МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ
Сайт мобільного дистанційного навчання
МОБІЛЬНО! ЗРУЧНО! КОРИСНО!
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Пятница, 20.10.2017, 01:45
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Який формат мультимедійного уроку вам більш зручніше використовувати в роботі?
Всего ответов: 55
Видео
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[09.04.2010]
Сценарий выступления агитбригады отряда"НАСЛЕДНИКИ ПОБЕДЫ",посвященного 65-й годовщине Победы (0)
[16.08.2011]
Конспект першого уроку «Україна - наш спільний дім» (Другий варіант) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (4)
Главная » 2013 » Январь » 19 » Довідка про результати вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування
18:00
Довідка про результати вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування

Довідка

про результати вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування в Кіндратівській СЗШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування

 

Відповідно до річного плану роботи відділу освіти і науки Костянтинівської районної державної адміністрації з 21.01 по 07.02 2013 року проводилось вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування в Кідратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування. 

Вивчення даного питання проводилось шляхом аналізу моделі учнівського самоврядування, планів роботи, протоколів засідань органів самоврядування учнів, вивчення рівня організації навчання лідерів, розвитку гласності через різні засоби інформування учнів, організації педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням, а також проведення анкетування учнів 8-11 класів, лідерів учнівського самоврядування. 

Як показала перевірка, уміло організоване учнівське самоврядування у Кіндратівській СЗОШ І-ІІІ ст відкриває широкі можливості для самореалізації учнів, орієнтує їх на досягнення соціально корисної мети, забезпечує захист прав дітей, відвертає їх увагу від асоціальних форм поведінки, заповнює позанавчальний простір цікавими та змістовними справами.

У школі зібрані всі основні нормативно-правові документи, які  регламентують діяльність органів самоврядування дітей та учнівської молоді, а саме: Конституція України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про молодіжні та дитячі громадські організації», Декларація прав людини, Конвенція ООН про права дитини, Положення про загальноосвітній навчальний заклад та накази Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, управління освіти і науки Донецбкої обласної державної адміністрації, відділу освіти Костянтинівської районної державної адміністрації.

З метою створення дієвої моделі державно-громадського управління в Кіндратівській школі педагогом-організатором школи Кущенком Е.Б. розроблено та впроваджується виховний проект «Партнерство в ім’я дитини». Основною метою проекту є: об’єднання зусиль державних, громадських інституцій школи, села, району, що беруть участь у навчанні та вихованні дітей, сприяють  їх духовному, фізичному, творчому розвитку; залучення освітніх, культурно-просвітницьких закладів, інших установ, організацій та широкого кола громадськості до організації і підтримки різних форм дитячого дозвілля та зайнятості в позаурочний та позашкільний час; підтримки та сприяння розвитку дитячої  громадської організації та учнівського самоврядування;  надання можливості дітям брати участь у прийнятті рішень щодо їхнього життя та забезпечення свободи висловлювання їхньої думки; сприяння розвитку волонтерського руху; організації культурних, соціально-реабілітаційних та оздоровчих заходів.

Учнівське самоврядування в школі має більш ніж десятилітню історію, свої традиції, досягнення. За останні 2 роки учнівське самоврядування, яке здійснюється через діяльність ШУРа (шкільної учнівської ради), піднялось на якісно новий рівень розвитку. У жовтні 2012 року поновлено чотирьохсторонню угоду про співпрацю між районною радою школярів, Асоціацією батьківської громадськості школи, Костянтинівським районним центром дитячої та юнацької творчості та шкільною радою учнівських депутатів. У листопаді, під час зустрічі лідерів учнівського самоврядування Костянтинівського району було підписано угоди про співпрацю між комісією з питань дозвілля і розвитку дитячої та юнацької творчості та Костянтинівським районним центром дитячої і юнацької творчості підписаний меморандум про співпрацю з Костянтинвським районним відділом кримінальної міліціі зі справ неповнолітніх Міністерства внутрішніх справ України.

У січні 2012 року на базі школи було проведено районний семінар з питань інноваційний форм роботи зі шкільним учнівським самоврядуванням. Під час семінару лідери учнівського самоврядування школи презентували роботу шкільної ради учнівських депутатів та отримали схвальний відгук про свою діяльність.

У 2011-2012 та 2012-2013 навчальних роках комісіями шкільної  ради учнівських депутатів було ініційовано, розроблено та впроваджено ряд суспільно значимих проектів: "Ми – за щасливе дитинство і відповідальне батьківство!”, «Від самотності – до творчості, від творчості – до радості», «Весела перерва», «Шкільна форма – це класно!», «Джерела інформації», «Культура молодіжної мови: реальність і перспективи», «Моя супербабуся». Участь у проектах – це реальна можливість учнівської молоді самостійно планувати, реалізовувати та оцінювати свої справи, зробити значний внесок у життя і розвиток суспільства. Саме через власну участь учні розвивають свої здібності, навички, формують життєві цінності, самостверджуються та самореалізовуються. Не випадково усі учні, що брали участь в анкетуванні, на запитання «Назви заходи, що проводились у твоїй школі» найчастіше називали проекти, в яких вони брали участь.

Перевіркою було встановлено, що в школі створений і діє відповідно Статуту орган шкільного учнівського самоврядування, який має організаційно-змістову модель діяльності. Для чіткості, системності діяльності органу шкільного учнівського самоврядування систематично ведуться протоколи учнівських конференцій (зборів), засідань загальношкільної ради учнівського самоврядування, окремих структурних підрозділів (комісій, міністерств, рад тощо). Слід також зазначити, що у програмі курсу «Українська мова» 9 клас передбачені теми з ведення ділової документації. Тому правильність оформлення документації органів самоврядування в Кіндратівській школі є однією з форм практичного застосування учнями набутих на уроках знань. Протоколи органів самоврядування ведуться регулярно, грамотно, їх рішення доводяться до відома учнів.

Самоврядування учнів в школі здійснюється через самостійне планування колективної діяльності, організацію цієї діяльності, аналіз власних дій, підведення підсумків зробленого,  прийняття відповідних рішень. План роботи розміщено на відповідному стенді. Але певним  недоліком при плануванні роботи учнівського самоврядування є те, що план роботи органу самоврядування в декількох розділах повторює загальношкільний план виховної роботи. До плану включені також виховні години, предметні тижні, інші форми педагогічного впливу на учнів. Однак, план роботи учнівського самоврядування має, насамперед, містити конкретні дії учнів, або конкретного структурного органу самоврядування, в підготовці, проведенні тих, чи інших заходів.

При анкетуванні учнів окремих класів вивчалося ставлення учнів до участі у шкільних та класних заходах. На запитання «Чи береш ти участь у шкільних (класних) заходах?» учням було запропоновано 4 варіанти відповідей: «не беру участі», «присутній на заходах», «беру активну участь», «є організатором виховних справ». Приємно відзначити, що  60% учнів вказали, що беруть активну участь у виховних справах, що проводяться в їхніх закладах. Жоден учень не зазначив, що взагалі не бере участі в заходах.  89% учнів зазначили, що беруть активну участь у класних виховних справах. Однак, організаторами класних  справ є лише  2-4% учнів.

Внаслідок проведеної співбесіди з учнями школи, було встановлено, що найбільш поширеними напрямком діяльності органів учнівського самоврядування вони вважають участь у волонтерському русі. Практична спрямованість цієї діяльності дає можливість учням відчути свою причетність до справ місцевої сільської громади, орієнтує їх на безкорисну допомогу тим, хто її потребує. Волонтерський рух у школі розвивається у 4-х напрямках. Традиційним напрямком є постійна допомога громадянам похилого віку, що проживають у мікрорайоні школи. У школі створено волонтерський загін. Учні-волонтери опікуються ветеранами праці, відвідують їх удома, допомагають по господарству, вітають з святами. Налагоджена чітка взаємодія з радою ветеранів села.  Не менш важливим напрямком волонтерського руху є допомога дітям з особливим потребами, учням, що потрапили у кризові ситуації. З цією метою у школі запроваджено проведення щорічних акцій: «Хай серце не втрачає доброти», «Новий рік без самотності», «Великодній тиждень добра» та інші. Новим кроком у розвитку даного напрямку діяльності в школі є організація проекту «Від самотності – до творчості, від творчості – до радості». Метою даного проекту є: допомога дітям, які за станом здоров’я не відвідують школу та позашкільні заклади, навчитися певному виду мистецтва. Волонтери виступають керівниками гуртків з певного напряму діяльності. Потребують допомоги волонтерів і учні молодшого шкільного віку. Позитивним є досвід роботи школи  з учнями молодших класів, в яких організована робота вожатих-старшокласників. Учні молодших класів об’єднані у шкільну дитячу громадську організацію «Дівчатка і хлоп’ятка». Новим поштовхом для розвитку шефства над молодшими школярами стало запровадження нового шкільного проекту «Весела перерва».

Четвертим напрямком волонтерського руху серед учнів школи є діяльність з  організації просвітницької роботи серед однолітків щодо формування навичок здорового способу життя, попередження поширенню тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії у дитячому та молодіжному середовищі. З цією метою запроваджено навчання учнів-волонтерів «Ми – за здоровий спосіб життя». Метою даної програми є підготовка тренерів для подальшої роботи в класних учнівських колективах. Однак, працюють як тренери далеко не всі. На високому рівні організована робота тренерів підліткового руху «За здоровий спосіб життя» в 7, 10, 11 класах. Вважаємо даний напрямок роботи ефективним у попередженні протиправних дій в молодіжному середовищі.

Робота учнівського самоврядування в школі організована не лише на загально шкільному, а і на класному рівні. Найбільш доречним вважається створення у класних колективах структурних одиниць самоврядування, що відповідають загальношкільній моделі самоврядування. Відповідним чином в школі сформована і система доручень у класних колективах. До структурних підрозділів органів учнівського самоврядування, комісій, міністерств залучаються представники з кожного класу. Під час анкетування, що проводилось в одному з класних колективів учнів 8-11 класів , на запитання «Чи маєш ти у класі доручення? Яке саме?» позитивну відповідь дали 96% учнів. Однак, назви цих доручень  не завжди відповідають заявленій  моделі учнівського самоврядування школи. Серед назв доручень можна прочитали такі: «поливаю вазони», «влаштовую різні сценки», «відповідаю за прикрашання», «відповідаю за виховні години» тощо. Це є свідченням того, що у педагогічній практиці класних керівників школи не виправдано забутий метод «чергування творчих доручень», що дає можливість кожному учню виявити свої лідерські якості у певних видах діяльності, забезпечує періодичну змінність лідерів в органах  учнівського самоврядування  класів.

Лідерам учнівського самоврядування класів було запропоновано дати відповідь на запитання «Оцініть реальний вплив учнівського активу на життя школи» та «Чи береш ти участь у прийняття рішень, що стосуються життя школи?». 95% учнів відповіли, що мають значний вплив на життя свого навчального закладу, постійно беруть участь у прийнятті рішень, що стосуються життя школи.

Важливе значення у розвитку учнівського самоврядування має запровадження дієвої системи навчання активу. На запитання анкети «Чи проводяться навчання активу у школі?» учні дали позитивну відповідь. В основному, навчання у школі активу проводиться 1 раз на місяць і його учасниками є учні, що входять до виборних органів самоврядування. Недоліком у цій роботі є те, що навчанням у школі активу практично не охоплені учні з резерву активних лідерів класних органів самоврядування. Також потребують доопрацювання шкільна програма діяльності «Школи лідерів». Позитивним слід також визнати  досвід школи, коли навчання «Школи лідерів» проводиться під час канікул.

Для активізації діяльності учнівського самоврядування  в школі приділяється увага розвитку шкільних засобів масової інформації: шкільної газети «Кіндратівські відомості», радіо, інформаційного вісника, стіннівки, а також використання сучасних комп’ютерних технологій, можливості всесвітньої системи Інтернет (сайт педагога-організатора, веб-портали і персональні сторінки учнів, електронна пошта). Слід відзначити позитивний досвід постійно видання власної друкованої шкільної періодичні газети «Кіндратівські відомості». Кожен випуск даної газети містить цікаві статті, що розкривають життя учнівської молоді, піднімають актуальні проблеми сьогодення. Активними кореспондентами даної газети є учні школи, бітьки і вчителі.

У значній мірі розвиток учнівського самоврядування залежить від адміністрації закладу, їх зацікавленості, уважному ставленні до органів самоврядування, їх представників, розуміння важливості розвитку самоврядування учнів, вміння знайти компромісні рішення, забезпечення моральної і матеріальної підтримки учнів-лідерів.

Саме директор школи позитивно впливає на розробку стратегій виховного процесу, включаючи діяльність учнівського самоврядування. Крім того, директор  школи регулює процеси створення правової, матеріально-технічної бази функціонування учнівського самоврядування.

У своїх анкетах лідери самоврядування відзначили, що постійно актив зустрічається з адміністрацією закладу для вирішення тих, чи інших проблем. Відповідні зустрічі проводяться 1 раз на місяць. Це є позитивна практика розбудови державно-громадського управління в системі освіти.

Отже, в школі створено дієву систему учнівського самоврядування, основним завданням якого є задоволення індивідуальних потреб учнів, спрямованих, насамперед,  на захист їх громадських прав та  інтересів, участь у вирішенні нагальних проблем  учнівського колективу навчального  закладу.

Участь школярів в учнівському  самоврядуванні школи сприяє формуванню більш чіткої і усвідомленої громадянської позиції, ціннісного ставлення до себе та інших; дозволяє підвищити соціальну компетентність, розвивати соціальні навички поведінки, спрямовані на самостійне прийняття рішень у соціально-проблемних ситуаціях.

Рекомендації:

1.      Директору школи С.А.Кот:

1.1.     Продовжити роботу по розвитку учнівського самоврядування  як дієвої системи розбудови державно-громадського управління навчальним закладом.

1.2.     Сприяти активному впровадженню проектних технологій в діяльність органів учнівського самоврядування

1.3.     Удосконалити структуру загальношкільного та класного самоврядування учнів, запровадивши систему чергування творчих доручень та  нові форми об’єднання школярів. 

1.4.     Широко залучати органи учнівського самоврядування до профілактичної роботи, спрямованої на попередження правопорушень та злочинності, тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії в учнівському середовищі.

1.5.     Удосконалити систему навчання лідерів, з урахуванням структури учнівського самоврядування у школі та класних колективах.

1.6.     Провести навчання класних керівників щодо розвитку учнівського самоврядування

1.7.     Запровадити постійні зустрічі адміністрації закладу з лідерами учнівського самоврядування з метою виявлення інтересів, запитів, потреб учнів щодо  їх життєдіяльності.

2.      Педагогу-організатору Кущенку Е.Б.

2.1       Розробити методичні рекомендації щодо ведення документації органів учнівського самоврядування навчального закладу.

2.2         Розробити  орієнтовну  програму «Школа лідерів» для використання її  в  роботі учнівського самоврядування навчального  закладу.

 

 

Просмотров: 3321 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[19.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 30 жовтня – 03 листопада 2017 р (0)
[19.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (Ppt-презентація СКАЧАТИ)) (0)
[18.10.2017]
9 кл. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 13-14. Повернення до ідеалів краси минулого (мультимедійний підручник) (0)
[16.10.2017]
Тести с з мистецтва для 8-9 кл від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Тести з музичного мистецтва від LearningApps.org (0)
[16.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) 7-8 уроки (0)
[12.10.2017]
Про заходи з відзначення в Кіндратівській СШ у 2017 Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Зустріч старшокласників з працівником Костянтинівського військкомату майором М.Ю.Захарченком (0)
[12.10.2017]
Сторінками історії села Кіндратівка (відео) (0)
[12.10.2017]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінні канікули з 17.10 по 29.10.2017 року (0)
[12.10.2017]
Про чергування співробітників в період святкування Дня захисника України (0)
[12.10.2017]
Звіт про роботу із зверненнями громадян у Кіндратівській спеціалізованій школі (0)
[11.10.2017]
Можливість стати студентом МАУП ще цього року тим, кто не склав ЗНО (0)
[11.10.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 11-12. Готика. Ppt-презентація з відеофайлами (0)
[10.10.2017]
Як скачувати презентації з мистецтва для 8-9 класів, розміщені на сайті (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (0)
[07.10.2017]
Застосування контрактної форми трудового договору для вчителів опорних закладів: профспілка роз’яснює (0)
[06.10.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 09 - 13 жовтня 2017 р (0)
[06.10.2017]
6-й навчальний тиждень з 09 по 13 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (0)
[05.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12 У пошуках художньої експресії. (Ppt-презентація до уроку за підр.Л.Масол) (0)
[03.10.2017]
Про проведення виступів військовослужбовців у навчальних закладах Костянтинівського району (0)
[03.10.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Мультимедійний підручник за Л.Масол) (0)
[29.09.2017]
ПЛАН РОБОТИ на 02-06 жовтня 2017 року (0)
[28.09.2017]
Про проведення заходів з військово-патріотичного виховання на 4-тому навчальному тижні 2017/2018 навчального року (0)
[28.09.2017]
5-й навчальний тиждень з 02 по 06 жовтня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №5 (0)
[27.09.2017]
8 клас. Мистецтво. Уроки 9-10. Романська архітектура. Лицарство. (Ppt-презентація з відео за підручником Л.Масол) (0)
[27.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Ppt-презентація до уроку) (0)
[27.09.2017]
Про проведення днів без автомобілів (0)
[25.09.2017]
9 клас. Мистецтво (за Л.Масол). Уроки 9-10. Лабіринтами художньої абстракції (Мультимедійний підручник) (0)
[22.09.2017]
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ на 25-29 вересня 2017р (0)
[22.09.2017]
4-й навчальний тиждень з 25 по 29 вересня 2017 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №4 (0)
[21.09.2017]
заходи, присвячені Дню партизанської славиНапередодні 22 вересня 2017 року, в школі відбулися заходи, присвячені Дню партизанської слави. (0)
[21.09.2017]
заходи з нагоди відзначення Міжнародного Дня миру (0)
[21.09.2017]
Мій шкільний двір – оазис (0)
[20.09.2017]
8 клас. Мистецтво (за Л.Масол) Ppt-презентація (з відео) Урок 7-8.Мистецькі перлини Візантії та Київської держави (0)
[20.09.2017]
питання для конкурсу "Відун" військово-патріотичної гри "Сокіл" Джура (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард Мультимедійна Ppt-презентція за підручником Л.Масол (з відео) (0)
[19.09.2017]
9 клас. Мистецтво. Уроки 7-8. Авангард: кубізм, футуризм, кубофутуризм (за Л.Масол) мультимедійний підручник (0)
[19.09.2017]
План заходів до Міжнародного Дня людини похилого віку в закладах освіти Костянтинівського району у 2017 році (0)
[19.09.2017]
План проведення тематичних заходів щодо відзначення Дня партизанської слави в закладах освіти Костянтинівського району 22.09.2017 року (0)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Январь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2017Сайт создан в системе uCoz