МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Среда, 16.01.2019, 14:39
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат сучасного уроку для вас найзручнішій
Всего ответов: 20
Видео
Статистика

Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
Главная » 2018 » Декабрь » 29 » Аналітична довідка «Про підсумки проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018-2019 начальному році»
15:46
Аналітична довідка «Про підсумки проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018-2019 начальному році»

Додаток  1

до наказу відділу освіти

райдержадміністрації

17.12.2018 р. № 485

 

Аналітична довідка

«Про підсумки проведення ІІ (районного) етапу

Всеукраїнських учнівських олімпіад

у 2018-2019 начальному році»

 

Методичним кабінетом відділу освіти райдержадміністрації з 03 листопада по 09 грудня 2018 року проводилися Всеукраїнські предметні учнівські олімпіади з базових дисциплін, зокрема: української мови та літератури, математики, хімії, інформатики, екології, історії, астрономії,  інформаційних технологій, російської мови та літератури, англійської та французької мов, географії, економіки, фізики, правознавства, біології, трудового навчання (технології).

         Відповідно до Положення про олімпіади завдання ІІ (районного) етапу були розроблені обласною комісією і були направлені електронною поштою до міських (районних) методичних кабінетів відділів освіти. Завдання з усіх предметів відповідали вимогам чинних програм, були розраховані на знання учнями програмового матеріалу, вміння логічно мислити та застосовувати теоретичні знання для розв’язання практичних завдань.

У ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад взяли участь 187 учнів, з яких 87 стали призерами. Зокрема, вибороли І місце 42 учні, ІІ місце – 25 учнів, ІІІ місце – 20 учнів. До участі в ІІІ (обласному) етапі олімпіад запрошено 16 учнів.

         За підсумками виявлено, що найбільша кількість учасників  становила  на олімпіадах з математики (31 учасник), фізики (24 учасників), української мови та літератури (18 учасників), історії (18 учасників). Низька кількість учасників з різних причин була на олімпіадах з екології (3 учасники), економіки (2 учасники), інформатики (4 учасники), астрономії (2 учасники), французької мови (2 учасники), правознавства (4 учасники), інформаційних технологій (5 учасників).

Найбільшу кількість призерів підготували педагогічні колективи Новодмитрівського НВК (34 переможця), Іванопільської СШ І-ІІІ ступенів (20 переможців).

На середньому рівні ведеться робота щодо підготовки учнів до участі в предметних олімпіадах у Білокузьминівській ЗОШ І-ІІІ ступенів (10 переможців),  Марківській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Софіївському НВК (по 8 переможців).

Низька результативність відстежується в цьому напрямку  в Торському НВК (2 переможця) та Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (5 переможців).

 

Участь закладів загальної середньої освіти у ІІ (районному) етапі

Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів

Кількість учасників/кількість призерів ІІ етапу

Білокузьминівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Марківська ЗОШ      І-ІІІ ступенів

Іванопільська СШ       І-ІІІ ступенів

Кіндратівська СШ       І-ІІІ ступенів

Новодмитрівський НВК

Софіївський НВК

Торський НВК

Загальна кіл-ть учасників/призерів

Кіл-ть шкіл на олімпіаді

Екологія

-

-

1/0

1/1

1/1

-

-

3/2

3

Історія

3/2

2/0

4/2

1/0

4/2

3/0

1/0

18/6

7

Інформатика

-

-

-

1/1

3/0

-

-

4/1

2

Астрономія

-

-

-

-

2/0

-

-

2/0

1

Фізика

2/1

3/2

3/0

2/0

9/3

3/0

2/0

24/6

7

Географія

2/1

2/2

3/1

2/0

4/1

3/2

-

16/7

6

Математика

5/0

5/0

3/0

5/1

9/5

3/1

1/0

31/7

7

Українська мова та література

2/1

3/2

3/3

2/0

4/4

2/0

2/1

18/11

7

Біологія

1/1

1/1

2/1

1/1

3/1

3/3

2/1

13/9

7

Хімія

-

-

2/2

2/0

2/1

3/0

-

9/3

4

Французька мова

 

 

 

 

2/2

 

 

2/2

1

Російська мова та література

1/0

-

1/1

1/0

1/0

-

1/0

5/1

5

Економіка

-

-

-

-

2/1

-

-

2/1

1

Англійська мова

2/2

1/1

3/3

-

7/7

1/0

-

14/13

5

Трудове навчання (технології)

2/2

-

5/4

2/1

5/5

2/2

1/0

17/14

6

Правознавство

-

-

3/3

-

1/1

-

-

4/4

2

Інформаційні технології

1/0

2/0

1/0

-

1/0

-

-

5/0

4

Разом учасників/

призерів

21/10

19/8

34/20

20/5

60/34

23/8

10/2

187/87

 

Кіл-ть олімпіад, на які приїхала школа

10

8

13

11

17

9

7

 

75

В олімпіаді з української мови та літератури взяли участь 18 учнів 8-11 класів із 7 закладів загальної середньої освіти району. З них: 8 класу – 6;                 9 класу – 4; 10 класу – 5; 11 класу – 3.

Учасникам були запропоновані шість завдань: 3  з української мови і 3 – з літератури (2 теоретичних, 2 творчих, 2 практичних), складені згідно з оновленою програмою, на знання основних розділів мовознавства та вміння писати творчі роботи на  мовно-літературні теми.

Завдання спрямовані на перевірку системності знань і вмінь учнів з української мови та літератури, а також уміння відповідати на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюванні, уміння критично аналізувати інформацію, робити висновки, узагальнювати й систематизувати матеріал. Значну увагу приділено питанням культури мовлення (редагування речень, нормативної сполучуваності слів, використання фразеологізмів). Обов’язковою складовою в кожному класі були завдання на визначення рівня сформованості орфографічної та пунктуаційної грамотності.

Роботи переможців свідчать про любов школярів до рідної мови, бажання оволодівати позапрограмовим матеріалом та належний рівень роботи педагогів з обдарованими дітьми.

Проте у завданнях з мови були допущені помилки при редагуванні текстів, визначенні значення фразеологізмів, фонетичному та синтаксичному  розборах.

При написанні творчих робіт  не всі учні  вміють формулювати власну думку, допустили орфографічні та лексичні помилки, неправильно розставили  розділові знаки у простих ускладнених та  складних реченнях. А деякі учні навіть не приступили до виконання творчого завдання.

Завдання з літератури передбачали лаконічні відповіді на проблемне запитання (знання з теорії літератури: літературний рід, жанрове визначення, стильові особливості, художні засоби та образи ін.; конкретні знання літературного матеріалу та вміння встановлювати логічні зв’язки й відповідності в межах тексту (між текстами); аналіз образної системи творів; інтерпретаційні вміння учнів).

Обсяг і рівень складності олімпіадних завдань забезпечили якнайповніше розкриття інтелектуальних можливостей і творчих здібностей учнів, над якими треба попрацювати.

Невисокий рівень результатів свідчить про недостатню організацію роботи всіма  вчителями української мови та літератури з повторення програмового матеріалу, самостійної роботи з підвищення грамотності школярів та індивідуальної роботи з учнями - учасниками олімпіади.

Тому слід провести детальний аналіз результатів робіт учасників олімпіади кожним педагогом-наставником і спланувати свою роботу з обдарованими дітьми (створення і роботи платформи дистанційної, літньої школи) для визначення  шляхів покращення  роботи з цього напрямку та подолання недоліків:

  • створення власного висловлення (ураховується вміння формулювати власну думку; нешаблонність, креативність мислення; варіативність у доборі мовленнєвих конструкцій; орфографічна та пунктуаційна грамотність);
  • перевірку правописних й акцентуаційних навичок учнів;
  • побудову, редагування речень.
  • завдання з мови – системні, тобто спрямовані на те, щоб з’ясувати рівень навченості учнів із фонетики й орфоепії, лексики, морфології, синтаксису, орфографії й пунктуації, культури мовлення тощо;
  • знання з теорії літератури: літературний рід, жанрове визначення, стильові особливості,художні засоби,образи, стилістичні фігури й ін.;
  • конкретні знання літературного матеріалу та вміння встановлювати логічні зв’язки й відповідності в межах тексту (між текстами);
  • аналіз образної системи творів;
  • інтерпретаційні вміння учнів.

В олімпіаді з російської мови та літератури взяли участь 5 учнів 8-9 класів з 5 закладів загальної середньої освіти району. З них: 8 класу – 4, 9 класу – 1, 10 класу – 0, 11 класу – 0. Не взяли участі в олімпіаді учні Марківської ЗОШ І-ІІІ ступенів та Софіївського НВК.

Завдання, запропоновані учасникам ІІ (районного) етапу Всеукраїнських олімпіад з російської мови і літератури, спрямовані на перевірку знань основних розділів мовознавства, вміння вирішувати лінгвістичні задачі, писати творчі роботи на літературні теми, робити комплексний аналіз запропонованого тексту. Перевірені роботи свідчать про слабкий рівень знань учнів з російської мови та літератури. Із завданнями тестового характеру учні впоралися, але  не змогли визначити неможливі в російській мові сполучення граматичних ознак в запропонованих граматичних характеристиках дієслова і прикметника. Були допущені помилки при складанні комплексного аналізу тексту запропонованого вірша. Жоден з учасників 8 класу не визначив автора наведеного прикладу неримованого вірша, написаного на «японський лад». Жоден учень не впорався з лінгвістичною задачею, не виконав додаткових завдань з літератури. Низький рівень результатів олімпіадних робіт свідчить про недостатню організацію роботи вчителями російської мови та літератури з повторення програмного матеріалу, відсутність роботи з розвитку лінгвістичного логічного мислення учнів, комплексного аналізу літературних текстів, цілеспрямованої роботи з теорії літератури. Відсутність інтегрованого курсу «Література» в закладах освіти з навчанням українською мовою призвело до того, що учні взагалі не знають творів російської літератури, тому не виконали творче завдання з літератури, або виконали його на дуже слабкому рівні.

 

 

У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології взяли участь 13 учні з 9 закладів загальної середньої освіти. Олімпіадні завдання  складалися з теоретичного та практичного турів. Теоретичний тур містив 20 завдань типу А (вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих) та 10 завдань типу Б (вибір кількох правильних відповідей, установлення логічних пар). Практичний тур складався з 2 завдань.

Аналіз помилок, яких припустилися учні, свідчить про  невпевненість школярів у своїх знаннях з таких тем: будова суцвіття, розмноження й розвиток рослин, їх запилення та запліднення, будова клітини, процеси мітозу і мейозу, закономірностей спадковості, нервової регуляції функцій організму людини і тощо.

У районній олімпіаді з хімії взяли участь 9 школярів з 4 закладів загальної середньої освіти. Учні на достатньому рівні виконали завдання репродуктивного характеру – тести, про це свідчить кількість набраних ними балів.

Однак більшість учасників олімпіади не змогли розв’язати запропоновані задачі на визначення хімічної формули, обчислення за  хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій,  масової частки і маси розчиненої речовини в розчині, на визначення розчинності речовин і використання коефіцієнта розчинності, використання взаємозв’язків між масовою часткою, полярністю, молярною концентрацією еквівалентів та розчинністю, обчислення за хімічними рівняннями, якщо одну з реагуючих речовин дано  в надлишку.

Аналіз допущених помилок свідчить про недостатній розвиток в учнів уміння розв’язувати розрахункові задачі.

У районній олімпіаді з географії взяло участь 16 учнів з 7 закладів загальної середньої освіти. Учасникам ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з географії було запропоновано виконати завдання практичного, теоретичного туру та тести (20 питань). Виконання завдань практичного спрямування потребувало знань з географії попередніх курсів і великого об’єму позапрограмового матеріалу.

У ІІ  етапі Всеукраїнської олімпіади з екології взяли участь 3 учні 10-11 класів з 3 закладів загальної середньої освіти. Олімпіадні завдання  були спрямовані на виявлення рівня сформованості в учасників олімпіади предметних компетентностей.

Олімпіада з екології передбачала наявність теоретичного і практичного туру. Під час теоретичного туру олімпіади перевірялися знання основних біологічних та екологічних термінів, понять, законів, теорій, методів досліджень, ознак живих організмів, рівнів організації живої матерії; хімічного складу живих систем, функціонального значення хімічних елементів і речовин; особливостей будови та життєдіяльності основних груп організмів; суті біологічних явищ, їх закономірностей.

Учасниками районної олімпіади з математики став 31 учень із 7 закладів загальної середньої освіти, яким було запропоновано для розв`язування по 5 задач різної тематики.

Олімпіадні завдання охоплювали вивчений учнями матеріал із різних розділів курсу математики відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів за попередні роки навчання та з тем, які учні повинні були опанувати до терміну проведення олімпіади. Вони вимагали від учнів використання не тільки суми фактичних знань, але й певного рівня осмислення основних закономірностей, процесів та проблем.

В олімпіаді з фізики взяли участь 24 учня з 7 закладів загальної середньої освіти району. Аналіз робіт учнів показав, що діти відчувають труднощі при обґрунтуванні думки щодо вирішення задачі, а також допускають помилки при переведенні одиниць вимірювання фізичних величин в систему СІ та математичних обчисленнях.

В олімпіаді з інформатики взяло участь 4 учня з 2 закладів загальної середньої освіти. Вона проводилась в он-лайн режимі. Основною проблемою учасників було дотримання формальних параметрів розв’язку та оформлення тексту програми для тестування на віддаленому сервері, неуважність учнів при ознайомлені з умовами задачі та неправильний вибір типів даних у задачі, що призвело до втрати частини рішень, а також певні проблеми доступу до серверу в процесі роботи. Перевагою on-line системи проведення  олімпіади є наочність та прозорість процесу перевірки, зручність підведення підсумків.

Результати олімпіади показали продовження тенденції попередніх років, зокрема зменшення кількості учасників, недостатній рівень підготовки   використання стандартних алгоритмів та мови програмування.

Низька результативність та мала кількість учасників пояснюється низкою причин:

- одногодинний курс інформатики в старших класах;

- недостатня математична підготовка учнів для реалізації складних алгоритмів;

- мінімальна кількість годин навчального плану на вивчення мов програмування.

         В олімпіаді з інформаційних технологій взяли участь 5 учнів з  закладів загальної середньої освіти. Учасникам було запропоновано виконати чотири завдання у таких програмних середовищах, як Microsoft Word, Excel, PowerPoin, Access. Жодна робота не отримала високих балів і не була відправлена для участі у ІІІ (обласному) етапі.

В олімпіаді з правознавства взяли участь 4 учня 9-11 класів з 2 закладів загальної середньої освіти. Учасники показали достатній рівень теоретичної підготовки з предмета, продемонстрували знання українського законодавства, вміння порівнювати правові поняття і явища та розв’язувати правові задачі.

Учасниками районної олімпіади з астрономії  стали 2 учні 11 класів з Новодмитрівського НВК. Тексти олімпіадних завдань включали 5 завдань: 4 теоретичних завдання (якісні запитання і задачі, розрахункові задачі) та практичне завдання (з використанням рухомих карт зоряного неба). Розв’язання завдань базувалось на знаннях про методи й результати вивчення законів руху, фізичної природи, еволюції небесних тіл та Всесвіту в цілому й, у певній мірі, потребує використання математичного апарату, знань фізичних понять і законів.

В олімпіаді   з іноземних мов взяли участь 16 школярів, а саме:  14 учнів – з англійської мови, 2 – із французької мови.

Учасники олімпіади виконали завдання за такими видами робіт: аудіювання, письмо (творча робота), читання, говоріння.

Виконання завдань з аудіювання відбувалися за першим та другим пред’явленням тексту. Після першого пред’явлення тексту учні виконували блок завдань з 1 по 10 (істина/хибність), після другого пред’явлення – блок завдань з 11 по 20 – множинного вибору з варіантами відповідей (A, B, C, D).

Виконання завдань з читання першого та другого текстів учні виконували завдання з 1 по 8 – (істина/хибність); після читання третього-п’ятого текстів –виконували по 4 завдання множинного вибору з варіантами відповідей (A, B, C, D).

Творча письмова робота була оцінена за такими критеріями:

  • Обсяг письмового повідомлення – від 0 до 2 балів.
  • Повнота розкриття змісту – від 2 до 6 балів.
  • Зовнішній вигляд і структура – від 0 до 2 балів.
  • Лексична насиченість – від 2 до 6 балів.
  •          Рівень розвитку граматичних навичок – від 2 до 12 балів.
  • Заохочувальний бал (від 0 до 2 балів) виставлявся членами журі вибірково за оригінальність твору, використання епіграфа, посилань на висловлювання видатних діячів, цитат, приклади з періодичних видань тощо.

Визначення рівня мовленнєвої компетенції: усна мова. Учасники мали можливість обрати три теми для співбесіди і після 1-хвилинного обдумування презентували одну з них.

Монологічні повідомлення мали відповідати ситуації, бути повними, послідовними, комунікативно спрямованими (містити особистісні оціночні фрази, власне ставлення до об’єкту висловлювання), правильно фонетично та граматично оформленими.

В олімпіаді з трудового навчання (обслуговуючі та технічні види праці)  взяли участь 17 учнів з 6 закладів освіти району. Програми олімпіади як із обслуговуючих, так і з технічних видів праці, складались із двох турів: теоретичного туру та комплексної роботи. Комплексна робота включала в себе поєднання проектування та виготовлення спроектованого виробу з використанням ІКТ: дитячу подушку-іграшку та корпус для годинника на кухню за власним творчим вирішенням (8-й клас), розбірну пласку розвивальну іграшку для малюків та килимок на стілець  (9-й клас), новорічний чобіток для подарунків  та підставку для окулярів (10-й клас), текстильний бокс (для зберігання цукерок, кондитерських виробів, фруктів або різних ужиткових речей) (11-й клас).

В олімпіаді з історії взяли участь 18 учнів з 7 закладів загальної середньої освіти. Результати перевірки олімпіадних робіт свідчать про те, що учні не вміють стисло писати про історичну подію, вказувати найважливіші моменти й обирати головне.  Тому вчителям історії слід більше уваги звертати на роботу з історичними джерелами, формувати ключові компетентності учнів шляхом розвитку умінь самостійно робити висновки, аналізувати опрацьований матеріал та встановлювати причинно-наслідкові зв’язки. Більше уваги приділяти роботі з поняттями, термінами та датами, розвивати навички учнів щодо складання розгорнутого плану.

Для активізації роботи з обдарованими дітьми  в закладах освіти району, підвищення їх рівня підготовки  до предметних олімпіад рекомендуємо:

Керівникам закладів загальної середньої освіти району:

-        розширювати та удосконалювати співпрацю з закладами вищої освіти в напрямку підготовки  обдарованих учнів до олімпіад;

-        постійно підвищувати фаховий рівень педагогів, що працюють з обдарованими учнями шляхом проведення різноманітних семінарів, тренінгів;

-        удосконалювати психологічний супровід по виявленню та розвитку нахилів обдарованих учнів;

-        виділяти з навчального плану відповідну кількість годин на проведення індивідуальної роботи, факультативних занять, спецкурсів;

-        систематично розглядати на засіданнях педагогічної або методичної ради, шкільних методичних об’єднаннях питання організації роботи з обдарованими та здібними дітьми, стан та досвід організації позакласної роботи.

Педагогам:

-        ширше використовувати в навчально-виховному процесі можливості ІКТ, тестові завдання;

-        продовжувати впровадження в освітній процес інноваційних технологій навчання;

-        забезпечувати диференційований підхід до організації навчальної діяльності учнів під час уроків на основі індивідуальної, групової та фронтальної роботи;

-        активізувати розумову діяльність на всіх етапах уроку;

-        приділяти увагу перевірці рівня засвоєння знань учнями тем програмового матеріалу, формуванню контрольно-оцінювальних умінь; роботі учнів з різними джерелами інформації;

-        використовувати можливості позакласної роботи на основі індивідуальної, групової та масової  роботи з учнями для підвищення інтересу до предметів;

-        більше часу приділяти контролю, повторенню та корекції знань, умінь, навичок.

Завідувач методичного кабінету

відділу освіти райдержадміністрації                                                  В.А.Ходакова

Просмотров: 28 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[11.01.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 14-18 січня 2019 року (0)
[10.01.2019]
Середня зарплата вчителів в Естонії зросте до 1500 €, мінімальна – до 1250 € на місяць (0)
[04.01.2019]
17 навчальний тиждень. З 14 по 18 січня 2019 року. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №17 (1)
[04.01.2019]
Про ускладнення погодних умов у східних та південно-східних областях України 4-5 січня 2019 року (0)
[29.12.2018]
Аналітична довідка «Про підсумки проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад у 2018-2019 начальному році» (0)
[29.12.2018]
Результати ІІ (районного) етапу предметних олімпіад (0)
[21.12.2018]
День зимового сонцестояння 2018 (0)
[21.12.2018]
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ І ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗИМОВИХ КАНІКУЛ (0)
[21.12.2018]
Тривалість зимових Різдвяних вакацій у Кіндратівській СШ (0)
[21.12.2018]
Графік новорічних вистав для здобувачів освіти Кіндратівської СШ (0)
[21.12.2018]
Про проведення Тижня пожежної безпеки в Кіндратівській СЗЗСО І-ІІІ ст (0)
[21.12.2018]
Про проведення комплексу виховних заходів до Дня святого Миколая (0)
[20.12.2018]
Звіт з реалізації Програми національно-патріотичного виховання за грудень 2018 р (0)
[17.12.2018]
План роботи на зимових канікулах 2018-2019 н.р. (0)
[14.12.2018]
16 навчальний тиждень. З 24 по 29 грудня. Переглядаємо урок №16 (0)
[14.12.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 11-21 грудня 2018 р (0)
[12.12.2018]
100-річчю Української революції присвячується (0)
[12.12.2018]
Інформація про виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років у ІІ півріччя 2018 року в Кінд (0)
[12.12.2018]
Звіт про проведення тижня правових знань і попередження правопорушень серед неповнолітніх у Кіндратівській СШ І-ІІІ ст (0)
[10.12.2018]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2018 Дня Збройних Сил України (0)
[10.12.2018]
Про підсумки проведення акції «Милосердя» до Міжнародного дня інвалідів в Кіндратівській СШ (0)
[10.12.2018]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ 27-ї річниці Всеукраїнського референдуму на підтвердження Акту проголошення незалежності Україн (0)
[10.12.2018]
Щодо виконання Плану заходів з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років за період 25 червня – 24 листопада 2018 рок (0)
[10.12.2018]
Про відзначення в Кіндратівській СШ роковин Голодомору 1932-33 р. в Україні (0)
[10.12.2018]
Інформація щодо заходів, проведених з нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів (0)
[10.12.2018]
ЗВІТ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ДНЯ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ ТА МОВИ В КІНДРАТІВСЬКІЙ СШ В МЕЖАХ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ (0)
[10.12.2018]
Про підсумки проведення Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом у Кіндратівській СШ (0)
[09.12.2018]
В. Громовой: «педагогические папуасы» в вышиванках (0)
[07.12.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 10 – 14 грудня 2018 р (0)
[07.12.2018]
15 навчальний тиждень з 17 по 21 грудня (0)
[07.12.2018]
Як "заробити" оцінку на уроці (0)
[06.12.2018]
Положення про конкурс «Клас року» (0)
[05.12.2018]
До уваги класних керівників і учнів! Положення конкурсів! ТЕМРІНОВО!!! (0)
[30.11.2018]
Кондратовка и Иванополье болеют за «Донбасс» (0)
[30.11.2018]
14 навчальний тиждень. З 10 по 14 грудня. Переглядаємо урок №14 (0)
[29.11.2018]
Батьки зобов'язані повідомляти школу про причини відсутності дитини (0)
[29.11.2018]
Система роботи класних керівників 7-9 класів з превентивного виховання у Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів Виступ директора школи (0)
[26.11.2018]
Заходи до Дня Пам’яті жертв Голодомору (0)
[23.11.2018]
Технічна сторінка (0)
[23.11.2018]
ПЛАН РОБОТИ на 03-07 грудня 2018 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz