МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 09.12.2016, 07:44
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [522]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Уроки 5-6. Середньовіччя. Велич і краса мистецтва Візантії та Киїівської Русі
27.08.2016, 10:22

Мистецтво. 8 клас.

Уроки 5-6. Середньовіччя. Велич і краса мистецтва Візантії та Киїівської Русі

(за підручником О.В.Гайдамака)

Презентація - скачати

Презентація - ОНЛАЙН

Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам­перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві­зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви­тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири­лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра­мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов­ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні. На відміну від античної архітектури, де, перш за все, цінувалося створення

Скрапбукинг огляд мистецтва Середньовіччя та Візантії  (англ мова, тітри - укр.переклад)

ВІДЕО. Розповідь про естетичні засади Візантійського мистецтва

Архітектура Візантії

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО ВІЗАНТІЇ

Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ­ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза­їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато­фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві­руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності. Найдавніші візантійські мозаїки збереглися у храмах та гробницях м. Равенни та в церкві Успіння в м. Нікея (Мала Азія)

Поміркуйте, які зміни відбулися в зображенні людини порівняно з епохою античності

ВІДЕО, Мозаїки Равенни

Найвідоміша пам'ятка візантійської архітектури - собор Святої Софії в Константинополі. Ця велична споруда вражає своєю красою і розкішшю. її інтер'єр оздоблений рідкісними сортами мармуру: білого, світло-зеленого, червоно-білого та рожевого кольорів. Використано також граніт і навіть малахіт. Вівтар та іконостас зроблено з особливого сплаву, до складу якого, крім золота, входили товчені перли та коштовне каміння. Свята Софія вражає не тільки коштовними матеріалами, а й робо­тою талановитих майстрів і художників. Використовуючи яскраві природні та штучні матеріали, вони створили неповторну гармонію барв.

Під час спорудження собору вперше було застосовано хрестово-купольний тип храмобудування. Храм має у плані хрест, усі кінці якого рівні між собою. Його центр вінчає купол, установлений на барабані.

Споруду будували архітектори Анфімій та Ісідор на замовлення і мператора Юстиніана. Майстри звели купол (діаметром 30 м) у вигляді гігантської півсфери, яка підтримується численними арками і склепіннями. До центрального купола примикають із заходу і сходу два великих, а до них - кілька менших напівкуполів. Конструкція храму створює враження, що його купол не має реальної опори. Вікна, що знаходяться в основі купола, зорово «відрізають» його від частини храму. Залита потоками сонячного світла гігантська півсфера ніби ширяє в повітрі. Висота будівлі під куполом понад 50 м. До храму веде дев'ять дверей, на середніх поміщено мозаїчне зображення Христа, який благословляє віруючих, і напис - «Світ - Вам. Я - світло для світу».

Мозаїки храму Софії, що створювалися понад два століття, викладено на золотому тлі з дрібних, добре підігнаних один до одного кубиків смальти.

Внутрішнє оздоблення собору постраждало під час хрестових походів і навали турків. Після розгрому Константинополя він став мечеттю Айя-Софія.

ВІДЕО, Собор Святої Софії в Константинополі (Стамбулі)

ЗАВДАННЯ. У коментарях до уроку схарактеризуйте оздоблення інтер’єру храму.

ВІЗАНТІЙСЬКИЙ ІКОНОПИС

Перевага духовного над матеріальним, релігійного над світським у ві­зантійському мистецтві зумовила вироблення нового стилю в написанні зображень. Його найважливішою особливістю стала відмова від об’ємності, яка була властива античному реалістичному мистецтву. Для максималь­ного втілення святості зображуваних і їх належності до небесного світу фігури людей втратили живий механізм руху. Вони набули значущості, але стали площинними і дещо схематичними. Композиційний зв’язок між персонажами, сюжетно пов’язаними один з одним, став менш вираженим. Тепер вони зверталися не один до одного, а до глядача. Центром багатьох зображень виступала зазвичай голова (або німб) головної фігури, незалежно від її розмірів. Коло німба визначало центр гравітації ікони, тому складало­ся враження, що фігури не стоять на землі, а ніби ширяють у просторі, що створювало ілюзію їх нематеріальності.

Для організації художнього простору візантійські майстри не користу­валися перспективою. Вони зображували предмети ніби у «зворотній пер­спективі», при якій фігури і предмети, що знаходяться у віддаленні, зображувалися в більшому масштабі, ніж передні, що посилювало безпосе­редній контакт з глядачем. Візантійський художник не працював з натури, пейзажний фон і зображені елементи архітектури відтворювалися умовно і узагальнено. З предметів побуту візантійські майстри найчастіше зображу­вали трон, стіл, а також книгу, сувій, чашу.

Поміркуйте над висловом: «Ікона - це втілена молитва. Вона створюється в молитві і заради молитви, рушійною силою якої є любов до Бога, прагнення до Нього як до досконалої Краси» (архімандрит Зінон).

У візантійському мистецтві були визначені суворі правила і прийоми написання ікон, що отримали назву візантійський іконографічний канонякий застосовується іконописцями і дб нашого часу. Візантійський іконографічний канон суворо -визначає:

  • композиції і сюжети Святого Письма, що допускаються в іконописі;
  • зовнішність усіх святих, одяг, у якому їх слід зображувати; пози, яких вони можуть прибирати;
  • зображення пропорцій фігур і облич святих: фігури зо­бражуються витягнутими вгору, плечі звужуються, пальці рук і нігті подовжуються, усе тіло, крім обличчя і рук, ховається під складками одягу; овал обличчя подовжується, лоб малюється високим, нісірот-дрібними, очі-великими, мигдалеподібними; погляд - суворий і відчужений, святі дивляться повз глядача’ або крізь нього. Святих зображують на тлі, а порожній простір заповнюється написами - ім’ям святого, уривками тексту Святого Письма;
  • символіку кольорів (наприклад, золотий - Божественне світло, білий - чистота Христа і сяйво його Божественної слави, зелений - юність і бадьорість, червоний - знак імператорського сану, а також колір багряниці, крові Христа і мучеників).

МИСТЕЦТВО КИЇІВСЬКОЇ РУСІ

додаток Презентація 1

додаток Презентація 2

Київська Русь - велика, могутня держава, що успадкувала найкращі мистецькі традиції Європи і Візантії та внесла свій неповторний колорит.

Існує легенда про те, чому наші предки зупинили свій вибір саме на православній вірі із соборами казкової краси. Староруські літописи розпо­відають, ніби київський князь Володимир відправив послів мандрувати світом, щоб вирішити, яка віра краща. Повернувшись до Києва, вони роз­повіли князю, що, подорожуючи різними землями, ніде не бачили такої краси, як у Константинополі. Велич і розкіш Святої Софії Константино­польської спонукала русичів зробити свій вибір.

Знамениту Софію Київську було зведено за часів князювання Ярослава Мудрого (1000 років тому!). Ця грандіозна п’ятинефна споруда, увінчана тринадцятьма золотими банями, - головний престольний храм Київської Русі. Будівля являє собою складний архітектурний ансамбль, що відповідає канонам хрестово-купольних споруд. Відливає золотом мозаїк його цен­тральний олтар із величезним образом Богоматері-Оранти, вражає фреско­вий живопис із численними постатями святих. До нашого часу збереглися смальтові мозаїки та стародавні фрески храму. Сюжети відбивають не тіль­ки біблійні історії. Багато фресок присвячені світському життю: зображено сцени полювання, фігури скоморохів, тварин тощо. Деякі фрески донесли до нашого часу зображення княжої родини.

ВІДЕО, Культура Київської Русі

Донині збереглися зразки давньоруської архітектури в Києві, Чернігові, Володимирі-Волинському, Галичі. Будівлі для богослужіння Київської Русі були втіленням суворої та мужньої краси й перебували в дивовижній гар­монії з навколишнім краєвидом.

ЗАВДАННЯ, У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Чи є у вашій місцевості храми? Поцікавтеся історією їх створення. Схарактеризуйте екстер єр та інтер єр їх будівель.

Музика Київської Русі. Музика в храмі

Музика в храмі - це голос людства, звернений до внутрішнього світу. Ще з давніх-давен люди були впевнені, що вони подібні до Всесвіту. Найменші деталі повсякдення людина розглядала в єдності з космічними процесами, що ґрунтувалися на гармонії У храмі всі види мистецтва - архітектура, живо­пис, музика - перестають існувати окремо. Вони стають частинами одного цілого - це явище назива­ють синтезом мистецтв. Основою християнського богослужіння в соборах нашої країни із часів Київ­ської Русі є літургія, яка прийшла з давньої Візантії. Усі наспіви (гласи) літургії канонічні, тобто вико­нуються за певними правилами, не допускаючи імпровізації. Найпоширеніший глас - псалом. До особливих форм візантійського літургійного музич­ного мистецтва належали кондаки, канони і тропарі. Тексти піснеспівів літургії поділяють на незмінні - ті, що виконуються постійно, і змінні - які стосу­ються певних свят. Для запису музики користувалися не нотами, а спеціальними значками - крюками.  Під час богослужіння церковні мелодії виконував хор без інструментального супроводу. Давніх часів сягає традиція хорового співу а сареllа. Співаків навчали цього мистецтва в спеціальних школах при монастирях. Інколи духовні піснеспіви виконували два хори - створювався своєрідний хоровий діалог.

І нині зачаровано слухаємо чудовий багатоголо­сий спів, у якому вільні голоси линуть у просторі храму. Вони здіймаються вгору, наче до самого неба. А очі зупиняються на мозаїках, фресках та іконах, що підсилюють враження святковості та урочистості. У музиці храму відбиваються найтонші струмені людської душі

ВІДЕО .З нами Бог! (Старовинний гімн України-Руси, XIII ст.)

ФАКТ

Основою давньоруської духовної музики були знаменні розспіви. Ця назва пішла від назви знаків, якими записували музику, - «знамен». Розспіви поєднали особливості візантійської музики та місцевих піснеспівів. Для мелодики знаменних розспівів характерна плавність, урівноваженість хвилеподібних ліній. Знаменні розспіви первинно були одноголосними, а згодом перетворилися на багато­голосний спів

ЗАВДАННЯ. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

Які почуття ви пережили, слухаючи музику? Порівняйте емоційні вра­ження від сприймання творів різних видів мистецтва. Схарактеризуй­те колорит - музичний і візуальний. Поміркуйте, чи могла би сучасна естрадна (поп, рок) музика гармонійно «вплітатися» в інші види мис­тецтва, створюючи атмосферу єдиного цілісного художнього образу у храмі

ЛІТЕРАТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ

Храми були осередком мистецтва, освіти, науки. У соборах розміщувалися бібліотеки та працювали літописні майстерні. (Перша бібліотека і літописна майстерня були створені в соборі Святої Софії у Києві. А князя київського Яро­слава називали Мудрим за його освіченість та сприяння навчанню всього наро­ду). Книги для богослужінь, історичні та літературні твори красиво оздоблювали. Мистецтво книжкової мініатюри, що розквітло у Візантії, активно розвивали і майстри Київської Русі. Фігурні зображення виконували прямо в текстах, на полях, а сам текст, ініціали та орнаментальні заставки вільно розміщувалися на аркуші пергаменту. Усе разом мало вигляд єдиного художнього цілого.

ВІДЕО. Усна народна творчість - билини. Літописи - перші письмові твори, Повість временних літ. Літературні твори - "Слово про закон і благодать", Повчання Мономаха, "Слово про Ігорів похід".

СЛОВНИК

А сареllа - хоровий багатоголосний спів без інструментального супро­воду

Вівтар - відокремлене іконостасом підвищення в церкві, де розташо­ваний престол; найсвятіше місце у храмі.

Ікона - предмет ритуалу, призначений для поклоніння

Іконопис - зображення святих, ангелів та сцен з Біблії

ЗАВДАННЯ. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. На прикладах розкрийте особливості мистецтва Візантії. Які його риси успадку­вало мистецтво Київської Русі?
  2. Поміркуйте, чим зумовлена більша увага митців до художнього оздоблення інтер’єру храму, ніж до екстер’єру.
  3. Складіть кросворд на тему «Мистецтво Візантії та Київської Русі», використавши слова знамена, ікона, храм, фреска, літургія та ін.

ДОДАТКОВО (для допитливих):

  1. Дослідіть візантійський іконографічний канон і на прикладах творів мистецтва поділіться на своїй Інтернет-сторінці або у коментарях до уроку своїми відкриттями з однокласниками.
  2. За бажання поцікавтеся основами богослужінь східного і західно­го християнських обрядів. Порівняйте їх.

Створіть мультимедійну екскурсію, завантажте її на доступний вам Інтернет-ресурс, а посилання на сторінку розмістіть у коментарях до уроку.

Орієнтовні теми:

«Подорож до двох Великих Софій - Константинопольської та Київської»;

«Ше­деври книжкової мініатюри»;

«Мозаїки - вражаючий кам’яний живопис» тощо

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 3416 | Загрузок: 0 | Комментарии: 9 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 9
avatar
8
Сердюк Артём. Кондратовская СШ I-III ст.  
              
10 ноября  
Домашняя работа
1.
  • На прикладах розкрийте особливості мистецтва Візантії. Які його риси успадку­вало мистецтво Київської Русі?
    1.Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насамперед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Візантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою витягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше поширилися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни храмів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріховного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні.  
    Найвідоміша пам'ятка візантійської архітектури - собор Святої Софії в Константинополі. Ця велична споруда вражає своєю красою і розкішшю. її інтер'єр оздоблений рідкісними сортами мармуру: білого, світло-зеленого, червоно-білого та рожевого кольорів. Використано також граніт і навіть малахіт. Вівтар та іконостас зроблено з особливого сплаву, до складу якого, крім золота, входили товчені перли та коштовне каміння. Свята Софія вражає не тільки коштовними матеріалами, а й роботою талановитих майстрів і художників. Використовуючи яскраві природні та штучні матеріали, вони створили неповторну гармонію барв.Під час спорудження собору вперше було застосовано хрестово-купольний тип храмобудування. Храм має у плані хрест, усі кінці якого рівні між собою. Його центр вінчає купол, установлений на барабані. 
    Споруду будували архітектори Анфімій та Ісідор на замовлення і мператора Юстиніана. Майстри звели купол (діаметром 30 м) у вигляді гігантської півсфери, яка підтримується численними арками і склепіннями. До центрального купола примикають із заходу і сходу два великих, а до них - кілька менших напівкуполів. Конструкція храму створює враження, що його купол не має реальної опори. Вікна, що знаходяться в основі купола, зорово «відрізають» його від частини храму. Залита потоками сонячного світла гігантська півсфера ніби ширяє в повітрі. Висота будівлі під куполом понад 50 м. До храму веде дев'ять дверей, на середніх поміщено мозаїчне зображення Христа, який благословляє віруючих, і напис - «Світ - Вам. Я - світло для світу».До нашого часу збереглися смальтові мозаїки та стародавні фрески храму. Сюжети відбивають не тільки біблійні історії. Багато фресок присвячені світському життю: зображено сцени полювання, фігури скоморохів, тварин тощо. Деякі фрески донесли до нашого часу зображення княжої родини.Донині збереглися зразки давньоруської архітектури в Києві, Чернігові, Володимирі-Волинському, Галичі. Будівлі для богослужіння Київської Русі були втіленням суворої та мужньої краси й перебували в дивовижній гармонії з навколишнім краєвидом. Взагалі, більша увага до оздоблення інтер’єру , ніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про скромну людину з багатим внутрішнім життям. Більша увага до художнього оздоблення інтер’єру, аніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про ідеальну людину – скромну зовні і насичену багатим внутрішнім життям.

    2.
  • Поміркуйте, чим зумовлена більша увага митців до художнього оздоблення інтер’єру храму, ніж до екстер’єру.

    2.Більша увага до оздоблення інтер’єру,ніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про скромну людину з багатим внутрішнім життям.
  • avatar
    0
    9
    УЧИТЕЛЬ: Відповідь зарахована. Переходьте до наступного уроку. Успіхів!
    avatar
    7
    Кульбачка Олена,Кіндратівська школа
    6 листопада
    Домашня               робота

  • На прикладах розкрийте особливості мистецтва Візантії. Які його риси успадку­вало мистецтво Київської Русі                                     Відповідь:Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам¬перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири-лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні.
    Великого розквіту в образотворчому мистецтві набули мозаїки, фрески та іконопис. У внутрішньому оздобленні храмів візантійські майстри широ¬ко використовували мозаїку. Зображення викладалося з різнокольорових кубиків смальти (сплаву скла з мінеральними фарбами). Візантійські моза¬їки були яскравими, багатобарвними, складними за композицією, багато¬фігурними, сюжетними. Мозаїку створювали на золотому тлі: золото є найбільш світлоносним матеріалом, воно створює магію світла, що посилює божественність інтер’єру храму. Золотаве тло мозаїк запалювало серця ві¬руючих, своїм мерехтінням викликаючи почуття неймовірної піднесеності.
    До нашого часу збереглися смальтові мозаїки та стародавні фрески храму. Сюжети відбивають не тіль¬ки біблійні історії. Багато фресок присвячені світському життю: зображено сцени полювання, фігури скоморохів, тварин тощо. Деякі фрески донесли до нашого часу зображення княжої родини.Донині збереглися зразки давньоруської архітектури в Києві, Чернігові, Володимирі-Волинському, Галичі. Будівлі для богослужіння Київської Русі були втіленням суворої та мужньої краси й перебували в дивовижній гар¬монії з навколишнім краєвидом.


    2. Поміркуйте, чим зумовлена більша увага митців до художнього оздоблення інтер’єру храму, ніж до екстер’єру.
    Відповідь:Взагалі, більша увага до оздоблення інтер’єру , ніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про скромну людину з багатим внутрішнім життям. Більша увага до художнього оздоблення інтер’єру, аніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про ідеальну людину – скромну зовні і насичену багатим внутрішнім життям.
  • Ответ:
    УЧИТЕЛЬ: Відповіді зараховані з оцінкою "ВІДМІННО"

    Дякую за виконану роботу!
    Переходьте до наступного уроку!




    ЗАПРОШУЄМО ВСІХ ДО НАВЧАННЯ НА НАШОМУ САЙТІ!
    avatar
    5
    1.Християнські храми Ві¬зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви¬тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири¬лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра¬мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов¬ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні. 
    Найвідоміша пам'ятка візантійської архітектури - собор Святої Софії в Константинополі. Ця велична споруда вражає своєю красою і розкішшю. її інтер'єр оздоблений рідкісними сортами мармуру: білого, світло-зеленого, червоно-білого та рожевого кольорів. Використано також граніт і навіть малахіт. Вівтар та іконостас зроблено з особливого сплаву, до складу якого, крім золота, входили товчені перли та коштовне каміння. Храм має у плані хрест, усі кінці якого рівні між собою. Його центр вінчає купол, установлений на барабані. 
    2. Взагалі, більша увага до оздоблення інтер’єру , ніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про скромну людину з багатим внутрішнім життям. Більша увага до художнього оздоблення інтер’єру, аніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про ідеальну людину – скромну зовні і насичену багатим внутрішнім життям.
    avatar
    0
    6
    УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

    Нагадую учасникам проекту:
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
    необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
    вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
    встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо

    avatar
    2
    Взагалі, більша увага до оздоблення інтер’єру , ніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про скромну людину з багатим внутрішнім життям. Більша увага до художнього оздоблення інтер’єру, аніж екстер’єру храму, пояснювалась уявленням про ідеальну людину – скромну зовні і насичену багатим внутрішнім життям.
    avatar
    0
    3
    УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

    Нагадую учасникам проекту:
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
    необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
    вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
    встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо
    avatar
    1
    Мистецтво великої Візантійської держави із центром у Константинополі втілило творче переосмислення античної спадщини, що виявилося насам­перед в архітектурі та образотворчому мистецтві. Християнські храми Ві­зантії створювали як величезні будівлі для спільної молитви. В основі архітектурної споруди були давньоримські базиліки, що являли собою ви­тягнуті прямокутні будівлі з вівтарем у східній частині. Пізніше пошири­лися хрестово-купольні храми - квадратні в плані, із чотирма стовпами в центрі, що підтримували купол. Ззовні суворі, гладкі, монолітні стіни хра­мів виконували роль священної огорожі, яка закривала віруючих від гріхов­ного буття. Часто будівлі складали із цегли, що чергувалася з каменем. Це утворювало своєрідні візерунки, які були головною окрасою споруди ззовні. 
    Найвідоміша пам'ятка візантійської архітектури - собор Святої Софії в Константинополі. Ця велична споруда вражає своєю красою і розкішшю. її інтер'єр оздоблений рідкісними сортами мармуру: білого, світло-зеленого, червоно-білого та рожевого кольорів. Використано також граніт і навіть малахіт. Вівтар та іконостас зроблено з особливого сплаву, до складу якого, крім золота, входили товчені перли та коштовне каміння. Свята Софія вражає не тільки коштовними матеріалами, а й робо­тою талановитих майстрів і художників. Використовуючи яскраві природні та штучні матеріали, вони створили неповторну гармонію барв.
    Під час спорудження собору вперше було застосовано хрестово-купольний тип храмобудування. Храм має у плані хрест, усі кінці якого рівні між собою. Його центр вінчає купол, установлений на барабані.
    Споруду будували архітектори Анфімій та Ісідор на замовлення і мператора Юстиніана. Майстри звели купол (діаметром 30 м) у вигляді гігантської півсфери, яка підтримується численними арками і склепіннями. До центрального купола примикають із заходу і сходу два великих, а до них - кілька менших напівкуполів. Конструкція храму створює враження, що його купол не має реальної опори. Вікна, що знаходяться в основі купола, зорово «відрізають» його від частини храму. Залита потоками сонячного світла гігантська півсфера ніби ширяє в повітрі. Висота будівлі під куполом понад 50 м. До храму веде дев'ять дверей, на середніх поміщено мозаїчне зображення Христа, який благословляє віруючих, і напис - «Світ - Вам. Я - світло для світу».До нашого часу збереглися смальтові мозаїки та стародавні фрески храму. Сюжети відбивають не тіль­ки біблійні історії. Багато фресок присвячені світському життю: зображено сцени полювання, фігури скоморохів, тварин тощо. Деякі фрески донесли до нашого часу зображення княжої родини.Донині збереглися зразки давньоруської архітектури в Києві, Чернігові, Володимирі-Волинському, Галичі. Будівлі для богослужіння Київської Русі були втіленням суворої та мужньої краси й перебували в дивовижній гар­монії з навколишнім краєвидом.
    
    avatar
    0
    4
    УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

    Нагадую учасникам проекту:
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
    необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
    вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
    встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [05.12.2016]
    Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
    [02.12.2016]
    13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
    [25.11.2016]
    ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
    [25.11.2016]
    12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
    [25.11.2016]
    5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
    [20.11.2016]
    Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
    [19.11.2016]
    План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
    [17.11.2016]
    Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
    [17.11.2016]
    11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
    [13.11.2016]
    Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
    [13.11.2016]
    Експертиза підручника (0)
    [12.11.2016]
    ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
    [11.11.2016]
    Дружковка не готова к повышению минималки (0)
    [11.11.2016]
    ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
    [11.11.2016]
    Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
    [11.11.2016]
    А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
    [11.11.2016]
    Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
    [11.11.2016]
    Почему города и села не хотят объединяться (0)
    [11.11.2016]
    Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
    [10.11.2016]
    10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
    [10.11.2016]
    Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
    [09.11.2016]
    І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
    [09.11.2016]
    Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
    [09.11.2016]
    Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
    [04.11.2016]
    9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
    [31.10.2016]
    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
    [31.10.2016]
    До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
    [29.10.2016]
    Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
    [29.10.2016]
    Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
    [29.10.2016]
    8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
    [28.10.2016]
    Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
    [28.10.2016]
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
    [28.10.2016]
    Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
    [27.10.2016]
    Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
    [25.10.2016]
    Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
    [25.10.2016]
    Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
    [24.10.2016]
    Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
    [23.10.2016]
    Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
    [22.10.2016]
    Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
    [19.10.2016]
    Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
    Наши партнёры
    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz