечах, тому актори носили котурни (взуття з високими підошвами, що нагадувало ходулі), високий головний убір, з якого спускалися довгі кучері, і підкладали під костюм подушки. Вони виступали в урочистому довгому одязі. Жіночі ролі вико­нували чоловіки.

Дізнайтеся, де збереглися залишки споруд давньогрецьких театрів. Схарактеризуйте їх архітектурні особливості. Поміркуйте, чому вони мають саме таку будову. Поцікавтеся, у театрах яких країн застосовуються маски

 

СЛОВНИК

Акрополь - розташована на височині укріплена частина давньогрець­кого міста.

Гімн - урочиста пісня.

Канелюри - вертикальні жолобки на колоні або пілястрі.

Фреска - техніка настінного розпису, що полягає в нанесенні фарб на свіжу, вологу штукатурку.

Фриз - декоративний елемент у вигляді смуги, що обрамляє ту чи іншу частину архітектурної споруди.

Фронтон - завершення (зазвичай трикутної форми) фасаду будівлі, обмежене двома скатами даху з боків і карнизом в основі.

Запитання для узагальнення

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання та виконайте наступні завдання:

  1. Схарактеризуйте мистецтво Давньої Греції. Спробуйте в лаконічній формі визна­чити найсуттєвіші риси кожного з видів давньогрецького мистецтва.
  2. Поцікавтеся давньогрецькими шедеврами архітектури і скульптури, які ввійшли до семи чудес світу. Які ще дивовижні об’єкти античності є в цьому переліку?
  3. На території України існували міста-поліси, засновані давньогрецькими пересе­ленцями, - Ольвія, Херсонес, Пантикапей, Тіра, Феодосія, Фанагорія, Танаїс, Керкінітида. Поцікавтеся їх долею та поділіться своїми відкриттями з одноклас­никами та однокласницями.

Робота з додатковими джерелами інформації

  1. За бажання дослідіть:
  • твори кінематографа, присвячені Давній Греції;
  • сюжети давньогрецького вазопису - героїв яких міфів вони вті­люють;
  • втілення одного сюжету давньогрецького міфу (або героя міфу) у творах різних видів мистецтва.
  1. За бажання послухайте музичні твори різних жанрів на теми дав­ньогрецьких міфів (К.В. Глюк. Опера «Орфей та Еврідіка», І. Стравінський.

Балет «Агон», С. Слонітський. Балет «Ікар», О. Скрябін. Симфонічна поема

«Прометей» та ін.).

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3818 | Загрузок: 0 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 4.3/3
Всего комментариев: 5
avatar
5
Сердюк Артём. Кондратовская СШ I-III ст.
              
10 ноября
Домашняя работа

1.
  • Схарактеризуйте мистецтво Давньої Греції. Спробуйте в лаконічній формі визна­чити найсуттєвіші риси кожного з видів давньогрецького мистецтва.
    1.Давньогрецьке мистецтво базувалося на міфологічній основі і було тісно пов’язане з пантеоном богів Олімпу.В основі всього давньогрецького мистецтва лежить образ прекрасної Людини. Своїх богів греки також уявляли в образі людей, але сильніших і величніших, ніж прості смертні. Для грецької архітектури характерним є тісний зв’язок зі скульптурою.Давньогрецькі скульптори досить тривалий час ішли до зображення довершеної й красивої постаті людини в русі.
    Поряд зі скульптурою високого розвитку в Давній Греції досяг живопис. 
     Музика в Давній Греції посідала особливе місце в житті людей. Вона звучала і на театральних виставах, де декламація змінювалася співом хору, і під час народних свят, і в повсякденні. Музика в Давній Греції була переважно вокальною. Основне призначення інструментів полягало в супроводі співу.
    Театр у Давній Греції був державною установою. Адже такі проблеми, як виховання молоді, літературна боротьба, питання війни і миру, організація державних установ, постійно порушувалися в давньогрецьких комедіях. У грецькому театрі важливу роль відігравала музика. Однією з основних частин театру була орхестра, на якій розміщувався хор. Хор брав безпосередню участь у дії, і актори по ходу п’єси часто вступали у взаємодію з ним.Актори виступали в масках. Система масок була ретельно розроблена.  Жіночі ролі виконували чоловіки.

    2.
  • Поцікавтеся давньогрецькими шедеврами архітектури і скульптури, які ввійшли до семи чудес світу. Які ще дивовижні об’єкти античності є в цьому переліку?
    2.Піраміди. Всім відомо, як багато цікавих, часом разючих наукових відкритті зробили вчені на древній єгипетській землі …
    Висячі сади Семіраміди. Висячі сади Вавилона молодше пірамід. Вони будувалися в ті часи, коли вже існувала «Одіссея» і зводилися грецькі міста …
    Храм Артеміди Ефеської. З храмом Артеміди давно виникла плутанина, і тому не зовсім ясно, про який з цих храмів говорити: про останній або передостанньому ?. .
    Галикарнасский мавзолей. Мавзолей в Галікарнасі був сучасником другого храму Артеміди. Більше того, одні й ті ж майстри брали участь у будівництві та оздобленні їх …
    Колос Родоський. Ідея створити його народилася навесні 304 року до нашої ери, коли жителі невеликого острова, що лежить біля самого берега Малої Азії, стоячи на понівечених довгою облогою стінах, дивилися, як ховаються в морі кораблі одного із спадкоємців держави Олександра Македонського …
    Олександрійський маяк. Олександрія, заснована в 332 році до нашої ери, розкинулася в дельті Нілу, на місці Єгипетського містечка Ракотиса. Це був один з перших міст епохи еллінізму, споруджених за єдиним планом …
    Статуя Зевса Олімпійського. Жоден з храмів Еллади видався грекам гідним звання дива. І, вибравши як дива Олімпію, вони запам’ятали не храм, чи не святилище, а тільки статую, що стояла всередині.

    3.
  • На території України існували міста-поліси, засновані давньогрецькими пересе­ленцями, - Ольвія, Херсонес, Пантикапей, Тіра, Феодосія, Фанагорія, Танаїс, Керкінітида. Поцікавтеся їх долею та поділіться своїми відкриттями з одноклас­никами та однокласницями.
    Робота з додатковими джерелами інформації
    3.Борисфен (на острові Березань в гирлі Дніпра) — перша грецька колонія в Північному Причорномор'ї, пізніше її центр перемістився на північ в Ольвію; заснована ок. 647 р. до н. е.
    Тіра (нині Білгород-Дністровський, заснована ок. 502 р. до н. е..); ЮНЕСКО внесена в список 10-ти найстаріших міст світу, найстаріший місто (з існуючих) України.
    Ольвія (район Очакова, заснована в першій чверті VI століття до н. е., один з найбільших полісів регіону);
    Керкинітіда (нині Євпаторія, заснована близько 550 р. до н. е. ионийцами. У IV — ІІ ст. до н.е. перебувала під владою Херсонеса, потім захоплена і практично зруйнована скіфами.);
    Херсонес Таврійський (зараз на його місці Севастополь; заснований гераклейцами близько 528 р. до н. е..) — найважливіший місто південно-західної Таврії; ослаблений боротьбою зі степовими кочівниками і Боспором, потрапив у залежність від Риму, пізніше став володінням Візантії. Його наступником стало князівство Феодоро.

  • avatar
    3
    Кульбачка Олена,Кіндратівська школа
                                                                                          6 листопада
                                                                                     Домашня       робота

    1.Схарактеризуйте мистецтво Давньої Греції. Спробуйте в лаконічній формі визна­чити найсуттєвіші риси кожного з видів давньогрецького мистецтва.
    Відповідь: Грецію недаремно називають колискою євро¬пейської цивілізації - адже саме там закладено підвалини більшості наукових дисциплін: філософії, філології, медицини, природознавства. Грецькі література, музика, театр - найдавніші в Європі.
    2.Поцікавтеся давньогрецькими шедеврами архітектури і скульптури, які ввійшли до семи чудес світу. Які ще дивовижні об’єкти античності є в цьому переліку?
    Відповідь: Під номером один у списку семи чудес значаться єгипетські піраміди. По молодості ця піраміда мала зріст 147 м., але до старості втоптана до висоти 137 м. 
    Під номером два в оповідях грецьких авторів виступають Сади Семіраміди, вони знаходились в столиці ассірійського царства Вавилоні. 
    Третє чудо світу – храм Артеміди Ефеської .А простояв він всього близько 100 років, до того моменту, як в 450 році до н.е. 
    Ще одне чудо світу – статуя Зевса Олімпійського, була створена знаменитим давньогрецьким скульптором Фідієм в середині V століття до н.е. для однойменного храму. Величезна статуя сидячого на троні Зевса (не менше 17 метрів у висоту) була зроблена зі слонової кістки, а одяг і вінець небожителя – із золота. 
    П’яте диво світла – Гелікарнасський мавзолей – створювалася довше, ніж будь-яка піраміда. Померлий в 353 році до н.е. цар Мавсол ще за життя почав будувати в столиці свого царства (нині це турецьке місто Бодрум) мавзолей для свого поховання. 
    Шосте чудо – Колос Родоський – будувався всього 12 років. Згідно з легендою, боги підняли грецький острів Родос з дна моря на прохання бога Сонця Геліоса. 
    Величезний бронзовий колос вийшов заввишки близько 40 метрів. Голова, яка стояла на мармуровому постаменті бога, здавалося, досягала небес. 
    Сьоме чудо світу було побудовано недалеко від Олександрії, на острові Фарос, в 280 році до н.е. Це була триповерхова вежа маяка висотою 120 метрів
    3.На території України існували міста-поліси, засновані давньогрецькими пересе­ленцями, - Ольвія, Херсонес, Пантикапей, Тіра, Феодосія, Фанагорія, Танаїс, Керкінітида. Поцікавтеся їх долею та поділіться своїми відкриттями з одноклас­никами та однокласницями.
    Відповідь:Борисфен (на острові Березань в гирлі Дніпра) — перша грецька колонія в Північному Причорномор'ї, пізніше її центр перемістився на північ в Ольвію; заснована ок. 647 р. до н. е. Тіра (нині Білгород-Дністровський, заснована ок. 502 р. до н. е..); ЮНЕСКО внесена в список 10-ти найстаріших міст світу, найстаріший місто (з існуючих) України. Ольвія (район Очакова, заснована в першій чверті VI століття до н. е., один з найбільших полісів регіону); Керкинітіда (нині Євпаторія, заснована близько 550 р. до н. е. ионийцами. У IV — ІІ ст. до н.е. перебувала під владою Херсонеса, потім захоплена і практично зруйнована скіфами.); Херсонес Таврійський (зараз на його місціСевастополь; заснований гераклейцами близько 528 р. до н. е..) — найважливіший місто південно-західної Таврії; ослаблений боротьбою зі степовими кочівниками і Боспором, потрапив у залежність від Риму, пізніше став володінням Візантії. Калос-Лімен (смт Чорноморське) — заснований в IV ст до н. е. ионийцами. В кінці IV в до .н. е. був захоплений херсонеситами; став ареною протистояння між греками і степовими народами — скіфами і сарматами. Знищений сарматами в І ст. н. е. Феодосія заснована в середині VI століття до н. е.., з 355 р. до н. е. — захоплена Боспорським царством. Руїни Херсонеса, візантійська базиліка (т. зв. базиліка 1935 р.) Пантікапей (пізніше центр Боспорського царства (нині Керч, заснований в самому кінці VΙΙ ст. до н. е. або першої чверті VΙ ст. до н. е..) з прилеглими до нього полісами і поселеннями, також увійшли до складу Боспорського царства. Фанаго́рія — давньогрецький поліс на Таманському півострові, розташований поблизу сучасного селища Сінного Темрюцького району Краснодарського краю, Росія. Заснований в середині 6 ст. до н. е. вихідцями з міста Теос. Танаїс — античне місто, розташоване у дельті Дону (Танаїсу).Місто Танаїс засновано на початку ІІІ століття до н. е. вихідцями із міста Мілету, що в Анатолії.

    avatar
    0
    4
    УЧИТЕЛЬ: Відповіді зараховані з оцінкою "ВІДМІННО"

    Дякую за виконану роботу!
    Переходьте до наступного уроку!

    avatar
    1
    1.В основі всього давньогрецького мистецтва лежить образпрекрасної Людини. Своїх богів греки також уявляли в образі людей, але
    сильніших і величніших, ніж прості смертні.Для архітектурних споруд Давньої
    Греції характерні збалансованість композицій та рівновага їхніх частин.У дав­ньогрецькій
    архітектурі склалися три класичних ордери, які продовжують засто­совуватися й
    понині: доричний, іонічний і коринфський.
    Для грецької архітектури характерним є тісний зв’язок зі
    скульптурою.Давньогрецькі скульптори досить тривалий час ішли до зображення
    довершеної й красивої постаті людини в русі.
    Поряд зі скульптурою високого розвитку в Давній Греції досяг живопис. Але
    фрески та картини, що малювали на дерев’яних дошках, не збереглися, і про них
    ми знаємо лише з розповідей давніх письменників.
     Музика в Давній Греції посідала особливе
    місце в житті людей. Вона звучала і на театральних виставах, де декламація
    змінювалася співом хору, і під час народних свят, і в повсякденні. Як відомо з
    давніх джерел, музика греків була одноголосою, ноти позначали буквами. Грецькі
    поети не декла­мували свої вірші, а співали їх. Танці греків супроводжувалися
    грою на авлосі - духовому інструменті. І снувала у греків і самостійна
    інструмен­тальна музика. Але, на жаль, до нашого часу дійшло лише кілька
    уривків давніх пісень та гімнів.
    Музика в Давній Греції була переважно вокальною. 
    Театр у Давній Греції був державною установою. У грецькому театрі важливу роль відігравала му­зика.
    Однією з основних частин театру була орхестра, на якій розміщувався хор. Хор
    брав безпосередню участь у дії, і актори по ходу п’єси часто вступали у
    взаємодію з ним.Актори виступали в масках. Система масок була ретельно
    розроблена.  Жіночі ролі вико­нували чоловіки.

    2.  Під номером один у списку семи чудесзначаться єгипетські піраміди. 
     Під номером два в оповідях грецьких
    авторів виступають Сади Семіраміди,
    Третє чудо світу – храм Артеміди Ефеської
    Четверте чудо світу – статуя Зевса Олімпійського.
    П’яте дивосвітла – Гелікарнасський мавзолей – створювалася довше, ніж будь-яка піраміда.
    Шосте чудо – Колос Родоський – будувався всього 12 років.
    Сьоме чудо світу  була триповерхова вежа маяка висотою 120 метрів. 
    3. Борисфен — перша грецька колонія вПівнічному Причорномор'ї, пізніше її центр перемістився на північ в Ольвію;
    заснована ок. 647 р. до н. е.
    Тіра- ЮНЕСКО внесена в список 10-ти найстаріших міст світу,найстаріший місто (з існуючих) України.Ольвія (район Очакова, заснована в першій чверті VIстоліття до н. е., один з найбільших полісів регіону);Керкинітіда (нині Євпаторія, заснована близько 550 р.до н. е. ионийцами. У IV — ІІ ст. до н.е. перебувала під владою Херсонеса,
    потім захоплена і практично зруйнована скіфами.);Херсонес Таврійський (зараз на його місці Севастополь;заснований гераклейцами близько 528 р. до н. е..) — найважливіший місто
    південно-західної Таврії; ослаблений боротьбою зі степовими кочівниками і
    Боспором, потрапив у залежність від Риму, пізніше став володінням Візантії.
    Його наступником стало князівство Феодоро.Калос-Лімен (смт Чорноморське) — заснований в IV ст дон. е. ионийцами. В кінці IV в до .н. е. був захоплений херсонеситами; став
    ареною протистояння між греками і степовими народами — скіфами і сарматами.
    Знищений сарматами в І ст. н. е.Феодосія заснована в середині VI століття до н. е.., з355 р. до н. е. — захоплена Боспорським царством. Після гуннської навали —
    аланське, потім хозарське поселення, поступово спорожніле. Відродження почалося
    з 1267 р., коли це місце було викуплено у татар генуезцями під торгову факторію
    і де відродився місто під ім'ям Кафа;Руїни Херсонеса, візантійська базиліка (т. зв.базиліка 1935 р.)Пантікапей (пізніше центр Боспорського царства (ниніКерч, заснований в самому кінці VΙΙ ст. до н. е. або першої чверті VΙ ст. до н.
    е..) з прилеглими до нього полісами і поселеннями, також увійшли до складу
    Боспорського царства.Фанаго́рія — давньогрецький поліс на Таманському півострові, розташованийпоблизу сучасного селища Сінного Темрюцького району Краснодарського краю, Росія. Заснований в середині 6 ст. до н. е. вихідцями з міста Теос.Танаїс  — античнемісто, розташоване у дельті Дону (Танаїсу).Місто Танаїс засновано на початку ІІІстоліття до н. е. вихідцями із міста Мілету, що в Анатолії.
    avatar
    0
    2
    УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

    Нагадую учасникам проекту:
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
    необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
    вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
    встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [02.12.2016]
    13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
    [25.11.2016]
    ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
    [25.11.2016]
    12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
    [25.11.2016]
    5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
    [20.11.2016]
    Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
    [19.11.2016]
    План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
    [17.11.2016]
    Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
    [17.11.2016]
    11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
    [13.11.2016]
    Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
    [13.11.2016]
    Експертиза підручника (0)
    [12.11.2016]
    ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
    [11.11.2016]
    Дружковка не готова к повышению минималки (0)
    [11.11.2016]
    ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
    [11.11.2016]
    Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
    [11.11.2016]
    А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
    [11.11.2016]
    Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
    [11.11.2016]
    Почему города и села не хотят объединяться (0)
    [11.11.2016]
    Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
    [10.11.2016]
    10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
    [10.11.2016]
    Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
    [09.11.2016]
    І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
    [09.11.2016]
    Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
    [09.11.2016]
    Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
    [04.11.2016]
    9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
    [31.10.2016]
    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
    [31.10.2016]
    До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
    [29.10.2016]
    Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
    [29.10.2016]
    Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
    [29.10.2016]
    8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
    [28.10.2016]
    Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
    [28.10.2016]
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
    [28.10.2016]
    Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
    [27.10.2016]
    Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
    [25.10.2016]
    Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
    [25.10.2016]
    Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
    [24.10.2016]
    Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
    [23.10.2016]
    Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
    [22.10.2016]
    Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
    [19.10.2016]
    Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
    [19.10.2016]
    Умови ІІ (ОБЛАСНИЙ) ТУРУ. ВІДБІРКОВИЙ ЕТАП для учасників Конкурсу "Вчитель року" (0)
    Наши партнёры
    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz