МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 03.12.2016, 11:32
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [26]
сценарии [9]
сценарии
экология и краеведение [16]
материалы по экологическому воспитанию и краеведческой работе
методические материалы [518]
методические материалы
олимпиады [9]
материалы Всеукраинской интернет-олимпиады
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 1
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » Файлы » Мои файлы

Опису досвіду роботи учасника конкурсу "Вчитель року -2017" у номінації "Музичне мистецтво"
22.10.2016, 10:02

МОБІЛЬНЕ НАВЧАННЯ  З ПРЕДМЕТУ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У ВІДКРИТОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ НА ПЛАТФОРМІ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ПЕДАГОГА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОЇ СЕРЕДОВИЩА ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ З ПОГЛИБЛЕНИМ ВИВЧЕННЯМ ІНФОРМАТИКИ ТА ПРОГРАМУВАННЯ

Опису досвіду роботи Кущенка Едуарда Борисовича, вчителя-методиста музичного мистецтва Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування, спеціаліста вищої категорії

Актуальність теми. У XXI ст. людство зіткнулося з ростом обміну знаннями, потребою в реалізації можливостей інформаційних і комунікаційних технологій для отримання освіти. На основі дистанційних освітніх технологій стало можливим здійснювати пошук необхідної навчальної інформації з мережі Інтернет, незалежно від місця розташування. Вітчизняні дослідники констатують необхідність формування нової школи, що відповідає сучасному рівню науково-технологічного та соціального розвитку. Інформаційне суспільство в XXI ст. зацікавлене в наданні вибору режимів навчальної діяльності для того, хто навчається на основі междисціплінарного підходу. Виникла потреба в новій формі організації навчального процесу - інформатизації освіти, в рамках якої затребувані теоретичне і методичне обгрунтування, розробка моделей, форм, принципів, методів і засобів навчаняя (в тому числі з предметів художньо-естетичного циклу) на основі застосування освітніх ресурсів нового покоління.
У XXI столітті зароджується мобільне навчання як новий напрямок, частина відкритого дистанційної освіти; таке навчання використовує в якості засобів навчання мобільні бездротові пристрої, темпи поширення яких інтенсивно ростуть. Реалізація технології високошвидкісного бездротового доступу WiMAX розширює можливості навчання в будь-який час і в будь-якому місці. Поява нових технічних засобів типу "шосте чуття" на основі жестикуляційного інтерфейсу розширює можливості і якість освіти, зникають межі між очним і електронним навчанням. Проекти комп'ютерів для дітей (типу Intel Classmate), інші проекти з випуску мобільних пристроїв стають поштовхом розвитку інтересу до мобільного навчання.

Провідна ідея нашої роботи виходить з парадигми мобільного навчання, відповідно якої під впливом інформаційно-телекомунікаційних технологій навчання з предмету музичного мистецтва стає більш мобільним і доступним.

Незважаючи на існуючі теоретичні та практичні передумови становлення системи мобільного навчання у відкритій дистанційній освіті, багато проблем у вітчизняній педагогічній теорії з питання мобільного навчання залишаються недостатньо розробленими, внаслідок чого в нашій роботі ми поставили завдання розробити сучасне розуміння сутнісних, структурово-функціональних характеристик мобільного навчання на основі междисціплінарного підходу (музика і ІКТ); визначити поняття "мобільний підручник"; виявити провідні тенденції, закономірності, принципи і методи мобільного навчання; розробити педагогічні основи системи мобільного навчання у відкритому дистанційному навчанні на платформі персонального сайту педагога http://vospitatel.ucoz.ua/ ; обґрунтувати організаційно-педагогічне забезпечення реалізації ефективного мобільного навчання. Проведений нами аналіз публікацій з визначеного питання показує, що відсутнє комплексне дослідження процесу становлення системи мобільного навчання у відкритій дистанційній освіті. Для дослідження процесу мобільного навчання з предмету музичне мистецтво необхідно моделювання діяльності та підтримки вчителя, а також навчальної діяльності учнів в процесі мобільного навчання.

Проведений нами аналіз публікацій з проблематики мобільного навчання виявив в цій сфері ряд протиріч між:

- Практикою нововведень на основі інформаційно-телекомунікаційних технологій нового покоління і потребою в новому концептуальному знанні про інноваційні процесі мобільного навчання особливо в сфері художньо-естетичної освіти і музичного виховання зокрема;

- Попитом в забезпеченні умов становлення процесу мобільного навчання і недостатністю досліджень проблем мобільного спілкування, бездротового доступу до цифрових освітніх ресурсів в загальноосвітній школі;

- Розширенням потреб учнів у здобутті освіти поза залежності від його місця розташування і часу і недостатньою розробленість теоретичних обґрунтувань педагогічних інновацій, що задовольняють ці потреби;

- Зростаючою потребою в реалізації процесу мобільного навчання у відкритому дистанційному навчанні і недостатньою теоретичною обгрунтованістю моделі процесу мобільного навчання;
- Можливостями сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і недостатньою розробленою прикладних аспектів інформатизації освіти з використанням мобільних пристроїв;

- Досвідом організаційно-педагогічного забезпечення мобільного навчання та відсутністю його цілісного наукового осмислення і опису.

Дані протиріччя свідчать про те, що педагогічна наука в значній мірі виявилася неготовою до наукового осмислення зароджується практики освіти на основі застосування мобільних пристроїв особливо в області художньо-естетичної освіти і музичного мистецтва зокрема.
У зв'язку з цим наукова проблема нашої роботи була сформульована таким чином: розробити основи становлення системи мобільного навчання у відкритому дистанційному навчанні з предмету музичне мистецтво в умовах інноваційного середовища профільної школи з поглибленим вивченням інформатики та програмування.

Мета роботи  полягала в  апробації процесу мобільного навчання з предмету музичне мистецтво у відкритому дистанційній освіті як цілісної системи.

Об'єктом роботи стала система мобільного навчання у відкритому інформаційному просторі.

Предмет роботи - процес мобільного навчання.

Гіпотеза: становлення системи мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу в відкритому інформаційному просторі буде ефективним, якщо:

- Розробити концепцію мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу в відкритому інформаційному просторі, що містить взаємопов'язані і взаємодіють один з одним елементи (мета, зміст, принципи, форми, засоби, методи, результати), оптимально поєднує вимоги освітніх програм з художньо-естетичного освіти, відповідає вимогам здоров’язберігаючих технологій та інформаційної безпеки, що враховує традиції розвитку освіти в Україні та зарубіжний досвід; в рамках концепції позначені етапи становлення системи мобільного навчання, для якої виявлено провідні тенденції і закономірності; встановлено придбання нових ознак, форм в ході розвитку процесу мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу в відкритому дистанційному навчанні;

- Виявлена ​​сукупність умов становлення процесу мобільного навчання з предметів музичне мистецтво, мистецтво, художня культура в системі відкритого інформаційного простору;

- Досліджені сутнісні і структурно-функціональні характеристики мобільного навчання, яке розглядається як новий напрямок, складова частина відкритої дистанційної освіти на основі застосування освітніх ресурсів нового покоління і засобів мобільного навчання;

- Розроблені технологічні основи мобільного навчання, орієнтовані на використання мобільних засобів учнями і вчителем;

- Методично обгрунтовано і описано організаційно-педагогічне забезпечення реалізації процесу мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу.

Методологічну і науково-педагогічну основу нашої роботи склали концептуальні ідеї сучасної науки: філософії, соціології, управління освітою в умовах інформатизації; гуманізації освіти; загальної теорії систем, системного аналізу; теорії діяльності; теоретичні основи відкритого дистанційної освіти, інформатики.

Основними методами були: теоретичні методи - аналіз і вивчення нормативно-правових документів, теоретичний аналіз і синтез, аналіз стану електронного навчання в світі і Україні, моделювання, проектування, методи логічного висновку; загальнонаукові методи - моделювання, аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, класифікація; емпіричні методи - спостереження, опитувальні методи, педагогічна діагностика, методи статистичної обробки та якісного аналізу результатів експериментальної роботи.

Етапи роботи. Робота зі створення проекту мобільного навчання з предметів музичне мистецтво, мистецтво, художня культура проводилася в період з 2012 р по 2016 року і включала чотири етапи.

Перший етап (2012-2013) - пошуково-теоретичний, здійснювалося вивчення та аналіз філософської, педагогічної та психологічної літератури з проблеми дослідження, виявлявся рівень її розробленості, визначалися параметри дослідження, його об'єкт і предмет, методологія і понятійний апарат.

Другий етап (2013-2014) - теоретичне осмислення проблеми, побудова гіпотез, проектування освітнього процесу з предметів музичне мистецтво, художня культура, мистецтво в контексті інформатизаціі, розробка е-контенту у вигляді компьютерізованих уроків, он-лайн тестів, освоєння мережевих технологій, визначення організаційних шляхів, методів і засобів реалізаціі мобільного навчання.

Третій етап (2014-2015) - дослідно-експериментальний, здійснювалася розробка і перевірка концепції дослідницької роботи, здійснювалася розробка комплексу моделей, що характеризують мобільне навчання, здійснювався еволюційний перехід від «звичайних» традиційних уроків через мережеві технології до мобільного навчання, здійснбвалася розробка мережевих навчальних систем для дистанційного навчання з музичного мистецтва, реалізовувалася технологія мережевого навчання, систематизувалася методологія мобільного навчання.

Четвертий етап (2015-2016) - теоретико-узагальнюючий, на цьому етапі здійснений аналіз і узагальнення отриманих результатів роботи, сформульовані теоретичні та практичні висновки, запропоновані рекомендації з впровадження результатів дослідження в практику відкритого дистанційного навчання з предмету.

Експериментальна база роботи. Основна робота в рамках проекту здійснювалася в 2012-2016 рр. на базі Кіндратовської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецької області.

Основні результати роботи:

- Розроблено й обґрунтовано концепцію процесу мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу та музичної культури зокрема, у відкритому інформаційному просторі, провідною ідеєю якого є навчання за допомогою мобільних пристроїв в будь-який час і в будь-якому місці; модифіковано тлумачення терміна "мобільне навчання", яке, на відміну від раніше відомих, розглядається нами як електронне навчання за допомогою мобільних пристроїв, незалежне від часу і місця, з використанням спеціального програмного забезпечення;

- Виявлено комплекс умов, що обумовлюють становлення процесу мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу в відкритому дистанційному навчанні; в тому числі музичного мистецтва;

- Розроблені науково-методологічні та технологічні основи процесу мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу як нового напрямку в галузі відкритої дистанційної освіти, орієнтованої на задоволення учнів у вільному режимі і потреби в отриманні сучасних знань, навичок і умінь;

- Запропоновано авторський метод нарощення ядра, як метод навчання, що відрізняється від раніше відомих методів:

а) способом засвоєння, при якому виділяється ядро ​​нарощуваних знань, що включає найбільш значущі завдання, що наповнюють найбільш важливі, ключові елементи навчальним змістом, а також навички і вміння, що формуються на основі отриманих знань; в подальшому відбувається спіралеподібний процес нарощування знань за допомогою полі модального сприйняття інформації;

б) характером взаємодії суб'єктів навчання через використання інформаційних мереж, які дозволяють задіяти весь спектр можливостей інформаційних сервісів для передачі навчальної інформації та забезпечення взаємодії учасників навчального процесу навчання;

в) мережевої технології на основі спеціальних програмних продуктів; сформульований і обгрунтований авторський принцип керованої інтерактивної  самоосвіти в будь-який час і в будь-якому місці, що відрізняється від раніше відомих інструментаріем управління за допомогою контрольованої самостійної роботи; реалізацією практичної спрямованості; використанням самостійного, інтерактивного режиму роботи з електронним навчальним матеріалом і діалоговою інформаційною взаємодією; здійсненням саморегуляції через самостійне придбання знань;

- Розроблені технології процесу мобільного навчання (уявлення і вивчення навчального матеріалу; мобільного спілкування; мобільного контролю знань; формування навичок і умінь; підтримки мобільного навчання), що відрізняються від раніше відомих використанням інтерактивних електронних схемокурсів (у вигляді узагальнених і систематизованих навчальних матеріалів в графічній і текстуальній формах),  мережевого спілкування і тестування, мобільних ігор, он-лайн тестування та тренінгів, інформаційно-довідкового обслуговування, що реалізуються на мобільних пристроях з можливістю бездротового доступу, незалежно від часу і місця;

- Виявлено організаційно-педагогічне забезпечення реалізації процесу мобільного навчання, що відрізняється бездротовим доступом до мережевих ресурсів і технологій, коли учні отримують необхідні фундаментальні знання; обговорюють з учителем (або) іншими учасниками освітнього процесу мобільного навчання виникаючі в процесі пізнавальної діяльності проблеми, мають доступ до додаткових джерел інформації, здійснюють нагляди, виконують самостійні дослідно-експериментальні і проектні роботи, мають можливість рефлексії власних пізнавальних зусиль, досягнутих успіхів, коригування своєї навчальної діяльності, використовуючи мобільні пристрої для отримання необхідного соціального досвіду.

Теоретична значимість роботи визначається нашим внеском у розвиток основ теорії, методології та технології відкритої дистанційної освіти як цілісної системи і полягає в тому, що:
- виявлені закономірності (загальні, міждисциплінарні «музика – інформатика», власне педагогічні), тенденції та умови реалізації мобільного навчання; виявлено етапи становлення процесу мобільного навчання у відкритому дистанційному навчанні як системи; реалізації бездротового доступу до дистанційних освітніх інтернет-ресурсів; переходу до всеохоплюючому навчання на основі сервісів Web 2.0 та розвитку телекоммунікаціних технологій);

- виявлені соціально-педагогічні пріоритети мобільного навчання у відкритому інформаційному просторі (надання соціально-педагогічних послуг через персональний сайт педагога http://vospitatel.ucoz.ua/ ; реалізація гнучкості при застосуванні мобільних бездротових пристроїв, що дозволяє розширити можливості їх використання в класах, які не обмежуються часом роботи стандартного стаціонарного обладнання; наявність і функціонування системи відкритої дистанційної освіти з можливістю доступу до навчальних матеріалів за допомогою мобільних пристроїв; реалізація нових форм освітнього процесу з предмету музичне мистецтво;

- виявлені зміни в методах навчання під впливом інформаційно-комунікаційних технологій мобільного типу (словесні, наочні і практичні методи в умовах мобільного навчання збагачують використання спеціфічних сервісів навчання: електронної пошти, форуму, чату, веб-сайту педагога; розвиваються методи на основі гіпертексту, гіпермедіа, аудіо- і відеофрагментів, інструментарію віртуального практикуму і віддаленого оцінювання за допомогою он-лайн тестування); запропоновано авторський метод нарощуваного ядра, який: реалізує полімодальне сприйняття інформації; використовує організаційні, логічні, технічні та методичні прийоми; здійснює оцінку первісної компетентності, будує індивідуальну траєкторію навчання; організовує процес навчання за планом з оцінкою досягнутого результату навчання; що дозволяє збільшити об'єм і якість засвоєної навчальної інформації; виділені мобільні засоби для: вивчення мобільного контенту; мобільного спілкування; мобільного контролю знань; формування навичок і умінь; підтримки мобільного навчання; запропонована типізація мобільних засобів для вивчення мобільного контенту: мобільні дистанційні уроки, системи онлайн-тестування, мобільні словники і перекладачі, мобільне відео і ін.);

- Обґрунтовано модель процесу мобільного навчання, що акцентує педагогічні функції і нові можливості інформаційно-телекомунікаційних технологій нового покоління зі стимулювання творчої активності учнів, особливості їх використання в спільній і індивідуальної навчальної роботи з предмету музичне мистецтво;

- Обґрунтовані нові елементи серед технічних засобів навчання в області предметів художньо-естетичного циклу (електронні книги, нетбуки, мобільні Інтернет-пристрої та ін.), методіи (подкаст, блог, форум, чат, віртуальні екскурсії) і форми мобільного навчання (відеоконференція, SMS-опитування, онлайн-тестування, використання сервісів Web 2.0 та ін);

- Інтерпретовано міждисциплінарне знання про процес мобільного навчання, його модульній структурі, змісті, специфіці, можливості і організаційно-педагогічне забезпечення його становлення на основі междисціплінарного підходу (музика – інформатика); відкриті перспективи для подальших досліджень в галузі процесу мобільного навчання з інших предметів художньо-естетичного циклу (мистецтва, художньої культури).

Прогностичний потенціал нашого досвіду роботи зумовлений принциповою можливістю організації на його основі подальшої роботи з вивчення перспектив формування всеосяжного навчання з використанням нових інформаційних і педагогічних технологій, методів і систем організації змішаного навчання в шляхом поєднання традиційного та електронного навчання, адаптації розроблених рекомендацій до конкретних умов освітньої-ного процесу з предметів художньо-естетичного циклу.

Практичне значення одержаних результатів роботи визначається тим, що:

- З метою реалізації концепції мобільного навчання розроблені і розміщені на персональному сайті педагога інтерактивні уроки з предметів музичне мистецтва (1-7 кл.) , мистецтво (8 кл), художня культура (9-11 кл);

- Розроблені критерії ефективності, показники та індикатори процесу мобільного навчання, успішно використовуються в практиці навчання з предметів художньо-естетичного циклу в Кіндратовській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування Костянтинівського району Донецької області;

- На основі міждисциплінарного (музичне мистецтво, мистецтво, художня культура, інформатика) підходу розроблений модульний зміст курсу мобільного навчання з предметів музичне мистецтво, мистецтво, художня культура на платформі персонального сайту педагога, що дозволяє побудувати сценарій навчального курсу, управляти послідовністю опрацювання тем, питань; виявлено, що найбільш зручною і наочною формою зображення моделі знань є орієнтований граф, що дозволяє відобразити умови поетапного формування знань, умінь і навичок, які необхідні для досягнення кінцевої мети навчання; сформульовані умови реалізації навчальної діяльності учнів в процесі мобільного навчання (вмотивованість учнів до вивчення нових інформаційних технологій; реалізація сходження  від абстрактного до конкретного, від загального до приватного; використання інформаційних мереж, забезпечення кожного учня методичними рекомендаціями по кожному елементу самостійної роботи).

Обгрунтованість і достовірність результатів роботи забезпечується методологією системного підходу; методами аналізу, синтезу і порівняння різних моделей і системи мобільного навчання; проведенням експериментальної роботи; практичної дослідною базою роботи; позитивними ефектами впровадження результатів, особистою участю автора в якості дослідника і організатора системи мобільного навчання на платформі персонального сайту педагога http://vospitatel.ucoz.ua/

Категория: Мои файлы | Добавил: wolkan
Просмотров: 154 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
[19.10.2016]
Умови ІІ (ОБЛАСНИЙ) ТУРУ. ВІДБІРКОВИЙ ЕТАП для учасників Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz