Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 25.02.2020, 17:55
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 6
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2017 » Сентябрь » 25 » 9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)
16:45
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)

9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=oznC4KecHu8

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=wdF9kjGElYo

ЗАВДАННЯ:

у коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 63 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=63D0FMrxCU8

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=F7ohafIthFU

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=2s-DrbAc9KI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=LG5pl4AsMuw

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 67 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=QWho8OzvhPs

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 69 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=TWov7D4xfiI

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 71 підручника

 

 

Просмотров: 6424 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 5
avatar
0
5 lyzhenkomikhail • 22:58, 15.12.2017 [Материал]
1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
Казими́р Севери́нович Мале́вич (пол. Kazimierz Malewicz; 11 (23) лютого 1878[1] (або 1879[2]), Київ — 15 травня 1935, Ленінград, РРФСР, СРСР) — український радянський художник-авангардист українсько-польського походження, один із засновників нових напрямків в абстрактному мистецтві — супрематизму та кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва.

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.

Жорж-П'єр Сера (фр. Georges-Pierre Seurat; нар. 2 грудня 1859 — пом. 29 березня 1891) — відомий французький художник-неоімпресіоніст, засновник течії дивізіонізму і пуантилізму, творець пуантилістської манери малювання.
avatar
0
4 lyzhenkomikhail • 21:11, 27.11.2017 [Материал]
20 Листопада
Домашня робота
Кіндратівськой СШ
Лиженко МИхайло
1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Вiдповiдь:Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.
2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
Вiдповiдь: Кандинський В.В. є дуже важливою фігурою в російській культурі. Справа в тому, що він був не просто художником, але визнаним лідером авангардизму. Пізніше саме ця людина стала одним із засновників абстракціонізму. Йому належать також заслуги по створенню кількох творчих товариств. Тому російська худжонік широко відомий не тільки в Росії, але і за кордоном. Давайте звернемося до життєвому шляху, який пройшов Кандинський Василь Васильович. Картини цього чудового художника тепер знаходяться в багатьох музеях по всьому світу
Професійно живописом художник почав займатися в 1900 році, коли вступив до Академії мистецтв у Мюнхені. На початку XX століття художник творив у стилі аванградізма. Після яскравих молодих робіт Кандинський В.В. перейшов більше до фольклорних тем, де російська модернізм найцікавішим чином поєднувався з середньовічними легендами і садибними мотивами, наприклад як на картині "Строката життя".
3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Вiдповiдь: Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.
avatar
0
3 artemonserdyuk • 02:20, 21.11.2017 [Материал]

20 Листопада
Домашня робота

Кiндратiвської СШ
Сердюка Артема

1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
1.Абстракціонізм (лат. abstractio – віддалення) – авангардистська стильова течія, яка зародилася в образотворчому мистецтві, а згодом поширилася на всі види мистецтва. Засновником абстракціонізму був російський художник Василь Кандинський (1872–1944 рр.). У 1913 році художник К. Малевич заснував течію супрематизм (лат. supremus – найвищий, зверхній). У розвиток теорії і практики абстракціонізму значний внесок зробив нідерландський художник Піт Мондріан (1872–1944 рр.). Він вважав, що реальний світ є причиною болю, страху, страждань, цих негативних емоцій може позбавити людину абстракціонізм. Абстракціонізм для нього – своєрідний максималізований раціоналізм, який виключає емоційне ставлення до подій і явищ життя. Недоліком старого мистецтва Мондріан вважав захоплення матеріальними предметами і природою, закликав денатуралізувати мистецтво, звільнити його від матеріальності.
Характерними особливостями абстракціонізму є крайній субєктивізм, релігійний містицизм. Абстракціонізм опирався на філософію А. Шопенгауера, Ф. Ніцше, 3. Фройда, К. Ґ. Юнга і А. Бергсона. Твори абстракціоністів – це нагромадження геометричних фігур і кольорових плям. К. Малевич використовував у своїх картинах два кольори – білий і чорний або один білий. У трактаті «Від Сезана до супрематизму» він писав, що глядачі повинні пристосовуватися до розуміння формалістичних творів. На його думку, «хто відчуває живопис, менше бачить предмет», людина, яка «бачить предмет», не здатна «відчувати живопис».

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
2.Кандинський В.В. є дуже важливою фігурою в російській культурі. Справа в тому, що він був не просто художником, але визнаним лідером авангардизму. Пізніше саме ця людина стала одним із засновників абстракціонізму. Йому належать також заслуги по створенню кількох творчих товариств. Тому російська худжонік широко відомий не тільки в Росії, але і за кордоном. Давайте звернемося до життєвому шляху, який пройшов Кандинський Василь Васильович. Картини цього чудового художника тепер знаходяться в багатьох музеях по всьому світу 
Професійно живописом художник почав займатися в 1900 році, коли вступив до Академії мистецтв у Мюнхені. На початку XX століття художник творив у стилі аванградізма. Після яскравих молодих робіт Кандинський В.В. перейшов більше до фольклорних тем, де російська модернізм найцікавішим чином поєднувався з середньовічними легендами і садибними мотивами, наприклад як на картині "Строката життя".

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
 
3.
Робер Делоне не мав спеціальної художньої освіти. Він почав малювати у 1905 році під враженням живопису Сірка, Сезанна і Гогена.
Як творча особистість Делоне склався в результаті роздумів на тему про неминуче народження нової ідеології з світового хаосу. Художник в цьому випадку тільки допомагав би природного історичного процесу, руйнуючи загальноприйняті догматичні норми і культурні основи застарілого суспільства.
У 1908 році Делоне захопили ідеї кубістів. Він став членом об'єднання «Золотий перетин». У цей час художник пише головним чином пейзажі, міські види, насичені експресією, і ламані геометричні обриси архітектурних об'єктів, втім, легко впізнаваних («Місто»; «Сен-Северен»; «Ейфелева вежа»; «Вежі Лана»; «Місто № 2», 1910; Національний музей сучасного мистецтва, Париж; «Вежа», 1910, Музей С. Гуггенхейма, Нью-Йорк; «Червона Ейфелева вежа», 1911-1912, Музей С. Гуггенхейма, Нью-Йорк).
 3.
СЕРА Жорж (1859-1891) - французький живописець, графік, один з основоположників неоімпресіонізму.
Народився в замiжній дрібнобуржуазної сім'ї. Навчався в Муніципальній школі малюнка (з 1875) і в Школі витончених мистецтв в майстерні А. Лемана, учня Ж. Д. Енгра (1878-1879). На формування творчого методу Ж. Сірка вплинуло мистецтво Е. Делакруа, К. Коро, Т. Кутюра, П. Пюві де Шаванна, а також К. Моне і К. Піссарро. Ранні роботи Ж. Сірка написані в імпресіоністичній манері, вони наповнені світлом і повітрям, мерехтіння різнобарвних відблисків ("Рибалки на березі Сени", 1883, приватне зібрання, Труа),
avatar
0
2 elenakulbachca • 21:51, 20.11.2017 [Материал]
Кульбачка Олена      Кіндратівська СШ
                                                                

                                                                     20 листопада

                                                              Домашня       робота

Абстркціоні́змабстрактне мистецтвобезпредметне мистецтвоконфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан. 
2)«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
avatar
20 Листопада
Домашня робота
Кіндратівськой СШ
Пічняков Назар

1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Абстракціоні́змабстрактне мистецтвобезпредметне мистецтвоконфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
Казими́р Севери́нович Мале́вич (пол. Kazimierz Malewicz; 11 (23) лютого 1878[1] (або 1879[2]), Київ — 15 травня 1935, Ленінград, РРФСР, СРСР) — український радянський художник-авангардист українсько-польського походження, один із засновників нових напрямків в абстрактному мистецтві — супрематизму та кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва.

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.

Жорж-П'єр Сера (фр. Georges-Pierre Seurat; нар. 2 грудня 1859 — пом. 29 березня 1891) — відомий французький художник-неоімпресіоніст, засновник течії дивізіонізму і пуантилізму, творець пуантилістської манери малювання.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[22.02.2020]
Виступ колективу "Екосвіт" Кіндратівської СШ на районному конкурсі (0)
[22.02.2020]
21 лютого Міжнародний день рідної мови. (0)
[22.02.2020]
День пам'яті Героїв Небесної Сотні (0)
[22.02.2020]
Вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні (0)
[22.02.2020]
Участь у майстер-класі Благодійного Фонду Бориса Колеснікова (0)
[22.02.2020]
Зустріч з командою "Ліги майбутніх поліцейських" (0)
[21.02.2020]
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ на 24-29 лютого 2020 р (0)
[21.02.2020]
24 навчальний тиждень. З 03 по 07 березня 2020 року (0)
[21.02.2020]
Керівник вокального гуртка Костянтинівського РЦДЮТ Н.С.Зуйкова – серед переможців обласного етапу конкурсу професійної майстерності «Джерело (0)
[19.02.2020]
Майстер-клас Н.С.Зуйкової, керівника вокального гуртка "Театр пісні "Веселка" (0)
[14.02.2020]
Інформація про виконання плану заходів щодо реалізації Концепції вдосконалення інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграці (0)
[12.02.2020]
23 навчальний тиждень з 24 лютого по 28 лютого 2020 р. Переглядаємо урок 23 (0)
[12.02.2020]
ПЛАН РАБОТИ ШКОЛИ на 17-21 лютого 2020 року (0)
[31.01.2020]
22 навчальний тиждень. З 17 по 21 лютого. Переглядаємо та виконуємо завдання до уроку №22 (0)
[29.01.2020]
День пам*яті героїв Крут (0)
[24.01.2020]
20 навчальний тиждень. З 03 по 07 лютого 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №20 (0)
[22.01.2020]
АКЦІЯ «З любов’ю в серці, з вірою в душі» (0)
[20.01.2020]
ПЛАН РАБОТИ ШКОЛИ на 27 січня – 31 січня 2020 р (0)
[20.01.2020]
19 навчальний тиждень. З 29 січня по 02 лютого 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №19 (0)
[31.12.2019]
18 навчальний тиждень. З 20 по 26 січня 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №18 (0)
[31.12.2019]
17 навчальний тиждень. З 13 по 17 січня 2020 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №17 МИСТЕЦТВО (0)
[31.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 13-17 січня 2020 року (0)
[24.12.2019]
НАКАЗ Про використання мобільних телефонів під час навчально-виховного процесу (0)
[24.12.2019]
Правила користування мобільними телефонами» для учнів (0)
[23.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування на зимових канікулах 2019-2020 н.р. (0)
[23.12.2019]
План проведення «Тижня безпеки дорожнього руху» у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з 23.12 по 27.12.2019 р (0)
[23.12.2019]
День Святого Миколая у школі (0)
[13.12.2019]
16 навчальний тиждень. З 23 по 28 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[13.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 16-21 грудня 2019 р (0)
[13.12.2019]
Інформація щодо проведених заходів, приурочених до Всеукраїнського тижня права у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[07.12.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 09 – 13 грудня 2019 р (0)
[07.12.2019]
15 навчальний тиждень з 16 по 20 грудня 2019 р (0)
[06.12.2019]
План заходів з проведення Всеукраїнського тижня права в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[02.12.2019]
План заходів до Дня св.Миколая (0)
[30.11.2019]
14 навчальний тиждень. З 09 по 13 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[30.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 грудня 2019 року (0)
[25.11.2019]
Про виконання Плану заходів у зв’язку з роковинами Голодомору 1932-1933 років в Україні в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[25.11.2019]
Акція "Запали свічку" до Дня вшанування пам'яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[23.11.2019]
13 навчальний тиждень. З 02 по 06 грудня. Переглядаємо урок №13 МИСТЕЦТВО 1 КЛАС (0)
[23.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 25 – 29 листопада 2019 р (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2020Сайт создан в системе uCoz