МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Четверг, 08.12.2016, 22:11
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [522]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 11
Гостей: 11
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » методические материалы

Мистецтво. 8 клас. Уроки 9-10. Архітектура, що лине до небес.
28.08.2016, 10:50

Мистецтво. 8 клас.

Уроки 9-10. Архітектура, що лине до небес.

Презентація 1

Презентація 2

Пройшов час, і, долаючи важкість кам’яної товщі, каркас будівель місь­ких соборів почав поступово розростатися вгору, на нечувану в ті часи ви­соту. Масивні стіни стали легшими завдяки величезним вікнам з яскравими вітражами,а інтер’єри та фасади споруд сповнилися витонченої краси та урочистості внаслідок використання декоративних прикрас та великої кількості скульптур. Цей художній стиль мистецтва Середньовіччя, що виявив свої риси переважно в архітектурі та скульптурі міських соборів, отримав назву готичний.

ВІДЕО. Готичний стиль (рос.мова)

Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релі­гійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був враже­ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе­ток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо­го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважа­ють вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога. Храм наче підноситься вгору, долаючи земне тяжіння. У ньому ніби змагаються земна тяжкість і бо­жественний дух. А внутрішній простір собору - із численними архітектурними та скульптурними при­красами, світлом, що ллється крізь скло вітражів, - створює образ небесного світу.

Перші споруди видавалися дещо важкуватими (наприклад, собор Нотр-Дам у Парижі), пізніше будівельні майстри почали створювати високі, стрімкі й легкі конструкції, які ніби поривалися в небо. Стрілчасті вікна ставали дедалі більшими, а проміжки між ними - меншими, нарешті, бокові стіни майже зовсім зникли. Залишився фактично один каркас, що складався з тонких опор, простір між якими займали величезні вікна, які завершувалися стрімкими загострени­ми арками. Каркас підтримували аркбутани, що справля­ли враження примхливого кам’яного мережива.

Масивну стіну в готичному храмі зберіг лише головний фасад. Там, як правило, міститься велике вітражне вікно, що в готичних спорудах Франції має круглу форму й но­сить поетичну назву «троянда», а в німецьких соборах - найчастіше стрілчасту. У французьких готичних будівлях споруджували дві вежі на фасаді, у німецьких - одну чи три.

Оскільки готичні храми майже не мають стін, тради­ційні настінні розписи та мозаїки замінили вітражі, що займають велетенські віконні прорізи храму. Середньовіч­ні вітражі відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба, означало сяйво, що йде від Бога. Роль земного втілення такого бо­жественного світла й відігравали вітражі середньовічних соборів.

 

Довідка

 

Особливість середньовічних вітражів полягає в тому, що при погляді на будівлю зовні вони здаються абсолютно тьмяними й невиразними. їх практично неможливо помітити, оскільки темне скло майже зливається зі стшами. Але варто лише зайти всередину, як відкривається вся краса й духовна сила мистецтва кольорового скління середньовічних храмів: розфарбовані вікна випромінюють особливе, «нематеріальне» світло. Під яскравими сонячними про­менями скло вітражів починає світитися, наповнюючи простір собору майстерно підібраними кольоровими переливами.

Фантазія майстрів скла епохи Середньовіччя привела їхдо чудового відкриття - відтінок свинцевого кріплення, що поєднує шматочки скла, змінює відтінок і самого скла, народжуючи різноманіття і примхливість відтінків світла.

Шартрський собор у Франції (собор Нотр-Дам) - одне з найвидатніших тво­рінь готичної архітектури і християнської культури Середньовіччя.

У плані собор є тринефною базилікою. Із західного боку до будівлі храму при­микають дві вежі, кожна заввишки близько 90 м.

Західний фасад Шартрського собору прикрашають три портали з прекрасними кам’яними барельєфами, створеними ще у XII ст. Кам’яні рельєфи XIII ст. при­крашають північний і південний фасади будівлі. Висота центрального нефа Шартрського собору становить 37 м, висота бічних нефів - 14 м.

Шартрський собор - один з небагатьох храмів Франції, який майже повністю зберіг своє вітражне оздоблення. Це найбільший ансамбль середньовічних вітра­жів, що дійшов до наших днів.

Майстри вітражного мистецтва прикрасили вітражами 125 прямокутних вікон і 50 великих і малих вікон-троянд. Загальна їх площа становить близько 2 тис. кв. м.

Багатюще зовнішнє та внутрішнє оздоблення собору нараховує в цілому близько 10 тис. скульптур. У соборі міститься величезний різьблений дерев’яний вівтар, на якому зображено сорок сюжетів на євангельські теми. Його виготовлен­ня тривало понад два століття. На підлозі собору кольоровими кам’яними плитками викладено своєрідний лабіринт, що вказує паломникам шлях, який вони повинні проповзти на колінах

ВІДЕО. Шартський собор (Нотр-дам де Парі) у Фарнції

Як досягається синтез видів мистецтва у готичному соборі?

Синтез архітектури і скульптури знайшов у готичному соборі яскраве втілення. Фасади та портали храмів були всуціль декоровані скульптурою, яка здалеку нагадувала мереживо. Зазвичай це були зображення святих та королів або сюжетів алегоричного змісту. Провідними темами були теми гріхопадіння і спокути, материнства, мучеництва, жертовної стійкості людини. Скульптура готичних соборів в одухотвореній експресивності по­статей акцентувала саме людські устремління перед абсолютною владою божества. Готичний собор виглядає, як кам’яне мереживо з вигадливим візерунком із різноманітних рослин. Герої скульптурних композицій - це не лише люди і тварини, а також янголи, демони та химерні істоти.

Завдання. У вільний час поцікавтеся скульптурним оздобленням різних готичних споруд. Поміркуйте, як переплелися в них реальність і фантастика.

Особливу роль у готичному соборі відігравала музика. Богослужіння від­бувалося під супровід органа. Неповторне заворожувальне звучання цього музичного інструмента в поєднанні з таємничим мерехтінням вітражів, ви­шуканим скультурним декором та формою склепінь храму, що линуть до небес, сповнювали людину піднесеністю, натхненням, очищували душу і серце.

ЗАВДАННЯ, У коментарях до уроку висловіть свої враження від архітектури в готичному стилі. Поміркуйте над словами Фоми Аквінського, філософа й богослова XIII ст., який вважав красу сумою, поєднанням трьох властивостей: цілісності, пропорційності та сяйва.

ВІДЕО.  Кельнський собор

 

 

СЕРЕДНЬОВІЧНА РУКОПИСНА КНИГА

В епоху Середньовіччя яскраво розквітло мистецтво рукописної книги, що була унікальним витвором і вважалася предметом розкоші. Рукописні книги створювали при монастирях, багато прикрашали ілюстраціями та іншими декоративними елементами.

Писали книгу каліграфи, а інші фахівці: мініатори, рубрикатори, ілюмі­натори - оздоблювали її. Мініатор-художник малював кольорові ілюстра­ції - мініатюри, ініціали; рубрикатор розфарбовував червоним заголовки та окремі рядки - «рубрики». Іноді ініціал або мініатюру ілюмінували сусаль­ним золотом.

ВІДЕО (рос. мова) Удивительные книги Средневековья 6 примеров нестандартных старинных экземпляров

ВІДЕО. (рос.мова) Оформление книги в эпоху Средневековья

Использованы фрагменты и миниатюры следующих рукописных книг и манускриптов: Великолепный часослов герцога Беррийского (XV в.), Келлская книга (конец VI начало IX вв.), Турино-Миланский часослов (конец XIV XV вв.), Большие французские хроники (XIII XV вв.), Евангелие из Линдисфарна (VII IX вв.), Часослов Этьена Шевалье (XV в.) и др.

музыкальное сопровождение: Salve Sanctus Parens в исполнении бенедиктинских монахов

Схарактеризуйте художнє оформлення середньовічної книги.

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

1. Передивіться відео майстер-класу та створіть буквицю в готичному стилі.

ФАКТ

У наш час поняття «готичний стиль» має й інше значення. Так називають молодіж­ну субкультуру - узагальнене поняття, яким сьогодні позначають стиль життя, світовідчуття й життєву філософію, цілий комплекс напрямків мистецтва (музика, література, кіно, фото, архітектура тощо). Представників цієї субкультури - готів - легко впізнати за особливим стилем в одязі з переважанням чорного кольору, специфічною атрибутикою і своєрідним макіяжем.

СЛОВНИК

Аркбутан (в архітектурі) - напіварка, що одним боком спирається на колону, а другим підтримує каркас.

Вітраж (франц. vitrage, від лат. vitmm - скло) - орнаментальна або сюжетна декоративна композиція зі скла та інших матеріалів, що пропускають світло.

ЗАВДАННЯ.

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання:

  1. У чому відмінність романської і готичної архітектур?
  2. Визначте основні характеристики споруди в готичному стилі.
  3. Доведіть, що готичний собор сприяв долученню християн до віри.

Робота з додатковими джерелами інформації

1. Здійсніть віртуальну екскурсію до собору Паризької Богоматері, Шартрського або інших соборів, створених у готичному стилі. Як утілено синтез мистецтв у храмі? У чому магія світла в соборі? Яку атмосферу створюють вітражні вікна?

ВИДЕОЭКСКУРСИЯ СОБОР ПАРИЖСКОЙ БОГОМАТЕРИ

1 часть

Часть 2

2. Проведіть дослідження «Створення книги: історія розвитку». По­міркуйте, які здобутки майстрів середньовічної книги застосовують і  в сучасних книжках.

3. Поцікавтеся можливостями виготовлення вітражів у домашніх умовах. Запропонуйте варіанти оздоблення цими творами приміщень (однієї з кім­нат удома, класної кімнати, актової чи спортивної зали тощо).

  1. У вільний час ознайомтеся зі всесвітньо відомим мюзиклом «Собор Па­ризької Богоматері» (композитор Риккардо Коччанте). Проведіть з одно­класниками та однокласницями його обговорення.

Нотр-Дам де Парі (фр. Notre Dame de Paris) — відомий французько-канадський мюзикл, створений за мотивами однойменного роману Віктора Гюго. Композитор — Ріккардо Коччанте. Автор лібрето — Люк Пламондон. Дебют мюзиклу відбувся 16 вересня 1998 року у Парижі на сцені Palais des congrès de Paris[1]. Цього ж року стартувала скорочена американська версія мюзиклу в Лас-Вегасі і англійська версія в Лондоні. В англійському варіанті майже всі ролі виконували ті самі артисти, що і в оригіналі. Мюзикл потрапив у Книгу Рекордів Гіннеса, як найуспішніший за перший рік роботи. Пісні «Belle» і «Le temps des cathedrales» стали світовими хітами.

В оригінальній версії мюзикл гастролював по Бельгії, Франції, Канаді і Швеції. У французькому театрі «Могадор» в 2000 дебютував той же мюзикл, але з деякими змінами. Цих змін дотримувались італійська, російська, іспанська і інші версії мюзиклу.

Робота над мюзиклом почалася в 1993 році, коли Пламондон склав зразкове лібретто на 30 пісень і показав його Коччанте, з яким раніше вже працював і написав раніше в пісню «L'Amour existe біс» для Селін Діон. У композитора вже було напоготові декілька мелодій, які він і запропонував для мюзиклу. Згодом вони стали хітами «Belle», «Danse mon Esmeralda» та «Le Temps де cathédrales». Найвідоміша пісня мюзиклу — «Belle» — була написана першою.

За 8 місяців до прем'єри був випущений концепт-альбом — диск із студійними записами 16 головних пісень постановки. Всі пісні були виконані артистами мюзиклу, за винятком партій Есмеральди: у студії їх співала Noa, а в мюзиклі — Елен Сегара. На постановку були запрошені зірки канадської естради — Даніель Лавуа, Брюно Пельтьє, Люк Мервіль, але головну роль Квазімодо віддали маловідомому П'єру Гарану, хоча спочатку композитор писав партії Квазімодо для себе. Ця роль і прославила П'єра, який взяв собі псевдонім Гару.

Прем'єра російської версії мюзиклу відбулася в Москві 21 травня 2002 року. Продюсерами постановки виступили Катерина Гечмен-Вальдек, Олександр Вайнштейн і Володимир Тартаковський. Автор тексту російської версії — поет, бард, драматург і сценарист Юлій Кім. У 2008 році відбулася прем'єра корейської версії мюзиклу. У 2010 році відбулася прем'єра бельгійської версії мюзиклу.

У початковій пісні мюзиклу — «Le temps des cathedrales», вказується, що події, описані в мюзиклі, відбуваються у 1482 році. Але у пісні «Florence» герої твору (Гренгуар і Фролло) обговорюють події, які сталися набагато пізніше вищевказаного року. Зокрема, Фролло згадує Біблію Мартіна Лютера, хоча відомо, що Лютер народився у 1483 році.

Notre Dame de Paris  - Belle/ Нотр дам де пари

 

 

Категория: методические материалы | Добавил: wolkan
Просмотров: 1558 | Загрузок: 0 | Комментарии: 11 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 11
avatar
11
Сердюк Артём. Кондратовская СШ I-III ст.   
              
10 ноября   
Домашняя работа

1.
  • У чому відмінність романської і готичної архітектур?
    1.Головна відмінність між описуваними стилями полягало в тому, що романський характеризувався особливою масивністю споруд, а готичні конструкції набули більш досконалий, полегшений в ряді споруд каркасний характер. 
    Романська архітектура склалася в результаті суміщення споконвічних місцевих і візантійських форм. 
    Романський стиль абсолютно відкинув пропорційні канони і форми античної архітектури, властивий їй арсенал орнаментально-декоративних засобів. 
    До кінця XII ст. на зміну романському мистецтву приходить готика.
    Епоха готики (кінець XII - XV ст.) - Це період, коли в середньовічній культурі все більшу роль починає грати міська культура. У всіх сферах життя середньовічного суспільства зростає значення світського, раціонального початку. Церква поступово втрачає домінуючі позиції в духовній сфері. У міру розвитку міської культури, з одного боку, почали слабшати церковні обмеження в галузі мистецтва, а з іншого - прагнучи максимально використовуватиідеологічну і емоційну силу мистецтва у своїх цілях, церква остаточно виробляє своє ставлення до мистецтва, що знайшло вияв у трактатах філософів цього часу. Характерні риси готичної скульптури можуть бути зведені до наступного: інтерес до явищ реального світу, постаті, які уособлюють догмати і вірування католицької церкви, стають більш реалістичними; посилюється роль світських сюжетів; з'являється і починає грати чільну роль кругла пластика (хоча рельєф не зникає). Готичне мистецтво з його інтересом до явищ реального світу, посиленням ролі світських сюжетів, прагненням до життєвої виразності, конкретності скульптурних образів підготувало розквіт мистецтва Ренесансу. 

    2.
  • Визначте основні характеристики споруди в готичному стилі.
    2.Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релігійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був вражений грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуеток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишнього - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважають вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога. 

    3.
  • Доведіть, що готичний собор сприяв долученню християн до віри.
    3.Храм наче підноситься вгору, долаючи земне тяжіння. У ньому ніби змагаються земна тяжкість і божественний дух. А внутрішній простір собору - із численними архітектурними та скульптурними прикрасами, світлом, що ллється крізь скло вітражів, - створює образ небесного світу. Середньовічні вітражі відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба, означало сяйво, що йде від Бога. Роль земного втілення такого божественного світла й відігравали вітражі середньовічних соборів.
  • avatar
    8
    Пічняков Назар Кіндратівська школа
    7 листопада
    Домашня      робота
    1 У чому відмінність романської і готичної архітектур?
    романським і
    готичним. Останній став фактично продовженням і вищою стадією розвитку
    романського стилю.З розпадом Римської імперії на дві держави - Візантію і Рим -
    розділилася і їх культурне життя. Уже в Х столітті храми Західної Європи були
    настільки самобутні і оригінальні, що пізніше цей період назвали окремою -
    романською епохою в історії західноєвропейської архітектури.За час IX-XII століть у Європі змінилися дваосновних архітектурних стилю - романський і готичний.
    Перший стиль отримав свою назву від того, що віннаслідував древньо-римську архітектуру. В дійсності романський архітектурний
    стиль був набагато грубішим і недосконалішим, ніж античний римський. Товсті
    стіни, порівняно невисокий купол, товсті і присадкуваті колони, вузькі і
    невеликі вікна романських соборів явно відображають і слабку ще в цей період
    (IX-XI ст.) будівельну техніку і саму політичну обстановку постійних феодальних
    війн, коли ті ж церкви легко перетворювалися на фортеці, де відсиджувалося від
    набігів лицарів місцеве населення.
    2 Визначте основні характеристики споруди в готичному стилі.
    .Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релі¬гійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був враже¬ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе¬ток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо¬го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважа¬ють вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога.
    Доведіть, що готичний собор сприяв долученню християн до віри. .Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релі­гійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був враже­ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе­ток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо­го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму.
    Ответ:
    УЧИТЕЛЬ: Responsum accepit. Perge ad Next Lesson!


    ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА! ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
    avatar
    7
    Фартушенко Валерія, Кіндратівська СШ
    7 листопада
    Домашня робота

  • У чому відмінність романської і готичної архітектур?Архітектурараннього Середньовіччя в Європі представлена двома стилями: романським і
    готичним. Останній став фактично продовженням і вищою стадією розвитку
    романського стилю.З розпадом Римської імперії на дві держави - Візантію і Рим -
    розділилася і їх культурне життя. Уже в Х столітті храми Західної Європи були
    настільки самобутні і оригінальні, що пізніше цей період назвали окремою -
    романською епохою в історії західноєвропейської архітектури.За час IX-XII століть у Європі змінилися дваосновних архітектурних стилю - романський і готичний.
    Перший стиль отримав свою назву від того, що віннаслідував древньо-римську архітектуру. В дійсності романський архітектурний
    стиль був набагато грубішим і недосконалішим, ніж античний римський. Товсті
    стіни, порівняно невисокий купол, товсті і присадкуваті колони, вузькі і
    невеликі вікна романських соборів явно відображають і слабку ще в цей період
    (IX-XI ст.) будівельну техніку і саму політичну обстановку постійних феодальних
    війн, коли ті ж церкви легко перетворювалися на фортеці, де відсиджувалося від
    набігів лицарів місцеве населення.
    Романський і готичний напрямки архітектуриформувалися в однакових умовах і мають безліч загальних характерних рис. Однак
    існують відмінності, що дозволяють вважати готику і романський стиль окремими
    напрямками. Основна відмінність їх у тому, що романському стилю властиві
    масивність, важкість споруд, тоді як готичні конструкції мають полегшений
    характер.2.Визначтеосновні характеристики споруди в готичному стилі.  Масивні стіни сталилегшими завдяки величезним вікнам з яскравими вітражами,а інтер’єри та фасади
    споруд сповнилися витонченої краси та урочистості внаслідок використання
    декоративних прикрас та великої кількості скульптур. Цей художній стиль
    мистецтва Середньовіччя, що виявив свої риси переважно в архітектурі та
    скульптурі міських соборів, отримав назву готичний.Характерні риси готичної скульптури можуть бути зведені донаступного: інтерес до явищ реального світу, постаті, які уособлюють догмати і
    вірування католицької церкви, стають більш реалістичними; посилюється роль
    світських сюжетів; з'являється і починає грати чільну роль кругла пластика
    (хоча рельєф не зникає). Готичне мистецтво з його інтересом до явищ реального світу,посиленням ролі світських сюжетів, прагненням до життєвої виразності,
    конкретності скульптурних образів підготувало розквіт мистецтва
    Ренесансу.

    3.  Доведіть, що готичний собор сприяв долученню християн довіри. Художні зміни були пов’язані, насамперед, зісвітоглядом середньовічної людини, глибоко релі­гійної, для якої храм був
    місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство
    просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці
    легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив
    усередину собору, він був враже­ний грандіозним злетом могутніх склепінь,
    красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе­ток. Піднесене
    струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й
    піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо­го - поєднання з Богом
    відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважа­ють
    вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до
    неба, до Бога.
  • avatar
    0
    9
    УЧИТЕЛЬ: Responsum accepit. Perge ad Next Lesson!


    ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА! ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
    avatar
    6
    Лисенко Дмитро, Кіндратівська СШ
    Сьоме листопада
    Домашня робота

  • У чому відмінність романської і готичної архітектур? Масивні стіни стали легшими завдяки величезним вікнам з яскравими вітражами,а інтер’єри та фасади споруд сповнилися витонченої краси та урочистості внаслідок використання декоративних прикрас та великої кількості скульптур. Цей художній стиль мистецтва Середньовіччя, що виявив свої риси переважно в архітектурі та скульптурі міських соборів, отримав назву готичний.Романський стильабсолютно відкинув пропорційні канони і форми античної архітектури, властивий
    їй арсенал орнаментально-декоративних засобів.Головна відмінність між романською і готичною архітектурою полягала в тому, що романська характеризувалася особливою
    масивністю споруд, а готичні конструкції набули більш досконалий, полегшений в
    ряді споруд каркасний характер.

  • Визначте основні характеристики споруди в готичному стилі.Готичний собор виглядає, як кам’яне мереживо з вигадливим візерунком із різноманітних рослин. Герої скульптурних композицій - це не лише люди і тварини, а також янголи, демони та химерні істоти.Перші споруди видавалися дещо важкуватими (наприклад, собор Нотр-Дам у Парижі), пізніше будівельні майстри почали створювати високі, стрімкі й легкі конструкції, які ніби поривалися в небо. Стрілчасті вікна ставали дедалі більшими, а проміжки між ними - меншими, нарешті, бокові стіни майже зовсім зникли. Залишився фактично один каркас, що складався з тонких опор, простір між якими займали величезні вікна, які завершувалися стрімкими загострени­ми арками. Каркас підтримували аркбутани, що справля­ли враження примхливого кам’яного мережива.Масивну стіну в готичному храмі зберіг лише головний фасад. Там, як правило, міститься велике вітражне вікно, що в готичних спорудах Франції має круглу форму й но­сить поетичну назву «троянда», а в німецьких соборах - найчастіше стрілчасту. У французьких готичних будівлях споруджували дві вежі на фасаді, у німецьких - одну чи три.Оскільки готичні храми майже не мають стін, тради­ційні настінні розписи та мозаїки замінили вітражі, що займають велетенські віконні прорізи храму. Середньовіч­ні вітражі відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба, означало сяйво, що йде від Бога. Роль земного втілення такого бо­жественного світла й відігравали вітражі середньовічних соборів.
  • Доведіть, що готичний собор сприяв долученню християн до віри.Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релі­гійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був враже­ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе­ток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо­го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважа­ють вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога. Храм наче підноситься вгору, долаючи земне тяжіння. У ньому ніби змагаються земна тяжкість і бо­жественний дух. А внутрішній простір собору - із численними архітектурними та скульптурними при­красами, світлом, що ллється крізь скло вітражів, - створює образ небесного світу.
  • avatar
    0
    10
    УЧИТЕЛЬ: Responsum accepit. Perge ad Next Lesson!


    ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА! ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!
    avatar
    5
    Кульбачкка Олена,Кіндратівська школа
    6 листопада
    Домашня             робота

    1. У чому відмінність романської і готичної архітектур?
    Відповідь:Масивні стіни стали легшими завдяки величезним вікнам з яскравими вітражами,а інтер’єри та фасади споруд сповнилися витонченої краси та урочистості внаслідок використання декоративних прикрас та великої кількості скульптур. Цей художній стиль мистецтва Середньовіччя, що виявив свої риси переважно в архітектурі та скульптурі міських соборів, отримав назву готичний.
    Головна відмінність між описуваними стилями полягало в тому, що романський характеризувався особливою масивністю споруд, а готичні конструкції набули більш досконалий, полегшений в ряді споруд каркасний характер.
    Романський стиль абсолютно відкинув пропорційні канони і форми античної архітектури, властивий їй арсенал орнаментально-декоративних засобів.Головна відмінність між описуваними стилямиполягало в тому,що романський характеризувався особливою масивністю споруд,а готичні конструкції набули більш досконалий, полегшений в ряді споруд каркасний
    характер.Романська архітектура склалася врезультаті суміщення споконвічних місцевих і візантійських форм.
    2. Визначте основні характеристики споруди в готичному стилі.
    Відповідь:Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релі¬гійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був враже¬ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе¬ток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо¬го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважа¬ють вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога.
    3.Храм наче підноситься вгору, долаючи земне тяжіння. Середньовіч¬ні вітражі відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба, означало сяйво, що йде від Бога..

    3.Доведіть, що готичний собор сприяв долученню християн до віри.Відповідь: Оскільки готичні храми майже не мають стін, тради¬ційні настінні розписи та мозаїки замінили вітражі, що займають велетенські віконні прорізи храму. Середньовіч¬ні вітражі відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба, означало сяйво, що йде від Бога. Роль земного втілення такого бо-жественного світла й відігравали вітражі середньовічних соборів.
    Ответ:
    УЧИТЕЛЬ: Відповіді зараховані з оцінкою "ВІДМІННО"

    Дякую за виконану роботу!
    Переходьте до наступного уроку!




    ЗАПРОШУЄМО ВСІХ ДО НАВЧАННЯ НА НАШОМУ САЙТІ!
    avatar
    3
    1. Масивні стіни стали легшими завдяки величезним вікнам з яскравими вітражами,а інтер’єри та фасади споруд сповнилися витонченої краси та урочистості внаслідок використання декоративних прикрас та великої кількості скульптур. Цей художній стиль мистецтва Середньовіччя, що виявив свої риси переважно в архітектурі та скульптурі міських соборів, отримав назву готичний. 
    Головна відмінність між описуваними стилями полягало в тому, що романський характеризувався особливою масивністю споруд, а готичні конструкції набули більш досконалий, полегшений в ряді споруд каркасний характер. 
    Романський стиль абсолютно відкинув пропорційні канони і форми античної архітектури, властивий їй арсенал орнаментально-декоративних засобів. 
    До кінця XII ст. на зміну романському мистецтву приходить готика.. Характерні риси готичної скульптури можуть бути зведені до наступного: інтерес до явищ реального світу, постаті, які уособлюють догмати і вірування католицької церкви, стають більш реалістичними; посилюється роль світських сюжетів; з'являється і починає грати чільну роль кругла пластика (хоча рельєф не зникає). Готичне мистецтво з його інтересом до явищ реального світу, посиленням ролі світських сюжетів, прагненням до життєвої виразності, конкретності скульптурних образів підготувало розквіт мистецтва Ренесансу. 
    2.Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом середньовічної людини, глибоко релі¬гійної, для якої храм був місцем єднання з Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я, ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він був враже¬ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів і намиста з рельєфів та статуе¬ток. Піднесене струнке звучання музики літургії захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель довіри до Всевишньо¬го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму. Саме тому в конструкції соборів переважа¬ють вертикальні лінії, що відповідає ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога. 
    3.Храм наче підноситься вгору, долаючи земне тяжіння. Середньовіч¬ні вітражі відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба, означало сяйво, що йде від Бога..
    avatar
    0
    4
    УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

    Нагадую учасникам проекту "ЕЛЕКТРОННИЙ ЗОШИТ":
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
    необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
    вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
    встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо

    avatar
    1
    1.Головна відмінність між описуваними стилямиполягало в тому, що романський характеризувався особливою масивністю споруд, а
    готичні конструкції набули більш досконалий, полегшений в ряді споруд каркасний
    характер. 
    Романська архітектура склалася врезультаті суміщення споконвічних місцевих і візантійських форм. 
    Романський стиль абсолютно відкинув пропорційні канони і форми античної
    архітектури, властивий їй арсенал орнаментально-декоративних засобів. 
    До кінця XII ст. на зміну романському мистецтву приходить готика.
    Епоха готики (кінець XII - XV ст.) - Це період, коли в середньовічній культурі все більшу роль починає гратиміська культура. У всіх сферах життя середньовічного суспільствазростає значення світського, раціонального початку. Церква поступово втрачає
    домінуючі позиції в духовній сфері. У міру розвитку міської культури, з одного
    боку, почали слабшати церковні обмеження в галузі мистецтва, а з іншого -
    прагнучи максимально використовуватиідеологічну і емоційну силу мистецтва у своїх цілях,церква остаточно виробляє своє ставлення до мистецтва, що знайшло вияв у
    трактатах філософів цього часу. Характерні риси готичної скульптури можуть бути зведенідо наступного: інтерес до явищ реального світу, постаті, які уособлюють догмати
    і вірування католицької церкви, стають більш реалістичними; посилюється роль
    світських сюжетів; з'являється і починає грати чільну роль кругла пластика
    (хоча рельєф незникає). Готичне мистецтво з його інтересом до явищ реального світу,посиленням ролі світських сюжетів, прагненням до життєвої виразності,
    конкретності скульптурних образів підготувало розквіт мистецтва Ренесансу.
     
    2.Художні зміни були пов’язані, насамперед, зі світоглядом
    середньовічної людини, глибоко релі­гійної, для якої храм був місцем єднання з
    Богом. Цьому сприяла художня сила, краса й багатство просторових форм і ритмів
    готичної архітектури. Стрункі, загострені дзвіниці легко ринули в захмар’я,
    ніби прокладаючи дорогу до Бога. Коли віруючий заходив усередину собору, він
    був враже­ний грандіозним злетом могутніх склепінь, красою кольорових вітражів
    і намиста з рельєфів та статуе­ток. Піднесене струнке звучання музики літургії
    захоплювало його уяву, стверджувало й піднімало на вищий емоційний щабель
    довіри до Всевишньо­го - поєднання з Богом відбувалося ніби у височині храму.
    Саме тому в конструкції соборів переважа­ють вертикальні лінії, що відповідає
    ідеї Вознесіння як прагнення людської душі до неба, до Бога. 
    3.Храм наче підноситься вгору, долаючи земне тяжіння. У ньому ніби змагаються
    земна тяжкість і бо­жественний дух. А внутрішній простір собору - із численними
    архітектурними та скульптурними при­красами, світлом, що ллється крізь скло
    вітражів, - створює образ небесного світу. Середньовіч­ні вітражі
    відігравали особливу роль у релігійних обрядах, символізуючи божественну
    милість і творіння. Згідно з уявленнями того часу, світло, що ллється з неба,
    означало сяйво, що йде від Бога. Роль земного втілення такого бо­жественного
    світла й відігравали вітражі середньовічних соборів.
    avatar
    0
    2
    УЧИТЕЛЬ:  ВІДПОВІДЬ ЗАРАХОВАНА, ПЕРЕХОДЬТЕ ДО НАСТУПНОГО УРОКУ!

    Нагадую учасникам проекту:
    Якщо ви бажаєте отримати оцінку за виконану роботу, в коментарі
    необхідно вказувати свої РЕАЛЬНІ дані (прізвище, ім'я, школа) аби
    вчитель не проводив на просторах Інтернету слідчі експерименти щодо
    встановлення авторства виконавця роботи.

    ПОЧАТОК ВАШОЇ РОБОТИ В КОМЕНТАРЯХ, ЯКЩО ВИ БАЖАЄТЕ ОТРИМАТИ ОЦІНКУ,  ПОВИНЕН МАТИ НАСТУПНИЙ ВИГЛЯД (наприклад):

    Іваненко Дарина, Великолуцький ліцей
    5 листопада
    Домашня робота

    ДАЛІ - текст виконаної роботи, зображення, відео, посилання на Інтернет-ресурси, тощо
    avatar
    Форма входа
    Поиск
    Новое на сайте
    [05.12.2016]
    Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
    [02.12.2016]
    13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
    [25.11.2016]
    ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
    [25.11.2016]
    12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
    [25.11.2016]
    5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
    [20.11.2016]
    Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
    [19.11.2016]
    План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
    [17.11.2016]
    Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
    [17.11.2016]
    11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
    [13.11.2016]
    Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
    [13.11.2016]
    Експертиза підручника (0)
    [12.11.2016]
    ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
    [11.11.2016]
    Дружковка не готова к повышению минималки (0)
    [11.11.2016]
    ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
    [11.11.2016]
    Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
    [11.11.2016]
    А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
    [11.11.2016]
    Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
    [11.11.2016]
    Почему города и села не хотят объединяться (0)
    [11.11.2016]
    Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
    [10.11.2016]
    10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
    [10.11.2016]
    Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
    [09.11.2016]
    І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
    [09.11.2016]
    Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
    [09.11.2016]
    Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
    [04.11.2016]
    9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
    [31.10.2016]
    ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
    [31.10.2016]
    До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
    [29.10.2016]
    Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
    [29.10.2016]
    Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
    [29.10.2016]
    8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
    [28.10.2016]
    Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
    [28.10.2016]
    МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
    [28.10.2016]
    Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
    [27.10.2016]
    Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
    [25.10.2016]
    Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
    [25.10.2016]
    Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
    [24.10.2016]
    Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
    [23.10.2016]
    Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
    [22.10.2016]
    Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
    [19.10.2016]
    Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
    Наши партнёры
    Облако тегов
    Профсоюз

    Санаторно-курортное лечение


    ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

    Печать страницы
    Нашему сайту
    Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz