МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 10.12.2016, 01:07
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [522]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Уроки 14-15. Північне Відродження
28.09.2016, 17:24

Мистецтво. 8 клас. Уроки 14-15. Північне Відродження (за підручником В.Гайдамаки)

Презентація 1

Презентація 2

Переглянути відеофайли до уроку на сайті НОВА ШКОЛА http://novashkola.ua/8-klas/kultura/urok-09/

Мета: ознайомити учнів з основними принципами епохи Відродження, дати уявлення про творчість італійських майстрів того часу, художників Північного Відродження; розвивати вміння учнів працювати в групах, користуватися додатковою літературою, готувати презентації.

Основні поняття та терміни: «реалізм», «експеримент», «Відродження», «алегорія», «диспут», «ідеал», «емпіризм», «гуманізм», «натурфілософія», «пейзаж», «натюрморт», «сюжет», «жанр».

Основні дати та події:

  • 1452–1519 рр. — роки життя Леонардо да Вінчі;
  • 1475–1564 рр. — роки життя Мікеланджело Буонарроті;
  • 1477–1576 рр. — роки життя Тиціана Вечелліо;
  • 1483–1520 рр. — роки життя Рафаеля Санті;
  • 1471–1528 рр. — роки життя Альбрехта Дюрера;
  • 1577–1640 рр. — роки життя Пітера Пауля Рубенса;
  • 1599–1660 рр. — роки життя Дієго Веласкеса;
  • 1606–1669 рр. — роки життя Харменса ван Рейна Рембрандта.

 

Обладнання: підручник, історичний атлас, документи, роздавальний матеріал, репродукції картин художників Відродження.

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу з елементами лабораторно-практичної роботи.

Додаткові джерела інформації:

1. Долгополов И. Мастера. Новеллы о художниках. — М., 1981. — 590 с.
2. Волынский Л. Семь дней. Зеленое дерево жизни. Повести об искусстве.
3. Леонардо да Вінчі: Альбом / Авт.-упорядн. Н. Б. Гуляєвська. — К.: Мистецтво, 1993. — 128 с.
4. Любимов Л. Искусство Западной Европы: Кн. для чтения. — М.: Просвещение, 1982. — 320 с.
5. Лазарев В. Н. Старые итальянские мастера. — М., 1972.
6. Тициан. Альбом. — М., 1977.

Очікувані результати

Після уроку учні зможуть:

  • називати імена видатних митців та їхні найбільш відомі творіння епохи Відродження;
  • називати характерні риси мистецтва епохи Відродження;
  • описувати найвизначніші пам’ятки культури;
  • порівнювати Італійське та Північне Відродження;
  • наводити приклади високого рівня розвитку мистецтва;
  • висловлювати судження щодо відображення у творчості митців Відродження цінностей Нової доби.
  •  
  • ОПОРНІ ТЕЗИ УРОКУ:
  • Зростання інтересу до античної культури;
  • з’являється шанобливе ставлення до людини, віра в її сили та здібності;
  • мистецтво набуває світського характеру;
  • релігійні сюжети змінюють сцени реального життя;
  • засобом пізнання світу виступає досвід.

Періодизація та основні течії в живопису Поверніть відродження

Вивчення питання живопису "Північного Відродження" передбачає знайомство з художньою культурою Нідерландів, Франції та Німеччини XV - XVI століть. Для цих країн, в мистецтві яких вже починаючи з першої третини 15 століття, проявляються ренессанской тенденції, названий період став епохою найвищого культурного розквіту. Він ознаменував творчістю таких великих художників як Ян ван Ейк, Гуго ван дер Гус, Жан Фуке, Альбрехт Дюрер, Ганс Гольбейн мл., Пітер Брейгель і ін

При наявності в кожному з названих країн, яскраво вираженої національної специфіки, художній розвиток Нідерландів, Німеччини і Франції в момент переходу від середньовіччя до Нового часу має риси спільності, особливо чітко виступаючими при зіставленні їх з Італією. Середньовічна готична традиція була тут стійкіше; її вплив помітно позначалося аж до першої третини 16 століття, а в деяких сферах творчості (архітектура, скульптура) залишалося навіть переважаючим. Самі процеси оновлення культури в країнах, розташованих на північ від Альп відрізнялися тієї послідовності, яку можна спостерігати в Італії, вони протікали нерівномірно - швидше в живопису, повільніше в інших видах мистецтва - і, як правило, на супроводжувалися синхронним теоретичним осмисленням. Вивчення лінійної перспективи, анатомії, пошук ідеальних пропорцій людського тіла йшли в північноєвропейських країнах, головним чином, по лінії накопичення емпіричних спостережень, не стаючи предметом систематичного наукового вивчення. Контакт з мистецтвом класичної давнини також не був тут настільки прямим і безпосереднім як в Італії. Настільки характерна для Італії орієнтація на античні зразки в образотворчому мистецтві і архітектурі Північної Європи дає про себе знати не раніше 16 століття і часто виступає в химерних "готізірованних" формах.

Названі відмінності від класичної італійської моделі Відродження мають у своїй основі причини глибинного світоглядного порядку. Ренесансний "гуманізм" - раціоналістична антропоцентрическая філософія, апелюють до прикладом древніх - порівняно пізно, лише в 16 столітті, знайшов прихильників в північноєвропейських країнах. Справжнім духовним стрижнем змін відбувалися в культурі цих земель, осередком інтелектуального життя, головним пунктом суперечок і полеміки були ідеї релігійного оновлення. Процеси становлення нової етики, нової системи поглядів на роль у суспільстві, нових уявлень про свободу і відповідальність людини були пов'язані з боротьбою за реформу церкви і чинили вирішальний вплив на художній розвиток. Поза контекстом глибоких духовних змін привнесених в європейську культуру реформацією не може бути правильно зрозуміла суть мистецтва Північного Відродження.

Нові сміливі ідеї італійського Відродження знайшли відгук у різних єв­ропейських країнах. У Нідерландах, Франції, Німеччині активно розвива­ється образотворче мистецтво, зокрема живопис. Цей період у мистецтві має назву «Північне Відродження».

 

Становлення принципів Відродження у Північній Європі тісно пов’язане з творчістю нідерландського майстра Яна ван Ейка. І хоча на його батьківщині традиції готичного мистецтва були ще досить міцними, художник сміливо спи­рався на живе спостереження дійсності і прагнув до правдивого відтворення життя

Особливого значення живописець на­давав зображенню людини. Його портре­ти вирізнялися ретельною виписаністю деталей, цілісністю композиції, бажан­ням художника передати неповторний образ кожного зі своїх персонажів.

Ян ван Ейк уперше в історії європей­ського портрета створив парний портрет і зобразив людей у їхньому повсякден­ному оточенні. Зверніть увагу на те, як на портреті подружжя Арнольфіні ху­дожник витончено передав риси облич­чя чоловіка та дружини, їхній святковий одяг, що відбиває віяння моди того часу, як старанно відтворив особливос­ті кожного предмета в інтер’єрі, напо­вненому м’яким вранішнім світлом.

Народні традиції втілював у своїй творчості один з найоригінальніших нідерландських художників Пітер Брейгель Старший.

Митець виробив власний стиль, у якому прагнув до виразності силуетів і широких просторових панорам. Основою його творчого задуму є природа, весь навколишній світ, а людина - лише частинка на неосяжних обширах Землі.

Видатним представником німецького Відродження вважають Альбрехта Дюрера. Його роботи вплинули на розвиток пейзажу та натюрморту. Дюрер став визнаним майстром друкованої гравюри. Уславився він і своїми живо­писними роботами на релігійну тематику, надаючи біблійним сюжетам на­ціонального, народного змісту Вагоме значення мала творчість художника для розвитку портретного мистецтва в Німеччині. У своїх роботах Альбрехт Дюрер намагався відтво­рити складний світ людей, які жили на зламі двох епох, коли Середньо­віччя відходило в минуле і починалась нова ера

Для Дюрера, як і для майстрів Італії, найважливішим етапом роботи над композицією став рисунок. Художник захоплено робив замальовки частин людського тіла: голів, рук, ніг, - вивчаючи таким чином характерні типи селян, нюрнберзьких кавалерів і модниць.

Образи людей сильних і незалежних створив Дюрер у своїй останній живописній роботі - диптиху «Чотири апостоли». На ньому зображено ве­личезні фігури апостолів Іоанна, Петра, Павла та євангеліста Марка. Сучас­ники майстра вважали, що ці монументальні постаті уособлювали чотири характери-темпераменти, які пов’язує спільний гуманістичний ідеал неза­лежної думки й сили волі.

Пейзажна творчість «малих голланд­ців» - групи художників побутових картин - вирізнялася значною різнома­нітністю. У такій невеликій країні, як Голландія, знаходилося місце для місь­кого та сільського пейзажів, для марин, зображень зимової країни і виглядів окремих будівель. На картині Яна Порселліса «Море по­хмурого дня» темне, важке, суворе море і захмарене небо сприйняті ніби очима моряків, які ведуть постійну боротьбу з норовливою грізною стихією. Можливо, саме їх стривожено очікують зараз на бе­резі. Човен і кораблі художник прибрав з переднього плану, відкривши погляду безмежні водні й повітряні простори

У натюрмортах голландці оспівали звичайні речі, яких до них митці не змальовували. Найхарактерніший вид голландського натюрморту - «сніда­нок» - зображує накритий стіл з наїдками та посудом. «Мальовничий» безлад у розташуванні речей та атмосфера затишного житлового інтер’єру, досягнута передачею світло-повітряного середовища, зберігають сліди при­сутності людини

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Створіть віртуальний натюрморт - основу для обкладинки журналу, заставки кулі­нарного телешоу, шпалер для екрана комп’ютера чи телефона. Це може бути реалістична композиція або композиція, створена за допомогою комп’ютерних ефектів. Створене зображення (файл-картинку) прикріпіть до Вашого повідомлення у коментарях до уроку

СЛОВНИК

Диптих - парний твір образотворчого мистецтва (картини, гравюри, фрески), об’єднаний спільною ідеєю чи сюжетом.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. У яких жанрах розквітло мистецтво «малих голландців»?
  2. Поміркуйте над висловом Альбрехта Дюрера: «Без правильних пропорцій не може бути досконалою жодна картина, хоч би вона була виконана так старан­но, як тільки це можливо» - і висловіть у коментарях до уроку свої міркування щодо нього.
  3. Проведіть невелику дискусію (повідомлення-відповіді) «Роль митців епохи Відродження в розвитку жанрів образотворчого мистецтва».

ДОДАТКОВО:

Майстер-клас. Як намалювати натюрморт

Робота з додатковими джерелами інформації

Дослідіть творчість одного з митців епохи Відродження. Створіть презентацію.

ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДЛЯ ДОПИТЛИВИХ

Закріплення та узагальнення знань

Групи учнів представляють ґроно.

 

Художники високого відродження в Італії

Леонардо да Вінчі

Рафаель Санті

Мікеланджело Буонарроті

Тиціан

живописець живописець живописець живописець
інженер-винахідник  анатомія

 

 

скульптор «Магдалина,  що кається»
учений наукова перспектива архітектор «Венера»
архітектор «Афінська школа» поет «Даная»
скульптор «Сикстинська Мадонна» «Давид» «Портрет невідомого із золотим ланцюгом»
музикант «Мадонна  Конестабіле» Розпис «Сикстинської капели»  
поет «Сон лицаря» «Раб»  
математик      
астроном      
експеримент      
анатомія      
«Мона Ліза»      
«Мадонна Літта»      
«Таємна вечеря»      

 

Художники Північного Відродження

Рубенс

Рембрандт

Дюрер

Веласкес

Голландія Голландія Німеччина Іспанія
живописець живописець живописець живописець
пейзаж «Нічна варта» пейзаж «Фрейліни» («Меніни»)
«Портрет  Олени Формуан  з дітьми» «Даная» натюрморт «Портрет Філіппа IV»
«Селянський  танець»   «Чотири  апостоли» «Вакх» 
      «Пряхи»

Високе Відродження в Італії та Північне Відродження

Високе Відродження в Італії

Північне Відродження

Більш відчутний вплив середньовічного живопису Спрямований у майбутнє погляд  на людину
Ставлення до античної культури як до творів високого зразка Інтерес до повсякденного життя
Віддзеркалення у роботах трагізму людського існування Орієнтація на задоволення смаків цінителів-багатіїв

 

 

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 466 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 2
avatar
1
5 грудня
Домашня робота
Пічнякова Назара Володиміровича

Кіндратівської СШ
  • У яких жанрах розквітло мистецтво «малих голландців»?
    Становлення принципів Відродження у Північній Європі тісно пов’язане з творчістю нідерландського майстра Яна ван Ейка. І хоча на його батьківщині традиції готичного мистецтва були ще досить міцними, художник сміливо спирався на живе спостереження дійсності і прагнув до правдивого відтворення життя.Особливого значення живописець надавав зображенню людини. Його портрети вирізнялися ретельною виписаністю деталей, цілісністю композиції, бажанням художника передати неповторний образ кожного зі своїх персонажів.Ян ван Ейк уперше в історії європейського портрета створив парний портрет і зобразив людей у їхньому повсякденному оточенні. Зверніть увагу на те, як на портреті подружжя Арнольфіні художник витончено передав риси обличчя чоловіка та дружини, їхній святковий одяг, що відбиває віяння моди того часу, як старанно відтворив особливості кожного предмета в інтер’єрі, наповненому м’яким вранішнім світлом.Які почуття намагався передати автор картини? Розгляньте предмети, якими живописець «наповнив» інтер’єр. Чому, на вашу думку, Ян ван Ейк обрав саме їх?
    2 Поміркуйте над висловом Альбрехта Дюрера: «Без правильних пропорцій не може бути досконалою жодна картина, хоч би вона була виконана так старан­но, як тільки це можливо» - і висловіть у коментарях до уроку свої міркування щодо нього.Альбрехт Дюрер народився в Нюрнберзі. Його батько, Альбрехт Дюрер старший, був вихідцем з Угорщини й після навчання вБаварії одружився з дочкою одного з бюргерів. Альбрехт став третьою дитиною в сім'ї Дюрерів, яка після його народження поповнилася ще на п'ятнадцять дітей. Поповнення родини на 15 дітей не принесло родині щастя. Майже всі діти померли, залишились троє.На формування майбутнього художника дуже вплинув його батько, який володів майстернею по роботі зі сріблом. Помітивши потяг сина до навчання, він віддав його до школи, де Альбрехт швидко й легко навчився читати й писати. Після школи Дюрер-молодший вчився батьківського ремесла в цеху. Водночас із цією роботою Альбрехт малював, але таємно від батька, бо вважав, що той заборонить йому надалі розвивати це захоплення. Одначе, коли батько все таки помітив потяг хлопця до малювання, він навпаки підтримав сина й пішов з ним до відомого в Нюрнберзі художника і скульптора Міхаеля Вольгемута, який, переглянувши Альбрехтові роботи, погодився вчити його образотворчого мистецтва. Вольгемутова наука виявилася хоч і складною, проте дуже корисною для Дюрера. Через три роки Дюрер поїхав у свою першу навчальну подорож по містах Верхнього Рейну, що тривала від 1490 до 1494 року. Ця подорож була обов'язковою, щоб отримати звання майстра.
    3 Проведіть невелику дискусію (повідомлення-відповіді) «Роль митців епохи Відродження в розвитку жанрів образотворчого мистецтва».Уже в XIII—на початку XIV ст. змінився погляд на реальність, виникли нові ідеї, які й привели до радикальних змін у всіх сферах ідеології та світогляду і які були неможливі в умовах античного або середньовічного суспільства.Вони — результат того, що в міру зростання міст і появи бюргерства утворюються засади мирського світорозуміння, якому тісно в рамках теологічного аскетизму. Е. Гарен, незаперечно, має рацію, коли говорить про "полемічну свідомість", про "чітке поривання до бунту", про "програму розриву зі старим світом з метою встановити інші форми освіти і спілкування".Нові інтелектуальні інтереси, віра в свої сили несумісні з контролем над діяльністю людини та її способом мислення з боку церкви. Церковна регламентація життя, яка в середні віки здавалася природною, почала гнітити. "Божественне знання" потроху витіснилось інтелектуальними інтересами, які поки що випадали з офіційної університетської програми.Художники і мислителі цієї епохи, як відомо, були титанами за силою думки, пристрасті і характеру, багатосторонністю і вченістю. Слід зазначити, що "універсальні" особистості виникали і через недостатню зрілість нового суспільства, в якому не було ще спеціалізації і стандартизації праці.Очевидно, універсальність і багатосторонність таких майстрів, як Донателло, Леонардо да Вінчі, Альбрехт Дюрер, пояснюється не тільки їх надзвичайною обдарованістю, а й умовами їхньої праці і виховання. Вона була певною мірою "вимушеною". Оскільки поділ праці ще не торкнувся мистецтва, художники займалися всім: будівництвом церков, палаців, міських фортець, військових машин, поєднуючи найрізноманітніші види творчої праці — вони були живописцями, архітекторами, інженерами, декораторами.
  • avatar
    0
    2
    УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку! Успіхів!
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [05.12.2016]
    Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
    [02.12.2016]
    13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
    [25.11.2016]
    ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
    [25.11.2016]
    12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
    [25.11.2016]
    5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
    [20.11.2016]
    Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
    [19.11.2016]
    План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
    [17.11.2016]
    Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
    [17.11.2016]
    11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
    [13.11.2016]
    Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
    [13.11.2016]
    Експертиза підручника (0)
    [12.11.2016]
    ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
    [11.11.2016]
    Дружковка не готова к повышению минималки (0)
    [11.11.2016]
    ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
    [11.11.2016]
    Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
    [11.11.2016]
    А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
    [11.11.2016]
    Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
    [11.11.2016]
    Почему города и села не хотят объединяться (0)
    [11.11.2016]
    Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
    [10.11.2016]
    10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
    [10.11.2016]
    Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
    [09.11.2016]
    І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
    [09.11.2016]
    Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
    [09.11.2016]
    Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
    [04.11.2016]
    9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
    [31.10.2016]
    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
    [31.10.2016]
    До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
    [29.10.2016]
    Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
    [29.10.2016]
    Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
    [29.10.2016]
    8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
    [28.10.2016]
    Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
    [28.10.2016]
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
    [28.10.2016]
    Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
    [27.10.2016]
    Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
    [25.10.2016]
    Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
    [25.10.2016]
    Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
    [24.10.2016]
    Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
    [23.10.2016]
    Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
    [22.10.2016]
    Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
    [19.10.2016]
    Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
    Наши партнёры
    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz