Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 21.08.2019, 07:09
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [690]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 1
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Уроки 3-4. Велич і могутність Давного Риму
26.08.2016, 14:20

Мистецтво. 8 клас.

Уроки 3-4. Велич і могутність Давного Риму

(за підручником О.В.Гайдамаки)

Презентації до уроку:

Мистецтво Стародавнього миру

Культура Стародавнього Риму - переглянути ОН-ЛАЙН

Давній Рим! Спочатку місто-держава, потім господар усієї Італіїі,    нарешті, - володар Західної Європи і всього басейну Середземного моря. Тому під Давнім Римом розуміють не тільки Вічне місто античної епохи, але також і всі завойовані країни й народи, що входили до складу величезної Римської імперії - від Британських островів до Єгипту. Отож римське мистецтво створювали не тільки римляни, а також італійці, єгиптяни, греки, сирійці, жителі Піренейського півострова, Галлії, давньої Німеччини та інші народи. Із завойованих територій до Риму в пошуках роботи сходилися уславлені майстри, а також завозилися чудові твори мистецтва з інших країв. Особливу роль відіграло мистецтво Давньої Гре­ції. У Давньому Римі існував вислів: «Полонена Греція полонила своїх ворогів».

Культура Давнього Риму

 

Державні ідеї імперії найбільш повно втілювались у спорудженні будов суто практичного призначення, які задовольняли потреби громадян у тор­гівлі, суворій військовій дисципліні, масових видовищах. Римляни швид­ко навчилися будувати храми, зводити мости, дороги та прокладати водогін. Вони винайшли бетон, завдяки якому могли споруджувати ве­летенські будівлі. Їх краса вбачалась у конкретній практичній функції, доцільності, суворій могутності, лако­нізмі деталей.

У греків римляни запозичили ордер­ну систему, але ввели ще два ордери: тосканський і композитний. Поряд зі стоїчно-балочними конструкціями (ко­лони, перекриті балками) і приміщен­нями з пласкими стелями, які римляни перейняли в греків, вони розробили арочні перекриття і систему склепінь, що вражають вигадливістю, масштаба­ми, розмаїттям різновидів.

Саме давні римляни сконструювали купол.

Схарактеризуйте і порівняйте колони різних ордерів

Римляни вперше в історії стали будувати типові міста, планування яких підпорядковувалося строго продуманій схемі: прокладали дві перпендику­лярні вулиці, на перетині яких облаштовувався центр міста - форум. Це був головний міський майдан, де розташовувалися храми, громадські спо­руди, установлювалися статуї видатних римських громадян, ростральні колони, до яких прикріплювалися носи переможених ворожих кораблів (ростри).

Утіленням сили римської держави, її військових перемог, символом ушанування визначної події чи певної видатної особи стали тріумфальні арки та тріумфальні колони

Архітектура Давнього Риму (детальніше)

За наказами римських імператорів будувалися грандіозні архітектурні спо­руди: Вівтар миру, храм усіх богів Пан­теон, театр Колізей.Будівля римського Колізею відрізня­лася від будівлі грецького театру - вона являла собою суцільне коло, тоді як у греків це було напівколо. У його примі­щенні відбувалися не лише театральні, а й циркові вистави та бої гладіаторів (римський Колізей був пристосований навіть до морських боїв)

За переглянутими відеоматеріалами розкажіть про синтез архітектури та скульптури в римському мистецтві. У коментарях до уроку дайте відповідь на питання: "Які конст­руктивні елементи споруд є ха­рактерними для давньоримської архітектури?"

Римляни, як і більшість давніх наро­дів, були політеїстами - у них було бага­то богів: Юпітер - бог грому та блискавки, Юнона - богиня шлюбу, Мінерва - боги­ня мудрості та інші.

Поцікавтеся міфами давніх римлян. Порівняйте пантеони богів давніх греків і римлян. Чи є спільні образи? Схарактеризуйте скульптурні зображення. Порівняйте їх зі скульптурою Давньої Греції.

Відеоекскурсія до Пантеону. Рим

 

Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо­тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи­лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світло. Стіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору.

Римляни споруджували міцні й добротні мости. Міст Мульвія, який про­стояв понад 2 тис. років, вирізняється великою виразністю. Він візуально «спирається» на воду півколами арок, опори між якими для полегшення ваги прорізані високими й вузькими отворами. Зверху на арках лежить карниз, що додає всій конструкції стилістичної завершеності.

Нові архітектурні споруди - терми - були не просто громадськими лаз­нями, а ще й місцями відпочинку. Ці комплекси були чудово оздоблені, мали зали для спортивних ігор, бібліотеки тощо

 

Базиліка, що стала згодом зразком християнського храму, спочатку була суто цивільною будівлею. Це приміщення призначалося для здійснення судочинства, проведення ділових і політичних зібрань. Базиліки в основі мали прямокутну будову, яка складалася з непарної кількості різних за висотою нефів. Центральний неф-зазвичай ширший і вищий. Нефи були розділені'подовжніми рядами колон або стовпів із самостійними покриттями.

 
СКУЛЬПТУРНИЙ ПОРТРЕТ

Одне з найвагоміших досягнень римського мистецтва - скульптурний портрет. На відміну від грецького, який показував ідеальну людину, рим­ський тяжів до підкресленого натуралізму. Римляни першими почали зображувати скульптурні портрети реальних людей. Статуї видатних сучас­ників установлювали на вулицях міст, скульптура гармоніювала з архітек­турним ансамблем.

 У коментарях до уроку дайте відповідь на ПИТАННЯ: Про що можна дізнатися зі скульптурних зображень? Висловте свої припущення. Порівняйте особливості зображення в давньогрецьких та в давньоримських скульпторів.

Громадські споруди та житлові будинки аристократів пишно оздоблюва­ли: підлогу прикрашали мозаїкою, стіни розписували фресками. Застосову­вали різні стилі розписів: інкрустаційний - геометричний орнамент, що нагадував обкладання стін дорогоцінним камінням, та архітектурний - на стінах будинків зображували сюжети міських пейзажів із колонадами, пор­тиками і фасадами будинків.

Давньоримські художники знали секрет воскових фарб, які не тьмяніли під впливом часу. До сьогодні дійшли фаюмські портрети - яскраві зразки давньоримського портретного живопису. Вони були виконані в техніці енкаустика і зображували реальних людей.

Давноримський скульптурний портрет

Як виглядало місто Римської імперії, ми можемо уявити на прикладі Помпеїв - міста, яке постало з-під товстого шару попелу вулкана Везувію. Як і всі давні римські міста, воно мало регулярне планування: дві головні перпендикулярні вулиці, на перехресті яких розміщувався форум; інші вулиці простягалися паралельно головним, розділяючи місто на ряд квар­талів. На форумі розміщувались храми римських богів (Юпітера, Юнони та Мінерви) та найзначніші громадські будівлі міста: курія (будинок міської ради); базиліка, де відбувався суд і укладалися торгові угоди; школа; крам­ниці і ринки (продуктовий та промисловий); театри.

Помпейські житлові будинки - домуси - являли собою прямокутні спо­руди, витягнуті вздовж двору, що виходили на вулицю глухою торцевою стіною. Усередині будинки були розписані.

Помпеи

СЛОВНИК

Енкаустика - техніка живопису восковими фарбами.

Ротонда - кругла в плані споруда, зазвичай увінчана куполом.

Терми - громадські лазні в Давньому Римі зі спортивними залами, приміщеннями для зборів тощо.

Форум - площа в містах Давнього Риму, на якій відбувалися народні збори, влаштовувалися торги і здійснювався суд.

Неф - частина споруди (у вигляді галереї), відділена від інших рядом колон

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. Які особливості притаманні давньоримському мистецтву? Які відкриття здійснили давні римляни в архітектурі та скульптурі?
  2. Схарактеризуйте один з творів давньоримського мистецтва

Робота з додатковими джерелами інформації

  1. За бажанням дослідіть, які здобутки мистецтва давніх римлян ви­користовуються в сучасній художній практиці.
  2. Створіть віртуальну екскурсію. Орієнтовні теми: «Стежками Дав­нього Риму», «Стародавні Помпеї», «Шедеври римської скульптури у світових музеях» тощо.
  3. Поцікавтеся, якими були давньоримська музика і театр.

 

 

 

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 7338 | Загрузок: 0 | Комментарии: 13 | Рейтинг: 5.0/4
Всего комментариев: 13
avatar
13 lyzenkoakov • 20:14, 24.09.2018
Лыженко Яков Викторович                                                          24 вересня
                                                                                               домашня робота
  • Які особливості притаманні давньоримському мистецтву? Які відкриття здійснили давні римляни в архітектурі та скульптурі?
  • 1.Римляни вперше в історії стали будувати типові міста, планування яких підпорядковувалося строго продуманій схемі: прокладали дві перпендикулярні вулиці, на перетині яких облаштовувався центр міста - форум. Це був головний міський майдан, де розташовувалися храми, громадські споруди, установлювалися статуї видатних римських громадян, ростральні колони, до яких прикріплювалися носи переможених ворожих кораблів. 
    Колізей - найбільший амфітеатр у Римі, справжній символ Італії, одне із семи сучасних чудес світу, які обрані у 2007 році. Його спорудження тривало протягом 8 років – із 72 до 80 року за наказом імператора династії Флавії, й мало за мету показати надзвичайну могутність імператорського роду.  Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висотою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхилу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світло. Стіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору. 
    Мистецтво Риму не тільки останній етап у розвитку античності. Багато чого в ньому перевершує культуру середньовіччя. Вже в Стародавньому світі формувалися нове розуміння світу і багато художні ідеали.  
    В епоху римської республіки почався розквіт римського образотворчого мистецтва. Нехай це початок ознаменувався лише наслідуванням і запозиченням грецькою культурою. Надалі це призведе до розвитку своєї оригінальної техніки живопису, Але це буде вже епоха Римської імперії.  
    Одне з найвагоміших досягнень римського мистецтва - скульптурний портрет. На відміну від грецького, який показував ідеальну людину, римський тяжів до підкресленого натуралізму. Римляни першими почали зображувати скульптурні портрети реальних людей. Статуї видатних сучасників установлювали на вулицях міст, скульптура гармоніювала з архітектурним ансамблем. 
    Громадські споруди та житлові будинки аристократів пишно оздоблювали: підлогу прикрашали мозаїкою, стіни розписували фресками. Застосовували різні стилі розписів: інкрустаційний - геометричний орнамент, що нагадував обкладання стін дорогоцінним камінням, та архітектурний - на стінах будинків зображували сюжети міських пейзажів із колонадами, портиками і фасадами будинків

  • Схарактеризуйте один з творів давньоримського мистецтва

    Відповідь:Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам¬перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири-лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні.  
    Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ¬ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза¬їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато¬фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві¬руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності.
  • avatar
    12 Лёша Вязовиков • 10:02, 20.02.2018

    Відповідь: Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо¬тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи¬лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світлоСтіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору. Римляни споруджували міцні й добротні мости. Міст Мульвія, який простояв понад 2 тис. років, вирізняється великою виразністю. Він візуально «спирається» на воду півколами арок, опори між якими для полегшення ваги прорізані високими й вузькими отворами. Зверху на арках лежить карниз, що додає всій конструкції стилістичної завершеності.  

    2. 

    Відповідь:Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам¬перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири-лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні.  
    Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ¬ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза¬їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато¬фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві¬руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності.
    avatar
    11 mihaillitucheey • 18:25, 25.09.2017
    1.
    Відповідь: Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо¬тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи¬лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світлоСтіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору. Римляни споруджували міцні й добротні мости. Міст Мульвія, який простояв понад 2 тис. років, вирізняється великою виразністю. Він візуально «спирається» на воду півколами арок, опори між якими для полегшення ваги прорізані високими й вузькими отворами. Зверху на арках лежить карниз, що додає всій конструкції стилістичної завершеності. 

    2.

    Відповідь:Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам¬перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири-лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні. 
    Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ¬ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза¬їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато¬фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві¬руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності.
    avatar
    avatar
    Відповідь: Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо¬тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи¬лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світлоСтіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору. Римляни споруджували міцні й добротні мости. Міст Мульвія, який простояв понад 2 тис. років, вирізняється великою виразністю. Він візуально «спирається» на воду півколами арок, опори між якими для полегшення ваги прорізані високими й вузькими отворами. Зверху на арках лежить карниз, що додає всій конструкції стилістичної завершеності. 2.Схарактеризуйте один з творів давньоримського мистецтва 

    2.Схарактеризуйте один з творів давньоримського мистецтва 

    Відповідь:Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам¬перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири-лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні. 
    Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ¬ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза¬їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато¬фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві¬руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності.

    https://youtu.be/692XGeWexzY
    avatar
    7 artemonserdyuk • 20:14, 10.11.2016
    Сердюк Артём. Кондратовская СШ I-III ст. 
                  
    10 ноября 
    Домашняя работа
     
    1.
  • Які особливості притаманні давньоримському мистецтву? Які відкриття здійснили давні римляни в архітектурі та скульптурі?

  • 1.Римляни вперше в історії стали будувати типові міста, планування яких підпорядковувалося строго продуманій схемі: прокладали дві перпендикулярні вулиці, на перетині яких облаштовувався центр міста - форум. Це був головний міський майдан, де розташовувалися храми, громадські споруди, установлювалися статуї видатних римських громадян, ростральні колони, до яких прикріплювалися носи переможених ворожих кораблів.
    Колізей - найбільший амфітеатр у Римі, справжній символ Італії, одне із семи сучасних чудес світу, які обрані у 2007 році. Його спорудження тривало протягом 8 років – із 72 до 80 року за наказом імператора династії Флавії, й мало за мету показати надзвичайну могутність імператорського роду.  Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висотою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхилу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світло. Стіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору.
    Мистецтво Риму не тільки останній етап у розвитку античності. Багато чого в ньому перевершує культуру середньовіччя. Вже в Стародавньому світі формувалися нове розуміння світу і багато художні ідеали. 
    В епоху римської республіки почався розквіт римського образотворчого мистецтва. Нехай це початок ознаменувався лише наслідуванням і запозиченням грецькою культурою. Надалі це призведе до розвитку своєї оригінальної техніки живопису, Але це буде вже епоха Римської імперії. 
    Одне з найвагоміших досягнень римського мистецтва - скульптурний портрет. На відміну від грецького, який показував ідеальну людину, римський тяжів до підкресленого натуралізму. Римляни першими почали зображувати скульптурні портрети реальних людей. Статуї видатних сучасників установлювали на вулицях міст, скульптура гармоніювала з архітектурним ансамблем.
    Громадські споруди та житлові будинки аристократів пишно оздоблювали: підлогу прикрашали мозаїкою, стіни розписували фресками. Застосовували різні стилі розписів: інкрустаційний - геометричний орнамент, що нагадував обкладання стін дорогоцінним камінням, та архітектурний - на стінах будинків зображували сюжети міських пейзажів із колонадами, портиками і фасадами будинків.
  • avatar
    0
    8 wolkan • 08:19, 12.11.2016
    УЧИТЕЛЬ: ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА. ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
    avatar
    6 Алёна Ларина • 12:31, 06.11.2016
    Кульбачка Олена,Кіндратівська школа
    6 листопада
    Домашня           робота

  • Які особливості притаманні давньоримському мистецтву? Які відкриття здійснили давні римляни в архітектурі та скульптурі

    Відповідь: Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо¬тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи¬лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світлоСтіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору. Римляни споруджували міцні й добротні мости. Міст Мульвія, який простояв понад 2 тис. років, вирізняється великою виразністю. Він візуально «спирається» на воду півколами арок, опори між якими для полегшення ваги прорізані високими й вузькими отворами. Зверху на арках лежить карниз, що додає всій конструкції стилістичної завершеності.



    2.Схарактеризуйте один з творів давньоримського мистецтва

    Відповідь:Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам¬перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири-лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні.
    Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ¬ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза¬їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато¬фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві¬руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності.


    До нашого часу збереглися смальтові мозаїки та стародавні фрески храму. Сюжети відбивають не тіль¬ки біблійні історії. Багато фресок присвячені світському життю: зображено сцени полювання, фігури скоморохів, тварин тощо. Деякі фрески донесли до нашого часу зображення княжої родини.Донині збереглися зразки давньоруської архітектури в Києві, Чернігові, Володимирі-Волинському, Галичі. Будівлі для богослужіння Київської Русі були втіленням суворої та мужньої краси й перебували в дивовижній гар¬монії з навколишнім краєвидом.
  • Ответ:
    УЧИТЕЛЬ: Відповіді зараховані з оцінкою "ВІДМІННО"

    Дякую за виконану роботу!
    Переходьте до наступного уроку!

    avatar
    4 mihaillizhenko2016 • 09:56, 05.11.2016
    Римлянивперше в історії стали будувати типові міста, планування яких
    підпорядковувалося строго продуманій схемі: прокладали дві перпендику­лярні
    вулиці, на перетині яких облаштовувався центр міста - форум. Це був головний
    міський майдан, де розташовувалися храми, громадські спо­руди, установлювалися
    статуї видатних римських громадян, ростральні колони, до яких прикріплювалися
    носи переможених ворожих кораблів.
    Колізей - найбільший амфітеатр у Римі, справжній символ Італії,одне із семи сучасних чудес світу, які обрані у 2007 році. Його спорудженнятривало протягом 8років – із 72 до 80 року за наказом імператора династії Флавії, й мало замету показати надзвичайну могутність імператорського роду.  Пантеон - одназ небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це
    величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м.
    Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо­тою будівлі (42 м) та її
    діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на
    відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи­лу. Основною
    особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі
    купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму.
    Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світло. Стіни, на яких
    тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два
    яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які
    протягом року почергово падало світло з отвору.
    МистецтвоРиму не тільки останній етап у розвитку античності. Багато чого в ньому
    перевершує культуру середньовіччя. Вже в Стародавньому світі формувалися нове розуміння світу і багато художні ідеали. 
    В епоху римської республіки почався розквіт
    римського образотворчого мистецтва. Нехай це початок ознаменувався лише
    наслідуванням і запозиченням грецькою культурою. Надалі це призведе до розвитку
    своєї оригінальної техніки живопису, Але це буде вже епоха Римської імперії. Одне з найвагоміших досягнень римського мистецтва -скульптурний портрет. На відміну від грецького, який показував ідеальну людину,
    рим­ський тяжів до підкресленого натуралізму. Римляни першими почали
    зображувати скульптурні портрети реальних людей. Статуї видатних сучас­ників
    установлювали на вулицях міст, скульптура гармоніювала з архітек­турним
    ансамблем.
    Громадські споруди та житлові будинки аристократів пишнооздоблюва­ли: підлогу прикрашали мозаїкою, стіни розписували фресками.
    Застосову­вали різні стилі розписів: інкрустаційний - геометричний орнамент, що
    нагадував обкладання стін дорогоцінним камінням, та архітектурний - на стінах
    будинків зображували сюжети міських пейзажів із колонадами, пор­тиками і
    фасадами будинків.
    Для практичних римлян мистецтвобуло одним із засобів розумної організації життя, звідси — провідне місце
    архітектури. В архітектурі римляни об'єднали етруську і грецьку традиції,
    східні елементи. Римляни урізноманітнили будівельні матеріали: використали дуже
    міцний з'єднувальний вапняковий розчин, винайшли бетон. Римські архітектори і
    будівельники досконало освоїли і дуже широко використали арочну конструкцію, її
    розвитком стали склепіння і купол. Центрами політичного і культурного життя в
    містах були форуми (буквальне значення — ринкова площа).
    avatar
    0
    5 wolkan • 14:11, 05.11.2016
    УЧИТЕЛЬ:
    Нагадую учасникам проекту:
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо

    
    
    avatar
    3 Назар Пичняков • 16:48, 31.10.2016
    Римляни швид­ко навчилися будувати храми, зводити мости, дороги та прокладати водогін. Вони винайшли бетон, завдяки якому могли споруджувати ве­летенські будівлі. Їх краса вбачалась у конкретній практичній функції, доцільності, суворій могутності, лако­нізмі деталей.У греків римляни запозичили ордер­ну систему, але ввели ще два ордери: тосканський і композитний. Поряд зі стоїчно-балочними конструкціями (ко­лони, перекриті балками) і приміщен­нями з пласкими стелями, які римляни перейняли в греків, вони розробили арочні перекриття і систему склепінь, що вражають вигадливістю, масштаба­ми, розмаїттям різновидів.Саме давні римляни сконструювали купол.Римляни вперше в історії стали будувати типові міста, планування яких підпорядковувалося строго продуманій схемі: прокладали дві перпендику­лярні вулиці, на перетині яких облаштовувався центр міста - форум. Це був головний міський майдан, де розташовувалися храми, громадські спо­руди, установлювалися статуї видатних римських громадян, ростральні колони, до яких прикріплювалися носи переможених ворожих кораблів (ростри).Утіленням сили римської держави, її військових перемог, символом ушанування визначної події чи певної видатної особи стали тріумфальні арки та тріумфальні колони.
    2. Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо­тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи­лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світло. Стіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору.
    avatar
    1.Які особливості притаманні давньоримському мистецтву?Давній Рим! Спочатку місто-держава, потім господар усієї Італії і, нарешті, - володар Західної Європи і всього басейну Середземного моря. Тому під Давнім Римом розуміють не тільки Вічне місто античної епохи, але також і всі завойовані країни й народи, що входили до складу величезної Римської імперії - від Британських островів до Єгипту. Отож римське мистецтво створювали не тільки римляни, а також італійці, єгиптяни, греки, сирійці, жителі Піренейського півострова, Галлії, давньої Німеччини та інші народи. Із завойованих територій до Риму в пошуках роботи сходилися уславлені майстри, а також завозилися чудові твори мистецтва з інших країв. Особливу роль відіграло мистецтво Давньої Греції. У Давньому Римі існував вислів: «Полонена Греція полонила своїх ворогів».Поцікавтеся легендою про створення Риму.Державні ідеї імперії найбільш повно втілювались у спорудженні будов суто практичного призначення, які задовольняли потреби громадян у торгівлі, суворій військовій дисципліні, масових видовищах. Римляни швидко навчилися будувати храми, зводити мости, дороги та прокладати водогін. Вони винайшли бетон, завдяки якому могли споруджувати велетенські будівлі. Їх краса вбачалась у конкретній практичній функції,утіленій у логіці структури, розумній доцільності, суворій могутності, лаконізмі деталей.У греків римляни запозичили ордерну систему, але ввели ще два ордери: тосканський і композитний. Поряд зі стоїчно-балочними конструкціями (колони, перекриті балками) і приміщеннями з пласкими стелями, які римляни перейняли в греків, вони розробили арочні перекриття і систему склепінь, що вражають вигадливістю, масштабами, розмаїттям різновидів. Саме давні римляни сконструювали купол.Схарактеризуйте і порівняйте колони різних ордерів.Римляни вперше в історії стали будувати типові міста, планування яких підпорядковувалося строго продуманій схемі: прокладали дві перпендикулярні вулиці, на перетині яких облаштовувався центр міста - форум. Це був головний міський майдан, де розташовувалися храми, громадські споруди, установлювалися статуї видатних римських громадян, ростральні колони, до яких прикріплювалися носи переможених ворожих кораблів (ростри).Утіленням сили римської держави, її військових перемог, символом ушанування визначної події чи певної видатної особи стали тріумфальні арки та тріумфальні колони.
    avatar
    1 taltyhova2003 • 15:14, 20.09.2016
    Які відкриттядавні римляни в архітектурі та скульптурі?                                                                                                                                                                Пантеон - одна з небагатьох будівель Давнього Риму, що збереглися до нашого часу без змін. Це величезна ротонда, накрита напівсферичним куполом, товщина стін якої сягає 8 м. Зодчі змогли досягти гармонійної рівноваги між висо­тою будівлі (42 м) та її діаметром (45 м). Завдяки інженерним розрахункам купол не «тисне» на відвідувачів своєю масою, а урочисто височіє, подібно до небосхи­лу. Основною особливістю Пантеону є єдиний отвір споруди діаметром 9 м, розміщений у центрі купола, - так зване Око Пантеону, яке втілювало єдність усіх божеств Риму. Тільки крізь нього всередину храму потрапляє повітря і світло. Стіни, на яких тримається купол, ізсередини облицьовані світлим мармуром і розділені на два яруси. Нижній ярус розбитий на ніші, де було встановлено статуї богів, на які протягом року почергово падало світло з отвору.

    Римляни споруджували міцні й добротні мости. Міст Мульвія, який про­стояв понад 2 тис. років, вирізняється великою виразністю. Він візуально «спирається» на воду півколами арок, опори між якими для полегшення ваги прорізані високими й вузькими отворами. Зверху на арках лежить карниз, що додає всій конструкції стилістичної завершеності.
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [17.08.2019]
    Методичні рекомендації щодо викладання предметів художньо-естетичного циклу у 2019/2020 навчальному році (0)
    [17.08.2019]
    Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
    [16.08.2019]
    2 навчальний тиждень з 09 по 13 вересня 2019 року. Переглядаємо урок №2 (3)
    [05.08.2019]
    Реагування на доведені випадки булінгу Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб (0)
    [05.08.2019]
    порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти; (0)
    [05.08.2019]
    План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (0)
    [05.08.2019]
    Правила поведінки здобувачів освіти (0)
    [05.08.2019]
    Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати. (0)
    [05.08.2019]
    Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми проблемами (0)
    [05.08.2019]
    Правила прийому до школи (0)
    [05.08.2019]
    Результати моніторингу якості освіти. ДПА ЗНО 2018-2019 н.р. (0)
    [05.08.2019]
    матеріально-технічне забезпечення Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів (0)
    [05.08.2019]
    наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (0)
    [05.08.2019]
    Мова (мови) освітнього процесу (0)
    [05.08.2019]
    ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
    [05.08.2019]
    територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (0)
    [05.08.2019]
    структура та органи управління Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів (0)
    [30.07.2019]
    Доповнена реальність як сучасний дизайнерський педагогічний продукт у мистецькій освіті. Можливості та реалії (0)
    [16.07.2019]
    РОЗКЛАД РОБОТИ ШКОЛИ 2 ВЕРЕСНЯ 2019 РОКУ (0)
    [16.07.2019]
    ПЛАН РОБОТИ на 02 – 06 вересня 2019 року (0)
    [10.07.2019]
    Календар знаменних і пам'ятних дат на 2019 - 2020 навчальний рік (0)
    [01.07.2019]
    Про хід ремонтних робіт в Кіндратівській СШ (0)
    [21.06.2019]
    Про наступність у вихованні та розвитку особистості дитини між дошкільною та початковою освітою у закладах дошкільної та загальної середньої (0)
    [17.06.2019]
    Щомісячний Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання дітей та молоді за червень 2019 (0)
    [12.06.2019]
    Модель виховної системи спеціалізованого закладу загальної середньої освіти з поглибленим вивченням інформатики та програмування на основі і (0)
    [10.06.2019]
    07.06 – ДЕНЬ ТУРИЗМУ в пришкільному закладі відпочинку (0)
    [06.06.2019]
    ЦІНИ НА ПУТІВКИ ПО САНАТОРІЯХ ПрАТ «Миргородкурорт» з 01.07.2019 р. ( на 1 чол. в день – лікування, проживання, харчування) (0)
    [05.06.2019]
    Гості закладу відпочинку - ляльковий театр "Шалом!" (0)
    [05.06.2019]
    Олімпійський день в закладі відпочинку (0)
    [05.06.2019]
    В закладі відпочинку - казкові подорожі (0)
    [03.06.2019]
    Веселковий квест «Стежинками казок» у Кіндратівському закладі відпочинку (0)
    [03.06.2019]
    ПОСИЛАННЯ НА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ, З РОЗМІЩЕНОЇ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО РОБОТУ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ КІНДРАТІВСЬКОЇ СШ (0)
    [03.06.2019]
    Опис створення індивідуальних освітніх траєкторій і План методичної роботи щодо розвитку творчих здібностей обдарованих учнів (0)
    [03.06.2019]
    Банк обдарованих учнів Кіндратівської СШ (0)
    [03.06.2019]
    База обліку педагогів, що працюють з обдарованими учнями (0)
    [03.06.2019]
    Картка обдарованого учня Лиженка М.В. (0)
    [03.06.2019]
    Картка обдарованого учня Лиженка Я.В. (0)
    [03.06.2019]
    Заклад відпочинку відвідав звітний концерт театру пісні "Веселка" Кіндратівського ЦКіД (0)
    [01.06.2019]
    На гостини до Дружківської мистецької школи (0)
    [01.06.2019]
    Тематичний захід «Гарного вам літа, діти!», присвячений Дню захисту дітей (0)
    Наші партнери
     




    Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


    Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz