МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 22.09.2018, 19:05
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 5
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » 2017 » Сентябрь » 11 » 9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник)
15:26
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник)

9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник)

Пезентація до уроку (скачати й переглянути)  ТУТ -  Уроки 5-6 Мінливість вражень імпресіоністів. - скачати

Джерело:  https://www.youtube.com/watch?v=uSFYAWSpAkQ 

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=d3xBskp7MMs

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=RBhBEPi15iY

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=6756qVhLm9E

ЗАВДАННЯ (виконується у коментарях до уроку)

  • - Порівняйте картини на спільну тематику. Що єднає різних авторів у її зображенні? Які настрої панують?
  • Схарактеризуйте світлотіньові ефекти й композиційні рішення.
  • Завдяки чому на картинах відчувається легкий подих вітерця, живий рух води в річці?

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=Zf48vCShc5Q

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=YzB6yaOcahU

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=Vsozk3r-UzU

Оригінал: https://www.youtube.com/watch?v=vUZjf3LIfoI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=FawZbfkYgiI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=NAK2mubsPOo

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=RgxeWaH2EJ4

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання зі сторінки 47 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=vX5rmhQ-PjE

ЗАДВАННЯ:

У коментарях до уроку порівняйте стилі пезажів Венеції на картинах. Який ефект досягнуто технікою пуантилізму?

Клод Дебюссі "Місяне сяйво" (відео)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=B3EAvIK54dk

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=TR-gXaUawQc

М.Равель "Гра води"

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=aAOSSfDOpJs

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку виконайте завдання 1-5 зі строінки 51 підручника

 

Просмотров: 2551 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 4.3/3
Всего комментариев: 3
avatar
3
Кiндратiвська СШ
Домашня робота

1. Назвiть основнi стильовi риси iмпресiонiзму i постiмпресiонiзму.Чим вони вiдрiзняються вiд стилiв-попередникiв?
Вiдповiдь: Наприкінці ХІХ століття з’явилась нова течія модернізму – імпресіонізм. Він уособлював абсолютно новий погляд на мистецтво, він був протилежністю реалізму, натуралізму та неокласицизму. У перекладі з французької impression означає враження, тобто основна задача митця не передати реальність такою, як її прийнято сприймати, а відтворити суб’єктивне бачення, створити неповторне враження, здатне надихнути спостерігача.
Особлива роль відводиться миттєвому враженню, ситуації, що відбувається в просторі лише незначний час, але глибоко вражає внутрішній світ митця.
Завдяки розвитку науки й техніки світогляд людей почав змінюватись. Декілька слів про живопис. Були створені нові фарби, що були дешевші та доступніші, почали застосовувати нові пензлі.
Після вивчення Ньютоном структури сонячного променю і той факт, що світло розкладається на сім кольорів. Тобто, зелена трава не є лише зеленою, червона квітка лише червоною, а кожний предмет має безліч відтінків, що міняться залежно від освітлення та того, як падає тінь. Ці та багато інших відкриттів змушували художників шукати нові форми зображування, практикувати свої вміння та знання, випробувати та змінювати загальновідомі канони живопису.

2. Пояснiть значення слова "пленер". Для яких жанрiв живопису робота на пленерi найважливiша?
Вiдповiдь: Плене́р (від фр. en plein air — «на відкритому повітрі») — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі).
Експресіоністи зображують світ суб'єктивно, спотворюючи реальність для створення більшого емоційного ефекту. Їх мета - змусити глядача замислитися. Вираз в экспрессионизме переважає над зображенням. Можна відзначити, що для багатьох робіт характерні мотиви мук, болю, страждань, крику (робота Едварда Мунка, представлена вище, так і називається - "Крик"). Художників-експресіоністів зовсім не цікавить матеріальна реальність, їх картини наповнені глибоким змістом і емоційними переживаннями.

3. Схарактеризуйте творчiсть митця, який найбiльше вас зацiкавив? Розкажiть про змiст i технiку його творiв.

Вiдповiдь: Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури.
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже у 1862 році.
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів.
Популярність Моне приніс портрет Каміли Донсьє, намальований у 1866 році («Каміла, або портрет пані в зеленій сукні»). Каміла Донсьє потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан.
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Вільяма Тернера. У березні 1871 року він залишив Лондон і став жити в Заандамі (Нідерланди), де він написав двадцять п'ять картин. Крім того він перший раз побував в сусідньому Амстердамі.
У жовтні або листопаді 1871 Моне повернувся до Франції. З грудня 1871 року по 1878 рік він жив у Аржантейлі, селі на правому березі річки Сени поблизу Парижа, яке було популярним місцем недільного відпочинку для парижан. У Аржантейлі були написані деякі з його найвідоміших робіт.
avatar
2
1 листопада
Домашня робота
Кіндратівська СШ
Пічнякова Назара

1. Назвiть основнi стильовi риси iмпресiонiзму i постiмпресiонiзму.Чим вони вiдрiзняються вiд стилiв-попередникiв? 

Імпресіоні́зм  — мистецька течія у живописі, а також в літературі та музиці, котра виникла в 1860-х роках та остаточно сформувалася на початку 20 століття у Франції. Засновники імпресіонізму — як і символізму та експресіонізму — діяли на противагу реалізму (особливо неокласицизму, а також і натуралізму). Імпресіоністи намагаються у своїх творах відтворити шляхетні, витончені особисті враження та спостереження мінливих миттєвих відчуттів та переживань, природу, схопити мінливі ефекти світла — проте на відміну від неокласицизму не зобов'язувалися об'єктивно відображати реальність, а натомість поділитися власними почуттями зі спостерігачем твору, вплинути на нього. 
Наприкінці ХІХ століття з’явилась нова течія модернізму – імпресіонізм. Він уособлював абсолютно новий погляд на мистецтво, він був протилежністю реалізму, натуралізму та неокласицизму. У перекладі з французької impression означає враження, тобто основна задача митця не передати реальність такою, як її прийнято сприймати, а відтворити суб’єктивне бачення, створити неповторне враження, здатне надихнути спостерігача.

 2. Пояснiть значення слова "пленер". Для яких жанрiв живопису робота на пленерi найважливiша? 
Плене́р  — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі).

3. Схарактеризуйте творчiсть митця, який  найбiльше вас зацiкавив? Розкажiть про змiст i технiку його творiв.

 Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури. 
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже у 1862 році. 
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів. 
Популярність Моне приніс портрет Каміли Донсьє, намальований у 1866 році («Каміла, або портрет пані в зеленій сукні»). Каміла Донсьє потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан. 
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Вільяма Тернера. У березні 1871 року він залишив Лондон і став жити в Заандамі (Нідерланди), де він написав двадцять п'ять картин. Крім того він перший раз побував в сусідньому Амстердамі. 
У жовтні або листопаді 1871 Моне повернувся до Франції. З грудня 1871 року по 1878 рік він жив у Аржантейлі, селі на правому березі річки Сени поблизу Парижа, яке було популярним місцем недільного відпочинку для парижан. У Аржантейлі були написані деякі з його найвідоміших робіт.

avatar
1
30 Жовтня
Домашня робота

Кiндратiвська СШ
Сердюк Артем


1. Назвiть основнi стильовi риси iмпресiонiзму i постiмпресiонiзму.Чим вони вiдрiзняються вiд стилiв-попередникiв?
1. Наприкінці ХІХ століття з’явилась нова течія модернізму – імпресіонізм. Він уособлював абсолютно новий погляд на мистецтво, він був протилежністю реалізму, натуралізму та неокласицизму. У перекладі з французької impression означає враження, тобто основна задача митця не передати реальність такою, як її прийнято сприймати, а відтворити суб’єктивне бачення, створити неповторне враження, здатне надихнути спостерігача.
Особлива роль відводиться миттєвому враженню, ситуації, що відбувається в просторі лише незначний час, але глибоко вражає внутрішній світ митця.
Завдяки розвитку науки й техніки світогляд людей почав змінюватись. Декілька слів про живопис. Були створені нові фарби, що були дешевші та доступніші, почали застосовувати нові пензлі.
Після вивчення Ньютоном структури сонячного променю і той факт, що світло розкладається на сім кольорів. Тобто, зелена трава не є лише зеленою, червона квітка лише червоною, а кожний предмет має безліч відтінків, що міняться залежно від освітлення та того, як падає тінь. Ці та багато інших відкриттів змушували художників шукати нові форми зображування, практикувати свої вміння та знання, випробувати та змінювати загальновідомі канони живопису.

2. Пояснiть значення слова "пленер". Для яких жанрiв живопису робота на пленерi найважливiша?
2. Плене́р (від фр. en plein air — «на відкритому повітрі») — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі).
Експресіоністи зображують світ суб'єктивно, спотворюючи реальність для створення більшого емоційного ефекту. Їх мета - змусити глядача замислитися. Вираз в экспрессионизме переважає над зображенням. Можна відзначити, що для багатьох робіт характерні мотиви мук, болю, страждань, крику (робота Едварда Мунка, представлена вище, так і називається - "Крик"). Художників-експресіоністів зовсім не цікавить матеріальна реальність, їх картини наповнені глибоким змістом і емоційними переживаннями.

3. Схарактеризуйте творчiсть митця, який  найбiльше вас зацiкавив? Розкажiть про змiст i технiку його творiв.
3. Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури.
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже у 1862 році.
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів.
Популярність Моне приніс портрет Каміли Донсьє, намальований у 1866 році («Каміла, або портрет пані в зеленій сукні»). Каміла Донсьє потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан.
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Вільяма Тернера. У березні 1871 року він залишив Лондон і став жити в Заандамі (Нідерланди), де він написав двадцять п'ять картин. Крім того він перший раз побував в сусідньому Амстердамі.
У жовтні або листопаді 1871 Моне повернувся до Франції. З грудня 1871 року по 1878 рік він жив у Аржантейлі, селі на правому березі річки Сени поблизу Парижа, яке було популярним місцем недільного відпочинку для парижан. У Аржантейлі були написані деякі з його найвідоміших робіт.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[06.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 10-21 вересня 2018 р (0)
[06.09.2018]
3-й навчальний тиждень з 17 по 21 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №3 (1)
[03.09.2018]
УВАГА!!! Навчальний і Робочий день скорочують у спеку (0)
[03.09.2018]
Новые санитарные нормы для школьников (0)
[03.09.2018]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол), Тема 1-2. Школи і лідери модерну. Інтерактивний плакат (0)
[03.09.2018]
СВЯТО ПЕРШОГО ДЗВОНИКА В КІНДРАТІВСЬКОМУ ЗЗСО (0)
[31.08.2018]
Министерство здравоохранения Украины не рекомендует школьные линейки (0)
[31.08.2018]
РОЗКЛАД РУХУ ШКІЛЬНОГО АВТОБУСУ 03 вересня (0)
[31.08.2018]
В.Спиваковский: как проводить эту проклятую линейку? (0)
[31.08.2018]
Електронні підручники для 1 класу Мистецтво. (0)
[30.08.2018]
2 навчальний тиждень з 10 по 14 вересня 2018року. Переглядаємо урок №2 (3)
[24.08.2018]
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ МИСТЕЦТВО 10 клас (за підручником Л.Масол) ОНОВЛЕНО! (0)
[23.08.2018]
ТИПОВА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ Цикл І (1 – 2 класи) (редакція Шиян) (0)
[23.08.2018]
ПРОГРАМА "МИСТЕЦТВО" 1-4 (О.Я. Савченко та Р.Б. Шиян) (0)
[23.08.2018]
До уваги вчителів мистецтва й музичного мистецтва Костянтинівського району! (0)
[23.08.2018]
ПЛАН РОБОТИ РАЙОННОЇ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА НА 2018-2019 н.р. (0)
[23.08.2018]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН В НОВОМУ 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ (0)
[23.08.2018]
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед 2 год на тиждень (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків мистецтва 1 клас  до підручника Л.Г. Кондратової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва 1 клас до підручника О.Лобової (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Л.М.Масол (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків  музичного мистецтва в 1 класі  до підручника Г.О. Кізілова, О.А.Шулько (0)
[23.08.2018]
Орієнтовне календарне планування уроків музичного мистецтва у 1 класі до підручника Н.А.Лємишева (0)
[23.08.2018]
II сесія НУШ (0)
[19.08.2018]
Профсоюз: работу учителей в субботу 1 сентября должны компенсировать (0)
[15.08.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за серпень 2018 р. (0)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво. Урок 1. Мистецтво Африканського регіону (Інтерактивний плакат) (1)
[11.08.2018]
10 клас. Мистецтво (за підручником Л.Масол) (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz