Кіндратівська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів
з поглибленим вивченням інформатики та програмування
Костянтинівської районної ради Донецької області

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Сайт змішаного мобільного дистанційного навчання
Навчайтесь на нашому сайті!



 
Понедельник, 18.11.2019, 14:20
Приветствую Вас Гость
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Обераємо "КЛАС РОКУ-2019"
Всего ответов: 4
Видео
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
РЕКЛАМА
Block content
Самое популярное
[29.09.2009]
ПРОГРАММА ПРЕЗИДЕНТА ШКОЛЫ (0)
[26.09.2009]
МУЗЫКА КАК ВИД ИСКУССТВА (конспект урока-лекции по художественной культуре в 9 классе) (0)
[22.06.2014]
Календарь учителя на 2014-2015 учебный год (3)
[13.09.2009]
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА (11)
[10.02.2014]
МОЛОДЕЖЬ ЗА ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ Сценарий выступления агитбригады (0)
[28.05.2013]
Сценарий открытия пришкольного лагеря (с игровой программой) (0)
[01.12.2009]
Сценарий "ДЕНЬ СВЯТОГО НИКОЛАЯ" (7)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 кл (Л.Масол) Уроки 1-2. Школи і лідери модерну (6)
[01.09.2012]
Стихи ко Дню освобождения Донбасса (1)
[31.08.2017]
Мистецтво. 9 клас. Уроки (за підручником Л.Масол) (4)
[08.06.2017]
Матеріали для проведення Першого уроку у 2017/2018 навчальному році (0)
[23.08.2011]
Календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-8 класах (10)
[28.11.2012]
Сценарий к Международному Дню инвалидов (0)
[08.10.2017]
Конспекти уроків мистецтва. 9 клас (за підручником Л.Масол) (4)
[19.06.2016]
Навчальні плани на 2016-2017 рік (для всіх класів і всіх типів шкіл) (0)
[01.12.2012]
Сценарий ко Дню святого Николая (0)
[22.08.2011]
План виховної роботи школи на 2011-2012 навчальний рік (2)
[06.09.2009]
ОСЕННИЙ БАЛ и ОСЕННИЙ УТРЕННИК (сценарии) (0)
[19.06.2013]
Сценарий закрытия летнего пришкольного лагеря (игровая программа) (0)
[17.02.2014]
Сценарий конкурсной программы на 8 Марта "Мисс весна" для старшеклассников (0)
[08.09.2014]
Календарно-тематичне планування з предмета «Захист Вітчизни» 10-11 класи (1,5 години) (0)
[17.08.2013]
календарно-тематичне планування уроків музичного мистецтва в 1-2 класах за новою програмою 2013-2014 н.р (0)
[14.07.2016]
План виховної роботи школи на 2016-2017 н.р. (0)
[12.08.2014]
Річний план роботи педагога-організатора на 2014-2015 н.р. (0)
[29.06.2015]
Готуємо навчальні плани на 2015-2016 н.р. (0)
[07.08.2011]
Конспект Першого уроку " Україна-наш спільний дім" (0)
[20.08.2011]
Конспект первого урока "«Украина - наш общий дом» " (на русском языке) (8)
[25.07.2013]
План виховної роботи школи на 2013-2014 навчальний рік (0)
[13.09.2009]
ПРИВЕТСТВИЕ УЧАЩИХСЯ на ЮБИЛЕЕ РАЙОНА (сценарий) (0)
[27.02.2013]
Сценарий праздничного концерта для учителей школы, посвященного 8 Марта (0)
Главная » 2013 » Январь » 19 » Довідка про результати вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування
18:00
Довідка про результати вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування

Довідка

про результати вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування в Кіндратівській СЗШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування

 

Відповідно до річного плану роботи відділу освіти і науки Костянтинівської районної державної адміністрації з 21.01 по 07.02 2013 року проводилось вивчення рівня розвитку учнівського самоврядування в Кідратівській спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням інформатики та програмування. 

Вивчення даного питання проводилось шляхом аналізу моделі учнівського самоврядування, планів роботи, протоколів засідань органів самоврядування учнів, вивчення рівня організації навчання лідерів, розвитку гласності через різні засоби інформування учнів, організації педагогічного керівництва учнівським самоврядуванням, а також проведення анкетування учнів 8-11 класів, лідерів учнівського самоврядування. 

Як показала перевірка, уміло організоване учнівське самоврядування у Кіндратівській СЗОШ І-ІІІ ст відкриває широкі можливості для самореалізації учнів, орієнтує їх на досягнення соціально корисної мети, забезпечує захист прав дітей, відвертає їх увагу від асоціальних форм поведінки, заповнює позанавчальний простір цікавими та змістовними справами.

У школі зібрані всі основні нормативно-правові документи, які  регламентують діяльність органів самоврядування дітей та учнівської молоді, а саме: Конституція України, Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про молодіжні та дитячі громадські організації», Декларація прав людини, Конвенція ООН про права дитини, Положення про загальноосвітній навчальний заклад та накази Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, управління освіти і науки Донецбкої обласної державної адміністрації, відділу освіти Костянтинівської районної державної адміністрації.

З метою створення дієвої моделі державно-громадського управління в Кіндратівській школі педагогом-організатором школи Кущенком Е.Б. розроблено та впроваджується виховний проект «Партнерство в ім’я дитини». Основною метою проекту є: об’єднання зусиль державних, громадських інституцій школи, села, району, що беруть участь у навчанні та вихованні дітей, сприяють  їх духовному, фізичному, творчому розвитку; залучення освітніх, культурно-просвітницьких закладів, інших установ, організацій та широкого кола громадськості до організації і підтримки різних форм дитячого дозвілля та зайнятості в позаурочний та позашкільний час; підтримки та сприяння розвитку дитячої  громадської організації та учнівського самоврядування;  надання можливості дітям брати участь у прийнятті рішень щодо їхнього життя та забезпечення свободи висловлювання їхньої думки; сприяння розвитку волонтерського руху; організації культурних, соціально-реабілітаційних та оздоровчих заходів.

Учнівське самоврядування в школі має більш ніж десятилітню історію, свої традиції, досягнення. За останні 2 роки учнівське самоврядування, яке здійснюється через діяльність ШУРа (шкільної учнівської ради), піднялось на якісно новий рівень розвитку. У жовтні 2012 року поновлено чотирьохсторонню угоду про співпрацю між районною радою школярів, Асоціацією батьківської громадськості школи, Костянтинівським районним центром дитячої та юнацької творчості та шкільною радою учнівських депутатів. У листопаді, під час зустрічі лідерів учнівського самоврядування Костянтинівського району було підписано угоди про співпрацю між комісією з питань дозвілля і розвитку дитячої та юнацької творчості та Костянтинівським районним центром дитячої і юнацької творчості підписаний меморандум про співпрацю з Костянтинвським районним відділом кримінальної міліціі зі справ неповнолітніх Міністерства внутрішніх справ України.

У січні 2012 року на базі школи було проведено районний семінар з питань інноваційний форм роботи зі шкільним учнівським самоврядуванням. Під час семінару лідери учнівського самоврядування школи презентували роботу шкільної ради учнівських депутатів та отримали схвальний відгук про свою діяльність.

У 2011-2012 та 2012-2013 навчальних роках комісіями шкільної  ради учнівських депутатів було ініційовано, розроблено та впроваджено ряд суспільно значимих проектів: "Ми – за щасливе дитинство і відповідальне батьківство!”, «Від самотності – до творчості, від творчості – до радості», «Весела перерва», «Шкільна форма – це класно!», «Джерела інформації», «Культура молодіжної мови: реальність і перспективи», «Моя супербабуся». Участь у проектах – це реальна можливість учнівської молоді самостійно планувати, реалізовувати та оцінювати свої справи, зробити значний внесок у життя і розвиток суспільства. Саме через власну участь учні розвивають свої здібності, навички, формують життєві цінності, самостверджуються та самореалізовуються. Не випадково усі учні, що брали участь в анкетуванні, на запитання «Назви заходи, що проводились у твоїй школі» найчастіше називали проекти, в яких вони брали участь.

Перевіркою було встановлено, що в школі створений і діє відповідно Статуту орган шкільного учнівського самоврядування, який має організаційно-змістову модель діяльності. Для чіткості, системності діяльності органу шкільного учнівського самоврядування систематично ведуться протоколи учнівських конференцій (зборів), засідань загальношкільної ради учнівського самоврядування, окремих структурних підрозділів (комісій, міністерств, рад тощо). Слід також зазначити, що у програмі курсу «Українська мова» 9 клас передбачені теми з ведення ділової документації. Тому правильність оформлення документації органів самоврядування в Кіндратівській школі є однією з форм практичного застосування учнями набутих на уроках знань. Протоколи органів самоврядування ведуться регулярно, грамотно, їх рішення доводяться до відома учнів.

Самоврядування учнів в школі здійснюється через самостійне планування колективної діяльності, організацію цієї діяльності, аналіз власних дій, підведення підсумків зробленого,  прийняття відповідних рішень. План роботи розміщено на відповідному стенді. Але певним  недоліком при плануванні роботи учнівського самоврядування є те, що план роботи органу самоврядування в декількох розділах повторює загальношкільний план виховної роботи. До плану включені також виховні години, предметні тижні, інші форми педагогічного впливу на учнів. Однак, план роботи учнівського самоврядування має, насамперед, містити конкретні дії учнів, або конкретного структурного органу самоврядування, в підготовці, проведенні тих, чи інших заходів.

При анкетуванні учнів окремих класів вивчалося ставлення учнів до участі у шкільних та класних заходах. На запитання «Чи береш ти участь у шкільних (класних) заходах?» учням було запропоновано 4 варіанти відповідей: «не беру участі», «присутній на заходах», «беру активну участь», «є організатором виховних справ». Приємно відзначити, що  60% учнів вказали, що беруть активну участь у виховних справах, що проводяться в їхніх закладах. Жоден учень не зазначив, що взагалі не бере участі в заходах.  89% учнів зазначили, що беруть активну участь у класних виховних справах. Однак, організаторами класних  справ є лише  2-4% учнів.

Внаслідок проведеної співбесіди з учнями школи, було встановлено, що найбільш поширеними напрямком діяльності органів учнівського самоврядування вони вважають участь у волонтерському русі. Практична спрямованість цієї діяльності дає можливість учням відчути свою причетність до справ місцевої сільської громади, орієнтує їх на безкорисну допомогу тим, хто її потребує. Волонтерський рух у школі розвивається у 4-х напрямках. Традиційним напрямком є постійна допомога громадянам похилого віку, що проживають у мікрорайоні школи. У школі створено волонтерський загін. Учні-волонтери опікуються ветеранами праці, відвідують їх удома, допомагають по господарству, вітають з святами. Налагоджена чітка взаємодія з радою ветеранів села.  Не менш важливим напрямком волонтерського руху є допомога дітям з особливим потребами, учням, що потрапили у кризові ситуації. З цією метою у школі запроваджено проведення щорічних акцій: «Хай серце не втрачає доброти», «Новий рік без самотності», «Великодній тиждень добра» та інші. Новим кроком у розвитку даного напрямку діяльності в школі є організація проекту «Від самотності – до творчості, від творчості – до радості». Метою даного проекту є: допомога дітям, які за станом здоров’я не відвідують школу та позашкільні заклади, навчитися певному виду мистецтва. Волонтери виступають керівниками гуртків з певного напряму діяльності. Потребують допомоги волонтерів і учні молодшого шкільного віку. Позитивним є досвід роботи школи  з учнями молодших класів, в яких організована робота вожатих-старшокласників. Учні молодших класів об’єднані у шкільну дитячу громадську організацію «Дівчатка і хлоп’ятка». Новим поштовхом для розвитку шефства над молодшими школярами стало запровадження нового шкільного проекту «Весела перерва».

Четвертим напрямком волонтерського руху серед учнів школи є діяльність з  організації просвітницької роботи серед однолітків щодо формування навичок здорового способу життя, попередження поширенню тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії у дитячому та молодіжному середовищі. З цією метою запроваджено навчання учнів-волонтерів «Ми – за здоровий спосіб життя». Метою даної програми є підготовка тренерів для подальшої роботи в класних учнівських колективах. Однак, працюють як тренери далеко не всі. На високому рівні організована робота тренерів підліткового руху «За здоровий спосіб життя» в 7, 10, 11 класах. Вважаємо даний напрямок роботи ефективним у попередженні протиправних дій в молодіжному середовищі.

Робота учнівського самоврядування в школі організована не лише на загально шкільному, а і на класному рівні. Найбільш доречним вважається створення у класних колективах структурних одиниць самоврядування, що відповідають загальношкільній моделі самоврядування. Відповідним чином в школі сформована і система доручень у класних колективах. До структурних підрозділів органів учнівського самоврядування, комісій, міністерств залучаються представники з кожного класу. Під час анкетування, що проводилось в одному з класних колективів учнів 8-11 класів , на запитання «Чи маєш ти у класі доручення? Яке саме?» позитивну відповідь дали 96% учнів. Однак, назви цих доручень  не завжди відповідають заявленій  моделі учнівського самоврядування школи. Серед назв доручень можна прочитали такі: «поливаю вазони», «влаштовую різні сценки», «відповідаю за прикрашання», «відповідаю за виховні години» тощо. Це є свідченням того, що у педагогічній практиці класних керівників школи не виправдано забутий метод «чергування творчих доручень», що дає можливість кожному учню виявити свої лідерські якості у певних видах діяльності, забезпечує періодичну змінність лідерів в органах  учнівського самоврядування  класів.

Лідерам учнівського самоврядування класів було запропоновано дати відповідь на запитання «Оцініть реальний вплив учнівського активу на життя школи» та «Чи береш ти участь у прийняття рішень, що стосуються життя школи?». 95% учнів відповіли, що мають значний вплив на життя свого навчального закладу, постійно беруть участь у прийнятті рішень, що стосуються життя школи.

Важливе значення у розвитку учнівського самоврядування має запровадження дієвої системи навчання активу. На запитання анкети «Чи проводяться навчання активу у школі?» учні дали позитивну відповідь. В основному, навчання у школі активу проводиться 1 раз на місяць і його учасниками є учні, що входять до виборних органів самоврядування. Недоліком у цій роботі є те, що навчанням у школі активу практично не охоплені учні з резерву активних лідерів класних органів самоврядування. Також потребують доопрацювання шкільна програма діяльності «Школи лідерів». Позитивним слід також визнати  досвід школи, коли навчання «Школи лідерів» проводиться під час канікул.

Для активізації діяльності учнівського самоврядування  в школі приділяється увага розвитку шкільних засобів масової інформації: шкільної газети «Кіндратівські відомості», радіо, інформаційного вісника, стіннівки, а також використання сучасних комп’ютерних технологій, можливості всесвітньої системи Інтернет (сайт педагога-організатора, веб-портали і персональні сторінки учнів, електронна пошта). Слід відзначити позитивний досвід постійно видання власної друкованої шкільної періодичні газети «Кіндратівські відомості». Кожен випуск даної газети містить цікаві статті, що розкривають життя учнівської молоді, піднімають актуальні проблеми сьогодення. Активними кореспондентами даної газети є учні школи, бітьки і вчителі.

У значній мірі розвиток учнівського самоврядування залежить від адміністрації закладу, їх зацікавленості, уважному ставленні до органів самоврядування, їх представників, розуміння важливості розвитку самоврядування учнів, вміння знайти компромісні рішення, забезпечення моральної і матеріальної підтримки учнів-лідерів.

Саме директор школи позитивно впливає на розробку стратегій виховного процесу, включаючи діяльність учнівського самоврядування. Крім того, директор  школи регулює процеси створення правової, матеріально-технічної бази функціонування учнівського самоврядування.

У своїх анкетах лідери самоврядування відзначили, що постійно актив зустрічається з адміністрацією закладу для вирішення тих, чи інших проблем. Відповідні зустрічі проводяться 1 раз на місяць. Це є позитивна практика розбудови державно-громадського управління в системі освіти.

Отже, в школі створено дієву систему учнівського самоврядування, основним завданням якого є задоволення індивідуальних потреб учнів, спрямованих, насамперед,  на захист їх громадських прав та  інтересів, участь у вирішенні нагальних проблем  учнівського колективу навчального  закладу.

Участь школярів в учнівському  самоврядуванні школи сприяє формуванню більш чіткої і усвідомленої громадянської позиції, ціннісного ставлення до себе та інших; дозволяє підвищити соціальну компетентність, розвивати соціальні навички поведінки, спрямовані на самостійне прийняття рішень у соціально-проблемних ситуаціях.

Рекомендації:

1.      Директору школи С.А.Кот:

1.1.     Продовжити роботу по розвитку учнівського самоврядування  як дієвої системи розбудови державно-громадського управління навчальним закладом.

1.2.     Сприяти активному впровадженню проектних технологій в діяльність органів учнівського самоврядування

1.3.     Удосконалити структуру загальношкільного та класного самоврядування учнів, запровадивши систему чергування творчих доручень та  нові форми об’єднання школярів. 

1.4.     Широко залучати органи учнівського самоврядування до профілактичної роботи, спрямованої на попередження правопорушень та злочинності, тютюнопаління, алкоголізму, наркоманії в учнівському середовищі.

1.5.     Удосконалити систему навчання лідерів, з урахуванням структури учнівського самоврядування у школі та класних колективах.

1.6.     Провести навчання класних керівників щодо розвитку учнівського самоврядування

1.7.     Запровадити постійні зустрічі адміністрації закладу з лідерами учнівського самоврядування з метою виявлення інтересів, запитів, потреб учнів щодо  їх життєдіяльності.

2.      Педагогу-організатору Кущенку Е.Б.

2.1       Розробити методичні рекомендації щодо ведення документації органів учнівського самоврядування навчального закладу.

2.2         Розробити  орієнтовну  програму «Школа лідерів» для використання її  в  роботі учнівського самоврядування навчального  закладу.

 

 

Просмотров: 4241 | Добавил: wolkan | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Поиск
Новое на сайте
[17.11.2019]
12 навчальний тиждень. З 25  по 29 листопада. Переглядаємо і виконуємо завдання до уроку №12 (0)
[17.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 18 – 22 листопада 2019 р (0)
[15.11.2019]
9 клас. Мистецтво. Уроки 11-12. У пошуках художньої експресії (Інтерактиний плакат за підручником Л.Масол) (0)
[15.11.2019]
Єдиний національний урок «Безпечна країна» (0)
[14.11.2019]
Тиждень безпеки дорожнього руху. (0)
[10.11.2019]
ШКОЛА, ЯКА ПРОБУДЖУЄ ТА НАДИХАЄ ДО ДІЇ (0)
[09.11.2019]
До Дня української мови та писемності (0)
[08.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 11 - 15 листопада 2019 р (0)
[07.11.2019]
11 навчальний тиждень. З 18 листопада по 22 листопада. Переглядаємо урок №11 (0)
[06.11.2019]
Про проведену роботу щодо вжитття заходів із запобігання впливу негативного середовища на дітей (0)
[02.11.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 04-08 листопада 2019 р (0)
[29.10.2019]
Фотографія, що оживає (0)
[25.10.2019]
Про відзначення в Кіндратівській СШ 75-ї річниці вигнання нацистських окупантів з території України (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня безпеки дорожнього руху в Кіндратівській СШ (0)
[25.10.2019]
Про проведення Єдиного дня пожежної безпеки в Кіндратівській СШ (0)
[24.10.2019]
10 навчальний тиждень. З 11 по 15 листопада. Переглядаємо урок №10 (1)
[21.10.2019]
Що таке історична пам'ять? (0)
[21.10.2019]
2. Які на Вашу думку історичні події України більше вплинули на національну свідомість українців: трагічні чи героїчні? (0)
[21.10.2019]
У чому полягає позитивний та негативний вплив історичної пам’яті на формування української нації? (0)
[21.10.2019]
4. Які, на вашу думку, є умови оптимального вирішення питання вибору методів, засобів та форм навчально-виховної діяльності, що забезпечать (0)
[21.10.2019]
5. Чи потрібна «Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді» як документ у якому визначено бачення майбутнього, на основ (0)
[18.10.2019]
9 навчальний тиждень з 04 по 08 листопада Переглядаємо і виконуємо завдання уроку №9 (2)
[18.10.2019]
План роботи Кіндратівської СШ І-ІІІ ступенів на осінніх канікулах з 28.10 по 01.11.2019 року (0)
[18.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 21-25 жовтня 2019 р (0)
[18.10.2019]
Кіндратівська СШ Тиждень БЖД (0)
[16.10.2019]
Панас Карпович Саксаганський (0)
[16.10.2019]
Фотографія, що оживає. Алла Горська. Автопортрет з сином (0)
[15.10.2019]
Сигнал лазера (для квеста) (0)
[15.10.2019]
«SpaceExpedition» П.І.Козачков (0)
[15.10.2019]
Легенда для МІСЦЕВИХ ПРОКСИМІАНЦІВ  (для заняття П.І.Козачков) (0)
[15.10.2019]
ЛЕГЕНДА ДЛЯ КОСМОНАВТІВ (0)
[11.10.2019]
Дослідження мозаїки Алли Горської (0)
[11.10.2019]
8-й навчальний тиждень з 21 по 25 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №8 (0)
[11.10.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 15-18 жовтня 2019 р (0)
[10.10.2019]
Мозаїки Алли Горської (0)
[10.10.2019]
Алла Горська "Автопортерт з сином" (збери картину з пазлів) (0)
[08.10.2019]
Інтерв'ю з військовослужбовцем, учасником АТО (0)
[04.10.2019]
7-й навчальний тиждень з 15 жовтня по 18 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №7 (1)
[30.09.2019]
ПЛАН РОБОТИ на 07 - 11 жовтня 2019 р (0)
[30.09.2019]
6-й навчальний тиждень з 07 по 11 жовтня 2019 року. Переглядаємо й виконуємо завдання до уроку №6 (6)
Наші партнери
 




Сайт учителя музичного мистецтва Толоконнікової Жанни Василівни


Сайт учителя музичного мистецтва Юанова Станіслава Маграіловича


Календарь
«  Январь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Облако тегов
Профсоюз

Санаторно-курортное лечение


ПЕНСІЙНИЙ КАЛЬКУЛЯТОР (розрахувати свою майбутню пенсію можна ТУТ)

Печать страницы
Нашему сайту
Copyright MyCorp © 2019Сайт создан в системе uCoz