МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 22.11.2017, 09:21
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [652]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 66
Видео
Статистика

Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас Уроки 12-13. Ідеали та образи Ренесансу
04.09.2016, 15:26

Мистецтво. 8 клас

Уроки 12-13. Ідеали та образи Ренесансу

Презентація 1

Презентація 2

Після Середньовіччя в мистецтві Західної Європи настало гігантське культурне піднесення, злет творчої енергії людства - епоха Відродження (Ренесанс), що тривала майже два століття.

Свою назву період отримав у зв’язку з відродженням інтересу до ан­тичного мистецтва, зверненням до нього як до прекрасного ідеалу, взірця.

Представники Відродження знайшли в античній культурі те, що було співзвучне їхнім устремлін­ням, - прихильність до реальності, життєрадісність, схиляння перед красою земного світу, перед величчю героїчного подвигу. Першою країною Відродження стала Італія.

В архітектурі особливо велику роль відіграло звер­нення до античної традиції. Воно виявилося у відро­дженні античної ордерної системи, класичної про­порційності, розробці центричного типу будівель з легкодоступним для огляду простором інтер’єру. Особливо багато нового було створено в галузі цивіль­ного зодчества. В епоху Ренесансу отримали більш ошатний вигляд багатоповерхові міські будівлі (рату­ші, будинки купецьких гільдій, університети, склади, ринки тощо), виник тип міського палацу (палаццо), а також заміської вілли. Звернення до зразків антич­ності сукупно з розвитком математики та інженерних наук породило ідею гармонійної досконалості в мис­тецтві взагалі і в архітектурі зокрема.

Яскравим талантом і прагненням досягти художньої довершеності в будівництві уславився архітектор Фі­ліппо Брунелескі. Про зведений за його проектом ку­пол Флорентійського собору Санта-Марія-дель-Фйоре сучасники говорили, що він «здіймається до небес» і ніби «суперничає із самим небом». На спорудження куполів будівничих надихала римська архітектура, зокрема купол римського Пантеону. Проте технологія будівництва відрізнялася від римської. Для неї було характерне використання нервюр (ребер склепіння) та напіварок, які розділяли всю споруду на сектори.

Художня довершеність, ідеально врівноважена ці­лісність, у якій усе взаємопов’язане, - саме таке враження складається від інтер’єру церкви Санто-Спіріто у Флоренції - ще одного шедевра Брунелескі, створеного у строгій відповідності із законами перспективи. Безперервний фриз над арками підкреслює сходження го­ризонтальних ліній в одній точці. Щоб не порушувати цього цілісного враження, митець не використовує в оздобленні внутрішньої частини при­міщення орнаментального декору, скульптури, живопису. У строгому оформленні торжествує принцип гармонії - усі складові інтер’єру здаються так само природними, як і співвідношення частин людського тілавитвір Мікеланджело-архітекто- ра, один з найвеличніших храмів світу. Цей архітектурний образ - монумент майстра творчим силам героїчної людини. Купол собору Святого Петра - вінець архітектурної твор­чості Мікеланджело. «Ніщо не є величнішим за величезну будівлю з куполом, де у глядача завжди є над головою доказ неймовірної твор­чої міці», - говорив видатний французький письменник Стендаль.

Скульптура епохи Ренесансу

Скульптура епохи Ренесансу також відроди­лася після тисячолітньої перерви. Важливим досягненням мистецтва того часу стало ство­рення круглої скульптури: статуї почали розглядати як самостійний мистецький твір, їх уже не обов’язково було вписувати в ар­хітектурний ансамбль.

Митці епохи Відродження надавали вели­чезного значення водночас красі людського тіла і внутрішньому світу людини, а тому прагнули зобразити її якомога правдивіше, передаючи виключно природні пози і рухи. Наслідування природи, реалізм, спостереження за рухами людини, продумана композиція, що базується на поєднанні та контрасті різних ліній, - головні риси скульптури Ренесансу.

У величних монументальних творіннях Мікеланджело Буонарроті знайшов своє найвище втілення весь досвід скульптури Відродження. Герої генія страждають, розмірковують, раді­ють. У них стільки змісту, енергії і глибини, що милування чудовими роботами майстра не припиниться, імовірно, ніколи. «І гідність, і краса, і туга» майстерно відтворені Мікелан­джело у скульптурній композиції «П’єта» («Оплакування Христа»). Молодому ще тоді художнику вперше вдалося так витончено передати скорботу матері, яка втратила сина. Зверніть увагу, як майстерно скульптор уписав фігури в пірамідальну композицію, як «ожив» під його різцем мармур, ніби допомагаючи художнику відтворити вирази облич персонажів, кожен їхній жест, рух, складки одягу.

«Якщо ви не бачили цієї статуї, ви не маєте уявлення про можливості скульп­тури», - писав Стендаль про «Мойсея».

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Схарактеризуйте скульптури Мікеландже- ло. Порівняйте їх із творами античності та Середньовіччя

ЖИВОПИС ДОБИ РЕНЕСАНСУ

Головною відмінною рисою ренесансного жи­вопису була свобода від суворих обмежень се­редньовічного мистецтва.

Об’єктом уваги художника стає «земна» лю­дина. Відтворюючи ідеал людської особистості, діячі Відродження підкреслювали доброту, силу, героїзм людини, її спроможність творити навколо себе новий світ. Цінність людини стала визначатися її особистими чеснотами, а не су­спільним становищем.

Образотворче мистецтво Ренесансу знаменує максимальне прагнення до реалізму у відтво­ренні образів. Це виявилося не тільки в поши­ренні світських зображень, у розвитку портрета і пейзажу або новій, іноді майже жанровій, ін­терпретації релігійних сюжетів, а й у радикальному оновленні всієї худож­ньої системи. Художники стали бачити світ інакше: площинні, ніби безтілесні зображення середньовічного мистецтва поступилися місцем три­вимірному, рельєфному, опуклому простору. Митці використовували пер­спективу, правило «золотого перетину» в побудові людського тіла.

Епоха Відродження - час великих відкриттів, визначних майстрів і їхніх видатних творів. Саме в цей час художники починають підписувати свої твори, тобто вони стають підкреслено авторськими. В епоху Ренесансу від­роджується незборимий інтерес митця до краси довколишнього світу, до відтворення його у всій повноті і правдивості (конкретності). Поряд із фресками починає розвиватися станковий живопис, а також світський жи­вопис, зокрема портретний. З’являється дедалі більше автопортретів.

Серед плеяди митців Відродження найвидатнішими вважають Мікелан-джело Буонарроті, Леонардо да Вінчі та Рафаеля Санті.

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ. Дізнайтеся з різних джерел, якими талантами був обдарований Леонардо да Вінчі, якій тематиці присвячено твори Рафаеля.

Зафіксуйте свої знахідки у коментарях до уроку

Довідка

В епоху Відродження було розв’язано проблему тривимірного зображення: для відображення у творах глибини простору було створено наукову теорію лінійної перспективи, засновану на геометрії та оптиці.

Художники Ренесансу, спираючись на принципи наслідування природи, у своїх творах почали застосовувати світлотінь. Таким чином, перспектива- і світлотінь стали могутніми художніми засобами - у мистецтві Відродження простір перестав бути «нічим», художник задумував його попередньо, і в ньому за строгими математичними правилами розміщувалися люди, будівлі та речі.

Мерлина

Цей жіночий образ увійшов в історію світового мистецтва під назвою «Мона ^ Ліза», або «Джоконда». Щось неймовірно захопливе і привабливе відчуваємо в загадковому погляді, приємній усмішці, спокійно складених ніжних руках молодої жінки. Італійський художник і архітектор, а пізніше літописець епохи Відродження Джорджо Вазарі писав, що Леонардо вдавався до різних хитрощів, аби досягти потрібного йому виразу обличчя моделі. Уявіть, що в красиво прибраній кімнаті, де малював художник, перебували співаки і музиканти, блазні і фокусники, які грали на музичних інструментах, співали, жартували і в такий спосіб постійно підтримували гарний настрій жінки, обличчям якої захоплюється людство вже багато століть.

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ. 1                 Які жанри поєднано в картині? Поміркуйте, чому цей твір захоплює людство багато століть. Поцікавтеся творами різних видів мистецтва, присвяченими Джоконді.

Зображення прекрасної молодої матері з дитиною ми бачимо на числен­них малюнках і картинах художників епохи Відродження. У великих май­стрів важко знайти абсолютне наслідування незмінному зразку в трактуванні образу Марії. Художники обирають суто людські ситуації, коли обличчя жінок стають то серйозними й зосередженими, то усміхнени­ми, сповненими ніжності, а чарівні немовлята на їхніх картинах зайняті грою або іншими забавками.

ЗАВДАННЯ.

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

1. Які історії розповіли вам картини? Чи подібні ці твори до ікон? Поясніть свої міркування.

УЗАНАЛЬНЮЮЧІ ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. У зв’язку із чим епоха Відродження отримала свою назву?
  2. Порівняйте архітектуру та образотворче мистецтво Середньовіччя й Ренесансу.
  3. Які відкриття з-поміж засобів виразності стали надбанням художників епохи Від­родження?

Робота з додатковими джерелами інформації

  1. Дослідіть творчість видатних митців італійського Відродження.
  2. Здійсніть дослідження щодо інтерпретації одного біблійного сю­жету у творах митців Середньовіччя та Відродження; у творах різ­них митців Ренесансу.
  3. Створіть презентацію «Образ Матері в різних видах мистецтва». Пригадайте пісні на цю тему та виконайте їх.

 

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 4475 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 5.0/3
Всего комментариев: 3
avatar
3
Сердюк Артём 8 класс

1.У зв’язку із чим епоха Відродження отримала свою назву?

1.Відродження, або Ренесанс (фр. Renaissance, італ. Rinascimento) — епоха в історії культури Європи, що прийшла на зміну культурі Середніх віків і передує культурі нового часу. Приблизні хронологічні рамки епохи XIV — XVI століття. 
Відмінна риса епохи Відродження — світський характер культури та її антропоцентризм (тобто інтерес, в першу чергу, до людини і його діяльності) . З'являється інтерес до античної культури, відбувається як би її «відродження» — так і з'явився термін.

2.Порівняйте архітектуру та образотворче мистецтво Середньовіччя й Ренесансу.

2.Образотворче мистецтво Ренесансу знаменує максимальне прагнення до реалізму у відтво­ренні образів. Це виявилося не тільки в поши­ренні світських зображень, у розвитку портрета і пейзажу або новій, іноді майже жанровій, ін­терпретації релігійних сюжетів, а й у радикальному оновленні всієї худож­ньої системи. Художники стали бачити світ інакше: площинні, ніби безтілесні зображення середньовічного мистецтва поступилися місцем три­вимірному, рельєфному, опуклому простору. Митці використовували пер­спективу, правило «золотого перетину» в побудові людського тіла.

Епоха Відродження - час великих відкриттів, визначних майстрів і їхніх видатних творів. Саме в цей час художники починають підписувати свої твори, тобто вони стають підкреслено авторськими. В епоху Ренесансу від­роджується незборимий інтерес митця до краси довколишнього світу, до відтворення його у всій повноті і правдивості (конкретності). Поряд із фресками починає розвиватися станковий живопис, а також світський жи­вопис, зокрема портретний. З’являється дедалі більше автопортретів.Головною відмінною рисою ренесансного жи­вопису була свобода від суворих обмежень се­редньовічного мистецтва.Скульптура епохи Ренесансу також відроди­лася після тисячолітньої перерви. Важливим досягненням мистецтва того часу стало ство­рення круглої скульптури: статуї почали розглядати як самостійний мистецький твір, їх уже не обов’язково було вписувати в ар­хітектурний ансамбль.
В архітектурі особливо велику роль відіграло звер­нення до античної традиції. Воно виявилося у відро­дженні античної ордерної системи, класичної про­порційності, розробці центричного типу будівель з легкодоступним для огляду простором інтер’єру. Особливо багато нового було створено в галузі цивіль­ного зодчества. В епоху Ренесансу отримали більш ошатний вигляд багатоповерхові міські будівлі (рату­ші, будинки купецьких гільдій, університети, склади, ринки тощо), виник тип міського палацу (палаццо), а також заміської вілли. Звернення до зразків антич­ності сукупно з розвитком математики та інженерних наук породило ідею гармонійної досконалості в мис­тецтві взагалі і в архітектурі зокрема.
Яскравим талантом і прагненням досягти художньої довершеності в будівництві уславився архітектор Фі­ліппо Брунелескі. Про зведений за його проектом ку­пол Флорентійського собору Санта-Марія-дель-Фйоре сучасники говорили, що він «здіймається до небес» і ніби «суперничає із самим небом». На спорудження куполів будівничих надихала римська архітектура, зокрема купол римського Пантеону. Проте технологія будівництва відрізнялася від римської. Для неї було характерне використання нервюр (ребер склепіння) та напіварок, які розділяли всю споруду на сектори.

3.Які відкриття з-поміж засобів виразності стали надбанням художників епохи Від­родження?

3.Символом епохи Відродження, її найвищим злетом, безумовно, є мистецтво. Ніколи в історії, навіть в Стародавній Греції мистецтво не мало такого всеосяжного значення. Насамперед у мистецтві знаходив втілення новий гуманістичний світогляд.

З інших особливостей мистецтва Ренесансу можна зазначити його світський (нецерковний) характер і активне використання наукових досягнень. Саме образотворче мистецтво послужило могутнім стимулом вивчення анатомії людського тіла. Пошук шляхів передачі глибини простору в живописі привів до відкриття законів лінійної перспективи. Основоположником нарисної геометрії є великий художник А. Дюрер. Таких прикладів можна навести безліч.

В італійському мистецтві епохи Відродження прийнято виділяти такі періоди:

XIV ст. — Передвідродження (або Проторенесанс),
XV ст. — раннє Відродження,
кінець XV—XVI ст. — високий Ренесанс,
кінець XVI — початок XVII ст. — пізнє Відродження.
avatar
1
Пічнякова Назара Володимировіча
28 листопада
домашня робота

Кіндративська СШ
  • У зв’язку із чим епоха Відродження отримала свою назву?
    В основі культури епохи Відродження (14-17ст) лежить принцип гуманізму, утвердження гідності і краси реальної людини, її розуму та волі, її творчих сил. Гуманістична культура Відродження носила світський характер. Жагуча спрага пізнання реального світу і захоплення ним сприяли піднесенню науки і привели до відображення в мистецтві найрізноманітніших сторін дійсності і передали величний пафос багатьом творінням художників.Важливу роль для становлення мистецтва Відродження мало нове розуміння античної спадщини. Вплив античності найсильніше позначився на формуванні культури Відродження в Італії, де збереглося безліч пам'ятників давньоримського та давньогрецького мистецтво
    .2Порівняйте архітектуру та образотворче мистецтво Середньовіччя й Ренесансу. період розвитку архітектури в європейських країнах з початку XV до початку XVII століття, в загальному перебігу Відродження та розвитку основ духовної і матеріальної культури Стародавній Греції і Рима. Цей період є переломним моментом в історії західноєвропейської архітектури, особливо по відношенню до попереднього архітектурному стилю, до готики. Готика, на відміну від архітектури Відродження, шукала натхнення у власній інтерпретації мистецтва стародавнього Риму.
    3Які відкриття з-поміж засобів виразності стали надбанням художників епохи Від­родження?
    Протягом усієї своєї тисячолітньої історії Візантія була центром своєрідної культури, яка формувалася під впливом римської, грецької та елліністичної традицій.У культурному житті розмаїта візантійська культурологія розмежовується на такі основні періоди:
    • відмирання античності і встановлення нової середньовічної культури в дусі християнського віровчення (IV- VII ст.);
    • культурний спад у зв'язку з економічним занепадом та аграризацією міст (кінець VII- початок IX ст.);
    • нове культурне піднесення Константинополя та інших провінційних міст (середина IX-X ст.);
    • найвищий розвиток візантійської культури, зумовлений розквітом міського життя (XI-XII ст.);
    • занепад культури, викликаний політичним ослабленням Візантії (кінець XII-XIII ст.);
    • зародження обмеженого візантійського гуманізму, характерною ознакою якого було відновлення античної освіченості (XIV - початок XV ст.).
  • avatar
    0
    2
    УЧИТЕЛЬ: ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ, ВІДПОВІДЬ ПРИЙНЯТА ДО ОЦІНЮВАННЯ, ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ! УСПІХІВ!!!
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [21.11.2017]
    щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
    [19.11.2017]
    ’’Боже, спаси Україну, а потім, і я повернусь..!’’ (0)
    [19.11.2017]
    НЕ ПРО ОСВІТУ! ПРО ХОЛОДИЛЬНИК!!! (Віктор Громовий щодо кількості й безглуздості паперообігу в освіті) (0)
    [17.11.2017]
    11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
    [17.11.2017]
    ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
    [17.11.2017]
    Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2017 ро (0)
    [17.11.2017]
    Победитель конкурса «Учитель года - 2016» уехала "ухаживать" за дедушкой в Лондон (0)
    [16.11.2017]
    Відтепер 25 грудня – вихідний день (0)
    [12.11.2017]
    10 навчальний тиждень. З 20 по 24 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
    [12.11.2017]
    ПЕРЕВЕРНУТЕ НАВЧАННЯ ЯК ОДНА З КЛЮЧОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ СУЧАСНОСТІ (0)
    [11.11.2017]
    ПЛАН РОБОТИ на 13 - 17 листопада 2017 р (0)
    [11.11.2017]
    9 навчальний тиждень з 13 по 17 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
    [11.11.2017]
    Звіт про проведення Дня української писемності і мови (0)
    [09.11.2017]
    ДоноблПДЮТ пропонує школам підготувати концертні програми, театралізовані вистави, лялькові вистави, відеопривітання, дитячі малюнки і надат (0)
    [09.11.2017]
    ДоноблПДЮТ пропонує подарувати свою увагу, тепло і підтримку військовим, які захищають цілісність нашої держави, і надати про це звіт (0)
    [09.11.2017]
    ДоноблПДЮТ пропонує школам розмістити привітання зі Святом Святого Миколая у святково прикрашеному міському транспорті й надати про це звіт (0)
    [09.11.2017]
    ДоноблПДЮТ пропонує школам створити "Фабрики Святого Миколая" та подати звіти про їх роботу (0)
    [09.11.2017]
    Необхідно терміново запропонувати варіанти назви балки (0)
    [08.11.2017]
    9 листопада відбудеться диктант національної єдності (0)
    [08.11.2017]
    Рівень зарплати українських учителів найнижчий серед пострадянських країн (0)
    [08.11.2017]
    З 25 жовтня по 17 листопада Донецький облІППО проведе конкурс відеороликів-візитівок (презентацій) з національно-патріотичного виховання (0)
    [08.11.2017]
    ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛІППО РЕКОМЕНДУЄ СИРОТАМ ЗВЕРТАТИСЯ ДО СВ.МИКОЛАЯ У ПИЬМОВОМУ ВИЛЯДІ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ (0)
    [08.11.2017]
    Школи повинні надати фотоматеріали, відеоматеріали, що свідчать про актуальність та результативність благодійницької акції (0)
    [08.11.2017]
    Терміни інформування відділу освіти у електронному та паперовому виді змінені (0)
    [04.11.2017]
    ГО «МОК» ОРГАНІЗОВУЄ ОЗНАЙОМЧО-ПІЗНАВАЛЬНІ ТУРИ ДО КРАЩИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ПОЛЬЩІ. (0)
    [03.11.2017]
    8-й навчальний тиждень з 06 по 10 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
    [03.11.2017]
    ПЛАН РОБОТИ на 06 - 10 листопада 2017 р (0)
    [30.10.2017]
    Операція “Захід”: пам’ятаймо задля нащадків (0)
    [29.10.2017]
    8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 15-16. Північне Відродження (Ppt-презентація до уроку) (0)
    [29.10.2017]
    ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
    [27.10.2017]
    7-й навчальний тиждень з 30 жовтня по 03 листопада 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (0)
    [27.10.2017]
    9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (Ppt-презентація з відео до підручника Л.Масол) (0)
    [25.10.2017]
    9 клас. Мистецтво. Урок 15-16. Постмодернізм (мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
    [20.10.2017]
    8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Ідеали й образи Ренесансу (Ppt-презентація до уроку) (0)
    [19.10.2017]
    ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
    [19.10.2017]
    9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
    [18.10.2017]
    9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
    [16.10.2017]
    Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
    [16.10.2017]
    Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
    [16.10.2017]
    Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
    Наші партнери
     




    Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


    Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz