Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 28.02.2020, 02:30
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2017 » Сентябрь » 11 » 9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник)
15:26
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник)

9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 5-6. Мінливість вражень імпресіоністів. (Медіапідручник)

Пезентація до уроку (скачати й переглянути)  ТУТ -  Уроки 5-6 Мінливість вражень імпресіоністів. - скачати

Джерело:  https://www.youtube.com/watch?v=uSFYAWSpAkQ 

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=d3xBskp7MMs

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=RBhBEPi15iY

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=6756qVhLm9E

ЗАВДАННЯ (виконується у коментарях до уроку)

  • - Порівняйте картини на спільну тематику. Що єднає різних авторів у її зображенні? Які настрої панують?
  • Схарактеризуйте світлотіньові ефекти й композиційні рішення.
  • Завдяки чому на картинах відчувається легкий подих вітерця, живий рух води в річці?

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=Zf48vCShc5Q

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=YzB6yaOcahU

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=Vsozk3r-UzU

Оригінал: https://www.youtube.com/watch?v=vUZjf3LIfoI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=FawZbfkYgiI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=NAK2mubsPOo

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=RgxeWaH2EJ4

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку дайте відповіді на питання зі сторінки 47 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=vX5rmhQ-PjE

ЗАДВАННЯ:

У коментарях до уроку порівняйте стилі пезажів Венеції на картинах. Який ефект досягнуто технікою пуантилізму?

Клод Дебюссі "Місяне сяйво" (відео)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=B3EAvIK54dk

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=TR-gXaUawQc

М.Равель "Гра води"

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=aAOSSfDOpJs

ЗАВДАННЯ

У коментарях до уроку виконайте завдання 1-5 зі строінки 51 підручника

 

Просмотров: 5098 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 4.5/4
Всего комментариев: 4
avatar
0
4 mihaillitucheey • 13:55, 01.10.2018 [Материал]
Кiндратiвська СШ 
Літучий Михайло
Домашня робота
Імпресіонізм

  1.    Художній напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань. Сформувався у Франції в другій половині XIX ст., насамперед у малярстві. Визначення походить від назви картини Клода Моне «Враження. Схід сонця» («Impression. Soleil levant», 1873). Наприкінці XIX ст. імпресіонізм поширився в європейському письменстві. Засновниками літературного імпресіонізму вважаються брати Ґонкури. Виявився він також у творчості Ґі де Мопассана, М. Пруста, К. Гамсуна, О. Уайльда, Р. Л. Стівенсона, А. Шніцлера, А. Чехова, І. Буніна, І. Анненського та ін. 
       
       Визначальні риси імпресіонізму: 
       - зображується не сам предмет, а враження від нього («Бачити, відчувати, виражати — в цьому все мистецтво», — проголошували Едмонд і Жуль Ґонкури); - імпресіоністи орієнтуються на почуття, а не на розум; 
       - відмова від ідеалізації: ставлячи перед собою завдання зафіксувати реальні моменти, імпресіоністи найчастіше заперечували поняття ідеалізації й ідеалу, адже ідеал відсутній в конкретній реальності; 
       - часопростір ущільнюється і подрібнюється, предметом мистецької зацікавленості стає не послідовна зміна подій і явищ (фабула), не соціальний, логічно впорядкований історичний відрізок або період життя героя, а уривчасті фрагменти, відбиті у свідомості персонажа; 
       - герой імпресіоністичного твору цікавий не так своєю активністю, спрямованою на перетворення зовнішнього світу, як саме «пасивною» здатністю сприймати, реагувати на зовнішні збудники, бути носієм, навіть колекціонером вражень; 
       - найпоширенішим жанром імпресіонізму стає новела. Український імпресіонізм на тлі західноєвропейського мав яскравіше лірико-романтичне забарвлення, що зближувало його (а нерідко й змішувало зовсім) з неоромантизмом та символізмом. 

2. Плене́р (від фр. en plein air — «на відкритому повітрі») — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі). 
Експресіоністи зображують світ суб'єктивно, спотворюючи реальність для створення більшого емоційного ефекту. Їх мета - змусити глядача замислитися. Вираз в экспрессионизме переважає над зображенням. Можна відзначити, що для багатьох робіт характерні мотиви мук, болю, страждань, крику (робота Едварда Мунка, представлена вище, так і називається - "Крик"). Художників-експресіоністів зовсім не цікавить матеріальна реальність, їх картини наповнені глибоким змістом і емоційними переживаннями.
avatar
0
3 lyzhenkomikhail • 22:46, 15.12.2017 [Материал]
Кiндратiвська СШ
Домашня робота

1. Назвiть основнi стильовi риси iмпресiонiзму i постiмпресiонiзму.Чим вони вiдрiзняються вiд стилiв-попередникiв?
Вiдповiдь: Наприкінці ХІХ століття з’явилась нова течія модернізму – імпресіонізм. Він уособлював абсолютно новий погляд на мистецтво, він був протилежністю реалізму, натуралізму та неокласицизму. У перекладі з французької impression означає враження, тобто основна задача митця не передати реальність такою, як її прийнято сприймати, а відтворити суб’єктивне бачення, створити неповторне враження, здатне надихнути спостерігача.
Особлива роль відводиться миттєвому враженню, ситуації, що відбувається в просторі лише незначний час, але глибоко вражає внутрішній світ митця.
Завдяки розвитку науки й техніки світогляд людей почав змінюватись. Декілька слів про живопис. Були створені нові фарби, що були дешевші та доступніші, почали застосовувати нові пензлі.
Після вивчення Ньютоном структури сонячного променю і той факт, що світло розкладається на сім кольорів. Тобто, зелена трава не є лише зеленою, червона квітка лише червоною, а кожний предмет має безліч відтінків, що міняться залежно від освітлення та того, як падає тінь. Ці та багато інших відкриттів змушували художників шукати нові форми зображування, практикувати свої вміння та знання, випробувати та змінювати загальновідомі канони живопису.

2. Пояснiть значення слова "пленер". Для яких жанрiв живопису робота на пленерi найважливiша?
Вiдповiдь: Плене́р (від фр. en plein air — «на відкритому повітрі») — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі).
Експресіоністи зображують світ суб'єктивно, спотворюючи реальність для створення більшого емоційного ефекту. Їх мета - змусити глядача замислитися. Вираз в экспрессионизме переважає над зображенням. Можна відзначити, що для багатьох робіт характерні мотиви мук, болю, страждань, крику (робота Едварда Мунка, представлена вище, так і називається - "Крик"). Художників-експресіоністів зовсім не цікавить матеріальна реальність, їх картини наповнені глибоким змістом і емоційними переживаннями.

3. Схарактеризуйте творчiсть митця, який найбiльше вас зацiкавив? Розкажiть про змiст i технiку його творiв.

Вiдповiдь: Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури.
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже у 1862 році.
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів.
Популярність Моне приніс портрет Каміли Донсьє, намальований у 1866 році («Каміла, або портрет пані в зеленій сукні»). Каміла Донсьє потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан.
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Вільяма Тернера. У березні 1871 року він залишив Лондон і став жити в Заандамі (Нідерланди), де він написав двадцять п'ять картин. Крім того він перший раз побував в сусідньому Амстердамі.
У жовтні або листопаді 1871 Моне повернувся до Франції. З грудня 1871 року по 1878 рік він жив у Аржантейлі, селі на правому березі річки Сени поблизу Парижа, яке було популярним місцем недільного відпочинку для парижан. У Аржантейлі були написані деякі з його найвідоміших робіт.
avatar
1 листопада
Домашня робота
Кіндратівська СШ
Пічнякова Назара

1. Назвiть основнi стильовi риси iмпресiонiзму i постiмпресiонiзму.Чим вони вiдрiзняються вiд стилiв-попередникiв? 

Імпресіоні́зм  — мистецька течія у живописі, а також в літературі та музиці, котра виникла в 1860-х роках та остаточно сформувалася на початку 20 століття у Франції. Засновники імпресіонізму — як і символізму та експресіонізму — діяли на противагу реалізму (особливо неокласицизму, а також і натуралізму). Імпресіоністи намагаються у своїх творах відтворити шляхетні, витончені особисті враження та спостереження мінливих миттєвих відчуттів та переживань, природу, схопити мінливі ефекти світла — проте на відміну від неокласицизму не зобов'язувалися об'єктивно відображати реальність, а натомість поділитися власними почуттями зі спостерігачем твору, вплинути на нього. 
Наприкінці ХІХ століття з’явилась нова течія модернізму – імпресіонізм. Він уособлював абсолютно новий погляд на мистецтво, він був протилежністю реалізму, натуралізму та неокласицизму. У перекладі з французької impression означає враження, тобто основна задача митця не передати реальність такою, як її прийнято сприймати, а відтворити суб’єктивне бачення, створити неповторне враження, здатне надихнути спостерігача.

 2. Пояснiть значення слова "пленер". Для яких жанрiв живопису робота на пленерi найважливiша? 
Плене́р  — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі).

3. Схарактеризуйте творчiсть митця, який  найбiльше вас зацiкавив? Розкажiть про змiст i технiку його творiв.

 Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури. 
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже у 1862 році. 
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів. 
Популярність Моне приніс портрет Каміли Донсьє, намальований у 1866 році («Каміла, або портрет пані в зеленій сукні»). Каміла Донсьє потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан. 
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Вільяма Тернера. У березні 1871 року він залишив Лондон і став жити в Заандамі (Нідерланди), де він написав двадцять п'ять картин. Крім того він перший раз побував в сусідньому Амстердамі. 
У жовтні або листопаді 1871 Моне повернувся до Франції. З грудня 1871 року по 1878 рік він жив у Аржантейлі, селі на правому березі річки Сени поблизу Парижа, яке було популярним місцем недільного відпочинку для парижан. У Аржантейлі були написані деякі з його найвідоміших робіт.

avatar
0
1 artemonserdyuk • 16:45, 30.10.2017 [Материал]
30 Жовтня
Домашня робота

Кiндратiвська СШ
Сердюк Артем


1. Назвiть основнi стильовi риси iмпресiонiзму i постiмпресiонiзму.Чим вони вiдрiзняються вiд стилiв-попередникiв?
1. Наприкінці ХІХ століття з’явилась нова течія модернізму – імпресіонізм. Він уособлював абсолютно новий погляд на мистецтво, він був протилежністю реалізму, натуралізму та неокласицизму. У перекладі з французької impression означає враження, тобто основна задача митця не передати реальність такою, як її прийнято сприймати, а відтворити суб’єктивне бачення, створити неповторне враження, здатне надихнути спостерігача.
Особлива роль відводиться миттєвому враженню, ситуації, що відбувається в просторі лише незначний час, але глибоко вражає внутрішній світ митця.
Завдяки розвитку науки й техніки світогляд людей почав змінюватись. Декілька слів про живопис. Були створені нові фарби, що були дешевші та доступніші, почали застосовувати нові пензлі.
Після вивчення Ньютоном структури сонячного променю і той факт, що світло розкладається на сім кольорів. Тобто, зелена трава не є лише зеленою, червона квітка лише червоною, а кожний предмет має безліч відтінків, що міняться залежно від освітлення та того, як падає тінь. Ці та багато інших відкриттів змушували художників шукати нові форми зображування, практикувати свої вміння та знання, випробувати та змінювати загальновідомі канони живопису.

2. Пояснiть значення слова "пленер". Для яких жанрiв живопису робота на пленерi найважливiша?
2. Плене́р (від фр. en plein air — «на відкритому повітрі») — у живописі термін, який позначає передачу у картині всього багатства змін кольору, зумовлених дією сонячного світла й атмосфери. Пленерний живопис склався у результаті роботи художників на вільному повітрі, а не у майстерні. Аналогічно — в інших галузях творчості (скульптурі).
Експресіоністи зображують світ суб'єктивно, спотворюючи реальність для створення більшого емоційного ефекту. Їх мета - змусити глядача замислитися. Вираз в экспрессионизме переважає над зображенням. Можна відзначити, що для багатьох робіт характерні мотиви мук, болю, страждань, крику (робота Едварда Мунка, представлена вище, так і називається - "Крик"). Художників-експресіоністів зовсім не цікавить матеріальна реальність, їх картини наповнені глибоким змістом і емоційними переживаннями.

3. Схарактеризуйте творчiсть митця, який  найбiльше вас зацiкавив? Розкажiть про змiст i технiку його творiв.
3. Клод Оскар Моне народився 14 листопада 1840 в Парижі. Коли хлопчикові було п'ять років, родина переїхала до Нормандії, у Гавр. Батько хотів, щоб Клод став бакалійником і приєднався до сімейного бізнесу, але син з дитинства захоплювався образотворчим мистецтвом, зокрема із задоволенням малював карикатури. На морському узбережжі Нормандії Моне зустрів Ежена Будена, відомого пейзажиста і одного з провісників імпресіонізму. Буден показав юному художнику деякі прийоми живописної роботи з натури.
У 1860 р. Моне був призваний до армії і потрапив до Алжиру, але там він захворів на тиф. Втручання тітоньки допомогло художнику демобілізуватися, і він повернувся додому вже у 1862 році.
Моне вступив до університету на факультет мистецтв, але швидко розчарувався в пануючому там підході до живопису. Покинувши навчальний заклад, він незабаром вступив у студію живопису, яку організував Шарль Глейр. У студії він познайомився з такими художниками, як Огюст Ренуар і Фредерік Базіль. Вони були практично однолітками, дотримувалися схожих поглядів на мистецтво і незабаром склали кістяк групи імпресіоністів.
Популярність Моне приніс портрет Каміли Донсьє, намальований у 1866 році («Каміла, або портрет пані в зеленій сукні»). Каміла Донсьє потім стала дружиною художника, і у них народився син Жан.
Після початку франко-пруської війни в 1870 р. Моне їде в Англію, де знайомиться з роботами Джона Констебла і Вільяма Тернера. У березні 1871 року він залишив Лондон і став жити в Заандамі (Нідерланди), де він написав двадцять п'ять картин. Крім того він перший раз побував в сусідньому Амстердамі.
У жовтні або листопаді 1871 Моне повернувся до Франції. З грудня 1871 року по 1878 рік він жив у Аржантейлі, селі на правому березі річки Сени поблизу Парижа, яке було популярним місцем недільного відпочинку для парижан. У Аржантейлі були написані деякі з його найвідоміших робіт.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[26.02.2020]
Побудова освітнього процесу з використанням можливостей сервісів Google в педагогічній практиці роботи з обдарованими учнями (0)
[22.02.2020]
Виступ колективу "Екосвіт" Кіндратівської СШ на районному конкурсі (0)
[22.02.2020]
21 лютого Міжнародний день рідної мови. (0)
[22.02.2020]
День пам'яті Героїв Небесної Сотні (0)
[22.02.2020]
Вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні (0)
[22.02.2020]
Участь у майстер-класі Благодійного Фонду Бориса Колеснікова (0)
[22.02.2020]
Зустріч з командою "Ліги майбутніх поліцейських" (0)
[21.02.2020]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 24-29 лютого 2020 р (0)
[21.02.2020]
24 навчальний тиждень. З 03 по 07 березня 2020 року (0)
[21.02.2020]
Керівник вокального гуртка Костянтинівського РЦДЮТ Н.С.Зуйкова – серед переможців обласного етапу конкурсу професійної майстерності «Джерело (0)
[19.02.2020]
Майстер-клас Н.С.Зуйкової, керівника вокального гуртка "Театр пісні "Веселка" (0)
[14.02.2020]
Інформація про виконання плану заходів щодо реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграці (0)
[12.02.2020]
23 навчальний тиждень з 24 лютого по 28 лютого 2020 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[12.02.2020]
ПЛАН РАБОТИ ШКОЛИ на 17-21 лютого 2020 року (0)
[31.01.2020]
22 навчальний тиждень. З 17 по 21 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[29.01.2020]
День пам*яті героїв Крут (0)
[24.01.2020]
20 навчальний тиждень. З 03 по 07 лютого 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[22.01.2020]
АКЦІЯ «З любов’ю в серці, з вірою в душі» (0)
[20.01.2020]
ПЛАН РАБОТИ ШКОЛИ на 27 січня – 31 січня 2020 р (0)
[20.01.2020]
19 навчальний тиждень. З 29 січня по 02 лютого 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №19 (0)
[31.12.2019]
18 навчальний тиждень. З 20 по 26 січня 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №18 (0)
[31.12.2019]
17 навчальний тиждень. З 13 по 17 січня 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №17 МИСТЕЦТВО (0)
[31.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 13-17 січня 2020 року (0)
[24.12.2019]
НАКАЗ Про використання мобільних телефонів під час навчально-виховного процесу (0)
[24.12.2019]
Правила користування мобільними телефонами» для учнів (0)
[23.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування на зимових канікулах 2019-2020 н.р. (0)
[23.12.2019]
План проведення «Тижня безпеки дорожнього руху» у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з 23.12 по 27.12.2019 р (0)
[23.12.2019]
День Святого Миколая у школі (0)
[13.12.2019]
16 навчальний тиждень. З 23 по 28 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[13.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 16-21 грудня 2019 р (0)
[13.12.2019]
Інформація щодо проведених заходів, приурочених до Всеукраїнського тижня права у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[07.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 09 – 13 грудня 2019 р (0)
[07.12.2019]
15 навчальний тиждень з 16 по 20 грудня 2019 р (0)
[06.12.2019]
План заходів з проведення Всеукраїнського тижня права в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.12.2019]
План заходів до Дня св.Миколая (0)
[30.11.2019]
14 навчальний тиждень. З 09 по 13 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[30.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 грудня 2019 року (0)
[25.11.2019]
Про виконання Плану заходів у зв’язку з роковинами Голодомору 1932-1933 років в Україні в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[25.11.2019]
Акція "Запали свічку" до Дня вшанування пам'яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[23.11.2019]
13 навчальний тиждень. З 02 по 06 грудня. Переглядаємо урок №13 МИСТЕЦТВО 1 КЛАС (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz