МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Суббота, 20.10.2018, 17:02
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 12
Видео
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » 2017 » Сентябрь » 25 » 9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)
16:45
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)

9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник)

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=oznC4KecHu8

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=wdF9kjGElYo

ЗАВДАННЯ:

у коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 63 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=63D0FMrxCU8

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=F7ohafIthFU

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=2s-DrbAc9KI

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=LG5pl4AsMuw

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 67 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=QWho8OzvhPs

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 69 підручника

Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=TWov7D4xfiI

ЗАВДАННЯ:

У коментарях до уроку виконайте завдання зі сторінки 71 підручника

 

 

Просмотров: 3821 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 5
avatar
5
1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
Казими́р Севери́нович Мале́вич (пол. Kazimierz Malewicz; 11 (23) лютого 1878[1] (або 1879[2]), Київ — 15 травня 1935, Ленінград, РРФСР, СРСР) — український радянський художник-авангардист українсько-польського походження, один із засновників нових напрямків в абстрактному мистецтві — супрематизму та кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва.

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.

Жорж-П'єр Сера (фр. Georges-Pierre Seurat; нар. 2 грудня 1859 — пом. 29 березня 1891) — відомий французький художник-неоімпресіоніст, засновник течії дивізіонізму і пуантилізму, творець пуантилістської манери малювання.
avatar
4
20 Листопада
Домашня робота
Кіндратівськой СШ
Лиженко МИхайло
1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Вiдповiдь:Абстракціоні́зм, абстрактне мистецтво, безпредметне мистецтво, конфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.
2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
Вiдповiдь: Кандинський В.В. є дуже важливою фігурою в російській культурі. Справа в тому, що він був не просто художником, але визнаним лідером авангардизму. Пізніше саме ця людина стала одним із засновників абстракціонізму. Йому належать також заслуги по створенню кількох творчих товариств. Тому російська худжонік широко відомий не тільки в Росії, але і за кордоном. Давайте звернемося до життєвому шляху, який пройшов Кандинський Василь Васильович. Картини цього чудового художника тепер знаходяться в багатьох музеях по всьому світу
Професійно живописом художник почав займатися в 1900 році, коли вступив до Академії мистецтв у Мюнхені. На початку XX століття художник творив у стилі аванградізма. Після яскравих молодих робіт Кандинський В.В. перейшов більше до фольклорних тем, де російська модернізм найцікавішим чином поєднувався з середньовічними легендами і садибними мотивами, наприклад як на картині "Строката життя".
3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Вiдповiдь: Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.
avatar
3

20 Листопада
Домашня робота

Кiндратiвської СШ
Сердюка Артема

1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
1.Абстракціонізм (лат. abstractio – віддалення) – авангардистська стильова течія, яка зародилася в образотворчому мистецтві, а згодом поширилася на всі види мистецтва. Засновником абстракціонізму був російський художник Василь Кандинський (1872–1944 рр.). У 1913 році художник К. Малевич заснував течію супрематизм (лат. supremus – найвищий, зверхній). У розвиток теорії і практики абстракціонізму значний внесок зробив нідерландський художник Піт Мондріан (1872–1944 рр.). Він вважав, що реальний світ є причиною болю, страху, страждань, цих негативних емоцій може позбавити людину абстракціонізм. Абстракціонізм для нього – своєрідний максималізований раціоналізм, який виключає емоційне ставлення до подій і явищ життя. Недоліком старого мистецтва Мондріан вважав захоплення матеріальними предметами і природою, закликав денатуралізувати мистецтво, звільнити його від матеріальності.
Характерними особливостями абстракціонізму є крайній субєктивізм, релігійний містицизм. Абстракціонізм опирався на філософію А. Шопенгауера, Ф. Ніцше, 3. Фройда, К. Ґ. Юнга і А. Бергсона. Твори абстракціоністів – це нагромадження геометричних фігур і кольорових плям. К. Малевич використовував у своїх картинах два кольори – білий і чорний або один білий. У трактаті «Від Сезана до супрематизму» він писав, що глядачі повинні пристосовуватися до розуміння формалістичних творів. На його думку, «хто відчуває живопис, менше бачить предмет», людина, яка «бачить предмет», не здатна «відчувати живопис».

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
2.Кандинський В.В. є дуже важливою фігурою в російській культурі. Справа в тому, що він був не просто художником, але визнаним лідером авангардизму. Пізніше саме ця людина стала одним із засновників абстракціонізму. Йому належать також заслуги по створенню кількох творчих товариств. Тому російська худжонік широко відомий не тільки в Росії, але і за кордоном. Давайте звернемося до життєвому шляху, який пройшов Кандинський Василь Васильович. Картини цього чудового художника тепер знаходяться в багатьох музеях по всьому світу 
Професійно живописом художник почав займатися в 1900 році, коли вступив до Академії мистецтв у Мюнхені. На початку XX століття художник творив у стилі аванградізма. Після яскравих молодих робіт Кандинський В.В. перейшов більше до фольклорних тем, де російська модернізм найцікавішим чином поєднувався з середньовічними легендами і садибними мотивами, наприклад як на картині "Строката життя".

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
 
3.
Робер Делоне не мав спеціальної художньої освіти. Він почав малювати у 1905 році під враженням живопису Сірка, Сезанна і Гогена.
Як творча особистість Делоне склався в результаті роздумів на тему про неминуче народження нової ідеології з світового хаосу. Художник в цьому випадку тільки допомагав би природного історичного процесу, руйнуючи загальноприйняті догматичні норми і культурні основи застарілого суспільства.
У 1908 році Делоне захопили ідеї кубістів. Він став членом об'єднання «Золотий перетин». У цей час художник пише головним чином пейзажі, міські види, насичені експресією, і ламані геометричні обриси архітектурних об'єктів, втім, легко впізнаваних («Місто»; «Сен-Северен»; «Ейфелева вежа»; «Вежі Лана»; «Місто № 2», 1910; Національний музей сучасного мистецтва, Париж; «Вежа», 1910, Музей С. Гуггенхейма, Нью-Йорк; «Червона Ейфелева вежа», 1911-1912, Музей С. Гуггенхейма, Нью-Йорк).
 3.
СЕРА Жорж (1859-1891) - французький живописець, графік, один з основоположників неоімпресіонізму.
Народився в замiжній дрібнобуржуазної сім'ї. Навчався в Муніципальній школі малюнка (з 1875) і в Школі витончених мистецтв в майстерні А. Лемана, учня Ж. Д. Енгра (1878-1879). На формування творчого методу Ж. Сірка вплинуло мистецтво Е. Делакруа, К. Коро, Т. Кутюра, П. Пюві де Шаванна, а також К. Моне і К. Піссарро. Ранні роботи Ж. Сірка написані в імпресіоністичній манері, вони наповнені світлом і повітрям, мерехтіння різнобарвних відблисків ("Рибалки на березі Сени", 1883, приватне зібрання, Труа),
avatar
2
Кульбачка Олена      Кіндратівська СШ
                                                                

                                                                     20 листопада

                                                              Домашня       робота

Абстркціоні́змабстрактне мистецтвобезпредметне мистецтвоконфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан. 
2)«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
avatar
1
20 Листопада
Домашня робота
Кіндратівськой СШ
Пічняков Назар

1. Назвіть течії абстракціонізму та їхніх засновників. У чому полягає відмінність абстрактного мистетцтва від інших напрямів модернізму?
Абстракціоні́змабстрактне мистецтвобезпредметне мистецтвоконфігуративне мистецтво — одна з течій авангардистського мистецтва початку XX ст. Філософсько-естетична основа абстракціонізму — ірраціоналізм, відхід від ілюзорно-предметного зображення, абсолютизація чистого враження та самовираження митця засобами геометричних фігур, ліній, кольорових плям, звуків. Напрям сучасного абстрактного мистецтва в скульптурі і живописі виник в Європі та Північній Америці в 1910—1920. Здавна люди намагалися відобразити красу навколишнього світу, сцени зі життя жінок у малюнках, картинах. Згодом картини найталановитіших людей перетворилися на витвори мистецтва. З'явилося багато різних напрямів мистецтва: імпресіонізм, модернізм, класицизм, романтизм, натуралізм, символізм, реалізм, сюрреалізм, абстракціонізм та інших. Кожен напрям охоплює єдність світосприймання, естетичних поглядів, шляхів відображення. Здавна безпредметна творчість існувала як орнамент чинонфініто, але в новітній історії оформилося в особливу естетичну програму — абстракціонізм. Виникнення та розвитку абстрактного мистецтва було пов'язане з духовними ідеями, які хвилювали розуми європейців межі XIX-початку XX століття. Захоплення метафізичними і утопічними теоріями охопило як філософів, так і літераторів, музикантів, живописців. Прагнення висловити невимовне, передати відчуття єдності душі, й матерії, всесвіту, космосу зажадало від художників пошуку нової, нетрадиційної образотворчої мови, повної глибокого сенсу.Засновниками абстракціонізму були В.Кандинський, К.Малевич, П.Мондріан.

2. Схарактеризуйте творчість художника-абстракціоніста, картини якого зацікавили найбільше?
«Чорний квадрат» — картина Казимира Малевича, написана, найімовірніше, у 1915. Зберігається в Державній Третьяковській галереї в Москві. Цю картину, написану в заснованому ним стилі супрематизму, Малевич вважав вершиною своєї творчості.
Казими́р Севери́нович Мале́вич (пол. Kazimierz Malewicz; 11 (23) лютого 1878[1] (або 1879[2]), Київ — 15 травня 1935, Ленінград, РРФСР, СРСР) — український радянський художник-авангардист українсько-польського походження, один із засновників нових напрямків в абстрактному мистецтві — супрематизму та кубофутуризму, педагог, теоретик мистецтва.

3. Порівняйте засоби художньої виразності та стильові ознаки картин "Ейфелева вежа" Р. Делоне і Ж.Сера.
Робéр Делонé (12 квітня 1885, Париж, Франція — 25 жовтня 1941, Монпельє, Франція) — французький художник. Разом із своєю дружиною Сонею Делоне став засновником нового жанру — орфізму.Головна робота Делоне присвячена Ейфелевої вежі — знаменитому символу Франції. Це одна з найбільш значних із серії одинадцяти картин, присвячених Ейфелевої вежі між 1909 і 1911 рр. Вона пофарбована в яскраво-червоний колір, що відразу відрізняє її від сірості навколишнього міста. Значний розмір полотна додатково посилює велич цієї споруди. Як привид, вежа височить над навколишніми будинками, в переносному сенсі потрясаючи самі основи старого порядку.

Жорж-П'єр Сера (фр. Georges-Pierre Seurat; нар. 2 грудня 1859 — пом. 29 березня 1891) — відомий французький художник-неоімпресіоніст, засновник течії дивізіонізму і пуантилізму, творець пуантилістської манери малювання.
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.10.2018]
Мінфін: підвищення посадових окладів освітянам на 10 % – є передчасним (0)
[19.10.2018]
ІНФОРМАЦІЯ з виконання заходів Тижня безпеки життєдіяльності в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та прогр (0)
[19.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 22-26 жовтня 2018 р (0)
[19.10.2018]
9 навчальний тиждень з 05 по 09 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (0)
[19.10.2018]
Інформація щодо виконання регіонального плану з відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступ (0)
[19.10.2018]
Афоризми Василя Сухомлинського: (0)
[19.10.2018]
Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського (0)
[19.10.2018]
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО (0)
[12.10.2018]
14 жовтня – День захисника України (0)
[12.10.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАХОДІВ ДО ДНЯ ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ (0)
[12.10.2018]
8-й навчальний тиждень з 22 по 26 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[12.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 15-19 жовтня 2018 р (0)
[12.10.2018]
План шкільних заходів з підготовки та відзначення 74-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (0)
[11.10.2018]
домашняя работа (0)
[10.10.2018]
Зустріч старшокласників з працівником військомату (0)
[09.10.2018]
Домашня робота 5 клас (0)
[08.10.2018]
Про проведення масових заходів з нагоди Дня захисника України в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[05.10.2018]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 19 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[05.10.2018]
Про проведення vfcjdb[ заходів з військово-патріотичного виховання на 5-тому навчальному тижні 2018/2019 навчального року (0)
[05.10.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[03.10.2018]
Сценарій до Дня вчителя (для скачування ведучими). Технічний файл (0)
[03.10.2018]
Домашня робота Усатюк Олег 6 кл (0)
[01.10.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[27.09.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 08 - 12 жовтня 2018 р (0)
[27.09.2018]
6-й навчальний тиждень з 08 по 12 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
[24.09.2018]
Про проведення Дня без автомобілів в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[24.09.2018]
УЧАСТЬ У РАЙОННОМУ ЕТАПІ ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») (0)
[21.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 24-28 вересня 2018р (0)
[21.09.2018]
5-й навчальний тиждень з 01 по 05 жовтня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (4)
[19.09.2018]
Заходи до Дня миру в Кіндратівській СШ (0)
[18.09.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за вересень 2018 р. (0)
[17.09.2018]
Щодо реалізації в Кіндратівській СШ Плану заходів щодо відзначення 100-річчя Національної академії наук (0)
[14.09.2018]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 17-21 вересня 2018 р (0)
[14.09.2018]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН УРОКІВ МИСТЕЦТВА У 10 (11) КЛ. (ДО ПІДРУЧНИКА Л.МАСОЛ МИСТЕЦТВО – К.: ВД «ОСВІТА», 2018. - 224 С.) (0)
[13.09.2018]
4-й навчальний тиждень з 24 по 28 вересня 2018 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (2)
[08.09.2018]
В ОШ №22 Краматорска открыли современный кабинет физики (0)
[07.09.2018]
Про результати відбору підручників для 5 і 10 класів (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
[07.09.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ст. 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території Донбасу (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Сентябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2018Сайт создан в системе uCoz