МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт перевернутого мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 11.12.2017, 13:07
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 75
Видео
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 4
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2017 » Сентябрь » 25 » 9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)
16:45
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)

9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=oznC4KecHu8

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=wdF9kjGElYo

ЗАВДАННЯ:

у коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 63 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=63D0FMrxCU8

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=F7ohafIthFU

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=2s-DrbAc9KI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=LG5pl4AsMuw

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 67 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=QWho8OzvhPs

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 69 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=TWov7D4xfiI

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 71 підручника

 

 

Просмотров: 2677 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 4
avatar
4
20 Листопада
Домашня робота
Кіндратівськой СШ
Лиженко МИхайло
1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Вiдповiдь:Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.
2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
Вiдповiдь: Кандинський В.В. є дуже важливою фігурою в російській культурі. Справа в тому, що він був не просто художником, але визнаним лідером авангардизму. Пізніше саме ця людина стала одним із засновників абстракціонізму. Йому належать також заслуги по створенню кількох творчих товариств. Тому російська худжонік широко відомий не тільки в Росії, але і за кордоном. Давайте звернемося до життєвому шляху, який пройшов Кандинський Василь Васильович. Картини цього чудового художника тепер знаходяться в багатьох музеях по всьому світу
Професійно живописом художник почав займатися в 1900 році, коли вступив до Академії мистецтв у Мюнхені. На початку XX століття художник творив у стилі аванградізма. Після яскравих молодих робіт Кандинський В.В. перейшов більше до фольклорних тем, де російська модернізм найцікавішим чином поєднувався з середньовічними легендами і садибними мотивами, наприклад як на картині "Строката життя".
3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Вiдповiдь: Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.
avatar
3

20 Листопада
Домашня робота

Кiндратiвської СШ
Сердюка Артема

1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
1.Абстракціонізм (лат. abstractio – віддалення) – авангардистська стильова течія, яка зародилася в образотворчому мистецтві, а згодом поширилася на всі види мистецтва. Засновником абстракціонізму був російський художник Василь Кандинський (1872–1944 рр.). У 1913 році художник К. Малевич заснував течію супрематизм (лат. supremus – найвищий, зверхній). У розвиток теорії і практики абстракціонізму значний внесок зробив нідерландський художник Піт Мондріан (1872–1944 рр.). Він вважав, що реальний світ є причиною болю, страху, страждань, цих негативних емоцій може позбавити людину абстракціонізм. Абстракціонізм для нього – своєрідний максималізований раціоналізм, який виключає емоційне ставлення до подій і явищ життя. Недоліком старого мистецтва Мондріан вважав захоплення матеріальними предметами і природою, закликав денатуралізувати мистецтво, звільнити його від матеріальності.
Характерними особливостями абстракціонізму є крайній субєктивізм, релігійний містицизм. Абстракціонізм опирався на філософію А. Шопенгауера, Ф. Ніцше, 3. Фройда, К. Ґ. Юнга і А. Бергсона. Твори абстракціоністів – це нагромадження геометричних фігур і кольорових плям. К. Малевич використовував у своїх картинах два кольори – білий і чорний або один білий. У трактаті «Від Сезана до супрематизму» він писав, що глядачі повинні пристосовуватися до розуміння формалістичних творів. На його думку, «хто відчуває живопис, менше бачить предмет», людина, яка «бачить предмет», не здатна «відчувати живопис».

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
2.Кандинський В.В. є дуже важливою фігурою в російській культурі. Справа в тому, що він був не просто художником, але визнаним лідером авангардизму. Пізніше саме ця людина стала одним із засновників абстракціонізму. Йому належать також заслуги по створенню кількох творчих товариств. Тому російська худжонік широко відомий не тільки в Росії, але і за кордоном. Давайте звернемося до життєвому шляху, який пройшов Кандинський Василь Васильович. Картини цього чудового художника тепер знаходяться в багатьох музеях по всьому світу 
Професійно живописом художник почав займатися в 1900 році, коли вступив до Академії мистецтв у Мюнхені. На початку XX століття художник творив у стилі аванградізма. Після яскравих молодих робіт Кандинський В.В. перейшов більше до фольклорних тем, де російська модернізм найцікавішим чином поєднувався з середньовічними легендами і садибними мотивами, наприклад як на картині "Строката життя".

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
 
3.
Робер Делоне не мав спеціальної художньої освіти. Він почав малювати у 1905 році під враженням живопису Сірка, Сезанна і Гогена.
Як творча особистість Делоне склався в результаті роздумів на тему про неминуче народження нової ідеології з світового хаосу. Художник в цьому випадку тільки допомагав би природного історичного процесу, руйнуючи загальноприйняті догматичні норми і культурні основи застарілого суспільства.
У 1908 році Делоне захопили ідеї кубістів. Він став членом об'єднання «Золотий перетин». У цей час художник пише головним чином пейзажі, міські види, насичені експресією, і ламані геометричні обриси архітектурних об'єктів, втім, легко впізнаваних («Місто»; «Сен-Северен»; «Ейфелева вежа»; «Вежі Лана»; «Місто № 2», 1910; Національний музей сучасного мистецтва, Париж; «Вежа», 1910, Музей С. Гуггенхейма, Нью-Йорк; «Червона Ейфелева вежа», 1911-1912, Музей С. Гуггенхейма, Нью-Йорк).
 3.
СЕРА Жорж (1859-1891) - французький живописець, графік, один з основоположників неоімпресіонізму.
Народився в замiжній дрібнобуржуазної сім'ї. Навчався в Муніципальній школі малюнка (з 1875) і в Школі витончених мистецтв в майстерні А. Лемана, учня Ж. Д. Енгра (1878-1879). На формування творчого методу Ж. Сірка вплинуло мистецтво Е. Делакруа, К. Коро, Т. Кутюра, П. Пюві де Шаванна, а також К. Моне і К. Піссарро. Ранні роботи Ж. Сірка написані в імпресіоністичній манері, вони наповнені світлом і повітрям, мерехтіння різнобарвних відблисків ("Рибалки на березі Сени", 1883, приватне зібрання, Труа),
avatar
2
Кульбачка Олена      Кіндратівська СШ
                                                                

                                                                     20 листопада

                                                              Домашня       робота

Абстркціоні́змабстрактне мистецтвобезпредметне мистецтвоконфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан. 
2)«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
avatar
1
20 Листопада
Домашня робота
Кіндратівськой СШ
Пічняков Назар

1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Абстракціоні́змабстрактне мистецтвобезпредметне мистецтвоконфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
Казими́р Севери́нович Мале́вич (пол. Kazimierz Malewicz; 11 (23) лютого 1878[1] (або 1879[2]), Київ — 15 травня 1935, Ленінград, РРФСР, СРСР) — український радянський художник-авангардист українсько-польського походження, один із засновників нових напрямків в абстрактному мистецтві — супрематизму та кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва.

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.

Жорж-П'єр Сера (фр. Georges-Pierre Seurat; нар. 2 грудня 1859 — пом. 29 березня 1891) — відомий французький художник-неоімпресіоніст, засновник течії дивізіонізму і пуантилізму, творець пуантилістської манери малювання.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[10.12.2017]
У НАС ШКОЛИ, ЧИ БОЖЕВІЛЬНІ? (І.Лікарчук) (0)
[08.12.2017]
Школьники убедились, что в Константиновском районе «Открытая власть» (0)
[08.12.2017]
ГАРЯЧА НОВИНА!!! І ЗНОВУ - "ГРОМАДИЗАЦІЯ" (0)
[08.12.2017]
У музеї с.Олександро-Калинове з'явиться інтерактивна кімната (0)
[08.12.2017]
Про активне висвітлювання заходів з відзначення 100-річчя з часу проведення першого Курултаю кримськотатарського народу (0)
[08.12.2017]
План заходів у Кіндратівській СШ у зв`язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Про підготовку плану заходів у зв’язку з 80-ми роковинами Великого терору – масових політичних репресій 1937-1938 років (0)
[08.12.2017]
Звіт про проведення тижня правових знань і попередження правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[08.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 11 – 15 грудня 2017 р (0)
[08.12.2017]
14 навчальний тиждень. З 18 по 22 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[07.12.2017]
Кіндратівські учні відправляться на екскурсію до Харкова безкоштовно (0)
[06.12.2017]
Костянтинівським районом замість чиновників керуватимуть діти (0)
[06.12.2017]
Назначен новый начальник отдела образования Константиновской райгосадминистрации (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня Збройних Сил України (0)
[06.12.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності Україн (0)
[06.12.2017]
Про надання інформації про приблизну кількість учасників заходів,де буде висвітлено відомості про 26-у річницю Всеукраїнського референдуму (0)
[05.12.2017]
Про заходи з відзначення 26-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності України (0)
[05.12.2017]
1 грудня 1991 року – Всеукраїнський референдум на підтвердження Акта проголошення незалежності України. (0)
[04.12.2017]
Підготовка до тестування: тести ЗНО онлайн від Освіта.ua (0)
[04.12.2017]
Без ID-картки до навчальних закладів для вступу - зась! (0)
[04.12.2017]
Про підсумки проведення акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів в Кіндратівській СШ (0)
[04.12.2017]
Про заходи до Дня волонтера в Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
13 навчальний тиждень. З 11 по 15 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[01.12.2017]
Про підсумки проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у Кіндратівській СШ (0)
[01.12.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 грудня 2017 року (0)
[29.11.2017]
Поліція вимагає від школ терміново надсилати фото (0)
[29.11.2017]
Про організацію та проведення свята до Дня збройних сил України (0)
[28.11.2017]
Проект НОВА БІЛОКУЗЬМИНІВСЬКА ШКОЛА (0)
[28.11.2017]
Про відзначення у 2017 році Міжнародного дня інвалідів (0)
[28.11.2017]
Про проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом (0)
[25.11.2017]
9 клас. Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо знання. Ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
8 клас.Мистецтво. Урок 17. Перевіряємо свої знання ppt-презентація до уроку (0)
[24.11.2017]
12 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[24.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 27 листопада – 01 грудня 2017 р (0)
[24.11.2017]
Про відзначення в Кіндратівській СШ роковин Голодомору 1932-33 р. в Україні (0)
[21.11.2017]
щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[19.11.2017]
’’Боже, спаси Україну, а потім, і я повернусь..!’’ (0)
[19.11.2017]
НЕ ПРО ОСВІТУ! ПРО ХОЛОДИЛЬНИК!!! (Віктор Громовий щодо кількості й безглуздості паперообігу в освіті) (0)
[17.11.2017]
11 навчальний тиждень. З 27 листопада по 01 грудня. Переглядаємо урок №11 (0)
[17.11.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 20 – 25 листопада 2017 р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz