МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Вторник, 06.12.2016, 16:03
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
500
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 3
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[02.10.2009]
Программа кандидата в ПРЕЗИДЕНТЫ ШКОЛЬНОГО ПАРЛАМЕНТА (3)
[02.11.2009]
Сценарий КВН-ЮИД (2)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[18.09.2009]
ПЛАН РАБОТЫ ПЕДАГОГА-ОРГАНИЗАТОРА на 1 семестр 2009/2010 уч. года (6)
[03.09.2011]
План роботи класного керівника на 2011-2012 навчальний рік (1)
[27.11.2011]
аналіз позакласного виховного заходу (0)
Главная » 2016 » Май » 17 » ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З ПРЕДМЕТУ «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» НА ПЛАТФОРМІ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ПЕДАГОГА
06:25
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ З ПРЕДМЕТУ «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» НА ПЛАТФОРМІ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ПЕДАГОГА

Анотація

Проект присвячений розробці та впровадженню моделі мобільного (дистанційного) навчання з предмету «Художня культура» (9-11 класи) з використанням ІКТ на платформі персонального сайту педагога http://vospitatel.ucoz.ua/; визначенню і обґрунтуванню педагогічних умов, що забезпечують ефективний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій при дистанційному навчанні з предмету «Художня культура»; виявлення взаємозв'язку між етапами розвитку ІКТ та основними компонентами педагогічної системи школи як освітнього середовища, що формує єдину спільноту вчителів, учнів та батьків;

 У проекті визначено педагогічні умови ефективного застосування ІКТ при мобільному вивченні предмету «Художня культура». На основі проведеної роботи підготовлено методичні рекомендації з дистанційного навчання учнів на платформі персонального сайту педагога http://vospitatel.ucoz.ua/.

Аналіз результатів дозволив визначити, що ефективність процесу навчання з предмету «художня культура» та формування в учнів естетичного ставлення до мистецтва забезпечується за умови впровадження в навчально-виховний процес діалогічних, кооперованих, проективних, комп'ютерних, ігрових технологій; здійснення роботи по формуванню в учнів естетичного ставлення до мистецтва комплексно в тісному зв'язку мобільного навчання на платформі персонального сайту педагога.

Ключові слова: мобільне навчання, дистанційна освіта, естетичне ставлення, уроки художньої культури, музичне мистецтво, педагогічна система, інтерактивні педагогічні технології, позакласна художньо-виховна робота, естетизація предметного середовища.

URL-адреса проекту дистанційного навчання: Навчальний курс з предмету «Художня культура» для  9-11 класів розміщений на платформі персонального сайту педагога:http://vospitatel.ucoz.ua/index/uroki/0-278

9 класс – http://vospitatel.ucoz.ua/index/9_klass/0-287

10 класс – http://vospitatel.ucoz.ua/index/10_klass/0-288

11 класс - http://vospitatel.ucoz.ua/index/11_klass/0-289

 

 

 

 

 

 

 

Паспорт проекту

Назва проекту

Проект мобільного дистнаційного навчання з предмету «Художня культура» на платформі персонального сайту педагога  http://vospitatel.ucoz.ua/

Автор проекту

Кущенко Едуард Борисович, учитель художньої культури Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування, учитель-методист, спеціаліст вищої категорії

Склад проектної группи

Керівник проекту: Кущенко Едуард Борисович, вчитель художньої культури Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування, учитель-методист, спеціаліст вищої категорії
 

Аналітична експертна група:

- Сидорчук Надія Василівна, завідувач методичним кабінетом відділу освіти Костянтинівської районної державної адміністрації;

- Макаренко О.В. - Методист з предметів художньо-естетичного циклу методичного кабінету відділу освіти Костянтинівської районної державної адміністрації

Анотація проекту

Проект присвячений розробці та впровадженню моделі мобільного навчання з використанням ІКТ на платформі персонального сайту педагога; визначенні та обґрунтуванні педагогічних умов, що забезпечують ефективний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій при дистанційному навчанні з предмету «Художня культура»; виявлення взаємозв'язку між етапами розвитку ІКТ та основними компонентами дистанційної системи навчання як освітнього середовища, що формує єдину спільноту вчителів, учнів та батьків;

 У проекті визначено педагогічні умови ефективного застосування ІКТ при дистанційному вивченні предмету «Художня культура» На основі проведеної експериментальної роботи підготовлено методичні рекомендації з дистанційного навчання учнів на платформі персонального сайту педагога.
Аналіз результатів дозволив відзначити, що ефективність процесу дистанційного навчання з предмету «художня культура» і формування в учнів естетичного ставлення до мистецтва забезпечується за умови впровадження в навчальний процес діалогічних, кооперованих, проективних, комп'ютерних, ігрових технологій; здійснення роботи по формуванню у старшокласників естетичного ставлення до мистецтва комплексно в тісному зв'язку мобільного дистанційного навчання на платформі персонального сайту педагога і безпосередньо шкільних уроків художньої культури та музичного мистецтва, позакласної художньо-виховної роботи та естетизації предметного середовища сучасної школи і соціуму.
Ключові слова: мобільне навчання, дистанційна освіта, естетичне ставлення, урок художньої культури, педагогічна система, інтерактивні педагогічні технології, позакласна художньо-виховна робота, естетизація предметного середовища.

URL-адреса проекту

Дистанційний навчальний курс з предмету «Художня культура» розміщений на платформі персонального сайту педагога:

http://vospitatel.ucoz.ua/

http://vospitatel.ucoz.ua/index/uroki/0-278

Дистанційні уроки з художньої культури:

9 клас– http://vospitatel.ucoz.ua/index/9_klass/0-287

10 клас– http://vospitatel.ucoz.ua/index/10_klass/0-288

11 клас - http://vospitatel.ucoz.ua/index/11_klass/0-289

Он-лайн тести для перевірки знань:  http://vospitatel.ucoz.ua/tests  

Тести 9 клас http://vospitatel.ucoz.ua/tests/0-9-0

Тести 10 клас http://vospitatel.ucoz.ua/tests/0-3-0

Тести 11 клас http://vospitatel.ucoz.ua/tests/0-8-0

Жанр проекту

Освітній, інноваційний

Терміни реалізації проекту

Вересень 2009 – травень 2016 г

Охоплена аудіторія (кількість учасників проекту, зареестрованих лічильником відвідувачів сайту)

Станом на 12.05.2016 року

2.286.326 відвідувачів

http://vospitatel.ucoz.ua/panel/?a=ustat;u=vospitatel;d=a;z=t

 

Мета проекту

Створення моделі мобільного дистанційного навчання на платформі персонального сайту педагога для підвищення доступності та якості освітнього процесу за рахунок орієнтації на використання автоматизованих навчальних і тестуючих систем, завдань для самоконтролю тощо ;

 визначення та обґрунтування педагогічних умов, що забезпечують ефективний розвиток інформаційно-комунікаційних технологій при навчанні предметів художньо-естетичного циклу.

Підвищення творчого та інтелектуального потенціалу учнів за рахунок самоорганізації, прагнення до знань, уміння взаємодіяти з комп'ютерною технікою і самостійно приймати відповідальні рішення.

Основні задачи проекту

- Виявлення взаємозв'язку між етапами розвитку ІКТ та основними компонентами педагогічної системи сучасної школи як освітнього середовища, що формує єдину спільноту вчителів, учнів та батьків.
- Розробка та апробація авторської концепції, структурно-логічної моделі розвитку інформаційно-комунікаційних технологій при дистанційному вивченні предмету «Художня культура» в умовах сучасного інформаційного суспільства.

-Визначення критеріїв і показників сформованості інформаційної культури учнів при дистанційному вивченні предмету «Художня культура» за допомогою мобільного дистанційного навчання.
Виявлення педагогічних умов ефективного застосування ІКТ при дистанційному вивченні предмету «Художня культура» -Складання та реалізація методичних рекомендацій з дистанційного навчання учнів на платформі персонального сайту педагога.

Гіпотеза

Дистанційне вивчення предмету «Художня культура» в сучасному інноваційному освітньому просторі буде реалізовуватися ефективніше, якщо будуть виконуватися такі педагогічні умови:

- Проводиться послідовна інформатизація освітнього середовища функціонуючого соціуму;

- Актуалізується інформаційна складова навчально-виховного процесу як педагогічна система, що забезпечує розвиток ІКТ та формує єдину спільноту вчителів, учнів та батьків;
- Реалізується особистісно розвивальний потенціал ІКТ для підвищення рівня художньої культури учнів, вчителів та батьків;

- Створене єдине інформаційне середовище освітньої установи і функціонуючого соціуму;

- Розроблена педагогічна технологія розвитку ІКТ для дистанційного вивчення предмету «Художня культура».

Об'єкт проектної діяльності

Процес мобільного та дистанційного навчання з предмету «Художня культура» з використанням відкритого Інтернет-простору.

Предмет проектної діяльності

Інформаційно-комунікаційні технології при дистнаційному навчанні предмету «Художня культура» в сучасному освітньому середовищі.

Дослідно-експериментальна база проекту

Платформа персонального сайту педагога http://vospitatel.ucoz.ua/index/uroki/0-278
 

 

Основні результати проектної діяльності

- Створено систему дистанційного навчання учнів з предмету «художня культура» на платформі персонального сайту педагога - http://vospitatel.ucoz.ua/index/uroki/0-278
- Запропоновано ефективне вирішення проблеми впровадження ІКТ при дистанційному вивченні предмету;
- Впроваджені в навчально-виховну діяльність сучасні підходи до дистанційного вивчення предметів художньо-естетичного циклу (інформаційний, технологічний, системно-діяльнісний, соціокультурний, комплексний і ін.);
- Застосовані інноваційні педагогічні технології, зокрема: створено персональний Інтернет-сайт (http://vospitatel.ucoz.ua), який виступає платформою у відкритому Інтернет-просторі для організації мобільного дистанційного навчання з предметів художньо-естетичного циклу;

- Розкрито зміст методичних рекомендацій для педагогів і учнів, по організації дистанційного навчання з предметів художньо-естетичного циклу з використанням ІКТ;
- Дані, отримані в результаті реалізації проекту можуть бути використані в дистанційному навчання учнів 9-11 класів, а також в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також у подальшій науково-дослідній роботі з цієї проблеми

Основні показники результативності

контрольне дослідження розвитку інформаційної культури в експериментальній групі показало позитивні результати: більшість учасників експерименту мають високий (50,1% учнів, 62,0% батьків) і середній (42,7% учнів, 35,6% батьків) рівні розвитку інформаційно-художньої культури і ключових компетентностей.

Форма відбору

Участь в конкурсах персональних сайтів педагогів (Переможець Всеукраїнського конкурсу за версією видавництва «Шкільний світ» 2011 року), «Мобільний простір профільної освіти (Донецьк, 2009», «Мобільний навчання у відкритому Інтернет-просторі (Донецьк, 2012)
Диплом переможця Всеукраїнського конкурсу персональних сайтів педагогів (за версією видавництва «Шкільний світ», Київ, 2011), Дипломи лауреата і переможця конкурсів «Мобільний простір профільної освіти (Донецьк, 2009», «Мобільне навчання у відкритому Інтернет-просторі (Донецьк, 2012); VІІ Міжнародний конкурс-фестиваль інноваційних освітніх проектів (м.Черкаси, 2015 р)

Інформація про впровадження і використання досвіду роботи

Районні, обласні, методичні заходи щодо поширення і узагальнення досвіду.

Участь в Всеукраїнських та Міжнародних конкурсах.
Інформування в відкритому Інтернет-просторі

 

 

        Дистанційне навчання з предмету «Художня культура» для учнів випускних 9-11 класів відбувається на платформі персонального сайту педагога http://vospitatel.ucoz.ua/

Уроки художньої культури (№№1-35) для учнів:

 9 класу розміщені у навчальному блоку сайту за посиланням: http://vospitatel.ucoz.ua/index/9_klass/0-287

10 класу: http://vospitatel.ucoz.ua/index/10_klass/0-288

11 класу: http://vospitatel.ucoz.ua/index/11_klass/0-289

 У навчальному модулі сайту можна скористатися наступними блоками:
1. Певна тема. Складається з блоку уроків з даної теми і контрольного тесту.

Контрольні тести розміщені за посиланням:

9 клас http://vospitatel.ucoz.ua/tests/0-9-0

10 клас http://vospitatel.ucoz.ua/tests/0-3-0

11 клас  http://vospitatel.ucoz.ua/tests/0-8-0


2. Електронний навчально-методичний комплекс. До комплексу входять не тільки уроки з мультимедійним забезпеченням по певній темі, а й додатковий матеріал для самостійного вивчення. Відео та - аудіо матеріали по темі вивчення (розміщені в матеріалах до кожного уроку).


3. Демонстраційна версія майбутньої роботи. У блок входять відео-уроки, приклади виконання завдань, інструкції з виконання завдань, посилання на літературу та інтернет-ресурси.

4. Електронне тестування: http://vospitatel.ucoz.ua/tests  Даний блок містить комплект тестів, контрольних і самостійних робіт, теми для творчих дослідницьких робіт та проектів з предметів художньо-естетичного циклу

5. Можливість зворотнього зв'язку - можливість залишити коментар в кінці кожного уроку (в коментарях передбачена можливість виконання домашнього завдання у відкритому Інтернет-просторі, форум, де можна поставити питання вчителю і отримати на нього відповідь, електронна пошта та ін.)

Діяльність учителя здійснюється в наступних напрямках: ведення електронного журналу; розміщення дистанційних уроків; підготовка учнів до підсумкового контролю за будь-якої теми, а також безпосередньо контроль освоєння знань з теми; проведення додаткових консультацій за темами, які були пропущені учням з різних причин; взаємодія з учнями і батьками.

Теоретичний блок http://vospitatel.ucoz.ua/index/uroki/0-278 являє собою квінтесенцію накопиченого досвіду і методичного матеріалу і включає в себе не тільки відео- і аудіо-контент і компактний текстовий виклад теми, але і список використаної літератури, список інтернет - ресурсів, поради, приклади виконання завдань, тести і самостійні роботи, а також інструкції по роботі з матеріалом. Даний матеріал знаходиться на сторінках сайту постійно протягом всього навчального періоду. При цьому передбачається два способи роботи учня: активне і ознайомлювальне.

Ознайомлювальне навчання передбачає, що будь-який бажаючий може зайти на сайт, переглянути матеріали уроків, скопіювати і роздрукувати пропонований матеріал (за потребою) і використовувати його для подальшого вивчення.

Активне навчання будується на основі організації зв'язку "Вчитель - Учень", виконання запропонованих завдань як в коментарях до уроку, так і відправку їх по електронній пошті вчителю для перевірки. Необхідно відзначити, що питання в тестах розподіляються за рівнями складності і ускладнюються в міру проходження матеріалу від блоку до блоку. Проте, передбачено дублювання деяких питань з метою закріплення знань. Свої роботи учень або розміщує в коментарях до уроку, або посилає вчителю по електронній пошті із зазначенням свого особистого шифру, номера тесту і варіантів відповідей або гіперпосилання на місце розміщення своїх відповідей на будь-якому доступному для нього Інтернет-ресурсі. Після відповідної їх обробки учителем результати тестування будуть відзначені в електронному журналі. Темп проходження уроків і тестів залежить від бажання самого учня, також передбачена можливість "підключення" учня до навчання в будь-який період часу. У будь-якому випадку учень отримує оброблений результат своєї діяльності і суму накопичених балів у міру проходження тем з предметів художньо-естетичного циклу.

Значна увага в проекті приділена організації оперативного зв'язку вчителя і учнів - для чого передбачені дні і години індивідуальних он-лайн консультацій (через skype), коли в режимі реального часу кожен учень може отримати відповідь на своє питання. Якщо характер питань показує, що тема учнями засвоюється з працею, вчитель оперативно розміщує додатковий роз'яснювальний матеріал в теоретичному блоці сайту. Час входу-виходу, перебування на сайті, розміщені коментарі, питань відслідковуються учителем шляхом «прив'язки» активності відвідувачів до своєї електронної поштової адреси. Такий режим роботи забезпечує оперативність зворотного зв'язку вчителя і учня і допомагає вчителю краще організувати не тільки мобільний навчання, але і процес засвоєння навчального матеріалу учнями.
     Таким чином, основу розробленого проекту дистанційного мобільного навчання з предметів художньо-естетичного циклу на платформі персонального сайту педагога становить цілеспрямована контрольована інтенсивна самостійна робота учня, що дозволяє досягти вагомих результатів в навчанні, навіть якщо він знаходиться поза межами школи.

Додаткові форми організації дистанційного мобільного процесу навчання включають широкий спектр освітлення позакласної діяльності учнів. У роботі шкільного музейного клубу любителів історії Батьківщини «Юний краєзнавець» і «Літературна вітальня» цілеспрямовано і систематично використовувалися матеріали, розміщені на сайті. До такої діяльності ставилися різного роду заходи як освітнього, так і виховного характеру: вікторини, конкурси, огляди, змагання, ігри, літературні вечори, учнівські краєзнавчі конференції тощо.

 

Основні висновки, що доводять правомірність висунутої гіпотези та вирішення поставлених завдань в рамках проекту:

1. Конкретизовано поняття «інформаційно-комунікаційні технології в галузі вивчення предметів мистецької галузі.

2. Виявлено взаємозв'язок між етапами розвитку ІКТ та основними компонентами системи дистанційного мобільного навчання учнів, як освітнього середовища, що формує єдину спільноту вчителів, учнів та батьків

3. Розроблено та апробовано авторську методику дистанційного мобільного навчання з предметів мистецької галузі на платформі персонального сайту педагога і авторська педагогічна технологія розвитку ІКТ. В рамках її реалізації виділено тенденції, сутність і функції ІКТ в освітньому процесі сільської школи, в тому числі з предметів мистецької галузі. В позначених базових компонентах єдиного інформаційного середовища сучасної сільської школи на платформі персонального сайту педагога вдалося створити інформаційне співтовариство дітей і дорослих.

4. Визначено критерії та показники сформованості інформаційно-художньої культури учнів, вчителів та батьків. Критерії: інформаційний (загальна і інформаційно-художня ерудиція, рівень знань ІКТ, ключові компетентності з предметів мистецької галузі), технологічний (вміння використання ІКТ в своїй діяльності), результативний (прагнення до постійного вдосконалення інформаційно-художньої культури, підходи до використання ІКТ у вивченні предметів мистецької галузі). Показники: обсяг знань про інформаційні ресурси по досліджуваного предмета і процесах; ступінь усвідомлення значущості ІКТ у вивченні предметів мистецької галузі; наявність знань і умінь пошуку та використання інформації при підготовці до уроку, роботи з комп'ютерною технікою, з апаратними засобами; практико-орієнтований підхід до застосування засобів ІКТ.

5.Виявлені педагогічні умови успішного функціонування мобільного навчання з предметів мистецької галузі в умовах сучасної сільської школи. А саме: проведена інформатизація освітнього середовища сільської школи, що включає забезпечення процесу навчання на основі і з використанням ІКТ; актуалізована інформаційна складова процесу навчання з предметів мистецької галузі, що є підпрограмою розвитку сільської школи і включає як послідовну інформатизацію школи, так і комплексний розвиток ІКТ; розроблені курси за вибором з художньої культури та музичного мистецтва на базі гуртків та факультативних занять для учнів і модульний курс дистанційного мобільного навчання на платформі персонального сайту педагога.

6. Складено методичні рекомендації щодо реалізації моделі дистанційного мобільного навчання з предметів мистецької галузі на платформі персонального сайту педагога.

Виконана в рамках проекту робота не вичерпує всіх аспектів розглянутої проблеми, а передбачає подальше вивчення впровадження дистанційного мобільного навчання учнів в умовах функціонування сучасного інформаційного соціуму. Актуальним представляється продовження дослідження в напрямку вивчення впливу мобільного дистанційного навчання на основі ІКТ на розвиток особистості учасника дистанційного навчання, розкриття особливостей формування його інформаційно-художньої культури на різних вікових етапах, розробки педагогічних технологій активного включення вчителів, учнів та батьків в отримання дистанційної освіти.

 

Основні положення і результати роботи відображені в наступних публікаціях у відкритих Інтернет-джерелах .:

 

  1. 1. Кущенко Е.Б .. Створення єдиного інформаційного середовища сільського освітнього закладу і сільського мікросоціуму (на прикладі Кіндратівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування-http://vospitatel.ucoz.ua/publ/
    2. Кущенко Е.Б .. Сільська школа і інформаційно-комунікаційні технології: сучасний стан, проблеми, рішення - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/
    3. Кущенко Е.Б. Модель розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в умовах сільського освітнього закладу - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/
    4. Кущенко Е.Б. Організація системної технології та проектної діяльності за художньо-естетичним освіти і виховання в закладах освіти Костянтинівського району - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/1_organizacija_sistemnoj_tekhnologii_i_proektnoj_dejatelnosti_po_ehkologicheskomu_obrazovanija_i_vospitaniju/1-1-0-57#
    Кущенко Е.Б. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ДОШКИ SMART BOARD на уроках ХУДОЖНЬОЇ КУЛЬТУРИ І МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/metodicheskie_rekomendacii_po_ispolzovaniju_interaktivnoj_doski_smart_board_na_uroke_muzykalnogo_iskusstva/1-1-0-58
    Кущенко Е.Б. СТВОРЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА І ОРГАНІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ НА ОСНОВІ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ПЕДАГОГА - HTTP://VOSPITATEL.UCOZ.UA/PUBL/SOZDANIE_PERSONALNOGO_SAJTA_UCHITELJA_MUZYKALNOGO_ISKUSSTVA_I_ORGANIZACIJA_DISTANCIONNOGO_MOBILNOGO_OBUCHENIJA_UCHASHHIKHSJA_NA_OSNOVE_PERSONALNOG/1-1-0-59
    Кущенко Е.Б. МОБІЛЬНИЙ навчання з предметів «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» І «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО» З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/mobilnoe_obuchenie_po_predmetu_muzykalno_iskusstvo_s_primeneniem_internet_tekhnologij/1-1-0-60
    Кущенко Е.Б. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОГО МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ПО ПРЕДМЕТУ «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» НА БАЗІ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/perspektivy_razvitija_distancionnogo_mobilnogo_obuchenija_na_baze_kompjuternykh_telekommunikacij/1-1-0-61
    Кущенко Е.Б. ДИДАКТИЧЕСКИЕ властивості КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ - http://vospitatel.ucoz.ua/publ/didakticheskie_svojstva_kompjuternykh_telekommunikacij/1-1-0-62#
    Кущенко Е.Б. СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО МОБІЛЬНОГО навчання з предметів «ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА» І «МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО» -http: //vospitatel.ucoz.ua/publ/sposoby_organizacii_distancionnogo_mobilnogo_obuchenija/1-1-0-63
    Кущенко Е.Б. КОНЦЕПЦІЯ МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ПО ПРЕДМЕТУ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО НА ПЛАТФОРМІ ПЕРСОНАЛЬНОГО САЙТУ ПЕДАГОГА –

 

Біблографія

Антонов Г. Дистанційне навчання: мода чи потреба? // Освіта України. – 4 квітня (№25). – с. 10

Биков В. Ю., Кухаренко В. М., Сиротинко Н. Г., Рибалко О. В. Технологія розробки дистанційного курсу: Навчальний посібник / За ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К.: Міленіум, 2008. – 324 с.

Варзар Т. Дстанційна освіта в сучасній освітній діяльності //Українознавство. – 2005. –№ 1. – С. 116–119.

Дистанційне навчання: Тренінг з організації дистанц. навчання на платформі WebСТ. – Режим доступу: httр://www. users. kharkіv. com. - Заголовок з екрана.

Инновации в общеобразовательной школе. Методы обучения. Сборник научных трудов / Под. ред. А. В. Хуторского. – М., 2006. – 290 с.

Комп’ютерні системи контролю знань у дистанційному навчанні// Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. –№ 2. – С. 68–71.

Комплекс методических материалов "Подготовка и поддержка педагогов- кураторов, участвующих в Интернет-обучении школьников" // Російський сайт методичної підтримки учителів. – Режим доступу: httр:// school. іot. ru/– Заголовок з екрана.

Концепция организации обучения школьников с использованием Интернет на профильном уровне // Російський сайт методичної підтримки учителів. –– Режим доступу: httр:// school. іot. ru/– Заголовок з екрана.

Концепция развития дистанционного образования на территории государств-участников Содружества Независимых Государств: (Проект) // Открытое образование. – 2003. – № 3. – С. 9–13.

Кузнецов А. А., Пинский А. А., Рыжаков М. В., Филатова Л. О. Структура и принципы формирования содержания профильного обучения на старшей ступени. – М., 2003.

Методика обучения учащихся через Интернет // Російський сайт методичної підтримки учителів. – [ Електронний ресурс] – Режим доступу: httр:// school. іot. ru/– Заголовок з екрана.

Методические материалы по организации Интернет-обучения школьников на профильном уровне // Російський сайт методичної підтримки учителів. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://school. іot. ru/ – Заголовок з екрана.

Методические рекомендации для педагогов-кураторов // Російський сайт методичної підтримки учителів.. – [ Електронний ресурс] – Режим доступу: httр:// school. іot. ru/– Заголовок з екрана.

Моисеева М. В., Полат Е. С., Бухаркина М. Ю., Нежурина М. И. Интернет- обучение: технологии педагогического дизайна. – М., 2004.

Об утверждении методики дистанционных образовательных технологий (дистанционного обучения) в образовательных учреждениях высшего, среднего и дополнительного профессионального образования Российской Федерации: Приказ М-ва образования России № 4452 // Нар. образование. – 2003. – № 6. – С. 282–285.

Потапова Р. К. Новые информационные технологии и лингвистика: Учебное пособие. Изд. 4-е, стереотипное. – М.: КомКнига, 2005. – 368 с.

Сисоєва С. О. Методологічні проблеми дистанційного навчання // Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. –№ 2. – С. 21– 28.

Система дистанційної освіти та перевірки знань: Сервер інформ. технологій каф. Фундамент. дисциплін АПБУ. – Режим доступу: httр://www. fdapbu. narod. rи. – Заголовок з екрана.

Створення дидактичних матеріалів з дистанційної форми навчання: Інформ. - метод. зб. / П. М. Таланчук, А. Г. Шевцов, В. Т. Бажан, В. М. Ген-ба. – К.: Ун-т "Україна", 2001. – 48 с.

Сысойкина М. Дистанционное образование в России [Електронний ресурс] – http://www. osp. ru/peworld/2007/09/4582050/.

Таналіс М. Дидактичний контекст дистанційного навчання // Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. – № 2. – С. 51–57.

Шабанов А. Г. Формы, методы и средства в дистанционном обучении // Инновации в образовании. – 2005. – № 2. – С. 102–116.

Шукевич Б. Шляхи поповнення терміносистеми з дистанційного навчання// Українська термінологія і сучасність: Зб. наук. праць. Вип VІ / Відп. ред. Л. О. Симоненко. – Київ.: КНЕУ, 2005. – С. 437 – 440.

Яркое будущее мобильного обучения [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://smart-edu. com/ – Заголовок з екрана.

 

Просмотров: 134 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[05.12.2016]
Про відзначення в Кіндратівській СШ І-ІІІ ступенів 25-ї річниці референдуму на підтвердження Акта проголошення незалежності України (0)
[02.12.2016]
13 навчальний тиждень. З 05 по 09 грудня. Переглядаємо урок №13 (0)
[25.11.2016]
ПЛАН РАБОТЫ школьного ученического самоуправления на 28 ноября – 02 декабря 2016 г (0)
[25.11.2016]
12 навчальний тиждень. З 28 листопада по 2 грудня. Переглядаємо урок №12 (0)
[25.11.2016]
5 клас. Музичне мистецтво. Мультимедійна презентація. Урок за темою "Історія народу в піснях" (0)
[20.11.2016]
Сценарій проведення Лінійки – реквієму «Людської пам’яті мости…», присвяченої пам*яті жертв Голодоморів в Україні (0)
[19.11.2016]
План масових заходів шкільного учнівського самоврядування на 21-26 листопада 2016 року (0)
[17.11.2016]
Прямим текстом: Геноцид на низовому рівні. Об’єднані територіальні громади. Експертна програма (0)
[17.11.2016]
11 навчальний тиждень. З 21 по 25 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[13.11.2016]
Приклад проведення Майстер-класу на Конкурсі "Вчитель року" номінація "Музичне мистецтво" (0)
[13.11.2016]
Експертиза підручника (0)
[12.11.2016]
ПЛАН ШКОЛЬНЫХ МЕРОПРИЯТИЙ УЧЕНИЧЕСКОГО САМОУПРАВЛЕНИЯ на 14 – 18 ноября 2016 г (0)
[11.11.2016]
Дружковка не готова к повышению минималки (0)
[11.11.2016]
ЗАКОН УКРАЇНИ Про добровільне об’єднання територіальних громад (0)
[11.11.2016]
Как быть, если конкретный населенный пункт не хочет объединяться ни с одной громадой? (0)
[11.11.2016]
А если какой-то громаде не будет хватать собственных денег? (0)
[11.11.2016]
Кто будет финансировать социальную сферу населенных пунктов, которые наотрез отказываются объединяться в громады? (0)
[11.11.2016]
Почему города и села не хотят объединяться (0)
[11.11.2016]
Бунт сельсоветов: громады не хотят объединения (0)
[10.11.2016]
10 навчальний тиждень. З 14 по 18 листопада. Переглядаємо урок №10 (0)
[10.11.2016]
Відзначення 40-ї річниці створення Української Громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод (0)
[09.11.2016]
І ЗНОВУ "КАРУСЄЛІ" НА ДОНБАСІ.Особливості "добровільного" об'єднання територіальних громад в зоні АТО. "Що це було?" (0)
[09.11.2016]
Большой скандал в маленькой Кондратовке (0)
[09.11.2016]
Децентралізація у Костянтинівському районі: збори без оголошень та «каруселі» - Новини До ТеБе (0)
[04.11.2016]
9 навчальний тиждень з 07 по 11 листопада (0)
[31.10.2016]
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАХОДИ З ВІДЗНАЧЕННЯ ДНЯ ВИЗВОЛЕННЯ УКРАЇНИ ВІД НІМЕЦЬКО-ФАШИСТСЬКИХ ЗАГАРБНИКІВ (0)
[31.10.2016]
До 72-ї річниці визволення України від німецько-фашистських загарбників (0)
[29.10.2016]
Де собака заритий.Урядом запропоновано підвищити МЗП до 3.200 грн,але відв'язати МЗП від нарахувань на зарплату бюджетників (0)
[29.10.2016]
Завдання для учнівського самоврядування на 8 навчальний тиждень.До уваги лідерів учнівського самоврядування! (0)
[29.10.2016]
8 навчальний тиждень Уроки. Домашні завдання (0)
[28.10.2016]
Метод проектів у системі учнівського самоврядування Автор: Рудіченко С.М., методист Костянтинівського РЦДЮТ (0)
[28.10.2016]
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо відзначення Дня пам'яті жертв голодоморів (0)
[28.10.2016]
Матеріали семінару педагогів-організаторів Костянтинівського району на базі Торського НВК (0)
[27.10.2016]
Освітяни столиці виходять на акцію протесту! (0)
[25.10.2016]
Для Вікторії Олександрівни з приводу пільгової пенсії (0)
[25.10.2016]
Науково-методичний семінар "Українське образотворче мистецтво як складова світової культури" (0)
[24.10.2016]
Науково-методичний семінар Мобільне навчання з предметів "Музичне мистецтво" та "Художня культура" (0)
[23.10.2016]
Матеріали учасників Конкурсу "Вчитель року-2017" (0)
[22.10.2016]
Матеріали учасника конкурсу Учитель року -2017 у номінації "Музичне мистецтво. Кущенко Е.Б. (0)
[19.10.2016]
Умови І (МІСЬКОГО/РАЙОННОГО) ТУРУ Конкурсу "Вчитель року" (0)
Наши партнёры
Календарь
«  Май 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2016Сайт создан в системе uCoz