МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 08.12.2016, 04:04
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [522]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 4
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Уроки 7-8. «ВАЖКЕ МОВЧАННЯ» АРХІТЕКТУРИ ТА ЛИЦАРСЬКИЙ КОДЕКС ЧЕСТІ
27.08.2016, 15:56

Мистецтво. 8 клас.

Уроки 7-8. «ВАЖКЕ МОВЧАННЯ» АРХІТЕКТУРИ ТА ЛИЦАРСЬКИЙ КОДЕКС ЧЕСТІ

Перенесімося подумки на 500-600 років тому, у часи середньовічної Єв­ропи - епоху доблесних лицарів, прекрасних дам та постійних війн між феодалами. Епоху, коли затвердився перший загальноєвропейський стиль - романський, який притаманний насамперед архітектурі.

Архітектура романського стилю відрізнялася оборонним характером - споруди мали масивні стіни, вузькі вікна, високі вежі. Девіз стилю «Мій дім - моя фортеця» рівною мірою визначав архітектурні особливості як світських, так і культових споруд і відповідав способу життя західноєвро­пейського суспільства того часу. Будівлі цього періоду відрізнялися суво­рою простотою, ясністю об’ємів, важкістю, монолітністю, замкнутістю, відсутністю пишних прикрас.

Завдання. У коментарях до уроку схарактеризуйте будівлі романського стилю. Що спільного, а що - відмінного в цих спорудах? Подискутуйте з однокласниками та однокласницями, чому саме такі риси притаманні архітектурі цього стилю.

ВІДЕО. Романський стиль в архітектурі

Ми звикли, що місто - це поселення, велике за площею та кількістю населення. Проте колись давно, у середні віки, кількість міського населення була зовсім невеликою. Міста були обнесені високим муром, і потрапити до них можна було тільки через брами, що пильно охоронялися. Вулиці міст були вузькі, не освітлювалися, тривалий час не мали бруківки. Будин­ки були дво- і триповерхові й розміщувалися досить тісно. Основною озна­кою міста була його головна споруда - кафедральний собор. Романський храм, витягнутий у плані у вигляді латинського хреста, уособлював модель світу й відбивав католицьку ідею «хресного шляху» страждання й споку­тування гріхів. Важливим елементом романської архітектури була колона, її капітель була прикрашена скульптур­ним орнаментом. Стіни романських хра­мів прикрашували фресками та мозаї­ками. На жаль, живопис романського періоду практично не зберігся.

ВІДЕО. Архутектура міст Середньовічної Європи

У тісному синтезі з архітектурою пе­ребувала скульптура: скульптурні зо­браження - рельєфи - розташовувалися, як правило, на порталах (архітектурно оформлених входах).

Якщо храм уособлював фортецю Бога, то замок - цитадель лицаря. Романські кам’яні замки з потужними оборонними стінами були неприступними укріплен­нями. Для забезпечення максимальної оборони замок-фортецю будували на ви­сочині (скелі або пагорбі) чи в закрутах Собор Святого Петра у Вормсі

ВІДЕО. Собор Святого Петра у Вормсі

СЕРЕДНЬОВІЧНІ ЗАМКИ

Середньовічний замок, міцно врісши в землю потужними стінами і впираючись у небо шпилями дозорних башт, він погрожував ворогам рядами бійниць. Ве­лике значення в обороні замку мали фортечні вежі - високі, із шатровими вершинами, спочатку квадратні в плані, а потім - круглі, що сприяло кращому радіусу обстрілу.

Замок був оточений високими кам’яними (зуб­частими) стінами, з вежами та ровом, наповненим водою. Потрапити до нього можна було по навісному мосту. Вхід захищали підйомні металеві ґрати. У центрі замку знаходилася головна башта - дон­жон - будинок-вежа прямокутної або багатогранної форми. На першому поверсі донжона розташовува­лися господарські приміщення, на другому - парад­ні к імнати, на третьому - житлові к імнати власників замку, на четвертому - житло охорони та слуг. Уни­зу зазвичай були підземелля та в’язниця, на даху - сторожовий майданчик.

Інтер’єри замків прикрашали мисливськими тро­феями, зброєю, мечами, щитами, списами, війсь­ковими металевими обладунками, що нагадували скульптури. Замки були не дуже зручними: у них було вогко й холодно, провівали протяги. Перші замки не мали скла у вікнах та не були обладнані водогоном. Приміщення освітлювалися смолоскипа­ми з гілок дерев або пучків очерету.

Одна з найбільш вражаючих рукотворних пам’яток України – Кам’янець-Подільська фортеця. Вона розташована в унікальному місці – на березі річки Смотрич, яка утворює тут гранітний каньйон 50 метрів заввишки. Ці природні фортифікації разом з кам’яними стінами та одинадцятьма мурованими вежами не раз допомагали захисникам фортеці. Тому, незважаючи на численні облоги, твердиня зберіглася до наших днів. Укріплення на Смотричі – свідки історії України, від Стародавньої Русі до незалежної України. Тому фортеця – це не лише гарне видовище, а й цікавий історичний музей.

Аккерма́нська фортеця (Білгород-Дністровська фортеця) — історико-архітектурний пам'ятник XIII-XV ст. н.е. Знаходиться фортеця в м. Білгород-Дністровський Одеської області.

Фортеця будувалася на залишках грецького міста Тіра. Існувало воно до IV століття. Але часті напади завойовників знищили поліс. Спочатку місто зруйнували готи, а потім гуни поклали кінець існуванню Тіри. Після греків на місці Тіри мешкали даки, анти, слов'яни, болгари. Хоча це лише припущення істориків, адже достеменних даних про мешканців, що населяли місто з IV по ХІІІ століття немає. На думку істориків у Х столітті Білгород входив до складу Київської Русі, потім деякий час належав Угорському королівству, а ще пізніше — Галицько-Волинському князівству. У складі останнього місто перебувало до нашестя татаро-монголів.
Достеменно невідомо, коли було закладено Білгород-Дністровську фортецю. Нині її засновниками більшість істориків вважають генуезців, що прийшли у Причорномор'я в ХІІІ столітті. Цікаво, що ця територія входила в той час до складу Золотої Орди. Але хитрі генуезці якимось чином домовились із татаро-монголами. Офіційно Білгород був татарським містом, але правили в ньому генуезці. Фортеця мала контролювати Дністровський лиман. У другій половині XIV століття генуезці втратили свій вплив у Причорномор'ї, оскільки не мали можливості проходу Егейського моря через збільшення військового тиску з боку турків. На думку багатьох істориків на зміну Генуї прийшла Литва. І саме у литовців наприкінці XIV століття Білгород відвоювали молдавани...

ЗАВДАННЯ. У коментарях до уроку схарактеризуйте історико-архітектурну пам’ятку. На дозвіллі поці­кавтеся, які культурно-мистецькі заходи відбуваються на території цієї фортеці

СЕРЕДНЬОВІЧНЕ ЛИЦАРСТВО

Чимало подій давніх легенд і казок відбувається саме в середньовічних замках. Найвідоміші з них - легенди про короля Артура, Робіна Гуда, Тристана та Ізольду, пісня про Роланда, інші твори, з яких ми дізнаємося про життя та подвиги доблесних лицарів.

Лицарем називали воїна на коні з важким озброєнням і спорядженням, який був захисником усіх, хто цього потребував. Риси лицарства виховували з дитинства. По­свячення в лицарі було непростим ритуалом - він складав присягу в храмі, біля вівтаря, даючи обітниці честі й вір­ності, а священик благословляв меч майбутнього лицаря. Лицарський кодекс честі наказував бути хоробрим, шля­хетним, вірним обов’язку, великодушним, благородним. Лицар не міг битися зі слабким супротивником чи літ­ньою людиною.

До серця лицар той мені,

Що, першим кинувшись у бій,

Летить безстрашно на коні,

Запалює загін весь свій Відвагою п’янкою.

Бертран де Борн

Лицарі були озброєні мечем метрової довжини, трикутним щитом, спи­сом і тонким кинджалом. Для захисту від ударів вони одягали кольчугу та пластинчату броню, голову захищав великий металевий шолом. Коль­чугу виготовляли з тисяч залізних кілець, поєднання яких створювало малюнок, що трохи нагадував в’язальний. Поверх білизни лицар одягав кольчужну сорочку, кольчужні штани, рукавиці й кольчужний шолом з коміром.

Майже всі лицарські подвиги та турніри присвячувались Прекрасній Дамі. Ідеалом лицарства був святий Георгій Побідоносець, який врятував її від злого чудовиська. На відміну від важкого й неповороткого лицарського вбрання, одяг Прекрасної Дами підкреслював тендітність жінок. Жіночим костюмам того часу притаманні видовжені лінії сукні, головних уборів, зву­жені та видовжені носи взуття. Кольори верхнього одягу були глибокими, насиченими: пурпуровий, темно-зелений, темно-синій, фіолетовий, вохрис­тий. Одяг виготовляли з грубого сукна у поєднанні з тонкими прозорими тканинами блакитного, рожевого, смарагдового, бузкового кольорів.

Лицарі виходили на бій (під час турніру або війни), закуті в лати та інші обладунки, і їх практично не можна було впізнати. Розпізнавальними зна­ками лицарів були яскраві герби. Кожен герб являв собою «візитівку», своєрідне «обличчя» роду. Знаки на лицарських щитах мали різноманітну форму: смуг, квадратів, ромбів, трикутників. Із часом зображення набули символічного значення. Наприклад, зображення мосту або башти свідчили про те, що засновник роду відзначився під час захоплення відповідно воро­жого мосту чи башти. Дельфін означав заслуги мореплавця, цап уособлював стійкість, швидкість дій, книжка - ученість. Фантастичні дракони та гри­фи свідчили про силу й могутність роду, нагадували про пам’ятні події в історії міста. За бойові заслуги дідів і прадідів на гербах нащадків зображу­вали також орлів, левів, леопардів тощо.

Середньовічні герби «розповідали» не тільки про подвиги, а й про безслав’я, промахи та вади їхніх власників. У такому разі лева, наприклад, зображували без кігтів та висолопленого язика, укорочена нижня частина щита вказувала на вбивство полоненого, зрізаний кут герба свідчив про боягузтво його власника. Так у давнину виховували розуміння лицарської честі. Ніхто самовільно не міг змінити герб без покарання.

ВІДЕО. Воспитание, быт и нравы рыцарства (рус.)

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ (групова діяльність)

Організуйте «костюмерну майстерню». «Жіноче ательє» розробляє колекцію одягу за середньовічними мотивами для Прекрасної Дами, «чоловіче ательє» - моделі одягу для лицаря

ВІДЕОПРЕЗЕНТАЦІЯ. Середньовічна культура Західної Європи

 

 

СЛОВНИК

Герб - символічний знак, що виражає коло ідей політичного та істо­ричного характеру, природні особливості роду тощо.

Стиль - комплекс художніх ознак (спільність образної системи, засо­бів художньої виразності, творчих прийомів), що характеризує твори мистецтва певного історичного періоду, народу або митця.

ЗАВДАННЯ. У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

1. Що нового дізналися про мистецтво романського стилю?

2. Великий скульптор, прекрасний знавець каменю Огюст Роден назвав романську епоху «важким мовчанням». Поясніть, як ви це розумієте.

3. Хто такий лицар? Схарактеризуйте «кодекс лицарської честі»

Робота з додатковими джерелами інформації

  1. За бажанням дослідіть і опишіть у коментарях до уроку:
  • історію одного з українських замків;
  • зниклі міста-фортеці: Тустань, Чуфут-Кале та ін.
  1. Поцікавтеся творами кіномистецтва про епоху лицарства. Дізнайтеся, зйомки яких кінотворів відбувалися на території укра­їнських замків і фортець.

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 2020 | Загрузок: 0 | Комментарии: 7 | Рейтинг: 4.0/2
Всего комментариев: 6
avatar
5
1.Романський стиль вирізнявся масивністю і зовнішньою суворістю споруд, які зберігають оборонні, захисні функції. Найбільша увага приділялася спорудженню храмів-фортець, монастирів-фортець, замків-фортець, що розташовували на підвищених ділянках місцевості. Головним будівельним матеріалом був тесаний камінь.Будівлі цього періоду відрізнялися суво¬рою простотою, ясністю об’ємів, важкістю, монолітністю, замкнутістю, відсутністю пишних прикрас. 

2. ." Важким мовчанням" назвав романську архітектуру великий французький скульптор Огюст Роден ,тому що романська архітектура відзначалася важкими, масивними формами, півциркульними арками, коробковими, хрестовими і купольними склепіннями, стриманими скульптурними прикрасами. 
ХII століття - "золоте" століття романського мистецтва, що поширилося по всій Європі. Але в ньому вже зароджувалися багато художніх вирішень нової, готичної епохи. " Романське мистецтво здається грубим і диким, якщо порівнювати з витонченістю візантійців , але це стиль великого благородства. 

3.Лицарем називали воїна на коні з важким озброєнням і спорядженням, який був захисником усіх, хто цього потребував. Риси лицарства виховували з дитинства. По¬свячення в лицарі було непростим ритуалом - він складав присягу в храмі, біля вівтаря, даючи обітниці честі й вір¬ності, а священик благословляв меч майбутнього лицаря. Лицарський кодекс честі наказував бути хоробрим, шля¬хетним, вірним обов’язку, великодушним, благородним. Лицар не міг битися зі слабким супротивником чи літ¬ньою людиною.Лицарі були озброєні мечем метрової довжини, трикутним щитом, спи¬сом і тонким кинджалом. Для захисту від ударів вони одягали кольчугу та пластинчату броню, голову захищав великий металевий шолом. Коль¬чугу виготовляли з тисяч залізних кілець, поєднання яких створювало малюнок, що трохи нагадував в’язальний. Поверх білизни лицар одягав кольчужну сорочку, кольчужні штани, рукавиці й кольчужний шолом з коміром. 
З лицарством пов’язані найшляхетніші людські якості: мужність, хоробрість, сміливість, честь. А ще відстоювання правди на життєвому шляху.
avatar
0
6
УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

Нагадую учасникам проекту:
Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
встановлення авторства виконавця роботи.

ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
5 листопада
Домашня робота

ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо

avatar
2
Рома́нський стиль - один із найважливіших етапів розвитку середньовічного європейського мистецтва. Найповніше виявив себе в архітектурі. Термін «романський стиль» увів на поч. XIX ст. Арсісс де Комон, який встановив зв’язок архітектури XI—XII ст. із давньоримською.Романський стиль вирізнявся масивністю і зовнішньою суворістю споруд, які зберігають оборонні, захисні функції. Найбільша увага приділялася спорудженню храмів-фортець, монастирів-фортець, замків-фортець, що розташовували на підвищених ділянках місцевості. Головним будівельним матеріалом був тесаний камінь.Будівлі цього періоду відрізнялися суво­рою простотою, ясністю об’ємів, важкістю, монолітністю, замкнутістю, відсутністю пишних прикрас.
Аккерма́нська фортеця (Білгород-Дністровська фортеця) — історико-архітектурний пам'ятник XIII-XV ст. н.е. Знаходиться фортеця в м. Білгород-Дністровський Одеської області.Фортеця будувалася на залишках грецького міста Тіра. Існувало воно до IV століття. Але часті напади завойовників знищили поліс. Спочатку місто зруйнували готи, а потім гуни поклали кінець існуванню Тіри. Після греків на місці Тіри мешкали даки, анти, слов'яни, болгари. Хоча це лише припущення істориків, адже достеменних даних про мешканців, що населяли місто з IV по ХІІІ століття немає. На думку істориків у Х столітті Білгород входив до складу Київської Русі, потім деякий час належав Угорському королівству, а ще пізніше — Галицько-Волинському князівству. У складі останнього місто перебувало до нашестя татаро-монголів.ХII століття - "золоте" століття романського мистецтва, що поширилося по всій Європі. Але в ньому вже зароджувалися багато художніх вирішень нової, готичної епохи. " Романське мистецтво здається грубим і диким, якщо порівнювати з витонченістю візантійців , але це стиль великого благородства"." Важким мовчанням" назвав романську архітектуру великий французький скульптор Огюст Роден ,тому що романська архітектура відзначалася важкими, масивними формами, півциркульними арками, коробковими, хрестовими і купольними склепіннями, стриманими скульптурними прикрасами.
Лицарем називали воїна на коні з важким озброєнням і спорядженням, який був захисником усіх, хто цього потребував. Риси лицарства виховували з дитинства. По­свячення в лицарі було непростим ритуалом - він складав присягу в храмі, біля вівтаря, даючи обітниці честі й вір­ності, а священик благословляв меч майбутнього лицаря. Лицарський кодекс честі наказував бути хоробрим, шля­хетним, вірним обов’язку, великодушним, благородним. Лицар не міг битися зі слабким супротивником чи літ­ньою людиною.Лицарі були озброєні мечем метрової довжини, трикутним щитом, спи­сом і тонким кинджалом. Для захисту від ударів вони одягали кольчугу та пластинчату броню, голову захищав великий металевий шолом. Коль­чугу виготовляли з тисяч залізних кілець, поєднання яких створювало малюнок, що трохи нагадував в’язальний. Поверх білизни лицар одягав кольчужну сорочку, кольчужні штани, рукавиці й кольчужний шолом з коміром.

З лицарством пов’язані найшляхетніші людські якості: мужність, хоробрість, сміливість, честь. А ще відстоювання правди на життєвому шляху.
Крім кодексу поведінки існували ще розмаїті версії переліку лицарських чеснот. Їх дуже легко сплутати з кодексом лицарства, оскільки обидві системи уявлень намагалися досягти однієї мети. Існує також багато сучасних варіацій як Кодексу, так і Чеснот.Вже зазначалося, що за Середніх віків не було такої речі, як загальноприйнятий кодекс лицарства. Багато людей — від звитяжних рицарів до споглядальних філософів — укладали переліки доброчесних якостей, званих лицарськими чеснотами, які, на їхню думку, визначали суть лицарства. Серед цих переліків теж не було двох однакових.
avatar
0
3
УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

Нагадую учасникам проекту:
Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
встановлення авторства виконавця роботи.

ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
5 листопада
Домашня робота

ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо
avatar
1
1. Що нового дізналися про мистецтво романського стилю?
1.Архітектура романського стилю відрізнялася оборонним характером - споруди мали масивні стіни, вузькі вікна, високі вежі. Девіз стилю «Мій дім - моя фортеця» рівною мірою визначав архітектурні особливості як світських, так і культових споруд і відповідав способу життя західноєвро­пейського суспільства того часу. Будівлі цього періоду відрізнялися суво­рою простотою, ясністю об’ємів, важкістю, монолітністю, замкнутістю, відсутністю пишних прикрас.
2. Великий скульптор, прекрасний знавець каменю Огюст Роден назвав романську епоху «важким мовчанням». Поясніть, як ви це розумієте.
2.-
3. Хто такий лицар? Схарактеризуйте «кодекс лицарської честі»
3.Лицарі — професійні воїни — являли собою корпорацію, членів якої об'єднували спосіб життя, морально-етичні цінності, особистісні ідеали.
Лицарський кодекс знайшов відображення в лицарській літературі. Її вершиною вважається світська лірична поезія трубадурів на народній мові, що виникла на півдні Франції (Лангедок). Вони створюють культ Прекрасної Пані, служачи якою лицар повинен слідувати правилам «куртуазії». «Куртуазія», крім військової доблесті, вимагала уміння поводитися в суспільстві, підтримувати розмову, співати. Був розроблений особливий ритуал залицяння за пані. Навіть в любовній ліриці, в описі почуттів лицаря до пані частіше за все використовується характерна станова термінологія: присяга, служіння, дарування, сеньйор, васал. По всій Європі розвивається і жанр лицарського романа. Для його сюжету були обов'язкові ідеальна «лицарська» любов, військові подвиги в ім'я особистої слави, небезпечні пригоди. Романи широко відображали побут і вдачі свого часу. У той же час в них вже видний інтерес до окремої людської особи. Найбільш популярні сюжети — про лицарів «Круглого столу», про легендарного короля бритів Артура, про лицаря Ланселота, про Трістана та Ізольду. Багато в чому завдяки літературі в нашій свідомості досі живе романтичний образ благородного середньовічного лицаря.
avatar
0
4
УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

Нагадую учасникам проекту:
Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
встановлення авторства виконавця роботи.

ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
5 листопада
Домашня робота

ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz